• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
با تمام قدرت در خدمت یووه خواهم بود
alex-diego.jpg


سرانجام پس از مدت ها انتظار الکس دل پیرو کاپیتان و ستاره ی دوست داشتنی یووه فصل جدید خود را اغاز کرد و در دیدار مقابل اودنیزه به میدان رفت. مهاجم یووه که در سیستم جدید یووه در پست هافبک هجومی بازی خواهد کرد در مورد این بازی گفت:

"تصور نمی کردم بازگشت من تا این حد سخت و مشکل ساز باشد زیرا در چهار سال گذشته مصدومیت جدی نداشته ام و این وضعیت را تجربه نکرده بودم. اما اکنون مصدومیت من تمام شده است و سعی می کنم با تمام قدرت به تیم کمک کنم."

وی در ادامه به دیدار مقابل اودینزه اشاره کرد و گفت: "سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم و حالا امیدوارانه به ادامه ی مسابقات نگاه می کنیم. من سعی کردم با قدرت برای تیم خود بازی کنم و موفق بودم و جای شکایتی نیست."


می توانم به راحتی در کنار الکس بازی کنم
diego5.jpg


تنها 40 دقیقه در کنار الکس بازی کرد اما خیلی زود ارزش و اعتبار این کاپیتان بزرگ و دوست داشتنی را دانست. دیه گوی برزیلی که سرانجام در کنار خود دل پیر دید معتقد است که الساندرو دل پیرو بازیکنی ست که می تواند به راحتی در کنار او بازی کند.

خیلی خوب خودم را یافتم، بازیکن اثر گذاری ست که همیشه محبوب است. دیدار برابر اودینزه دشوار بود حریف تیمی بزرگ نشان داد، در نیمه نخست بهتر بودیم هر چند که در نیمه دوم کمی خسته کننده کار کردیم. اما در 45 دقیقه دوم برای کسب سه امتیاز راهی میدان شده بودیم.

وی در خصوص علاقه و تمایلش برای حضور در جام جهانی 2010 نیز گفت: به این مسئله فکر می کنم و امیدوارم. به هر حال باید خوب تمرین کنم و نمایش خوبی داشته باشم. وی تاکید کرد که روش و سیستم یووه با یک مهاجم و یا دومهاجم چندان برایش تفاوتی ندارد، زیرا و با تیم و به ویژه سباستین جووینکو هماهنگی خوبی دارد.


از نخستین گلم هیجان زده ام
grosso5.jpg


پیش از این در المپیکو گل زده بود اما همراه اتزوری و این گل نخستین گلش با پیراهن سیاه و سفید یووه بود، بنابر این هیجان خاصی برای فابیو گروسو داشت. فابیو برای شادی پس از گل خم جنوبی ورزشگاه را انتخاب کرد و در کنار هواداران حاضر دراین بخش استادیوم گلش را جشن گرفت.

این گل برای من هیجان زیادی داشت، بیش از همه برای سه امتیازی که با این گل به دست امد، اما از اینکه توانستم نخستین گلم را برای یووه بزنم خوشحال و هیجان زده ام. بازی مهم بود.

او که پس ازگل در اغوش کاسرس قرار گرفت می گوید شایستگی او باعث این گل شد تا بتوانم موفق شوم.

ما با این پیروزی همچنان از اینتر دور هستیم اما به راه خود ادامه می دهیم و می دانیم که توانایی غلبه بر حریف را داریم، می خواهیم قهرمان مسابقات شویم.

اما دیدار چهارشنبه شب، بوردو حریف خوبی ست و من جو موجود در این ورزشگاه را به خوبی می شناسم. تیم خطرناکی ست و نمایش انان بسیار دیدنی و زهردار است. به هر حال در فاصله برگزاری دیدار تنها به این حریف فکر می کنیم.


تفاوتی با سایر بازیکنان نمی کنم
sissoko2.jpg


سرانجام پس از مدتها بار دیگر راهی میدان شد و نمایش خوبی ارائه کرد. زمانی که همراه الکس به میدان قدم گذاشت هم قسم شد که برای یووه یک بازیکن موثر نشان دهد. مومو یکی از بازیکنان خوب میدان بود و در پایان بازی گفت: "خیلی خوشحالم که به میدان رفتم و این پیروزی را به دست اوردیم. من بر این باور نیستم که می توانم متفاوت از دیگران کار کنم زیرا معتقدم همه بازیکنان می توانند در کنار یکدیگر تیم را تشکیل دهند و با کمک به یکدیگر به پیروزی برسیم."

دیدار برابر حریف اسان نبود و اودینزه بسیار خوب ظاهر شد و یک بازی دیدنی را ارائه کرد، در حال حاضر به بوردو و دیدار برابر این تیم فکر می کنیم و با این پیروزی به دنبال برتری دیگری هستیم.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تثبیت صعود بیانکونری در فرانسه ( بوردو ؟ - ؟ یووه )
bordeauxjuve1.jpg


بوردو صدرنشین امشب در خانه به مصاف سیاه وسفیدهای ایتالیا میروند تا با کسب امتیاز راه صعود را برای خود ثبت کنند اما حریف ایتالیایی هرگز راضی به از دست دادن امتیاز و شرایطش در جدول رده بندی لیگ قهرمانان نخواهد بود. شاگردان مستر فرارا که همچنان به قدرت کامل و خاص یووه دست نیافته اند در نظر دارند با ادامه نمایشی که یکشنبه شب برابر اودینزه ارائه کردند این بار در مسابقه ای اروپایی به پیروزی دست یابند تا راه را برای حضور در مرحله حذفی هموار نمایند.

اما مطمئنا بانوی پیر در فصل جاری دارای نقاط ضعف و قدرتی بوده که تیم را در نوسان قرار داده، بانگاهی اماری به دیدار این تیم مقابل اودینزه متوجه می شویم که دو تیم در میانه میدان حضوری پررنگ تر داشته و با توجه به درگیری این منطقه بازی را به کناره های زمین کشانده اند. در این بازی یووه 46 درصد از سمت چپ، 28 درصد از میانه و 26 درصد از سمت راست زمین خود بر روی دروازه حریف حمله کرده است. گروسو نیز از ارسال پاس کامو که از سمت راست زمین یووه به میانه میدان جایی که دیه گو و ملو با یکدیگر نمایش خوبی را در این صحنه انجام دادند به ثمر می رسد. اما در مجموع زمانی که نمایش پولسن، کاسرس و گروسو را در کنار یکدیگر می بینیم متوجه می شویم که این سه بازیکن توانستند سه امتیاز را از ان یووه کنند. یوونتوس در این رقابت های این فصل نشان داده که حمله از جناحین ارزش و اهمیت زیادی دارد.

اما دیدار رفت بیانکونری مقابل بوردو، حریف امروز یوونتوس. حریف فرانسوی از جناح چپ خود 26 درصد، 25 درصد میانه میدان، 49 درصد سمت راست زمین خود بر روی دروازه یووه حمله کرد و توانست از جناح راست بانوی پیر به گل برسد، منطقه ای در این دیدار نقاط ضعف یووه در دفاع محسوب شد، هر چند که تنها گل بانوی پیر نیز از جناح راست زمین خود به دست امد. در دیدار رفت یووه 32 درصد از سمت راست، 29 درصد میانه میدان، 39 درصد سمت چپ به سمت دروازه بوردو حمله کرد.

