• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
روند نزولی یووه تکمیل شد ( پالرمو 2 - 0 یووه )
1254689296_palermojuve2.jpg


ناکامی ادامه دار شد، این بار در پی نتایج نه چندان درخشان یووه پس از چهار هفته پیروزی متوالی در ورزشگاه باربرای پالرمو شاهد پذیرش نخستین شکست بانوی پیر در فصل جاری رقابت های سری A بودیم. ورزشگاهی که حتی نتوانست امائوری را وادار به گلزنی کند و در نتیجه او به همراه هم تیمی هایش این بار بدون امتیاز به خانه باز خواهند گشت.

چیروی فرارا به منطقه ای سفر کرده بود که یک روز پیش از ان حادثه ای مرگبار را تجربه کرده بود و با یک دقیقه سکوت بازی اغار شد، در همان ابتدا چهره شاگردان قدیمی یووه که با پیراهن صورتی و سیاه پالرمو در زمین حاضر شده بودند نشان می داد که رقابتی سخت در پیش است. پالرمو بسیار قدرتمند و تهاجمی شروع کرد. تنها چند دقیقه از دقایق ابتدایی بازی در دست و کنترل یاران یووه بود و در بیشتر از زمان بازی شاگردان زنگا به اندازه ای دقیق و خطرناک ظاهر شده بودند که کاملا کنترل را از یووه گرفته بودند.

این نمایش خوب میزبان ادامه داشت تا در دقیقه 37 با ضربه ای دیدنی که نشان از ضعف یوونتوس در خط میانی داشت دروازه بانوی پیر را گشود و نخستین گل بازی برای پالرمو ثبت شد. کاوانی از فرصت به دست امده به خوبی بهره برد و بوفون را تسلیم کرد.

با این گل انتظار حملات از یووه می رفت اما بلافاصله این میزبان بود که بار دیگر خطرناک ظاهر شد و در ادامه خیلی زود به گل دوم خود در حالی که همه غافلگیر شده بودند دست یافت. با این گل یووه در یک 45 دقیقه از حریف با دو گل عقب افتاد، از حریفی بسیار سرسخت که در خانه به مصاف یوونتوس امده بود.

با شروع نیمه دوم همه تیفوسی های یووه انتظار حملات بسیار گسترده از تیم شان داشتند اما در ادامه ما شاهد این نمایش قدرتمند از تیم نبودیم. حملات متوالی و خطرناک نبودند. حتی دیه گو نیز نتوانست گره خورده میانه میدان یووه را باز کند و جای خود را به دچلیه جوان داد. با ورود او کمی یووه به همراه گروسو نمایش بهتری در گوشه میدان نشان داد و یاکوئنتا و امائوری در فرصت گلزنی قرار گرفتند که هرگز موفق نشدند.

این نیمه نیز بارها شاهد ضربات خطرناک میکولی بودیم، این مهاجم بارها پیش رفت و بارها مدافعین و سنگربان یوونتوس را به زحمت انداخت. امدن ترزگه نیز نتوانست به گلزنی یووه کمکی کند زیرا در مجموع تیم در فرم ایده الی نبود و نتوانست نمایش مطلوب و زیبایی را ارائه دهد و در نهایت با دو گل از حریف شکست خورد تا تیفوسی ها و مجموعه بیانکونری احساس نگرانی کنند.

------------
منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
روند نزولی یووه تکمیل شد ( پالرمو 2 - 0 یووه )
سلام
ضعف یووه ضعف نیمکت است که بازیکنان نیمکت نشین اصلا با ترکیب جفت و جور نمی شوند.
انشاالله هفته دیگه که بازیهای ملی است روحیه تیمی به یووه برگردد.
 

fatima z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
ضعف یووه ضعف نیمکت است که بازیکنان نیمکت نشین
البته مهمتر به نظر من نيمكت مربيه حيف كه بعد از رقابت شديد فرانسه با ايتاليا تو چند ساله اخير وقضيه زيدان ايتالياي ها در مورد فرانسوي ها تجديد نظرايي كردن والا اون نيمكت حق ديديه دشانه :wacko:
شايد مسولين يووه فكر كردن فرارا مي تونه كار ليپي رو بكنه كه صد حيف در اون قدو قواره نيست
ايتاليايي واقعي يعني همش تعصب و تيم ايتاليايي اصيل واقعي هم يعني يووه گه بعضا با يكي دو ستاره بين المللي و بقيش بومي تونستن گردن هر تيمي رو بشكنن
 
Last edited:

