• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
به یووه و عملکرد خودم فکر می کنم
gorgio.jpg


این بار بر خلاف معمول، **** اینده باشگاه در کنار البرتو زاکرونی نشست تا در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کند. جورجو کیه لینی مدافع ملی پوش تاکید دارد که توجه بیانکونری بر اژاکس معطوف شده و در حال حاضر همه حواس و دقت مان بر روی شکست اژاکس است.

مطمئنا در پایان راه قرار نداریم و باید ادامه دهیم. از هلند با نتیجه ای خوب به خانه بازگشتیم اما می دانیم که با مسابقه ای سخت روبرو خواهیم بود و باید نمایش بسیار خوبی داشته باشیم. قدرت همیشگی یووه در خط دفاع بوده و این تیم همیشه بهترین مدافعین و خط دفاع را به خود اختصاص داده، طی این روزها سخت تمرین کردیم. مطمئنا در این بازی هدف مان دریافت نکردن گل خواهد بود. در این دیدار دریافت گل بسیار خطرناک خواهد بود. ما از کوپا حذف شدیم و حالا باید از این مرحله صعود کنیم.

به تعادل و هماهنگی دست یافتیم و باید به هدف مان بیاندیشیم و بیشتر و بهتر بخواهیم. در حال حاضر در سری A در رده چهارم ایستاده ایم و به رده سوم فکر می کنیم بنابر این باید در دو رقابت به پیشروی توجه خاصی داشته باشیم.

وی به شرایط ناگوار گذشته اشاره می کند و می افزاید: زمانی که در لحظات سخت و ناخوش ایند هستید باید بدانید که این لحظات خواهد گذشت و باید در این لحظات به ادامه زندگی فکر کنید. زمانی که همه چیز ناخوش ایند پیش می رود می دانیم که اشتباهاتی بزرگ روی داده و شرایط با کاستی هایی روبروست. زمانی که دراین لحظات به دنبال گناهکار باشیم مطمئنا اوضاع وخیم تر خواهد شد، باید در این زمان به دنبال عوامل دیگر باشیم، عواملی ریشه ای و پایه ای که می تواند به بازگشت کمک کند و کیفیت را بالا ببرد.

با امدن زاکرونی، الکس دل پیرو درخشش تازه ای را اغاز کرده و شدیدا توجهات را به خود جلب کرده اما کیه لینی می گوید: اله یک فانتزی باز و مهره ای بزرگ است که امروزه کشف نشده، او همیشه و در طول فصل جاری بهترین نمایش را ارائه کرده و همیشه این گونه بوده، این دلیلی برای بهترین بازیکن نیست. کمک ها و راهنمایی او همیشه در کنار تیم بوده و هست و زمانی که تیم لحظات سختی را تجربه می کند او بهترین نمایش را ارئه می کند و به بهتر شدن شرایط یووه کمک شایانی دارد.

شب گذشته دیدار بارسا و اشتوتگارت در کنار نمایش مولینارو، خیلی خوشحالم برای وضعیت کریستین و نمایش خوبی که برابر بارسا داشت، برای او هم تیمی هایش. او بسیار خوب بازی کرد. اما دیدار امشب چلسی و اینتر، انچولتی مربی بزرگی بود و امیدوارم در انگلیس خیلی خوب نتیجه بگیرد و بتواند از سد اینتر بگذرد اما برایم چندان جذاب و مهم نیست، برای من مهم انچه که خودم و یووه انجام می دهد جذاب است.


اسیب دیدگی جیجی
buffon2.jpg


مصدومیتی شبیه به یک فاجعه ای عظیم، در حساس ترین لحظات برترین سنگربان جهان مصدوم شد تا یوونتوس و یوونتوسی ها را در استانه دیدار برابر اژاکس تنها بگذارد. جیجی بوفون با درد شدید از ناحیه عضله ران پای راست روبرو شد تا تمرینات را رها کند و در ادامه نیز قادر به همراهی یووه در دیدار اتی نباشد.

خبرهای تکمیلی در این خصوص پس از معاینات دقیق تر منتشر خواهد شد اما اخبار نخست احتمال غیبت یک ماهه این دروازه بان بزرگ را می دهد. با این حال کامورانزی و ترزگه به این بازی می رسند.


این راه را ادامه خواهیم داد
zaccl.jpg


یوونتوس به هیچ عنوان علاقه ای به توقف مجدد ندارد. پس از موفقیت هایی که به دست امد زاکه و شاگردانش قصد ادامه راه را دارند. تیمی که رشد خوبی را پیش گرفته می تواند بهتر و قدرتمند تر ظاهر شود بنابر این توقفی در کار نیست.

مربی پرافتخارترین تیم ایتالیایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار حاضر می شود. می توانم بگوییم که در بهترین شرایط یک دوره متوسط هستیم، در بهترین و اوج نیستیم اما در بهترین شرایط حال حاضر قرار گرفته ایم.

باید خستگی و ناتوانی را کنار زنیم، در هر دیدار به کسب نتیجه مثبت فکر کنیم و تا پایان فصل ادامه دهیم. در حال بررسی شرایط ایده ال هستم و در حال حاضر تنه مسئله ای که فکر مرا مشغول کرده کسب نتیجه دلخواه یوونتوس است.

بوفون، او کمی احساس مشکل کرد و نتوانست تمرینات را ادامه دهد، کمی خسته است و در ناحیه پای راست دردی را احساس می کند. امیدواریم که مصدومیت او شدید نباشد. اما ترزگه، او بسیار خوب ظاهر شد اما از خستگی و درد کاملا رها نشده، فکر می کنم که می تواند در کنار تیم باشد و در حالی که توان لازم را داشت باشد در ترکیب تیم برابر اژاکس قرار گیرد.

زاکه تاکید کرد که هنوز از این مرحله عبور نکرده ایم و نباید از حریف و توان این تیم غافل شویم. در این لحظات اگر اشتباه کنیم با یک سقوط دیگر مواجه می شویم و این کاملا بر خلاف انتظارات است.

اما دل پیرو و درخشش این هفته ها، الکس سمبل تولد دوباره در یوونتوس است. در بهترین لحظات به سر می برد و انچه که در میدان رقابت از او می بینیم با یک اوج گیری قابل توجه مواجه شده، در طول هفته از تمریناتی که از دل پیرو دیدیم می توانم بگویم که انتظار اوج گیری بیشتری خواهم داشت.

زاکرونی در پاسخ به این سوال که امشب هوادار کدام تیم هستید نیز گفت: من همیشه طرفدار یک تیم ایتالیایی خواهم بود. بر این باورم که باید ایتالیایی ها هوادار تیم ایتالیایی باشند. هر چند که در تیم دیگر دوستم انجلو انچلوتی حضور دارد که برای او نیز ارزوی موفقیت دارم و امیدوارم در انگلیس به همراه چلسی قهرمان شود.

طی هفته اینده احتمال برگزاری جلساتی در خصوص اینده مربیگری یووه وجود دارد اما زاکرونی می گوید: می دانم که باید همه چیز را ارزیابی کنیم، دوره سخت و دشواری داریم. به هر حال تصور می کنم که این ماه، ماه مهم و ویژه ای ست، ماهی جذاب و هیجان اور برای تیم و من.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر اژاکس
کیه لینی – ملو – کاناوارو – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – کامورانزی – ترزگه – گریگرا – سیسوکو – کاندروا – پائولوچی – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه – مارونه – ایموبیله – پینزولیو


juventus
 

s.juventus

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 فوریه 2010
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
محل سکونت
esfahan
سلام

چطوري ميشه عكس اين بقلو: عوض كرد.هركاري ميكنم نميشه.:f34r:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام

چطوري ميشه عكس اين بقلو: عوض كرد.هركاري ميكنم نميشه.:f34r:

سلام دوست من

منظورتون عکس avatar ؟

اول باید برید قسمت Private Messages در بالای صفحه سمت چپ
بعد از سمت چپ گزینه Edit Avatar رو بزنید و عکس دلخواه رو انتخواب کنید;)
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
سلام. یووه به مرحله بعد جام یوفا صعود کرد. بازی بعد با کدوم تیمه؟ برنامه بازیهارو تا آخر کسی داره؟ یا اصلا مشخص نیست هنوز؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام. یووه به مرحله بعد جام یوفا صعود کرد. بازی بعد با کدوم تیمه؟ برنامه بازیهارو تا آخر کسی داره؟ یا اصلا مشخص نیست هنوز؟

خوب خدا رو شکر رفتیم بالا بازی بعدی یووه هم در جام يوفا با فولهام اینگلس هستش.

-----------------------------
فولهام انگلیس حریف بعدی یووه ( یووه 0 - 0 آژاکس )
juventusajax.jpg


يووه و صعود به مرحله بعدي جام يوفا در شبي كه نمايش زيبايي از پسران زاكروني ديده نشد تا براي اين برتري سپاسگزار ديدار رفت امستردام باشيم مطمئنا راه يابي به مرحله بعدي مسابقات براي خانواده بيانكونري كه در طول فصل لحظات سياه زيادي را تجربه كرده بود ارزشمند و حياتي ست اما براي ادامه راه و رسيدن به اهداف اتي بيشتر تمرين و تلاش كرد و راه جاره اي قدرتمند تر جوييد.