به نظر می رسد در نمایش های این فصل یووه، ملو توانایی ایجاد تعادل میان خط حمله و دفاع و ایجاد هماهنگی و تعادل حمله به دفاع و دفاع به حمله را ندارد و همین مسئله موجب می شود تا فشار بر روی دیه گو بیشتر شود و این فانتزی باز بزرگ کمتر توان ارائه توانایی های نفوذ و حمله خود را داشته زیرا بیشتر مسول حفظ نیروی تدافعی میانه میدان را به عهده دارد.

اما مدافعین، عدم قدرت بدنی و عدم مقاوت در پرس توپ و فضا از نقاظ ضعف این فصل یووه در این پست به شمار میرود. مدافعین در برخی دقایق توانایی پوشش، پشت خط دفاع تیم را ندارند و در عین حال توپ را نیز از دست می دهند و تهدیدهای جدی را بر روی دروازه خود شاهدند.

سیستم های متفاوتی برای فصل جاری از سوی چیرو در نظر گرفته شده اما شاید بتوان با بازی همراه با سیستم 2-1-3-4 توان و ارزش تیمی یوونتوس بهتر ارائه شود و در عین حال الکس و دیه گو نیز بتوانند در کنار یکدیگر در ترکیب قرار گیرند تا یووه و مهره های تیم بتوانند کمک بیشتری به یکدیگر برای کسب پیروزی داشته باشند


برای حضور در لیگ قهرمانان حاضرم
alex3.jpg


احساس خوبی دارم ، بازگشت خوبی داشتم و سرانجام پس از سه ماه دوری به میادین برگشتم. از نظر فیزیکی در اماده کامل هستم و مشکلی احساس نمی کنم به این ترتیب اماده حضور در ترکیب هستم.

الکس دل پیرو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر بوردو با بیان این نکته تاکید کرد اماده قرار گرفتن در ترکیب است اما نظر و تصمیم بر عهده مستر است و انتخاب نهایی را خواهد کرد.

دیدار سختی پیش روی ما قرار دارد. از ماه جون نتوانسته بودم با تیم تمرین کنم و حالا بسیار خوشحالم که بدون ممنوعیت و مشکل در اختیار تیم هستم. همراه مستر فرارا دو سیستم 1-3-2-4 و 3-3-4 را بازی کردیم، هرگز برای من مشکلی نبوده و تصور می کنم که می توانم فضای بازی داشته باشم.

کاپیتان دیدار مقابل بوردو را مانند یک فینال توصیف کرد و گفت: حریف سرسختی پیش روی ماست. از ابتدا به دنبال کسب تعادل و هماهنگی بودیم و می خواهیم این نظم و هماهنگی را تا پایان حفظ کنیم. به هر حال به مصاف یک تیم بسیار قدرتمند می رویم.

از کاپیتان یووه در خصوص بی احترامی مایکن سوال کردند و وی پاسخ داد: تفاوت زیادی بین این گفته که مایکن به داور بازی گفته تو برو و اینکه من به داور بگویم من بروم وجود دارد. اعتراضات من در زمین وجود داشته ولی به داور توهین نکرده ام. در برابر خطایی که انجام داده ام نیز کارت زرد گرفته ام که مطمئنا برایم خوش ایند نیست.


تنها به دنبال پیروزی هستیم
ferrara2.jpg


حدود هجده سال پیش هم تیمی بودند، با پیراهن ناپولی بازی می کردند اما راه شان جدا شد حالا هر دو بر روی نیمکت مربیگری تیمی نشسته اند و این بار باید برابر یکدیگر صف ارایی کند. چیرو فرارا که به همراه لوران بلان ده دقیقه ای را پیش از اغاز کنفرانس خبری با یکدیگر گذراندن خود را اماده رقابت فردا شب در لیگ قهرمانان می کنند.

ما برای پیروزی راهی فرانسه شدیم، از نظر اماری نمی توان حریفی را بر حریف دیگر برتر دانست. ما بیش از حریف به سه امتیاز بازی نیاز داریم. بوردو در صدر جدول قرار گرفته و با یک تساوی نیز سرنوشتش تغییر زیادی نمی کند اما ما باید سه امتیاز را به خانه ببریم.

نباید سرنوشت را به روز پایانی برسانیم. ما باید با تمام قدرت به میدان رویم و در نهایت نیز پیروز شویم.

یووه در دیدار برابر اودینزه نمایش درخشانی ارائه نکرد اما فرارا معتقد است که برابر بوردو یک تیم کامل و زهردار را در میدان خواهید دید. البته مشکل است که یک نمایش مانند دیدار برابر اودینزه را ارائه کنیم اما باید فضای لازم را برای حمله و ارائه یک بازی تهاجمی به دست خواهیم اورد.

بوردو در دیدار رفت نشان داد که چه تیم سرسختی ست، مطمئنا همین نمایش را دردیدار فردا شب نیز چنین نمایشی خواهد داشت. لحظات مهم و بزرگی روی خواهد داد.

طی هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و می خواهیم خیلی زود به نتیجه ای که می خواهیم دست یابیم. تکنیک و توانایی خوبی داریم.

فرارا در پایان در خصوص هم تیمی گذشته و مربی حریف امروز خود می گوید: توانایی های یک مربی موفق در او دیده میشود. در زمان بازیگری نیز توان و استعداد ***** را داشت و می توانست یک تیم را هدایت کند و به محض اینکه او را دیدم گفتم که یووه بسیار قدرتمند است .


نفرات اعزامی یووه به فرانسه برای دیدار برابر بوردو
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – کیمنتی – منینگر – زبینا – کامورانزی – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – سیسوکو – اریائودو – دیه گو – دچلیه – تیاگو – لگروتالیه و امموبیله




بوردو فرانسه ؟ - ؟ یوونتوس ایتالیا
زمان : چهار‌شنبه 4 آذر 1388 ساعت 23:15
مکان : استادیوم چابان دلماس فرانسه
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
سالروز در گذشت ادوارد آنيلي سرپرست اسبق يوونتوس كه در زمان سرپرستي او اين باشگاه به اولين قهرمانيش در 1982 در سطح اروپا دست يافت گرامي باد:heart:
7215614058221918621012921121885305203.jpg

