• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام خدمت دوستان یوونتوسی.
این شرایط یووه دیگه ما رو هم خسته کرده! شاید ما (طرفدارای تیم های رقیب) با باخت ها و نتیجه نگرفتن های یووه خوشحال شیم که میشیم اما باور کنید من یکی به عنوان کسی که سیزده چهارده ساله طرفدار اینتره هم از این وضعیت یووه  خسته شدم! دیگه انتظار داشتیم این فصل رقابت سختی برای اسکودتو بین اینتر , میلان و یووه (حروف الفبا!) باشه و در کل لیگ جذابتری داشته باشیم; میلان یه جورایی خودش رو جمع کرد حالا هم که تقریبا رسیده به اینتر اما یووه هنوز خودش رو پیدا نکرده! اصرار عجیبی هم دارن که فرارا رو حفظ کنن.
خلاصه که ما هم دوست داریم یوونتوس همون صلابت همیشگیش رو دوباره پیدا کنه که هم لیگ جذابتر شه هم توی لیگ قهرمانان اوضاع ایتالیا بهتر بشه.
یه مسئله خیلی برام جالبه که الان یه جورایی اینتر و یووه جاشون رو عوض کردن! یعنی یووه ی 97-98 و اینتر 06-07 !! اگه از اون فعالیتهای خارج از زمین فوتبال فاکتور بگیریم , یووه اون موقع بد هم که بازی میکرد آخر نتیجه رو میگرفت! که به winning mentality بالای این تیم نسبت میدادن! چیزی که الان کم و بیش در اینتر میبینیم! یووه در اوج بود و اینتر هی مربی عوض میکرد اما بازهم دست و پا میزد! روی کاغذ تیم خوبی داشتیم اما یک هفته در میون یا حتی بیشتر , نا امیدمون میکرد! میلان هم که این وسط نخودی (شوخی) اما مطمئنا این شرایط همیشگی نیست و ما هم باید خودمون رو برای روزهای سخت اماده کنیم!

سلام دوست من

ممنون که با تیم یووه و هوادارانش هم دردی کردید:rolleyes:
بله متاسفانه با ضعیف شدن یووه جدول ایتالیا و رقابت های ایتالیا هم از جذابیتش کاسته شده ولی به شخصه امیدوارم امسال یکی از تیم های ایتالیایی قهرمان لیگ قهرمانان بشه:cool:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

رسمی : آنتونیو کاندروا به یوونتوس پیوست
candreva2.jpg


جلسه ی مدیران ورزشی سه تیم یوونتوس ، اودینزه و لیورنو دقایقی پیش در هتل گالیای شهر میلان پایان یافت و دو تیم اودینزه و لیورنو موافقت خود را با واگذاری کاندروا به تیم یوونتوس اعلام کردند ، در این جلسه سه تیم برای انتقال کاندروا 22 ساله با حق خرید در پایان فصل به مبلغ 7.5 میلیون یورو موافقت کردند ، پیش از این اسپینلی مدیر لیورنو اعلام کرده بود که تنها در ازای خرید یکی از بازیکنان جوان یوونتوس با این انتقال موافقت خواهد کرد ولی پس از مذاکرات انجام شده اودینزه با انتقال کاندروا بطور قرضی به یوونتوس موافقت کرد و اعلام کرد که در مقابل یکی از بازیکنان آفریقایی خود بنام ابودو را به لیورنو واگذار خواهد کرد .

اسپینلی مدیر باشگاه لیورنو در تایید این انتقال گفت : "کاندروا رسما و به صورت قرضی بمدت 6 ماه به یوونتوس منتقل شد و فردا در تورین خواهد بود."قرارداد قرضی این بازیکن 500 هزار یورو خواهد بود.


بوفون برترین سنگربان جهان شد
buffon9.jpg


بنا بر اعلام فدراسیون تاریخ و امار فوتبال جیجی بوفون سنگربان ملی پوش باشگاه یوونتوس ایتالیا عنوان بهترین دروازه بان جهان در بیست و سه سال اخیر را به دست اورد و افتخاری دیگر برای خود و باشگاه یووه رقم زد.

در این رده بندی که از سال 1987 تا به امروز مد نظر قرار گرفته است جیجی با کسب 87 امتیاز بالاتر از ایکر کاسیاس و پیتر اشمایکل قرار گرفت و نام خود را در فهرست برترین دروازه جهان جاودانه کرد.

گفتی است در این لیست اولیور کان از آلمان، ادوین فن در سار از هلند، خوزه چیلاورت از پاراگوئه، والتر زنگا از ایتالیا، پتر چک از جمهوری چک، میشل پرودوم از بلژیک و تافارل از برزیل در رتبه‌های چهارم تا دهم این جدول قرار دارند.


محرومیت هواداران یوونتوس
juvefans.jpg


خصومت هواداران باشگاه یوونتوس با ماریو بالوتلی مهاجم تیم اینتر هر روز رنگ تازه ای به خود می گیرد و به سوژه ی روز مطبوعات و رسانه های ایتالیا تبدیل شده است و باشگاه یووه تاکنون سه مرتبه جریمه ی مالی شده است اما این پایان کار نبود و امروز دادگاه ورزشی ایتالیا هواداران یووه را از حضور در دیدار دو تیم اینتر - یوونتوس از سری رقابت های جام حذفی محروم کرد.

گفتنی است دو تیم اینتر و یوونتوس روز پنج شنبه 8 بهمن ماه در ورزشگاه سن سیرو به مصاف همدیگر خواهند رفت.


منبع:یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یوونتوس پرچم دار ایتالیا و سوم جهان
team16.jpg


بعد از انتخاب جیجی بوفون به عنوان بهترین سنگربان جهان طی بیست و سه سال اخیر اکنون نوبت به باشگاه یوونتوس ایتالیا رسید تا از دید موسسه امار و ارقام فدراسیون جهانی فوتبال عنوان سومین تیم برتر جهان طی سال های 1991 - 2009 را به خود اختصاص دهد و ضمن قرار گرفتن در این رده به عنوان برترین تیم ایتالیایی شناخته شود.

در این رده بندی که از سوی این سازمان منتشر شده است باشگاه بارسلون با کسب 807 امتیاز در صدر قرار دارد و پس از ان تیم های منچستر یونایتدانگلیس و یوونتوس ایتالیا کسب 726 و 633 امتیاز در مکان های بعدی قرار گرفته اند.

در این رده بندی رئال , میلان ، اینتر ، بایرن مونیخ ، آرسنال ، ریورپلاته ، چلسی بترتیب چهارم تا دهم شدند.


بسیار هیجان زده و خوشحال هستم
candreva1.jpg


سرانجام پس از کش و قوس های فراوان کاندروا بازیکن باشگاه لیورنو اولین خرید باشگاه یوونتوس در سال 2010 میلادی محسوب شد و این بازیکن جوان و اینده دار راهی تورین شد. وی پس از امضای قرار داد با یووه گفت:

"از اینکه به یوونتوس پیوسته ام احساس بسیار خوبی دارم ، دیشب وارد تورین شده ام و قرارداد را امضا کردم و از امروز آماده هستم تا کار خودم رو با تیم جدیدم آغاز کنم ، خانواده ی من از این انتقال بسیار هیجان زده شده اند ، با فرارا دیدار کردم و او برای من آرزوی موفقیت در یوونتوس کرد ، من برای اثبات خود در یوونتوس خواهم کوشید ، تیم ملی ؟ در این زمان تنها چیزی که به آن فکر میکنم یوونتوس است ."


داستان کاناوارو دو پزشک یوونتوس را محروم کرد
cana.jpg


در ماه گذشته باشگاه یوونتوس و پزشکان این تیم برای موضوع فابیو کاناوارو از حضور در فعالیت ورزشی خود محروم شدند و بر همین اساس باشگاه تورینی درخواست تجدید نظر خود را ارائه کرد و امروز سازمان میارزه با دوپینگ نتیجه ی نهایی را مبنی بر محرومیت دو ماهه دو پزشک یوونتوس به نام های Bartolomeo Goitre و Luca Stefanini را اعلام کرد.

این محرومیت در نتیجه ی مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ کاناورارو است که در پی آن سازمان مبارزه با دوپینگ کادر پزشکی یوونتوس را مقصر اصلی در این پرونده دانست .

