• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
منتظر حضور کاپیتان الکس در کنار دیه گو
alex11.jpg


چیرو در کنار مربیان بزرگ دیگر تیم های اروپایی دور از یووه و شهر تورینو سرگرم برنامه یوفاست، بنابر این تیم تحت هدایت مادالونی و سورمانی تمرینات خود را پشت سر گذاشت.

در تمرینی که در غیاب ملی پوشان برگزار شد تیم جوانان نیز حضور داشتند. پس از مدت ها الکس دل پیرو در کنار گروه تمرین کرد و یک بازی تدارکاتی نیز با حضور دل پیرو، امائوری، دیه گو، جووینکو و ترزگه برگزار شد.

زبینا نیز دقایقی تمرینات گروهی را پشت سر گذاشت و شرایط بدنی او نشان داد که از ابتدای هفته اینده می تواند در کنار تیم حضور یابد.

دچلیه نیز با مصدومیتی که گریبانش را گرفت در کنار صالی امیجیچ تمرینات ویژه ای را دنبال کرد.

با تمرینی که الکس انجام داد مربیان امیدوار شدند و در کنار انان تیفوسی ها نیز با امید بیشتری منتظر حضور کاپیتان الکس در کنار دیه گو ستاره جدید تیم شان هستند، شاید هفته اینده و در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، اله را در ترکیب یووه برابر لاتزیو ببینیم.


جانشینان احتمالی ترزگل معرفی شدند
rossi.jpg


اگر خداحافظی دیوید ترزگه در پایان فصل حقیقت داشته باشد و اگر این فرانسوی بر تصمیم خود پافشاری کند و قصد رفتن داشته باشد باید از هم اکنون به فکر جانشین او بود. تنها یک روز از انتشار احتمال خداحافظی ترزگل می گذرد، خبر و تصمیمی که بسیاری از تیفوسی ها در کنار مدیران امیدوارند در انتهای رقابت ها تغییر کند اما اگر یک درصد نیز احتمال رفتن را جدی بگیریم باید به فکر خرید باشیم. به همین دلیل بخش مربوطه دست به کار شد تا برای جانشین دیوید صید مناسب و شایسته ای داشته باشد.

دیوید ترزگه از زمانی که راهی یووه شد هر فصل به دلایل مختلف نوای جدایی سر داد، هواداران و مربیان را در شک و تردید قرارداد اما همواره به پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر وفادار ماند.

مدت قرارداد او تا پایان فصل 2012 اعتبار دارد و با تصمیمی که او گرفته جانشینان احتمالی او معرفی شدند، جوزپه روسی یک مهره جوان و اینده دار فوتبال ایتالیاست که در طول تابستان نیز نام او در لیست یووه دیده شد، با رفتن ترزگه، او نفر نخست جانشینان گلزن برتر یوونتوس خواهد بود، البته ارزش او 20 میلیون یورو اعلام شده که مطمئنا برای این بازیکن رقم بسیار بالایی ست اما خرید او اینده را تضمین می کند.

اما یک مهره باتجربه تر به نام لاواتزی می تواند خوش ایند باشد. یک مهاجم ارژانتینی که تکنیک بالایی دارد و می تواند در کنار یووه هنر و استعداد خود را بهتر نشان دهد، او فوتبال را به خوبی بازی می کند و رگه هایی از بازی فانتزی در او دیده می شود.

مهره سوم، مهاجم اروگوئه ای پالرموست، ادینسون کاوانی که با توجه به رابطه بسیار نزدیک و خوب مدیران دو باشگاه می توان در خرید او سرعت بی سابقه ای دید.

با این حال مجموعه یووه در تلاش است تا نظر مثبت ترزگل فرانسوی را جلب کند اما در صورتی که او بر تصمیم خود اصرار داشته باشد باید به فکر جانشینی مقتدر بود.


دوران سیاه یوونتوس سپری شده است
platini1.jpg


میشل پلاتینی مدیر ارشد یوفا و بازیکن سابق یوونتوس ایتالیا بی صبرانه منتظر الکس دل پیرو در کنار دیه گو فانتزی باز برزیلی یووه می باشد. ستاره ی فرانسوی سابق یووه در جدید ترین مصاحبه ی خود به قدرت یووه تاکید کرد و گفت:

"دیه گو یک خرید فوق العاده و بی نظیر بود و بی صبرانه منتظر ان هستم تا دیه گو را در کنار دل پیرو ببنیم. این یوونتوس من را یاد سال 85 می اندازد. زمانی که انیلی امد و تیم را تحویل گرفت و ما قهرمان اروپا شدیم. البته صحبت در این باره زود است اما احساس می کنم دوران سیاه سپری شدند و اتفاقات مهمی به وقوع خواهد پیوست."

وی در ادامه به ارزش انیلی اشاره کرد و گفت: "آنیلی همیشه به شخصیت نگاه می کرد نه بازیکن، اعتقاد داشت قهرمان بودن یک بازیکن فقط به قدرت دریبل زدن و ضربه آزاد زدن نیست."

اگر انیلی زنده بود تصور می کنم از یوونتوس فعلی لذت می برد. یووه همیشه در قلبش بود و موفقیت یووه اهمیت فراوانی برای وی داشت. اگر در قید حیات بود هر کاری می کرد تا تصویر و پرستیژ یووه بازسازی شود و شاید یووه اصلا درگیر کالچو پولی نمی شد."

"حالا که در ایتالیا نیستم می فهمم چرا این مرد تا این حد قابل احترام و ستایش است. من هم دلم برای وی تنگ شده است اما بگذارید در ارامش باشد."


دیه گو ... همه و همه از او می گویند
1252070744_uefa.jpg


دیه گو تبدیل به سوژه و بازیکن مورد علاقه کلیه رسانه ها و محافل ورزشی قرار گرفته و روزی نیست که از این فانتزی باز برزیلی خبر و تقدیری صورت نگرید. بازیکنی که تا یک فصل پیش توجهات را به خود جلب می کرد اما حالا تمام توجهات و چشم های بازیکنان، مربیان گذشته و حال حاضر، ستاره های جدید و پیشین دنیای فوتبال و مدیران را معطوف خود می بیند، نگاه کنجکاو تیفوسی های فوتبال و حتی بازیکنان بزرگی که حالا در نقش یک کارشناس شایسته و صاحب سبک ظاهر می شوند همه و همه از او می گویند.

چهارشنبه مطلبی در خصوص احتمال شباهت او با دیه گو مارادونا و پلاتینی نوشتیم و به این نتیجه رسیدیم که این جوان برزیلی که این روزها با پیراهن سیاه و سفید یووه خوش می درخشد یک ستاره منحصر به فدر است که شباهتی به مهره های ارزشمند گذشته ندارد و حالا مربیان برجسته و مردان مشهور دنیای توپ گرد نیز نظر خود را درباره فانتزی باز جدید سری A می گویند.

سر الکس فرگوسن مرد مقتدر و بزرگ فوتبال که از بازی دیه گو خوشش می اید می گوید: دیدن بازی او برای من خوش ایند است زیرا او یک بازیکن معمولی و عادی نیست، او همیشه مورد توجه ست، در ترکیب وردربرمن خیلی خوب کار کرد اما در یووه بسیار بهتر خواهد شد، تیمی که اماده افزایش قهرمانی هایش است.