زواياي ديگري از زندگي ادوارد آنيلي :
به مناسبت 15 نوامبر (24 آبان) سالروز در گذشت وبه اعتقاد برخي شهادت ايشان، .سرویس سیاسی خبرگزاری "مهر" - ادواردو آنیلی" (EDOARDO AGNELLI) در 6 ژوئن 1954درنیویورک به دنیا آمد؛ پدرش سناتور" جیووانی آنیلی" ثروتمندترین مرد ایتالیا و مالک کارخانجات اتومبیل سازی فیات، فراری ،لامبورگینی ،لانچیا ،آلفارمو، ایوکو، به همراه چندین کارخانه تولید قطعات صنعتی، چند بانک خصوصی، شرکتهای طراحی مد ولباس، روزنامه های پرتیراژ "لاستامپا" و "کوریره دلاسرا" ، باشگاه اتومبیل رانی فراری وباشگاه فوتبال یوونتوس می باشد.
علاوه بر اینها چندین شرکت ساختمان سازی، راه سازی، تولید لوازم پزشکی وهلیکوپتر سازی هم وجود دارد که خانواده آنیلی جزء سهامداران اصلی آنها می باشند.
ادواردو در کنار پدر، مادر، خواهر و خواهرزاده هایش
میزان ثروت ونفوذ خانواده آنیلی به حدی است که رسانه های ایتالیا از آنها به عنوان خاندان پادشاهی ایتالیا نام می برند که کارشناسان اقتصادی نیز درآمد سالانه خانواده آنیلی را بالغ بر 60 میلیارد دلار تخمین می زنند
ادواردو تحصیلات مقدماتی را در ایتالیا طی کرد و بعد به کالج آتلانتیک درانگلستان رفت و پس از آن در رشته ادیان وفلسفه شرق از دانشگاه پرینستون ایالات متحده با اخذ درجه دکتری فارغ التحصیل شد .
او از همان دوران جوانی علاقه ای به اداره ثروت عظیم خانوادگی به روش پدرش نداشت و فقط چند سال مسئولیت اداره باشگاه فوتبال یوونتوس را به عهده داشت که پس از مدتی وی را ازکار برکنار کردند و عمویش جای وی را گرفت.
در دهه90هیچگونه مسئولیتی نداشت و اغلب اوقات را با مطالعه ، سفر ، روزنامه نگاری و فعالیتهای بشر دوستانه گذراند تا این که 15 نوامبر سال 2000(24 آبان1379) جسد بی جان وی در زیر پل "ژنرال فرانکو رومانو" پیدا شد که ظاهر قضیه نشان می داد که وی از روی پل به پائین پرت شده است .
موضوع مرگ وی از همان روز اول تا چند روز در را‌س اخبار قرار گرفت و هزاران سایت اینترنتی ، روزنامه ها وشبکه های تلویزیونی در مورد درگذشت او اخباری را پخش کردند.
این رسانه ها "ادواردو" را فردی حساس ، گوشه گیر، منزوی ، خجالتی، معتاد و بیمار توصیف کردند، اما در میان حجم عظیم اخبار منتشره خبری از انجمن فارغ التحصیلان ایتالیا منتشر شد که ادواردو را یک مسلمان شیعه معرفی کرد و ادعا نمود که وی توسط عوامل صهیونیست به شهادت رسیده است که علیرغم ارسال این خبر برای رسانه های مختلف هیچکدام حتی اشاره ای هم به آن نکردند.
قاضی پرونده یک روز پس از مرگ وی اعلام کرد که او خودکشی کرده است که بنابر این تحقیقات خاصی انجام نشد و جسد وی بدون کالبد شکافی در همان روز دفن شد .
دکتر "مارکوبا وا" که یکی از دوستان ادواردو می باشد می گوید : برای من عجیب است که چطور وی را کالبد شکافی نکردند، در حالی که اینجا اگر سگها و گربه ها در کنار خیابان بمیرند کالبدشکافی می شوند .
واقعیت این است که ادواردو قبل از انقلاب مسلمان شده بود وپس از شیعه شدنش اسمش به مهدی تغییر داده شد و ظاهرا اولین آشنایی وی با انقلاب از طریق یکی از مصاحبه های "دکتر محمد حسن قدیری ابیانه" (رایزن مطبوعاتی سفارت ایران در ایتالیا بین سالهای 58 تا 61) از طریق تلویزیون ایتالیا بوده است و پس از آن برای دیدار با وی به سفارت مراجعه می کند و پیوند دوستی بین آنها ایجاد می شود.

Edoardo+Agnelli+1.jpg

.
خیلی جالب بود. عجب انسان قوی ای بوده که با این وضع و اوضاعی که باباش داشته رفته دنبال علاقه خودش.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه دو بازی پشت سر هم داریم می بازیم اونم 2 بر 0
اولیش توی لیگ قهرمانان دومیش هم توی سری آ , اگه اینجوری پیش بریم 100% مقابل بایرن هم می بازیم و از گروهمون هم بالا نمی ریم.

--------------------
یوونتوس با فرارا به باختن عادت کرد ( کالیاری 2 - یووه صفر )
cagliari.jpg


یووه در سراشیبی، در سراشیبی و سقوط در اعماق تیرگی. بی برنامگی های چیرو پایانی ندارد و دراین بازی نیز گریبان او و تیمش را گرفت. یک شکست سنگین و بسیار تاسف بار برای بانوی پیر ایتالیا در استادیوم سنت الیای شهر کالیاری برابر تیم این شهر.

چیرو فرارا یک بار دیگر کاپیتان موثر تیمش را از ابتدای بازی راهی میدان نکرد، الکس بر روی نیمکت نشست تا در دقیقه 60 راهی میدان شود اما پیش از حضورش از دور نظاره گر نمایش تیمش بود، نمایشی که زیبایی نداشت.

کالیاری بازی را شروع کرد، در خانه به میدان می رفت و خیلی زود با لاتزاری و کوسا به دروازه یووه یورش برد. بازیکنان بانوی پیر به خوبی مقاوت کردند اما راهی به دروازه حریف نبردند تا سرانجام در دقیقه 30 توسط ننه اندرسون به گل پیروزی رسیدند. شوت زیبای این بازیکن بوفون را تسلیم کرد. بازی ادامه داشت و همچنان کاپیتان بر روی نیمکت نشسته بود و دیه گو در میدان دست به کار خارق العاده ای نمی زند، امائوری در خط حمله تنها و بدون داشتن زوج هماهنگی سرگردان به دنبال به دست اوردن فرصت بود و از نمایش و هنر دیه گو نیز خبری نبود. سباستین نیز بر روی نیمکت میخکوب شده و در دل ارزو می کند ایکاش به میدان می رفتم اما مربی چنین نظر و اعتقادی ندارد و خط حمله یووه را به امائوری سپرده، مهاجمی که به تنهایی نمی تواند دروازه رقبا را با خطر جدی مواجه سازد. هر از گاهی یووه حمله ای میکرد اما مارکتی درون دروازه مطمئن ایستاده بود و این نمایش تا پایان نیمه نخست ادامه داشت تا کالیاری با تک گل خود به رختکن رود.

نیمه دوم با چهره تهاجمی بانوی پیر اغاز شد اما این چهره به گلی دست نیافت. فرم بازی تغییر کرده بود اما خیلی زود فروکش کرد، امائوری به دنبال یار بود اما خبری از یک زوج هماهنگ در یووه نیست. کاسرس هر از گاهی تیمش را با ارسال های بلند به جلو پیش می برد اما این ارسال ها نیز به انتهای خوش ایندی منتهی نمی شد. همه منتظر یک حرکت فوق العاده از دیه گو بودند اما این نمایش نیز دیده نشد. پانزده دقیقه از نیمه دوم گذشت تا فرارا دست به تعویض زد و الکس دل پیرو را به میدان فرستاد. یووه حمله می کرد و برای گل تساوی از هر طریقی به دروازه حریف هجوم می برد، ضربات ازاد راه به جایی نمی برد تا همچنان از حریف عقب باشند. دل پیرو با وجود تنهایی امائوری در خط حمله در کنار او قرار نگرفت و همین مسئله چهره تهاجمی یووه را تنها تا پیش از محوطه جریمه حریف پیش می برد.

