• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
شرمنده هواداران یووه هستیم
canabayern.jpg


فابیو کاناوارو مدافع ملی پوش و بازیکنان یووه در پایان دیدار مقابل بایرن مونیخ که به شکست سنگین 4 - 1 بانوی پیر انجامید از تمامی هواداران باشگاه یوونتوس معذرت خواهی کرد.

فابیو که در دیدار مقابل بایرن کیه لینی یار همیشگی خود را در اختیار نداشت در پایان دیدار گفت: "ما بازی را با یک گل پیش بودیم اما نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بدین گونه شکست خوردیم و از صعود به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان بازماندیم."

وی با اشاره به هواداران گفت: "انها امشب در انتظار صعود ما به مرحله ی بعد رقابت ها بودند اما متاسف هستم که نه تنها صعود نکردیم بلکه شکست سختی را در تورین متحمل شدیم و شرمنده ی تیفوسی های یووه هستم. ما باید در لیگ اروپا این ناکامی بزرگ را جبران کنیم تا بیش از این شرمنده ی هواداران نباشیم."

----------
در شرایط بسیار سختی قرار داریم
diegobayern.jpg


اشک های دیه گو بعد از تعویض و قرار گرفتن بر روی نیمکت یووه برای هیچ کدام از طرفداران بانوی پیر اسان نبود و فانتزی باز برزیلی یووه که با امید های زیادی راهی یووه شده بود در اولین گام شکست سنگینی را متحمل شد. مرد تکنیکی یووه در پایان این دیدار گفت:

"موفقیت در لیگ قهرمانان یکی از بزرگ ترین اهداف یووه در فصل جاری بود اما اکنون نتوانسته ایم از گروه خود صعود کنیم و به لیگ اروپا راه یافته ایم و این بدین معنی است که پروژه ی ما در اروپا هنوز تمام نشده است و باید از شرایط فعلی خارج شویم و به موفقیت در مسابقات بعدی فکر کنیم."

وی در مورد تعویض خود گفت: "من باید تعویض می شدم و مشکلی در این زمینه ندارم زیرا بد بازی کردم و نتوانستم انتظارات هواداران را به جا بیاورم و سوت هایی که در هنگام تعویض علیه من کشیده شد کاملا به حق بود و امیدوار هستم در بازی های اینده همه چیز را تغییر دهیم."

منبع:یووه
 

Ronan

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
6,457
لایک‌ها
876
محل سکونت
Tehran
ای بابا چراااااااااااااااااا

آخ که بدم میاد از این آلمانیا ... همیشه یووه با این بایرن مشگل داشته ... حتی تو دوران اوجش با کاپلو هم

باز با این بایرن مشگل داشته ... دلیلش هم نمیدونم چیه ... حیف شد .. بازیکنای خوبی داره یووه

دیه گو ... فیلیپه ملو ... آمائوری ... :(
 

RuDiger

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
22 آگوست 2006
نوشته‌ها
4,793
لایک‌ها
5,069
سن
34
محل سکونت
Tehran
وقتي شنيدم كه يووه 4-1 به بايرن باخته خيلي شوكه شدم اون هم در شرايطي كه نيمه اول را خودم ديدم.اين يووه هم مثل اينكه با فرارا به جايي نمي رسه. خيلي ضايع است يه تيم از بايرن 4 تا بخوره؛اون هم بايرن پر فراز و نشيب اين فصل تازه ميزبان هم باشي.
در كل خيلي حيف شد كه يووه حذف شد و بايرن عتيقه اومد بالا.
 

Ronan

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2006
نوشته‌ها
6,457
لایک‌ها
876
محل سکونت
Tehran
ای بابا ... من خودم میلانی هستم اما در برابر تیم بایرن اصلا نباید میباخت چه برسه به 4-1

مشگل یووه ای ها این بود که گل زدن فکر کردن تموم شد ... اما گزارشگر حرف خوبی زد

گفت با توجه به اخلاقی که از آلمانیها سراغ داریم اونها به این سادگی تسلیم نمیشن و روحیه جنگندگیشون

بالاتر میره ... حیف شد :(
 

Kobe Bryant

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 دسامبر 2008
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
1
با سلام خدمت دوستان عزيز يوونتوسي

متاسفانه باز هم يك خبر بد.يووه ساعاتي پيش در سري A با نتيجه 3-1 به تيم باري باخت.

تيمي كه تازه به سري A اومده بود در زمين خودش شكست سنگينه ديگه اي رو به يوونتوسي ها تحميل كرد.

در اين بازي دي گو يك پنالتي رو هم خراب كرد.تك گل يووه رو هم ترزه گه زد.دل پيرو هم بازي نكرد.

به نظر مياد تيره روزگي هاي يووه تمومي نداره.با اين وضع به نظر ميرسه اينتر باز هم قهرمان سري A ميشه.

