• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
این هم جدول مسابقات
r1.jpg

با توجه به جدول حساس ترین بازی این هفته یووه و سمپدوریا است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
[]
سلام جواد
انشاالله چند برد دیگر ببریم صدر جدول را هم پس می گیریم.:D
با حضور چلسی وبارسلونا و رئال و.... فکر نکنم تیم جوان فرارا قهرمان جام باشگاه ها شود: ولی امیدوارم حداقل تا نیمه lol:نهایی صعود کنیم.
بازی های بعدی یوونتوس
یوونتوس ؟ - ؟ سمپدوریا:blush:
زمان : چهار شنبه 6 آبان ساعت 23:15
مکان : استادیوم المپیک تورین

یک‌شنبه 10 آبان 1388 ساعت 17:30
یوونتوس - ناپولی

چهارشنبه شنبه 13 آبان
یووه - مکابی

یک‌شنبه 17 آبان 1388 ساعت 17:30
آتالانتا - یوونتوس
--------------------------------------------------------
چند بازی سخت داریم که اگر ببریم (مخصوصا سمپدوریا و ناپولی) تیم به روند قبلی خودش بر می گردد.:

سلام احسان جان
من گفتم دست بالا بگیرم بلکه تا نیمه نهایی بالا بیایم.

اگه سمپدوریا رو بزنیم دومی رو از آن خودمون می کنیم و روحیه تیم چند برابر می شه و احتمالا منتظر لغزش و امتیاز از دست دادن اینتر می شینیم.

در جام باشگاهها هم فکر کنم به راحتی از گروه بالا بیایم.
و اگه الکس هم آماده بشه دیگه تیم کامل کامل میشه الان تیم یکی مثل الکس رو کم داره.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
به سوی موفقیت گام بر می داریم
diego-amauri.jpg


دیه گو ستاره ی برزیلی یووه در دیدار این تیم مقابل سیه نا گلی وارد دروازه ی تیم راه راه پوش نکرد اما موفق شد پایه گذار تک گل یووه در این دیدار باشد و بانوی پیر بعد از چند هفته موفق به کسب سه امتیاز دیدار شد.

مرد تکنیکی یووه در پایان این دیدار گفت: "این پیروزی برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت بود. سیه نا در این دیدار بسیار خوب بازی کرد و در اکثر دقایق بازی پرس را در دستور کار خود قرار داده بودند و این موضوع کار را برای ما سخت می کرد. اما سرانجام با گل دیدنی امائوری به برتری رسیدیم و با سه امتیاز به خانه بازگشتیم به به خاطر تک گل امائوری بسیار خوشحال هستم. ما مسلما به شرایط ایده ال خود باز خواهیم گشت و به سمت موفقیت گام خواهیم برداشت."

وی به دیدار مقابل سمپدوریا اشاره کرد و گفت: "سمپدوریا یک تیم جالب و جذاب می باشد که پیروزی در این دیدار تنها هدف ما می باشد."


با یووه بزرگ فاصله داریم
buffon4.jpg


در سیه نا یووه پیروز شد اما هنوز تا ان یوونتوس بزرگ فاصله دارد. بی تردید چیرو و شاگردانش برای شکوه و رسیدن به اوج تلاش خود را بیش از گذشته اغاز خواهند کرد. جیجی بوفون که به همراه تیمش با سه امتیاز راهی خانه شد می گوید: شگفت زده و متعجب نشدیم همچنان منتظر نتایج بهتر و بزرگ تر هستیم. به انچکه می خواهیم نزدیک تر شده ایم. باید به شروع فصل برسیم و از ان نیز قدرتمند تر ادامه دهیم.

فوتبال چنین است برخی لحظات تیره و برخی شیرین و دوست داشتنی ست. تغییرات زیادی داشتیم و مطئنا در ادامه پیروزی ها از راه خواهند رسید.

سنگربان بانوی پیر حضور هافبک های موفق و قدرتی را عاملی برای برتری یووه دانست و افزود: با پولسن، ملو، دچلیه، کامورانزی و دیه گو می توانیم به خواسته های خود برسیم. با این حال در این دیدار دیه گو بسیار موفق تر به نظرم مائورو انرژی و توان دوران گذشته اش را بازیافته و با او قدرت و شور تازه ای را احساس می کنیم.

ما پیروزی را می خواهیم با وجود اینکه نتایج دیگری که به دست اوردیم نیز ناخوش ایند و بحرانی نبود. با این حال می دانیم برابر سیه نا بهترین بازی را ارائه نکردیم اما با سه امتیاز که بسیار مهم بود به خانه بازگشتیم.


از فردا به سمپدوریا فکر خواهیم کرد
trezeguet10.jpg


بعد از دیدار مقابل مکابی در این دیدار نیز دیوید ترزگه به عنوان مهاجم فیکس یوونتوس به بازی رفت و به دلیل کم بودن موقعیت های گل یووه نتوانست عمکلرد قابل توجهی را از خود به جای بگذارد اما از کسب سه امتیاز این دیدار راضی به نظر می رسد.

مرد گلزن یووه که بعد از پایان دیدار مورد تعریف و تمجید فرارا نیز قرار گرفت گفت: "ما از کسب این سه امتیاز راضی و خوشنود هستیم زیرا توانستیم به روند پیروزی بازگردیم. ما هنوز برای بهترین شدم نیاز به زمان داریم و باید به خوبی پیشرفت کنیم تا به سطح اول و مورد علاقه ی خود بازگردیم. ما یک گروه قدرتمند هستیم که برای رسیدن به اهداف خود بسیار مصمم هستیم و تلاش خواهیم کرد به انها دست پیدا کنیم."

ترزگه نیز به اهمیت دیدار مقابل سمپدوریا اشاره کرد و گفت: "بدون شک یک مصاف بسیار سخت در انتظار ما خواهد بود و باید بعد از دیدار مقابل سیه نا از نظر روانی و جسمی به شرایط ایده ال دست یابیم تا بتوانیم موفق باشیم. از فردا به دیدار مقابل سمپدوریا فکر خواهیم کرد."


بررسی مهره های بیانکونری
team1.jpg


سرانجام سه امتیازی که هفته ها انتظارش را کشیدیم از راه رسید و بانوی پیر در خانه دیگر تیم سیاه و سفید ایتالیا با سه امتیاز به خانه خود بازگشت. نمایش یوونتوس در این دیدار بسیار درخشان نبود اما تغییراتی که چیرو در ترکیب و نحوه نمایش تیم داده بود نتیجه خود را به خوبی داد و پیروزی از ان شاگردان مستر فرارا شد. به بررسی برخی مهره های بیانکونری می پردازیم.

کیه لینی
همان مهره مرکزی در خط دفاع بود که به خوبی حرفه ای بودن و شایستگی خود را نشان داد و ثابت کرد که می تواند یک مدافع مرکزی عالی برای تیم ملی کشورش باشد. او که گل پیروزی را در برابر مکابی به ثمر رسانده بود در این دیدار نیز امادگی صد در صد خود را نشان داد. از نظر فیزیکی بسیار اماده و قبراق بود و نشان می داد که تمرینات موفق و قدرتی را پشت سر گذاشته، در پیشروی تیم و هم تیمی هایش تلاش زیادی کرد و ثابت کرد که یک مدافع ارزنده برای کشورش خواهد بود، یک نستا و یا یک کاناواروی دیگر. امتیاز این مدافع جدید و بزرگ ایتالیا در این دیدار 8 است.

مولینارو
فرارا می گوید یک بازیکن دیگر به عنوان جانشین در گوشه زمین دارد، پس از گروسو و دچلیه می تواند به او اطمینان کند اما مولینارو هرگز چنین بازیکنی نشان نداد. این انتخاب مناسبی نبود، زمانی که رانیری از او استفاده می کرد نتیجه را دیدیم و حالا فرارا نیز چنین اشتباهی می کند. او مشکل تکنیکی و فیزیکی دارد. در دقایقی به یک باره کنترل و تعادل خود را از دست می دهد و نمایش ضعیفی را ارائه می کند که شایسته یوونتوس نیست. در تمامی کورس مرتکب اشتباه شد و در نهایت امتیاز 4 را از ان خود کرد.