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
البته مهمتر به نظر من نيمكت مربيه حيف كه بعد از رقابت شديد فرانسه با ايتاليا تو چند ساله اخير وقضيه زيدان ايتالياي ها در مورد فرانسوي ها تجديد نظرايي كردن والا اون نيمكت حق ديديه دشانه :wacko:
شايد مسولين يووه فكر كردن فرارا مي تونه كار ليپي رو بكنه كه صد حيف در اون قدو قواره نيست
ايتاليايي واقعي يعني همش تعصب و تيم ايتاليايي اصيل واقعي هم يعني يووه گه بعضا با يكي دو ستاره بين المللي و بقيش بومي تونستن گردن هر تيمي رو بشكنن
سلام
دشان مربی خوبی است (برکنار شدن دیدیه دشان در آن زمانرا محکوم می کنم:p)
.فرارا در میان هوداران بازیکن بسیار محبوب بود و هست.و عامل اصلی انتخاب او همین محبوبیت است.
هرچند ممکن است کسی به افتخارات و نحوه ی بازی استادبزرگ(لیپی) نرسد ولی به نظر من فرارا می تواند به یک لیپی دیگر تبدیل شود .
الان یووه به غیر از چند بازی اخیر بد کار نکرده است و من هنوز روی آمادگی بازیکنان نیمکت نشین شک دارم.:cool:
البته نظر شما برای من محترم است
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب خدا رو شکر سیسوکو آماده بازی کردن شده و اگه مشکلی پیش نیاد در مقابل فیورنتینا تیم رو همراهی می کنه ولی مثل این که بازم یکی دیگه از یاران یووه مصدوم شده ( کلودیو مارکیزیو) که امیدوارم زودتر به ترکیب برگرده.
---------------------------------------------------

سیسوکو با امادگی کامل بازگشت
sissoko2.jpg


پس از دو روز استراحت یوونتوس به تمرینات بازگشت. عصر امروز زمین تمرین وینوو در حالی که غایبین بسیار زیادی را در خود می دید میزبان بیانکونری بود. فرارا که از هم اکنون برنامه دیدار مقابل فیورنتینا را مرور می کند تا بار دیگر امتیازی از دست نرود از بازگشت نفراتی نظیر کاناوارو و سیسوکو بسیار خوشحال است.

در حالی که بوفون، کیه لینی، لگروتالیه، گروسو، کامورانزی، مارکیزیو، یاکوئنتا، تیاگو، پولسن، گریگرا، کاسرس، اریائودو و مارونه را در زمین تمرین نمی دید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت. اما در این میان غیبت و مصدومیت شدید مارکیزیو اردوی بیانکونری را شدیدا تحت تاثیر قرار داده و بسیاری نگران شرایط اینده این جوان اینده دار فوتبال یووه و ایتالیا هستند.

اما بازگشت و حضور مقتدرانه سیسوکو، فرارا را بسیار امیدوار و خرسند ساخت، زیرا بازگشت او به ترکیب می تواند فشار خط میانی را تا حد بسیار زیادی بکاهد و قدرت نیروی تهاجمی بانوی پیر را نیز بیافزاید استحکام ویژه ای را به میانه میدان یووه هدیه دهد.


لیپی در یووه ؟ عجیب نیست
buffon7.jpg


همیشه این شایعه به گوش می رسیده، پس از جدایی از یوونتوس بارها گفته شد که او بار دیگر باز خواهد گشت و نیمکت مربیگری بانوی یپر را بار دیگر تسخیر خواهد کرد، او قلب های بیانکونری را تسخیر کرده بنابر این برای مربیگری و نشستن بر روی نیمکت پرافتخارترین تیم سرزمین چکمه ای هیچ سدی را پیش روی خود نمی بیند. او را جزیی از تاریخ یوونتوس می دانند، افتخارات و پیروزی هایش همراه یووه موجب شده تا سن مارچلو را یکی از مربیان همیشگی یوونتوس بدانیم. حالا در استانه برگزاری دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2010 بار دیگر شایعات به اوج خود می رسند، مارچلو لیپی پس از اتمام جام جهانی 2010 و بازگشت ایتالیا به کشور که همراه با اتمام دوران مربیگری مستر چیرو در یوونتوس است به این تیم شمالی بازخواهد گشت.

انتشار این شایعه موجب شد تا بار دیگر این خبر در صدر اخبار ایتالیا قرار گیرد. جان لوئیجی بوفون در پاسخ به این خبر می گوید: لیپی پس از جام جهانی به یووه بازگردد ؟ من به هیچ وجه تعجب نخواهم کرد، سال هاست که در فوتبال ایتالیا و جهان حضور دارد. اگر او را یک بار دیگر بر روی نیمکت یووه ببینیم خوشحال خواهیم نه متعجب. از سنگربان بزرگ اتزوری در خصوص مدیریت اینده باشگاه توسط ژان کلود بلان سوال کردند، بلان شخصیت مدیریت یووه را دارد و با او دوران تازه ای اغاز خواهد شد، می توان پس از جام جهانی منتظر حضور لیپی در یوونتوس باشیم.

