• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب اولین بازی با سرمربی گری زاک رو مساوی کردیم که شاید نقطه امیدی باشه برای یووه.

----------------------
بررسی اخرین وضعیت مصدومان یوونتوس
team15.jpg


امار مصدومین بانوی پیر در این فصل بسیار بالا بوده و با وجود بهبودی نسبی برخی بازیکنان اسیب دیده همچنان ترکیب یووه از بازیکنان صد در صد اماده ای بهره نمی برد در این میان گفته می شود فیلیپه ملو که نمایش خوبی نیز ارائه نکرده با اسیب دیده جزیی روبروست اما به دیدار اتی این تیم خواهد رسید.

زاکه در میانه میدان با مشکلات زیادی برخورد کرده زیرا در این بازی سیسوکو محروم است، صالی امیجیچ و مارکیزیو نیز مصدوم هستند و قادر به همراهی یووه نخواهند بود. ملو نیز با امادگی کامل در میدان حاضر نخواهد شد و این بر مشکلات تیم و مربی خواهد افزود.

به این دلیل کاندروا در کنار دچلیه وظایف سنگین تری را به عهده خواهند گرفت و باید نمایش بهتر و قدرتمندتری را ارائه دهند.

گفتنی است وضعیت نهایی بازیکنانی چون ترزگه - جووینکو و کامورانزی همچنان مشخص نشده است و طی هفته های اتی قادر به همراه یووه نخواهند بود.


پیشنهاد یووه باعث افتخار من است
pazzini.jpg


مطمئا این نتایج ناخوش ایند و ضعیف نباید ادامه داشته باشد و باید از هم اکنون به فکر جذب مهره های کارامد در فصل اتی بود. در این میان نام پاتزینی نیز مطرح شده هر چند که ارتباط خوبی با امائوری ندارد اما وی در این خصوص علاقه یووه و تمایل خود به بیانکونری شدن گفت:

"گفته می شود که یوونتوس به من توجه دارد و این مطمئنا برای من بسیار ارزشمند است. زمانی که یک تیم بزرگ و مطرح در سطح کشور به تو توجه دارد باعث غرور من می شود و این برای من جذاب و هیجان اور است که یووه تمایل به خرید من دارد.در حال حاضر باید با سمپدوریا بسیار خوب نتیجه بگیریم و نمایش خوبی داشته باشم و این انگیزه ای ست تا بهتر کار کنم و برای من غرورافرین است."


juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
دو امتیاز دیگر از دست رفت ( لیورنو 1 - یوونتوس 1)
legro1.jpg


یوونتوس که برای سفر به لیورنو دچار حادثه شده بود نتوانست با یک پیروزی به خانه بازگردد. عصر روز گذشته در حالیکه بازیکنان سوار بر اتوبوس به سمت هتل محل اقامت شان می رفتند دچار صانحه شد اما هیچ خطری بازیکنان و تیم یووه را تهدید نکرد هیچ کدام از گروه بازیکنان و تیم مربیان این تیم زخمی و دچار جراحات نشدند و با حضور سریع پلیس مشکل حل شد اما مشکل کسب امتیاز این تیم همچنان به قوت خود باقی ست. یوونتوس زاکرونی نیز چندان در امر نتیجه گیری موفق ظاهر نمی شود هر چند که نتایج شکست به تساوی تغییر چهره داده اند اما توفیقی که در انتظار مدیران باشگاه با حضور زاکرونی می رفت حاصل نشده و تنها دو امتیاز در دو دیدار به دست امده، این بار شهروندان لیورنو از پرافتخار ترین تیم کشورشان پذیرایی می کردند.

بازی با حملات یووه اما کنترل خوب بازی توسط یاران میزبان اغاز شده بود. در همان ابتدای بازی لیورنو چند فرصت برای نشان دادن قدرت خود کسب کرد اما فرصت ها بسیار خطرناک نبودند. اهسته اهسته یاران زاکه نیز خودی نشان دادند با این وجود این لیورنو بود که پیش از اینکه یووه کنترل بازی را در دست بگیرد دروازه مهمان بزرگ را توسط فیلیپینی گشود تا پس از مدتها شاهد دریافت گل نخست بازی توسط یووه باشیم. یووه بارها از حریف پیش می افتاد و در دقایق بعدی گل تساوی را دریافت می کرد . در ادامه و در حالیکه بازی از دقیقه 40 می گذشت لگروتالیه به نجات تیم امد و با ضربه ای گل سیاه و سفید ها رقم زد تا با توجه به نتایج دیدارهای گذشته امیدوار شویم که شاید این بار یووه بتواند گل پیروزی را در نیمه دوم به ثمر برساند و پس از هفته ها شادی یک پیروزی را به هوادارانش هدیه دهد.

با این امید راهی نیمه دوم شدیم. نمایش و بازی بیانکونری بسیار بهتر و تهاجمی تر از 45 دقیقه نخست بود. شرایط و فضا بازی در دست مردان زاکرونی بود و نمایش رو به جلوی این تیم نوید به دست امدن گل را برای تیفوسی ها میداد اما چنین نشد. یووه حمله کرد اما حملاتش بسیار زهردار نبود هر چند که سنگربان حریف در چند صحنه موفق به دفع ضربات مهره های یووه شد و انان را از به ثمر رساندن گل محروم ساخت.

در دقایق پایان و در حالیکه فشار حملات بیانکونری بیشتر می شد ملو که به هیچ عنوان بازیکن موثری در طول فصل نشان نداده با خطایی که مرتکب شد با کارت زرد دوم جریمه و بانوی پیر را ده نفره کرد تا از فشار یووه برای گلزنی کاسته شود. در این لحظه زاکرونی کاپیتان تیمش را بیرون کشید تا با فرستادن یک بازیکن جوان سرعت تیمش را افزایش دهد اما موفق به نتیجه گیری در پایان بازی نشد. در زمان های اضافی نیز بوفون در دو واکنش عالی دروازه را از باز شدن در واپسنین دقایق نجات داد تا سیاه و سفید ها که سفر خوش ایندی را اغاز نکرده بودند به پایان ناخوش ایندتری دست نیابند.

یوونتوس با زاکرونی نیز موفق به کسب پیروزی نشد و روند ناکامی های این تیم بزرگ ایتالیایی همچنان ادامه پیدا کرد تا وظیفه مسولین این باشگاه در پایان فصل بسیار سنگین تر شود. زیرا هیچ بیانکونری در جهان حاضر به تکرار این شرایط در فصل دیگری نیست.


مرتکب اشتباه شدیم
zaccheroni3.jpg


با قدرت به میدان گام نهادیم اما اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم. زاکرونی که پس از کسب تساوی دوم تیمش پیش روی دوربین های تلویزیونی ایستاده بود تاکید کرد که تیمش برای خروج از این لحظات به شرایط ارمانی رسیده، با تفکرات و فضای منفی که اطراف ما را فرا گرفته به این بازی رسیدیم روش های زیادی را باید مرود ازمون قرار دهیم. لیورنو بسیار بابرنامه ظاهر شد و کیفیت خوبی را ارائه کرد اما نمایش بسته ای داشتند. به هرحال بازی اسانی نبود، ما اشتباهات زیادی داشتیم و به نظر می رسد هنوز با این روش بازی کردن عادت نکرده ایم اما امیان و اعتقادی که یووه به خود دارد بازگشته، از حریف عقب افتادیم و تلاش کردیم و به نتیجه رسیدیم. این حقیقت دارد که در این بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم و باید در رفع ان بسیار سریع ظاهر شویم.


در این سیستم ازادی بیشتری دارم
legro2.jpg


گلزن شب گذشته یووه یک مدافع است که تاکید دارد از چیرو فرارا مسائل مهمی را اموخته و از این مربی جوان با گلی که به ثمر رساند خداحافظی می کند. نیکولا لگروتالیه گفت: گل زدن همیشه خوشحال کننده و زیباست. اما این گل به تنهایی پیروزی نمی اورد و یک گل کافی نیست. شب گذشته نمایش خوبی به ویژه در نیمه دوم ارائه کردیم اما موفق به کسب سه امتیاز نشدیم. در حال حاضر تنها پیروزی را کم داریم اما شرایط رو به پیشرفت و بهبود است.

نیکولا در خصوص سیستم زاکرونی در یووه نیز گفت: فوتبالم را با این روش اغاز کردم و از این سیستم بسیار خوشم می اید زیرا ازادی عمل بیشتری دارم. به هر حال هر طور که مربی صلاح بداند بازی خواهیم کرد.