بازي با شروع طوفاني حريف اغاز و بايان يافت اين تيم بسيار با برنامه و خطرناك ظاهر شد و نمايش بهتري از ياران يووه ارايه كرد اما موفق به باز شدن دروازه منينكر كه امشب جانشين بوفون مصدوم شده بود نشد در همان دقايق ابتدايي زاك با اسيب ديدگي امائوری مجبور به تعويضي اجباري شد اما ترزگه كه به ميدان امد حملات ميزبان بسيار خوب پيش رفت با اين حال مشكل تيم زاكروني يعني عدم گلزني در طول بازي به خوبي احساس مي شد و بازیکنان میانی بانوی پیر که طراح حملات این تیم بودند نتوانستند مهاجمان خود را در موقعبت ایده ال قرار دهند.

نيمه نخست يوونتوس بهتر كار مي كرد و به خوبي توانست حريف را در دقايقي به عقب براند و به دست اوردن نتيجه صفر - صفر رضايت بخش بود زيرا ازاكس زهردار و قدرتمند نمايش داد. در 45 دقيقه دوم اؤاكس حمله كرد با وجود اينكه يكي از ستاره هاي خود را در ميدان نداشت اما نمايش بهتري ارايه كرد اما اين تيم نيز در به ثمر رساندن گل ناكام ماند تا بازي با وجود شدت حملات هلندي ها در اواخر ديدار با نتيجه صفر - صفر به اتمام برسد و بانوي بير به لطف برتري 2 بر يك در زمين حريف به مرحله بعدي جام يوفا راه يابد.

شاگردان زاکرونی در مرحله بعدی رقابت ها در روزهای پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 و 27 اسفند 1388 در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم فولهام انگلیس خواهند رفت که موفق شده است تیم شاختار قهرمان دوره ی گذشته بازی ها را با شکست مواجه سازد.


بايد ادامه دهيم
alex4.jpg


الكس نيز همانند سايرين از اين برتري خرسند است هيجان زيادي را حس مي كنيم و خوشحاليم كه سرانجام نتيجه اي كه انتظارش را مي كشيديم فرا رسيد و توانستيم به مرحله بعدي صعود كنيم تا جشن يك برتري زيبا را حس كنيم

وي در خصوص كنار رفتن رم ابراز تاسف كرد و اميدوار است يووه راه خود را ادامه دهد وي تاكيد كرد كه در ابتداي فصل با مصدوميت بازيكنان شرايط سخت بود اما اهسته اهسته شرايط به فرم ايده ال مي رسد

محبوب بيانكونري ها به اظهارات اخير الكان اشاره داشت و تاكيد كرد كه از سخنان جان الكان بسيار خرسند است و احساس غرور مي كند اما اين نتايج به دليل شايستكي كليه مهره هاي تيم به دست امده زيرا همه در يووه يك هدف دارند و به برتري با يووه مي انديشند


اکنون در مرحله بعدی هستیم
amauri-trezeguet.jpg


در چهره او رضايت و لبخند موجب مي زند ترزگه که در همان دقایق ابتدایی و با توجه به مصدومیت عجیب امائوری به جای وی به بازی امد در پایان دیدار در سخنانی بسیار کوتاه از صعود یووه به مرحله ی بعد بازی ها ابراز خوشحالی کرد و گفت:

"بسيار باشكوه و زيباست ما در مرحله بعدي هستيم و مي توانيم راه خود را ادامه دهيم رقابت سخت و فشرده اي بود در حال بازيابي و برگشت هستيم و ما مصدومين زيادي را در طول فصل داشتيم و با بازگشت انان به فرم ايده ال خواهيم رسيد مي دانيم بايد بيشتر تمرين و تلاش كنيم و همجنان براي رسيدن به هدف خود مبارزه كنيم و پیروزی های اخیر ما را فریب ندهد تا بتوانیم روند رو به رشد و صعودی خود را ادامه دهیم."

ترزگه در ادامه به نمایش خود اشاره کرد و گفت: "برای ورود به میدان غافلگیر شدم و باید اعلام کنم هنوز امادگی حضور کامل در زمین را ندارم و باید تا بازی اینده تمرینات اماده سازی خود را افزایش دهم تا بتوانم با تمام قدرت و امادگی در خدمت یووه باشم."


juventus
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
تیمهای انگلیسی همیشه دردسر ساز بودند واسه یووه. امیدوارم دق و دلی همشون سر فولام خالی بشه!!!
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
2-0 به پالرمو تو خونه خودمون باختیم. دیگه عادت کردیم به نتیجه نگرفتن. البته به شخصه دوست دارم نتیجه نگیریم تا این زاکرونی هم آخر فصل بره، چون اگه با این مربی نتایج خوبی بگیریم احتمالا فصل بعد هم باهاش تمدید می کنن و میدونم یووه با عمو زاک به جایی نمیرسه.
یووه مربی + بازیکن در حد یووه میخواد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

-----------------------------
طنز غمناک یووه ( یوونتوس 0- پالرمو 2 )
juventuspalermo2.jpg


مهره ای نه چندان جوان و البته نه پا به سن گذاشته، بازیکنی که پیراهن سیاه و سفید یووه را بارها بر تن کرده بود و درخشش خوبی داشت این بار نیز در شهر تورینو مرد برتر میدان شد اما با پیراهنی که سفیدیش را با رنگ صورتی تغییر داده بود. فابریتزیو میکولی تیم سابق خود را به شکست نزدیک کرد تا با ضربه بودان شکست ثبت شود.

تورینو و شهروندانش در شبی که هیجان زیادی را احساس نکردند میزبان بیانکونری و رزانری ایتالیا بودند. از همان لحظات نخست بازی چهره های خسته سیاه و سفیدها ما را نگران ساخت و نحوه نمایش شان ثابت کرد که روز دیدنی ای برای یووه رقم نخواهد خورد. سرانجام پس از دو هفته تساوی، دو پیروزی، شکستی برای یوونتوس زاکرونی از راه رسید تا متوجه شویم خطری که از هفته پنجم برای بانوی پیر اروپا شروع به حرکت کرد همچنان برای ادامه حیات نفس می کشد و سیاهی این فصل تنها کمی کم رنگ تر شده است.

بازی با توجه بیش از حد به بته گا در جایگاه ویژه اغاز شد. هواداران در گوشه ای میدان او را صدا می کردند و این سر و صداها موجب می شد تا مدیر اجرایی بانوی پیر توجهات را معطوف خود کند. بر خلاف انتظارات دقایق ابتدایی ناهماهنگی اندکی در نمایش دو تیم دیده شد و اهسته اهسته توپ و میدان در اختیار سیاه و سفیدها قرار گرفت اما این کنترل نتیجه بخش نبود و تا دقیقه 15 حمله ای بر روی دروازه مهمان ایجاد نشد با این حال با گذشت زمان شاگردان زاکرونی با خلق دو صحنه شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند اما موفق به گلزنی نشدند. کاندروا، ترزگه هر یک با ضربه ای می توانستند بانوی پیر را پیش بیاندازند و در ادامه الکس با شوتی از راه دور دروازه پالرمو را به خطر انداخت با این حال گلی برای میزبان به دست نیامد.

هر چه از زمان بازی می گذشت این سیاه و سفیدهای زمین بودند که توپ و میدان را در دست گرفته و بارها با ترتیب دادن نمایشی هجومی سعی در باز کردن دروازه پالمرو داشتند. سانترهای ارسالی از گوشه های میدان نیز توانست بانوی پیر را به گل برساند. در دقایق انتهایی پالرمو نیز یک فرصت مناسب برای گلزنی داشت که به دلیل افساید حمله انان متوقف شد. به هر ترتيب 45 دقیقه نخست بازی بدون به ثمر رسیدن گل به پایان رسید تا دو تیم راهی رختکن شوند.

نیمه دوم بدون تغییر در ترکیب یووه و پالرموشروع شد. دقایق نخست این نیمه نیز با حملات خفیف دو تیم سپری می شد تا بیانکونری به مرور مانند نیمه نخست بازی را در دست گرفت اما ضد حملات صورتی و سیاه ها نیز قابل توجه بود. در میان مهره های پالرمو، میکولی انگیزه فراوانی برای باز کردن دروازه یووه داشت و نمایش زیبایی ای نیز ارائه کرد و بارها مدافعین تیم سابقش را به زحمت انداخت.

نمایش هجومی مهمان سرانجام نتیجه داد و این تیم توانست به گل برتری دست یابد. یووه که بازی را از دست رفته می دید حمله کرد و توسط کاناوارو به گل تساوی رسید اما این گل به دلیل افساید الکس مردود اعلام شد تا میزبان همچنان از مهمان جنوبی عقب باشد.

در ادامه حملات کوبنده ای از یووه مشاهده نشد و با تعویض گروسو و جانشینی دل پیرو نیز گل دوم پالرمو را شاهد بودیم تا شکست بیش از گذشته احساس شود. دقایق پایانی نیز با نمایش بهتر مهمان سپری شد تا بانوی پیر شکست دیگری را در خانه متحمل شود.


يك شكست نمي تواند کوهی از مشکلات راخلق کند
alex6.jpg


ناراحت اما نه چهره ای که یک مغلوب شده کامل باشد. الکس دل پیرو تاکید دارد که این مصدومیت های شرایط را سخت کرده اما بهانه ای نیست. این شکست پس از دو هفته ارزشمند به دست امده، یوونتوس کاملا علاج نیافته اما یک شکست نمی تواند این تیم را به کوهی از مشکلات برساند و تولد دوباره یووه را مورد سوال قرار دهد.

در کسب نتایج ما با مصدومیت های زیادی روبرو بودیم و این اسیب دیدگی ها شرایط و نتایج را تحت تاثیر قرار داد. این هفته امائوری را از دست دادیم و زمانی که سه بازی در یک هفته برگزار می شود باید کلیه بازیکنان در اختیار تیم باشند اما ما مصدوم زیادی داریم.