اما دیه گو، جیجی معتقد است این فانتزی باز برزیلی چهره واقعی خود را در هفته های نخست نشان داد و به زودی به دوران اوج خود باز خواهد گشت. او خواهان شکوه و قدرت است و می دانم که تلاش می کند تا همان دیه گو ابتدایی باشد. مشکلات و مصدومیت برای بازیکنان دردسرهایی را به همراه می اورد اما او به خوبی اماده می شود.

عدم گلزنی امائوری نیز موجب شد تا از جیجی در خصوص او نیز سوال شود، بوفون می گوید: او گل نزده اما می دانیم و مطمئن هستیم که امائوری برای یوونتوس مفید و موثر است.

از جان لوئیجی درباره حضور کاسانو، توتی، نستا و پاتزینی در ترکیب اتزوری سوال می کنند و او تاکید می کند که نفرات ملی پوش بر اساس نظر سرمربی، لیپی انتخاب خواهند شد، هر یک از این بازیکنان یکی از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال اند، اما لیپی یکی از بزرگ ترین مربیان جهان است و احترام زیادی در میان جامعه فوتبال نظیر کاپلو برخوردار است و بازیکنان را او انتخاب میکند.


نزول تدریجی یووه را باور کنیم ؟
team1.jpg


زمزمه هایی از تنزل و سردرگمی به گوش می رسد، صداهایی که دل انگیز نیست بلکه غم انگیز و نگران کننده است. این زمزمه ها نتیجه انتخاب سیستمی ست که از سوی چیرو فرارا برگزیده شد و حالا نتیجه ای خلاف انچکه انتظار داشتیم را رقم می زند.

یوونتوس برای بهتر شدن، برای قدرتمند و باشکوه شدن و به اوج رسیدن و یوونتوس گذشته شدن دست به تغییراتی مهم و ارزشمند زد، مربی جوانی از جنس باشگاه سیاه و سفید را به مربیگری برگزید، خریدهای باارزشی انجام داد و در نهایت یکی از ستاره های کنونی دنیای فوتبال را بیانکونری کرد، دیه گو ریباس که با پیوستنش نوید روزهای بزرگ و روشن را می داد، با حضور او در ترکیب یووه مطمئنا انتظار تغییر سیستم را از فرارا و یووه داشتیم. در ابتدا همان طور که انتظار می رفت، شد. یووه مقتدر و هماهنگ پیش می رفت، دیه گو می درخشید و نقش یک قهرمان بزرگ را برای بانوی پیر ایفا می کرد، اما خیلی زود مصدومیت از راه رسید، مشکلی که سال هاست پرافتخار ترین تیم ایتالیایی را در خود غرق می کند و این درد ادامه پیدا کرد تا روند حرکتی بانوی پیر را مختل نماید.

در بر ابر بایرن دیدیم که دیه گو نتوانست تیمش را در ارائه یک نمایش زیبا و هماهنگ یاری دهد و در دیدار بعدی مقابل پالرمو دیدیم که دیه گو در فرم ایده ال نیست و ان قهرمان ابتدای فصل نیست و مشکل کمی وسعت بیشتری به خود گرفته و شرایط را برای تیم و مربی دشوارتر کرده است.

اما فانتزی باز برزیلی تنها مشکل و سردرگمی یووه نیست، در خط میانی دیگر برزیلی تیم، فیلیپه ملو نیز به هیچ عنوان مقتدر ظاهر نشده، او که در میانه میدان و جلوی خط دفاع بازی می کند نه تنها مشکلات یووه را در فصل گذشته بر طرف نکرده بلکه نوعی ناهماهنگی نیز دیده میشود. زمانی که سیسوکو مصدوم است، مارکیزیو و کامورانزی وظایف سخت تری را به عهده دارند اما تیاگو و پولسن با توجه به خصوصیات و نحوه بازی شان این فرصت را به ملو می دهند که این برزیلی در ترکیب قرار گیرد اما او از این فرصت بهره نبرده و مربیان را از خرید خود پشیمان ساخته.