منبع:یووه
 

Del Piero

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2010
نوشته‌ها
252
لایک‌ها
3
سلام دوستان عزیز یوونتوسی

امیدوارم یوونتوس رم رو شکست بده چون این بازی رو ببازیم دیگه رسما از دور دوم و سوم شدن هم خارج میشیم

به امید بازگشت پرقدرت یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

باز هم بانوی پیر دیدار حساسی را در پیش رو دارد که باید منتظر نشست و دید که آیا ناکامی های یووه ادامه خواهد داشت یا این که یووه و بازیکنانش به خودشان می آیند و امتیاز این بازی و بازی های آینده را از آن خود می کنند!
rolleyessmileyanim.gif


----------------------------------------
1.دیدار رفت تکرار خواهد شد ؟ ( یوونتوس ؟ - ؟ رم )
romajuve5.jpg


یوونتوس پر فراز و نشیب ظاهر می شود اما مدیران یووه همچنان به چیرو فرارا اعتقاد دارند و کمبود بازیکنان آماده را مهمترین عامل نتایج ضعیف این تیم می دانند ، برخلاف چند بازی گذشته چیرو فرارا در این بازی با خیالی راحت تیم خود را به میدان خواهد فرستاد و از این بابت نسب به دیدارهای گذشته در وضعیت بهتری قرار دارد هر چند که بر روی نیمکت وضعیت چندان مناسبی ندارد و از بازیکنان جوان خود سود می برد.

در طرف مقابل رم با کلودیو رانیری سرمربی فصل گذشته یووه قرار دارد که بهترین روزهای خود را سپری میکند و با آمدن رانیری توانسته است که در 20 بازی 35 امتیاز کسب کند و در رده ی سوم و بالاتر از یوونتوس قرار گیرد. رم در این 20 بازی اخیر خود 10 برد ، 5 باخت و مساوی کسب کرده است که در 10 بازی اخیر باختی در پرونده نداشته است ، 34 گل به ثمر رسانده است در حالیکه 24 گل نیز دریافت کرده است .

با توجه به بازگشت سیسوکو و امائوری به ترکیب تیم به نظر می رسد یووه در این دیدار با سیستم 4 . 3 . 1 . 2 بازی کند و حضور کاندروا در این دیدار می تواند از نکات جالب این بازی حساس باشد. بازیکنی که دو روز پیش به دلیل مصدومیت زیاد بازیکنان یووه خریداری شد و از شانس بالایی برای بازی برخوردار می باشد.

از درون دروازه اغاز می کنیم مکانی که همچون همیشه جیجی بوفون را درون دروازه ی خود می بیند و فرارا از این بابت مشکلی را احساس نخواهد کرد.

در خط دفاع با توجه به مصدومیت کاسرس به نظر می رسد فرارا خط دفاعی خود را با ترکیب گروسو و گریگرا در دو سمت خط دفاعی و کیه لینی و فابیو کاناوارو در مرکز به میدان بفرستد و لگروتالیه - زبینا بازی را از روی نیمکت مشاهده کنند.

در ترکیب میانه ی میدان شاهد تغییرات زیادی هستیم زیرا ملو به دلیل محرومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود و پولسن - سبا و کامورانزی نیز به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود و فرارا ترکیب میانی خود را با کاندروا - مارکیزیو و سیسوکو به میدان خواهد فرستاد و یک خط جلو تر از انها دیه گو فانتزی باز برزیلی ایفای نقش خواهد کرد که در دیدار رفت با درخشش بی نظیر وی یووه با سه گل رم را در هم کوبید.

و سر انجام در خط حمله فرارا تنها دو بازیکن اصلی خود به نام های امائوری و دل پیرو را در اختیار دارد که بدون شک از حضور این دو در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد و ترزگه - یاکوئنتا نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

تقابل جنجالی دو مربی

یکی در دو هفته پایانی جانشین دیگری می شود. این یک نفر چیرو فراراست که هرگز خوشحال و خرسند تر از دیگری یعنی کلودیو رانیری نبوده، هر چند که هیجان دستیار و حضور در کنار مارچلو لیپی را تجربه کرده اما این یکی هرگز نتوانسته موفقیت های مربی باتجربه و گذشته بانوی پیر را کسب کند. مطمئنا چیرو با تیم جوانان تنها امید روزهای ناخوش و سیاه بانوی پیر و مدیران بود اما حالا این امید هر از گاهی رنگ می بازد. زمانی که دشان رفت رانیری امد و حالا فرارا نیز نمی تواند موفق ظاهر شود. دشان یووه را به سری A بازگرداند و رانیری یووه را به اروپا و چیرو یووه را به ....

کلودیو امروز به المپیکو می اید تا از تونل ویژه عبور کند و راهی نیمکت شود اما نیمکتی که کمی ان طرف تر قرار دارد و هوادارانی که او را دوست نداشتند و خیابان فراریسی که با او تا پایان راه نبود و حالا منتظر است تا پایان راه چیرو را ببیند. چیرو و کلودیو هرگز با یکدیگر دوست نبودند و این دشمنی امروز به اوج خود می رسد.

نگاهی به تاریخچه بازی های دو تیم

صد و شصت و نهمین دیدار میان جالوروسی و بیانکونری. این بار به میزبان المپیکوی شهر تورینو برگزار می شود. در دیدارهای گذشته 79 پیروزی، 49 تساوی، 40 شکست، 261 گل زده و 181 گل خورده از ان بانوی پیر است. 168 رقابتی که 151 دیدار ان در مسابقات سری A برگزار شده و در این میان 71 پیروزی، 45 تساوی، 35 شکست، 235 گل زده و 165 گل خورده یووه در این رقابت ها به دست امده است. در ده دیدار اخیر دو تیم نیز 7 پیروزی، 2 تساوی و یک شکست در کنار 22 گل زده و 10 گل خورده به نام سیاه و سفیدپوشان یووه ثبت شده است.


2.شباهت ها و تفاوت هاي اله و توتي
alex-totti.jpg


جدال یووه و رم همواره حواشی و مبارزات دیگری را نیز در کنار خود می بیند. رقابت بیانکونری و جالوروسی همواره مصاف دو اسطوره فوتبال ایتالیا را به یاد می اورد. مصاف الساندرو دل پیرو برابر فرانچسکو توتی، دو کاپیتان، دو اسطوره، دو پرچم دار یووه و رم که جزیی از اخرین اسطوره های فوتبال ایتالیا به شمار می رود. دو مهره ای که وفادری و تعصب باشگاهی شان انان را تبدیل به **** و ستاره فراموش نشدنی تاریخ باشگاه شان کرده است. امروز مصاف الکس و فرانچسکو بار دیگر توجهات را جلب خود خواهد کرد.

تیم ملی
دل پیرو همچنان به دنبال پیراهن تیم ملی ست، او به دنبال پوشیدن و گلزنی در جام جهانی افریقاست اما در برابر توتی چنین هدفی ندارد و تیم ملی به دنبال اوست. با این وجود هر دو می توانند پیراهن اتزوری را برای اخرین مرتبه بر تن کنند.

همسران شان
سونیا و ایلاری، این دو دقیقا مانند قطب شمال و جنوب عمل می کنند. سونیا یک همسر بی حاشیه است. سونیا اموروزو برای همه همسر الساندرو دل پیرو ست و این یک کامیابی بی نظیر برای انان است، سونیا از حاشیه همواره دور است، او بی خبرسازترین همسر فوتبالیست های جهان است. هماند گذشته فروشگاه لباس فروشی خود را اداره می کند و هرگز در جلد روزنامه ها و تلویزیون حاضر نمی شود. زمانی که در خانه در کنار فرزندانش نیست تنها او را در فروشگاه لباس فروشی اش می توانید بیابید اما در برابر او، ایلاری همسر توتی در برنامه ها و مراسم تبلیغاتی حضوری پررنگ دارد و تنها از سال 2005 همسر توتی نیز به القابش اضافه شد و پس از ان مادر دو عزیزدودانه خانواده شد. ایلاری پس از وقفه ای کوتاه حالا تبدیل به همان هنرپیشه تلویزیونی و مجری برنامه ها شد.

کار این دو ستاره
رمز موفقیت این دو ستاره سری ست، هرگز در تمرینات ضعیف ظاهر نمی شوند و هرگز از تمرین کردن خسته نمی شوند. هرگز اهمال و یا کم کاری در تمرینات و در زمان بازی از این دو نخواهیم دید همان طور که ندیدیم. الساندرو دیوانه فوتبال است، او خلاق و با حوصله و نیروی الهام گرفته ای پیش میرود و توتی شخصا اماده هرگونه هنرنمایی ست. این دو برای همه بازیکنان یک مربی خاص به شمار میروند.

اینترنت
توتی و الکس هر کدام سایت های ویژه خود دارند که به تازگی ورژن ان را تغییر داده و چهره تازه و نوعی به خود گرفته اند. در جستجوگر گوگل برای دل پیرو 6620000 صفحه پیدا می کنید و برای توتی 4730000 صفحه.

هکرها
هکرها که به دزدان دریایی اینترنت مشهورند به سایت توتی در روز افتتاح ورژن جدید سایتش حمله کردند و این ساعت برای چند ساعت در دسترس نبود. اما تاکنون سایت الکس مورد حمله هکرها قرارنگرفته است و یا بهتر بگویم هکرها موفق به هک و یا مختل کردن سایت وی نشدند.

گل
در مجموع این دو در کنار یکدیگر 500 گل به ثمر رسانده اند. دل پیرو با 264 گل در صدر قرار دارد و توتی با 240 گل زده که همچنان می توانند به این تعداد بیافزایند. این تعداد می تواند تا پایان فصل نه بلکه تا چند ساعت دیگر تغییر کند !