کاپیتان به شرایط و فضای کنونی باشگاه اشاره کرد و افزود: من برای شرایط کنونی تیم بسیار خوشحالم، روحیه ای که تیم برای هر دیدار دارد ارزشمند اس. ما موفق نشدیم و به پیروزی نرسدیم اما همچنان دیدارهایی پیش روی ماست و برای همه و از جمله من انچه که در نظر داریم دوست داشتنی ست.

می خواهیم تا پایان ادامه دهیم. باید تاکید کنم که پالرمو شایسته بود و بسیار دوید و بهتر بازی کرد. در نیمه نخست تلاش کردیم که به بازی را در دست بگریم اما پالرمو به مرور فرا گرفت که کنترل توپ را به خود اختصاص دهد. باید تلاش بیشتری کنیم و همچنان بکوشیم و به نتیجه هفته اینده فکر کنیم.

الکس در پاسخ به این سوال که به جام جهانی فکر می کنید گفت: در ذهن و تفکر من تنها و تنها نتیجه گیری با یووه وجود دارد. در این لحظات تنها مسئله ای که از من خواهید شنید یوونتوس است و تنها یووه می تواند راه را هموارتر کند. در پایان این لیپی ست که در ماه می تصمیم می گیرد.


نقدي بر عملکرد گزارشگران ورزشي صدا و سيما
teamjuventus.jpg


سال هاست که از نحوه گزارش گزارشگران محترم صدا و سیما به ستوه امدیم. گزارشگرانی که کلیه نظریات و اعتقادات شخصی خود را در قالب بحث کارشناسی به خورد من و شما می دهند و تصور می کنند تنها و تنها خودشان از فوتبال و دنیای توپ گرد سر در می اورند. تصور می کنند هر چه از ذهن خلاق شان می گذرد صحیح و قابل بیان است. سال هاست اظهارات شخصی جزیی از گزارش بازی شده و در طول دیدار بارها و بارها افکار و عقاید گزارشگر بازی را در قبال انچه که در زمین فوتبال در حال روی دادن است می شنویم. سال هاست که این گزارشگران بر این باورند که می توانند با تمسخر و کنایه به تیم ها و بازیکنان مختلف جهان، محبوبیت و ارزشمندی انان را زیر سوال ببرند. اما سخت در اشتباهند زیرا ستاره های بزرگ دنیای فوتبال هرگز و هرگز با اظهارات شخصی شما از اوج محبوبیت و ارزش سقوط نمی کنند.

برای گروه عظیمی از هواداران تیم های مختلف عقاید شخصی و کارشناسی این گزارشگران اهمیتی ندارد و نخواهد داشت. به عنوان یک تیفوسی یوونتوس به گروه گزارشگران ایرانی که سخت در تلاشید تا ارزش و اعتبار ستاره های دوست داشتنی یووه و افتخارات این تیم بزرگ را خدشه دار کنید متذکر می شوم که برای تک تک هواداران بانوی پیر، این تیم بزرگ، پرافتخار و دوست داشتنی ست، برای تک تک طرفداران بیانکونری، الساندرو دل پیرو اسطوره و پرچم دار باشگاهی ست که قدمتی بیش از صد سال دارد. برای همه ما مهم این نیست که کاپیتان اله در یک دیدار درخشش همیشگی خود را ارائه نکند برای ما حضور؛ درخشش و وفاداری ستاره ای به نام دل پیرو ارزشمند و قابل تحسین است که در لحظاتی که به تیرگی می رسیم تنها بازیکنی که به نجات و یاری تیم می اید و بازگشت را برای یووه رقم می زند و به ما، تیفوسی ها امید و شور را هدیه می دهد الکس است.

برای کلیه دوست داران بیانکونری، ذات یوونتوس و بازیکنانش زیبا و ارزشمند است. این تیم با عدم نتیجه گیری در یک فصل و یا دو فصل نابود نخواهد شد و از محبوبیت یوونتوس و ستاره های همیشه محبوبش کاسته نمی شود تا رویاهای شما به تحقق برسد. باید بدانیم که اسطوره شدن تنها با گلزنی به دست نمی اید، هنر ستاره های همیشه زنده فوتبال تنها و تنها در زمین مسابقه ثبت نمی شود، رفتار و وفاداری شان در داخل و خارج میدان است که انان را نزد همه دوست داشتنی و قابل احترام می کند. محبوبیت و بزرگی یک بازیکن را در تشویق های پر شور حاضرین در ورزشگاهی ثبت می کند که همگی به احترامش از صندلی های خود برمی خیزند و برایش کف می زنند. ستاره ای که برای کلیه طرفداران فوتبال، چه یوونتوسی و چه غیر یوونتوسی محترم است و با کنایه های شخصی شما که در جای مربی و هواداران اظهار نظر می کنید بی اعتبار نخواهد شد. منش و خصوصیات یک بازیکن؛ او را تبدیل به ستاره ای فراموش نشدنی و دوست داشتنی می کند تا به او لقب اسطوره و پرچم دار باشگاه پرافتخاری نظیر یوونتوس را دهند.

به خوبی می دانیم که سرزمین چکمه ای تنها یک اسطوره ندارد؛ چه در رشته فوتبال و چه در سایر رشته ها ستاره های بزرگ و محبوبی را می بینیم که همچنان نام شان با افتخار مطرح می شود و نزد علاقه مندان ایتالیایی و غیر ایتالیایی اسطوره ای فراموش نشدنی اند. احترام و نحوه رفتار و برخوردشان با سایرین ست که انان را تبدیل به افسانه می کند. افسانه حقیقی باجو، محبوبیت پائولو روسی، پائولو مالدینی، سزار توتی و اسطوره ای به نام الکس دل پیرو.

این وفاداری و ویژگی های فردی و تیمی ست که هواداران را معطوف خود می کند و هرگز با توهین و کنایه های شما که همواره از ان در گزارش های خود بهره می برید کوچک نمی شوند و نخواهد شد . یوونتوس به اندازه ای بزرگ و پرافتخار است که تمسخرهای شما کوچک ترین اثری بر اعتبارش نمی گذارد و از محبوبیت و عظمتش کاسته نمی شود تا همیشه در سخت ترین و زیبا ترین لحظات، تنها نامی که فریاد می زنیم یوونتوس و الساندرو دل پیرو باشد و مانند تیفوسی های حاضر در ورزشگاه برای یووه بگویم

FORZA JUVE

و برای کاپیتان اله بنویسیم

COME TE NESSUNO MAI


juventus
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
این مزدک میرزایی بی شعورترین گزارشگریه که تا حالا من دیدم. انگار نه انگار که داره واسه میلیونها نفر گزارش میکنه نه واسه خودش.
اون فصل که دلپیرو آقای گل شده بود من یادمه که بازم ازش فقط انتقاد میکرد. واقعا این کارش خودخواهیه محضه. باید بدونه چقدر فحش واسه خودش میخره. کسی ایمیلی چیزی ازش نداره مردک رو؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

فردا ساعت 20:30 به مصاف فیورنتینا می ریم که امیدوارم با یک برد شیرین دوباره تیم به روال آدی بر گرده.
-------------------

سخت تمرین کرد تا اماده بازگشت شد
iaquinta2.jpg


خوش امد گویی وینچنزو یاکوئنتا به بازگشت دوباره به ترکیب تیم در استانه دیدار مقابل تیمی که اخرین مصاف فصل را برابر ان پیش از مصدومیت برگزار کرد می تواند جذابیت خاصی برای مهاجم بیانکونری داشته باشد.

17 اکتبر دیدار رفت میان یاس های بنفش و بیانکونری موجب شد تا یاکوئنتا غیبت طولانی را تجربه کند و حالا با گذشت ماه ها می تواند در این دیدار به میدان اید. وی برای بازگشت انگیزه بسیار بالایی دارد و می گوید: درست است کمی احساس درد و ناراحتی کردم اما پزشکان به من گفتند که این کاملا طبیعی ست و مشکلی نیست. مدتی ست که تمرینات مختلفی را پشت سر می گذارم تا به گروه بپیوندم و حالا اماده ام.

بلافاصله پس از جراحی تصور می کردم تنها 40 روز غایب خواهم بود اما پزشکان تشخص دادند که این طور پیش روم، به هر حال ارزو داشتم که تنها سه هفته دور بودم. خوشبختانه زاکرونی در کنار ماست و ما به اینده امیدواریم.

زمانی که تیم نتایج ضعیفی می گرفت و من نمی توانستم به تیم کمکی کنم بسیار ناراحت بودم، نمی توانستم به سایر هم تیمی هایم یاری دهم و در کنارشان باشم و این درداور بود. یک دوره ناخوش ایند و سیاه .

تنها و تنها کار و تمرین و تمرین ما را بازگرداند و من نیز از این مسئله دور نبودیم خیلی تمرین کردم و می توانم بگویم که یک ماه و نیم است که دو جلسه تمرین در روز دارم تا به شرایط بازی برگردم. باید از کلیه مربیان و کادر پزشکی متشکر باشم که به من کمک کردند و در کنارم بودند.