وی در پایان از مستر فرارا نیز یاد کرد " چیرو فرارا به من کمک زیادی کرد و با این گل از او خداحاظی می کنم. "
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
شکست طلسم ( یووه ؟ - جنوا ؟ )
team17.jpg


درمانگاه و کلینیک پزشکی باشگاه یووه اهسته اهسته در حال ترخیص مصدومین است. یکشنبه المپیکو پس از مدتها شاهد بازگشت برخی مهره های اسیب دیده تیم از جمله کامورانزی، مارکیزیو و صالی امیجیچ خواهد بود تا در سومین دیدار زاکرونی منتظر درخششی که هفته ها انتظارش را می کشیدیم باشیم.

هفته ها و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم تا سرانجام مدیران دست به تغییراتی زدند و حالا با گذشت دو هفته از جانشینی زاکه همچنان به دنبال سه امتیاز یک دیدار هستیم و امیدواریم این بار این سه امتیاز جادویی که برای به دست اوردنش طلسم شدیم را کسب کنیم.

به لیست نفرات دعوت شده یووه که می نگریم اسامی بازیکنانی را می بینیم که مطمئنا حضور مجددشان می تواند تیم را از این وضعیت نجات دهد و قلب هواداران را شاد. عصر امروز مربی بانوی پیر می تواند از بوفون در درون دروازه تیم بهره ببرد، با وجود اینکه هفته ای سخت را پشت سر گذاشت اما بیماری انفلوانزای وی بهبود یافته و می تواند تیم را همراهی کند.

کاناوارو نیز سلامتی کامل خود را به دست اورده و بدون کوچکترین مشکلی در ترکیب قرار خواهد گرفت اما زاکه امیدوار است این مدافع ملی پوش در طول بازی دچار درد و ناراحتی ای که مجبور به خروجش از میدان شود، نشود. گروسو در کنار کیه لینی و لگروتالیه گزینه های حضور در خط دفاع هستند. نیکولا که با پیوستن زاکرونی به یووه انگیزه و قدرت بیشتری برای حضور در ترکیب به دست اورده می تواند در کنار کیه لینی خط دفاع مستحکمی را در اختیار تیم بگذارد اما باید این استحکام از میانه میدان اغاز شود.

جایی که دیه گو، کامو و سیسوکو می توانند با هماهنگی و دوندگی بازی را در کنترل بانوی پیر قرار دهند. ملو که از این بازی محروم است و با بازگشت سیسوکو و مارکیزیو می توان امید داشت که این دو مهره در کنار یکدیگر نمایش بهتری را ارائه دهند هر چند که شرایط حضور 90 دقیقه ای برای یار جوان یووه کمی مشکل خواهد بود. اما در این پست کاندروا و جووینکو نیز حضور خواهند داشت که مطمئنا کاندروا را در ترکیب خواهیم دید. سباستین نیز در شرایطی که نیاز به بازی سرعتی داشته باشیم می تواند تیم را یاری دهد.

اما خط حمله، منطقه ای که این روزها از بحرانش صحبت می شود. ترزگه و یاکوئنتا که مصدوم و غایبند اما دل پیرو و امائوری، این دو بر خلاف فصل گذشته زوج موفقی نشان ندادند، الکس از زمان بازگشت به ترکیب پس از مصدومیت و مربیگری زاکرونی موثر و گلزن نشان داده اما امائوری همچنان یک ناکام بزرگ جلوه می کند. اگر این برزیلی فرصت های اتی را نیز از دست دهد نمی تواند امیدی به ملی پوش شدن داشته باشد.

در کنار این دو مهاجم، پائولوچی تازه بیانکونری شده نیز حضور دارد اما در فرصت هایی که به او داده شد چندان قدرتمند ظاهر نشد با این حال می توانیم به دیدارهای اینده امیدوار باشیم تا شاید این مهره نیز مانند یووه راه درخشش را اغاز و طلسم ناکامی را بشکند.


قلب هواداران را دوباره فتح خواهیم کرد
zaccheroni2.jpg


اهسته اهسته به فضا و محیط اشنا می شود و می کوشد تا تیم را به فضایی ارمانی برساند. البرتو زاکرونی که برای سومین مرتبه هدایت تیم را به عهده می گیرد در کنفرانس خبری حاضر می شود و از نیاز یووه به افزایش روحیه و تلاش برای رشد و پیشرفت بیشتر گفت.

بازی برابر جنوا اسان نیست اما یووه یک هفته بزرگ و پرتلاش را پشت سر گذاشته، تمام وقت تمرین کردیم و اماده یک دیدار عالی هستیم. یک هفته مثبت و عالی سپری شد تا بدانیم که همه یک خواسته داریم و در کنار یکدیگر به ان خواسته فکر می کنیم. خوشحالیم که اکثر بازیکنان به نزدمان برگشتند زیرا ما به همه نیاز داریم. به هر حال به دلیل مصدومیت انان با برخی تمرین گروهی نمی کنیم اما شرایط انان رضایت بخش است.

مصدومین روز پنجشنبه در کنار ما یک دیدار دوستانه شرکت کردند، خوب کار کردند و در حال تلاشند که به ترکیب برگردند. در این لحظات به اینده فکر می کنیم به یک تیم کامل. اما یاکوئنتا خیلی خوب پیش می رود، تمرینات خوبی را سپری کرده و به زودی به ما ملحق می شود. خواسته بزرگ او بازگشت به میدان است و من این انگیزه را در چهره او می بینم. اما مشخص است که در ابتدای برگشت به دلیل غیبت طولانی با مشکلاتی روبرو خواهد شد که به خوبی انان را کنار خواهد زد.

امائوری و مشکل گلزنی ، او مهره ای کارامد و موفق است و زمانی که به یووه پیوست کیفیت خوب خود را نشان داد، باید کمی تغییر کند و نیاز به اغاز گلزنی خواهد داشت. به هر حال نمی توانیم خصوصیات فردی و بارز او را پنهان کنیم، خصوصیات مهم و ارزشمند، که تا زمانی که گلزنی را شروع نکند گفته نمی شود. او نباید تنها به گلزنی فکر کند باید بداند که در دوره ای مهاجمین برای گلزدن دچار مشکل می شوند امائوری باید به بازی خوب فکر کند.

نتایج و فضا دلپذیر و رضایت بخش هواداران نیست، به این گروه سلام می رسانم به هر حال این دوره ای ست که در ان هستیم و امتیازاتی را که می خواهیم به دست نمی اوریم. در حال حاضر به بازی خوب و نتیجه فکر می کنیم و خوب تمرین خواهیم کرد. جنوا تیم قدرتمندی ست و فوتبال زیبایی ارائه می دهد.

زاکرونی به تیم و شاگردانش اشاره کرد و افزود: من برای هدایت این تیم دعوت شدم و با افتخار پاسخ مثبت دادم، یک تیم و باشگاهی کاملا حرفه و بزرگ که ارزش بسیار زیادی دارد. به دوران اوج خود ایمان داریم و تنها این تیم را اوج گیرد و بزرگی همیشگی خود را ارائه دهد را می خواهیم.

سیستم هایی که برای هر دیدار ارائه می دهیم متفاوت و قابل تغییر است. در حال حاضر به سه مدافع فکر می کنم اما این بستگی به شرایط بازی دارد. امکان دارد به پنج مدافع تغییر کند و حتی چهار. من به هواداران می گویم که در این زمان اندک می خواهیم تغییر کنیم و حالا نوبت ماست تا تیفوسی ها را با یک پیروزی خوشحال و خرسند کنیم و قلب انان را دوباره فتح کنیم.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر جنوا
بوفون – کاسرس – کیه لینی – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – کامورانزی – جووینکو – گریگرا – سیسوکو – کاندروا - پائولوچی – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه و مارونه


juventus
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام
تبریک!
بلاخره بعد از هفته ها شکست و ناکامی و مساوی! بردیم
یووه3-2جنوا

نکته جالب گلزنی هر دو مهاجم ، امائوری و الکس بود که بدون شک بهترین بازیکن زمین هم الکس بود
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

منم تبریک می گم اولین برد رو با زاکرونی به دست آوردیم .
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یووه با الکس بلند شد ( یووه 3 - جنوا 2 )
alex-amauri.jpg


او یک عاشق واقعی ست، یک وفادار حقیقی، یک کاپیتان باارزش و یک اسطوره همیشگی، الکس که در روز رکوردزنی خود برای کسب یک پیروزی به میدان رفته بود توانست با دو گلی که به ثمر رساند به پیروزی بانوی پیر کمک کند تا پس از هفته ها جشن پیروزی به پا کنیم و به او لقب قهرمان هفته یووه را بدهیم.