در سوی دیگر میدان مربی کالیاری که از حریف پیش بود دست به بازی تدافعی نزد و به نیروی تهاجمی تیمش افزود تا در نهایت در دقیقه 89 و د رحالی که یوونتوس برای گل تساوی بی تابی می کرد به گل دوم خود دست یافت تا شکست سنگین و ناامید کننده ای را به شاگردان چیرو فرارا تحمیل کند.

سیاه و سفیدهای ایتالیا با این شکست به عمق سیاهی فرو می روند و شرایط خود را در استانه دربی بزرگ کشور به بحران نزدیک تر می کنند. فاصله یوونتوس در برابر اینتر که هفته اینده باید به مصاف انان بروند به 8 امتیاز می رسد. چیرو و شاگردانش یک دیدار دیگر را از دست می دهند تا صدای اعتراض تیفوسی های تورین رسا تر از گذشته به گوش مدیران بیانکونری برسد.

گفتی ست در این بازی شعارهای نژادپرستی از سوی حاضرین علیه محمد سیسوکو به گوش می رسید که این مسئله می تواند فوتبال و ورزش ایتالیا را وارد بحران در این زمینه کند.


منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس فعلی کمی زمان می خواهد
capello.jpg


یک مربی نام اشنا و بزرگ در جهان فوتبال، مربی صاحب سبک که می تواند تیمی را از این رو به ان رو نماید و از یک تیم کوچک تیمی بزرگ و مقتدر بسازد. دو فصل در کنار بانوی پیر موفق و پیروز شد و توانست دو اسکودتو را از ان خود کند هر چند که جام های بالای سر برده پس گرفته شدند اما این اسکودتوها هرگز از قلب و روح تک تک بازیکنان و مربیان ان سال های یووه جدا نخواهد شد. فابیو کاپلو در استانه دربی ایتالیا تاکید می کند که دیدار شنبه شب یک دیدار کلاسیک است که برای او یاداور خاطرات تلخ و شیرینی ست.

کاپلو، ایا امکان مقایسه دربی ایتالیا با دربی اسپانیا و دیدار بارسا مقابل رئال وجود دارد ؟
رقابت میان یووه، میلان و اینتر کلیه مسابقات مهم و ویژه ای هستند که می توانند تیفوسی ها را به درگیری و نزاع بکشانند. این رقابتی ملی ست و نشانه یک برتری ست که مانند ناقوس به صدا در می اید. با این حال رقابت بارسا رئال طعم سیاسی به خود گرفته است. اینجا تفاوت های زیادی هست.

به نظر می رسد دربی ایتالیا یک بازی متفاوت است، متفاوت از همه دیدارها، زیرا رقابتی میان تیفوسی هاست. ایا این دیدار متعلق به انان است ؟
نه تنها رقابتی میان تیفوسی هاست بلکه یوونتوس و اینتر همواره برای کسب اسکودتو با یکدیگر مبارزه می کنند. فضا و هوایی که در این دیدارها استشمام می شود بسیار قدرتمند و قوی ست، گویی فینالی در راه است.

بنابر این حقیقت ندارد که مسابقه یووه و اینتر تنها سه امتیاز دارد ؟
مطمئنا خیر. چنین رقابتی ارزش بسیار زیادی دارد. در این دیدار بازیکنان رویاهای حقیقی خود را ارائه می کنند.

از دربی ایتالیا چه انتظاری می رود ؟
اینتر تیم قدرتمندی ست، کامل و در صدر ایستاده و طی سال های اخیر اسکودتو را فتح کرده اما یووه، این تیم می خواهد به دوران قهرمانی خود بازگردد و مطمئنا قهرمان شود. یک دیدار میان تیمی ست که می خواهد مقاوم و استوار باشد و دیگری می خواهد بلند پروازی های خود را متمرکز و نمایش دهد.

خطر در کمین کدام تیم بیشتر حس می شود ؟
راه رقابت ها بسیار طولانی ست اما یووه زمان کمتری دارد و اینتر صدرنشین است. اینتر فاصله امتیازش به 11 خواهد رسید و این راه را برای رسیدن به اینتر برای یووه مشکل تر می کند بنابر این یووه باید تلاش بیشتری داشته باشد.

فاصله یووه و اینتر چقدر است ؟
اینتر برای مقتدر و مستحکم تر شدن داشت، این تیم تصمیمات پایه ای گرفت اما یووه خوب مجهز شد اما نیاز داشت تا پخته و باتجربه شود، این یووه کمی زمان می خواهد.

در خرید و فروش کدام تیم بهتر نشان داد ؟
اینتر زلاتان را از دست داد اما میلیتو و اتوئو را خریداری کرد، سیستم خود را تغییر دادند زیرا می خواستند در غیاب مهاجم سوئدی خود به گل برسند. اما یووه مخالف ان را انجام داد و یک تیم خوب نشان داد به دنبال بازیکنان خوب و مناسب گشت.

ایا فرارا می تواند، اینتر را از پیش روی بردارد ؟
از راه برداشتن مورینیو، مورینیو ترجیح می دهد برابر یووه ای بدون بوفون به میدان رود.

رقابت یووه و اینتر برای فابیو کاپلو یاداور چیست ؟
زمانی که بازی می کردم اینتر تیمی برای شکست دادن بود.

خاطره ای ؟
بیش از همه ان گلی که ورون در تورینو به ثمر رساند.

علاقه دارید به استادیوم بروید ؟
برای من لذت بخش است، تماشا این گونه دیدارها که ارزش و اهمیت زیادی دارند. دوست دارم که انجا باشم و بازی را ببینم.

شما مربی چیرو فرارا بودیم اما هرگز انتظار داشتید او را در پست مربیگری ببینید ؟
چیرو همیشه یک **** بود، خیلی خوب کار می کرد حتی این ویژگی او تا پایان بازیگری اش نیز نمایان بود. می دیدم و می دانستم در میدان بازیکنی وجود دارد که می داند شرایط را چگونه بررسی کند.

به چه علت دیه گو و اتوئو نمی توانند خود را با فوتبال ایتالیا هماهنگ نمایند ؟
از این گونه مسائل در فوتبال ایتالیا زیاد سراغ داریم. باید همیشه این نکته را به یاد بیاوریم که پلاتینی چه انجام داد و در شش ماه نخست همه از پلاتینی صحبت کردند.

یووه و اینتر با چه نتیجه ای به پایان می رسد ؟
پیش بینی را هرگز انجام نداده ام.

------------
دربی ایتالیا من را احیا خواهد کرد
diego15.jpg


فقط در چند هفته ی اول همان دیه گوی همیشگی بود و بعد از ان تبدیل به یک بازیکن معمولی شد و در اکثر دیدارها در اواسط بازی تعویض می شد اما دیدار مقابل اینتر می تواند بازیکن فانتزی و دوست داشتنی یووه را احیا کند.

مرد برزیلی و محبوب یووه که در دیدارهای بزرگ نمایش های خیره کننده ای داشته است در رابطه با دیدار مقابل اینتر گفت: "مهم ترین دیدار نیم فصل فرا رسید. من برای اولین بار حضور در دربی ایتالیا را تجربه می کنم و امیدوارم برنده از میدان خارج شوم."