دیه گو
به نظر می رسد یک استراحت و افت را به سرعت سپری کرده و به شایستگی های خود برگشته. شاید حضور در لیست دریافت توپ طلا او را به تلاش بیشتر واداشته تا توانایی های خود را ثابت کند. در دو بازی اخیر یووه به همراه کیه لینی نمایش درخشانی داشت و در کنار امائوری توانست توان یووه را در خط حمله بیشتر نشان دهد. با این حال دیه گویی که در المپیکوی رم دیدیم هنوز تکرار نشده و ما منتظر او خواهیم بود. امتیازی که در این بازی می گیرد 6 است.

سیه نا - فرارا
همه در خدمت تیم بودند و مربی یووه نشان داد که یووه برای پیروزی و کسب اسکودتو مشکلی ندارد، سال پیش در اواخر فصل بر نیمکت تیم نشست و توانست بر سیه نا پیروز شود و حالا این برتری را با تفاوت دو گل تکرار کرد. او نشان داد که می تواند در صورتی که تمرکز خود و تیمش را جمع کند پیروز شود. یووه به همراه مستر فرارا و امائوری به پیروزی بازگشت و به اینده چشم دوخت و به رقابت با اینتر. امتیاز فرارا در برابر سیه نا نیز 8 است.


یاکوئنتا نیاز به جراحی دارد
iaquinta3.jpg


یک خبر ناخوش ایند دیگر، یک خبر نگران کننده از مصدومیت مهره ای ارزنده و مهم برای یووه، فرارا و ایتالیا. حالا مستر فرارا باید یک مصدومین بزرگ دیگر را در لیست خود ببیند، وینچنزو یاکوئنتا. مهاجم گلزن این فصل بانوی پیر باید خیلی زود تحت عمل جراحی قرار گیرد.

یار بیانکونری که از ناحیه مینیسک پا دچار مصدومیت شدیدی شده فردا صبح زانوی چپ خود را جراحی خواهد کرد و به این ترتیب حداقل 40 روز از میادین دور خواهد بود.

وی پس از اتمام تمرینات روز شنبه از ناحیه زانوی پای چپ شدیدا احساس ناراحتی و درد کرد و پس از معاینات دقیق پزشکان از شرایط او اگاه شدند و در نهایت عمل جراحی برای بهبودی زانوی وی تجویز شد.

به هر حال یاکوئنتا نیز به جمع مصدومین یووه پیوست و نگرانی دیگری را بر هواداران و مربیان باشگاه تحمیل کرد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

دیشب چه برد شیرینی گرفتیم همه بازیکنامون عالی کار کردن یووه واقعی رو نشون سمپدریا دادیم.
بازی 5 بر 1 شد و گل های یووه را:
آمائوری 2 گل کلینی و کامورانزی و دیوید ترزگه 1 گل زدن .
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام
دیشب خیلی خوب بازی کردیم
تبریک میگم
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
جدا از این پیروزی قاطعانه، حیف امتیازهایی که تو چند هفته اخیر از دست دادیم. امیدوارم تکرار نشه، باشد که قهرمان شویم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سردی هوا در نمایش یووه غرق می شود ( یووه ؟ - ؟ ناپولی )
juventusnapoli.jpg


برای تثبیت بازگشتی مقتدرانه و شکوهمند پیروزی دیگری نیاز است، این پیروزی می تواند عصر امروز برابر ناپولی به دست بیاید تا امید رنگ واقعی به خود گیرد. تنها سه شب از یک پیروزی و نمایش دیدنی که با پیروزی پرگل برابر سمپدوریا همراه شد می گذرد و حالا بانوی پیر رقیب سرسخت دیگری به نام ناپولی را پیش روی خود می بیند.

المپیکو در کنار تیفوسی هایش ماه های سرد و مه گرفتی را می گذارند اما انتظار نمایش های گرم و هیجان انگیزی را دارد تا سردی هوا در گرمای نمایش یووه غرق شود. عصر امروز تیفوسی های پرشور که در وجود خود روزهای زیبا و پرهیجانی را می طلبند امیدوارند مستر چیرو و شاگردانش سومین برتری متوالی خود را به دست بیاورند تا هفته های ابتدایی فصل یک بار دیگر اغاز و این بار متوقف نشود.

با بازگشت کاناوارو، استحکام و نظم خط دفاعی چهره خود را بازیافته و هماهنگی کیه لینی، کاناوارو و بوفون موجب شده تا دروازه سیاه و سفیدپوشان کمتر از چهار هفته ناخوش ایند تحت حمله مهاجمین حریف قرار گیرد. مطمئنا با حضور این سه مهره که گروسو را در کنار خود می بینند می توان استحکام بیشتری را از این خط انتظار داشت.

در میان مهره های کنونی یووه، گروسو و کیه لینی در دفع حملات حریف و اغاز مجدد حرکت تیم نقش بسیار مهمی را ایفا کردند. اما در خط میانی، هماهنگی عجیب و فوق العاده ای میان سبا، دیه گو و کامورانزی ایجاد شد، این هماهنگی به این دلیل عجیب است که یووه در ابتدا مارکیزیو و دیه گو را در کنار خود می دید و حالا با مصدومیت دوباره مومو و مارکیزیو شاهد بازگشت دوباره سباستین جووینکو بودیم تا شایستگی هایش را نشان دهد، هر چند که او بارها نشان داد در دیداری فوق العاده و در دیدار بعدی بسیار ضعیف ظاهر می شود.

امشب در صورتی که جوونیکو به میدان روند باید منتظر نمایش او باشیم و امیدوار که مانند دیدار چهارشنبه شب ظاهر شود و با همکاری فوق العاده زیبا در کنار دیه گو و کامورانزی، فرصت های گلزنی را برای امائوری و ترزگه فراهم کند.

چیرو که با مصدومیت الکس و یاکوئنتا از دو مهاجم برای دیدارهای پیش روی بهره خواهد برد با پنج گلی که در دیدار گذشته به ثمر رسید نباید از نبود دو مهره ارزشمندش در این پست نگران باشد زیرا ترزگه و امائوری در کنار دیه گو، کامو، سبا و سایرین به خوبی چهره هجومی یووه را ارائه می دهند و دروازه حریف را با خطر مواجه می سازند تا یووه بیش از گذشته هجومی نشان دهد و حملات زهرداری بر روی دروازه رقبا ایجاد کند.

در این میان باید به بازگشت تیاگو اشاره کنیم و همچنین نمایش پولسن که در دقایقی که به میدان می رود تغییراتی چشم گیر نسبت به فصل گذشته داشته و ثابت کرده می تواند مهره ای مفید و موثر در میانه میدان یووه باشد و فرارا از بودن او خرسند باشد. ملو نیز در چند دیدار اخیر نسبت به ابتدای فصل مقتدرتر نشان می دهد و مطمئنا او و مربیان امیدوارند هر چه سریعتر توانایی هایش بروز کند و شاهد پرسش در خصوص عدم موفقیت یووه با وجود خرید ملو نباشد. زیرا در طول برگزاری مسابقات بارها شاهد انتقاداتی از نمایش ملو در ترکیب یوونتوس بودیم و حالا او بیش از همیشه به فکر پاسخ به انتقادات است.

با این حال و با توجه به فشردگی مسابقات احتمال تغییرات در ترکیب یووه از سوی فرارا وجود دارد زیرا بازی اروپایی نیز از راه می رسد و یووه نباید مهره های خسته ای در ترکیب داشته باشد. بنابر این احتمال حضور مهره های نظیر دچلیه و پولسن در ترکیب بانوی پیر وجود دارد.