وینچنزو خواست از یکی از اعضای خانواده اش تشکر ویژه ای کند که در این دوران همواره در کنارش بوده، پدرش. خانواده ام و پدرم که تقریبا همیشه در کنار من و همسرم بود و تمام مسائل مربوط به مصدومیت مرا انجام داد. من و همسرم بسیار خوشحالیم که او در کنارمان بود چون من کمی عصبی بودم و زمانی که می دیدم نمی توانم به دوستانم در یووه کمک کنم بیشتر ناراحت می شدم. به هر حال یک فصل بسیار سیاه را پشت سر گذاشتم اما برای اینده امیدواریم و زمانی که زاکرونی امد پیروزی را شروع کردیم و به ان ادامه خواهیم داد.


رویای حضور در جام جهانی با اتزوری
alex13.jpg


افتخارات و رکورد هایش تمامی ندارد، اتاقی پر از مدال، جام و لوح تقدیر و قهرمانی اما او همچنان به دنبال ارزوهای زیبای دیگر در دنیای توپ گرد است. " همچنان یک رویا را دنبال می کنم " الساندرو دل پیرو که به طور رسمی با پیراهن اتزوری تیم ملی ایتالیا خداحافظی نکرده می تواند یکی از گزینه های لاجوردی پوشان برای حضور در افریقای جنوبی باشد.

او که رقابت های زمستانی ونکوور کانادا را دنبال می کرد گفت: این مسئله که مرا برای رقابت های جام جهانی دعوت کنند یک رویای بزرگ است. پیراهن اتزوری می تواند روحیه و فضای بزرگی را هدیه دهد و پوشدن پیراهن تیم ملی در مسابقات جهانی شادی بزرگ و عظیمی به همراه خواهد اورد.

رقابت های زیادی را با پیراهن اتزوری انجام دادم و لحظات زیبا و غم انگیزی را تجربه کردم و زمانی که جام را فتح کردیم هیجان وصف ناپذیری را حس کردم.

در پایان از کاپیتان سوال می کنند که ایا دوست داری در جام جهانی 2014 در برزیل بازی کنید ؟ انجا خواهم توانست و لبخند خاص خود را می زند.


برای لیگ قهرمانان مبارزه می کنیم
zaccheroni.jpg


پس از متحمل شدن یک شکست دیدار سخت و حساس پیش روی بیانکونری ست. یک زاکرونی اماده با انگیزه و اندیشه های بسیار در برابر یک پرندلی موفق و نام اشنا. مطمئنا باید منتظر یک دیدار هیجان اور و دیدنی باشیم. البرتو زاکرونی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر یاس های بنفش شرکت می کند.

یک هفته سخت تلاش و تمرین کردیم، همچنان برخی مهره های خود را در اختیار نخواهیم داشت. یاکوئنتا که دیدارها و هفته های طولانی را در کنار مان نبوده هنوز به امادگی کامل دست نیافته اما می تواند در کنار تیم باشد به ویژه پس از دیدار دوستانه چهارشنبه . اما دیه گو، او کمی مشکل فیزکی داشت به این دلیل که یک هفته سخت را پشت سر گذاشته بود. اما کاسرس مطمئنا که او یکی از بازیکنان بزرگ تیم است که با ارامش در اختیار تیم خواهد بود.

سیستم یووه تغییر کرده و بازیکنان با این تیم هماهنگ شده اند، هر چند که زمان برد اما تیم و بازیکنان موفق نشان دادند و ما نیز امیدوارتر شدیم. باید به دنبال تغییر و کسب نتایج بزرگ و دلخواه بیشتر باشیم.

زاکه تاکید کرد که به بررسی شکست پرداختیم، مطمئنا صحبت درباره ان شکست اسان است زیرا میکولی گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. در نیمه نخست ما خیلی بهتر ظاهر شدیم اما نمایش زیبایی نداشتیم. در کار دفاعی در 45 دقیقه نخست موفق بودیم اما در نهایت شکست خوردیم زیرا در ادامه بازی از نظر فیزکی خسته بودیم سه بازی در یک هفته موجب خستگی بازیکنانی شده بود که هر دیدار به میدان می روند.

اما فیورنتینا، تیمی سرسخت و قدرتمند با مربی ای نام اشنا و موفق که می تواند در خانه خطرناک تر از همهیشه باشد. ما به دنبال پیروزی هستیم. باید رده بندی مسابقات را نیز در نظر بگیریم. برای حضور در لیگ قهرمانان مبارزه می کنیم .

زاکرونی در پاسخ به این سوال که پرندلی یکی از گزینه های مهم برای نشستن بر روی نیمکت بیانکونری ست گفت: او یکی از بهترین هاست. قرارداد من تا 30 ژوئن اعتبار دارد و در حال حاضر به این مسئله فکر نمی کنم. همه چیز خوب است و می خواهم با یووه به پیروزی برسم.


منبع:juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم تیم فیورنتینا رو 2 بر 1 بردیم.
---------------------------

برتری زاک برابر پراندلی ( فیورنتینا 1 - یووه 2 )
team24.jpg


تفکرات و اندیشه البرتو زاکرونی امشب در استادیوم خانگی فیورینتینا برابر چزار پرندلی به برتری رسید تا یوونتوس با برتری و سه امتیاز بسیار ارزشمندش در این دیدار به خانه بازگردد. سیاه و سفیدها در کنار یاس های بنفش نمایش زیبا و سریعی را به حاضرین در ورزشگاه تقدیم کردند تا انان راضی به خانه برگردند هر چند که میزبان شکست را برابر یووه پذیرفت.

یک نمایش سریع و دیدنی در شهر تاریخی فلورانس از دو تیم فیورنتینا و یوونتوس که خیلی زود با گلزنی هافبک فانتزی باز سیاه و سفیدهای ایتالیا به نتیجه رسید تا در حالی که تنها دو دقیقه از اغاز بازی می گذشت متوجه شویم که دیدار جذاب، سریع و دیدنی را پیش روی خواهیم داشت.

زاکرونی که با اسیب دیدگی تعدادی از بازیکنان راهی این شهر شده بود در استانه اغاز دیدار نیز از عدم همراهی کاپیتان تیمش به دلیل مشکلات عضله ای باخبر شد تا ترزگه در کنار کاندروا خط حمله یووه را تشکیل دهد.

این خط حمله در کنار دیه گو در دقایق نخست موفق شد تا از روی یک ضربه به دست امده برای دیه گو دروازه یاس های بنفش را بگشاید و از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد. این گل به هجومی و تماشایی شدن بازی کمک کرد و نیمه نخست ما شاهد یک نمایش دیدنی از هر دو تیم بودیم.

پس از گل یاران میزبان نمایش هجومی و بهتری ارائه کردند و دروازه منینگر را با خطر مواجه ساختند اما با گذشت چند دقیقه یوونتوس توانست از فشار حملات بکاهد و خود نیز بر روی دروازه میزبان حملاتی را ترتیب دهد.

دقایقی از این نیمه ما شاهد یک نمایش بسیار سریع از دو تیم بودیم و هر لحظه حمله ای از سوی یاران دو تیم ایجاد می شود به هیجان بازی می افزود. اما شاگردان پرندلی که سخت به دنبال گل تساوی بودند سرانجام در دقیقه 33 به نتیجه رسیدند و توانستند توسط یک یوونتوسی سابق دروازه بانوی پیر را باز کنند تا بازی به تساوی یک بر یک برسد.

با این گل کمی از سرعت حمله دو تیم کاسته شد تا یووه و فیوره نیمه نخست را با این نتیجه به اتمام برسانند و راهی رختکن شوند.

در ابتدای 45 دقیقه دوم، زاکه دست به تعویض زد و دچلیه جوان را از ترکیب بیرون کشید تا گروسو که هفته ها دور از میادین بود به ترکیب اضافه شود. حرکت دو تیم در دقایق نخست این نیمه ارام و همراه با حملاتی بود تا اهسته اهسته فرم بازی به مانند دقایق زیبای نیمه نخست بازگردد. در حالی که فیوره کمی هماهنگ تراز یووه ظاهر شد این شاگردان زاکه بودند که توسط گروسو با همکاری زیبای سیسوکو به گل دوم بازی در دقیقه 68 بازی دست یافتند تا به پیروزی در این دیدار امیدوار شوند.

با این گل، بیانکونری کنترل بازی را بهتر در دست گرفت و با دو تعویضی که انجام داد توانست قدرت و سرعت بازی را حفظ کند. یاکوئنتا که به میدان امده بود با انگیزه مناسبی به میدان رفته بود نیز در دقایقی که بازی کرد امید را برای مربی یووه زنده کرد.

در دقایق پایانی بازی نیز حملات دو تیم ادامه داشت اما منینگر و فری دروازه خود را در این لحظات بسته نگاه داشتند تا در نهایت سیاه و سفیدهای یووه برابر میزبان قدرتمند و مربی موفق و مطرح شان به برتری دو بر یک دست یابند و با سه امتیاز بسیار حساس و ارزشمند پیش از دیدار در جام یوفا به خانه بازگردند.


تقدیر از گل زیبای دیه گو
zac4.jpg


بسیار خوشحال است، نتیجه ای دلخواه و ایده ال را در شهر فلورانس کسب کرده و حالا در کنار تیمش با سه امتیازی ارزشمند به خانه بازگردد. زاکرونی در گفتگوی کوتاه پس از بازی از گل نخست تیمش تجلیل کرد و گفت: همان طور که گفته بودم ما هر سه روز یک بازی انجام می دهیم اما با قدرت کامل به میدان امده بودیم زیرا می دانستیم که بازی سختی پیش روی ماست.