البته اميدوارم اين طوري نشه و به داد اين تيم برسن.من نميدونم چي بايد گفت اعصاب من كه خيلي خرابه.:(

به اميد موفقيت هاي يووه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
----------------

جراحی زانوی بوفون
buffon1.jpg


صبح امروز جان لوئیجی بوفون زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا یوونتوس را برای مدت حداقل 40 روز تنها بگذارد. سنگربان ملی پوش که با تحمل درد خود را به دو بازی یووه برابر بایرن و باری رساند برای بهبودی کامل با توصیه پزشکان تحت جراحی قرار گرفت.

گفتنی ست که پزشکان پیش از این خواستار جراحی زانوی وی شده بودند اما جیجی با توجه به شرایط سخت تیم، زمان جراحی را به تاخیر انداخت تا صبح امروز به همراه النا سردووا راهی کلینیک فورناکا شد.

به این ترتیب یوونتوس حداقل 40 روز از حضور و همراهی بوفون محروم است و در صورتی که شرایط به خوبی پیش رود وی در اوایل ماه فوریه به ترکیب بازخواهد گشت.

------------
مصدومیت طولانی مدت کامورانزی
camoranesi3.jpg


بد شانسی های چیرو فرارا و تیم یوونتوس پایانی ندارد و هر روز یکی از بازیکنان اصلی این تیم به فهرست مصدومین بانوی پیر اضافه می شوند که مائورو ژرمن کامورانزی که در نیمه ی دوم دیدار مقابل باری به میدان امد برای مدت طولانی غایب خواهد بود.

اولین تست کامورانزی در کلینیک فورناکو تورین انجام شد و نتیجه ان دوری سه ماه ی مائورو به دلیل جراحت در ماهیچه ران بود که به احتمال فراوان برای مدت زیادی بازی های یووه و تیم ملی ایتالیا را از دست خواهد داد.

گفتنی است در روزهای اینده تست های دقیق تری برای معاینات نهایی بر روی وی انجام خواهد شد

منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس تسلیم نشو
nedved1.jpg


ندود ستاره ی مو طلایی باشگاه یوونتوس که جای خالی وی در فصل جاری بسیار به چشم می خورد از حضور دوباره ی خود در باشگاه یووه به عنوان مربی خبر می دهد و امیدوار است روزی بتواند به عنوان مربی در تورین فعالیت کند.

مربیگری در یوونتوس
یووه از من خواست به عنوان یکی از دستیارهای فرارا به تیم بازگردم اما من قبول نکردم زیرا احساس می کردم به اندازه ی کافی اطراف فرارا ادم هست و من اضافه خواهم بود. برای باشگاه جوانان نیز با من حرفی زده نشد و تنها پیشنهاد یووه عضویت در کادر فنی بود. به هر حال من هم در حال حاضر بیکار هستم و دوست ندارم تا اخر عمر با این شرایط ادامه دهم اگر فعالیت مناسبی در یووه یا تیم ملی چک به من پیشنهاد شود قبول خواهم کرد.

فعالیت در اینتر
باشگاه اینتر به من پیشنهاد داد که در ان تیم بازی کنم و از اعتماد مورینیو ممنون هستم اما من نمی توانستم بعد از این همه سال حضور در تورین پیراهن تیم دیگری را بر تن کنم.

حذف از لیگ قهرمانان
برای دیدار مقابل بایرن در ورزشگاه حضور داشتم و نمی دانم چه مسائلی در رختکن یووه حاکم است اما مشخص است که تیم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. به عنوان هوادار برای حذف از لیگ قهرمانان بسیار متاسف هستم. در تابستان به تیم فعلی امید زیادی داشتم و اعتقاد دارم از تیم سال گذشته بسیار بهتر است ولی باید قدرت خود را در زمین نشان دهد. یوونتوس نباید تسلیم شود.

شعارهای نژاد پرستانه
فکر نمی کنم شعارهایی که علیه بالوتلی سر داده می شود نژاد پرستانه باشد. شما در ایتالیا چه سیاه باشید و چه سفید ناسزاهای زیادی خواهید شنید من ناسزاهای بد تر از این را تحمل کردم حتی در مورد مادر و خانواده ی خود اما عکس العملی نشان ندادم.


گزینه ای برای میانه میدان یووه
ledesma.jpg


همراه سیسوکو و کامورانزی و مهره ای نظیر مارکیزیو خط میانی قدرت خوبی دارد اما اگر درکنار این بازیکنان مهره ای بازیساز و موثر مانند لدسما افزوده شود مطمئنا زیبایی و قدرت میانه میدان بانوی پیر چشمگیر خواهد شد.

به پایان سال 2009 نزدیک میشویم و به این ترتیب مهلت نقل و انتقالات زمستانی را پیش روی داریم، اخباری که از ایتالیا می رسد نشان میدهد که سران سیاه و سفید یووه تصمیم به اغاز مذاکراتی برای جذب لدسما و همچنین رودریگرز گرفته اند.

گفتنی ست، فروش بازیکنانی نظیر تیاگو و پولسن نیز از برنامه های باشگاه محسوب می شود اما این دو مهره حاضر به ترک یووه نیستند.