یوونتوس و دو سهمیه در لیست نهایی فیفا
buffon1.jpg


سرانجام فدارسیون جهانی فوتبال فیفا اسامی 23 بازیکن منتخب خود را برای کسب بهترین بازیکن سال جهان اعلام کرد که در این میان از کشور ایتالیا تنها یک نماینده به نام جیجی بوفون سنگربان یووه وجود دارد و دیگر بازیکنان ایتالیایی در این لیست جایی ندارند.

در لیست اولیه و تایید نشده ای که از سوی فیفا ارائه شد تنها نام دیه گو ستاره ی برزیلی یووه به چشم می خورد اما در لیست جدید و مورد تایید رسمی فیفا علاوه بر دیه گو فانتری باز جدید یوونتوس نام بوفون بهترین سنگربان جهان نیز به چشم می خورد بدین ترتیب بانوی پیر در لیست نهایی دارای دو سهمیه می باشد.

لیست نهایی برترین بازیکن سال
میشائیل بالاک - جیجی بوفون - ایکر کاسیاس - کریستین رونالدو - دیه گو - دیدیه دروگبا - اسین - ساموئل اتوئو - استیون جرارد - تیری هانری - زلاتان ابراهیموویچ - انیستا - کاکا - فرانک لمپارد - لوئیس فابیانو - لیونل مسی - کارلس پویول - فرانک ریبری - وین رونی - جان تری - فرناندو تورس - دیوید ویا - ژاوی


اغاز تمرینات اختصاصی الکس
alex2.jpg



دوری سه هفته ای سیسوکو
sissoko1.jpg


منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس - ناپولی
ورزشگاه المپیک تورین
شنبه 9 آبان ماه ساعت 20:30


--------------------​

شبکه های پوشش دهنده بازی
3w0zqu3cm3jmj0bngg1v.jpg


--------------------​

ترکیب احتمالی یووه
1. جان لوئیجی بوفون
21. زدنیک گریگرا
5. فابیو کاناوارو
3. جورجو کیه لینی
6. فابیو گروسو
4. فیلیپه ملو
18. کریستین پولسن
28. دیه گو ریباس
16. مائورو کامورانزی
20. سباستین جووینکو
11. امائوری کاروالیو

نیمکت
13. الکساندر منینگر
33. نیکولا لگروتالیه
28. کریستین مولینارو
29. پائولو دچلیه
30. تیاگو مندز
45. ایمموبیله
17. دیوید ترزگه​
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خودکشی سیاه و سفید ( یووه 2 - 3 ناپولی )
1257015506_team13.jpg


برخی چیزها تغییر کرده بود، این را بازیکنان و تیفوسی های یووه پس از برتری پر گل برابر سمپدوریا می گویند. صحبت های زیادی شنیده نمی شود اما بیانکونری یک دیدار خانگی را در شرایطی که با دو گل پیش بود از دست داد و با دریافت سه گل شکست خانگی سختی را تجربه کرد که مطمئنا در چنین روز ارزشمندی برای انان سنگین تمام خواهد شد.

نیمه نخست شاهد یک درخشش دیدنی از بیانکونری بودیم، تیمی که بازی را در کنترل خود قرار داد و در نهایت به گل رسید. اما با شروع نیمه دوم چهره ناپولی تغییر کرده بود با این حال این یووه بود که با اشتباه مدافعین حریف گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا فاصله به دو گل افزایش یابد و جشن و پایکوبی تیفوسی ها شدت بیشتری گیرد.

اما خیلی زود گل نخست ناپولی و سپس گل دوم انان از راه رسید تا بازی به تساوی کشیده شود، حالا به دقایق پایانی بازی نزدیک می شویم و در حالی که انتظار داریم مردان میزبان حملات را برای گل سوم بیشتر کنند شاهد گل سوم مهمان سرسخت هستیم که با نمایش مقتدرانه خود بانوی پیر را مغلوب شایستگی هایشان می کنند و شکست خانگی که در سالروز تولد سیاه و سفیدپوشان برای شان رقم می خورد.

سیستم
چیرو علاقه ای به تغییر نداشت، مطمئنا پس از پیروزی پر گل برابر سمپدوریا چهره تهاجمی یووه کاسته نمی شد. اما فرارا تب گلزنی امائوری را گرفت، پولسن و تیاگو در کنار ملو قدرت خود را از دست دادند. سیسوکو یک بار دیگر مصدوم شد و دردسرهای یووه اغاز شد. سیستم بازی به یک باره تغییر کرد تا یووه بازی را از دست بدهد و این تغییر سیستم از چیرو بعید بود.

فرصت
یووه با سبا به اندازه ای خوب شروع کرد که همه از یک بازی بسیار تهاجمی از یووه صحبت کردند، خیلی زود فرصت ها از راه رسید و در نتیجه دو گل به دست امد اما به یک باره با اشتباهاتی که از یووه دیدیم ناامیدی رنگ بیشتری به خود گرفت و در نتیجه شکستی که انتظار نمی رفت به دست امد.

کاهش حملات
یووه با تمام نیرو و قدرت پیش می رفت، همه بازیکنان چهره تهاجمی به خود گرفته بودند و مانند سیل خروشان به حریف حمله می کردند اما پس از به ثمر رسیدن بگل دوم، تیم متوقف شد. تیاگو در میانه میدان ضعیف نشان داد و در نتیجه سه گلی که پیاپی از سوی ناپولی به دست امد و دروازه بوفون باز شد.

بازگشت مصدومین
اینجاست که بزرگان هر تیم به یاری تیم و مربیان و همچنین تیفوسی ها می ایند. در حالی که یوونتوس برتری پرگلی را برابر سمپدوریا به دست اورده بود در برابر ناپولی دست به بی تجربگی زد تا همه از غیبت دل پیرو در ترکیب یوونتوس افسوس بخورند و حالا انتظار بازگشت الکس، سیسوکو و یاکوئنتا را داشته باشند.
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
تسلیت میگم باخت بدی بود!
این ناپولی واقعا تیم سرسختی هست! تو بازی قبل هم ما رو در وقت اضافه متوقف کردن.

-

لباس فوتبال و داور و بازیکن ها رو نادیده بگیرید. کامو عین این آدمکش های روانی نشده تو این عکس؟! یه چیزی تو مایه های دونیرو تو تنگه وحشت!

C_27_photogallery_2037_GroupPhotogallery_listphoto_itemPhoto_3_immagine.jpg
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام

واقعا بد باختیم 2 گل جلو بودیم 3 گل توی یک نیمه خوردیم .

بنده خدا بد جوری خونریزی داشت یکی از دلایل باخت هم به نظر من مصدومیت کامورانزی بود.
تو این عکس واقعا ترسناک شده.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
واقعا باخت بدی بود
فاصله ی امتازمان با اینتر 7 امتیاز شد.

ferrara-blanc.jpg

به چیرو اعتماد کامل داریم
با شکست یوونتوس و پیروزی اینتر فاصله ی دو تیم در صدر جدول سری ا به هفت امتیاز افزایش یافت و نگرانی های هواداران بانوی پیر رنگ تازه ای به خود گرفت و مطبوعات رسانه های خارجی با مطرح کردن گزینه هایی چون هیدینگ و اسکولاری از برکناری چیرو فرارا سرمربی جوان یووه خبر دادند اما بلان مدیر جدید بانوی پیر تمام شایعات اخیر را در کرد و گفت:

"بدون شک یووه در دیدار مقابل ناپولی یوونتوس واقعی نبود و همگان یوونتوس حقیقی را در دیدار مقابل سمپدوریا شاهد بودند که در تمام سطوح عالی و بدون نقص برگزار کرد اما دیدار مقابل ناپولی همه چیز عوض شد و نمایش همیشگی یووه را شاهد نبودیم."