وی در ادامه به نمایش خود اشاره کرد و گفت: "بدون شک از بازی های خود با پیراهن یووه رضایت کامل را ندارم و تلاش خواهم کرد در دیدار بزرگ مقابل اینتر نمایش فوق العاده ای از خود بر جای بگذارم تا بتوانیم جبران شکست های گذشته را کرده باشیم."

دیه گو به حضور در تیم ملی برزیل نیز پرداخت و گفت: "من نیز همانند سایر بازیکنان علاقه دارم در تیم ملی برزیل در جام جهانی حضور داشته باشم و دعوت من به تیم ملی رابطه ی مستقیم با حضور موفق من در یووه خواهد داشت."

------------
می خواهم دروازه سزار را باز کنم
trezeguet9.jpg


تصور این موضوع که دیوید ترزگه گلزن برجسته ی یووه خود را برای دیدار حساس مقابل اینتر اماده کند بسیار دشوار و غیر قابل باور بود اما مرد فرانسوی یووه با حضور در تمرینات یووه امادگی خود را برای دیدار مقابل نراتزوی اعلام کرد.

ترزگل که در چند هفته ی اخیر به دلیل مصدومیت از میادین دور بود در این باره گفت: "به تمرینات بازگشته ام و مشکلی را در خود احساس نمی کنم. امیدوار هستم بتوانم در صورت صلاحدید فرارا در ترکیب یووه قرار داشته باشم و دروازه ی سزار را باز کنم."

گلزن فرانسوی به شکست های یووه در چند دیدار گذشته اشاره کرد و گفت: "دوران افت برای هر تیمی در مقطعی از فصل وجود دارد و امیدوار هستم دیدار مقابل اینتر حسن ختام تمام ناکامی های یووه در دیدارهای اخیر باشد."


منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
مورینیو مغلوب فرارا شد ( یووه 2 - 1 اینتر )
juveinter1.jpg


دیدار حساس و جنجالی دو تیم یوونتوس و اینتر میلان که با حواشی بسیار زیادی همراه بود در نهایت با برتری دو بر یک بانوی پیر به پایان رسید و اختلاف امتیاز دو تیم اینتر و یووه در صدر جدول به 5 امتیاز کاهش پیدا کرد.

در ابتدای دیدار یووه با ترکیب قابل پیش بینی بوفون - کاسرس - کاناوارو - کیه لینی - گروسو - ملو - سیسوکو - مارکیزیو - دیه گو - دل پیرو و امائوری به میدان رفت و از همان ابتدا دو تیم با احتیاط فراوانی بازی را اغاز کردند و پس از گذشت دقایقی بازی ریتم سریعی به خود گرفت و هر دو تیم سعی در استفاده از ضد حملات داشتند و همدیگر را تحت فشار شدید قرار می دادند. بازی دقیقه ی بیست را پشت سر گذاشته بود که بر روی ارسال از جناح راست و ضربه ی دیدنی الکس و دخالت ملو دروازه ی نراتزوری برای اولین بار در این دیدار باز شد و خوشحالی به جمع تیفوسی های یووه بازگشت.

بعد از این گل یووه خیلی زود عقب کشید و خیلی زود گل تساوی را توسط اتوئو دریافت کردند و بازیکنان یووه در صحنه ی گل اینتر بسیار مبتدی و اماتور عمل کردند و اتوئو در ازادی کامل تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. پس از گل اینتر بازی حالت تعادل دوباره به خود گرفت و بازی در میانه ی میدان در جریان بود و دو تیم نمایش محتاط را در دستور کار خود قرار داده بودند و در نهایت نیمه ی اول با همان نتیجه ی یک بر یک تساوی به پایان رسید.

در نیمه ی دوم اتفاقات نسبت به نیمه ی اول تشدید شد و حواشی و درگیری در میان بازیکنان دو تیم بسیار بالا گرفت که حاصل ان اخراج ملو از یووه و 5 بازیکن اخطاری بود که هیجانات بازی را به بالاترین سطح خود رسانده بود. یووه در نیمه ی دوم بازی را با برنامه تر از نیمه ی اول اغاز کرد و کلودیو مارکیزیو جوان اینده دار یووه موفق شد بر روی حرکت انفرادی خود به زیبایی دروازه ی سزار را برای دومین بار باز کند.

نکته ی قابل توجه در بازی یووه ایرادات این تیم در حمله بود و حملات بانوی پیر در این دیدار راضی کننده نبود اما اینتر هم چیزی بیش از یووه ارائه نکرد و در نهایت یووه موفق شد با برتری دو بر یک فاصله ی امتیازات خود با اینتر را به عدد 5 کاهش دهد تا حساسیت و رقابت در سری آ به روزهای گرم خود نزدیک شود.

گفتنی است بر اساس نظر سنجی انجام گرفته از میان هواداران یووه مارتین کاسرس مدافع یووه بهترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

------------
گلزنی به اینتر لذت خاصی دارد
juveinter2.jpg


سوپر گل کلودیو مارکیزیو هافبک جوان یووه نشان داد بی دلیل از وی به عنوان ستاره ی جدید فوتبال ایتالیا نام برده نمی شود. کلودیو که با حرکت تکنیکی خود به زیبایی دروازه ی سزار سنگربان اینتر را باز کرد در پایان دیدار گفت:

"در بازی مقابل کالیاری و اینتر ساق های من ان طوری که می خواهم جواب ندادند و خیلی دوست دارم هر چه سریع تر به فرم امادگی نزدیک شوم. تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد تا به هدف نهایی خود نزدیک شویم."

وی در مورد گل زیبای خود گفت: "گل را به ثمر رساندم اول برای تیم خوشحال بودم بعد از ان برای هواداران یووه و البته کمی هم برای خودم. گلزنی به اینتر لذت خاصی دارد که در این دیدار نصیب من شد و موفق شدم گل برتری یووه را به ثمر برسانم."

کلودیو ادامه داد: "باور ما عامل تاثیر گذار در این بازی بود, اینتر تیم بسیار بزرگی است و ما این را می دانستیم ولی به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم که به ان دست یافتیم. ما باید همین روش را ادامه دهیم و جلو برویم البته فراموش نکنیم که میلان هم جلوی ما قرار دارد."

مارکیزیو در انتها به موضوع بالوتلی اشاره کرد و گفت: "بالوتلی را از تیم زیر 21 ساله های ایتالیا به عنوان یک دوست می شناسم. هواداران یووه نباید علیه وی شعار بدهند ولی از طرف دیگر بالوتلی نیز باید رفتار و اخلاق خودش را اصلاح کند."

منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
پیروزی بر رقیب دیرینه ی یووه را تبریک می گویم.
اما فراموش نکنیم که اینتر هم مانند یووه در لیگ قهرمانان حال وروز خوشی ندارد و اکثر توانش را برای بازی این هفته اش در لیگ قهرمانان گذاشته اند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام
پیروزی بر رقیب دیرینه ی یووه را تبریک می گویم.
اما فراموش نکنیم که اینتر هم مانند یووه در لیگ قهرمانان حال وروز خوشی ندارد و اکثر توانش را برای بازی این هفته اش در لیگ قهرمانان گذاشته اند.