فرزندان
در این بخش تساوی برقرار است و الکس و توتی دو بر دو مساوی پیش می روند ! کریستین و چنل توتی در مقابل توبیان و دوروته آ دل پیرو. این روش برای پدران بسیار لذت بخش و زیباست. دو عزیز این دو بازیکن می توانند روش و راه انان را ادامه دهند. دو پسری که می توانند روزهای بزرگی دو پدر دوست داشتنی خود را زنده کنند.

سن
مدتی ست که سرعت نمایش این دو کمی کاسته شده، بی دلیل نیست انها سن کمی ندارند، یکی در استانه خداحافظی و دیگری در سال های پایانی دوران حرفه ای خود به سر می برد. الکس 35 ساله و توتی 33 ساله است و هر دو از سال های گلزنی و شکوه ناخوداگاه دور خواهند شد.

دو پا
هر دو به خوبی می توانند از دو پای خود به خوبی استفاده کنند. گل هایی که با پای راست و چپ انان به ثمر می رسد اما نکته جالب این است که دل پیرو و توتی گل های بسیار زیبا و فوق العاده خود را با پای چپ به ثمر رسانده و گل هایی که از روی ضربه ازاد و یا ضربه پنالتی به ثمر می رسانند با پای راست زده اند.

کنسرت و موزیک
موزیک راک مورد علاقه الکس است اما سونیا به گروه U2 علاقه مند است و توتی اهنگ های شرقی و ایتالیایی را می پسندد و بیشترموسیقی وندیتی و راماتزوتی دو خواننده مطرح ایتالیایی و از طرفداران مشهور یووه و دوست الکس.

شوخی – جک
در این بخش تنها توتی ایستاده، همیشه شوخی ها و جک های که توتی سوژه ان محسوب می شود الکس را به خنده می اندازد. کتاب جک و بخش هایی که در یوتوب به وی اختصاص دارد نیز نمی توان گذاشت.

استادیوم المپیکو
این نام برای هر دو خاطره انگیز است و هر دو ورزشگاه بارها شاهد گلزنی این دو اسطوره بزرگ ورزش ایتالیا بودند.

دوستی
دشمن واقعی در میدان مبارزه؛ زندگی کاملا متفاوت اما این دوستان بسیار خوب در خارج از میدان و زمانی که برای تیم ملی به میدان می روند. دل پیرو و توتی ارزش بسیار زیادی برای فوتبال ایتالیا دارند و بسیار محبوب هستند.


3.من به یک دیدار متفاوت فکر می کنم
alex1.jpg


یوونتوس – رم مصاف دو کاپیتان بزرگ و دو پرچم دار و دو دوست، دل پیرو برابر توتی. کاپیتان بیانکونری در خصوص این دیدار و مصاف برابر فرانچسکو می نویسد: پیش از این مصاف من و پائولو مالدینی با چنین لحظاتی وجود داشت. مطمئنا یک پرچم دار، یک کاپیتان، یک سمبل یک باشگاه و یک هوادار که هر روز روزنامه ها را غرق کند نمی تواند بدون درخشش در میدان با چنین حوادثی روبرو شود. من و فرانچسکو بسیار متفاوتیم اما مسائلی مشابهی نیز داریم،

در کنار یکدیگر جام جهانی را فتح کردیم و خاطره ای که همواره از ان یاد خواهیم کرد، خاطراتی که برای همیشه خواهیم خواند، به ویژه برای دو باشگاه مان که همواره رقیب بودند و خواهند بود، امروز من به یک دیدار متفاوت فکر می کنم به حریفی بزرگ که پیش رویم است و این بسیار خوشحال کننده و زیباست که عصر امروز دستان فرانچسکو را خواهم فشرد.

گفتی ست الکس در سایت شخصی خود از حرکات و شوخی هایی که فرانچسکو انجام می داده و باعث خنده وی شده یاد می کند


4.یوونتوس پیروز شدن را به من یاد داد
zidane.jpg


رین الدین زیدان ستاره ی سابق باشگاه یوونتوس معتقد است باشگاه تورینی وی را به بازیکنی بزرگ و مشهور تبدیل کرد و فوتبال حرفه ای خود را مدیون باشگاه یوونتوس ایتالیا می باشد.

مرد فرانسوی یووه که خاطرات تلخ و شیرین فراوانی با یووه دارد در جدید ترین مصاحبه ی خود به تشریح مسائل یووه پرداخت.

دیه گو ریباس
من هم در ماه های اولیه در یوونتوس خیلی خوب نبودم، در 3 ماه اول اینقدر بد بودم که همه می خواستند از شرم من راحت بشوند. اما خوشبختانه کسی مثل لیپی بود که به من فرصت و آرامش داد تا توانستم بدرخشم. برای خارجی های جدید همیشه به زمان و صبر نیاز هست تا بتوانند وفق پیدا کنند، و گرنه مثلا در مورد دیگو حتی نیازی به بحث در مورد کیفیت او نیست و بازیکن بی نظیری است.

بازگشت لیپی به یووه ؟
من چنین چیزی را از خود لیپی نشنیده ام و تا به حال از آینده اش به من چیزی نگفته است. ولی فکر می کنم یک روز به یوونتوس برخواهد گشت، شاید به عنوان رئیس باشگاه. او مرد باهوشی است.

شرایط یوونتوس
این روزها شرایط ساده ای برای یوونتوس ایجاد نشده و این من را ناراحت می کند. ارتباط من با یوونتوس همیشه قوی بوده است زیرا یوونتوس من را تبدیل به بازیکن بزرگی کرد و به من یاد داد چگونه پیروز باشم. یووه همیشه یووه است، و برای من خیلی لذت بخش است که همیشه فرانسوی ها در این باشگاه سهیم بوده اند. پلاتینی، خودم، دشان، ترزگه و حالا رئیس باشگاه بلان.

چیرو فرارا
اگر بخواهم به چیرو فرارا توصیه ای کرده باشم از او می خواهم ارام باشد و بر روی اهدافش تمرکز کند و سعی کند لیگ اروپا را از ان خود کند.


از اعتماد مدیران مطمئنم
ferrara9.jpg


یک همکاری عادی و معمول در لحظات بسیار حساس در کنار یک همکاری بسیار جدی و بابرنامه برای بررسی شرایط دشوار کنونی که می تواند اینده و ادامه ای مناسب و خوب را به همراه داشته باشد، برای ما ادامه قدرتمند هدفی بزرگ و مهم است و به دنبال خروج از بحران کنونی و این فضا هستیم. چیرو چنین شروع می کند، کنفرانسی که پس از یک هفته سیاه برگزار شد تا متوجه شویم اعتماد مسولین به مستر بسیار بالاست.

مربی یووه در همان ابتدا از همکاری و جدیت این رابطه می گوید و تاکید دارد که بلان هرگز با هیدینگ مذاکره نکرده ، من به صحبت های مدیران اعتماد بسیار بالایی دارم، هرگز با مربی دیگری قرارداد امضا نکرده اند و مذاکره ای در پیش نبوده و این نکات تنها شایعه ای بود که منتشر می شد. همان روزهای ابتدایی انتشار این شایعه با مدیران صحبت کردم و متوجه شدم که چنین نخواهد بود.

اما رانیری، فصل گذشته کلودیو رانیری بر روی نیمکتی که این روزها چیرو بر ان می نشیند نشسته بود و چندان نیز موفق کار نمی کرد هر چند که نتایج این روزهای یووه از ان زمان کمی ناامیدوارانه تر است ! من سال ها بازیکن یوونتوس بودم و بعد در نخستین سال های حضورم در پست مربیگری در تیم جوانان باشگاه مشغول به کار شدم و حالا مربی بزرگسالان این تیم بزرگ هستم. برای من تنها تیم و مجموعه مهم و ارزشمند است و من اوج این باشگاه را می خواهم. مطمئنا که هیچ کس مانند من نمی تواند فکر کند که چیرو تا چه اندازه انتظار نیمکت یووه را داشت، من به یاد دارم ان دو دیداری که مرا دعوت کردند و حالا باید برابر رانیری به میدان رویم. از توطئه من علیه رانیری نوشتند اما من پیش روی دوربین های تلویزیونی می گویم که به هیچ وجه چنین مسئله ای نبود و من متاسفم که چنین اخباری منتشر می شود.

من نمی دانم که چه روی داد اما مطمئنا که رانیری در خارج موفق است در داخل باشگاه او را ندیدم و شناخت بسیار زیادی از او ندارم. از رابطه مدیران و رانیری خبر ندارم و نمی دانم که زمان کافی داشت و یا خیر .

به هر حال او را فردا خواهم دید و سلام گرمی به او خواهم داشت مانند سلامی که به مربی ناپولی داشتم.