وی سپس به فرارا سرمربی یووه اشاره کرد و گفت: "بدون شک ما همچنان به چیرو اعتقاد کامل داریم و یک شکست نمی تواند برنامه های ما را بر هم زند هر چند دیگر جایی برای تحمل اشتباهات نیست و ما باید سعی در ترمیم نقاط ضعف خود داشته باشیم تا بتوانیم به هدف خود نزدیک شویم. ما نباید در این نقطه متوقف شویم بلکه باید از زمین بلند شویم و به تلاش خود برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش کنیم هر چند که می دانیم راه بسیار سختی در پیش داریم اما باید برای رسیدن به هدف خود تلاش کرد, ما بازیکنان و کادر فنی ایده الی در اختیار داریم و نباید اجازه دهیم فرصت های موفقیت برای ما به راحتی از دست برود."
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم بازی با مکافی رو 1 بر 0 بردیم .
گل یووه رو کامورانزی زد و باز هم شاهد چند عکس العمل فوق الاده از بوفن بودیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جدال دو مربی از جنس یووه ( اتالانتا ؟ - ؟ یووه )
1257542339_atalantajuve1.jpg


دیدار در برگامو همیشه سختی های خود را داشته و حالا یوونتوس پس از تحمل شکست مقابل ناپولی به این ورزشگاه خاص سفر می کند تا برابر اتالانتا صف ارایی کند، دیداری که مطمئنا برای یوونتوس حساسیت های زیادی خواهد داشت. هر هفته یووه با توجه به نتایجی که در هفته گذشته کسب می کند حساسیت دیدار را افزایش می دهد. با این حال به نظر می رسد که زمان ان فرا رسیده تا بانوی پیر از غفلت و اشتباه دست کشیده و نمایش بی نقصی را برابر رقبا ارائه نموده تا امتیازات را بیش از این و به راحتی از دست ندهند.

دیدار امشب برای سیاه و سفید از جهاتی برای این مربیان و مدیران باشگاه اهمیت بالایی دارد. بر روی نیمکت حریف، یک مربی از جنس سیاه و سفید نشسته، مربی ای جوان که روزی به همراه چیرو فرارا برای یوونتوس بازی می کرد و روزی نام او برای نشستن بر روی نیمکت بانوی پیر برده شد و در جدالی که در این میان برگزار شد میدان را به مستر چیروی جوان و هم تیمی گذشته اش واگذار کرد تا فرارا هدایت تیم سابقش را به عهده بگیرد.

حالا امشب این دو مربی جوان با انگیزه های جداگانه به مصاف یکدیگر می روند تا شایستگی های خود را به اثبات برسانند. کونته دوست قدیمی و دشمن امروز در کنار تیمی سرسخت به مصاف یووه می رود، یوونتوس که چند دیدار مهم را از دست داده به خوبی می داند که امتیازات از این پس قابل گذشت نیستند و اختلافی که اکنون در صدر جدول به وجود امده نباید ادامه دار شود.

مشکل یووه در این بازی همچون دیدارهای گذشته مصدومیت یارانش است. این مشکل در خط حمله با غیبت اله و یاکوئنتا ادامه داشت که به با اخراج هفته گذشته امائوری امروز به اوج خود می رسد زیرا ترزگه در این خط تنهاست. با این وجود انتظار می رود دیه گو یار برزیلی در این دیدار به یک خط جلوتر برود و یووه و چیرو را در این امر یاری دهد.

در خط میانه نیز همچنان شاهد غیبت مارکیزیو و سیسوکو هستیم. سبا با وجود احساس مشکل و درد به این بازی رسیده و در لیست اعزام بازیکنان یووه حضور دارد اما اینکه بتواند 90 دقیقه کامل در ترکیب قرار گیرد را مربی تشخیص خواهد داد.

در این میان می توان از کامورانزی که این روزها اماده نشان می دهد بهره برد و به پولسن میدان دارد، هر چند که تیاگو نیز حضور دارد و باید در این بازی بهتر از گذشته ظاهر شود و قدر فرصت هایی که برای حضورش در ترکیب به دست می اید را بداند.

در خط دفاع با وجود حضور مهره های کار امد و بزرگ شاهد فروریختن دروازه یوونتوس هستیم. این ضعف بزرگی برای بانوی پیری ست که مربی تیمش یک مدافع بزرگ بوده و در خط دفاع مهره های بزرگی نظیر کیه لینی و کاناوارو را می بیند. بازیکنان ملی پوشی که باید از دروازه تیم ملی کشورشان نیز حفاظت نمایند. بنابر این باید انتظار هماهنگی و قدرت بیشتری در این خط و میان مدافعین یووه باشیم.

این ضعف زمانی بیشتر به نظر می رسد که پشت این مدافعین، سنگربانی شایسته و بزرگ ایستاده، جیجی بوفون با واکنش های خوب خود بارها و بارها از بازشدن دروازه یوونتوس جلوگیری می کند اما همین واکنش ها در برخی لحظات موفق نمی شود و در نتیجه یووه دروازه خود را باز شده میبیند.

با اینکه بوفون بسیار خوب واکنش نشان می دهد اما همین به خطر افتادن دروازه که واکنش های او را به همراه دارد نشان از ضعف خط میانی و دفاعی یووه دارد که باید هر چه زودتر ترمیم شود تا بانوی پیر بیش از این امتیازات را از دست رفته نبیند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تاریخ سازی باشکوه ترزگل ( اتالانتا 2 - 5 یووه )
1257631805_team11.jpg


رقابت دو مربی از جنس یووه در نهایت با برتری مطلق 5 - 2 به سود فرارا به پایان رسید و این در شرایطی بود که اتالانتا در تمامی دقایق رقابت خوبی با یووه داشت و مقاومت خوبی از خود نشان داد. در این مسابقه دیوید ترزگه به تاریخ یوونتوس پیوست و موفق شد 167 گل خود را برای یووه به ثمر برساند و به رکورد عمر سیوری رسید. در حال حاضر ترزگه بهترین گلزن خارجی تاریخ باشگاه یوونتوس می باشد.

. 2 . 4 سعی در کنترل بازی در جناحین را داشت و یووه نیز با سه هافبک هجومی خود سعی در طرح ریزی حملات خود بر روی دروازه ی تیم کونته داشت و سرانجام در حالی که بازی روند طبیعی خود را دنبال می کرد کامورانزی هافبک اماده ی یووه در یک دقیقه موفق شد دو مرتبه دروازه ی کنسیگلی را باز کند و یووه همانند دیدار مقابل ناپولی به برتری دو بر صفر دست یافت.

در نیمه ی اول تمامی بازیکنان یووه نمایش مطلوبی داشتند اما نمی توان گفت یووه بازی خوبی را از خود به اجرا گذاشت اما برتری یووه در نیمه ی اول کاملا محسوس بود و در صورت دقت امار گل های یووه در 45 دقیقه ی نخست به عدد 4 می رسد. گفتنی است دیوید ترزگه همانند همیشه در نیمه ی اول نیز گلزنی کرد که به دلیل افساید مردود اعلام شد و در نهایت بازی در نیمه ی اول با دو گل کامورانزی به سود یووه به پایان رسید.

در اغاز نیمه ی دوم بازی تیم اتالانتا با استفاده از تعلل مدافعان یووه موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و اختلاف را به حداقل برساند و پس از ان یووه موفق شد سه مرتبه دروازه ی تیم ابی پوش را باز کند اما دو گل از سه گل یووه به دلیل افساید باز هم مردود اعلام شد و تنها ضربه ی دیدنی ملو مورد قبول داور قرار گرفت تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند. خط دفاع یووه در نیمه ی دوم بسیار متزلزل نشان داد و در مقاطعی ضعف های بدی از خود نشان داد و نتیجه ی ان دریافت گل دوم از تیم اتالانتا بود تا باز هم بازی با حداقل گل دنبال شود و همگان ناخوداگاه به یاد دیدار هفته ی گذشته مقابل ناپولی بیوفتند.