اما گواردیولا، مربی جوان ابی و اناری پوشان که در نخستین سال مربیگریش چشم ها را خیره کرد معتقد است دیه گو در میان بزرگان فوتبال قرار دارد، البته در حال حاضر زمان کسب توپ طلا توسط او نیست، حداقل 12 ماه به دریافت این جایزه توسط او فرصت باقی ست. در مجموعه دی گو شایستگی های زیادی برای ارائه دارد، یووه نیز به همین ترتیب، ارزش های این تیم در فصل های گذشته ثابت شده، تیمی که در گذشته قهرمانان بزرگی را در ترکیب خود دیده، فصل گذشته پس از برتری برابر رئال و نمایش خوبی مقابل چلسی متوجه خروج انان از شرایط تیره و سخت شدیم. برای برنامه ای در یوفا در هتل
محل اقامت با مربی انان ملاقاتی داشتم و می دانم که این فصل برای انان چه ارزشی دارد، بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، شما ببنید رئیس پلاتینی نیز برای این تیم بازی کرد، باید بگوم که انان بازیکنان متفاوتی را در اختیار داشتند و دارند.

لئوناردو دیگر مربی جوان که این روزها بر نیمکت هدایت تیمی بزرگ مانند میلان می نشیند نیز از مهره بزرگ حریف خود یووه می گوید، او را به خوبی می شناسم، شاید بهتر از همه زیرا او را می دیدم که چگونه در تیم سانتوس رشد کرد. مطمئا او را وارث پله می دانستند. این تصور گذشته بود و حالا این خصوصیت را نزد خود حفظ کرد. دیه گو جوان و یک بازیکن کامل است که بسیار باتجربه نشان می دهد، در برابر امتیازات یک بازیکن نمره های بالایی می گیرد، امیدهای او خیالی نیست.

لوران بلان نیز هیچ تردیدی ندارد، مربی ای که چند روز دیگر برای رویارویی مقابل یووه راهی تورینو می شود. دیه گو نابغه و استثنایی ست، این تنها صفتی ست که می توانم درباره او بگویم. یک مهره خوش کلاس و خوش تکنیک که خلاقیت بالایی دارد. من منتظر دوئل او با بازیکنان بزرگ در مسابقات اروپایی هستم، تنها بازی او را برابر رم دیدم. اما باید بگویم که برای کلیه رقبا احترام می گذاریم و ترسی از هیچ حریفی نداریم. ما با بازیکنان باتجربه می توانیم بر کلیه رقبا غلبه کنیم.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دستمزد سالیانه ی بازیکنان یوونتوس
team2.jpg


روزنامه ی معتبر و بزرگ گازتا دلو اسپورت ایتالیا حقوق تمامی های تیم های حاضر در سری آ باشگاه های ایتالیا را منتشر کرد که بر این اساس یوونتوس در هر سال چیزی در حدود 35 - 40 میلیون یور کمتر از اینتر حقوق می دهد.

بر اساس این گزارش جیجی بوفون در میان بازیکنان یوونتوس بیشترین دستمزد را دریافت می کند و جالب است بدانیم دیدا دروازه بان میلان بیشتر از دیه گو ستاره ی برزیلی یووه حقوق دریافت می کند. یا برای مثال فلامینی و ویه را دو بازیکن نیمکت نشین میلان و اینتر بیشتر از بوفون - امائوری و کامورانزی حقوق دریافت می کنند که در نوع خود جالب است.

دستمزد سالیانه ی بازیکنان یوونتوس
جیجی بوفون - 5.5 میلیون یورو
ترزگه - 4.5 میلیون یورو
دلپیرو - 4.5 میلیون یورو
دیگو - 3.8 میلیون یورو
آمائوری 3.5 میلیون یورو
پولسن 3.3 میلیون یورو
کامورانزی 3 میلیون یورو
ملو 2.6 میلیون یورو
تیاگو 2.6 میلیون یورو
زبینا 2.5 میلیون یورو
سیسوکو 2.5 میلیون یورو
کاناوارو 2.2 میلیون یورو
صالیحمیزیچ 2 میلیون یورو
یاکوینتا 2 میلیون یورو
گروسو 2 میلیون یورو
کیه لینی 2 میلیون یورو
گریگر 1.8 میلیون یورو
کاکارس 1.3 میلیون یورو
مارکیزیو 1 میلیون یورو
جووینکو 1 میلیون یورو
لگروتالیه 1 میلیون یورو
دچلیه 0.8 میلیون یورو
مولینارو 0.7 میلیون یورو
منینگر 0.5 میلیون یورو
آریائودو 0.5 میلیون یورو



می خواهیم یوونتوس بزرگی را داشته باشیم
melo1.jpg


این چنین شروعی برای من بسیار جذاب و خوش ایند است، زننده گل سوم یووه مقابل رم این جمله را می گوید تا بیانگر احساسات خود نسبت به شرایط کنونی یوونتوس باشد اما باید بداند که کلیه تیفوسی های بیانکونری نیز چنین اغازی را دوست دارند.

فیلیپه ملو شروعی مطلوب و فراموش نشدنی داشت و از این نمایش رضایت کامل دارد. رم همیشه در خانه یک تیم قدرتمند است و پیروزی برابر انان بسیار دشوار است، چنین دوران و نتایجی برای من لذت بخش است، لحظاتی که نخستین دوران بیانکوری شدن را تجربه می کنم.

ملی برزیلی که نخستین حضورش با یووه را همراه برتری و گل اغاز کرد می گوید: دوست دارم در کنار دیه گو یک گلزنی دیگر را تجربه کنم، شاید برابر شیلی و یا ارژانتین چنین جشنی را برگزار کنیم.

از بودن در یووه احساس غرور می کنم، خوشحالم که دوست بزرگ در کنارم است، او یک بازیکن بزرگ و شایسته است، می خواهیم یوونتوس بزرگی را داشته باشیم.

از او در خصوص دوئل یووه و اینتر برای کسب اسکودتو سوال کردند و ملو پاسخ داد " برای صحبت در خصوص دوئل این دو تیم کمی زود است، میلان را نباید دست کم گرفت و این تیم توان بسیار بالایی دارد.


فرگوسن: یووه با فرارا به قدرت خواهد رسید
fergusen1.jpg


سر الکس فرگوسن مرد برتر باشگاه انگلیس و فوتبال جزیره بر این باور است یوونتوس می تواند تحت هدایت چیرو فرارا به موفقیت های بزرگی در طول دوره ی حرفه ای خود دست پیدا کند.

وی که به همراه دیگر مربیان تیم های اروپایی در نشست یوفا حضور داشت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

در مورد چیرو فرارا جه می دانید ؟ نظر شما در مورد مربی یووه ؟
"چیرو فرارا کشف تازه ای نیست. او قبلا در مقابل ما به عنوان حریف قرار گرفته است و به شما اطمینان می دهم او موفق خواهد شد."

به چه دلیل اینقدر مطمئن صحبت می کنید ؟
"اول اینکه او می داند برای قهرمانی چگونه از بازیکنان خود بازی بگیرد و دوم اینکه او مربی باشگاه بزرگی همچون یووه می باشد که همه چیز را زیر نظر دارد حتی موارد کوچک و جزئی. اینده ی درخشانی در انتظار چیروست."

و یووه ؟
انها یکی از بهترین های اروپا هستند و بازیکنان بسیار عالی در اختیار دارند. برای انها احترام زیادی قائل هستم.