اما مهره تازه وارد یووه، کاندروا، او به یووه پیوست زیرا نمایش های بسیار خوب و باکیفیتی ارائه کرد. او یک پسر مناسب و مفید برای یووه خواهد بود، یک پسر باهوش که می تواند مارا یاری کند. پوشیدن پیراهن یووه بسیار دشوار است و این مهم و سخت است که او با این سن می تواند در حال حاضر برای یوونتوس بازی کند. در تمرینات نیز شرکت داشت و مطمئن می تواند همان نقش همیشگی خود را در لیورنو ارائه کند.

اما توتی، او یک حرفه ای تمام عیار است با شخصیت و خصوصیات ویژه خود. در کنار وی، رم که روزهای خوبی را پشت سر می گذارد می تواند تیم مقتدری باشد. انها به دنبال ادامه موفقیت اند و ما به دنبال خروج از بحران و این می تواند زیبا و جذاب باشد. انها در شرایط مثبت به سر می برند و ما منفی اما یووه متوقف نمی شود.

ما نیاز داریم که پیش روی خود را ببینیم و به جلو حرکت کنیم. گام های پیش روی خود را می بینیم و باید به پیروزی فکر کنیم. انچه که مهم است این است که بدون توجه به انچه که در رقابت های پیشین انجام داده ایم پیش رویم. مطمئنا دشوار است و ما نمی توانیم بدون توجه به رده بندی جدول حرکت کنیم اما باید ابتدا به راه خود بازگردیم.

فردا امائوری و توتی به مصاف یکدیگر می روند نمی توانم به مصاف حضور این دو در تیم ملی توجه زیادی داشته باشم. من به عقیده لیپی احترام بسیار زیادی می گذارم. امائوری این روزها خوب بازی نمی کند.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر رم
بوفون – کیه لینی – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – گریگرا – سیسوکو – کاندروا – پائولوچی – دیه گو – یاگو – لگروتالیه – جاندوناتو

منبع:juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
خوب یووه 2 بر 1 از رم هم شکست خورد .

------------------------------------------
فرارا به رانیری هم باخت ( یووه 1 - 2 رم )
team14.jpg


مشخص نیست مسئولان باشگاه یوونتوس بر چه اساس و مبنایی همچنان از چیرو فرارا سرمربی نا کار امد خود حمایت می کنند تا شاهد شکست های سنگین و تحقیر کننده ی بانوی پیر در مقابل حریفان باشد و در اخرین شیرین کاری وی یووه در تورین پس از نه سال در مقابل جیلاروسی شکست خورد و بازنده میدان شد تا پرونده ی ناکامی های یووه به همراه فرارا به خوبی تکمیل شود.

یوونتوس برابر رم و یا دل پیرو برابر توتی ؟ به نظر می رسد این دیدار تقابل دو اسطوره دو تیم بود تا مصاف دو تیم. این بار نیز دو ستاره و دو پرچم دار بیانکونری و جالوروسی سرنوشت دیدار را رقم زدند تا به نوعی این فلسفه فوتبال که بازیکنان بزرگ دیدارهای بزرگ را رقم می زنند به اثبات برسد. یک گل بسیار دیدنی از الکس و یک گل از روی نقطه پنالتی توسط توتی. اما این پایان کار نبود، یک شب سیاه دیگر برای یوونتوس فرارا سپری شد. حالا کلودیو رانیری برای یوونتوس و یوونتوسی ها سربلند می کند و این تیم بزرگ را پس از سال ها در خانه شکست می دهد تا انتقامش را از چیرو
که در دو هفته پایانی نیمکت را از وی گرفت بگیرد، یک انتقام دل چسب برای او و یک دوره افتضاح برای حیات یووه.

همان طور که پیش بینی می کردیم و از تجربه حضور کلودیو رانیری در یووه انتظار داشتیم، شاگردان این مربی برابر تیم های بزرگ به یک تساوی راضی اند و نمایش متوسط و کم خطری را ارائه می کنند زیرا از شکست می هراسند و رانیری یک بازی کم خطر را ترجیح می دهد. در این میان یووه نیز چندان خطرساز ظاهر نشد اما نسبت به جالوروسی حملات و نمایش بهتری ارائه کرد.

نیمه نخست با مصدومیت لوکا تونی مهاجم بازگشته به وطن رمی ها اغاز شد تا شاهد حضور فرانچسکو توتی در میدان باشیم تا رقابت الکس و اسطوره رمی ها شروع شود. یووه که در سالروز درگذشت وکیل به میدان می رفت برای ادای حیثیت و ابرویی که این روزها شدیدا در خطر است چاره ای جز پیروز شدن نداشت.

بانوی پیر 45 دقیقه نخست بارها دروازه رم را مورد حمله قرار داد اما هیچ توپی به درون دروازه راه نیافت تا دو تیم به نیمه دوم امیدوار باشند. این نیمه با چهره دل پیرو و توتی که با تفاوت ها و شباهت های بسیار زیاد برابر یکدیگر صف ارایی کرده بودند شروع شد.

حملات رم در همان دقایق ابتدایی از هیجان بازی در این نیمه خبر می داد، کرنر و ضرباتی که از ان مهمان می شد تا چند دقیقه نخست ادامه داشت اما این برتری خیلی طول نکشید زیرا هواداران حاضر در ورزشگاه در دقیقه 50 بازی شاهد یک ضربه و گل دیدنی از بهترین و محبوب ترین ستاره تیم شان بودند، الساندرو دل پیرو با یک ضربه دقیق و زیبا توپ را راهی گوشه دروازه رم کرد تا گلی ارزشمند به ثمر برسد، در این لحظه المپیکو غرق شادی شد و پس از مدتها این استادیوم به کسب یک پیروزی امیدوار، اما بازی تا اتمامش زمان زیادی پیش روی داشت.

پس از گل، یووه همچنان پیش تاز بود، هر چند که رم ها نیز در پی استفاده از فرصت های به دست امده بودند. دقایقی نیز خطاهای پی در پی از مهره های دو تیم به ویژه جالوروسی از سرعت بازی می کاست، با این حال این 45 دقیقه بسیار دیدنی تر از نیمه نخست بود.

در این لحظات مشکلی که در نمایش بانوی پیر دیده می شد، عدم ادامه حملات مقتدرانه بود تا رم توسط یک ضربه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند. این بار نوبت به توتی رسید تا پاسخ گل الکس را در سوی دیگر میدان بدهد. جیجی این بار نیر دروازه خود را در یک ضربه پنالتی باز شده دید تا ثابت شود او یک پنالتی گیر نیست و این یک ضعف بزرگ برای بهترین سنگربان جهان است.

چیرو و شاگردانش در حالی که می توانستند از حملات و پیروزی ابتدایی خود استفاده کنند به نتیجه دلخواه نرسیدند و همانند نیمه نخست، بارها بر روی دروازه حریف سانتر کردند اما به گل نرسیدند.

به دقایق پایانی بازی می رسیم اما یک اشتباه، یک ضد حمله و اخراج جیجی بوفون چنان گل زیبای الکس را نابود کرد که حالا همه خواهان کسب تنها یک تساوی اند تا شکست نخورند. چاره ای نبود سنگربان از ترکیب اخراج شده و باید یک مهره از ترکیب خارج می شد تا منینگر درون دروازه بیاستد.

رقابت دل پیرو و توتی برابر یکدیگر همان گونه که از چهره این دو مشخص بود چنان حساس و بالا بود که خروج کاپیتان الکس را با چهره مغرور توتی مقایسه می کنیم درمی یابیم که این تعویض به گل دوم رم و شکست بیانکونری کمک کرد تا در پایان یک شکست دیگر را در کارنامه یوونتوس فرارا ببینیم.
 

Del Piero

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2010
نوشته‌ها
252
لایک‌ها
3
عجب باخت غم انگیزی بود

داوری به نفع رم , صحنه ای که اشتباه آفساید کیه لینی رو گرفتن و همون توپ هم اومد و شد پنالتی رم و صحنه ای که کاستی رو دیگو خطای پنالتی انجام داد و داور پنالتی نگرفت

در هر صورت باخت بدی بود
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خبرهای خوبی از باشگاه به گوش می رسه که در راس آنها جان الکان مالک باشگاه خواستار برکناری چیرو فرارا شده.

--------------------
اخراج چیرو فرارا ظرف 48 ساعت اینده ؟
ciroferrara.jpg


تا پیش از دیدار یووه در مقابل رم تمامی مدیران و اعضای رسمی باشگاه یوونتوس از چیرو فرارا سرمربی جوان خود حمایت می کردند اما به نظر می رسد اکنون و پس از باخت شب گذشته در مقابل رم این حمایت ها به پایان رسیده است و اخبار جدیدی از تورین به گوش می رسد.

روزنامه ی معتبر و معروف La Stampa که توسط کارخانه ی فیات اداره می شود از اخراج چیرو فرارا سرمربی یووه ظرف 48 ساعت اینده خبر داد و اعلام کرد مسئولان یووه سه گزینه مد نظر دارند که هیدینگ مهم ترین به شمار می رود.