منبع:یووه
 

*sp*

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 دسامبر 2009
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
2
از سال 1897که باشگاه یوونتوس تاسیس شد .پیراهن بازیکنان این تیم به رنگ صورتی روشن بود تا این که در سال 1903مدیر این تیم تعدای پیراهنی جدید به یک کارگاه پوشاک در انگلیس سفارش داد .همزمان با این قرداد تیم فوتبالی در یکی از زندان های انگلیس نیز تشکیل شد
و روسای زندان به همین تولیدی سفارش پیراهن های راه راه سفید و مشکی دادند تا زندانیان در هنگتم بازی بپوشند .
هنگامی که محموله پیراهن ها به باشگاه یوونتوس رسید همگی شگفت زده شدند زیرا کوچکترین اثری از رنگ صورتی دیده نمی شد بلکه درون بسته ها پیراهن هایی با خطوط سیاه و سفید قرار داشت و چون شروع مسابقات نزدیک بود امکان تعویض لباس ها وجود نداشت و انها به همین رنگ به زمین بازی رفتند و از انجا که برنده ان بازی مشکل بودند حس خوبی نسبت به ان لباس پیدا کردند و اکنون بیش از یک قرن است که با پیراهن های راه راه و مشکی بازی می کنند
منبع:http://www.p30lords.com/forum/showthread.php?t=69711
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
خوب بلاخره بته گا به یووه برگشت امیدوارم اول از همه یه مربی خوب برای یووه بگیره.
-------------------

رسمی: بازگشت بته گا به یوونتوس
bettega2.jpg


بنا بر اعلام رسمی باشگاه یوونتوس ایتالیا روبرتو بته گا مدیر اسبق بیانکونری که بعد از جریانات کالچو پولی از این تیم جدا شده بود دوباره به عضویت رسمی یووه در امد و در کنار دیگر مدیران فعالیت خواهد کرد.

بته گا که از جریانات کالچو پولی تبرئه شده بود پس از پیوستن خود به یووه گفت: "من پیشنهاد بلان را با اشتیاق فراوان پذیرفتم و با امادگی کامل در خدمت یووه خواهم بود. من به یووه بازگشته ام تا در کنار یووه کار کنم و با حمایت هواداران بتوانیم یووه را به سطح اول بازگردانیم."

"من با یوونتوس ازدواج کرده ام، هر زمانی هرکاری که بتوانم برای این باشگاه انجام خواهم داد، و این کار را فقط به خاطر عشقی که به یوونتوس دارم می کنم."

گفتنی است بتگا نه تنها به عنوان مشاور بلکه به عنوان یکی از مدیران تمام وقت در اختیار باشگاه خواهد بود و قرار است در کنار السیو سکو کار کند. شایان ذکر است وی وظیفه ی حمایت از مربی وقت یووه را عهده دار خواهد بود و در صورت نیاز به سرمربی جدید وی گزینه ی جدید را انتخاب خواهد کرد.


ابراز علاقه رافینیا به حضور در تورین
rafinha.jpg


یوونتوس نیاز به تغییر دارد و این تغییر با خرید و فروش چند مهره امکان پذیر خواهد بود. با اینکه مدیران یووه از عدم جذب بازیکن در فصل زمستان خبر می دهند اما به نظر نمی رسد با حضور بته گا، شاهد بی تحرکی بانوی پیر در این فصل باشیم. رافینا یکی از مهره های مورد توجه سیاه و سفیدپوشان به شمار میرود، او در کنفرانس خبری روز گذشته خود گفت می خواهم تیمم را خیلی زود عوض کنم و تجربه جدیدی را به دست بیاورم،

یوونتوس و رئال دو باشگاه بسیار بزرگ هستند. به این ترتیب این مهره خود از علاقه و تمایلش به بیانکونری شدن صحبت کرده و حالا مدیران این باشگاه بزرگ ایتالیایی می توانند برای جذب وی وارد مذاکره شوند.

همچنین در صورتی که مسولین بانوی پیر کمی دقت و تلاش بیشتری داشته باشند می توانند لدسما که شدیدا توجهات اکثر تیم های بزرگ را جلب کرده را به خدمت گیرند. در حال حاضر شرایط مناسبی برای خرید لدسما ایجاد شده و یووه می تواند با درایت بیشتر، این مهره بسیار ارزشمند را از ان خود کند.


تحت هیچ عنوانی به یووه باز نخواهم گشت
lippi3.jpg


بازگشت مارچلو لیپی سرمربی تیم ملی ایتالیا به تورین بحث اول رسانه های کشور ایتالیا شده است اما مصاحبه ی عجیب مارچلو لیپی همه را بهت زده کرد. مرد شماره یک تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری خود در مورد یووه گفت:

"من قبلا هم گفته ام که به هیچ باشگاهی از جمله یووه بر نخواهم گشت, چه به عنوان مربی و چه به عنوان مدیر و هر عنوان دیگری. باز هم باید این را تکرار کنم؟؟؟

"من به کسی توصیه ای نکرده ام, از من در مورد کاناوارو و گروسو نظر خواستند که من گفتم خرید انها برای یووه مفید است و هنوز هم این حرف را خواهم زد زیرا این دو نفر ارکان اصلی ایتالیا در چام جهانی 2010 خواهند بود."