بعد از این گل بازی برای دقایقی روند طبیعی و متعادلی به خود گرفت و بازی دو تیم در میانه ی میدان دنبال می شد و یووه سعی داشت با استفاده از سرعت و تکنیکی کامو - دیه گو و سبا به دروازه ی اتالانتا نزدیک شود که در چند نوبت نیز موفق نشان داد و سرانجام دیه گو بر روی حرکت دیدنی کامورانزی و ضربه ی فوق العاده ی خود موفق شد چهارمین گل یووه را به ثمر برساند و تیفوسی های یووه را از بابت کسب سه امتیاز بازی مطمئن سازد. تنها سه دقیقه بعد از گل دیه گو نوبت به ترزگه مهاجم فرانسوی و گلزن یووه رسید تا نام خود را در تاریخ باشگاه یوونتوس به ثبت برساند و با زدن پنجمین گل یووه در این دیدار امار گل های خود را به عدد 167 برساند و با رکورد عمر سیوری مهاجم افسانه ای یووه برابری کند و در مکان چهارم برترین گلزنان تاریخ یووه قرار گیرد.

یوونتوس با کسب این برتری پر گل یووه بیست و چهار امتیازی شد و جایگاه خود را در مکان دوم سری آ تثبیت کرد. دیدار اینده ی یووه یک شنبه 1 اذر برابر تیم اودنیزه برگزار خواهد شد.


از پیروزی مقابل کونته خوشحال هستم
ferrara7.jpg


چيرو فرارا بر دوست و هم تيمي قديمي خود چيره شد، يک غلبه زيبا و ديدني که مي تواند روزهاي خوشي را براي او تيمش به ارمغان بياورد. دفاع بسيار خوبي داشتيم خيلي خوب توپ را دور کرديم، هماهنگي دفاع در محوطه جريمه بسيار خوب بود. یووه روند خوبی را طی می کند و پیشرفت های خوبی کرده ایم ولی از انجا که اتالانتا دو بار به بازی برگشت نشان دهنده ی ایرادات اساسی در تیم ما می باشد که باید توجه بیشتری به انها شود ولی از اینکه تیم در لحظات سخت خونسری خود را به خوبی حفظ کرد و بازی خود را ادامه داد خیلی راضی هستم.

"نخستين گل ما بسيار زيبا بود و گل دوم را يک گل کاملا اروپايي مي دانم مطمئن هستم که يووه فضا و فرصت خوبي براي گلزني ايجاد کرد و توانست اين بار از فرصت ها بهره بهتري ببرد, نمي توانيم هرگز حريف را در کنار دروازه خود نبنيم و هيچ خطري دروازه ما را تهديد نکند اما ما مدافعين ملي پوش بزرگي در اختيار داريم که بسيار خوب ظاهر شدند."

"تاکتیک ما حریف را مجبور می کرد به بازی مستقیم با ارسال بلند و عمقی برای مهاجمانش رو بیاورد و این موضوع ریسک تک به تک شدند مهاجم حریف با دروازه ی ما را افزایش می داد اما مدافعان من بسیار هوشیار هستند و امروز اتالانتا فقط دو ضربه به چهارچوب یووه داشت که نشان دهنده ی این است که اصلا تحت فشار نبودیم."

وی در ادامه به کونته اشاره کرد و گفت: "دوستی من و کونته فراتر از ورزش است و این اولین تجربه ی مربگیری ما در مقابل هم بود و حس بسیار عجیبی داشتم, و خیلی خوشحال شدم که وی را ملاقات کردم و صادقانه بگویم خیلی خوشحال هستم که پیروز میدان من بودم."

مربی جوان یووه در پایان به اینتر اشاره کرد و گفت: "یوونتوس فقط باید به بازی خودش فکر کند, ما نباید به جدول و تیم های حریف نگاه کنیم، باید با حفظ همین روحیه و همین شدت با خیال آسوده پیش برویم و پیروز شویم، ما تازه در ماه نوامبر هستیم و هنوز تا پایان راه فرصت زیادی بافی مانده است."


حفظ برتری و تعادل مهم است
diego13.jpg


ستاره ی برزیلی یووه همانند دیدار مقابل رم درخشان ظاهر شد و موفق شد چهارمین گل یووه در دیدار مقابل اتالانتا را به ثمر برساند و زوند گلزنی خود را اغاز کند. مهاجم برزیلی یووه در پایان دیدار ضمن خوشحالی از برتری پرگل مقابل تیم کونته گفت:

"من به شدت خوشحال هستم, گلزنی برای من در این دیدار بسیار مهم بود, امشب احساس کردم که هميشه مي توانم در نزديکي محوطه باشم و خيلي زود توانستیم يار حريف را به خطا وادار کنم, خيلي خوشحالم براي نتيجه اي که حفظ کرديم ، اعتماد خود را بار ديگر يافتيم و حالا بايد بتوانيم راه را ادامه دهيم, همگی از کسب این پیروزی شیرین خوشحال هستیم اما باید روند برتری و پیروزی خود را ادامه دهیم تا بتوانیم موفق باشیم."

دیه گو در پایان به مسیر قهرمانی یووه اشاره کرد و گفت: "ما هنوز به نیمه ی راه نیز نرسیده ایم و مسیر زیادی برای کسب قهرمانی در پیش داریم پس نباید از هم اکنون جام را از دست رفته بدانیم."

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
الکس و مارکیزیو با گروه تمرین کردند
alex7.jpg


خبری خوش و خوش ایند اردوی بیانکونری را غرق شادی و خوشحالی کرد. پس از مدت ها می توانیم انتظار داشته باشیم که در دیدار یوونتوس مقابل اودینزه مصدومین اندکی را در کنار تیم ببینیم.

عصر امروز الکس و مارکیزیو به تمرینات بازگشتند تا طی روزهای مانده امادگی کامل خود را برای حضور در ترکیب بازیابند. این بهترین خبر برای مستر فرارا و هواداران بانوی پیر به شمار می رود.

در این میان مومو سیسوکو به همراه زبینا نیز تمریناتی را در سالن سرپوشیده ادامه دادند تا اهسته اهسته به گروه بپیوندند.


بی صبرانه منتظر حضور دوباره در ترکیب هستم
alex3.jpg


اله بازمی گردد، این خبری خوش ایند برای مجموعه سیاه و سفیدپوشان، مربیان و تیفوسی های این تیم بزرگ است اما در کنار بازگشت مطمئنا مسائلی نیز مد نظر گرفته خواهد شد، موضوعاتی که دلشمغولی هایی را برای این گروه به ارمغان می اورد. مسائلی که در همان ابتدا زمانی که فانتزی باز بزرگ برزیلی راهی یووه شد مطرح می شد. دل پیرو در یووه بازی می کند یا دیه گو ؟ یا این دو در کنار یکدیگر ؟ ایا فضا برای هر دو وجود دارد ؟ و یا دو فانتزی باز در یک تیم می توانند مفید و موثر ظاهر شوند و مربی را به دردسر برای انتخاب مهره ای در ترکیب تیم نیاندازند. حالا شماره ده دوست داشتنی سیاه و سفیدها در استانه بازگشت قرار دارد، بازگشتی که بسیاری انتظارش را می کشند. البته با بازگشت کاپیتان روش و اندیشه های مستر چیرو نیز تغییر خواهد کرد. تغییراتی که امیدواریم برای بانوی پیر موثر باشد و روند موفقیت و کامیابی این تیم بزرگ را کند و متوقف نسازد.


الکس در حال پایکوبی و جشن است، کاپیتان بیانکونری بی صبرانه منتظر پایان دوران مصدومیتش است. باید با قدرت بازگردم و بار دیگر به رقابت ها با شکوه برگردم، می توانم برابر اودینزه چنین انتظاری را به پایان ببرم.

الکس که به تازگی 35 سالگی خود را جشن گرفته و روحیه بالایی برای بازگشت دوباره به میادین کسب کرده نیز به خوبی از مسائل و یا مشکلات احتمالی که با خود نگرانی هایی را به همراه خواهد اورد اگاه است. کاپیتان می گوید حالم خوب است، در حال تمرین کردن و دنبال کردن **** خود هستم تا بدون مشکل به میدان بازگردم. در کنار تیم تمریناتم را دنبال می کنم تا طی روزهای مانده بتوانم خودم را در لیست نفرات مستر ببینم.