استادیوم المپیکوی شهر تورینو در روز سن والنتینو میزبان بیانکونری و حریفش جنوا بود، سرمای شدید هواداران را تحت تاثیر قرار داده بود اما گرمای بازی انان را جذب کرد. بازی از همان ابتدا بسیار دیدنی اغاز شد، دو تیم بازی سریع و تهاجمی را ارائه کردند و بارها دروازه دو تیم شاهد حملات گسترده یاران حریف بود.

یوونتوس که از 6 ژانویه به دنبال پیروزی بود با زاکرونی به میدان رفته و سخت در تلاش بود تا سه امتیازی را از ان خود کند. اما چهره الکس که دقایقی قبل از بازی با پیراهن شماره 445 جشن گرفته بود دیدنی تر بود او بسیار خرسند و شاداب بود و نمایش یووه نشان داد که می توان امیدی به کسب پیروزی در این بازی داشت.

حملات بسیار دقیق تر و بابرنامه پیش می رفت و در حالیکه کاناوارو و گروسو در میدان نبودند اما مشکلی احساس نمی شد با این حال جنوا با روسی خیلی زود به گل رسید. بوفون برای گل نشدن این ضربه تلاش زیادی کرد اما موفق نشد تا روسی و جنوا از بیانکونری پیش بیافتد.

این گل برخلاف بازی بود و از این پس حملات یووه را بیشتر شاهد بودیم. با این حال دقایق زیادی صبر کردیم تا سرانجام در دقیقه 42 امائوری مهاجمی که هفته ها در انتظار گلزنیش ماندیم با ضربه ای دیدنی گل تساوی را به ثمر رساند. او به اندازه ای از این گل خوشحال و شاد بود که با کارت زرد داور جریمه شد اما شادی این گل که پس از مدتها به ثمر رسید ارزشمندتر بود.

نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید اما 45 دقیقه دوم، با تعویض جنوا شروع شد. اما یووه بهتر و قدرتمند تر بود الکس که همراه دیه گو بازی را در دست گرفته بود توانست با همکاری این برزیلی صحنه ای بسیار دیدنی را رقم زند و در نهایت تیم را به گل دوم برساند. بانوی پیر پیش رفت اما تنها یک دقیقه این برتری دوام داشت.

بلافاصله روسی جنوا را به گل دوم رساند تا بازی به تساوی دو بر دو برسد. با این حال این پایان کار نبود. یوونتوس نمایش زیبایی ارائه می کرد و این کاپیتان بود که برای گل دوم در روز رکوردشکنی بی تابی می کرد تا سرانجام با ارسال دچلیه به توپ رسید اما بر روی او مرتکب خطا شدند تا داور بازی اعلام ضربه پنالتی کند.

کاپیتان که اکثر ضربات پنالتی را به خوبی می زند توانست یک گل دیدنی دیگر را وارد دروازه جنوا نماید تا تیم با نتیجه 3 بر 2 از حریف پیش بیافتد. حالا با این گل، کاپیتان نشان می دهد که یک حرفه ای تمام عیار و یک نجات دهنده بزرگ است و زاکرونی با تجربه ای که دارد به این مهره ارزشمند اعتماد می کند تا خود و تیمش به پیروزی برسند.

الساندرو دل پیرو 268 گل خود را با پیراهن سیاه و سفید یووه می زند، گلی که زاکرونی را به همراه یووه از این بحران خارج می کند.

ترکیت و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 5 – زبینا 5/6 – لگروتالیه 5/5 – کیه لینی 6 – کاسرس 5/6 – سیسوکو 5/6 – کاندروا 5/5 ( مارکیزیو 5/6 ) – دچلیه 6 – دیه گو 5/ 6 – امائوری 7 – دل پیرو 5/7 – زاکرونی 5/6


شاید بهترین نمایشم در این فصل بود
alex6.jpg


الساندرو نخستین پیروزی زاکرونی را به او هدیه کرد و یووه بار دیگر به کسب پیروزی برگشت. پیروزی که بیش از یک ماه انتظارش را کشیدیم تا بار دیگر به اینده و جدول رده بندی امیدوار شویم.

یک نمایش عالی در کنار دو گل ارزشمند و حیاتی در روزی که رکورد 445 بازی را ثبت کرد. کاپیتان مبارزه اصلی را در روزی زیبا برد و گفت: برای ما پیروزی بسیار زیاد ارزشمند و مهم است. البته هر بازی برای ما مهم و سه امتیاز ان قابل توجه. به هر حال در دیدار روز گذشته شما پیشرفت و رشد ما را دیدید. رشدی که در نمایش ما به خوبی دیده می شد. بر روی قدرت و توان خود بازی را تحت کنترل خود قرار دادیم و در نهایت پیروز شدیم.

خیلی خوب بودیم و از اینکه گل زدم بسیار زیاد خوشحالم. در حال حاضر به اینده و راهی که پیش رویمان است فکر می کنیم. امیدواریم که نتایج درخشان ادامه داشته باشد زیرا تلاش بسیار زیادی می کنیم و هیجان زیادی داریم و به ادامه ان نیاز داریم.

کاپیتان به اشتباهات تیمی اشاره ای داشت و افزود: مسلما است مشکلاتی داشتیم و در دقایقی خسته کننده ظاهر شدیم اما این تنها مشکل ماست و حالا به مرور این نواقص را نیز رفع می کنیم.

از الکس در خصوص اینکه این بازی بهترین نمایشش در طول فصل جاری بود و وی پاسخ داد: بله، شاید بهترین بازی من بود اما مطمئن نیستم.

توبیاس نیز به ورزشگاه امده بود تا نمایش پدر را از نزدیک و از جایگاه ویژه ببیند نیز خوش شانسی را به پدر در روز سن والنتینو هدیه کرد و الکس دراین باره گفت: البته نخستین مرتبه ای نیست که پسرم برای دیدن نمایش من به ورزشگاه می اید اما باید بگویم که بله او برای من بسیار خوش یمن است.

مربی جنوا به گل سوم و ضربه پنالتی معترض بود و کاپیتان در پاسخ به اعتراض گاسپارینی نیز چنین می گوید: من به هیچ وجه گول نزدم من متاسفم. من تنها توپ را نگاه کردم و من متوجه نشدم که خطا در خارج و یا داخل محوطه روی داد.


بررسی مهره های بیانکونری
1266244211_team19.jpg


یوونتوس بار دیگر جادوهایی کاپیتانش را در کنار خود دید تا همراه شماره ده خود پرواز کند. سرانجام یوونتوس نخستین پیروزی خود را از تاریخ 6 ژانویه با درخشش دو مهاجمش کسب کرد تا زاکرونی که این روزها در نقش مربی و روانشناس در کنار بانوی پیر حاضر می شود جشن زیبایی را در استانه دیدار دشوار برابر اژاکس به پا کند. به بررسی بازی و مهره های یووه می پردازیم.

الکس دل پیرو
کلید بازی در دستان او بود، کاپیتانی که جادویش بار دیگر راه پیروزی را هموار تر کرد. در 445 دیدارش در سری A و شکستن رکورد بونیپرتی یک نمایش درخشان را ارائه کرد که نشان دهد در 35 سالگی نیز می توان ستاره دیدار بود. در نخستین گل سرزنده بودنش را ثابت کرد و در طول بازی بسیار اماده و قبراق بود. چهره اش شادابی خاصی داشت و در یک ضربه پنالتی کلیه خواسته های یک ماه و اندی بانوی پیر را پاسخ داد. البته باید از مدافع حریف نیز متشکر باشیم که خطایی مناسبی در منطقه مناسب بر روی کاپیتان انجام داد هر چند که نمی توان درخشش یک کاپیتان ارزشمند را در این بازی پنهان کرد حتی اگر پنالتی ای صورت نمی گرفت. امتیاز شماره ده سیاه وسفیدها 5/7 است، امتیازی بسیار بالا و ارزشمند.

امائوری
گل تساوی با گلزنی یک برزیلی. سرانجام او نیز جشن گلزنی برپا کرد و پس از گل پیراهن خود را از تن کند تا کارت زرد بگیرد اما این کارت برای او که مدتها انتظار شادی پس از گل را می کشید چندان ناراحت کننده نبود. در کنار این گل از او یک نمایش بی نظیر دیدیم و نشان داد که زاکرونی به او امید بسته و این امید بی فایده نیست. امتیاز او نیز 7 است.