جان الکان خواستار برکناری چیرو شد
elkan.jpg


پس از باخت دیشب یوونتوس به رم و با توجه به اینکه مدیران یوونتوس به صورت مکرر حمایت خود را از چیرو اعلام کردند جان الکان مالک باشگاه خواستار برکناری چیرو و انتخاب فوری یک جانشین برای وی شده است ، بلان و الکان امشب با هم دیداری خواهند داشت تا مدیریت معیارهای مهم جایگزین چیرو را مشخص کنند و در این انتخاب سریع دچار اشتباه نشوند

خبرگزاری های ایتالیایی اعلام کردند که انتخاب نکردن جایگزین دلیل اخراج نکردن زودهنگام چیرو ست و مدیران از شب گذشته تصمیم بر انتخاب جایگزین کرده اند که در راس انها تراپاتونی قراردارد ، هیدینگ بدلیل مطالبات زیاد از لیست حذف شده است و البته گفته می شود در جلسه ای که امشب بین الکان و بلان برگزار می شود بلان قصد دارد الکان را قانع کند تا فرارا پنج شنبه در راس تیم قرار داشته باشد

گفتنی است نام های تراپاتونی - زوف و ویالی از شانس بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند و پیش بینی می شود ظرف یکی دو روز اینده سرمربی جدید یووه معرفی شود.

juventus
 

Del Piero

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2010
نوشته‌ها
252
لایک‌ها
3
باخت غم انگیزی بود

هر چند رم هم با کمک داور پیروز شد

در هر صورت 3 امتیاز رو از دست دادیم و الان تو جدول اصلا وضعیت خوبی نداریم و چیرو نشون داد که قدرت کافی برای مربیگری یووه رو نداره
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
واقعا باخت غم انگیزی بود
در هر صورت اگه فرارا هم اخراج بشه مربی بعدی تو این 18 بازی باقی مونده نمیتونه کار زیادی انجام بده ....(شاید برسیم به دومی)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان


چه کسی مربی یووه می شود؟ جلسات بدون نتیجه ادامه دارد
team6.jpg


به نظر می رسد جلسه ی دیشب سران یوونتوس برای اخراج فرارا و جانشینی مربی جدید یوونتوس به نتیجه نهایی نرسیده است و مدیران یووه تصمیم گرفته اند امروز نیز جلسه ی فوری و مهم دیگری تشکیل دهند تا بتوانند در مورد اخراج یا عدم اخراج فرارا تصمیم گیری نمایند.

بنا بر گزارشات رسیده شده پیش بینی می شود فرارا در دیدار مقابل اینتر نیز بر روی نیمکت یووه قرار بگیرد و بعد از ان راه خروجی باشگاه به وی نشان داده شود و این در حالی است که تمام گزینه های سرمربیگری یووه از عدم تماس مدیران باشگاه یوونتوس با انها اطلاع داده اند.

دینو زوف یکی از گزینه های مربیگری یووه در این باره گفت: "هیچ تماسی از سران باشگاه یوونتوس با من گرفته نشده است و من تمایل چندانی برای بازگشت به دنیای مربیگری ندارم."

جان لوکا ویالی دیگر کاندیدای مربیگری یووه نیز گفت: "هیچ تماسی با من گرفته نشده است و حتی در صورت پیشنهادی از سوی یووه ترجیح می دهد از فرارا حمایت کند و جانشین وی نشود."


این گل برای من لذت بخش نبود
alex3.jpg


دل پیرو گل زد ، یک گل زیبا که غوغایی در ورزشگاه به راه انداخت اما این خوشحالی دوام نداشت و حالا او نیز در کنار سایرین غمگین است، با این حال معتقد است که یووه باید بار دیگر هدف و اهداف خود را مشخص کند. لحظات سختی را پشت سر می گذاریم و در روزهای دشواری زندگی می کنیم، در میدان و برابر میلان خوب بازی کردیم و نتیجه را از دست دادیم، اما ضعیف نبودیم. برای ما بسیار دشوار است اما در کنار یکدیگر می توانیم از این شرایط خارج شویم.

اله در خصوص گل خود نیز گفت: این گل برای لذت بخش نبود. نیمه نخست خوب کار کردیم و تیم رقیب برای کنترل بازی و حفظ نتیجه به میدان امده بود اما در نیمه دوم نمایش بهتری داشتیم اما نتیجه را واگذار کردیم.

juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
مصدومیت سه هفته ای کلودیو مارکیزیو
marchisio2.jpg


بدون شک پزشکان باشگاه یوونتوس در هفته های اخیر پرکار ترین افراد مجموعه ی یوونتوس بوده اند و هر روز با تعداد زیادی بازیکن مصدوم سر و کار داشته اند. به گفته ی پزشکان یووه کلودیو مارکیزیو هافبک جوان یووه به دلیل ناراحتی از ناحیه ی عضله ی پا که در دیدار مقابل رم به ان دچار شد به مدت بیست روز خانه نشین شد و نمی تواند یووه را همراهی کند.

گفتی است از دیگر مصدومان یووه می توان به یاکوئنتا - کامورانزی - کاسرس - ترزگه - جووینکو - پولسن و مارونه اشاره کرد که فعلا شرایط بازی کردن را پیدا نکرده اند.


سرمربی جدید یووه امشب معرفی خواهد شد ؟
hidink-ferrara.jpg


اخبار جدیدی از ایتالیا و شهر تورین به گوش می رسد و خبر احتمالی اخراج چیرو فرارا سرمربی جوان یووه بیشتر شنیده می شود و ویری خبرنگار اسکای اسپورت در تورین اعلام کرده است به احتمال زیاد امشب مدیران یوونتوس جانشین فرارا را معرفی خواهند کرد.

افراد نزدیک به باشگاه یوونتوس نیز از هیدینگ به عنوان گزینه ی اول مربیگری در یووه نام برده اند و اعلام کرده اند مدیران یووه حاضر به قبول شرایط گاس شده اند و برای نجات باشگاه خود حاضر هستند مبلغ درخواستی هیدینگ را به وی پرداخت کتتد و مربی هلندی را به استخدام خود در بیاورند.

مدیر برنامه های هیدینگ هم در جدید ترین اظهار نظر خود اعلام داشت ما برای تصفیه حساب کامل با فدارسیون فوتبال روسیه راهی این کشور خواهیم شد.

juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فاجعه سیاه و سفید
team14.jpg


با سری پایین راهی زمین تمرین وینوو شد شاید از همه چیز خبر داشت و شاید می دانست این اخرین مرتبه ای ست که به این زمین قدم می گذارد. یک صبح دلگیر و نیمه ابری که نبود ارامش و اطمینان را نشان می داد. تنها 33 امتیاز در حالی که 21 هفته از مسابقات می گذرد و ضعیف ترین نتایج در سی سال اخیر حیات بانوی پیر.

حالا مایفردی بهتر از فرارا عمل می کند و با سه امتیاز بیشتر پیشروی یووه می ایستد، پالرمو در رویا نیز چنین تصوری نمی کرد که در این موقع سال از یووه جلو بیفتد و یا رانیری که نخستین پیروزی اش را برابر یوونتوس جشن می گیرد و شکست هایی که از کیه وو، کاتانیا و ناپولی متحمل می شویم، همه اینها یعنی فاجعه. فاجعه سیاه و سفید

بدترین و ناگوارترین نتایج سی سال اخیر یووه در روزهای مربیگری چیرو اتفاق می افتد، مردی که یوونتوس را تا رده ششم جدول پایین کشید، در گام نخست لیگ قهرمانان در جا زد و اسکودتو را از دست رفته می بیند تا پرافتخارترین تیم سرزمین چکمه ای را در گردابی ببینیم که برای ادامه حیات و بازگشت به یک شرایط کاملا عادیِ، نه اوج قدرت دست و پا می زند. حالا یوونتوس مزد اشتباهات و سرمایه گذاری های پر از خطای فصل تابستانش را می گیرد.

خرید های بی برنامه و کم اثر در کنار زمزمه هایی که از باشگاه به گوش می رسد و چیرو با تکرار و پافشاری بیش از حد به تفکراتش، نه تنها یووه را بلکه خود را نیز در این بحرانی که به وجود اورده غرق شده می بیند تا شاید اخرین نگاه های خود را به اطراف زمین تمرین وینوو و هوای مه گرفته و شاگردانش بیاندازد و در دل حسرت فرصت های از دست رفته ای که می توانست بسیار بهتر از این استفاده کند را بخورد و بداند که این کشتی را نباید در اعماق تیرگی رها کرد زیرا یووه عادت به زندگی در اعماق را ندارد چون به نفس کشیدن در قله خوی گرفته است.


مشکل یووه بلان است نه چیرو
ferrara1.jpg


پیامی از بلان به فرارا، رانیری از تو گذشت اما این پیام چندان اهمیت ندارد زیرا لوچانو موجی معتقد است ژان کلود بلان باید استفعا بدهد و او مشکل اصلی یوونتوس است نه مستر فرارا . مدیری که به اعتقاد بسیاری لیاقت نام یوونتوس را ندارد. مدیری که حتی ورزشگاه المپیکو نیز او را نمی پذیرد. شاید یک فرانسوی نباید در راس امور یک باشگاه قدیمی ایتالیایی باشد، هر چند که این طرز فکر اشتباه است اما مدیری که این روزها بیانکونری را هدایت می کند یک مدیر نااشنا به فوتبال است که تا پیش از حضور در یووه هرگز هدایت و ***** یک تیم فوتبال را تجربه نکرده بود.