اما مطمئنا بازگشت مصدومینی مانند مومو سیسوکو و الکس دل پیرو می تواند چهره یوونتوس واقعی را به ما نشان دهد، زمانی که هافبک اهل مالی در ترکیب قرار گیرد قدرت و استحکام خط میانی افزایش قابل توجهی خواهد داشت در این صورت فشار بر مارکیزیوی جوان کاسته خواهد شد و این جوان اینده دار با خلاقیت و هنر بیشتری در خدمت یووه خواهد بود و در ادامه دیه گو وظایف خود را خواهد شناخت و در نهایت یک مهاجم کهنه کار اما همیشه اماده و خطرناک قدرت و نفوذ خط حمله بانوی پیر را چندین برابر خواهد کرد و شاید پیروزی ها و قدرتنمایی یوونتوس همراه با کاپیتان الکس اماده و قبراق خواهیم بود.

منبع:یووه
 

fatima z

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
61
لایک‌ها
0
البته فرارا بازيكن قيمي و پر تجربه و پر افتخارو صد البت محبوبيه من هم اميدوارم مثل انجلوتي در ميلان اون هم تو يووه موفق باشه :lol:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بازگشت الکس به تمرینات یووه
alexcl2.jpg


خوش امدی الکس، کاپیتان بی صبرانه منتظر تو هستیم. سرانجام دل پیرو که به دلیل مصدومیت های متوالی از تابستان یووه را تنها گذاشته بود به تمرینات بازگشت، هر چند که تمرینات امروز او نیز متفاوت بود اما امید بازگشت را نزد او و مربیان افزایش داد.

شماره ده بیانکونری که تنها در فصل جاری 6 دقیقه در سری A بازی کرده تمریناتش را برای بازگشت به ترکیب و حضور در میادین اغاز کرده و امیدوار است بتواند طی روزهای مانده تا دیدار مقابل فیورنتینا امادگی کامل را کسب کند و در این رقابت بانوی پیر را همراهی کند.

گفتنی ست فیلیپه ملو نیز بخشی از تمریناتش را همراه گروه و بخش دیگر را اختصاصی در گوشه ای از زمین وینوو انجام داد.


نیاز باشد من اماده ام
trezeguet4.jpg


بار دیگر اخباری از حضور و یا عدم حضور دیوید ترزگه، اما این باردر تیم ملی فرانسه. بارها شاهد انتشار اخباری در این خصوص بودیم، دیوید ترزگه با دومنیک مربی خروس های اروپا ارتباط خوبی ندارد بارها به دلیل اختلاف و اعتقادات عجیب مربی از تیم ملی کشورش دور ماند. حالا درحالی که به این رقابت ها نزدیک می شویم بار دیگر شاهد اظهار نظر در این باره هستیم.

ترزگل در پاسخ به این سوال که به تیم ملی باز می گردی ؟ گفت: دومنیک مربی تیم است و سیستمی که تیم او بازی می کند نشان می دهد که تکنیک من برای انان کارایی ندارد و من ترجیح دادم پستم را در تیم ملی رها کنم. اما در صورتی که تیم به من نیاز داشته باشد من حاضرم.


دیه گو: آماده جبران گذشته هستم
diego11.jpg


دیه گو ستاره برزیلی تیم یوونتوس بر این باور است که می تواند به همراه با یوونتوس در این فصل به قهرمانی سری آ دست پیدا کند ضمن اینکه امیدوار است بتواند دونگا سرمربی تیم ملی برزیل را برای دعوت از او برای رقابت های جام جهانی متقاعد کند. بازیکن سابق برمن که در تابستان گذشته راهی یوونتوس شد شروعی بسیار خوب در این تیم تورینی داشت ولی مصدومیت زود هنگام او را از فرم ابتدای فصل خارج کرد.

دیه گو در مصاحبه با کوریه ره دلو اسپورت گفت: "من به خوبی شرایط بازی در تیم بزرگی مثل یوونتوس را درک کرده ام. در اینجا شما باید همیشه پیروز و جاه طلب باشید زیرا توانایی تیم بسیار بالاست و اگر نتوانید به پیروزی برسید همه از شما برای این کار توضیح می خواهند." دیه گو در مورد شانس قهرمانی یوونتوس در این فصل نیز گفت: "به طور مشخص یوونتوس همیشه یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده است. به طور قطع می گویم که یوونتوس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان هم مدعی است."

دیه گو در ادامه اعلام کرد که توجهی به اینتر ندارد و تمام تمرکز خود را معطوف پیروزی با یوونتوس خواهد کرد: "من در مورد هیچ تیمی صحبت نمی کنم و همینطور به صحبت هایی که از سوی رقیبان مطرح می شود مانند کالچوپولی اصلا توجه نمی کنم ضمن اینکه سعی می کنم به حرف های مورینیو هم بی توجه باشم و فقط به پیروزی با پیراهن یوونتوس فکر کنم. البته باید قبول کنیم که حریف ما بسیار قدرتمند است."