بوفون
یک مقایسه کوتاه و گذرا به عملکرد این سنگربان نشان می دهد که او در این بازی متزلزل ظاهر شد. شاید بیماری در نمایشش تاثیر گذاشته باشد اما او بهترین سنگربان جهان است. در گلی که روسی به ثمر رساند یک اشتباه بزرگ کرد تا روسی قاتل جیجی تلقی شود اما استادیوم یکپارچه شروع به سر دادن Forza gigi کرد تا حمایت خود را از دروازه بان تیم شان اعلام کنند. با این وجود امتیاز او بسیار پایین است، 5.


juventus
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
سلام به همه تیفوسی های عزیز. بلاخره پس از مشکلات فراوان و تیفلرینگ ما هم تونستیم پس از مدتها وارد سایت بشیم.
میبینم که یووه حال و روز خوشی نداره... امیدوارم با این برد به روزای خوبش برگرده.
راستی چخبر از ترزگه ؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام به همه تیفوسی های عزیز. بلاخره پس از مشکلات فراوان و تیفلرینگ ما هم تونستیم پس از مدتها وارد سایت بشیم.
میبینم که یووه حال و روز خوشی نداره... امیدوارم با این برد به روزای خوبش برگرده.
راستی چخبر از ترزگه ؟
سلام محسن جان

به نظر می رسه حال تیم داره به روال عادی خودش بر می گرده باید نشست و دید که یووه آژاکس رو می تونه شکست بده یا نه؟
همین الان می خواستم خبر خوب بازگشت ترزگه و کامو رو بزارم:دی
-------------------------

بازگشت ترزگل - کامورانزی به ترکیب یووه
camo-tr.jpg


در استانه ی دیدار مقابل آژاکس هلند در رقابت های لیگ اروپا خبرهای خوبی در اردوی یووه به گوش می رسد و پس از بازگشت مارکیزیو و امجیچ به تمرینات یووه و حضور مقابل جنوا اکنون پزشکان باشگاه یوونتوس از امادگی دیوید ترزگه و مائورو کامورانزی دو بازیکن تاثیر گذار یووه خبر داده اند و اعلام کرده اند این دو بازیکن می توانند در دیدار مقابل آژاکس به میدان بروند.

دو بازیکن فوق روز گذشته در تمرینات یووه حضور پیدا کردند و با امادگی کامل تمرینات را پشت سر گذاشتند و امادگی خود را برای حضور در دیدار مقابل اژاکس اعلام کرده اند و تنها مشکل یووه به مصدومیت امائوری باز می گردد که احتمال می رود نتواند در دیدار مقابل اژاکس به میدان برود. گفتنی است امائوری در دیدار مقابل جنوا از ناحیه عضله با مشکل مواجه شد.


دیه گو دوباره زنده شد
diego1.jpg


نخستین پیروزی زاکرونی با گلزنی مهاجمینش رقم خورد تا سرانجام بانوی پیر سه امتیاز شیرینی را به تیفوسی های منتظرش هدیه دهد و با این برتری به مصاف اژاکس حریف هلندی رود. نگاهی گذرا به نمایش یوونتوس در سه بازی اخیر که توانسته 5 امتیاز را از ان خود کند نشان می دهد که تیم با پیوستن زاکرونی با تغییراتی روبرو شده و چهره مهره های بانوی پیر نیز نشان از تغییراتی بنیادی در سیستم و حتی روحیه انان می دهد.

برتری برابر جنوا در حالی به دست امد که یووه در دو دیدار گذشته خود نیز نسبت به زمان حضور چیرو بهتر، روان تر و بابرنامه تر ظاهر شده بود اما در این 90 دقیقه، نمایشی به مراتب بهتر و هماهنگ تر ازانان دیدیم تا سه امتیاز نیز صید شود.

اما این سه گل چگونه به دست امد، بی توجه به مشکلات و عدم هماهنگی کامل در خط دفاع که به باز شدن دروازه یووه می انجامد. حضور دیه گو پس از مدتها پاسخ داد، او با نشستن زاکه بر روی نیمکت یووه چهره ای دیگر گرفت و توان و دوندگی بهتری را ارائه کرد. گل نخست الکس با بازی و نمایش هماهنگ و زیبای این دو بازیکن رقم خورد. در این صحنه اوج هنر دیه گو را در کنترل توپ می بینیم و کیفیت بالای بازی او را که در نمایش کلیه بازیکنان یووه دیده نشد، یوونتوس زاکرونی به این برزیلی فرصت دوباره داد تا بار دیگر زنده شود و قدرت عمل را در میانه میدان به دست گیرد و در کنار کاندروا که با امدنش به یووه کمک کرد و مارکیزیو که مطمئنا حضورش امیدبخش است به یوونتوس امکان حیاتی دوباره دهد.

دیه گو که با بر تن کردن پیراهن سیاه و سفید بسیاری را ناامید و بسیاری را خوشحال کرد تنها یک راه پیش روی داد و ان ادامه نمایش مطلوب است که ثابت کند یک فانتزی باز موثر در ترکیب تیم خواهد بود، هر چند که با دیه گو و اصرار به حضورش در ترکیب سیستم، وظایف و حتی هنر برخی ستاره های تیم را تغییر داده و موجب نارضایتی تیفوسی ها شده اما او می تواند یک مهره موثر برای یوونتوس باشد که از خریدش بیش از این اظهار ناامیدی نکنیم.


قهرمانی جوانان یووه در جام ویارجو
javanan4.jpg


یک جام زیبا و بسیار ارزشمند برای باشگاه یوونتوس جامی که در شرایط کنونی می تواند تیم را به حیاتی دوباره برگرداند. عصر امروز جوانان یووه در دیدار نهایی رقابت های ویارجو با نتیجه 4 بر 2 از سد امپولی گذشت و جشن قهرمانی به پا کرد.

عصر امروز فینال تحت تاثیر نمایش جادویی دو یار یووه قرار گرفت، ایموبیله به همراه یاگو چنان درخشیدند که همه توجهات را محو خود کردند. در این دیدار ایموبیله سه گل و یاگو یک گل به ثمر رساندند. در پایان رقابت ها نیز در کنار قهرمانی یوونتوس ایموبیله با به ثمر رساندن 10 گل به عنوان اقای گل و پسر طلایی مسابقات انتخاب شد.

در جشن قهرمانی مسولین یووه و پسران قهرمانی بیانکونری یاد دو جوان از دست رفته تیم السیو و ریکاردو را گرامی داشتند و قهرمانی خود را تقدیم این دو مهره ارزشمند کردند.


juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

امشب بازی بسیار حساسی برابر آژاکس هلند داریم که امیدوارم با درخشش بازیکنان تیم پیروزی دلچسبی را ازآن خود کنیم

اله امیدوار به ادامه پیروزی
1266439877_alexcl2.jpg


رقابت برابر اژاکس فرصتی ست برای ادامه نمایش قدرتمندی و زیبایی بانوی پیر، فرصتی که پس از برتری برابر جنوا می تواند یووه و الکس را به انچه که می خواهند برساند. کاپیتان که روزهای به یادماندنی را سپری می کند در کنفرانس خبری پیش از بازی به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار البرتو زاکرونی شرکت و تاکید کرد که دیدار مقابل اژاکس برای او و تیمش یک ازمون مهم به شمار می رود.

فضا و شرایط جدیدی را تجربه خواهیم کرد، مسابقات اروپایی با نامی متفاوت، بله حقیقت دارد این مسابقات لیگ قهرمانان نیست اما تیم های بسیار قدرتمند و بزرگی در این دوره حاضر هستند، ای کاش که از جام باشگاه ها خارج نمی شدیم و در شروع فصل ناکام نبودیم. به هر حال دیدار برابر جنوا تمام شد و حالا اژاکس حریف بعدی ماست، یک تیم با قدرت و منظم که در تاریخ مصاف های دو تیم یک دیدار را انجام داده و پیروز شدم.

این تیم بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و دارد. من از بودن در این شرایط خوشحالم و امیدوارم گلزنی هایم ادامه داشته باشد، برای پیروزی که در دیدار یکشنبه کسب کردیم احساس عجیبی دارم و با این احساس و انگیزه به مصاف اژاکس می رویم.

می دانیم باید بهتر و قدرتمند تر شویم ، مشکلاتی داریم اما این مسائل نمی تواند بهانه ای برای نتایج ما باشد و باید فردا یک نمایش بسیار مستحکم و هماهنگی ارائه دهیم و با پیروزی به خانه بازگردیم. برای یک تساوی به میدان قدم نخواهیم گذاشت. پیروزی هدف نهایی ماست و یک یوونتوس کامل و مقتدر را در میدان رقابت خواهید دید، تیمی که از هر نظر، فنی، تکنیکی، روانی و قدرت در بهترین سطح حضور دارد. برای انچه که از دست دادیم و روزها و هفته های گذشته متاسفیم اما در حال حاضر باید به بهتر شدن و اینده فکر کنیم.