سلام احسان جان

بله درسته ما هم سه شنبه مقابل بایرن بازی حساسی داریم که اگه از اون بازی امتیاز نگریم نمی تونیم صعود کنیم:(

------------
فشار و استرس بالا باعث عصبانیت می شود
buffon-motta.jpg


اخرین دیدار جیجی بوفون در سری آ به همراه یوونتوس در سال جاری با برتری شیرین و دلچسب دو بر یک مقابل اینتر میلان به پایان رسید و جیجی بعد از دیدار سه شنبه در مقابل بایرن مونیخ زانوی خود را عمل خواهد کرد و در سال اینده ی میلادی به ترکیب یووه باز خواهد گشت.

مرد شماره یک جهان که در مورد این دیدار گفت: "چیرو فرارا سرمربی یووه در طول هفته ما را برای این دیدار اماده کرد و ما پیش از اغاز این جدال بزرگ تمرینات ارام و خوبی را پشت سر گذاشتیم و مربی اعتماد به نفس ما را بیشتر کرد. در طول بازی و به جز 5 دقیقه ی پایانی مشکل خاصی نبود و بازی نسبتا ارامی را پشت سر گذاشتیم اما در دقایق اخر بازی مشکلاتی پیش امد."

وی در ادامه به موضوع درگیری خود با موتا اشاره کرد و گفت: "این موارد در بازی های مهم به خصوص در دقایق پایانی که فشار و استرس بر روی بازیکنان دو تیم بسیار بالا است پیش می اید و گاهی باعث عصبانیت شدید می شود."

جیجی در پایان به دست دادن خود با داور مسابقه در حین بازی اشاره کرد و افزود: "در یک صحنه توپ به دست من برخورد کرد و به بیرون رفت اما کمک داور صحنه را ندید و اوت را به نفع یووه گرفت اما من به داور گفتم توپ به دست من برخورد کرد و توپ باید در اختیار اینتر باشد و داور هم تصمیم خود را عوض کرد."


منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فینال گروهی لیگ قهرمانان ( یووه ؟ - ؟ بایرن )
juvebayern1.jpg


فینال بزرگ مرحله ی مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا فرارسید و تیم های یوونتوس ایتالیا و بایرن مونیخ المان در اخرین هفته ی این رقابت ها به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف دومین تیم صعود کننده این گروه انتخاب شود و تیم دیگر راهی جام یوفا شود.

یوونتوس در این بازی سعی می کند به شکست ناپذیری خود در تورین ادامه دهد ، یوونتوس در 16 بازی اروپایی پیاپی در تورین شکست نخورده است ، آخرین شکست یووه در تورین به باخت 1 بر صفر برابر دپورتیوو اسپانیا در فصل 2003/2004 باز میگردد در شانزده بازی یووه خط دفاعی افسانه ای داشته است بطوریکه تنها 6 گل دریافت کرده است که در 11 بازی هیچ گلی وارد دروازه یووه نشده است و 6 گل تنها در شش بازی به ثمر رسیده است ،

آخرین پیروزی یوونتوس برابر آلمانی ها به فصل 2005/2006 بر میگردد که در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ی 2 بر 1 و با گل های تره زگه و امرسون وردبرمن را شکست داد ، آخرین پیروزی آلمانی ها برابر یوونتوس در تورین به فصل 2000/2001 بر می گردد که هامبورگ با نتیجه ی 3 بر 1 یوونتوس را شکست داد ، یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان 1983 با یک گل از هامبورگ شکست خورد ، دومین شکست یوونتوس هم برابر دورتمند با نتیجه ی 3 بر 1 بود در فصل 1997 ، در فصل 1993 یوونتوس با نتیجه ی 6 بر 1 دورتمند را شکست داد و قهرمان یوفا شد.

در طرف مقابل تیم بایرن مونیخ قرار دارد که در 9 بازی اروپایی خارج از خانه 6 برد 3 باخت و 3 تساوی رقم زده است که در سه دیدار اخیر خود برابر ایتالیایی ها در ایتالیا در فصل 2008/2009 برابر فیورنتینا 2 - 2 مساوی کرد و در فصل 2007/2008 برابر میلان نیز همین نتیجه را رقم زد ، در سپتامبر 2006 با دو گل اینتر را شکست داد.

مهم ترین دغدغه ی چیرو فرارا سرمربی یووه در این دیدار غیبت جورجو کیه لینی و عدم امادگی کامل بوفون برای این دیدار می باشد که کیه لینی حتما به این دیدار نخواهد رسید و تکلیف نهایی بوفون نیز تا چند ساعت به اغاز مسابقه روشن خواهد شد که در صورت عدم امادگی کامل منینگر جانشین وی خواهد شد.

در خط دفاع لگروتالیه جانشین کیه لینی خواهد شد و به همراه کاسرس - گروسو و کاناوارو ترکیب خط دفاعی یووه را تشکیل خواهند داد که برای اولین بار است در طول فصل جاری در کنار هم بازی خواهند کرد.

در خط هافبک همانند بازی مقابل اینتر سه هافبک دفاعی در عقب و یک بازیکن هجومی بازی خواهند کرد که سه هافبک دفاعی یوونتوس را سیسوکو - ملو و مارکیزیو تشکیل خواهند داد و دیه گو همانند همیشه در پشت مهاجمان انجام وظیفه خواهد کرد که در دیدار مقابل اینتر نمایش فوق العاده ای از خود بر جای گذاشت.

سرانجام در خط حمله به نظر می رسد نوبت به حضور زوج رویایی دل پیرو - ترزگه رسیده باشد که می تواند یاد اور خاطرات شیرین گذشته شود و امائوری بعد از نمایش نه چندان مطلوب در چند دیدار گذشته بر روی نیمکت حضور خواهد داشت.

دیدار حساس تیم های یوونتوس ایتالیا و بایرن مونیخ المان سه شنبه ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

------------
بازی خواهم کرد
buffon3.jpg


دو دیدار حساس و مهم برای یووه، اینتر و حالا بایرن، جیجی بوفون که نزدیک به یک ماه با درد درون دروازه ایستاده در استانه دیدار مهم یووه و اعلام نفرات تیم،حضورش در ترکیب دیدار فردا در هاله ای ابهام قرار گرفت اما وی تاکید کرد که به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن این دیدار نیست و یوونتوس را در بازی فردا همراهی خواهد کرد.

سنگربان بانوی پیر که در کلینیک فروناکا تحت معاینه قرار گرفت با چهره ای خندان از کلینیک خارج نشد اما گفت که نمی تواند در این دیدار مهم یووه را تنها گذارد و درون دروازه خواهد ایستاد.

با این وجود مسولین مربوطه اعلام شرایط نهایی وی را به فردا موکول کردند تا در خصوص حضور او در بازی مقابل بایرن اظهار نظر نمایند.

------------
از اهمیت و دشواری دیدار اگاه هستیم
alexcl.jpg


دیدار حساس و سرنوشت ساز دو تیم یووه - بایرن مونیخ فرا رسید و کاپیتان دوست داشتنی یووه از اهمیت و دشواری این دیدار در کنفرانس خبری بازی سخن می گوید. اله که به روزهای امادگی خود نزدیک می شود در جلسه ی مطبوعاتی این دیدار گفت:

"ما از اهمیت و دشواری این دیدار اگاه هستیم, ولی حقیقت این است که ما روی این حساسیت برای بردن بازی به عنوان یک عامل موثر حساب می کنیم. اینکه هر سه روز یک بار بازی کنیم کار ساده ای نیست, مسئله فقط فیزیکی و توان ما نیست بلکه از لحاظ ذهنی و روحی نیز باید برای هر دیدار بسیار اماده باشیم."