دیه گو در پایان در مورد چگونگی انتخاب یوونتوس صحبت کرد و گفت: "من یوونتوس را انتخاب کردم زیرا من همیشه سعی می کنم بالاترین سطح را انتخاب کنم. نه فقط به خاطر تاریخ پر محتوی یا قهرمانانی که در اینجا بازی کرده اند. مدیریت یوونتوس سال ها من را زیر نظر داشت. آنها من را می خواستند و من نیز می توانم آنها را در رسیدن به اهداف والای تیم همراهی کنم و قصد دارم جبران کنم. مصدومیت تا حدودی من را از کار بازداشت ولی الان آماده شروعی دوباره هستم."


مومو: از خداوند خود سپاسگذارم
sissoko2.jpg


سرانجام دوران مصدومیت طولانی مدت مومو سیسوکو هافبک مسلمان یوونتوس نیز به پایان رسید و وی می تواند از دیدار مقابل فیورنتینا در ترکیب یووه قرار بگیرد. هافبک سابق باشگاه لیورپول که از بازگشت خود بسیار خوشحال است در این باره گفت: "من بازگشته ام و از این موضوع بسیار خوشحال و شادمان هستم. دوران بسیار سختی برای من و خانواده ام بود اما اکنون از خدا سپاسگذار هستم که شرایط عالی خود را پیدا کرده ام و می توانم در ترکیب یووه قرار بگیرم."

"هنگامی که شما به هر دلیلی نمی توانید در کنار هم تیمی های خود باشید و انها شرایط سختی را سپری می کنند بسیار دشوار است اما زندگی بدین گونه است, خانواده و باشگاه کمک فراوانی به من کردند و اکنون من بازگشته ام تا بتوانم در موفقیت های یووه سهمی داشته باشم."

هواداران بسیار منتظر زوج مومو سیسوکو در کنار فیلیپه ملو هستند و شاید در دیدار مقایل ویولا این ترکیب رقم بخورد و مومو در این باره می گوید: "بله از این موضوع مطلع هستم و مشکلی برای بازی کردن ندارم و تصمیم نهایی در این رابطه به مربی تیم بر می گردد که از من در ترکیب استفاده می کند یا خیر. ملو یک بازیکن بزرگ و تاثیر گذار است که کمک فراوانی به خط هافبک یووه کرده است و می توانیم در دیدار مقابل فیورنتینا در کنار یکدیگر بازی کنیم."

هافبک ارزشمند یووه که سابقه ی گلزنی به تیم ویولا را در پرونده دارد در پایان گفت: "امیدوار هستم بتوانم گلزنی برابر تیم بنفش پوش را دوباره تکرار کنم و به سه امتیاز ارزشمند بازی دست پیدا کنیم."


یوونتوس ؟ - ؟ فیورنتینا
شنبه 25 مهر 1388 ساعت 19:30
مکان : ورزشگاه المپیکو تورینو

منبع:یووه
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
یوونتوس ؟ - ؟ فیورنتینا
شنبه 25 مهر 1388 ساعت 19:30
مکان : ورزشگاه المپیکو تورینو
سلام
بازی از یک جهت بسیار سختی است واز جهت آسان
می شود با برد در این مسابقه همه ی ناکامی ها ومساوی های اخیررا جبران کرد و از یک سو با باخت یا مساوی انگیزه ی تیم برای قهرمانی سری آ کم می شود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام
بازی از یک جهت بسیار سختی است واز جهت آسان
می شود با برد در این مسابقه همه ی ناکامی ها ومساوی های اخیررا جبران کرد و از یک سو با باخت یا مساوی انگیزه ی تیم برای قهرمانی سری آ کم می شود.
سلام احسان جان

بله درست می گید ولی ایشالله می بریمشون اونم با اختلاف
خوب شد سیسو کو رو داریم دیگو هم وضعیتش باید بهتر شده باشه کاپتان الکسم (گوش شیطون کر) داره خوب می شه.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام احسان جان

بله درست می گید ولی ایشالله می بریمشون اونم با اختلاف
خوب شد سیسو کو رو داریم دیگو هم وضعیتش باید بهتر شده باشه کاپتان الکسم (گوش شیطون کر) داره خوب می شه.
سلام آقا جواد
انشاالله
ولی نمی دونم الکس آماده است یا نه؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بمب خبری؛لیپی و ده روسی در راه یووه
lippi-derossi.jpg


دانیله دروسی به همراه مارچلو لیپی پس از جام جهانی 2010 راهی یوونتوس خواهند شد ! این خبر مانند یک بمب خبری در سراسر جهان منفجر می شود، سایت المانی زبان با انتشار این خبر شایعات را بیش از گذشته پررنگ کرد.