با این وجود از مدیران ارشد ورزش در کشورش به شمار می رفت و رقابت های بسیار معتبر ورزشی از جمله رولند گاروس و رالی داکار – پاریس را مدیریت می کرد اما فوتبال ... فوتبال داستان دیگری ست و فوتبال ایتالیا مسئله ای دیگر و هدایت یوونتوس، بانوی اروپا مسئله ای جدا...


لیست نهایی یووه انتخاب شد
lippi-rafa-hidink.jpg


جلسات مدیران یووه برای انتخاب سرمربی جدید همچنان ادامه دارد و تاکنون از بین گزینه های انتخابی خود فرد برتر را انتخاب نکرده اند. بر اساس گزارش رسانه های ایتالیا چیرو فرارا در بازی مقابل اینتر برای اخرین بار بر روی نیمکت یووه قرار خواهد گرفت و بعد از ان سرمربی جدید یووه اعلام خواهد شد.

مدیران یووه دیشب در اخرین جلسه ی خود سه گزینه را گزینش کردند و قرار شد پس از توافق نهایی یکی از انها را به صورت رسمی اعلام کنند.

1 : ابقای چیرو تا پایان فصل و بازگرداندن لیپی پس از جام جهانی
2 : در صورت اخراج بنیتز وی به مدت 6 ماه به عنوان سرمربی یووه انتخاب شود.
3 : پروژه ی 4 ساله ی مدیران را لغو کرده و هیدینگ را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

در همین راستا رافا بنیتر سرمربی لیورپول در مورد پیشنهاد یووه گفت: "در فوتبال هرگز نمی توان اینده را پیش بینی کرد، این پیشنهاد یک نظر مطمئن نیست اما من پاسخ منفی نمی دهم. در فوتبال اتفاقات بسیار زیادی روی می دهد.
گفتنی ست که وی، قرارداد طولانی مدتی با لیورپول دارد اما تاکید کرده در ماه های اتی بسیاری از مسائل می تواند تغییر کند.

juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
امیدوارم اینتر رو بزنیم تا حداقل امسال به گرفتن کوپا ایتالیا امیدوار باشیم.(البته در جام یوفا هم شانس گرفتن جام رو داریم)

-------------------------------
نه تنها پایان زندگی بلکه پایان فصل نیز نیست
alex8.jpg


زمانی که افتادیم می توانیم برخیزیم. فصل سختی ست اما این نه تنها پایان زندگی نیست بلکه پایان فصل نیز نیست. بار دیگر بر روی پاهای خود خواهیم ایستاد. کاپیتان چنین اعتقادی دارد، الکس دل پیرو که روزهای تیره و تاریکی را با تیم محبوبش می گذارند .

در استانه دیدار حساس یووه و اینتر با قدرت از بازگشت یوونتوس گفت و خاطر نشان کرد که یوونتوس دوباره بلند خواهد شد. اسطوره بیانکونری که بارها نشان داده از سختی و مشکلات به خوبی بر می گردد با لحنی سراسر قدرت و اعتماد از پیروزی قاطع بانوی پیر برابر اینتر گفت و ادامه داد: امروز دقایقی در سالن تمرین کردم بدون اینکه سرمایی احساس کنیم تمرین کردیم و همه یک هدف داریم و ان بازگشت به دوران همیشگی ست.

خیلی خوشحالم که در این سرمای هوا مهره ای از ما بیمار نشده و فردا می کوشیم بهترین تمرین را برگزار کنیم و بتوانیم پنج شنبه در کنار یکدیگر و مربیان و کادر فنی بر اینتر غلبه کنیم. اینجا همه یکی هستند، هم بازیکنان، همه در کنار مربیان، پزشکان تیم هستیم و تصمیم به برگزاری بزرگ ترین نمایش خود گرفته ایم. یک سفر به میلان و دیدار مقابل اینتر و کسب یک پیروزی که نشان می دهد در این بازی بلند شدن خود را اغاز کرده ایم.


اکنون نه ولی در پایان فصل امکان دارد
benitez.jpg


مربیان مد نظر یووه یکی پس از دیگری از عدم ارتباط باشگاه یوونتوس با انها خبر می دهند و این موضوع احتمال ماندگاری چیرو فرارا سرمربی جوان یووه را افزایش می دهد. مدیر برنامه های بنیتز در مورد شایعه ی رفتن این مربی اسپانیایی به یوونتوس و گفت :

"موکل من در حال حاضر از لیورپول جدا نخواهد شد ولی در پایان فصل امکان دارد هر اتفاقی بیفتد ولی پیوستن بنیتز به یوونتوس با توجه به قرار داد 5 ساله ی اون با باشگاه لیورپول بسیار مشکل خواهد بود."

تراپاتونی ، ویالی ، زوف ، جنتلیه نیز از عدم تماس مدیران با آنها خبر داده بودند که احتمال ابقای چیرو تا پایان فصل را افزایش میدهد.

گفتنی است به اعتقاد شبکه اسکاي، البرتو زاکروني مي تواند گزينه مناسبي براي خروج يووه از بحراني که گرفتارش شده باشد. زاکروني با سيستم و روش هاي خاص خود مي تواند يوونتوس کنوني را نجات دهد. با توجه به ابراز علاقه زاکه به مربيگري يووه گفته مي شود مذاکراتي نيز با مديران يووه در اين خصوص انجام شده است


همه در وینوو
team4.jpg


صبح امروز همه بازیکنان در کنار چیرو به زمین تمرین وینوو بازگشتند تا تمرینات خود را از سر گیرند. در این میان پنج بازیکن از جمله امائوری، دچلیه، دیه گو، زبینا و دل پیرو تمرینات متفاوتی را نیز پشت سر گذاشتند و کاپیتان به تمرینات ویژه خود در سالن سرپوشیده نیز پرداخت.

تیم فردا عصر نیز به زمین تمرین بازمی گردد تا اخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار حساس برابر اینتر در رقابت های کوپا ایتالیا برگزار کند و راهی میلان شود.

juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
فرارا و یوونتوس به خط پایان رسیدند
ciroferrara2.jpg


اهداف و بهتر بگويم جام هاي بزرگي را امسال از دست داديم و به اين جا رسيديم که سرانجام ژان کلود بلان تصميم به تغيير مي گيرد. مدير بانوي پيرو در سخناني گفت: جام هاي زيادي را از دست داديم، اهداف نخست فصل را از دست داديم و پس از خروج از ليگ قهرمانان، اين بار از کوپا خارج شديم و حذق شدیم.

اين پايان کار ما چيرو فراراست و امروز ازاد است ، فردا تصميم نهايي را خواهيم گرفت.
گفتني ست، زاکروني که سه شنبه شب با مسولين توريني به توافقي دست يافته بود و نفر نخست جانشيني چيرو محسوب مي شود. اين جانشيني نيز چندان خوش ايند نيست و اميدواريم مسولين فردا تصميم بهتري اخذ نمايند. شايد جنتيله شرايط بهتري نسبت به زاکروني که به نظر انديشه هايش تمام شده داشته باشد اما گفته مي شود در جلسه چهارشنبه شب با بته گا توافقي به دست نياورد.

گفتنی است شبکه ی اسکای لحظاتی پیش اعلام کرد زاکه رونی از فردا بعد از ظهر در وینوو حاضر خواهد شد تا کار خود را با یوونتوس آغاز کند.


خبر رسمی : زاکه جانشین چیرو شد
zaccheroni.jpg


یووه تغییر می کند، امروز البرتو زاکرونی با دریافت یک تلفن از مسولین بانوی پیر راهی تورینو شد تا رسما هدایت بانوی پیر را تا پایان فصل به عهده گیرد. دقایقی پیش از سوی مدیران باشگاه این خبر رسما اعلام شد تا از عصر امروز شاهد حضور زاکه در زمین تمرین وینوو و تمرین مردان بیانکونری با هدایت زاکرونی باشیم. به این ترتیب مستر چیرو فرارا از یووه جدا شد و باید با او خداحافظی کنیم.