راه قهرمانی از هلند اغاز می شود ( آژاکس ؟ - ؟ یوونتوس )
team17.jpg


تنها چهار دیدار رسمی میان این دو تیم در خانه اژاکس برگزار شده و بانوی پیر با دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست به کار خود در هلند پایان داده اما در کلیه چهار دیدار، یوونتوس موفق به گلزنی شده و پنج گل را در خانه اژاکس به ثمر رسانده تا همواره با گل به خانه برگردد. در کنار این موفقیت؛ دیدار فینالی که در فصل 96 به میزبانی رومی ها برگزار شد را می بینیم. رقابتی دیدنی و به یادماندی که با پیروزی و بالابردن جام توسط شاگردان مارچلو لیپی ختم شد.

در ترکیب کنونی یووه دل پیرو ان رقابت را تجربه کرده و با یاد ان روزها به میدان می رود اما ستارگانی همچون بوفون، کامورانزی، کاناوارو رقابت سال 2004 را به یاد دارند و این بار در تلاشند تا در رقابت اروپایی دیگر به پیروزی برسند.

حال و هوای باشگاه ایتالیایی طی هفته های اخیر رضایت بخش و ارام نبود اما به مرور و در سه هفته پایانی به شرایطی ثابت گام برداشته تا سرانجام یکشنبه گذشته با هنرنمایی مهاجم شان به سه امتیازی بسیار حیاتی دست یابند و با روحیه ای دو چندان خود را به بازی امشب برسانند.

بوفون بهترین سنگربان جهان یک 90 دقیقه سخت را برابر مهاجمین قدرتمند و گلزن حریف پیش روی دارد و اشتباهی که در دیدار مقابل جنوا از وی سر زد نگران کننده بود هر چند که هواداران هرگز نسبت به توانایی های او تردید نکردند و ان صحنه را جزیی از حوادث فوتبال تلقی کردند. به هر حال می دانیم که جیجی تجربیات بسیار گران بهایی در رقابت های بین المللی دارد و این تجربیات در کنار روحیه ای که از دیدار یکشنبه شب نصیب شان شد می تواند به بسته ماندن دروازه در هلند کمک شایانی کند.

اما در خط دفاع، غایبی بزرگ در لیست نفرات اعزامی دیده می شود، فابیو کاناوارو که در تورینو ماند تا خود را برای دیدار اتی در سری A اماده نماید. کیه لینی به همراه لگروتالیه تازه متولد شده که با سیستم زاکرونی همخوانی قابل توجهی کسب کرده در کنار گروسو و گریگرا می توانند غیبت کاپیتان ملی پوش را بی اثر کنند.

میانه میدان نیز مرکز هنرنمایی ستارگانی ست که امید تازه ای برای ثبت موفقیت در کنار یووه به دست اورده اند. دیه گو این روزها خوش می درخشد و بازگشت مارکیزیوی جوان و اینده دار در کنار کامورانزی و سیسوکو قدرت و استحکام را یک بار دیگر به میانه میدان بانوی پیر بازگرداند. مائورو که تجربه دیدارهای اروپایی ارزشمندی دارد می تواند دقایقی برای یووه در ترکیب قرار گیرد و در لحظات حساس به کمک تیم بیاید. در این پست نباید سباستین و کاندروا را فراموش کنیم. کاندروا بهترین مهره برای جانشینی مائورو در شرایط کنونی محسوب می شود و سباستین که نیروی جوانی و
انگیزه بازگشت دوباره می تواند او را تبدیل به مهره ای کارساز و خطرناک کند.

بازگشت ترزگه در این روزها بهترین خبری ست که می شنویم اما امیدواریم او بار دیگر مصدوم نشود. دیوید را با مربی جدید ندیده ایم و منتظریم تا مهاجم فرانسوی با این مربی در ترکیب قرار گیرد تا وظایف او را درک کنیم. هر چند که یک مهاجم به گلزنی فکر می کند اما حمایت و هماهنگی با سایر مهاجمین به پیروزی تیم می انجامد.

امائوری نیز پس از ماه ها به گل رسید، فرصتی برای ملی پوش شدن باقی نمانده و او باید پیش از همیشه به دنبال نشان دادن توانایی ها و هنر خود باشد و یک دیدار اروپایی می تواند نقش تعیین کننده ای برای اینده این برزیلی – ایتالیایی داشته باشد.

اما گلزن این روزهای بانوی پیر، او مهره ای 35 ساله است که نیرو و قدرتش نشانی از سنش ندارد و با تغییراتی برروی نیمکت تیم، نمایش و حضور او نیز دچار تحولی عمیق شد. هر چند که در زمان مربیگری چیرو نیز کاپیتان در زمان حضور در ترکیب یک مهره موثر نشان می داد.

همه منتظر یک، یکشنبه دیگرند. نمی توانیم همیشه از او گل بخواهیم اما نگاهی به کارنامه این مهاجم ارزشمند به ما گوش زد می کند که او می تواند یک نجات دهنده بزرگ در لحظاتی حساس باشد و امیدواریم 300 گل خود را در رقابتی اروپایی به ثمر برساند.


ما حق از دست دادن این دیدار را نداریم
zaccl.jpg


البرتو زاکرونی و نخستین دیدار اروپایی همراه بانوی پیر. رقابتی که در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و راه اینده وی و تیمش هموارتر خواهد شد. به اعتقاد مربی سیاه و سفیدها، اژاکس را تیمی با برنامه توصیف می کند و در کنفرانس خبری می گوید: اژاکس با دقت و برنامه بازی می کند و برای پیروزی در خانه برابر ما صف ارایی خواهد کرد. ما حق از دست دادن دیدار را نداریم.

بسیاری از مصدومین به ترکیب بازگشتند هر چند که در امادگی کامل به سر نمی برند اما باید راه خود را با این نفرات از سر گیریم. تنها به ادامه موفقیت فکر می کنیم و به کسب پیروزی در این دیدار. ما نمایش خوبی در طول فصل نداشتیم اما کیفیت بازی ما مورد توجه ست. می توانیم بهتر و قدرتمند تر ظاهر شویم، می خواهیم پیشرفت کنیم و نتایج را از ان خود. به هیچ وجه قصد خروج از مسابقات را نداریم.

باید جدی و با قدرت به نتایجی که می خواهیم فکر کنیم، یک هفته تمرین و تلاش کردیم و به این دو بازی توجه زیادی داشتیم. باید به مرحله بعدی راه یابیم. در کنار این نکته باید توجه داشته باشیم که رشد قابل قبولی در نمایش هایمان داشته باشیم. به بهتر شدن و شادی هواداران دقت کنیم. من بسیار جدی هستیم درست مانند شاگردانم که در طول هفته با انگیزه ای بالا تمرین کرده و خود را اماده این رقابت نموده اند.

مربی یووه تاکید کرد شناخت اندکی از مسابقات یوفا دارد اما همان گونه که طی این مدت اندک از یووه و پسران بیانکونری شناخت پیدا کرد می تواند با این رقابت ها نیز همخوانی داشته باشد.زاکه در پایان خاطر نشان کرد یووه با اعتماد به نفس بالا و با جدیت راهی میدان می شود و بازیکنان باید نمایشی عالی ارائه دهند.


juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تبریک می گم دوستان بازی خوبی بود.


امائوری امستردام را تسخیر کرد ( اژاکس 1 - یووه 2 )
ajaxjuve.jpg


الکس می سازد و امائوری می نوازد تا بار دیگر پیروزی ای حیاتی با گلزنی و خلاقیت دو مهاجم بیانکونری رقم خورد. پس از هنرنمایی الکس در ورزشگاه المپیکو و به ثمر رساندن دو گل برابر جنوا، نوبت به امائوری رسسید تا این بار در امستردام ارنا دو گل ارزشمند و حیاتی را به نام خود ثبت کند تا بازگشت یوونتوس پررنگ تر جلوه کند. در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های یوفا، هلندی ها که در ارنا با در دست داشتن پرچم های سفید زیبایی خاصی به بازی دو تیم داده بودند در پایان شاد به خانه بازنگشتند و بانوی پیر در نمایشی حساب شده توانست با پیروزی به وطن برگردد و با امید بیشتری به دیدار برگشت فکر کند.