همه به خوبی از تمایل بیانکونری برای حضور مجدد سن مارچلو اگاهند اما این خبر زمانی که از انتقال دروسی نیز به عنوان یکی از خریدهای بزرگ فصل اتی جهان فوتبال یاد می کند می توان به یوونتوسی متفاوت و مقتدرتر فکر کرد.

به نظر می رسد بانوی پیر در صورتی که فصل اتی پولسن، تیاگو، مولینارو و اریائودو را به فروش برساند می تواند با مبلغ به دست امده یکی از خریدهای بزرگ و موفق خود را انجام دهد.

مطمئنا هافبک جالوروسی می تواند یوونتوس را در میانه میدان مقتدر و موفق تر نماید و این در زمانی که یک مربی باتجربه و دوست داشتنی بر نیمکت یووه نشسته باشد امکان موفقیت و پیروزی و اوج گیری دوباره بانوی پیر فوتبال اروپا بیش از همیشه بالا رود.
منبع:یووه

//

ولی نمی دونم الکس آماده است یا نه؟

فکر کنم کاپیتان بعد از یکی دو بازی به آمادگیش برای حضور در ترکیب برسه و دوباره برای یووه افتخار آفرینی کنه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه بازی مساوی شد تک گل یووه هم آمائوری زد فعلا با 15 امتیاز به طور مشترک با فیورنتینا سوم هستیم اینتر و سمپدوریا هم با 16 امتیاز و یک بازی کمتر از یووه اول و دوم هستن.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
یک بازی ناامید کننده ی دیگر
احتمالا فردا سومی را هم به تیم های دیگر واگذار خواهیم کرد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم بعد از چند هفته بلاخره یک برد به دست آوردیم.
-------

بازگشت یووه به مسیر برتری ( یووه 1 - 0 مکابی )
che-cana2.jpg


سرانجام یووه به جاده ی پیروزی بازگشت و موفق شد در هفته ی سوم لیگ قهرمانان با تک گل جورجو کیه لینی مدافع ملی پوش خود در مقابل مکابی اسرائیل به برتری دست پیدا کند و با توجه به شکست بایرن در مقابل بوردو به مکان دوم جدول گروه اول مسابقات صعود پیدا کند.

یووه که با صلاحدید چیرو فرارا در این دیدار با سیستم جدید 4-2-3-1 به میدان امده بود در نیمه ی اول مالکیت کامل توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست از این امتیاز بهره ببرد و برای ترزگه تک مهاجم خود خلق موقیعت کند. فرارا تیم را با ترکیب بوفون درون دروازه, در خط دفاعی از ترکیب زبینا و گروسو در دو سمت خط دفاعی و کیه لینی و کاناوارو در مرکز خط دفاعی, سیسوکو و ملو دو هافبک دفاعی و قدرتی یووه, کامورانزی-دیه گو و سبا سه مرد میانی یووه و دیوید ترزکه به عنوان تک مهاجم به میدان فرستاد که در اواسط نیمه ی دوم زبینا به دلیل مصدومیت تعویض و جای خود را به کاسرس مدافع اروگوئه ای یووه داد.

از نفرات برتر یووه در نیمه ی اول می توان به کامورانزی و جووینکو اشاره کرد که نمایش بسیار خوبی را از خود به جا گذاشتند و بازیکنان مکابی به دفعات زیاد با خطا حرکات دو بازیکن تکنیکی یووه را متوقف کردند و دو بازیکن مکابی نیز با اخطار جریمه شدند.

در نیمه ی دوم این دیدار یووه با ترکیب اولیه ی خود به میدان امد و هنوز لحظاتی ار شروع بازی نگذشته بود که بر روی یک ضربه ازاد یووه توسط کیه لینی به گل دست پیدا کرد و فشار عدم گلزنی در این دیدار از روی بازیکنان یووه کاسته شد و پس از ان شاهد بازی روان تری از شاگردان فرارا در نیمه ی دوم بودیم اما مشکل یووه در این دیدار عدم ایجاد موقیعت گل بود که بسیار جالب توجه بود

نیمه دوم حرکات تیمی و کار های ترکیبی هافبک های تهاجمی یووه منظم تر و دقیق تر بود اما دقت در ضربات آخر بالا نبود.کامورانزی یک بار توپ را به تیر دروازه زد و ترزگه دو فرصت تک به تک را از دست داد اما در مجموع برای اولین بازی با ترکیب جدید نمایش خوبی بود

از نکات دیگر بازی در نیمه ی دوم می توان به مصدومیت شدید ملو اشاره کرد که فرارا را مجبور به تعویض وی با پولسن کرد و به نظر می رسد مصدومیت ملو جدی باشد, گفتنی است یکی از بازیکنان مکابی با خطای شدید بر روی کیه لینی از زمین بازی اخراج شد.