"از من در مورد فرارا سوال پرسیده شد و من گفتم با شناختی که از چیرو دارم از نظر کاریزما، دانش و آمادگی یک مربی فوق العاده است و هنوز هم این را تکرار خواهم کرد. مشکل یووه بدون شک مربی نیست اگر یووه خوب نتیجه نمی گیرد مسائل دیگری دخیل هستند."

"اول از همه یووه تیمی ساخته است که بازیکنان ان با هم هماهنگ نیستند و شناخت کاملی از یکدیگر ندارند, این فصل سیسوکو - کامورانزی - یاکوینتا - مارکیزیو چند بازی متوالی توانستند در کنار یکدیگر انجام دهند؟ یک بازیکن برای رسیدن به شرایط ارمانی نیاز به 7 - 8 بازی پشت سر هم دارد که هیچ کدام از بازیکنان موثر یووه این اندازه پشت سر هم بازی نکرده اند."

"مورد دوم مشکلات یووه به این بر می گردد که این تیم همانند گذشته امنیت و ارامش ندارد, بازیکن ها و مربی ها امنیت ندارند. همه چیز پر از تنش و اضطراب است و تیمی که به آرامش نرسد و فضای کارش بدون تنش نباشد هیچوقت نمی تواند پیشرفت کند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
الاتحاد عربستان 2 - 2 یوونتوس ایتالیا
alexalletehad.jpg


تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا که برای برگزاری دیدار دوستانه در مقابل تیم الاتحاد عربستان راهی این کشور شده بود در نهایت به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت داد تا تلفیق بازیکنان نیمکت نشین و اصلی یووه نتواند در مقابل یکی از قدرت های عربستان پیروز شود.

فرارا در این دیدار برای اولین بار با سیستم معروف 4 . 4 . 2 بازی کرد که لیپی و کاپلو در گذشته با این سیستم در یووه فعالیت می کردند تیم خود را به میدان فرستاد و در ترکیب اولیه منینگر - مولینارو - آریائودو - لگرو - گریگرا - مارکیزیو - پولسن - ده چلیه - جووینکو - دل پیرو و ترزگه به میدان رفتند.

بازی ده دقیقه اول خود را پشت سر گذاشته بود که تیم الاتحاد موفق شد بر روی غافلگیری مدافعان یووه گل اول دیدار به ثمر برساند اما جووینکو - پولسن دو هافبک مرکزی یووه در این دیدار در دقایق 16 , 32 موفق شدند دروازه تیم سعودی را باز کنند اما بازیکنان سخت کوش عرب دست بر دار نبودند و در اخرین دقیقه نیمه اول باز هم تیم الاتحاد موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند و بازی با تساوی دو بر دو در نیمه اول به پایان رسید.

نکته قابل توجه در نیمه اول بازی نمایش ضعیف اکثر بازیکنان یووه بود که تعدادی از ان ها برای سرعت دادن اولیه به توپ نیز مشکل داشتند و نتوانستند عملکرد قابل قبولی از خود به جای بگذارند. الکس دل پیرو کاپیتان یووه در این دیدار در نیمه اول موفق شد سازنده هر دو گل یووه باشد.

در نیمه دوم شاهد یک بازی ارام و بدون هیجان خاصی بودیم و دو تیم با تعویض های مکرر سعی در شناخت نفرات خود داشتند و شاید بتوان گفت تنها نکته قابل توجه این بازی این بود که اسم جدیدی به لیست مصدومان یووه اضافه نشد و دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت دادند.


از شایعات خسته شده ام
1262257849_buffon11.jpg


روند نزولی یووه در هفته های اخیر شایعه های فراوانی را مبنی بر ترک یووه توسط بوفون رواج داده است و بسیاری از کارشناسان معتقد هستند با این روش بوفون در یووه ماندگار نخواهد بود و در زمستان یووه را ترک خواهد کرد اما بوفون در واکنش به این صحبت ها گفت:

"واقعا خسته شده ام. شایعات زیادی حول من هست و من را خسته کرده است هر چند به انها توجهی ندارم اما نباید اجازه دهم این موضوعات تمرکز من را بر هم بزند. من در حال حاضر مشغول سپری کردن دوره های تمرینی خود هستم تا بتوانم هر چه زود تر به تمرینات گروهی بازگردم و بتوانم در ترکیب اصلی یووه قرار بگیرم."

بوفون با اشاره به سال 2010 گفت: "امسال باید هواداران خود را خوشحال کنیم و برای انها جامی به ارمغان بیاوریم. در سال گذشته روند صعودی و نزولی ما بسیار زیاد بود و همین موضوع اجازه نداد موفق باشیم."


تلاش وینچنزو برای بازگشت
iaq1.jpg


وینچنزو سخت در تلاش است تا با کسب مجدد امادگی یک بار دیگر به ترکیب تیمش بازگردد. برای این مهاجم گلزن خبرهای خوشی از شرایط کنونیش به دست امده و به نظر میرسد وی دوران مصدومیت را به خوبی پشت سر گذاشته و حالا به خوبی اماده بازگشت است.