"این یعنی ما باید با تمرکز و توجه خیلی بالاتر از حد متوسط وارد زمین شویم. پیدا کردن این تعادل بسیار سخت است ولی باید این کار را در زمین به خوبی انجام دهیم. من از بازی شنبه خود راضی هستم چون تیم پیروز شده است اما اگر به خودم از لحاظ فیزیکی نگاه کنم باید پیشرفت کنم."

وی در مورد هم بازی بودن با دیه گو گفت: "حس بسیار خوبی است هنگامی که دیه گو را پشت سر خود احساس می کنم ولی ما فقط یک بازی با هم بوده ایم و برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان داریم. ولی مطمئن هستم هر دو با ماکزیمم تعهد و تلاش در هر شکل ترکیبی حاضر خواهیم

------------
با قدرت یوونتوسی به مصاف بایرن می رویم
ferrara6.jpg


اینتر به فراموشی سپرده شد زیرا باید همه داستان را به پایان برسانیم. چیرو فرارا به خوبی از دیدار سخت و سرنوشت ساز دیگری که پیش روی دارد مطلع است بنابر این خود و شاگردانش را اماده مسابقه ای دیگر می کند. مستر فرارا در استانه دیدار مهم مقابل بایرن می گوید پیروزی بسیار ارزشمند است و سه امتیاز مقابل اینتر ارزش خاصی داشت اما باید تمام داستان را به سود خود به پایان برسانیم بنابر این بازی اینتر را فراموش می کنیم.

یووه که تاکنون نتایج ضعیفی برابر پالرمو، کالیاری و ناپولی کسب کرده توانست اینتر را که رقیبی قدرتمند و ویژه به شمار می رود را شکست دهد و مربی سیاه و سفیدپوشان تاکید دارد که می خواهیم همان یووه همیشگی باشیم بنابر این بایرن را با روش خود شکست می دهیم. می دانیم که در صورتی که موفق نشویم از لیگ قهرمانان خارج خواهیم شد، این مسئله را هیچ کس در یووه نمی خواهد پس با قدرت یوونتوسی به میدان می رویم.

چیرو به بازیکنان خط دفاعی خود اشاره کرد و افزود: "کیه لینی در این مقطع یکی از مهم ترین و با ارزش ترین بازیکنان ماست, ولی من مطمئن هستم لگروتالیه به خوبی از عهده ی از این پست بر می اید و اعتماد کامل به وی دارم و می تواند جانشین مناسبی برای دیگر بازیکنان ما باشد."

وی ادامه داد: "من می دانم حتی با وجود اینکه ما نسبت به سال گذشته به همین موقع وضع بهتری داریم اما شکاف قابل توجهی با اینتر داریم ولی ما می توانیم بر روی این شکاف پلی بسازیم و در ادامه ی راه فاصله ی خود را کاهش دهیم. به نظر من ما چیزی کمتر از تیم هایی که بالاتر از ما هستند نداریم, هیچ تیمی شکست ناپذیر نیست.

------------
دیداری شبیه یک بازی فینال
ferraracl1.jpg


دیداری شبیه یک دیدار فینال، این نخستین صحبت و گفته چیرو فرارا در کنفرانس کوتاه خبری وی پیش از بازی مقابل بایرن است. مستر فرارا مربی سیاه و سفیدپوشان که به خوبی از دشواری و حساسیت دیدار اگاه است تاکید می کند که در تورینو یووه به نحوهی بازی خواهد کرد که از این مرحله صعود کند زیرا این خواسته ای ست که بسیاری انتظارش را دارند. دیداری که خواسته های زیادی برای تیم، مربیان، بازیکنان و مجموعه در کنار هواداران دارد.

یک فینال واقعی برای ما و برای انها، تیم های بزرگی که مطمئنا با قدرت به میدان می روند، اما باید پیروز شویم. ما به هیچ عنوان به تساوی فکر نمی کنیم و باید با ذهنیت بالا و قوی راهی میدان شویم. به خوبی می دانیم و باید پیروز از زمین بازی خارج شویم. این فینالی بزرگ است که مربی یووه به ان توجه ویژه ای دارد.

اما مصدومین یوونتوس در این دیدار بزرگ، کیه لینی که به سختی خود را به دیدار برابر اینتر رساند به این بازی نمی رسد و باید یووه بیست روزی بدون جورجو کیه لینی برابر رقبا به میدان رود. کیه لینی در پایان دیدار مقابل اینتر خستگی را احساس کرد و فردا نمی تواند در ترکیب قرار گیرد. او یک غایب بسیار مهم برای ما محسوب می شود اما مطمئنا جای او را لگروتالیه پر خواهد کرد. اما در غیاب کیه لینی مهره ای در خط حمله به تیم افزوده خواهد شد، فرارا در پاسخ به این سوال که ترزگه از ابتدا به میدان خواهد رفت پاسخ مثبت می دهد و می گوید اینگونه فکر می کنم.

بایرن از نظر مربی یووه تیم بسیار خطرناکی ست. این تیم بازی متعادلی ارائه می دهد و از قدرت بالایی برخوردار است. بازیکنان بایرن برای حفظ تعادل بازی به میدان می روند. فرارا در خصوص توانایی های روبن نیز گفت منتظرم او را در میدان ببینم.

یوونتوس پس از برتری برابر اینتر به مصاف بایرن می رود اما مربی یاداور می شود که ان دیدار فراموش شده و یووه موفقیت های بیشتری می خواهد. یوونتوس باید شخصیت خود را بار دیگر پیدا کند، تیمی که کوشا و پرتوان است، این ذهنیت ما در فصل خواهد بود. در شرایط خوبی به سر می بریم، باید بهتر ادامه دهیم و پیروز شویم .

اشتباهاتی داشتیم و حالا باید این اشتباهات را رفع کرده، پیروزی مقابل اینتر مهم بود اما باید پیروزی ها را ادامه دار کنیم و با قدرت به مصاف حریف المانی رویم. نسبت به فصل گذشته بهتر شدیم و این شرایط را از بازیکنان تازه خریداری شده ممنونیم برای ما حریف قدرتمند و بزرگ است و در حال حاضر بایرن با بازیکنان بزرگش به مصاف ما می اید تیمی که همیشه خوب بازی می کند.

چیرو فرارا در پایان بار دیگر تاکید کرد که تیم برای صعود و پیروزی قدم به میدان می گذارد و باید در اوج بازی کند.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر بایرن
بوفون – کاسرس – ملو – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – کیمنتی – منینگر – زبینا – کامورانزی – ترزگه – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – سیسوکو – اریائودو – دیه گو – دچلیه – تیاگو و لگروتالیه


منبع:یووه
 

English Lord

کاربر فعال سریال های تلویزیونی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,337
لایک‌ها
97
محل سکونت
NeverLand
دوستان با نهایت تاسف امیدوارم یوونتوس دیگه از این گندها نزنه....