خوب این تغییری در باشگاه به شمار می رود اما تغییری نه چندان مناسب. چیرو باید می رفت اما به چه قیمتی ؟ به ارزش امدن زاکرونی ؟ مربی که این سال ها موفقیت بزرگی کسب نکرده و اندیشه های رو به پایانی دارد

اما از سوی دیگر خبر میرسد شب گذشته سران باشگاه با نماینده بنیتس برای فصل اینده به توافقاتی دست یافته اند.


juventus
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
مربی یوونتوس شدن مثل نشستن بر روی قله فوتبال می باشد
zacceroni3.jpg


زاکه امد، از چیرو عذر می خواهیم اما مجبور به این انتخاب شدیم. حالا از عصر امروز زاکرونی را با کاپشن مشکی همراه با ارم یوونتوس در زمین تمرین وینوو می بینیم. او که در نخستین مصاحبه خود به عنوان مربی بیانکونری شرکت داشت تاکید کرد خواهان روزها و لحظات خوب و تازه ای هستیم، من در این سطح تاکنون یک بار مربی میلان بوده ام واز شرایط باشگاه بزرگی همچون بووه به خوبی اگاه هستیم و مربی یوونتوس شدن مثل نشستن بر روی قله فوتبال می باشد. من تا 30 جون با یووه قرارداد دارم ولی می خواهم کاری کنم که در ان روز مدیران یووه در مورد کنار گذاشتن من مردد باشند."

"لحظات سختی است باید این صفحات را ورق زد و صفحات جدیدی باز کرد. من تمام توانایی های خود را در این کار خواهم گذاشت چون رقابت های جدید را دوست دارم و فکر می کنم می توان موفق بود."

"ما حدی برای خود قائل نخواهیم شد و اهداف را همان مواردی که در اول فصل نعیین شده است قرار می دهیم. ان زمان خیلی ها می گفتند یووه میتواند قهرمان شود والان هم باید همان تیم باشیم.

این نخستین جمله البرتو زاکرونی به عنوان مربی یووه پس از برکناری چیرو فرارا بود اما موضوعات اصلی کنفرانس

سیستم بازی
این یوونتوس می تواند با اکثر سیستم های فوتبال بازی کند، من سیستم 3-4-3 را زمانی که بازیکن بودم انجام می دادم اما به سیستم خاصی عادت نکردم، در لاتزیو این سیستم را ارائه نکردم برای من تکنیک و شخصیت بازیکنانم می تواند سیستم بازی را انتخاب کند. مطالعه زیاد کردم و روش های مختلفی را امتحان کردم. کار و وظیفه خودم را به خوبی می شناسم و می دانم که این تیم بازیکنان بااستعداد زیادی دارد و انی بسیار مهم است که می توانیم با اکثر سیستم های حال حاضر فوتبال بازی کنیم.

انتظار یک هدیه
پس از 5 می انتظار یک هدیه داشتم، اما در خانه بته گا هیچ چیز برای من کنار گذاشته نشد.

خوش امد گویی بازیکنان
در نخستین حضورم در کنار تیم بازیکنان استقبال خوبی داشتند و هیچ کدام نظر منفی نداشت، امیدوارم که با انان ارتباط خوبی داشته باشم. برای یک باشگاه بزرگ که تاریخ بسیار قدیمی و بزرگی دارد این یک مصاف بسیار مهم است، باشگاهی که قدمتی طولانی و باارزش در فوتبال ایتالیا و جهان دارد و برای من افتخار بسیار ارزنده ای ست که در این لحظه در کنار این تیم هستم، هدف مان ورود به رده های بالای جدول و صعود به لیگ قهرمانان است.

DNA یوونتوس را بازمی گردانیم
روحیه یگانه ای که در دریوونتوس دیده می شود، همان DNA یوونتوس، تاکنیک، لجاجت و پافشاری و عدم خستگی و فکر کردن به نتایج عالی که می تواند در دیدارهای اتی به اوج برسد، هیچ کس نمی خواهد کنار گذاشته شود. این مسئله باید در تیم حضور داشته باشد و تیم باید در این جاده با قدرت پیش رود و در خانه و خانه حریف تنها به پیروزی فکر کند.

تجربه من به کمک یووه می اید
اینجا هستم تا به بازیکنانم کمک کنم، تجربه ای که دارم اندخته ای از زمان بازیگری و مربیگری من است. زمان اندکی برای امادگی دیدار برابر لاتزیو داریم ، مطمئنا من نخواهم خوابید در وینوو خواهم ماند و به انالیز و بررسی شرایط و خصوصیات بازیکنان حریف و بازیکنان خود خواهم پرداخت.

طبیعت یووه بهرین بودن است
ذات و طبیعتی که در یووه وجود دارد همیشه نخست بودن و برتر بودن را نشان می دهد و این بسیار مهم است، این خصوصیات یووه از ابتدای فصل باید در نظر گرفته شود که البته در ابتدا نیز همین بود و نتایج قدرتمندی از ان یووه شد. من اینجا امدم تا این گذشته ناخوش ایند تکرار نشود و یوونتوس با این مشکلات برخورد نکند. مجموعه ای از مصدومین بسیار مهم بود و غایبینی که در هر دیدار در ترکیب بانوی پیر بود تقریبا بسیار تاثیر گذار بود. اما هدف کنونی تیم بلند شدن دوباره و بازنگری به اهدف باشگاه است. هدفی که در تابستان در نظر گرفته شده بود حالا در زمستان اغاز می شود. بازیکنانی که به تیم پیوستند می تواند نقش مهمی داشته باشند، اینجا بهترین بازیکنان حضور دارند باید تعادل را به تیم بازگردانیم . فوتبال را تاکتیک و تکنیک به تنهایی تشکیل نمی دهند و مسائل روانی و روانشناسی نیز نقش مهمی دارند.

هدف کوچک ما
با قبول مربیگری یووه شوق و هیجان فوق العاده ای را تجربه می کنم. در تلاشیم تا اهداف ابتدایی فصل را تکرار کنیم، می توانیم با از حضور به لیگ قهرمانان فصل اتی به عنوان کوچک ترین هدف خود یاد کنیم.

برنامه ها و اندیشه ها
می خواهیم تکنیک و تاکتیک را در کنار یکدیگر استفاده کنیم اما پیش از ان مسائل روانشناسی مهم است. باید فرم خوب و عالی ای داشته باشیم. به چه علت دیه گو و ملو دور از انتظار ظاهر شدند، به این دلیل که از نظر روحی اماده نیستند و نمی تواند با تیم پیش روند. اگر هافبک ها خوب کار نکنند، مدافعین دچار مشکل می شوند و این یک مشکل دسته جمعی و گروهی ست. بازیکنانی نیستند که به تنهایی بازی را بسازند و این تیم است. بدشانسی بخشی از ان به شمار می رود اما باید بهترین اطمینان را داشته باشیم. با گروه های مختلفی از بازیکنان کار کردم و هرگز به من هدیه ای ندادند. نمی توانم از همه بازیکنان خوشم بیاید این را می دانم اما در تمرین با همه بازیکنان کار خواهم کرد و این بسیار مهم است که ایتالیا مرا به وحشت نمی اندازد.

استعداد بی نظیر بازیکنان یووه
ان بخش مهم و ارزنده باشگاه وجود بازیکنان بااستعداد و توانا در این گروه است. با این گروه باید به میدان رویم و نتایجی که شایسته است را از ان خود کنیم. نتایج و امتیازاتی که باید برویم و کسب کنیم. به این دلیل که اهدافی در سر داریم.

صحبت با فرارا
من ملاقاتی با فرارا داشتیم یک ملاقات بسیار خوب و از اینکه با او صحبت کردم خیلی خوشحال شدم. او به تیم سلام رساند، فرارا کار سختی پیش روی داشت و با یازده مصدوم کار کرد.

شروع دیگر
زاکرونی می خواهد یوونتوس را به تیم ابتدای فصل بازگرداند و این یک ایده خوب برای امدن به یوونتوس است. یوونتوس برای قهرمانی بسیار شایسته و اماده بود و می خواهیم ان فضای زیبا و عالی را تکرار کنیم.

یووه در اوج
تاکید می کنم که با هیجان و شور به مربیگری یووه امدم و برای من بسیار غرورافرین است که اینجا هستم. یوونتوس یک باشگاه عالی و بزرگ است و مربی یووه شدن و بر روی نیمکت این تیم نشستند بسیار ارزشمند و مسئله ای بزرگ و حائز اهمیت است. هدف من کنار گذاشتن این مشکلات و دشواری ها با بهترین نتاجی تا پایان مهلت قراردادم است.