به هر حال شما پیشرفت و قدرت را در نمایش ما دیدید، مطمئنا یک دیدار اسان نبود و شما نیز حریف سرسخت و هجومی را در برابر ما دیدید. دیه گو و کاندروا بسیار هماهنگ و خوب کار کردند و فضای بازی را در دست گرفتند. فیوره نیز بسیار زیبا و خطرناک ظاهر شدند اما گل نخست دیه گو بسیار فانتزی بود و باعث شد تا سه امتیاز بازی را در نهایت از ان خود کنیم.


منبع:juventus
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
ایول یووه. خیلی وقتی بود همچین تیمایی رو نبرده بودیم.
دوستان چه خبر از بازیکنهایی که مدنظر خرید هستند؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
حالا به پیروزی برابر فولهام فکر می کنیم
alex8.jpg


کاپیتان دوست داشتنی بانوی پیر که به دلیل خستگی و اسیب دیدگی جزیی دیدار برابر فیورنتینا را از دست داده به اینده تیم امید زیادی دارد و این برتری را علامت و نشانه مهمی می داند.

پس از شکست مقابل پالرمو این پیروزی بسیار مهم و ارزشمند بود، در میدان نشان دادیم که پس از شکست در تمرینات تلاش بیشتری کردیم تا بار دیگر پیروزی را از سر گیریم. همه می دانستیم که باید بار دیگر قدرت خود را اغاز کنیم و در هر دیدار خانگی و خارج از خانه به سه امتیاز دست یابیم.

دیدار سختی بود و من این بازی را از روی نیمکت دنبال کردم اما به هر حال بازی را با سایر هم تیمی هایم دیدیم. این پیروزی بسیار گران بها بود. ما دوره جدیدی را شروع کردیم و در هر هفته با پیشرفت بیشتر و تمرین سخت به هماهنگی ایده ال می رسیم و حالا تنها به فولهام فکر می کنیم و به برتری در ان دیدار.


زاکه همراه خودش تجربیات ارزنده ای اورد
iaquinta3.jpg


نخستین ازمون جدی پس از بازگشت را با موفقیت بسیار خوبی پشت سر گذاشت و حالا اماده دیدار اروپایی ست تا این بار گلزنی خود را در یک رقابت رسمی اغاز کند. وینچنزو یاکوئنتا که از انگیزه بسیار بالایی برای بازگشت و گلزنی برخوردار است در خصوص شرایط زانوی جراحی شده اش می گوید: خوشبختانه زانویم خیلی خوب پاسخ داد، فرصت زیادی برای بازی کردن نداشتم که مطمئن هستم اهسته اهسته به شرایط بازی دست خواهم یافت و زمان بازی من نیز فرا خواهد رسید.

پس از 140 روز پیراهن بیانکونری را در فلورانس بر تن کردم و پیروزی زیبایی به دست امد و از این بابت خرسندم. تنها 22 دقیقه بازی کردم اما در این زمان هرگز احساس درد نکردم و این خبر و علامت رضایت بخشی ست.

وینچنزو نمایش تیم را برابر فیورنتینا مفید و موفق ارزیابی کرد و افزود: من تکنیک کامل و هماهنگی را از تیم دیدم، برای سه امتیاز به این شهر سفر کرده بودیم و نمی توانستیم بدون امتیاز به خانه برگردیم.

از وی در خصوص اشتباهات داوری سوال کردند و یاکوئنتا تاکید داشت که علاقه ای به صحبت در خصوص اشتباهات داوری ندارد، دیدار سختی بود و در حال حاضر تنها به ادامه این راهی که در پیش گرفته ایم فکر می کنیم.

اما زاکه و امدنش به یووه، او همراه خودش تجربیات بسیار ارزنده ای اورد، مربی باتجربه و پخته ای بر روی نیمکت ما نشست زیرا تیم بزرگی هستیم. او بر روی مسائل تاکتیکی تیم و هر بازی تاکید بسیار زیادی دارد و تمرین زیادی در این باره می کنیم. او دلایل و مسائلی که باید در میدان بازی ارائه دهیم را به خوبی توضیح می دهد، روش ویژه و متفاوتی را دنبال می کند، بیشتر به بازی هجومی توجه دارد، او علاقه مند است که ما به خوبی پرس را انجام دهیم و حریف را در کلیه مناطق تحت فشار قرار دهیم.

مهاجم بیانکونری به پیروزی در هر دیدار تاکید زیادی کرد و گفت: برای رسیدن به سکوی سوم باید مبارزه کنیم، تنها یازده دیدار به انتهای فصل مانده و ما باید هر یکشنبه به پیروزی برسیم، تنها سه امتیاز را هدف گرفته ایم و کسب هر پیروزی هدف ماست.


قهرمانی یورو لیگ و کسب سهمیه هدف نهایی
diego22.jpg


دیه گو ریباس مرد برزیلی و فانتزی باز یووه در ابتدای ورود به یووه نمایش ایده الی از خود نشان داد و توانست همه ی نگاه ها را به سمت خود جلب کند اما رفته رفته روند نزولی وی اغاز شد و نتوانست انتظارات هواداران را براورده کند و تبدیل به یکی از بی اثر ترین بازیکنان یووه شد اما این پایان کار نبود و دیه گو توانست با تلاش و استمرار در هدف خود بر مشکلات غلبه کند و در چند هفته ی گذشته یکی از بهترین و کار امد ترین بازیکنان یووه به شمار رفته است.

دیه گو که در دیدار مقابل فیورنتینا در همان دقایق ابتدایی به زیبا ترین شکل ممکن دروازه ی فری را باز کرد در این باره گفت: "من این کار را در بوندس لیگا زیاد انجام داده ام و کار تقریبا راحتی بود چون در لیگ المان فضای زیادی وجود دارد اما در ایتالیا این فضا به شکل مناسبی وجود ندارد و تیم ها بسیار بسته و فشرده بازی می کنند و همین موضوع کار را برای من سخت کرده است."

"من بسیار سخت کار کرده ام و برای رسیدن به فرم نهایی و ایده ال خود نیاز به زمان دارم تا بتوانم با شرایط مورد نظر خود برسم و واقعا شروع اسانی برای من نبود اما رفته رفته به شرایط ارمانی خود نزدیک می شوم"

"ما در فلورانس خوب بازی کردیم و اعتماد به نفس و نظم تیمی خود را در بهترین حالت ممکن به اجرا گذاشتیم و در نهایت به برتری دست پیدا کردیم تا در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم."

فانتزی باز یووه در پایان گفت: "در فصل جاری دو هدف مهم در پیش داریم که اول رسیدن به مقام قهرمانی یورو لیگ و سپس کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان اروپا برای فصل اینده."


هرگز به فکر ترک یووه نبودم
buffonworld.jpg


تنها چند ماه به اغاز بزرگترین هیجان ورزشی جهان، جام جهانی فوتبال زمان باقی ست و جان لوئیجی بوفون امیدوارست در کنار اتزوری روزهای بزرگ و زیبای رقابت های 2006 را تکرار کند.

سنگربان یووه در مراسمی که جام کوکا کولا به میزبانی رم برگزار می شد شرکت داشت تاکید کرد که همواره خاطرات و دیدن جام قهرمانی سال 2006 هیجان اور و لذت بخش است. " هیجان زیادی را تجربه کردم و در چند ماه اینده به افریقای جنوبی می رویم تا از جام و عنوان خود دفاع کنیم . "

وی در خصوص پیروزی شب گذشته برابر فیورنتینا نیز گفت: این هدف ما بود، ما به جایگاه سوم فکر می کنیم و در حال حاضر در مقام چهارم هستیم. وی در پاسخ به این سوال که ایا امکان ترک یوونتوس وجود دارد نیز چنین گفت: یک مشکل وجود دارد البته به این دلیل که انان جای من نیستند. هرگز به این مسئله فکر نکردم حتی زمانی که لیگ قهرمانان نیز در پیش روی مان نبود.


زاکرونی خطاب به مخالفین: صحبت از یووه کافی ست
zaccl2.jpg


فضایی که این روزها اطراف بیانکونری را در بر گرفته برای البرتو زاکرونی خوش ایند نیست. مربی یووه پس از مدتی سکوت این بار برابر اظهارات ژوژه مورینیو لب به سخن گشود و به مربی نزاتزوری گفت به سخنانش در خصوص یووه پایان دهد.

هر شایعه و تردیدی که پیش از اغاز هر دیدار اطراف یووه را در بر میگرد تنها به این دلیل ایجاد می شود که ما را از راه پیش گرفته دور نمایند. گل فیورنتینا در شرایطی به ثمر رسید که دو بازیکن در افساید قرار داشت.

در خصوص انچه که خطای کیه لینی می گویند نیز باید بگویم که مطئن هستم که جورجو در ان شرایط نمی توانست سنگربان را ببیند و پیش از ان به توپ ضربه زد. روش و سیستم من یک فوتبال زنده را پیش می گیرد، من همیشه این مسئله را مورد توجه دارم نه تنها زمانی که در یووه هستم.

زاکرونی به این سوال که ایا جدال با مورینیو تمام شده نیز اینگونه پاسخ داد " طی روزهای اتی ببینیم چه روی می دهد، منتظر پاسخ مورینیو باشیم. "


منبع:juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بازگشت امیدوار کننده کامو
camo2.jpg


خبر خوش برای زاکرونی و یووه، مائورو کامورانزی نیز مانند یاکوئنتا بازگشت موفق و امیدوارکننده ای را پیش از دیدار رسمی در یک بازی دوستانه جشن گرفت. عصر روز گذشته یوونتوس با دو گل وینچنزو، دو گل پائولوچی و گل های صالی امیجیچ و مائورو برابر بررتی به پیروزی رسید تا خود را اماده دیدار پنجشنبه شب کند.