گفته می شود یاکوئنتا می تواند بانوی پیر را در دیدار برابر میلان همراهی کند. به این ترتیب می توانیم وینچنزو را در صورت روند شرایط بهبودی در نخستین دیدار خانگی سال 2010 برابر روسونری ببینیم و منتظر گلزنی های مجدد او با پیراهن بیانکونری باشیم.

منبع:یووه
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
سلام دوستان یوونتوسی

متاسفانه یووه این روزها وضعیت خوبی نداره و امیدوارم یووه از نیم فصل دوم به بعد بهتر عمل کنه

مولینارو به زودی به اتلتیکو مادرید میره که البته قرارداد قرضی هست

آریائودو هم به صورت قرضی به کالیاری خواهد رفت


موفق و یوونتوسی باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام فریبا جان

درسته امسال یووه اصلا مثل گذشته نبوده به نظر من حتی زمان مربی گری رانیری هم چنین یووه بی برنامه ای نداشتیم!

خوبی این انتقالات به اینه که لدسما و داگوستینو رو به تیم ملحق می کنن.(البته هنوزم در حد شایعه)

امیدوارم شایعه تعویض مربی هم برای نیم فصل دوم به واقعیت برسه.
 

|*|.FaRiBa.|*|

Registered User
تاریخ عضویت
29 نوامبر 2006
نوشته‌ها
630
لایک‌ها
50
سلام دوست من

با شما موافقم

مولیناره احتمالا به اشتوتگارت آلمان بره

باید دی آگوستینو به یووه بیاد چون واقعا بهش نیاز داریم

البته باید از بتگا شدیدا تشکر کنیم چون داره کم کم به یووه قدرت زیاد و واقعی خودش رو میده
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

البته باید از بتگا شدیدا تشکر کنیم چون داره کم کم به یووه قدرت زیاد و واقعی خودش رو میده

درسته فریبا جان از وقتی بتگا دوباره به یووه برگشته خبرهای خوبی هم با خودش آورده و می خواد یووه بزرگ رو دوباره احیا کنه.

-------------------------------
کریستین مولینارو رسما به اشتوتگارت پیوست
molinaro1.jpg


طبق اعلام رسمی باشگاه اشتوتگارت آلمان کریستیان مولینارو مدافع 26 ساله یوونتوس بطور قرضی بمدت 6 ماه و با مبلغ 1 میلیون یورو به این تیم پیوست و امروز تمرینات خود را با این تیم از سر خواهد گرفت در این قرارداد شرط خرید دائمی نیز قید شده است.

گفتنی است پیش از این مدیران یووه موافقت خود را با انتقال قرضی مولینارو به باشگاه اسپانیایی اتلتیکو مادرید اعلام کرده بودند که با مخالفت این بازیکن مواجه شدند ، گفتنی است مولینارو از بین سه تیم ناپولی ، اشتوتگارت و اتلتیکو مادرید باشگاه آلمانی و بوندس لیگا را انتخاب کرده است.

شایان ذکر است مولینارو در فصل جدید سری آ تنها 5 مرتبه با پیراهن یووه به میدان رفت.


اخرین تمرین پیش از سفر به پارما
team4.jpg


تیم فوتبال یوونتوس عصر امروز اخرین جلسه ی تمرینی خود را پیش از سفر به پارما انجام داد و بازیکنان یووه به سرپرستی دل پیرو به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند.

پس از تمرین امروز که یک ساعت و نیم به طول انجامید بازیکنان یووه خود را اماده سفر به پارما کردند و امشب تورین را مقصد پارما ترک خواهند کرد و فردا نیز یک جلسه تمرین پیش از برگزاری دیدار مقابل تیم پارما برگزار خواهند کرد.

گفتنی است تیم یووه روز چهارشنبه راس ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف تیم پارما خواهد رفت.

پ.ن: این بازی به احتمال زیاد از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب خدا رو شکر اولین بازی سال جدید رو با برد آغاز کردیم و امیدوارم تا آخر سال هم این برد ها ادامه داشته باشه.
به نظر تلویزیون ایتالیا خیلی روی بتگا زوم کرده بود و فکر می کنم خبرایی که می شنویم رو بتگا داره به حقیقت تبدیل می کنه.
icon10.gif

-------------------------

هواي تازه در سال جدید ( پارما 1 - 2 یووه )
1262793507_team21.jpg


سه امتیاز شیرین سال جدید در تاردینی از ان یوونتوس شد تا پس از هفته ها شاهد یک برتری از سوی شاگردان چیرو فرارا باشیم. حساسیت و ارزش این دیدار با شروع تمرینات سال مشخص بود تا با شروع دیدار و دیدن چهره های بیانکونری شادابی جدیدی را از انان شاهد باشیم

بر خلاف انتظارات بار دیگر شاهد بهره بردن مستر فرارا از یک مهاجم در ترکیب بیانکونری بودیم، ترزگه تنها مهاجم این تیم بود اما یک شروع طوفانی از بانوی پیر موجب شد تا خیلی زود دروازه میزبان توسط حسن صالی امیجیچ باز شود و شادی یک پیروزی ارزنده در نخستین بازی سال جدید اردوی یووه را در بر گیرد. نمایش شاگردان چیرو در غیاب بزرگانی نظیر بوفون – دل پیرو و کاناوارو بسیار بهتر و دیدنی تر از دیدارهای پایانی سال 2009 بود. به مرور پارما نیز به دروازه یوونتوس نزدیک شد اما فرصت های فولادی پوشان شهر شمالی تورینو بیش از میزبان بود.