رقابت اتی بانوی پیر برابر اودینه می تواند شاهد نمایش دو ستاره تیم باشد. دل پیرو در کنار دیه گو، زوجی که می تواند هیجانات جدیدی را به همراه داشته باشد. الکس نیز مانند تیفوسی ها منتظر هیجان و شور زیبایی ست، هیجان تازه ای برای من خواهد بود، منتظر نمایش بزرگی هستم. هنوز نتوانستم در مسابقات امسال بازی کنم اما بارها نمایش دیه گو و سایر هم تیمی هایم را دیدم. بی صبرانه منتظر بازگشت به میدان هستم.

دل پیرو بار دیگر برمی گردد و مسئله انتخاب وی در کنار نگرانی دل پیرو از حضور در ترکیب می تواند اهمیت زیادی به خود گیرد. چیرو فرارا نمی تواند تضمینی برای حضور حتمی الکس در ترکیب داشته باشد و بارها تاکید کرده که با عقلم انتخاب می کنم نه با قلبم. اسطوره سیاه و سفیدها با مربی خود هم عقیده است و می گوید: این انتخاب خوبی است. باید این روش را انتخاب کند . البته می دانیم که او را به دردسری روبرو می کنیم. فرارا بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و می خواهد کلیه انان را در ترکیب ببیند و به انان بازی دهد، دیدارها بسیار طولانی ادامه دارند و همین طور که پیش می رویم مسابقات دشوارتر خواهند شد. دیدار های اروپایی و کوپا نیز پیش روست و شانس و اقبالم همه برای حضور در ترکیب بالاست. در همین حال کلیه بازیکنان نیز در تلاشند تا خود را در ترکیب ببینند.

مسابقه و رقابت مقابل اینتر از سه سال گذشته حساسیت بالایی به خود گرفته و این حساسیت و مبارزه این فصل نیز به قوت خود باقیست. اله نیز مانند مجموعه بانوی پیر تاکید می کند در حال حاضر به رقابت مقابل اینتر فکر نمی کنیم. لحظات خوبی برای فکر کردن به این موضوع نیست و این تفکر نمی تواند برای تیم ما در شرایط کنونی مفید باشد. تنها به گام های خود توجه می کنیم. قدم به قدم پیش می رویم، ابتدا رقابت مقابل اودینزه را خواهیم داشت، نباید به کلیه رقابت ها به یک باره بنگریم. مسابقه به مسابقه پیش می رویم. در حال حاضر باید یک مسابقه را ببینیم و پس از اتمام ان دیدار به رقابت اتی فکر کنیم. به این ترتیب در پایان موفق خواهیم شد و می توانیم همواره در اوج بمانیم.

ژان کلود بلان در زمان پذیرش مدیریت، پست جدیدش در باشگاه اظهار داشت که رقابت های سری A ، یک یوونتوس تشنه برای قهرمانی و پیروزی را خواهد دید و سمبل این باشگاه نیز این نکته را تایید می کند، کاملا صحیح است. تا پایان چنین تشنه پیروزی خواهیم بود. این بسیار مهم است که چنین انگیزه ای داشته باشیم. باید شرایط مناسب و خوب را ادامه دهیم. اینجا انگیزه های بسیار بزرگ و مثبتی وجود داشت و دارد. در تلاشیم تا انگیزه های خود را با قدرت ، بالا نگاه داشته و ادامه دهیم، می توانیم متفاوت و کامل تر کار کنیم و در نهایت به خواسته ها و اهدافی که داریم دست یابیم


تغییرات با بازگشت مصدومین
team1.jpg


روزهای خوش در پیش است، به نظر می رسد چنین باشد. مطمئنا با بازگشت مصدومین به ویژه الکس دل پیرو، مارکیزیو و سیسوکو یوونتوس قدرتمند و باشکوه تر خواهد شد. تیفوسی ها منتظر دیدن ستاره های دوست داشتنی خود هستند اما با بازگشت این مهره ها، باید منتظر تغییر سیستم بانوی پیر باشیم. مستر فرارا با ورود چنین مهره هایی دست به تغییراتی خواهد زد و این تغییرات می تواند برای یوونتوس مفیدتر باشد. به هر حال می دانیم که مربی سیاه و سفیدپوشان با اماده شدن چند مهره مصدوم خود قدرت واقعی تیمش را با تغییر سیستم نشان خواهد داد.

مدافعین
زبینا، او چند روزی ست که به تمرینات انفرادی بازگشته، اما برای بازگشت به رقابت های گروهی همچنان به زمان بیشتری نیاز دارد. در کنار زبینا، کاسرس و گریگرا حضور دارند و این گروه می توانند در کنار دچلیه و دل پیرو قدرت تیم را بالاتر ببرند. سباستین نیز مطمئنا شرایط را بهتر خواهد کرد. بنابر این باید مدافعین یووه تغییراتی را در ساختار خود داشته باشند. گروسو، کیه لینی و لگروتالیه که کاناوارو را در کنار خود می بینند می توانند با استحکام بیشتر و بهتر تیم را به حمله وادارند و گروه را از قدرت محفوظ نگاه داشتن دروازه مطمئن سازند.

هافبک ها
مهره هایی که به مانند یک پدر از فرزندان خود محافظت خواهند کرد. تیم در این منطقه به پشتیبان و نیرویی بالاتر و قدرتمندتر نیاز دارد تا ارتباط دو دروازه بیشتر و بهتر شود. مدافعین و مهاجمین با خیالی اسوده تر به رقابت بپردازند. نام های زیادی در این پست دیده می شوند. ملو، سیسوکو، مارکیزیو، کامورانزی، سباستین، تیاگو و کامورانزی. بسیاری از این مهره ها می توانند یوونتوس را یاری نمایند و استحکام میانه میدان را برای یووه ثبت نمایند. کلودیوی جوان در کنار هافبک اهل مالی می تواند کامو را تبدیل به ستاره ای باارزش تر نماید و یوونتوس را تیمی زهردارتر و باشکوه تر. این قدرت زمانی که دیه گو نیز به انان افزوده شود بیشتر خواهد شد، بنابر این مهره برزیلی باید قدر فرصت ها و لحظات را بداند و چهره مقتدرتری را به خود بگیرد.

مهاجمین
به دیدار مقابل اتالانتا نیم نگاهی می کنیم. در ترکیب دل پیرو، امائوری و یاکوئنتا حضور ندارند و تنها یک مهاجم به نام ترزگل یووه را در خط حمله همراهی میکند. اما مشکلی حس نمی شود. پنج گل به ثمر می رسد و بانوی پیر پیروزی بسیار مهمی را به دست می اورد. حالا زمان ان فرارسیده تا الکس و امائوری نیز به ترکیب بازگردند. قدرت این سه مهاجم درکنار یکدیگر بی نظیر خواهد بود و تنها انتظار برای بازگشت وینچنزو می ماند و گل هایی که در ابتدای فصل به شایستگی به ثمر رساند.