منبع:یووه
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
به به . با سلام به همه ی دوستان عزیز و عرض تبریک.
خیلی خوشحالم که همینطوری داره از یووه خبرای خوش میاد. و در ضمن از دوشتانی که این خبرا رو تو این کلوپ منعکس میکنن بسیار ممنونمن مخصوصا جواد عزیز که همیشه ما رو شرمنده خودش کرده...
امیدوارم همیشه همینطور یباشه و یووه پله های موفقیت رو یکی یکی بالا بره...
و با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی یوونتوسی های عزیز....
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه دیشب یووه اولین بازیش رو توی مرحله گروهی جام قهرمانان مساوی کرد:eek:

به به . با سلام به همه ی دوستان عزیز و عرض تبریک.
خیلی خوشحالم که همینطوری داره از یووه خبرای خوش میاد. و در ضمن از دوشتانی که این خبرا رو تو این کلوپ منعکس میکنن بسیار ممنونمن مخصوصا جواد عزیز که همیشه ما رو شرمنده خودش کرده...
امیدوارم همیشه همینطور یباشه و یووه پله های موفقیت رو یکی یکی بالا بره...
و با آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه ی یوونتوسی های عزیز....

محسن جان شرمندمون نکن:blush:

3 برد شیرین رو تبریک عرض می کنم

ممنون دوست من:happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
با پیروزی چند اینچ فاصله داشتیم ( یووه 1 - 1 بوردو )
juvebordo5.jpg


یوونتوس نخستین دیدار اروپایی خودش را با مربیگری مستر چیرو بدون دو ستاره ارزنده اش دل پیرو و دیه گو اغاز کرد. دیداری که به میزبانی سیاه و سفیدپوشان تورینی در المپیکوی شهر تورینو برگزار می شد. شاگردان فرارا که سه دیدار سری A را با برتری به پایان برده بودند با انگیزه ای بالا راهی میدان شدند اما حریف یک تیم بسیار سرسخت و نترس بود که در طول 90 دقیقه نشان داد هیچ ترس و واهمه ای از حضور در المپیکو ندارد. بازی با حملات مهمان اغاز شد اهسته اهسته دو تیم روند بازی را در دست گرفته و شکل مناسبی به بازی دادند. دقایقی از بازی نگذشته بود که شوت های یاران تیم فرانسوی بوفون و یووه را تهدید کرد اما این سنگربان بیانکونری خیلی خوب ظاهر شد و راه را برای هنرنمایی گورکوف و هم تیمی هایش بست.

نیمه نخست چهره تیم میزبان را کمی خسته دیدیم، ملو بسیار خسته بود و در جنگ های میانه میدان او را پیروز نمی دیدیم با این حال مارکیزیو تلاش بسیار خوبی داشت و توانست بارها موفق ظاهر شود. این نیمه با خلق موقعیت هایی برای هر دو تیم بدون به ثمر رسیدن گل به اتمام رسید.

اما به محض شروع 45 دقیقه دوم بوردو خیلی سریع یک فرصت استثنایی را برای خود به دست اورد هر چند که بوفون با واکنش های خوب و بی نقص خود حریف را ناکام می گذاشت. به مروز زمان این یوونتوس بود که کنترل بازی را به خوبی در دست گرفت و نوبت به وینچنزو رسید تا در کنار امائوری و سبا هنر سیاه و سفیدپوشان را نشان دهد. کرنرهای پرتعداد و حملاتی که می توانست با کی دقت گل زودهنگام را برای یووه به دست می اورد تا دقیقه 63 طول کشید تا یاکوئنتا مهاجم ملی پوش به زیبایی زحمات تیمش را با به ثمر رساندن گلی ارزشمند پاسخ دهد.

حالا یووه از حریف پیش است همچنان حمله می کند، سبا و امائوری بهتراز سایرین در تلاشند تا گل دیگری را رقم زنند اما زمانی که یووه احساس می کرد از حریف کاملا پیش است مغلوب یک حرکت سریع از یاران بوردو شد تا توسط پلاستیل گل تساوی را دریافت کند.

در این لحظه نقشه های مستر و شاگردانش در کنار تیفوسی های بیشمارشان بی ثمر می ماند. با این حال تا اخرین دقیقه یووه حمله می کند و بارها توسط مهره هایش در استانه گلزنی قرار می گیرد اما موفق به زدن گل دوم و گل پیروزی نمی شود تا در خانه برابر این حریف فرانسوی که با ارائه این بازی نشان داد یک تیم سرسخت و محکم است تن به تساوی یک بر یک دهد و با یک امتیاز لیگ قهرمانان و مسابقات اروپایی را اغاز کند.


احتمال غیبت کانا، ملو و تیاگو برابر لیورنو
cana4.jpg


تنها یک امتیاز از لیگ قهرمانان اما سه بازیکن مصدوم که خطر نبود انان در دیدار هفته اینده برابر لیورنو شدیدا یوونتوس را تهدید می کند. چیرو فرارا از نتیجه بازی بسیار ناراحت و غمگین است اما مطمئنا از دست دادن مهره های ارزشمند درد و ناراحتی او را بیشتر خواهد کرد.

فابیو کاناوارو در نیمه دوم به دلیل گرفتگی و درد عضلانی از ترکیب خارج می شود، مدافعی که به نظر می رسد یووه در این فصل به او نیاز دارد. تیاگو دیگر بازیکنی ست که نیمه های بازی دچار مشکل شد و سرانجام نتوانست تحمل کند و در دقایق پایانی از میدان خارج شد و جای خود را به پولسن دارد اما سومین بازیکن، ملو، او کج دار و مریض تا پایان ماند اما چهره یک بازیکن بزرگ که فرارا از ان انتظار داشت را نداشت و حالا یوونتوس و فرارا پیش روی خود تعداد بسیار زیادی بازی در سه جام بزرگ را می بینند و تعداد زیادی مهره اسیب دیده که نگرانی انان و گروه بی شماری از تیفوسی ها را به همراه می اورد.

نگرانی از اینکه امسال نیز مشکلات فصل گذشته را خواهیم داشت و ایا کادر فنی تیم و مربیان بدنساز در این امر سهمی داشته اند یا خیر ؟ به هر حال به بازی شنبه مقابل لیورنو نزدیک می شویم و خطر نبود ستاره ها و بازیکنان موثر هر لحظه بیشتر می شود.


بررسی مهره های بیانکونری
juvebordo4.jpg


نخستین دیدار اروپایی سیاه و سفیدپوشان نیز برگزار شد، دیداری که شیدا مورد توجه بود و از یووه و مستر فرارا انتظارات زیادی می رفت. شاید برتری در سه دیدار متوالی در سه هفته سری A انتظارات را از این تیم بزرگ ایتالیایی بیشتر می کرد. یووه اروپایی یک نیمه متوسط و یک نیمه خوب را پشت سر گذاشت و در پایان برابر حریف بسیار سرسخت خود بوردو تن به تساوی یک بر یک داد تا اغاز درخشانی در لیگ قهرمانان نداشته باشد. حالا این تیم و مربی جوانش از سختی راه پیش روی اگاهی بهتری دارند و مطمئنا با بازگشت ستاره های تیم شان می توانند به اینده روشن تری امیدوار باشند.

بوفون
یک هفته سخت و حساس را پشت سر گذاشت. پس از شروع فصل و مشکلاتی که در فصل گذشته داشت انتقادات زیادی را تحمل کرد اما چنان محکم و مقتدر ظاهر شد که نشان داد همچنان شماره یک جهان است. از نام او نمی توان گذشت در برابر لاتزیو بسیار عالی کار کرد و شب گذشته درخشید. واکنش های بی نقص و عالی از ستاره میدان که توانست تیمش را در کسب این یک امتیاز یاری دهد و تنها در شرایطی دروازه خود را باز شده دید که پلاسیل زننده گل بوردو در افساید قرار داشت. پس از یک فصل ناموفق باید او سوپر جیجی همیشگی صدا کنیم و امتیاز 5/7 را برای او در این دیدار در نظر بگیریم.