در حالیکه شاگردان چیرو از حریف پیش بودند ترزگه که در این دیدار بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود با مصدومیت نسبتا شدیدی روبرو شد و با گذشت دقایقی مجبور به ترک زمین شد تا امائوری جانشین این فرانسوی در میدان شود. این در حالی بود که الکس بر روی نیمکت نشسته بود.

در ادامه پارما صاحب یک فرصت گلزنی شد و این بار نیکولا اموروزو به مانند یوونتوس با یک ضربه سر دروازه مهمان را گشود تا بازی به تساوی یک بر یک برسد. پس از این گل بازی به تعادل کشیده شد و نمایش بیانکونری نسبت به دقایق نخست بازی افت کرده بود که با تحرک مهره های تیم بار دیگر این یووه بود که در دقایق پایانی نیمه نخست توانست از روی یک ارسال از گوشه های زمین توسط امائوری به گل دوم برسد، گلی که این بار نیز از روی یک ضربه سر به دست امد تا هر سه گل این بازی در 45 دقیقه نخست از روی بازی هوایی و ضربات سر به ثمر رسیده باشد. دقایق پایانی نیز به همین ترتیب به پایان رسید تا یووه با برتری به رختکن رود.

نیمه دوم با حملات پارما اغاز شد، این تیم برای جبران نتیجه بسیار با انگیزه و قدرتمند نشان می داد و یک شروع بسیار خطرناک را شاهد بودیم با این حال دروازه بانوی پیر بسته ماند. این نیمه میزبان بسیار بهتر از مهمان ظاهر شد.

مارکیزیو و لگروتالیه نیز دقایقی شدیدا احساس ناراحتی کردند اما به بازی ادامه دادند. در دقیقه 72 یک حمله از گوشه های میدان توسط یاران پارما چنان قدرتمند بود که کاسرس با یک خطای شدید راه را به مهره حریف بست اما با کارت قرمزی که دریافت کرد، دقایق باقی مانده را برای یووه پرفشار و سخت کرد.

فرارا که به دنبال یک سه امتیاز بسیار ارزشمند بود با ده نفره شدن تیمش تصمیم گرفت دیه گو را از ترکیب خارج و یک مدافع به نام گریگرا را به ترکیب بیاورد تا از حملات پارما را دفع کند. در ادامه دچلیه نیز جانشین زننده گل نخست دیدار، امیجیچ شد تا یووه بتواند با نیروی جوانی در دقایق پایانی از پیروزی ای که به دست اورده دفاع کند.

از دقیقه 80 حساسیت بازی بسیار بالا رفت و ضربه اموروزو بار دیگر دروازه یووه را با خطر جدی روبرو کرد تا زهردار بودن خود را یک بار دیگر برابر یوونتوس نشان دهد، او مهره ای ست که پیراهن یووه را نیز در سالیانی بر تن کرده اما همواره برابر بانوی پیر پرتوان و گلزن نشان می دهد.

در این دقایق پارما بارها و بارها دروازه یوونتوس را به خطر انداخت تا هر لحظه احتمال تساوی کشیدن بازی بالا رود. در این میان شش دقیقه اعلام زمان اضافی بر حملات رقیب افزود، ضربه ازادی که به مدافعین یووه برخورد کرد و دروازه بسته ماند. اما یک فرار از امائوری موجب شد تا پس از دقایقی، این یووه باشد که بر دروازه پارما حمله می کند و از سرعت میزبان نیز کاسته شد.

یووه برای شروع مجدد بازی عجله زیادی نداشت، ضربه گروسو نیز با فاصله از کنار دروازه گذاشت تا پارما حملات را در واپسنین دقایق از سر گیرد. با این حال یوونتوس توانست دروازه خود را بسته نگاه دارد و به یک پیروزی ارزشمند در نخستین دیدار سال جدید میلادی دست یابد .

منبع:یووه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه ترزگل و سبا مصدوم شدن.
-------------------

نمایش سیاه و سفید باید چشم ها را خیره کند
milanjuve.jpg


اخرین هفته دور رفت و دیدار حساس مهم یوونتوس و میلان، دیداری که می تواند سرنوشت و اینده یک مربی جوان ایتالیایی را رقم زند. امشب ورزشگاه المپیکوی شهر تورینو میزبان سیاه و سفیدها و قرمز و سیاه های سرزمین چکمه ای ست.