در این بازی دوستانه، نمایش کاسرس و کامورانزی بسیار قابل توجه و رضایت بخش بود و بازگشت بزرگی را برای این دو مهره بیانکونری رقم زد تا هر دو امیدوارتر در تمرینات پیش از دیدار برابر فولهام شرکت کنند.

گفتنی ست با نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی افریقا، مهره های مطرح بانوی پیر از جمله کامورانزی انگیزه بالایی برای بازگشت و نمایش درخشان دارند تا در لیست نهایی مارچلو لیپی برای سفر به افریقای جنونی قرار گیرند و هیجان یک رقابت جهانی دیگر را تجربه نمایند.

به هر حال بازگشت کامو، کاسرس و یاکوئنتا می تواند به قدرت یووه در دیدار اروپایی مقابل فولهام نیز کمک شایانی کند.


از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد
buffon7.jpg


جیجی بوفون سنگربان افسانه ای یووه اعلام کرد تا زمانی که به تیم ملی ایتالیا دعوت شود به بازی خود ادامه خواهد داد و پس از ان برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

جیجی بوفون که چند هفته ای است به دلیل مصدومیت در ترکیب یووه حضور ندارد در اظهار نظری جالب گفت: "وقتی از تیم ملی ایتالیا کتار گذاشته شوم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و اگر به صورت مداوم به تیم ملی دعوت شوم تا ابد بازی خواهم کرد."

جیجی در ادامه به بازی حساس مقابل فولهام اشاره کرد و گفت: "تنها امید ما برای کسب جام در سال جاری به مسابقات یورو لیگ بر می گردد و بازی مقابل تیم انگلیسی یک گام برای رسیدن به قهرمانی در این بازی ها خواهد بود و باید در زمین خود کار را تمام کنیم."

وی در پاسخ به یک سوال شخصی درباره ادامه زندگی با النا سردووا نیز گفت: ما یک خانواده هستیم و هرگز او را از دست نخواهم داد.


دیه گو باید از زاکه متشکر باشد
diego9.jpg


سیستم و روش جدید مربی بیانکونری به ظهور مجدد فانتزی باز برزیلی کمک شایانی کرده تا بار دیگر دیه گو خود و توانایی هایش را بشناسد و در میدان مسابقه ارائه دهد.

به نظر می رسد تغییر پست و مسولیت این مهره برزیلی به کارایی و موثر بودنش افزوده تا از سویی یووه و از سوی دیگر این بازیکن از نتایج کسب شده خرسند باشند.

کابرینی در خصوص شرایط گذشته و کنونی این بازیکن می گوید: کاملا طبیعی ست، زمانی که یک بازیکن از رقابت های کشور دیگر به ایتالیا می اید با مشکلات و ناهماهنگی هایی روبرو شود و این مسئله در ارائه نمایش او تاثیر گذار خواهد بود. بنابر این، این دلیلی کاملا روشن برای عدم موفقیت دیه گو در ابتدای فصل بود.

اما در حال حاضر او بیش از گذشته به دروازه حریف نزدیک شده و این فضا به او کمک می کند تا موثرتر نشان دهد. در این میان تغییر فضا و روحیه تیمی نیز نقش تعیین کننده ای دارد و این گروه و انگیزه تیمی ست که بازیکن را به سمت خود می کشد تا با نشاط تر و مقتدرتر به میدان رود.


منبع:juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
هموار کردن راه صعود ( یووه ؟ - ؟ فولهام )
team18.jpg


نخستین مصاف سیاه و سفیدهای ایتالیا برابر حریف انگلیسی در رقابت های جام یوفا به میزبانی یووه برگزار خواهد شد، رقابت هایی که امسال با حضور تیم های مطرح و صاحب نام حساسیت بالایی به خود گرفته و حالا پرافتخار ترین تیم سرزمین چکمه ای در شبی که دو نماینده هم وطنش در مسابقات لیگ قهرمانان نتایج دلخواه را کسب نکردند باید از حیثیت کشورش دفاع کند.

شاگردان زاکه رونی این روزها بیش از گذشته به هماهنگی و قدرت دست یافته اند و اعتماد به نفس لازم را کسب و با برتری مقابل فیوره با امادگی و انگیزه ای بالاتر به میدان می روند تا نتیجه را در یک 90 دقیقه به سود خود نمایند تا راه صعود در بازی برگشت و خانه حریف هموارتر شود.

اما امار مصدومین بیانکونری، این تیم که فصل پر فراز و نشیب را پشت سر می گذارد امیدوار است با بازگشت مهره های کارامد و موثر به هماهنگی اخیرش تداوم بخشد و با توجه به نتایج ضعیف درسری A و حذف از کوپا در این مسابقات به پیشروی خود ادامه دهند تا به یوونتوس گذشته نزدیک و نزدیک تر شوند.

مطمئنا در این بازی نیز بوفون درون دروازه بانوی پیر نخواهد ایستاد و منینگر برای بسته نگاه داشتن دروازه یووه در خانه مسولیت و وظیفه بسیار سخت و مهمی دارد و در این میان مدافعین نیز روز سختی را برابر یک تیم انگلیسی که توجه زیادی به حمله و نمایش هجومی دارد پیش روی دارند.

اما هافبک ها که در سیستم زاکه رونی نقش موثرتری دارند و باید در ایجاد و ترتیب دادن حملاتی گسترده و کارساز تلاش بیشتری انجام می دهند نیز در این بازی دوندگی و استحکام مورد نظر زاکه را به نمایش خواهند گذاشت تا موفقیت یووه را رقم زنند.

مهاجمین نیز با پیوستن مجدد یاکوئنتا و انگیزه بالای وی به روزهای بهتر و گلزنی های بیشتر فکر می کنند می دانند که گل زدن در خانه خود می تواند روحیه دیدار برگشت را برای انان بالا برده تا صعود در یک قدمی یووه پیش از دیدار برگشت باشد. در این میان نقش مدافعین برای بسته نگاه داشتن دروازه و مهاجمین برای باز کردن دروازه رقبا در این بازی بسیار پررنگ خواهد بود.


با سیستم زاکه مشکلی ندارم
treeuro.jpg


از لیگ قهرمانان کنار رفته ایم اما مسابقات اروپایی دیگری پیش روی مان است و باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقات انجام دهیم. این بار در کنار البرتو زاکرونی، مهاجم فرانسوی تازه از بند مصدومیت رها شده ای نشسته تا در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل حریف انگلیسی فولهام شرکت کند. دیوید با بیان این جمله مصاحبه خبری خود را شروع می کند.

تصور می کنم که جام مهمی ست، برای کلیه حاضرین در این رقابت کسب جام ارزش زیادی دارد، مطمئنا امیدوار بودیم که شرایط دیگری را حس می کردیم اما حالا در این مسابقات حضور داریم. به هر حال راه پیش روی را می بینیم و به حرکت خود ادامه می دهیم.

احترام زیادی برای فولهام قائلیم اما امیدواریم که بتوانیم به پیروزی های خود در این مسابقات ادامه دهیم، فکر می کنم که در راه همواری قرار گرفته ایم و نتایجی که در جام یوفا کسب کردیم مناسب و خوب است. بازی متفاوتی خواهد بود و همگی در یووه می خواهیم که این راه را تا پایان ادامه دهیم.

ترزگل از مصدومیت و بازگشت دوباره به میادین می گوید، خوب در حال حاضر خوب هستیم اما میدانید که از بسیاری از اهدافم دور شدم، در کنار یووه اهداف زیادی داشتیم اما خوب کار میکنیم و رفع مصدومیت برایم بسیار مهم بود. بار دیگر به ترکیب بازگشتم و این اهمیت زیادی داشت، امیدوارم که بتوانم به بازی کردن ادامه بدهم و گل زنی را اغاز کنم. با کمی دقت و ارامش می توانیم فینال اروپایی را جشن بگریم و اگر این فرم و هماهنگی ای که به دست اوردیم را حفظ کنیم می توانیم تا پایان پیش رویم. همه می خواهم به دیدارهای اتی راه پیدا کنیم و پیروز این جام شویم. به بازگشت به لحظات خوب و روشن فکر کردیم و حالا به جام این رقابت مهم فکر می کنیم.

مهاجم گلزن یووه تاکید کرد که برای او گلزن مسئله ای بسیار متفاوت است. شخصا گلزنی برایم تفاوت دارد، یک لذت محسوب می شود و مسئله ای بسیار مهم است. تمرین می کنم که به دوران خوب و اوجم برگردم. همیشه می دانم که زمانی در فرم ایده ال خواهم بود و ان بازیکن مفید محسوب می شوم که مربی می خواهد و باید تاکید کنم که خوشحالم که در تیم ماندم و امیدوارم که فردا روزی دیگر باشد و من گلزنی ام را نیز اغاز کنم.

ترزگه به کامورانزی اشاره کرد و او را مهره ای بسیار ارزشمند و مهم برای تیم دانست زیرا او خصوصیات ویژه ای در میان هافبک های تیم دارد.

اما دیه گو و کاندروا نیز هماهنگی مورد نظر را کسب کرده اند و از نظر دیوید نیز انان پیشرفت قابل توجهی داشتند ، در اخرین رقابت شاهد نمایش عالی این دو بودیم.