کارگرهای افغانی از اینها سریعتر میدویدن....:D:lol:
 

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far
اصلا حال نکردم با این بازی یووه
الکس هم که کشید بیرون مردک!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
آخه من به این مربیه چی بگم .
از نیمه دوم گند زد به کل تیم اول از همه مهاجم میکشه بیرون هافبک دفاعی میاره تو (تعویض الکس)
بعدش دیگو اون وسط رو داره می چرخونه می کشش بیرون دو باره مهاجم میاره تو آخه مردک تو که می بینی دفاعی بازی کنی گل می خوری چرا الکس رو می کشی بیرون؟!!!!
تعویض سومشم اشتباه بود خدا ما رو از شرش راحت کنه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
نمایش شرم اور یووه به مدیریت فرارا
bayern1.jpg


دژ المپیکو، همان دژی که چیرو فرارا از ان به عنوان قله یوونتوس یاد می کرد خیلی زود فروریخت، قله المپیکوی شهر تورینو امشب در کنار هوادارانش شاهد طغیان مردان باواریایی برابر سیاه و سفیدهای شهرشان بود. مستر فرارا در کنار شاگردانش در خانه شکست سنگین 4 بر یک را برابر ونگال هلندی متحمل شد تا راه ادامه حضور در لیگ قهرمانان بر انان بسته و راهی مسابقات جام یوفا شوند.

بیانکونری با دل پیرو، دیه گو، ترزگه و ملو راهی میدان شد تا با کسب یک تساوی نیز راهی مرحله بعد مسابقات شود. چیرو پیش از بازی از خواسته پیروزی و نه تساوی یووه در این بازی سخن گفته بود اما نمایش بانوی پیر از همان ابتدای نشان داد که این تیم توان و قدرت بالایی در این دیدار ندارد.

یووه خیلی خسته کننده و بی برنامه بازی می کرد، نشانی از شور و هیجان یک فینال در چهره بیانکونری دیده نمی شد و بایرن به خوبی توپ و میدان را تحت کنترل خود قرار داده بود تا از میانه میدان راه را بر یوونتوس ببندد. با این وجود تنها 19 دقیقه از شروع بازی می گذشت تا بانوی پیر به همراه دیوید ترزگه از روی یک اشتباه و حرکت سریع با ضربه ای دقیق و زیبا به گل نخست بازی دست یابد. ترزگل که برای رکورد شکنی انگیزه ای بالا داشت با یک ضربه سریع و بی درنگ دروازه مهمان قدرتمند را گشود تا یوونتوس امید بیشتری برای صعود داشته باشد اما این گل تنها فرصت زیبایی بانوی پیر در طول 90 دقیقه بود.

شاگردان ونگال به خوبی بازی را از سر گرفته و با خطای کاسرس در محوطه جریمه به یک ضربه پنالتی دست یافتند تا دروازه بوفون توسط سنگربان مهمان باز شود و بازی به تساوی کشیده شود، این گل راه صعود را برای یووه نمی بست اما راه کنترل و ارائه یک بازی زیبا را از انان گرفت تا به راحتی بازی و کنترل توپ را در اختیار بازیکنان بایرن دهند.

نیمه دوم بازی نیز با تعویض دل پیرو و جانشینی پولسن برای یووه اغاز شد، تعویضی که برای تقویت خط میانه بانوی پیر که در 45 دقیقه نخست بسیار ضعیف ظاهر شده بود، صورت گرفت اما این تغییر هیچ تغییری در روند بازی بیانکونری نداشت بلکه نمایش انان را ضعیف تر نیز کرد تا جایی که سیاه و سفیدپوشان سه گل دیگر را در این نیمه دریافت کرده و شکست سنگینی را در خانه متحمل شدند.

یوونتوس در این بازی در خط دفاع و هافبک به هیچ عنوان قدرتمند و هماهنگ نبود، در میانه میدان هر چه جستجو کردیم تا بازیکنی از یوونتوس را صاحت توپ و میدان ببینیم نیافتیم و در خط دفاع نیز یک بی نظمی و ضعف عجیب کاملا احساس می شد، ارایش مدافعین پراشتباه بود و مهاجمین و بازیکنان حریف ازادانه تا پشت محوطه جریمه یووه با توپ پیش می رفتند و به راحتی ضربات سر نخست را می زنند. خط حمله نیز فرصتی برای حمله نداشت تا بیانکونری در خانه و در شرایطی که با یک تساوی نیز به مرحله بعد صعود می کرد شکست بخورد و از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان حذف شود. شکستی مقابل بایرن که کمتر هواداری انتظار این چنین شکستی را داشت، اما شاگردان مربی جوان و بی برنامه ی یووه در تورین تحقیر شدند تا همگان به یاد کلودیو رانیری مربی منفور فصل گذشته یووه بیفتند که به راحتی یووه را به دور دوم لیگ قهرمانان رهسپار کرد اما فرارا با ستارگان بزرگ خود کاری جز تحقیر یووه در تورین نداشت.

این نمایش یووه را باید یک نمایش شرم اور بدانیم، نمایشی که در پایان ان شاهد سر دادن شعار تیفوسی های حاضر در ورزشگاه خطاب به مدیران باشگاه، بودیم. " خجالت بکشید "

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 6 – کاسرس 5/6 – لگروتالیه 5/6 – کاناوارو 5/6 – گروسو 5 - کامورانزی 5/5 – ملو 5/4 – مارکیزیو 6 – دیه گو 5/4 ( امائوری 5/5 ) – ترزگه 6 – دل پیرو 5/5 ( پولسن 5 )

منبع :یووه
 

Radiohead

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
3,856
لایک‌ها
184
جدی میگم، تا حالا بازی به این بدی از یوونتوس ندیده بودم...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جدی میگم، تا حالا بازی به این بدی از یوونتوس ندیده بودم...
کلا نیمه دوم تیم از هم وا رفت , تیمی که اول بازی توپ و میدان دستش بود و گل به اون زیبایی زد حیف بود نیمه دوم دفاعی بشه و نتیجش هم این بشه مربی یووه واقعا مرد بازی به این دشواری نبود.
 

English Lord

کاربر فعال سریال های تلویزیونی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,337
لایک‌ها
97
محل سکونت
NeverLand
کلا نیمه دوم تیم از هم وا رفت , تیمی که اول بازی توپ و میدان دستش بود و گل به اون زیبایی زد حیف بود نیمه دوم دفاعی بشه و نتیجش هم این بشه مربی یووه واقعا مرد بازی به این دشواری نبود.
کجا دستش بود بابا...همون فقط 15 دقیقه اول یه کم خوب بود..باقیش گند زد...
 

1408

Registered User
تاریخ عضویت
6 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
1,043
لایک‌ها
57
محل سکونت
باغستان نیوز
تو این ده سال اخیر افتضاح ترین و گندترین بازی که بود انجام دادند
 

English Lord

کاربر فعال سریال های تلویزیونی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
21 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,337
لایک‌ها
97
محل سکونت
NeverLand
تو این ده سال اخیر افتضاح ترین و گندترین بازی که بود انجام دادند
باور کن یک ساعت هم تمرین قبل از بازی نداشتن...:lol:

جدا در حد تیم های دسته سومی اروپا بازی میکرد....خیلی ضایع بود...
 
بالا