زاکرونی در این بازی حرفه ای نشان داد و از همان ابتدا ترکیبی را به میدان فرستاد و نمایشی از شاگردانش خواست که ثابت کرد این تیم برای کسب یک تساوی به میدان حریف قدم نگذاشته. اژاکس هجومی تر شروع کرد و در همان ابتدای بازی توانست توسط سلمانی که در یک ضد حمله فوق العاده سریع صاحت توپ شده بود به گل برتری دست یابد. یک گل زیبا برای میزبان که می توانست کنترل دقایق باقی مانده را در اختیار بگیرد اما چنین نشد و یوونتوس اهسته اهسته برنامه خود را در زمین حریف اجرا کرد تا توانست با هنرنمایی کالپیتان و ارسال دقیق دچلیه با هنرنمایی امائوری به گل تساوی برسد.

نیمه نخست این دیدار هیجان انگیز و سریع و در عین حال تماشایی دنبال شد و اژاکس در کنار نمایش با برنامه یوونتوسی ها، حاضرین در ورزشگاه را خرسند کردند. این نتیجه تا پایان این نیمه پا برجا ماند تا شروع 45 دقیقه دوم که از سرعت بازی به طرز قابل توجهی کاسته شد و تیم هلندی خطرناک تر ظاهر شد.

با این وجود این هنر، تجربه و انگیزه فولادی پوشان یووه که نتیجه داد و توانست این گروه تازه بازگشته را به گل دوم و پیروزی بخش نزدیک کند. در حالی که میزبان برای گل برتری تلاش می کرد و مدافعین یووه را با مشکل روبرو می کرد این شاگردان زاکرونی بودند که توپ مناسبی را برای شماره ده خود اماده و کاپیتان نیز با دقت و زیبایی هر چ تمام تر با یک ارسال بی نقص مهاجم برزیلی تیم را صاحب موقعیت ارزشمندی کرد تا امائوری نیز با یک پرش بلند و ضربه سری دقیق دروازه اژاکس را برای بار دوم باز و مهمان قدرتمند را پیش بیاندازد.

پس از این گل، نمایش دو تیم افت زیادی کرد، هر چند که تیم هلندی در چند نوبت برای به دست اوردن گل تساوی بسیار خطرناک و زهردار ظاهر می شد و در یک صحنه نیز بوفون با خوش شانسی تیر دروازه را ناجی خود و یووه دید تا یوونتوس در پایان 90 دقیقه با یک برتری بسیار ارزشمند و حساس به خانه بازگردد و امیدوار به صعود به مرحله بعد باشد.


امائوری انگیزه بالایی برای گلزنی داشت
zaccl2.jpg


بلیت اروپایی در جیب البرتو زاکرونی، تنها یک 90 دقیقه دیگر می تواند او را به همراه شاگردانش به خواسته ای ارزشمند برساند. مربی بانوی پیر که پس از پیروزی در سری A در یک نمایش اروپایی توانست در خانه حریف به برتری مهمی دست یابد در گفتگویی کوتاهی پس از بازی گفت: باید کمی دقت بیشتری می کردیم، دقایقی خسته کننده بازی کردیم و اشتباهاتی داشتیم. من به پسرانم گفته بودم که اژاکس تیم قدرتمندی ست و ما در این شرایط با تمام قوا به میدان نمی رویم و برخی خصوصیات را در اختیار نداریم که اهسته اهسته به ان دست می یابیم اما باید از تجربه خود نهایت استفاده را بکنیم.

به هر حال توانستیم پیروز شویم و این بسیار ارزشمند است. من به امائوری ایمان داشتم. از همان ابتدا و زمانی که گل نمی زد نیز گفته بودم که او مهاجمی موفق است و همه مهاجمین در شرایط وی قرار می گیرند. او بسیار خوب ظاهر شد و انگیزه بالای خود را برای گلزنی نشان داد. تصمیم به بازگشت و باز کردن دروازه رقبا گرفت و به ان دست یافت. در حال تلاشیم تا راه پیش روی را به خوبی طی کنیم و او نیز در این راه خوب کار کرد.


juventus
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام
دوستان تبریک
هرچند یه آژاکسی نیز هستم! ولی دوستم داشتم یووه برنده بشه - چون واقعا به این جام نیازمندیم
 

Del Piero

Registered User
تاریخ عضویت
23 ژانویه 2010
نوشته‌ها
252
لایک‌ها
3
پیروزی یوونتوس در مقابل جنوا و آژاکس رو خیلی تبریک میگم

به امید موفقیتهای بیشتر
 

هستی

همکاربازنشسته
تاریخ عضویت
12 آپریل 2007
نوشته‌ها
3,894
لایک‌ها
708
سن
36
محل سکونت
My Dreams
تبریک جواد جان و بقیه دوستان یووه ای
فقط 1 صحنه که پلانتی کرده بود کلینی و داور نگرفت باعث شد ناراحت بشم که امکان داشت یووه ببازه
ولی خب الان که برد و تموم شد رفت:D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

دوستان این ترجمه هست یا خودشون مینویسند(کانون هوادارها)؟!
واقعا این جمله خیلی زیباست....

بعضی وقتها بچه ها خودشون می نویسن بعضی وقتها هم خبر ها رو ترجمه می کنن;)

تبریک جواد جان و بقیه دوستان یووه ای
فقط 1 صحنه که پلانتی کرده بود کلینی و داور نگرفت باعث شد ناراحت بشم که امکان داشت یووه ببازه
ولی خب الان که برد و تموم شد رفت:D

ممنون هستی جان
درسته منم گفتم الانه که پنالتی بگیره که خدا رو شکر خطر از بیخ گوشمون گذشت:D
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
تنها به ادامه موفقیت در کنار یووه فکر می کنم
1266582156_alex9.jpg


الساندرو دل پیرو در امستردام ارنا همچون ستاره ای درخشید تا در کنار گلزنی امائوری هیجان را به تیفوسی های یووه که هفته های منتظر چنین نمایشی از تیم و بازیکنان محبوب شان بودند هدیه دهد. یک دل پیرو در بهترین فرم در کنار یک یوونتوس متحمل شده می تواند ما را امیدوار تر نماید.

اله در پایان بازی و در گفتگوی تلفنی با خبرنگار شبکه یوونتوس که با شوخی به کاپیتان گفت از هم اکنون برای سفر به جام جهانی اماده ای گفت: ممنونم از اعتماد شما اما کمی زود است در این لحظه تنها به ادامه این موفقیت در کنار یووه فکر می کنم و بعد به مسائل دیگر. بسیار خوشحالم، بسیار خوشحال اینگونه بسیار خوب است. از این پیروزی احساس غرور می کنیم. اژاکس تیم قدرتمندی ست اما ما برای شکست انان بسیار جدی و مطمئن بودیم و می دانستیم که توان ان را داریم. یک بازی دیگر پیش روی داریم و باید به برتری دیگری برسیم.


از خداوند ممنونم
amauri5.jpg


یک گل عصر یکشنبه و دو گل پنج شنبه شب در رقابتی اروپایی. حالا او خود را اماده بازگشتی قدرتمند به همراه یووه می کند تا ثابت شود برای ملی پوش شدن انگیزه های بالایی دارد. امائوری که سرنوشت این بازی را به خود اختصاص داد می گوید: بسیار خوشحال و خرسندم. همان نتیجه ای رقم خورد که می خواستیم، بی صبرانه منتظرش بودیم. ممنونم از خداوند و امیدوارم به چنین ادامه ای . مهاجم برزیلی که به همراه صالی امیجیچ در دیدار مقابل جنوا کمی اسیب دیده بود تاکید دارد که مشکلی نیست و خوشحالیم که بدون استراحت در ترکیب قرار گرفتیم. همه در تیم در حال رشد و پیشرفت هستیم و این هدف ادامه خواهد داشت.


بررسی مهره های بیانکونری
team18.jpg


یوونتوس برای کسب یک پیروزی ارزشمند در خانه اژاکس شایسته نشان داد و توانست با هنر مهاجمینش که این بار نیز خوش درخشیدند با برتری به کشور بازگردد. زاکرونی برای رسیدن به اهدافش ثابت کرد که برنامه و سیستم خاصی را دنبال می کند و در این راه به کلیه بازیکنانش ایمان دارد. او امائوری را زنده کرد و به الکس چنان نگریست که بای می نگریست.