در حال حاضر بوردو با کسب 7 امتیاز از سه بازی در صدر قرار دارد و تیم های یوونتوس و بایرن با کسب 5 و 4 امتیاز در رده های بعدی جدول قرار گرفته اند و تیم مکابی نیز صفر امتیازه است.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
تبریک میگم که با برد توانستیم کمی از بحران در آییم.

یووه که با صلاحدید چیرو فرارا در این دیدار با سیستم جدید 4-2-3-1 به میدان امده بود
نمی دونم فرارادر مقابل مکابی که از همه ی تیم باخته چرا از تک مهاجم استفاده کرد.

با باخت بایرن اول شدن ما در این گروه آسان تر شد.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
بوفون:ساختار تهاجمی یووه باید تقویت شود
buffon5.jpg

سه واکنش استثنایی و دیدنی از بوفون از بار دیگر نشان داد بی شک وی بهترین دروازه بان حال حاضر فوتبال دنیا می باشد. مرد شماره ی یک یووه که در غیاب الکس بازوبند کاپیتانی را بر دست دارد در پایان دیدار مقابل مکابی گفت:

"بازی بسیار خوبی بود, چیزی که در این دیدار مهم بود کسب سه امتیاز بازی بود که به شایستگی رقم خود اما باید عصبانیت خود را از بازی هم تیمی های خود در اخرین دقایق بازی اعلام کنم, در لیگ قهرمانان اتفاق می افتد که شما موقعیت گل را در اختیار حریف قرار دهید اما نه در دقیقه ی 93 و ان هم یک تیم 10 نفره, ما باید در ساختار تهاجمی پیشرفت داشته باشیم و بهتر از امروز بازی کنم تا موفق باشیم."
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
امشب با سیه نا بازی داریم
فاصله ی ما باا ینتر 7 امتیازه .
البته اینتر یک بازی بیشتر انجام داده است. و در کل اگر امشب نبریم از قهرمانی سری آ دور می شویم.:wacko:
--------------------------------------------------------------------
juvesiena1.jpg

زمان بازگشت یوونتوس فرا رسیده است
این بار از سیه نا به سیه نا می رویم اما با فاصله ای چند ماهه، روزی که چیرو فرارا به یوونتوس نزدیک تر از همیشه پیش از کنار گذاشتن دوران بازیگری اش شد. روزی که با هیجان عجیب و زیادی هدایت بانوی پیر را به عهده گرفت تا یووه را برابر سیه نا دیگر تیم سیاه و سفید ایتالیا هدایت کند، حالا این خاطره شیرین که با برتری بیانکونری در ان دیدار همراه بود یک بار دیگر در ذهن مستر فرارا تداعی می شود، خاطره ای شیرین و زیبا برای بازگشت دوباره بانوی پیر به اوج.

عصر امروز سیاه و سفیدپوشان سیه نا در خانه از سیاه و سفیدپوشان شمالی میزبانی خواهند کرد. این بار نیز شرایط نسبت به فصل گذشته نزدیک است و فضایی همسو با ان دوران بر فضای یووه سایه افکنده، بیانکونری که فصل گذشته در هفته های پایانی به یک باره امتیازات ارزنده را از دست رفته می دید، دست به تغییر زد و بر نیمکت خود مربی جوانی را نشاند تا دو هفته پایانی را با او به سپری کند. حالا این مربی که پیروزی در ان دیدار را به یاد دارد خود را اماده یک پیروزی دیگر کرده، پیروزی ای که می تواند بیانکونری را از تیرگی کنونی دور کند.

سه امتیاز اروپایی به یوونتوس کمک زیادی کرد و مطمئنا این کمک در این دیدار نیز به یاری این تیم ارزنده خواهد امد. پس از چهار هفته به یک باره تمرکز مستر فرارا و شاگردانش برهم خورد تا هشت امتیاز ارزنده در چهارهفته بعدی از دست رود و فاصله با بالای جدول افزایش یابد. در این چهار دیدار نیز، یووه فرصت های گلزنی خوبی را بر روی دروازه رقبا ایجاد کرد اما گره ای کور در میانه میدان و در نمایش تیم موجب شده بود تا پیروزی و روزهای خوش از یووه روی برگرداند.