منبع:یووه
 

fatima z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
سالروز در گذشت ادوارد آنيلي سرپرست اسبق يوونتوس كه در زمان سرپرستي او اين باشگاه به اولين قهرمانيش در 1982 در سطح اروپا دست يافت گرامي باد:heart:
7215614058221918621012921121885305203.jpg

زواياي ديگري از زندگي ادوارد آنيلي :
به مناسبت 15 نوامبر (24 آبان) سالروز در گذشت وبه اعتقاد برخي شهادت ايشان، .سرویس سیاسی خبرگزاری "مهر" - ادواردو آنیلی" (EDOARDO AGNELLI) در 6 ژوئن 1954درنیویورک به دنیا آمد؛ پدرش سناتور" جیووانی آنیلی" ثروتمندترین مرد ایتالیا و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری ،لامبورگینی ،لانچیا ،آلفارمو، ایوکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکتهای طراحی مد ولباس، روزنامه های پرتیراژ "لاستامپا" و "کوریره دلاسرا" ، باشگاه اتومبیل رانی فراری وباشگاه فوتبال یوونتوس می باشد.
علاوه بر اینها چندین شرکت ساختمان سازی، راه سازی، تولید لوازم پزشکی وهلیکوپتر سازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهامداران اصلی آنها می باشند.
ادواردو در کنار پدر، مادر، خواهر و خواهرزاده هایش
میزان ثروت ونفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه های ایتالیا از آنها به عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام می برند که کارشناسان اقتصادی نیز درآمد سالانه خانواده آنیلی را بالغ بر 60 میلیارد دلار تخمین می زنند
ادواردو تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا طی کرد و بعد به کالج آتلانتیک درانگلستان رفت و پس از آن در رشته ادیان وفلسفه شرق از دانشگاه پرینستون ایالات متحده با اخذ درجه دکتری فارغ التحصیل شد .
او از همان دوران جوانی علاقه ای به اداره ثروت عظیم خانوادگی به روش پدرش نداشت و فقط چند سال مسئولیت اداره باشگاه فوتبال یوونتوس را به عهده داشت که پس از مدتی وی را ازکار برکنار کردند و عمویش جای وی را گرفت.
در دهه90هیچگونه مسئولیتی نداشت و اغلب اوقات را با مطالعه ، سفر ، روزنامه نگاری و فعالیتهای بشر دوستانه گذراند تا این که 15 نوامبر سال 2000(24 آبان1379) جسد بی جان وی در زیر پل "ژنرال فرانکو رومانو" پیدا شد که ظاهر قضیه نشان می داد که وی از روی پل به پائین پرت شده است .
موضوع مرگ وی از همان روز اول تا چند روز در را‌س اخبار قرار گرفت و هزاران سایت اینترنتی ، روزنامه ها وشبکه های تلویزیونی در مورد درگذشت او اخباری را پخش کردند.
این رسانه ها "ادواردو" را فردی حساس ، گوشه گیر، منزوی ، خجالتی، معتاد و بیمار توصیف کردند، اما در میان حجم عظیم اخبار منتشره خبری از انجمن فارغ التحصیلان ایتالیا منتشر شد که ادواردو را یک مسلمان شیعه معرفی کرد و ادعا نمود که وی توسط عوامل صهیونیست به شهادت رسیده است که علیرغم ارسال این خبر برای رسانه های مختلف هیچکدام حتی اشاره ای هم به آن نکردند.
قاضی پرونده یک روز پس از مرگ وی اعلام کرد که او خودکشی کرده است که بنابر این تحقیقات خاصی انجام نشد و جسد وی بدون کالبد شکافی در همان روز دفن شد .
دکتر "مارکوبا وا" که یکی از دوستان ادواردو می باشد می گوید : برای من عجیب است که چطور وی را کالبد شکافی نکردند، در حالی که اینجا اگر سگها و گربه ها در کنار خیابان بمیرند کالبدشکافی می شوند .
واقعیت این است که ادواردو قبل از انقلاب مسلمان شده بود وپس از شیعه شدنش اسمش به مهدی تغییر داده شد و ظاهرا اولین آشنایی وی با انقلاب از طریق یکی از مصاحبه های "دکتر محمد حسن قدیری ابیانه" (رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا بین سالهای 58 تا 61) از طریق تلویزیون ایتالیا بوده است و پس از آن برای دیدار با وی به سفارت مراجعه می کند و پیوند دوستی بین آنها ایجاد می شود.

Edoardo+Agnelli+1.jpg

.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
از بازگشت احساس غرور می کنم
alex6.jpg


این روزها با شوق و ذوق بسیار زیادی در تمرینات حاضر می شود گویی که فصل به تازگی در حال اغاز است. الکس در چنین حال و هوایی ست او از نو شروع خواهد کرد و این بار بدون مصدومیت در ترکیب بانوی پیر قرار می گیرد تا تیم محبوبش را برابر حریف همراهی کند. تیفوسی ها نیز به مانند او هیجان زده و خوشحالند و بی صبرانه منتظر دیدن کاپیتان در کنار دیه گو هستند.

سرانجام الکس رسید، کاپیتان پس از اتمام اخرین جلسه تمرین پیش از دیدار یکشنبه شب تاکید کرد اماده است " در امادگی کامل به سر می برم، احساس خوشی و هیجان می کنم که مصدومیت به پایان رسید و من کاملا از نظر فیزیکی به امادگی دست یافتم. حالا من اماده ام تا به تیم و هم تیمی هایم کمک کنم و برای هدفی که داریم مبارزه کنیم. مطمئنا دوری طولانی مدت برای من بسیار سخت بود. شماره ده محبوب از حریف، اودینزه نیز به عنوان تیمی مقتدر و خطرناک یاد کرد اما خاطر نشان می کند که خود برای بازگشتی بزرگ راهی میدان می شود.


بازگشت الکس, تجلیل از کامو - ترزگل
ale-camo-tre.jpg


پیش از اغاز دیدار تیم های یوونتوس و اودنیزه از مائورو ژرمن کامورانزی ستاره ی آرژانتینی - ایتالیایی یووه به دلیل درخشش در بازی های گذشته و انتخاب از سوی تیفوسی ها به عنوان بهترین بازیکن ماه تجلیل خواهد شد و جایزه ای به رسم یادبود به وی اهدا خواهد شد.

دیوید ترزگه مهاجم گلزن یووه که به دلیل مصدومیت به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود به خاطر پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی سیوری جایزه ای از سوی مدیران باشگاه یوونتوس دریافت خواهد کرد و این جایزه پیش از شروع دیدار مقابل اودنیزه به وی تقدیم خواهد شد.

گفتنی است الکس دل پیرو مهاجم و کاپیتان گلزن یووه نیز که مدت های زیادی را به دلیل مصدومیت دور از میادین بود در این دیدار به ترکیب یووه باز خواهد گشت و فصل جدید خود را اغاز خواهد کرد.


یووه و سیستم 4 . 2 . 3 . 1 ترسناک
team15.jpg


به نظر می رسد یوونتوس در دیدار مقابل اودنیزه با همان سیستم 4 . 2 . 3 . 1 ترسناک بازی کند. امروز تیتر بسیاری از رسانه های کشور ایتالیا در این باره بود و با توجه به اخباری که از تمرینات یووه به گوش می رسد حاکی از ان است که فرارا سرمربی جوان یووه قصد ندارد سیستم خود را تغییر دهد و با توجه به مصدومیت یک ماهه ی ترزگل و کمبود مهاجم وی قصد دارد به بازی با سیستم جدید 4 . 2 . 3 . 1 ادامه دهد.

اما تنها نکته مبهم ابن سیستم حضور الکس در ترکیب یووه می باشد, بسیاری از کارسناسان بر این باور هستند که چیرو برای بازی دادن به الکس در پست هافبک به جای سبا دچار شک و تردید فراوان شده است و این در حالی است که یووه بازی حساس مقابل بوردو را در پیش دارد و الکس برای حضور در ترکیب یووه لحظه شماری می کند.

گفتنی است یوونتوس یک شنبه در اخرین دیدار سری آ به مصاف اودنیزه خواهد رفت.


المپیکو قله اطمینان ما
ferrara5.jpg


چیرو فرارا به همراه یوونتوس اماده اند. اماده بازگشت به کورس قهرمانی. هر چند که در دو روز مانده به برگزاری مسابقه، مهاجم بزرگ فرانسوی خود را اسیب دیده می بینند اما بازگشت دل پیرو و سیسوکو می تواند بانوی پیر را برای کسب موفقیت امیدوار نماید. مستر فرارا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تاکید کرد که الکس در بازگشت می تواند در ترکیب تیم قرار گیرد و به همراه دیه گو در میدان حاضر شوند.

ترزگه
متاسفم برای دیوید، با این وجود ما به مصدومین زیاد در ترکیب عادت کرده ایم. تنها به دیدار فردا فکر می کنیم، به موفقیت و سه امتیازی که نیاز داریم. در این مقطع متوقف نخواهیم شد، نمی توانیم امتیازی را از دست دهیم. در این دیدار احتمال امائوری و دل پیرو را در خط حمله خواهیم داشت. اما در این لحظه سیستم بازی را انتخاب نکرده ام.