دو تیم تنها با یک اختلاف امتیاز در جدول رده بندی ایستاده اند و پیروزی در این دیدار می تواند اختلاف انان را افزایش دهد و شرایط را برای ادامه راه هموارتر نماید. با این وجود میلان و یووه با گروهی از مصدومین به مصاف یکدیگر می روند. بانوی پیر بدون بوفون، سیسوکو، یاکوئنتا، ترزگه و سباستین جووینکو به میدان می رود و در سوی دیگر میلاننیز لئوناردو نیز با غیبت بازیکنانی نظیر پاتو، زامبروتا و سیدورف روبروست.

یوونتوس که در هفته های پایانی سال نتایج خوبی کسب نکرده می کوشد تا پیروزی برابر پارما را این بار مقابل میلان تکرار کند. نمایشی که از بانوی پیر برابر پارما دیدیم امید بخش بود اما مطمئنا کافی نبود. زیرا این بار نوبت ان است تا یوونتوس پیروزی هایش را ادامه دهد و تا پایان راه پیش رود.

بسیاری با دیدن یووه برابر پارما از شروع دوباره صحبت می کنند اما در این میان نگران عدم ثبات نتایج مثبت به خوبی احساس می شود زیرا در نیم نگاهی به نتایج دور رفت نشان می دهد که بانوی پیر پس از چهار هفته نخست در ادامه دچار افت و خیز بسیار زیاد شد و حالا یک پیروزی دیگر می تواند این نگرانی را کاهش دهد.

اما مسئله ای که این روزها بار دیگر بر سر زبان ها افتاده، استفاده و اصرار بیش از حد فرارا بر بهره گیری ازیک مهاجم در طول 90 دقیقه است. یوونتوس در این مدت نتیجه خیره کننده ای کسب نکرده و بسیاری سیستم تیمی را دلیل این عملکرد ضعیف می دانند.

مهاجمینی نظیر دل پیرو و امائوری بیش از حد بر روی نیمکت نشسته اند و ادامه این روش می تواند خشم و عصبانیت گروهی از تیفوسی ها و نارضایتی این دو بازیکن را به همراه داشته باشد. با این حال هواداران نمی خواهند امشب و در دیدار حساس شان برابر روسونری بار دیگر دل پیرو را بر روی نیمکت ببینند، جان الکان نیز به حضور او در ترکیب ابراز امیدواری کرده با این وجود سخنان چیرو پیش از بازی نشان می دهد که یک بار دیگر شانس دیه گو که به هیچ عنوان تا به اینجای فصل بازیکن شایسته و قابل توجهی نشان نداده بیش از سایرین است.

یوونتوس اگر این دیدار را با این روش از ان خود کند و تا پایان نیز چنین پیش رود و موفق به جمع اوری امتیازات شود نیز نمی تواند این فصل را فصلی موفق بداند زیرا نمایش سیاه و سفیدهای ایتالیا چشم ها را خیره نکرد. چیرو مربی شایسته ای ست اما باید دست از اشتباهاتی که همچنان به انجام ان اصرار دارد برداشته تا یوونتوس بزرگی را شاهد باشیم.


در یووه به دنبال شکست میلان هستیم
ferrara2.jpg


همیشه اعتماد را در اطراف خود احساس می کردم اما سرنوشت هر مربی بستگی به نتایج دارد. چیرو فرارا با بیان این جمله کنفرانس خبری خود را پیش از دیدار برابر میلان اغاز می کند.

به خوبی از حساسیت بالای این دیدار اگاهیم، دیداری که می تواند سرنوشت مربیگری مستر فرارا را نیز رقم زند با این حال وی با اعتماد به نفسی خوب در مصاحبه خبری حاضر می شود. در کنار بازیکنان خوشحال هستیم اما بهتر و قدرتمند تر شدن را می خواهیم. یوونتوس دنبال خواسته و هدف خود است و برای رسیدن به انچه که می خواهد پافشاری می کند.

میلان حریف فردای یووه مورد بررسی مربی یووه قرار می گیرد. میلان در لحظات خوبی به سر می برد. برای لئوناردو خوشحالم او بسیار شایسته است، او را همیشه ارام دیده ام. با مصدومیت بازیکنانش دشواری هایی را پشت سر گذاشت. اما تیمش بسیار خوب کار می کند. دیدار جذاب و دیدنی ای خواهد بود. به هر حال همه در یووه به دنبال شکست میلان هستیم.

یک امتیاز از میلان کمتر داریم، انها در تعادل و هماهنگی به سر می برند. در مسابقات بسیار خوب و یکنواخت پیش میرود. ما دو دوران متفاوت را سپری کردیم. ابتدا بسیار خوب شروع کردیم و حالا در تلاشیم به ان زمان بازگردیم و یک تیم مقتدر شویم.

چیرو ارزش این دیدار را به عنوان یک دیدار فینال نمی داند. صحبت از یک بازی فینال نمی کنیم، این بازی یک دیدار از دوره ای ست. بازیکنان برای پیروزی در این مسابقه به میدان می روند.

وی تایید کرد که انتقاداتی از یووه صورت گرفت و زمانی که یک تیم به بزرگی یووه دچار مشکل شود مطمئنا انتقاداتی را پیش روی خود می بیند. دوران دشواری را سپری کردیم که تلاش می کنیم از این لحظات بگذریم.