موفق ترین مهاجم خارجی تاریخ بیانکونری در پایان به سیستم کنونی یووه اشاره کرد و گفت: روش تیم تغییر کرده اما با این روش بازی کردن عادت دارم و مشکلی با این سیستم نخواهم داشت. زاکرونی به من وظایفم را گفته و تغییراتی در نحوه حرکتم ایجاد شده، مربی مطالعات زیادی داشته و در خصوص اشتباهات دیگران نیز بررسی داشته، ما به صحبت های وی گوش می دهیم و مسائل متفاوتی را می اموزیم و باید فرصت های خوبی را برای کاپیتان ایجاد کنیم.


برای فولهام احترام قائلیم
zac5.jpg


دیداری دیگر، رقابت اروپایی دیگر و یک ازمون سخت و حساس برای زاکه رونی و شاگردانش. مربی بانوی پیر که نتایج قابل قبولی از زمان حضورش در این تیم کسب کرده در کنفرانس خبری پیش از دیدار رفت مقابل فولهام از حریف تقدیر و تاکید کرد که دیدار دشواری خواهد بود.

حریف سرسختی در این مرحله پیش روی مان است، یک تیم کامل و مقتدر که انگیزه خوبی دارد. در جدول رده بندی نیز از شرایط خوبی برخوردار است. یک مربی متعال و موثر است که تیم بزرگی را راهی میدان می کند. دیدار مهمی خواهد بود و از حالا به 180 دقیقه رقابت سخت فکر می کنیم.

دیدار نخست در خانه برگزار می شود و باید نتیجه را از ان خود کنیم. طی روزهای اخیر، بازیکنان مصدوم به گروه پیوستند هر چند که برخی از انان امادگی حضور کامل را نخواهند داشت اما برگشت انان بسیار موثر خواهد بود.

ما یازده بازی تا پایان فصل داریم و باید با قدرت ادامه دهیم. امیدوارم که بتوانیم با قدرت و هماهنگی پیش رویم. در این دیدار نیز به همه بازیکنان نیاز داریم. سیسوکو می تواند ما را در این بازی همراهی کند و ما از او استفاده خواهیم کرد. ملو محروم است، پولسن توانایی بازی در 90 دقیقه را ندارد. کامورانزی نیز شرایط مشابهی دارد اما کاسرس در حال حاضر برای حضور او تردیدهایی وجود دارد.

پس از اژاکس برابر فولهام به میدان می رویم، این دیدار پس از پیروزی مقابل فیورنتینا در فلورانس از راه می رسد، برتری که تبریک جان الکان را به همراه داشت و این باعث خوشحالی و غرور ماست. این تبریک برایم بسیار خوش ایند بود و انگیزه ما را چندین برابر کرد.

باید همچنان به دنبال کسب تعادل بیشتر باشیم و به خط حمله و تهاجمی شدن نمایش مان کمک بیشتری کنیم. از دیوید خواستم که کمک بیشتری به تیم کند زیرا یک بازیکن مانند او نباید تنها گل بزند. بر روی نمایش بهتر فکر می کنیم و تلاش و تمرین مان را با جدیت ادامه خواهیم داد.


ترجیح می دهم دعوت نشوم تا عذاب اور باشم
alex6.jpg


برای پوشیدن پیراهن اتزوری و حضور مجدد در رقابت های جهانی همچنان بی تاب به نظر می رسد. شاید جامی دیگر انتظار او و هم تیمی هایش را می کشد اما باید بیشتر و بیشتر تلاش کند تا مسافر افریقای جنوبی شود. با این حال در صورتی که همراه لاجوردی پوشان به رقابت های جام جهانی نرود منتظر پیروزی هم وطنانش خواهد بود. الساندرو دل پیرو در مصاحبه ای از شرایط کنونی و گذشته یووه و خودش در فصل جاری می گوید.


الکس طی یک ماه گذشته تغییراتی صورت گرفته و نقش شما نیز پررنگ تر از هفته های نخست فصل به نظر می رسد.
بله مطمئنا تغییراتی صورت گرفته و این تغییرات در نتایج و عملکرد تیم تاثیر گذاشته ، ما مقتدرتر و با روحیه تر شدیم و سرانجام یک ماه مثبت را پشت سر گذاشتیم تا ماه های سیاه و ضعیف مان به اتمام برسد.

چه تفاوتی میان زاکرونی و فرارا وجود دارد ؟
نمی توانیم طی یک ماه و اندی در خصوص تمام تفاوت ها صحبت کنیم. اما انچه که می توان درموردش صحبت کرد این است که زاکه مسائل تازه ای را به همراه خود اورد.

به طور مثال ؟
او تحرک، جدیت و ارامش بیشتری را به تیم منتقل کرد. مسائلی که گم شده بود. در لحظات غم انگیز و ناراحت کننده ای زندگی می کردیم، او تعادل را به ما بازگرداند و شرایط ما را به اوضاع هماهنگ تری رساند.

به اعتقاد شما بحران به اتمام رسیده است ؟
ما کامل از شرایط بحرانی خارج نشدیم، اما کسب نتایج دلخواه و اینده ال را شروع کردیم و می توانیم بار دیگر لبخند بزنیم.

فرارا شخصی ساده و صمیمی بود ایا امکان اینکه لبخند نزنید وجود داشت ؟
زمانی که همیشه از دست می دهید نمی توانید لبخند بزنید.

در فوتبال نیز روانشناسی مانند تکنیک و تاکتیک تیمی دیده می شود، شاید در زمان مربیگری فرارا کمتر به این مسئله توجه می شد و حالا در زمان زاکرونی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ؟
زاکرونی روی ایده ها و نظریاتش تمرین و تلاش می کند و ما می کوشیم تا ایده های وی را اجرا کنیم. بله به این مسئله نیز توجه ویژه ای دارد.

شما با ساکی نیز تمرین کرده اید، چه اندازه شباهت وجود دارد ؟
بله، هر دو در یک مسئله تکنیکی هم عقیده اند. زاکرونی تقریبا هر روز روی موقعیت و سیستم تمرین دارد. البته تمرینات ساکی در تیم ملی متفاوت بود.

اریگو تو را به یورو دعوت کرد و پس از 14 سال امکان داشت شما مسابقات یورو را از دست دهید ؟
من در شرایط و امادگی دو سال پیش هستم. در یورو تقریبا کم بازی کردم. دونادونی سرانجام مرا دعوت کرد.

لیپی برای حضور مجدد نستا تلاش کرد اما برای دعوت شما و توتی صحبت نمی کند .
شاید به اعتقاد مردم من از چشم ها دور باشم. اما من می دانم که طی دو ماه اتی همراه یووه می توانم دوباره به چشم بیایم و توجهات را جلب کنم. به هر حال نمی خواهم رنج اور و عذاب اور باشم و ترجیح می دهم دعوت نشوم.

زاکرونی شما را در پست مورد علاقه به بازی گرفت.
شرایط خوبی دارم و در حال بازی و نمایش خوبی هستم.

زیاد بازی می کنید و بسیار زیاد ؟
این یک بازی ست و زمانی که اماده باشید همیشه بازی می کنید. به سیستم و شرایط هر دیدار بستگی دارد.

چه چیزی در یووه همچنان مایوس کننده است ؟
رده بندی و جدول مسابقات، مسئله ای که همه از ان صحبت می کنند.

دیدار برابر جنوا و اعتراضاتی در خصوص پنالتی .
من خیلی عصبانی شدم اما این مسئله خیلی زود برطرف شد زیرا برای کاری که انجام ندادم تفاوتی ندارد.

سخت ترین لحظه ای که در این فصل حس کردید ؟
زمانی که از لیگ قهرمانان حذف شدیم، لحظه بسیار تلخی بود و البته نمایشی که برابر بوردو انجام دادیم.

با این حال در مسابقات یوفا هستید و می توانید با پیروزی کلیه ناکامی های فصل را کنار زنید.
ما نمی توانیم این گونه دور اندیشی کنیم، ای کاش می شد طی مدتی اندک همه چیز به راحتی تغییر کند. می دانیم که فضا و شرایط تغییر کرده و بهتر نیز خواهد شد، به قدرتمند شدن فکر می کنیم و از لحظات کنونی خوشحالیم. غمگینی ما این است که نمی توانیم برای اسکودتو مبارزه کنیم.

یک مسئله ناخوش ایند در سری A، هفت خواهر دیگر وجود ندارد .
هفت خواهر را نمی بینیم اما مسابقات همچنان با فشردگی و دقت دنبال می شود. حالا پالرمو و ناپولی وجود دارند، فصل های گذشته پارما و فردا فیورنتینا .

در لیگ قهرمانان تیم های ایتالیایی نتیجه خواهند گرفت ؟
امیدوارم، فیورنتینا در بازی رفت شایسته شکست نبود و امیدوارم که پیروزی از ان ایتالیایی ها شود.

رازولینی را می شناسید، او گفت که شما برای او یک الگوی ورزشی هستید که به او انگیزه می دهید. این برای شما بسیار گران بهاست ؟ این طور نیست ؟
بسیار خوشحالم و احساس غرور می کنم. برای موفقیت او در المپیک زمستانی بسیار خرسندم و از او ممنونم. خیلی دوست دارم که مانند انچه که او گفته باشم .


منبع:juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
ابروداری به سبک یووه ( یووه 3 - 1 فولهام )
team01.jpg


یووه به تیفوسی های خود و تمام ایتالیایی ها خیانت نکرد و مانند همیشه این بار نیز نوبت به این تیم بزرگ رسید تا کشورش را نجات دهد و حیثیت فوتبال سرزمین چکمه ای را بازگرداند. یک هفته اروپایی حساس اما تلخ برای ایتالیایی ها پشت سر گذاشته شد و با حذف دو نماینده این کشورامشب چشم امیدشان به سیاه و سفید پوشان یووه بود تا با یک نمایش دیدنی و جذاب پیروزی ارزشمند و ابرومندانه ای را به انان هدیه دهند.