یاکوئنتا
اگر از کودکی انتخاب نمی کرد که یک فوتبالیست شود می توانست تبدیل به یک دونده استقامتی بسیار ارزنده شود. وینچنزو می دود، می دود و هرگز متوقف نمی شود. پاهای او شکننده و ناتوان نیستند و به خوبی او را در رسیدن به خواسته هایش یاری می کنند. او شب گذشته دوید و خسته نشد. چنان موفق ظاهر شد که توانست سنگربان بزرگ بوردو را مغلوب خود کند. دیدار او برابر بلغارستان و همراهی تیم ملی ایتالیا را فراموش نمی کنیم. یک مهره ارزشمند برای یوونتوس که برای داشتن چنین بازیکنی به انان تبریک می گویم. امروز فرارا یک مهاجم بزرگ در اختیار دارد، مهاجمی که امتیاز او 7 است.

هویت سباستین
از شانس بسیار بزرگ و خوبی برای حضور در پستی که دیه گو در ان حضور دارد بهره مند شد تا در غیاب این برزیلی در ترکیب جای گیرد. تنها 22 سال سن دارد و استعداد او کاملا مشخص است در دیدار مقابل لاتزیو ازاین فرصت بسیار خوب بهره برد اما در یک دیدار اروپایی بسیار پرسر و صدا ظاهر شد و توانست برابر رقبا عرض اندام کند. فیزیک بدنی او موجب شد تا برابر دیارا بارها مغلوب شود و در نتیجه از زمین بازی خارج شود هر چند که در میان تشویق حاضرین زمین را ترک کرد و این حرکت برای او پیام اور احساسات مثبت نسبت به اوست اما سباستین باید بداند برای تبدیل شدن به یک قهرمان نیاز نیست که یک برزیلی باشد بلکه به خصوصیات دیگری نیاز است. هویت او در این دیدار تنها امتیاز 5 را به خود اختصاص می دهد.

مشکل عضلانی بازیکنان یووه
تمام تیفوسی های بیانکونری این مسئله و رسیدگی به این مسئله را خواستارند. این خواسته انان به خوبی احساس می شود. خواسته ای که التماس کلیه تیفوسی ها ازا مدیران و مسولین باشگاه است تا انان را اهسته اهسته به دردسرهای فصل گذشته بازنگرداند. مصدومیت و مشکلات غیبت بازیکنان ارزنده که فصل گذشته گریبان گیر بیانکونری شد و این تیم بزرگ را شدیدا ازار داد در حال شکل گیری مجدد است. مشکلات و مصدومیت های فصل گذشته با تغییراتی در بخش مربیان بدنساز به پایان رسید اما حالا پس از دل پیرو، نوبت به دیه گو رسید و شب گذشته کاناوارو و تیاگو نیز به ان اضافه شد تا پرچم های سفید خود را برای اعلام خطر این مشکل جدی در یووه بالا ببرند. این نشانه مثبت و زیبایی نیست و تلاش بیشتری گروه مربیان و ماساژرهای باشگاه را در زمین تمرین وینوو می طلبد.

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک میگم یووه چهارمین بازی سری آ رو هم با پیروزی پشت سر گذاشت
happysmiley.gif

بوفون باز هم چند تا توپ عالی گرفت.

-------------------------------
سه امتیاز دلچسب در مشت بانوی پیر ( یووه 2 - 0 لیورنو )
juvelivorno2.jpg


المپیکوی تورینو یک بار دیگر شاهد یک سه امتیاز دیگر بود، امتیازاتی که اهسته اهسته یوونتوس را به یک فصل دیدنی و زیبا در عین حال فراموش نشدنی نزدیک می کند. امشب نیز شاگردان مستر چیرو توانستند با دو گل از سد لیورنو بگذرند و با یک پیروزی دیگر روند برتری های خود را ادامه دهند و یک شب دیدنی را به دوستانشان هدیه دهند.


فشار بانوی پیر که از ابتدا برای پیروزی راهی میدان شده بود تنها هشت دقیقه طول کشید تا دروازه حریف باز شود. یک حمله دیدنی از بیانکونری و یک ضربه دیدنی تر از وینچنزو یاکوئنتا توانست یوونتوس را خیلی زود از حریف پیش بیاندازد و المپیکو را در شادی غرق کند. این گل نشان داد که یک بازی تهاجمی را شاهد خواهیم بود.

لیورنو نیز در ادامه خطرناک و زهردار نشان داد، در چند نوبت جیجی بوفون به شایستگی تمام برابر حملات این تیم واکنش بسیار دقیق و خوبی نشان داد تا دروازه سیاه و سفیدپوشان بسته بماند.

یووه که در ترکیب خود دل پیرو و دیه گو را نمی دید با سباستین و زوج حلمه یاکوئنتا و ترزگه راهی میدان شده بود در دقایقی کمی ناهماهنگ ظاهر شد، جووینکو که باید از این دیدار نهایت استفاده را می برد کمی ضعیف کار کرد. به نظر میرسد او اعتماد به نفس کافی برای حضور در ترکیب یووه را ندارد و این مسئله باید توسط مربیان و اعضا تیم بررسی شود.

در این نیمه با غیبت کاناوارو کمی دفاع دچار مشکل شده بود و بازیکنان مهمان حملاتی بر روی دروازه یووه ایجاد کردند اما بوفون فوق العاده ظاهر شد. در ادامه بانوی پیر بر توپ و میدان مسلط شد و توانست حملات انان را پاسخ دهد.

در ادامه یک حرکت دیدنی از مارکیزیو حاضرین را به هیجان اورد و زمانی که یک ضربه بی نظیر از او تور دروازه لیورنو را هدف قرار داد هیجان به اوج خود رسید و شادی ورزشگاه و بازیکنان بیانکونری را در بر گرفت.

به این ترتیب بانوی پیر توانست با دو گل نیمه نخست را از ان خود کند و با این دو گل راهی رختکن شود. اما با اغاز نیمه دوم شاهد نمایش بهتری از یوونتوسی ها بودیم و با شروع بازی بارها شاگردان چیرو بر روی دروازه لیورنو حمله ور شدند و توانستند سنگربان و دفاع این تیم را به خطر بیاندازند.

چیرو تیمش را اماده یک نیمه زیبا کرده بود و در این 45 دقیقه تیم توانست از دو گل نیمه اول خود دفاع کند و دروازه خود را نیز بسته نگاه دارد هر چند که حمله زیادی از سوی یووه دیده نشد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. با این حال در پایان با سه امتیاز شیرین بازی روند پیروزی های خود را در سری A ادامه دهد و به عنوان یک مدعی بزرگ خود را معرفی نماید.

این پیروزی در حالی به دست امد که در ترکیب یووه بازیکنان زیادی غایب بودند و مستر فرارا بسیاری از بازیکنانش را در اختیار نداشت.

ترکیب و نمرات بازیکنان یوونتوس
بوفون 7 - گریگرا 6 - لگروتالیه 6 - کیه لینی 6 - گروسو 6 - کامورانزی 6.5 - پولسن 6 - مارکیزیو 6.5 - جووینکو 6.5 - ترزگه 6 - یاکوئنتا 6.5

منبع:یووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام
منم تبریک میگم به همه تیفوسی ها
و امیدوارم پیروزی های یووه همچنان ادامه داشته باشه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
گلزنی وینچنزو ادامه دارد
iaquinta1.jpg


گویی تازه متولد شده، یک تولد جدید در فصلی جدید. وینچنزو یاکوئنتا زننده گل های این فصل یووه را می گویم که روزهای بزرگ و به یادماندنی را پشت سر می گذارد. زننده گل نخست یووه در شب گذشته می گوید: یک پیروزی مهم بود، فصل گذشته کمی خسته کننده بودیم اما این فصل چهره و ذهنیت خود را به گونه ای تغییر دادیم که لذت بخش است. قدرت امروز ما نشان داد که با وجود غایبین بسیار زیاد نیز می توانیم بر حریف غلبه کنیم.