دل پیرو چه نمایشی
کمی اشتباه کرد و اگر بخواهیم بخش منفی نمایش کاپیتان را ارزیابی کنیم باید بگویم که توپ هایی را از دست داد اما بخش اعظمی از نمایش او را هنر و دقتش در بر می گیرد. او عامل پیشی از اژاکس بود و بازی را در دست گرفت تا با هنر او در کنترل زیبای توپ و ارسال هنرمندانه اش برای دچلیه که او نیز در این صحنه عالی کار کر امائوری را به گل تساوی رساند و در ادامه این دل پیرو بود که بار دیگر تجربه بالای خود را برای پیروزی یووه به کار گرفت تا این بار در یک پاس گل ارزشمند امائوری را به گل دوم برساند تا همه یک صدا از کاپیتان متشکر باشند. امتیاز این مهره همیشه معتبر و موثر 5/7 است.

امائوری
زمانی که در پست همیشگی خود به بازی گرفته نمی شد و زوجی در کنار خود نمی دید نتیجه همان می شد که می دیدیم، یک مهاجم کم اثر که گلی از او نمی دیدیم اما به خط حمله در کنار دل پیرو جای گرفت و حالا همان مهره ای شد که می خواستیم. از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند ظاهر می شود و توان بالایی دار. از مبارزه خسته نمی شود و تا پایان پرتوان کار می کند. دو گل در کنار نمایش خوب نشان داد که او اعتماد زاکرونی را جلب کرده و پاسخ این اعتماد را نیز به خوبی می دهد تا امتیاز 8 را به خود اختصاص دهد.

زبینا
تنها مهره ای که در ترکیب یووه ضعیف نشان داد، اژاکس بازیکنان بسیار سریعی در اختیار داشت و بسیار سریع ظاهر می شد. زبینا از نظر فیزیکی توان مقابله با یاران حریف را نداشت و او را در فرم ایده ال در این بازی ندیدیم. گریگرا نیز پر اشتباه بود اما بهتر از زبینا ظاهر شد تا این فرانسوی امتیاز 5 را در پایان دیدار از ان خود کند.


juventus
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام به همه ي يوونتوسيا::D

سلام دوست من
به جمع هواداران یووه خوش آمدید:happy:
امیدوارم زیاد به ما سر بزنید:rolleyes:

------------------------------------------
سه رمز اله
alex9.jpg


اعتماد مربی، تمرینات بابرنامه، دقیق و همیشگی در کنار خانواده، اگر الساندرو دل پیرو می درخشد به این سه دلیل است. اله که برای به ثمر رساندن سیصدمین گل خود بی تابی می کند با پیوستن زاکرونی دوباره متولد شد زیرا مربی معقتد است که یک بازیکن مانند دل پیرو می تواند مرکز فعالیت های تیمی را به خود اختصاص دهد و با انگیزه و تجربه ای که دارد موفقیت تیمی را رقم زند.

پس از گل زنی برابر جنوا، نمایش بی نظیر در هلند متوجه شدیم که دل پیرو بازگشته، دل پیرو دوباره متولد شده و دوباره گل می زند تا یووه نفس بکشد تا به دنیای فوتبال بازگردد. زاکه به الکس و هنرش ایمان دارد و به او وظایفی می دهد که شایسته کاپیتان است و بارها در طول دوران بازیگری نشان داده در صورتی که به او اعتماد کنند پاسخ اعتماد را به بهترین نحو خواهد داد و حالا زاکرونی این پاسخ را می بیند.

دل پیرو یک بازیکن مانند سایر بازیکنان است، این اعتقادی ست که چیرو فرارا داشت و ضربه این اعتقادش را خورد، زاکرونی نیز چنین اعتقادی دارد اما می داند که دل پیرو مهره ای مانند سایرین نیست. اگر به او اعتماد کند و اله را برای کمک به تیم رها کند، به نتیجه دلخواه دست می یابد.

در کنار این ایمان و اطمینان مربی، تمریناتی را از اسطوره بیانکونری می بینیم که ثابت می کند او قصد توقف ندارد. بیش از سایرین تمرین می کند، بیش از سایرین تمرینات اختصاصی و ویژه ای را دنبال میکند و هرگز خسته نمی شد. در کنار گروه و مانند انان تمرینی را پشت سر می گذارد و همواره به مهره های تازه وارد و جوان کمک و راهنمایی می کند.

همواره در توقفی کوتاه به بازگشتی طولانی و بزرگ فکر می کند. در تلاش است همه را غافلگیر نماید و توانایی های خود را با عمل ثابت کند.

اما در کنار این عوامل و انچه که در ذهنیت او به سر می برد باید به درون قلب او نظاره کنیم. الکس مرد خانواده ای صمیمی ست. قلب و روحش برای خانواده می تپد. سونیا همسر کاپیتان همواره در کنار اوست و برای تولد دوباره الکس از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. به ورزشگاه می اید، به همراه تیم راهی هلند می شود و زندگی ارامی را برای دل پیرو و خانواده فراهم می کند. یک زندگی بدون حاشیه و خبرساز. اما یک مدیر در کنار انان برنامه ها را انچه که می خواهند پیش می برد. استفانو، برادر بزرگ الساندرو که مدیر برنامه های اوست و همیشه از کودکی تا کنون او را راهنمایی و کمک کرده. استفانو نه تنها برای بازگشت برادر تلاش می کند بلکه کلیه مسولیت های تمدید قرارداد و مسائل مربوطه را دنبال میکند و به بررسی شرایط بازی اله می پردازد. ارتباط خوبی با تیفوسی های الکس دارد و سایت شخصی او را در دست می گیرد تا ستاره محبوب بیانکونری بار دیگر تولد شود.


این یووه را می خواهیم ( بولونیا ؟ - یووه ؟ )
team19.jpg


اینگونه یوونتوس را می خواهیم، همان گونه که طی این یک هفته دیدیم و حالا انتظاری بیش از این داریم. سرانجام پس از تحمل شکست ها و نتایج ضعیف توانستیم شادی دو پیروزی متوالی را احساس کنیم و به بازگشت تیم محبوب خود امیدوارتر.
البرتو زاکرونی یوونتوس را از یک بیماری سخت و مزمن نجات داد و توانست تیمی که هفته ها رخت بیماری بر تن کرده بود را ازاین حالت اسفناک رها کند. نمایش بیانونری بامربیگری زاکه پیشرفت کرد و تحسین تیفوسی ها را پس از مدتها در برداشت تا روحیه از دست رفته انان نیز مانند پسران سیاه و سفید بازگردد.

پس از برپایی جشن دو پیروزی حساس و ارزشمند این بار بولونیا پیش روی یوونتوس قرار می گیرد تا شاید این بار شاهد سومین پیروزی متوالی تیم باشیم. می دانیم برای رسیدن به شرایط ایده ال زمان می خواهیم، نمی توانیم از یک تیم بیمار که تیمی از مصدومین را از ابتدای فصل در کنار خود می دید و ضعیف کار می کرد انتظار نمایش بی نقص را داشته باشیم اما می توانیم سه امتیاز ارزشمند دیگری را از انان طلب کنیم.

مربی تازه وارد این گروه تاکید می کند که به توانایی های شاگردانش اعتماد کامل دارد و از همان ابتدا می دانسته با چه شرایط و چه تیمی روبرو خواهد شد. زاکه تنها عوامل روحی را عامل مشکلات یووه می داند و معتقد این تیم توان و قدرت کافی برای غلبه بر رقبا را دارد اما روحیه و اعتماد به نفس خود را از دست داده بود و حالا با این ذهنیت این تیم بار دیگر تولد شده و به اوج گیری می اندیشد.

در دیدار عصر امروز، نگاه ها بیش از گذشته به بوفون خواهد بود. بهترین سنگربان جهان که کمی دچار مشکل شده اما با بازنگری دوباره می تواند همان جیجی همیشگی باشد. خط دفاع در کنار دروازه بان تیم این روزها فشار زیادی را به دلیل سیستم جدید متحمل می شوند. که مطمئنا با مرور زمان اوضاع بهتر خواهد شد.

اگر دیدار برابر اژاکس را مد نظر بگیریم، می بینیم یووه در میانه میدان کمی مشکل دارد و زمانی که میانه میدان را از دست داد بازی را در اختیار حریف هلندی گذاشت تا دقایق سختی را پشت سر بگذارد. اما در این دیدار مطمئنا زاکرونی تدابیری را برای مشکلات میانه میدان تیم اندیشیده تا فشار بر خط دفاع و سنگربان این تیم کاسته شود.