دیدار چهار شنبه شب تواست به این تیم و مجموعه کمک کند تا بار دیگر به کسب پیروزی نزدیک شوند و خود را بیابند. تمرکز به یووه و بازیکنانش بازگردد و این تیم جشن پیروزی به پا کند. یووه خوب بازی می کرد و تنها پیروزی را کم داشت و حالا این پیروزی نیز به دست امده بنابر این همه کسانی که منتظر تنها یک برتری بودند تا راه برای ادامه قدرتنمایی بیانکونری هموار شود عصر امروز انتظار دارند خواسته شان براورده شود و یک یووه هماهنگ، هجومی و قدرتمند را در میدان ببینند تا از شایستگی های تیم مورد علاقه شان مطمئن شوند.

زمان بازگشت فرا رسیده و حالا باید با ارائه یک نمایش زیبا و ارزشمند پاسخ انتقادات هفته های اخیر را داد و نشان داد که شکوه و قدرت سیاه و سفید چیست.چیرو فرارا برای به دست اوردن سه امتیاز بازی به هیچ عنوان حق ارتکاب اشتباه دوباره ای را ندارد. او سیستم و روش یووه را به خوبی انتخاب کرد اما پس از گذشت چند هفته کمی دچار تردید شد و تمرکز کامل خود را ازدست داد تا شاگردانش در میدان نیز تمرکز خود را از دست دهند و نتیجه لازم را به دست نیاورند.

این دیدار برای او و یووه ارزش بسیار زیادی دارد، از دست دادن امتیاز شرایط را به تیرگی ناخوش ایندی نزدیک تر خواهد کرد و راه را برای ادامه سخت تر خواهد کرد. بنابر این همان گونه که در ابتدای فصل از یووه نمایش های بزرگی را دیدیم انتظار داریم مانند دیدار چهارشنبه شب با قدرت و هماهنگی برابر حریف صف ارایی کنند و سه امتیاز را به خانه بیاورند.

یوونتوس در این دیدار خطر و مشکل مصدومیت بازیکنان زیادی را حس نمی کند و الکس دل پیرو، مارکیزیو و تیاگو مصدومین این تیم به شمار می روند که جانشینان به خوبی در ترکیب حاضر شدند و نمایش قابل قبولی را ارائه کردند. هر چند که بازگشت بازیکنانی نظیر دل یپرو و مارکیزیو می تواند قدرت و هیجان بیشتری را به یووه هدیه دهد.


منبع : یووه دات آی آر
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام
یووه1-سیه نا 0
دوران ناکامی فعلا به پایان رسید.:medieval::thumbsup::thumbsup::party:
دقیقه 72

یک حمله خطرناک و زیبا از یووه، امائوری با همکاری دیه گو گل زیبایی را به ثمر می رساند
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام
یووه1-سیه نا 0
دوران ناکامی فعلا به پایان رسید.:medieval::thumbsup::thumbsup::party:
دقیقه 72

یک حمله خطرناک و زیبا از یووه، امائوری با همکاری دیه گو گل زیبایی را به ثمر می رساند
سلام دوستان

بله اگه چند تا برد دیگه هم بیاریم دیگه تیم ناکامی هاش رو فراموش می کنه و حتی شاید در جام باشگاهها ه. قهرمان بشه.
 

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام دوستان

بله اگه چند تا برد دیگه هم بیاریم دیگه تیم ناکامی هاش رو فراموش می کنه و حتی شاید در جام باشگاهها ه. قهرمان بشه.
[]
سلام جواد
انشاالله چند برد دیگر ببریم صدر جدول را هم پس می گیریم.:D
با حضور چلسی وبارسلونا و رئال و.... فکر نکنم تیم جوان فرارا قهرمان جام باشگاه ها شود: ولی امیدوارم حداقل تا نیمه lol:نهایی صعود کنیم.
بازی های بعدی یوونتوس
یوونتوس ؟ - ؟ سمپدوریا:blush:
زمان : چهار شنبه 6 آبان ساعت 23:15
مکان : استادیوم المپیک تورین

یک‌شنبه 10 آبان 1388 ساعت 17:30
یوونتوس - ناپولی

چهارشنبه شنبه 13 آبان
یووه - مکابی

یک‌شنبه 17 آبان 1388 ساعت 17:30
آتالانتا - یوونتوس
--------------------------------------------------------
چند بازی سخت داریم که اگر ببریم (مخصوصا سمپدوریا و ناپولی) تیم به روند قبلی خودش بر می گردد.:
 
بالا