او به واکنش و حضور بی نظیر بوفون در این دیدار اشاره کرد و افزود: سخت است که به بدون جیجی بودن فکر کنیم، شماره یک جهان است و بارها از او چنین نمایش های بزرگی دیده بودیم با وجود او گل زدن اسان می شود.

وینچنزو از نمایش خود نیز راضی ست و تاکید می کند خیلی خوبم و نسبت به هر زمان دیگر احساس بهتری دارم، می خواهم این راه را ادامه دهم.


گلی که به پسرش هدیه داد
marchisio1.jpg


بارها از او به عنوان ستاره ای بی نظیر در فوتبال سرزمین چکمه ای یاد کردیم و او را جزیی از ارزنده ترین بازیکنان یوونتوس و ایتالیا دانستیم. شب گذشته چنان مورد تشویق و حمایت تیفوسی های حاضر در ورزشگاه قرار گرفت تا شایستگی او یک بار دیگر ثابت شود.

کلودیو مارکیزیو جوان بیانکونری و زننده گل دوم تیمش که یک گل بی نظیر و دیدنی بود و با این گل تکنیک بالای خود را نشان داد شدیدا از سوی حاضرین مورد تشویق قرار گرفت.

در این بازی نشان دادیم که دوباره بازگشتیم، پس از دیدار برابر بوردو این پیروزی ارزش زیادی داشت و سه امتیاز بسیار مهم بود. فصل گذشته برابر برخی رقبا امتیازات ارزنده ای را از دست دادیم و این فصل می دانیم که نباید سه امتیازهای این دیدارها را از دست دهیم. نشان دادیم که یک تیم بزرگ هستیم و با رقبای بزرگ و کوچک یکسان مبارزه می کنیم.

کلودیو لبخند و چهره هیجان زده دارد، دوست دارد هر چه زودتر راهی خانه شود تا فرزند کوچکش را در اغوش بگیرد زیرا گلش را به پسرش دو هفته ایش دیوید هدیه کرد: می خواهم به خانه بروم، گلم را به پسرم هدیه کردم. دیوید در خانه منتظر من است.


بررسی مهره های بیانکونری
juvelivorno4.jpg


چهار بازی و چهار پیروزی در ابتدای راه طولانی و سخت سری A از ان بانوی پیر شد تا همان طور که انتظارش را داشتیم این تیم خود را به عنوان مدعی بزرگ قهرمانی در این فصل معرفی کند، شب گذشته المپیکوی تورینو میزبان یک برتری دیگر و سه امتیاز مهم سیاه و سفیدپوشان بود. یووه برابر لیورنو در شبی که ستاره ان جیجی بوفون بود به برتری دو بر صفر دست یافت و هوادارانش را به یک پیروزی دیگر مهمان کرد. به بررسی برخی مهره های یووه می پردازیم.

بوفون
شگفت اور است او را یک بار دیگر به دست اوردیم. یک سنگربان بزرگ و شایسته که می تواند ما را به خواسته هایمان نزدیک کند. یک نمایش عالی در کنار واکنش های دقیق و چهره بشاش. این جیجی بوفون است که درون دروازه بانوی پیر می درخشد و دروازه را بسته نگاه می داد تا سه امتیاز از ان یووه شود. می توان گفت او چهار فرصت عالی گلزنی را از یاران لیورنو گرفت. برابر تاوانو لوکارلی چنان ظاهر شد که همه او را سوپرجیجی خواندند همان نامی که شایسته اوست و ما او را به این نام می شناسیم. از همان دقایق نخستین نشان داد که یووه را به سه امتیاز خواهد رساند. امتیاز او 5/7 است.

یاکوئنتا
لحظات بزرگ و به یادماندنی این مهاجم در حال سپری ست و او روزهای بزرگی را پشت سر می گذارد. او فصل را با گل اغاز کرد و نام او تبدیل به گو گو تغییر کرد ! با گلزنی پیش می رود و برای یووه و ایتالیا گل می زند تا مهاجم نخست کشورش شود. او می تواند هدایای ارزنده اش را همچنان ادامه دهد. امتیاز او 7 است.

مارکیزیو
یک مسابقه بزرگ و یک گل دیدنی. جوان نخست یووه ثابت کرد که دیگر جایی در میان جوانان کم تجربه ندارد و جای او ترکیب اصلی یوونتوس است. او زمان کودکی خود را به خاطر اورد، زمانی که به دیدارهای ستاره های یووه می نشست و ارزو می کرد روزی مانند انان شود. حالا او این روزهای بزرگ را می بیند و شاید برای پسرتازه متولد شده اش نیز چنین ارزویی دارد. شاید او یک مارکو تاردلی دیگر برای ایتالیا باشد. ما را که به یاد او می اندازد. کلودیو شایسته امتیاز 5/6 است.

جووینکو
پس از یک حضور خاکستری در لیگ قهرمانان همه منتظر یک حضور قدرتمند از مورچه اتمی بودند. فانتزی باز کوچک توانست انتظارات را براورده کند و در برابر حریف نمایش خوبی داشت هر چند که هنوز تا ستاره شدن فاصله دارد. فرارا پستش را عوض کرده بود تا با ارامش بیشتر در ترکیب قرار گیرد، او نیاز به زمان دارد، مسولیت سنگینی بر دوش اوست و باید سبا را اماده کرد. امتیاز او نیز 6 است.


منبع:یووه
 

vorojax

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2006
نوشته‌ها
451
لایک‌ها
48
حيف شد تو اروپا مساوي كرد...حيف شد كه مساوي كرد...ايشالله بازي بعدي جبران ميكنه...
 

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far

ehsan999

Registered User
تاریخ عضویت
7 نوامبر 2006
نوشته‌ها
388
لایک‌ها
0
محل سکونت
اصفهان
سلام به همه ی دوستان یوونتوسی
وبا تشکر از آقا جواد
خیلی وقته بازی های یووه را ندیدم ولی نتایج یووه را دنبال می کنم.
امسال تیم با انگیزه ای داریم که امید زیادی به قهرمانی سری آ داره.
امیدوارم امسال حق خود را از دست اینتر بگیریم.
این دو تا چقدر کم دستمزد میگیرن!
سلام دوست عزیز
دستمزد سالانه است و
در سری آ فقط اتوو(10 میلیون یورو) و چند بازیکن اینتر بیشتر دستمزد می گیرند.
کلا سقف سالیانه بازیکنان در سری آ کمتر از لالیگاو لیگ برتر انگلیس است.
 

sasan50cent

Registered User
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
173
لایک‌ها
3
سلام گرم و ویژه خدمت همه ی یوونتوسی های عزیز .
من خیلی رو یووه تعصب دارم ...

FORZA JUVE
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

حيف شد تو اروپا مساوي كرد...حيف شد كه مساوي كرد...ايشالله بازي بعدي جبران ميكنه...