فوتبال در قبال چیرو بی رحم بود
ferrara1.jpg


سرانجام چیرو فرارا سرمربی جوان یووه اخراج شد و زاکه رونی جانشین وی شد تا مدیریت یووه باز هم مورد انتقاد شدید هواداران بانوی پیر قرار گیرد. بلان مدیر ارشد بانوی پیر پس از برکناری فرارا گفت:

"من دوست دارم از چیرو تشکر کنم، او در این وضعیت سخت حرفه ای گری و انسانیت زیادی از خود نشان داد ، ولی فوتبال بی رحم است و گاهی آدم مجبور می شود تصمیم های دردناکی اتخاذ کند که خوشایند نیست. ما زاکرونی را به خاطر تجربه ی بالایش انتخاب کردیم چیزی که بیش از مسائل دیگه یوونتوس در شرایط فعلی به ان نیاز دارد.


juventus
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
واقعا فکر نمی کنم اومدن زاک نفعی برای یووه داشته باشه . فقط شاید یه شوک به تیم وارد کنه و اینکه یک اندیشه جدید به تیم تزریق بشه که اتفاقا معلوم هم نیست این اندیشه بتونه کمکمون بکنه. به هر حال یووه نیاز به یک مربی به روز تر و بزرگتر داره تا بتونه دوباره به سری آ استیلا پیدا کنه. شاد باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

واقعا فکر نمی کنم اومدن زاک نفعی برای یووه داشته باشه . فقط شاید یه شوک به تیم وارد کنه و اینکه یک اندیشه جدید به تیم تزریق بشه که اتفاقا معلوم هم نیست این اندیشه بتونه کمکمون بکنه. به هر حال یووه نیاز به یک مربی به روز تر و بزرگتر داره تا بتونه دوباره به سری آ استیلا پیدا کنه. شاد باشید

درسته ساسان جان زاکه مربی خوبی برای یووه نمی تونه باشه ولی من با اومدنش موافقم چون هر مربی دیگه حتی بهترین مربی جهان هم اگه می آمد یووه , توی این چند ماه کاری نمی تونست بکنه و فرارا هم با این که کلی مصدوم داشت و دلش با یووه بود دیگه نمی شد تحملش کرد باخت های سنگینی رو برای یووه به دست اورد که اگه ادامه داشت معلوم نبود سرنوشت یووه به کجا بکشه الان بهترین کار رو انجام دادن تا زمانی که نیم فصل به پایان برسه یک مربی موقت برای یووه آوردن و گذاشتن مربی بعدی که به یووه میاد خودش تیم رو جمع کنه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
معرفی اعضای جدید کادر فنی یووه
manager1.jpg


چیرو فرارا سرمربی جوان یووه از این تیم جدا شد و زاکه جانشین وی شد و با رفتن فرارا مربیانی مثل رامپولا و مادولینی نیز از تیم جدا شدند و زاکه رونی به همراه خود سه مربی جدید را به تیم اورد. البته اسكاناوينو و گائودينو از كادر فني فرارا با زاك همكاري خواهند كرد .

دستیار اول: استفانو آرستي
مربی دروازه بانان: نيستا
بدنساز تیم: اوئنيو آلبارلا
اجرای برنامه های بدنسازی: کلودیو گائودينو
برنامه ریز ریکاوری: اندره آ اسكاناوينو

گفتنی است قرارداد زاکرونی 4 ماهه و به مبلغ 300 هزار یورو می باشد.


باید رضایت هواداران را جلب کنیم
zaccheroni2.jpg


زاکه مربیگری خود را در یووه با مصاف برابر لاتزیو اغاز می کند تیمی برای نخستین دیدار حساسیت های خاصی برای مربی خواهد داشت، تیمی که شناخت خوبی از ان دارد. مربی جدید یووه تاکید می کند که باید مراقب مسائل روانی تیم باشیم و بازیکنان باید بدانند که توانایی و ارزش بسیار زیادی دارند.

پیش از همه با کاپیتان صحبت کردم به او گفتم که از او انتظار زیادی دارم، یک همکاری شخصی و یک همکاری با کلیه بازیکنان. باید برابر تمام سوالاتی که از من دارند پاسخگو باشم. می دانم که به یووه امدم. با جان الکان صحبت کردم او با من تماس تلفنی داشت و برای ده دقیقه با یکدیگر صحبت کردیم و به من از اعتماد شان گفت و برای من ارزوی موفقیت کرد.

زمانی که در دست دارم اندک است. چند روزی ست که روزنامه ها نام مرا به عنوان مربی یووه مطرح کردند و به ان امیدوار بودم. در هر حال در این لحظات زمان کمی برای اندیشیدن دارم اما باید فکر کنم نه تنها بازی . باید تجربیات را به کار ببرم .

جدول رده بندی باید تغییر کند، در این لحظات که من مربی یووه هستم باید ایده های بزرگی در سر داشته باشیم، باید تمرین کنیم و در زمین شایستگی خود را نشان دهیم. این ایده با ارزشی ست و باید به بازیکنان این ایده را ارائه کنم. سیستم مسئله ای پایه ای نیست اما مهم است و برای یک بازی یک هدف تلقی می شود اما این ایده است که پیروزی را به همراه می اورد.

زاکه تاکید کرد که فوتبال زندگی اوست، هر چند که در کارنامه حرفه ای او دیدار بسیار زیادی نمی بینیم. او خواهان از سر گیری روح و انگیزه بیانکونری شد و گفت: ما یک تیم کامل هستیم و یک هدف داریم. می خواهیم به روزهای نخست برگردیم، تمام خصوصیات حضوری مقتدرانه را در سری A داریم.

من در لحظات ناخوش ایندی به تیم رسیدم اما این لحظات را با لاتزیو و اینتر تجربه کردم و ترسی ندارم. هواداران تیمی قدرتمند می خواهند و ما باید خواسته انان را براورده کنیم.

وی در خصوص اظهارات اخیر الکان نیز پاسخ داد و خاطرنشان کرد: در این باره مربی تصمیم نمی تواند بگیرد و این مجموعه خواهد بود که تصمیم نهایی را اخذ می کند. من می خواهم که با ایده ام در کنار تمام تیم پیش روم. فصل های خوب همیشه با یک هدف یگانه در یک مجموعه به دست می ایند. در یک رختکن گفته هایی که نیاز است مطرح می شود و من با تیمی که ایده ها و عقاید مرا تایید می کند صحبت می کنم و در داخل یک رختکن همیشه باید به پست ها احترام گذاشت .


بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر لاتزیو
کاسرس – کیه لینی – ملو – کاناوارو – دل پیرو – امائوری – کیمنتی – منینگر – زبینا – جووینکو – گریگرا – سیسوکو – کاندروا – پائولوچی – دیه گو – دچلیه – یاگو – لگروتالیه – مارونه و جاندوناتو


بازیکنانی که در حد یووه نیستند اخراج خواهند شد
elkan1.jpg


بانوی پیر در این برهه ی زمانی بسیار ضعیف عمل می کند هرچند که مدیران برای جلوگیری از پیشروی این روند نزولی چیرو فرارا را اخراج و زاکه رونی با تجربه را جایگزین وی کردند ولی جان الکان مطمئن است که تغییر کادر فنی به تنهایی شرایط تیم را تغییر نمی دهد و برای خروج از این شرایط لازم است که تمام مجموعه ی یوونتوس بخصوص بازیکنان به سختی کار کنند.

جان الکان در تماس با بلان ضعف بازیکنان را مقصر اصلی بوجود امدن این شرایط میداند ، جان الکان که بیشترین سهم را در مالکیت باشگاه دارد به بازیکنان ضعیف یوونتوس هشدار داد: "کوپا و لیگ قهرمانان از دست رفته اند و در لیگ وضعیت نابسامانی داریم در ادامه ی راه دو هدف خواهیم داشت ، کسب سهمیه ی اروپایی و قهرمانی در یورو لیگ و در این رقابت ها بازیکنانی که از خود ضعفی نشان دهند و ثابت کنند که در اندازه ی یوونتوس نیستند ما حاضریم که قرارداد آنها را فسخ کنیم و تابستان کنار بگذاریم .


رافا بنیتز انتخاب تابستان یووه
benitez.jpg


یوونتوس بالاخره فرارا را اخراج کرد و زاکرونی را جای او برای باقی فصل گذاشت. درست زمانی که گروهی از مدیران یووه برای مذاکرات با بنیتز به لیورپول رفتند تا با او در مورد تابستان حرف بزنند و در کنفراس این هفته قبل از بازی با بولتون، رافا نشانه های از این مسئله را بروز داد، او اینطور شروع کرد :

"من نمی خوام در مورد حدسیات صحبت کنم، مردم زیاد حرف می زنند ! تمام تمرکز من برای دیدار مقابل بولتون است، من از علاقه ی یوونتوس به خودم باخبر هستم، ولی الان آماده ی فکر کردن به یووه نیستم چون تمرکزم را از دست خواهم داد. وقتی شما مربی باشید و باشگاهی همانند یووه به شما علاقه مند شود خیلی احساس خوشحالی و غرور خواهید کرد چون ان ها یکی از بزرگان اروپا هستند."

حال می توان از صحبت های بنیتز اینگونه برداشت کرد که احساس غرور از علاقه ی یوونتوس ؟ به نظر می رسد بعضی ها چاپلوسی باشگاه اینده ی خود را می کنند. و درست بعد از انکه می گویند نمی خواهم در مورد یووه حرف بزنم. ان هم در وقتی که یووه به جای یک مربی دائمی یک انتخاب موقت کرده است و در پایان فصل از یووه خواهد رفت. یووه بدون شک در تابستان به دنبال مربی بزرگی خواهد بود کسی که به انها می گوید بزرگان اروپا و افتخار می کند. یا شاید کسی که اسمش با ر شروع می شود و با افا بنیتز تمام می شود.


juventus
 
بالا