بازار نقل و انتقالات، تیاگو از روز دوشنبه در کنار ما نخواهد بود. در پست دفاع نیز دو مهره از تیم جدا شدند. با این وجود تیم کامل است .

یاکوئنتا بازیکنی ست که شرایطش از چیرو سوال می شود. دو هفته ای ست که به خوبی تمرین می کند. ما منتظر دیدن دوباره او در زمین هستیم و این بازگشت می تواند به زودی صورت گیرد.

انتقادات از دیه گو و ملو همچنان ادامه دارد. هر بازیکنی می تواند دوره سختی را تجربه کند. دیه گو و ملو بازیکنان خوبی هستند اما مانند سایر تیم دوران سختی را پشت سر گذاشتند. یک مربی باید از تمام تیم بهره ببرد.

اما دل پیرو، کاپیتانی که همچنان منتظر بازگشت به ترکیب است. با الکس بسیار شفاف در خصوص راه و سیستم صحبت کردیم. الکس از نبودن در ترکیب نمی تواند خوشحال باشد او را همیشه جدی می بینم. او مانند یک حرفه ای تحمل می کند، یک کاپیتان بزرگ و حرفه ای .

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر میلان
کیه لینی – ملو – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – کیمنتی – منینگر – زبینا – پولسن – گریگرا – دیه گو – دچلیه – تیاگو – لگروتالیه – روسی و امموبیله


مصدومیت سه هفته ای مورچه اتمی
giovinco1.jpg


بنا بر گزارشات رسیده سباستین جووینکو بازیکن جوان و اینده دار یوونتوس به دلیل مصدومیت به مدت 3 هفته از همراهی یووه محروم خواهد بود و در استانه ی دیدار مقابل میلان مورچه ی اتمی نیز به لیست بلند مصدومان یووه اضافه شد.

سبا که خود را برای دیدار حساس در مقابل میلان اماده می کرد در اخرین جلسه تمرینی یووه از ناحیه ی عضله با مشکل مواجه شد و به گفته ی پزشکان یووه به مدت سه هفته از همراهی یووه محروم می باشد.

گفتنی است لیست مصدومان یووه هر روز بلند تر می شود و هم اکنون نفراتی چون بوفون - یاکوئنتا - ترزگه - کامورانزی - سیسوکو از لیست یووه خارج هستند.


دوری بیش از یک ماهه ترزگل
trezeguet1.jpg


یوونتوس حداقل برای چهل روز دیوید ترزگه را از دست داد. این خبری ست که عصر امروز پس از معاینات دقیق بر روی مهاجم فرانسوی منتشر شد تا یک مصدوم دیگر به ترکیب مصدومین بانوی پیر اضافه شود. کیه لینی به تازگی به ترکیب بازگشت اما بلافاصله یک مهره دیگر اسیب دید.

ترزگل در اواسط نیمه نخست با ناراحتی در ناحیه مچ پای راست از ترکیب خارج شد و با مصدومیت نسبتا شدیدی مواجه شد تابرای چهل روز از میادین دور بماند.

پ.ن: این بازی به احتمال زیاد از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
بازی بسیار مهمی پیش رو داریم . حیف که باز مصدوم دادیم . بازی خیلی سنگین و سخت خواهد بود به نظر من مخصوصا که میلان داره به روزهای خوبش بر میگرده ، شخصا فکر می کنم مساوی بشه
 

Shayan_BHX

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 ژوئن 2009
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
طرفداران خشمگین یوونتوس در انتظار اخراج فرارا

به نظر نمی‌رسد چیزی به جز اخراج چیرو فرارا، هواداران یوونتوس را راضی كند. آنها به سرعت به باخت تیمشان مقابل میلان واكنش نشان دادند.

چیزی كه در سكوها وجود داشت، درخواست این جمع برای حضور دل‌پیه‌رو در زمین بود كه مرتب تصویرش توسط كارگردان تلویزیونی مسابقه به نمایش درمی‌آمد. هواداران یووه بعد از گل دوم میلان قسمتی از ورزشگاه را به آتش كشیدند و سپس این عصبانیت را به بیرون ورزشگاه كشاندند.

ورزشگاه المپیكو در حالی شاهد این ناآرامی بوده است كه به نظر می‌رسد با این باخت چاره‌ای جز تعویض چیرو فرارا وجود ندارد.

این مربی بعد از سالها بازیگری برای یووه، به احتمال زیاد صندلی خود را به گاس‌هیدینك خواهد داد كه یك نام بزرگ در دنیای فوتبال است و می‌تواند عصبانیت یوونتوسی‌ها را خاموش كند
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب بازم باختیم.
حالا باید ببینیم که بتگا چه کار می کنه تا اونجایی که من خبر داشتم قرار بود دو مسابقه بعد از تعطیلات رو به فرارا مهلت بده و همین کار رو هم کرد که نتیجش یک برد کم رنگ و یک باخت پر رنگ بود.
 
بالا