امیدوارم بایرن رو در هم بکوبیم:rolleyes:

سلام به همه ی دوستان یوونتوسی
وبا تشکر از آقا جواد
خیلی وقته بازی های یووه را ندیدم ولی نتایج یووه را دنبال می کنم.
امسال تیم با انگیزه ای داریم که امید زیادی به قهرمانی سری آ داره.
امیدوارم امسال حق خود را از دست اینتر بگیریم.

احسان جان ممنونم:blush:
بازی های یووه خیلی زیبا و دیدنی شده , امسال یکی از مدعیان قهرمانی لیگ قهرمانانیم:happy:

سلام گرم و ویژه خدمت همه ی یوونتوسی های عزیز .
من خیلی رو یووه تعصب دارم ...
FORZA JUVE

یووه واقعا تیم دوست داشتنیه:cool:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
داستان یووه بدون آلکس
احساس کردم درون سکوت چال شده‌ام...». این یک نوع پارادوکس احساسی درباره نوار پیروزی‌های بیانکونری است. یوونتوس باز هم بر صدر جدول تکیه می‌زند و 3 امتیاز هر نبرد را به مصداق چیدن میوه‌ای از درخت در داخل سبد سیاه و سفیدش قرار می‌دهد اما بدون حضور کاپیتان آلکس.
alex2.jpg


سایت گل - قطار تورین در هیچ ایستگاهی زیاد معطل نمی‌کند و ما نمی‌دانیم «آله» در کدام «لاین» به کوپه برنده‌ها ملحق می‌شود. شاید توقع زیادی باشد اگر از کسی بخواهیم تا درک‌مان کند یا اینکه به پاس زحمات گذشته لحظه‌ای از تصمیم رفتن و رها کردن صرفنظر کند، اما هیچکدام از این فرضیات را نمی‌توان برای مجموعه‌ای به کار برد که در حال پوست انداختن است. آنها فقط می‌توانند بگویند: «خب، آله ما منتظرت می‌مانیم ولی بدون تو نیز به راهمان ادامه می‌دهیم.» این موضوع واقعا یک چالش و یک پارادوکس احساسی است... شادی و سرور به دلیل پیروزی‌های ادامه‌دار پسران تورین یا افسوس از مصدومیت دل پیرو. به همین دلیل است هر از گاهی ترسی در وجودمان رخنه می‌کند که آیا مهره‌ای هست تا جای «وزیر» فرارا را بگیرد و آنها تا کجا می‌توانند در خانه‌های سیاه و سفید شطرنج کالچو پیشروی کنند؟

نه، هیچکس نمی‌تواند جای شما را بگیرد. هر کسی سر جای خودش قرار خواهد گرفت و این را گذر زمان ثابت خواهد کرد. حتی اگر ظاهر امور برخلاف میل‌تان باشد، ظاهر امور در یوونتوس اینگونه نشان می‌دهد که پسران بیانکونری به سرکردگی مستر فرارا بدون آلکس در حال تاخت و تازند، اما قلب‌شان هنوز برای حضور کاپیتان به تپش می‌افتد. فکر می‌کنید چرا این رابطه هنوز برقرار است، شاید بد نباشد به گوشه‌ای از دست‌نوشته‌های جدید «ناپلئون هیل» اشاره کنم: «سعی کن مثل خورشید زیاد نور افشانی نکنی چون همه از نورت استفاده می‌کنند ولی نگاهت نمی‌کنند اما به جای آن مانند ستاره باش با نوری مشخص تا همه در خلوت شب‌هایشان از تو سود ببرند.» خب، پس بی‌دلیل نیست که او ستاره بیانکونری نام گرفته و در جای دیگر باید به مثل زیبایی از آفریقایی‌ها اشاره کنیم که می‌گویند: «هر روز صبح در آفریقا وقتی خورشید طلوع می‌کند یک غزال شروع به دویدن می‌کند و می‌داند سرعتش باید از یک شیر بیشتر باشد تا کشته نشود.» و مهم نیست که قهرمان داستان ما غزال باشد یا شیر، مهم این است که با طلوع خورشید باید دویدن را شروع کند و ما نیز امیدواریم که آلکس برای بازی آینده دویدن را شروع کند
.
یووه بدون آلکس
چیرو فرارا در چند بازی اخیرش به غیر از آخرین دیدارش برابر بوردو در لیگ قهرمانان از سیستم 2-1-3-4 استفاده کرده است، روشی که در آن مرکز قدرت تهاجمی‌اش به راس پاييني مثلث خط حمله یعنی دیه‌گو ختم می‌شود، بازیکنی کاملا فیزیکی که در بوندس‌لیگا آبدیده شد و حالا با اضافه کردن چاشنی تکنیک منحصر به فردش مهره باارزشی برای یوونتوس به حساب می‌آید. درست یک خط جلوتر آمائوری و یاکوئینتا که آنها نیز مهاجمانی با خصوصیات فیزیکی هستند و درگیرانه بازی می‌کنند، حضور دارند. البته دیوید ترزگه در یکی، دو بازی اخیر به صورت فیکس کنار یاکوئینتا قرار گرفته است و درست پشت سر دیه‌گو هافبک‌های یووه به سرکردگی فیلیپه ملو کاملا او را حمایت می‌کنند. البته در بازی با لیوورنو فرارا ترکیب تیم را دستخوش تغییراتی کرد ولی شاگردان او هنوز در صدر جدول قرار دارند.
منتظر بازگشتت هستیم
خواسته من بازگشت و دیدن دوباره آلکس دل‌پیرو در میادین فوتبال است. جووانی کوبولی این جمله را بیان می‌کند و مطمئنا می‌داند که این خواسته همه تیفوسی‌های بیانکونری‌ است.

مرد شماره یک یووه که همچون تیفوسی‌ها از مصدومیت ستاره‌های تیم نگران و ناراحت است در سخنانی از ابراز امیدواری خود برای بازگشت و دیدن دوباره آلکس گفت: «می‌خواهم بار دیگر آلکس را در حال فوتبال بازی کردن ببینم. تا این لحظه دل‌پیرو نتوانسته بانوی پیر را در رقابت‌های فصل همراهی کند و حالا من انتظار دارم هر چه زودتر کاپیتان را در ترکیب ببینم».اما سباستین جووینکو دیگر مهره‌ای است که مدیر از او یاد می‌کند: «او یک بازیکن بزرگ است. برابر لاتزیو نمایش زیبایی از او دیدم. در مقابل بوردو خوب بود اما زیبایی دیدار گذشته را نداشت. ما بازیکنان بزرگ و شایسته‌ای داریم و همین مساله فرارا را از دردسرهای احتمالی دور می‌کند»

منبع:سایت گل
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
در انتظار یک جدال سخت و زیبا ( جنوا ؟ - ؟ یووه )
genoajuve1.jpg


پنجمین پیروزی منتظر توست، منتظر بازیکنان، تیم، مربیان، تیفوسی ها و مجموعه بیانکونری. پیروزی های سیاه و سفید که در چهار هفته نخست سری A را به این رنگ زیبایی تبدیل و چهره ایتالیا را سیاه و سفید کرد و حالا این گروه عظیم و پرشور منتظر کسب پنجمین پیروزی متوالی تیم و بازیکنان محبوب شان هستند. پیروزی ای ارزشمند که در برابر حریفی سرسخت رقم خواهد خورد.

امروز جنوا حریف یوونتوس است، بانوی پیر یک سفر دشوار دیگر را در هفته پنجم در پیش دارد و یک دیدار سخت و زیبا. امشب نیز مستر چیرو بازیکنان بزرگی را در ترکیب نمی بیند، خبری از اله دوست داشتنی و دیه گو ستاره نیست. همچنان چشم به هفته های اتی خواهیم داشت تا ستاره های محبوب و موثر راهی ترکیب شوند و ما را از هیجان زیبایی محروم نسازند و لذت دیگری را به ما هدیه دهند.