دل پیرو
الکس پس از مصدومیت و دوری طولانی به میدان بازگشت. دل پیرو بسیار خوب تمرین کرد، او همیشه یک بازیکن باانگیزه و اماده در هنگام بازگشت از مصدومیت نشان می دهد. منتظر بازگشت او بودیم. الکس برای ما یک امتیاز به شمار می رود، او به امادگی کامل رسیده و بی صبرانه منتظر مبارزه است. می توانیم با این روش بازی خود را ادامه دهیم، الکس می تواند در یک خط عقب تر بازی کند، او در سمت چپ میدان نیز توانایی های بسیار زیادی دارد. در اخرین تمرین این سیستم را ازمایش کردیم. ما در کنار یکدیگر راه حلی برای این مسئله یافتیم. داشتن الکس و در دست بودن این بازیکن ارزنده برای ما یک پیروزی و پیشبرد بزرگ محسوب می شود. بازگشت او برای ما و برای تیم بسیار ارزشمند و مهم است. او می تواند ما را در رسیدن هدف کمک بسیار زیادی کند. الکس برای این دوره و بازگشتی که خود می خواهد دلتنگ است. تیم کامل و عالی است هرچند که مصدومینی در ترکیب وجود دارند.

مارکیزیو
جوان اینده دار بانوی پیر برای این دیدار دعوت نشد اما هراس و نگرانی نیست. خیلی زود بازمی گردد. دوره کوتاهی از میادین دور بود. زانوی مصدومیت بهبود یافته و تنها برای امادگی کامل نیاز به استراحت بیشتر دارد. در روزهای اخیر بسیار زیاد تمرین کرد و کمی خسته به نظر می رسد. عضله های او برای بازگشت باید کمی اماده تر شوند.

روش و سیستم
نوعی کنجکاوی برای حضور یووه در میدان موج می زند. حضور و دیدن دل پیرو، دیه گو و کامورانزی در میدان می تواند هیجان انگیز و زیبا باشد. چیرو نیز این مسئله را رد نمی کند. این سه مهره در کنار یکدیگر نیروی تهاجمی تیم را افزایش می دهند. می توانیم با قرت بیشتر حمله کنیم. اما نیاز داریم که تعادل و هماهنگی خوبی ایجاد کنیم. در دیگر دیدارها در دقایق پایانی با جووینکو بازی کردیم . او خصوصیات تهاجمی بسیار بالایی ندارد.

اودینزه
هرگز برگزاری یک دیدار پس از دوری و فاصله برگزاری مسابقات اسان نخواهد بود. به تمرین و تلاش خوب خود ادامه دادیم و جلسات خوبی را پشت سر گذاشتیم. در دو جلسه پایانی هیجان و دقت بالایی را نزد بازیکنان دیدم و این مسئله به ما کمک بیشتری خواهد کرد. فردا یک دیدار سخت و مهم پیش روی مان است. اودینزه همیشه باتجربه بازی می کند و برای این تیم کسب امتیاز مهم است. احترام زیادی برای این تیم قائلم اما ما باید پیروز شویم.

موفقیت یووه در خارج از خانه
بانوی پیر در دیدارهای خارج از خانه بهتر و موفق تر ظاهر شده، پس از دیدار برابر بولونیا و ناپولی دیگر حق اشتباه نداریم. در دیداری های اخیر یوونتوس 12 گل را در دیدارهای خانگی و خارج از خانه به ثمر رسانده، یک تیم بزرگ با بازیکنان قهرمان داریم و امیدواریم از این پس المپیکو قله اطمینان ما باشد.

امائوری
طی این دو هفته اخبار زیادی در خصوص امائوری شنیده می شود، حضور امائوری در تیم ملی و حالا نظر چیرو فرارا، این سوالی ست که در حال حاضر مطرح شدنش چندان مناسب نیست اما برای امائوری این مسئله یک انگیزه بالا به شمار می رود.

دستان انری
تراپاتونی همراه ایرلند با دستان انری از حضور در جام جهانی محروم شد. حذف شدن و کنار رفتن به این شکل بسیار سخت و دشوار است، متاسفم برای تراپ. می دانیم که چنین دیداری هرگز تکرار نمی شود و نتیجه همان خواهد بود که رقم خورد. باید اشتباه داور را پذیرفت، نمی توانیم این اشتباه را پنهان کنیم.

اگر ایتالیا ..
اگر در اخرین دقایق فینال جام جهانی یک بازیکن ایتالیا با دست گل بزند ؟ همچنین پاتزینی شادی بسیار زیادی پس از گل زدن با دست برابر هلند انجام داد.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر اودینزه
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – کاناوارو – گروسو – دل پیرو – امائوری – کیمنتی – منینگر – کامورانزی – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – سیسوکو – اریائودو – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه و ایموبیله

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم بازی رو با گل گروسو بردیم .

---------------------
پیروزی شیرین با حضور الکس ( یووه 1 - 0 اودینه )
juveudinese2.jpg


در میان غایبین بسیار یووه به میدان رقابت بازگشت، المپیکو بی صبرانه منتظر نمایش یاران فرارا و ستاره هایی تازه رها شده از بند مصدومیت بود. با این وجود مصدومین تازه احیا شده بر روی نیمکت نشسته بودند تا از ابتدا تیم را همراهی نکنند. نگاه ها معطوف کاپیتان و سیسوکو است، مشکلی احساس نمی شود دیه گو از همان ابتدا انگیزه خود را از با شوت از راه دورش نشان می دهد. دقایق نخست درکنترل بانوی پیر است. تیم به خوبی بازی را در دست گرفته و پیش می رود، حملات زهردار و نمایش هماهنگی را از میزبان شاهدیم. به مرور مهمان سرسخت نیز خودی نشان می دهد و درنخستین حمله خطرناک انان، اشتباه مدافعین یووه را به خوبی می بینیم که البته با یک بوفون اماده روبرو می شوند.

نیمه نخست را باید نیمه یووه بدانیم، تیم به خوبی بازی کرد و نمایش سبا، دیه گو و کامورانزی قابل قبول به نظر می رسید. سنگربان اودینزه در این نیمه و در مجموعه دیدار بهترین مهره تیمش بود و با واکنش های بسیار خوب و دقیق بارها از باز شدن دروازه تیمش جلوگیری کرد. با این وجود نیمه نخست بدون گل به اتمام رسید تا 45 دقیقه دوم حساسیت بیشتری به خود بگیرد.

شاگردان چیرو، میل به گلزنی و بازی تهاجمی خود را از همان ابتدا نشان دادند و خیلی زود به گل برتری دست یافتند. یک حرکت از سمت چپ میدان که به زیبایی به گل گروسو تبدیل شد تا در استانه ورود کاپیتان و سیسوکو ورزشگاه هیجان بیشتری را تجربه کند. در این دقایق المپیکو فضای عجیبی به خود گرفته بود و سر وصدای هواداران همراه با سردادن سرود باشگاه و استقبال از حضور دل پیرو و دیه گو در ترکیب زیبایی خاصی به ورزشگاه و بازی داده بود.

حملات و کنترل بازی توسط بیانکونری تا دقیقه 70 ادامه داشت اما پس از این دقیقه اودینزه بهتر کار کرد و حملات گسترده ای را بر روی دروازه یووه ایجاد کرد، کرنرهای متوالی که می توانست خطرساز شود هرچند که بوفون و مدافعین بسیار خوب ظاهر شدند تا در نهایت دروازه میزبان بسته بماند و یوونتوس با تک گل گروسو به برتری مهم و ارزشمندی در استانه دیدار اروپایی برابر بوردو دست یابد.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 6 – کاسرس 5/6 - کاناوارو 6 – کیه لینی 6 – گروسو 5/6 – ملو 5 ( سیسوکو 7 ) – پولسن 6 – کامورانزی 6 – دیه گو 6 – جووینکو 5/5 ( دل پیرو 6 ) – امائوری 5/5
 
بالا