بانوی پیر در خانه و پیش روی تیفوسی هایش نمایش زیبا و هماهنگی ارائه کرد و به پیروزی پر گل سه بر یک دست یافت تا دیدار برگشت و صعود به مرحله بعد مسابقات هموارتر شود. حالا در ورزشگاه المپیکو جشنی به پاست و حاضرین امیدوارند این جشن تا پایان رقابت ها ادامه داشته باشد.

دیدار با هجوم فولهام از همان دقیقه یک اغاز شد، افسایدی که گرفته شد و حملاتی که خیلی سریع توسط مهمان ترتیب داده می شد اما این حرکات تهاجمی تنها 5 دقیقه دوام داشت تا یووه خیلی زود بازی و کنترل توپ را از ان خود کرد و توانست با نخستین حمله جدی خود توسط مدافع پیش تاخته به گل نخست برسد. دقیقه 9 ضربه سر نیکولا لگروتالیه به گل تبدیل شد و با این گل حملات بیانکونری رنگ و بویی جدی به خود گرفت.

گل نخست اغاز گر نمایش هجومی تر از یووه بود و زاکه نشان داد که توجه ویژه ای به نمایش هجومی دارد. در ادامه بارها شاهد نمایش و حرکات بسیار دیدنی کاندروا و مارکیزیو در میانه میدان بودیم که در لحظاتی نیز با همکاری دیه گو صحنه های هیجان اوری خلق می شد. این حملات تا دقیقه 25 به خوبی پیش رفت تا زبینا دیگر مدافع تیم نیز به گل برسد تا یووه با دو گل از حریف پیش بیافتد.

فولهام با دریافت گل دوم به خود امد و کمی بهتر و دقیق تر به بازی ادامه داد و برای دقایقی بازی را در کنترل خود گرفت تا توانست در دقیقه 35 بازی به تک گل خود در این بازی دست یابد. اتوهو نیز در این صحنه از غفلت مدافعین بهره برد و دروازه منینگر که روز خوبی را پشت سر گذاشت باز کرد تا فاصله به حداقل برسد.

با این گل و با توجه به دقایق باقی مانده، یووه بازی را به میانه میدان کشاند و اهسته اهسته کنترل دقایق گذشته را به دست اورد و در حالی که به اخرین دقیقه زمان های اضافی نیمه نخست می رسیدیم و همه منتظر سوت اتمام این نیمه بودیم با کرنری که به دست امد، ترزگه به زیبایی بازگشت خود را جشن گرفت تا گل سوم تیمش را در دقیقه حساس به ثمر برساند.

با این نتیجه دو تیم راهی رختکن شدند و در برگشت زاکه دست به تعویض زد، صالی امیجیچ که همچنان امادگی کامل را به دست نیاورده جای خود را به کامورانزی تازه از بند مصدومیت بازگشته داد تا نیروی تهاجمی تیم کاسته نشود.

حملات دو تیم به خوبی ادامه داشت اما یووه بسیار هماهنگ و زیبا کار می کرد و یاران فولهام به راحتی دروازه میزبان را به خطر نمی انداختند. در طول رقابت نیز منینگر بسیار خوب ظاهر شد. تعویض های بعدی زاکه نیز موثر بود، ترزگه جای خود را به یاکوئنتا و در ادامه پولسن نیز از میدان خارج و سیسوکو جای او را در ترکیب گرفت.

دقایق پایانی نیز با نمایش خوب یوونتوسی ها سپری شد تا بانوی پیر اروپا پس از غلبه بر فیورنتینا، پیروزی پرگل و مهم دیگری را این بار در رقابت اروپایی تجربه و ثابت کند به حیات همیشگی خود بازگشته و جشن بزرگی را در المپیکو همراه تیفوسی هایی که پس از شنیدن سوت پایان بازی یکصدا بازیکنان را به سمت پیچ معروف و مشهور شیره آ دعوت می کردند، به پا کند.

ترکیب و نمرات بازیکنان یوونتوس
منینگر 6 - زبینا 7 - لگروتالیه 7 - کاناوارو 6.5 - گروسو 6 - امجیچ 6 ( کامورانزی 6 ) - پولسن 6 ( سیسوکو ) - مارکیزیو 6 - کاندورا 6 - ترزگه 6.5 ( یاکوئنتا 6 ) - دیه گو 6


براي پیروزی انگیزه بالایی داشتیم
trezeguet1.jpg


با زدن گل در واپسین دقیقه نیمه نخست راه پیروزی را هموارتر کرد، ترزگل خود نیز این عقیده را دارد اما تاکید می کند بیش از گلی که به ثمر رسانده از پیروزی تیم خوشحال است. مهاجم فرانسوی که به گلی که در سال 2010 می خواست رسیده می گوید به دلیل مصدومیت ماه ها دور بودم و بی صبرانه به گل زدن فکر می کردم.

گلی که زدن راه را بر روی تهاجملات فولهام تنگ کرد، البته اینکه گل زدم یا گل نمی زدم زیاد مهم نیست بلکه انچه که بسیار پر اهمیت است پیروزی تیمی ست. بسیار خوب کار کردیم و می توانیم با این قدرت به پیشروی ادامه دهیم. در حال بهتر شدن هستیم، پیروزی در فلورانس به ما انگیزه داد تا با قدرت بیشتری راهی میدان شویم. در جاده مناسبی گام گذاشتیم و حضور داریم.


ایتالیا به ما افتخار می کند
legro3.jpg


در رقابت های اروپایی خواهیم ماند و به راه خود ادامه می دهیم، این خواسته و عقیده زننده نخستین گل بانوی پیر در دیدار شب گذشته است. نیکولا لگروتالیه که به واقع با پیوستن زاکه حیات تازه ای را در کنار یووه اغاز کرده با بیان این نکته ادامه می دهد فوتبال ایتالیا می تواند به تیم ما افتخار کند.
ما نام ایتالیا را در اروپا نگاه داشتیم. فرصت خوب و بزرگی در اختیار داریم و می توانیم این جام را به خانه بیاوریم. مطمئنا یک جام اروپایی می تواند حس و قهرمانی زیبایی برای ما محسوب شود.

پس از سری B به سکوی سوم رسیدیم و بعد جایگاه دوم و حالا می توانیم یک قهرمانی اروپایی را جشن بگیریم. باید به پیشروی و رشد خود تا پایان راه ادامه دهیم.

مدافع بیانکونری بسیار خوشحال است زیرا تیمش بازی متفاوتی را اغاز کرده و در میدان مسابقه مانور زیبایی را ارائه می دهد. در حال حاضر می توانیم با قدرت و انگیزه بالا راهی لندن شویم، بسیار مطمئن و با اعتماد هستیم.

می دانیم که بازی اسانی نیست اما برای اینده و خواسته خود باید پیروز شویم. برای بازگشت کامورانزی بسیار خوشحالم وی در کنار یاکوئنتا نمایش خوبی داشتند، این دو بازیکنان بزرگی هستند و پس از دوران مصدومیت طولانی به ترکیب بازگشتند مانند سایر مهره های اسیب دیده که امسال تعدادشان زیاد بود.


نتیجه دیدار برگشت قابل پیش بینی نیست
zac1.jpg


پیروزی ای شیرین، زیبا و مهم برای یووه و ایتالیا، البرتو زاکه رونی که توانسته تیم را متحول سازد پس از کسب برتری مقابل فولهام در پاسخ به این سوال که این پیروزی، نتیجه ای مطمئن برای دیدار برگشت به شمار می رود گفت می بایست به دنبال نتیجه ای بزرگ و ایده ال به میدان می رفتیم، انها در خانه بسیار قدرتمند و خطرناک ظاهر می شوند و این پیروزی برای ما ارزش زیادی داشت.

امیدوارم که این طور باشد و ما بتوانیم به راحتی صعود کنیم. نمایش و دیدار زیبا و خوبی بود. خوب و دیدنی بازی کردیم اما باید به فکر دیدار برگشت باشیم زیرا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

زاکه به این سوال که نتایج خوب و قابل توجه ادامه خواهد داشت نیز گفت که باید بتوانیم به راه خود ادامه دهیم، من که این طور فکر می کنم و تصور می کنم که می توانیم. تیم کامل و بزرگی را در اختیار دارم و همه در کنار یکدیگر می کوشیم که نیروی و قدرت یووه را نشان دهیم. در خط حمله و بازی تهاجمی بسیار خوب ظاهر می شویم و من از این بابت خرسندم. حس می کنم که در راه هموار و مقتدری گام گذاشتیم و می خواهیم این راه را پیش ببریم.


منبع:juventus
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
اگه فولام رو حذف کنیم به برنده کدوم بازی میخوریم؟
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
اینم از اون بازیهای عجیب و غریب. تا دقیقه 10 ،3-0 یووه، آخر سر 3-3 مساوی!!!
امیدوارم مقام چهارمو از دست ندیم.
ای خدااااا به چه روزی افتادیم!!!
 

sіπa

Registered User
تاریخ عضویت
10 فوریه 2010
نوشته‌ها
1,703
لایک‌ها
8
امسال برای سومین بار یکی از تیم های معروف ایتالیایی 4 تایی و تحقیر شد اونم مقابل چه تیمی؟!
فولام :lol:
 
بالا