در غیاب این دو بازیکن موثر، سایر بازیکنان چهره ای موفق و مقتدر طی هفته های گذشته داشتند و مربیان را از نبود انان نگران نساختند. در میانه میدان مارکیزیو تبدیل به ستاره ای ارزنده و بزرگ شده که حضورش مهم و قابل توجه ست. حالا او یکی از میدان داران یووه به شمار می رود که موثرترین نمایش ها را ارائه می دهد. در این دیدار نیز چشم امید فرارا و تیم به نمایش های این جوان اتیه دار و شایسته اند.

در خط میانه یووه مردان شایسته دیگری دارد که درکنار کلودیو می توانند قدرت یووه را چندین برابر نمایند. ملو به ترکیب باز می گردد و می توان انتظار درخشش کامو را در این بازی داشت. دچلیه مدتی ست خارج از ترکیب قرار گرفته اما فرارا به او اعتقاد دارد. می توانیم منتظر او باشیم.

اما در خط دفاع، کاناوارو نیست و کمی این منطقه دچار سردرگمی شده و در دیدار مقابل لیورنو چندین خطر دروازه یووه را تهدید کرد اما یک سوپر جیجی با واکنش و پروازهای خود یوونتوس را نجات داد و سه امتیاز را از ان بانوی پیر کرد.

مهره های این پست شب سختی را پشت سر خواهند گذاشت و یک ازمون دشوار را پیش از دیدار مقابل بایرن و بولونیا تجربه خواهند کرد. این مدافعین با اطمینان از حضور یک سنگربان بزرگ هافبک ها را در ارائه یک دیدار دیدنی و بزرگ و ایجاد فرصت برای مهاجمین کمک می کنند.

مهاجمین نیز امار بالایی در گلزنی دارند و بهترین مهره این پست یاکوئنتاست که برای یووه درخشیده و موفق به گلزنی شده اما امائوری تشنه گلزنی ست و در کنار ترزگه می توانند یک دیدار پرهیجان را به ما تیفوسی ها هدیه دهند. بنابر این منتظر نمایش درخشان سیاه و سفیدپوشان تورینی در جنوا خواهیم نشست


جنوا یکی از خطرناک ترین تیم های ایتالیا می باشد
buffon6.jpg


درخشش جیجی بوفون سنگربان یووه در چهار هفته ی ابتدایی فصل سبب شده است تا یووه تنها در یک دیدار دروازه ی خود را باز شده ببیند و در بقیه ی مسابقات به خوبی از دروازه ی یووه حراست کرده است.

مرد شماره ی یک فوتبال ایتالیا و یووه در مورد دیدار حساس یووه مقابل جنوا گفت: "بدون شک جنوا یکی از خطرناک ترین تیم های ایتالیا به شمار می رود در مصاف با این تیم باید با تمام قدرت و حواس خود بازی کنیم تا غافلگیر نشویم و بازگشت تدریجی مصدومان می تواند کمک شایانی به ما کند."

وی سپس در مورد عملکرد حود گفت: "در بهترین شرایط بدنی به سر می برم و امیدوار هستم در بازی مقابل جنوا دروازه ی یووه را بسته نگه دارم و جایگاه یووه در صدر جدول دست خوش تغییرات نشود."

وی در پایان سخنانش به شوخی گفت: "من نمی خواهم همانند پارسال در ماراسی سه گل دریافت کنم."


بررسی وضعیت مصدومان یووه
1253703342_melo-diego.jpg


هفته ی پنجم سری آ باشگاه های ایتالیا امشب در حالی اغاز می شود که یووه می بایست روز پنج شنبه راس ساعت 22:15 به مصاف جنوا برود و اخرین اخبار حکایت از بهبودی نسبی مصدومان یووه دارد.

فلیپه ملو هافبک برزیلی یووه از امادگی قابل توجهی برخوردار است و مشکلی برای دیدار مقابل جنوا نخواهد داشت. دو بازیکن دیگر به نام های دل پیرو و دیه گو نیز توانایی بازی کردن را پیدا کردند اما به دلیل نرسیدن به شرایط ایده ال و برنامه ی فشرده ی بازی های یووه در هفته ی اتی به نظر می رسد فرارا از این دو بازیکن در ترکیب اصلی خود بهره نبرد.

کاناوارو، سیسوکو و تیاگو در حال ریکاوری هستند و قطعا در این دیدار حضور نخواهد داشت و به نظر می رسد همگی انها برای دیدار هفته ی اینده مقابل بایرن مونیخ اماده شوند.


قدرت یووه در هر دیدار نمایان خواهد شد
ferrara4.jpg


در هر بازی قدرت و اطمینان خود را نشان دادیم اما در هر دیدار تغییر کردیم تا بهتر و قدرتمند تر شویم باید سیستم و روش خود را در هر دیدار تجدید کنیم و با انرژی و قدرت بیشتر راهی مسابقه شویم. این حقیقت دارد که هر تیم با فکر و اندیشه خاصی به میدان می رود. مستر چیرو با این تفکر خود و تیمش را اماده یک مسابقه دیگر می کند. مربی سیاه و سفیدپوشان در کنفرانس خبری پیش از سفر شرکت و دیدگاه خود را اینگونه بیان می کند.

یوونتوس باید توانایی این قدرت داشته باشد که در هر دیدار روش خود را تغییر دهد و با قدرت و انگیزه راهی میدان شود و لذت فوتبال را به علاقه مندان هدیه دهد. این را به خوبی می دانیم که جنوا قدرت بالایی دارد. با این روش سال هاست که به میدان می اید، با بازیکنانی که در اختیار دارد ذهنیت و توانایی های خود را تغییر داده است. بازیکنان شایسته و خوبی دارد. سیستم انان قدرتی و جذاب است و در بازی فیزیکی موفق اند. مربی این تیم را به خوبی می شناسیم که با چه توانایی و ذهنیتی گام به میدان خواهند گذاشت، انتظار بسیار بزرگی از این تیم داریم.

مطمئنا باتجربه نشان دادن و قدرتمند بودن برای ما مهم است. باید در دفاع و حمله خوب و هماهنگ باشیم. در بازپس گیری توپ سریع و اماده نشان دهیم و درارسال های بلند دقت داشته باشیم. می دانیم که می توانیم یک دیدار سخت را به دیداری راحت تغییر دهیم. حمله خواهیم کرد و در سیستم خود نشان خواهیم داد که به فکر یک بازی تهاجمی هستیم. در دفاع دقت خواهیم داشت تا راه را برای بازیکنان حریف باز نگذاشته و دروازه را بسته نگاه داریم.

دو پیروزی سخت را دردو سفر به دست اوردیم و در حال حاضر این برتری برابر لاتزیو و رم کافی نیست باید کامیابی های خود را همچنان ادامه دهیم و برای یک پیروزی دیگر پیش رویم و این هدف را در دیدارهای اتی نیز دنبال کنیم.

چیرو ادامه داد و گفت: امیدوارم که بتوانیم تا پایان فصل قدرتمند ادامه دهیم. برای من لذت بخش و خوش ایند است که به برنامه ها و نحوه حضورمان در کلیه مسابقات فکر می کنم و به بازیکنانی که در ترکیب دارم، تکنیک و کیفیت تیمی ما بالا و شایسته است و ما می خواهیم پیروزی ها را نزد خود نگاه داریم.

فرارا در پایان از قدرت و امادگی جیجی بوفون اشاره تاکید کرد: او مرا به یاد روزهای بزرگی خود می اندازد و مطمئنا که امسال یک فصل درخشان و عالی برای او خواهد بود. نمی دانم برای چند سال دیگر در یوونتوس بازی خواهد کرد اما مطمئنا که او جزیی از تاریخ یووه خواهد بود.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر جنوا
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – یاکوئنتا – امائوری – کیمنتی – منینگر – زبینا – کامورانزی – ترزگه – پولسن – مولینارو – جووینکو – گریگرا – دچلیه – لگروتالیه و مارونه

منبع:یووه
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
مثل اینکه بازی شروع شده....

بله

دقیقه 5

و یووه1-0 جنوا

یاکوئینتا
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
مثل اینکه بازی شروع شده....

بله

دقیقه 5

و یووه1-0 جنوا

یاکوئینتا

سلام دوست من

متاسفانه این بازی رو 2 بر 2 کردیم گل های یووه رو هم یاکوئینتا و ترزگه زدن:(
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بررسی مهره های بیانکونری
team1.jpg


شب گذشته شاهد نخستین تساوی بانوی پیر در رقابت های سری A بودیم. این تساوی در حالی برابر جنوا حریفی سرسخت به دست امد که بیانکونری نمایشی قدرتمند و زیبا ارائه کرد و توانست با دو گل دروازه حریف را بگشاید و دو گل نیز به ثمر رساند که مردود اعلام شد، هر چند که داور می توانست یکی از این دو گل را بپذیرد. به هر ترتیب سه امتیاز از دست رفت و تنها یک امتیاز حاصل این دیدار بود که یووه به خانه برد. شب گذشته کلودیو مارکیزیو چنان حضوری داشت که شدیدا توجهات را جلب کرد. به بررسی برخی مهره های یووه می پردازیم.

گل هایی که یاکوئنتا به ثمر می رساند
مطمئنا در میان مهاجمین ایتالیا، لیپی دقت خاصی نسبت به مهره یووه خواهد داشت. یک مهره استثنایی که تولدی تازه را تجربه می کند. زمانی که مارکیزیو در سمت چپ میدان توپ را از رقبا می گیرد و برای کامو در محوطه جریمه ارسال می کند و حالا نوبت به یاکوئنتا می رسد که توانایی و هوش خود را در گلزنی نشان دهد و یک ضربه املیا و جنوا را مغلوب کند. وینچنزو این روزها بهترین نمونه برای رفتن و سر زدن به مدرسه فوتبال یوونتوس به شمار میرود تا کودکان را غرق شادی کند. امتیاز گل ها و توجه و دقت او برای گلزنی 8 است.

یاکوئنتا
گل های او را ارزیابی کردیم اما شخص یاکوئنتا این روزها مورد توجه تیفوسی ها و رسانه های ایتالیاست. سال های زیادی ست که پشت خط ایستاد و با حضور در تیمی نه چندان مطرح خود را به دیگران نشان داد تا بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند اما با یووه به دنبال افتخار و پیروزی ست. پیراهن اتزوری برای این مهاجم ارزشمند کنار گذاشته شده است. در این دیدار امتیاز 5/7 را از ان خود خواهد کرد.

مارکیزیو
جوان بااستعداد و اتی دار یوونتوس که هفته زیبایی را پشت سر گذاشت و با حضور در مجموعه یووه تبدیل به ستاره های اصلی تیمش شد شب گذشته نیز درخشید. این جوان خوش چهره ما را به یاد تاردلی سال 82 می اندازد. دوندگی، دریبل ها و گل هایی که یک هافبک به ثمر می رساند. تصور می کنیم که در مدرسه فوتبال یوونتوس همه مسائل را به خوبی اموخته و حالا در کنار بزرگان تجربه کسب می کند تا خیلی زود تبدیل به ستاره یوونتوس شود. او مانند یک بازیکن استثنایی در میدان حاضر می شود و در غیاب سیسوکو میانه میدان را از ان خود کرده تا حضور قابل توجه و ارزشمند باشد و یکی از موثر ترین و ثابت ترین بازیکن تیم. او در این مدت خود را به سایر نفرات تیم نشان داد تا پستی در جام جهانی افریقای جنوبی برای او کنار گذاشته شود. امتیاز او 5/7 است.

کامورانزی
احساس می کنیم که لحظات خوب مائورو ژرمن فرا رسیده، درست بر خلاف لجظات تیره و رنگ و رو رفته حضورش در تیم ملی ایتالیا در ماه های اخیر. پس از مدت ها او را در شرایط ایده ال و خوب دیدیم. در گوشه میدان می جنگد و مبارزه می کند تا یووه را به اهداف برساند. یک رابط خوب میان هافبک و خط حمله که تکنیک بسیار بالایی نیز دارد. امیدواریم که این اتشی نیمه روشن نباشد و او را در ایتالیای 2010 ببینیم. امتیاز5/6 را نیز برای او کنار می گذاریم.

ترزگه
یک شیر قدیمی و کهنه کار که هرگز فراموش نمی شود. او در کنار کرسپو زمانی که در نیمه دوم به میدان می ایند گل می زنند تا نشان دهند این بزرگان همواره بوی گل می زنند. ترزگل در این بازی گلی ارزشمند را به ثمر رساند تا یوونتوس را به یک امتیاز برساند. دیوید با این امادگی نشان داد که در طول هفته تمرینات بسیار سنگینی را انجام می دهد و در تلاش است امار گل های خود را در سری A افزایش دهد. سری A این مهره بزرگ و استثنایی را هرگز از یاد نمی برد. دیوید ترزگه نیز امتیاز 7 را از ان خود می کند.


اله و امید به بازگشت
alex3.jpg


همچنان مصدومیت و اندک مشکلاتی در این زمینه او را از حضور صد در صد در ترکیب ناامید می کند، نه تنها او را بلکه کلیه مجموعه بیانکونری و تیفوسی ها را. الساندرو دل پیرو نمی تواند ناراحتی خود را از اسیب دیدگی پنهان کند. با این حال نورهای امید برای بازگشت او در برابر بولونیا دیده می شود.

الکس که فصل برای او همچنان اغاز نشده امروز تمرینات ویژه ای را دنبال کرد و توانست امادگی نسبی خود را برای بازگشت نشان دهد. در صورتی که کاپیتان اله بتوند بدون مشکل حداقل یک نیمه از دیدار برابر بولونیا را در ترکیب حضور داشته باشد می تواند امید های یووه و فرارا را برای دیدار مقابل بایرن زنده نگاه دارد.


دیه گو و بازگشت به ترکیب
diego3.jpg


دیه گو بر می گردد ؟ نمی دانیم اما امیدواریم و می دانیم که تلاش تمام مجموعه یووه کسب امادگی دیه گو و بازگشت او به ترکیب است. به نظر میرسد چیرو و یووه می توانند شاهد بازگشت فانتزی باز برزیلی در دیدار یکشنبه برابر بولونیا باشند.

این مهره تازه وارد در تستی که به منظور بررسی شرایط حضورش در میدان گرفته می شد موفق شد و به نظر میرسد می توانیم در دیدار یووه برابر بولوینا شاهد بازگشت دوباره او در ترکیب بانوی پیر باشیم.

به این ترتیب در صورتی که دیه گو راهی ترکیب شود و امادگی حضور در میدان را کسب کند می تواند یکی از مهره های یووه در دیدار برابر بایرن، حریفی از المان که او به خوبی می شناسد باشد.

منبع:یووه
 
بالا