نکته مثبت و قدرت یووه این روزها خط حمله و مهاجمینش هستند، مهره هایی که پیش از حضور زاکه بر روی نیمکت یووه تبدیل به بازیکنانی بی خطر و بی اثر شده بودند و گلی از انان نمی دیدیم اما حالا امائوری زنده شده، دل پیرو چنان قدرتمند ظاهر می شد که تیم دوباره برمی خیزد.

یوونتوس بلند شده و قصد توقف دوباره ندارد و هواداران نیز چنین انتظاری از تیم و ستاره های محبوب خود دارند. بنابر این در این دیدار نیز منتظر یک جشن دیگر هستیم. این بار برابر بولونیا.


استحکام تیمی رمز پیروزی یووه
zaccheroni2.jpg


پیروزی برابر اژاکس را فراموش کنیم و به دیدار اتی خود فکر کنیم، نظر شما چیست ؟ مطمئنا همه تیفوسی ها با توجه شرایطی که بانوی پیر در این فصل تجربه کرد از برتری در دو دیدار متوالی بسیار خرسندند اما مربی سیاه و سفیدها تاکید دارد این برتری ها فراموش شده و باید به برتری دیگری توجه کرد.

برای زاکرونی قطع موفقیت های کنونی غیر ممکن است و او تلاش می کند با روحیه به شاگردانش انان را راهی میدان نماید و سه امتیازی را در کارنامه تیم بیافزاید. وی در کنفرانس خبری پیش از بازی شرکت کرد.

از زمانی که به یووه پیوستم همواره تلاش کردم که تیم برابر این شرایط به مبارزه بپردازد. دیدار مقابل لاتزیو در شرایط بسیار دشواری از راه رسید و سپس لیورنو، جنوا و اژاکس. در حال حاضر بولونیا را پیش روی داریم که در اخرین دیدارش به تساوی دست یافته و در مقابل لیورنو و فیورنتینا به برتری رسید، کولومبا همیشه خوب ظاهر می شود و از حال و روز تیم بسیار خرسند است. برخی معتقدند من شبیه او هستم اما نه، او زمان بسیار زیادی داشت تا با شاگردانش تمرین کند و سیستم و نفراتش را هماهنگ سازد.

مطمئنا پس از سه هفته پیشرفت بیشتری داشتیم، می دانستم که تیمی که در دست دارم یک تیم پر و نیرومندی ست اما دشوار مشکل شده، پسران یووه بازیکنان محکم و قدرتمندی بودند که فلسفه مرا پذیرفتند و این روش و فلسفه را در دیدار مقابل اژاکس دیدید. راز یوونتوس همین استحکامی ست که دارد. این استحکام پیش از تاکتیک تاثیر می گذارد.

در حال حاضر زمانی لازم در اختیار ندارم، من یک ذهن دارم و برایم پیروز شدن کافی ست. رویایی در سر ندارم. می خواهم هفته اینده کلیه بازیکنان در فرم ایده ال باشند و یک تیم کامل در دست داشته باشم و بتوانم از میان بازیکنان، مهره هایی را برگزینم تا تیم راحت تر به برنامه های خود بپردازد.

طی این مدت، تیم فضای جدیدی را برای نفس کشیدن پیدا کرد و کلیه گروه در راه تازه ای قدم گذاشت. با این حال هنوز هیچ کار بزرگی انجام نداده ایم. باید پیشرفت بهتری داشته باشیم. در خانه حریف بهتر از زمین خود ظاهر می شویم و مطمئنا می دانیم که فردا باید سه امتیاز را به خانه بیاوریم.

زاکرونی به سیسوکو اشاره کرد و گفت: هیچ مهره های ضعیف کار نمی کند. مطمئنا سیسوکو برای امادگی کامل کمی فرصت می خواهد اما تاکید می کنم که از او انتظار زیادی دارم. فابیو نیز به تمرینات گروهی بازگشته و امیدوارم که در این بازی مشکلی نداشته باشد. ترزگه همچنان امادگی 90 دقیقه بازی را ندارد، زیرا مدت طولانی خارج از میدان بود.

اما انتقادات و اظهارات اخیر مورینیو علیه یوونتوس، مربی اینتر معقتد است محوطه جریمه برای یووه از 25 متری دروازه اغاز می شود و زاکرونی می گوید: من با این نتایج مشکل دارم اما نمی توانم تصمیم بگیرم، زیرا من یک مربی هستم. در حال حاضر من صحبت می کنم نه مورینیو. زمانی برای صحبت کردن در خصوص مورینیو ندارم. فردا باید به مصاف بولونیا برویم و ما باید پیروزی خود را ادامه دهیم، از امستردام به تورینو بازگشتیم و حالا به این شهر سفر می کنیم و این سفرها اسان نیست.

ما برابر اژاکس در دیدار رفت به برتری دست یافتیم اما هنوز از این مرحله صعود نکرده ایم. انها بسیار زیبا فوتبال بازی می کنند و شایسته اند. ما از صعود مطمئن نیستیم و باید در حانه بر انان غلبه کنیم.

مربی بانوی پیر به توانایی های ملو اعتماد دارد و می گوید: او توان و تکنیک بسیار بالایی دارد. زمان که می گذرد او توان خود را نشان خواهد داد. باید با قدرت به نمایش خود ادامه دهیم، بدون کوچک ترین توقف.

اما اینده و احتمال ادامه فعالیت در کنار یووه، من باید به انچه که تعهد دارم احترام بگذارم و در کنار یووه به پیروزی برسم. زمان مناسبی برای فکر کردن به اینده نیست. در باشگاه و فضایی صمیمی و حرفه ای کار می کنم و از این بابت بسیار خرسندم. من همواره به حال فکر می کنم و هرگز به اینده فکر نمی کنم. از این لحظات بسیار خوشحالم.

البرتو زاکرونی در پایان تاکید کرد که در فوتبال ایتالیا یک فرهنگ وجود دارد و ان تنها پیروزی ست و کسب نتیجه است. اینکه چه کسی گل می زند مهم است اما مهم پیروزی ست.


بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر بولونیا
بوفون – کیه لینی – ملو – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – کامورانزی – ترزگه – گریگرا – سیسوکو – کاندروا – پائولوچی – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه و پینزولیو


 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
تبریک می گم سومین پیروزی خودمون رو با زاکه به دست آوردیم


سه امتیاز طلایی ( بولونیا 1 - یووه 2 )
team22.jpg


منتظر سومین پیروزی فصل بودیم، سومین شادی و هدیه ای که می توانستیم از سیاه و سفیدهای تورینی بگیریم. یووه با انگیزه بسیار بالا و خوشحال از پیروزی خارج از خانه برابر اژاکس به مصاف بولونیا رفت و این بار ورزشگاه دل ارا شاهد نمایشی دیدنی از یاران زاکرونی بود. یک نیمه از ان یووه و نیمه ای از ان بولونیا، اما این یوونتوس بود که به پیروزی و سه امتیاز بازی رسید.

یک شروع طوفانی برای شاگردان زاکرونی که خیلی زود نتیجه داد و یووه با گل فانتزی باز برزیلی خود از حریف پیش افتاد. یوونتوس با تغییراتی راهی میدان شده بود اما انگیزه و توان بالایی در خود می دید و از همان ابتدای بازی کنترل دیدار را در دست گرفت. نخستین حمله سیاه و سفیدها به گل ختم شد تا دیه گو گل نخست بازی را خیلی زود به ثمر برساند.

با این گل، تیفوسی ها از یک نمایش زیبا هیجان زده شده و امیدوار به ادامه بازی، این نمایش با قدرت بیانکونری همچنان ادامه داشت و نیمه نخست را باید از ان این تیم شمالی بدانیم. حملات و ارسال های بازیکنان یووه بسیار خطرناک و دقیق بود و بارها در استانه گلزنی مجدد قرار گرفتند اما نیمه نخست با تک گل دیه گو به پایان رسید تا منتظر 45 دقیقه دوم باشیم.

اما نیمه دوم، دو تیم که بدون تغییر به میدان رفته بودند با حملات و بازی بسیار تهاجمی بولونیا روبرو شدند. میزبان بسیار خطرناک ظاهر شد و در دقیقه 50 پس از چند حمله زهردار توسط بوشه به گل تساوی رسید تا همه چیز مساوی شود.

با این گل، میزبان بسیار بهتر ظاهر شد و برای دقایقی هیچ نمایشی از یووه ندیدیم. زاکرونی خیلی زود دست به تعویض زد و مارکیزیو را از میدان خارج و سیسوکوی مقتدر را به میدان فرستاد تا کنترل بازی را در میانه میدان دوباره پس گیرد.

اهسته اهسته یووه، بر فشارهای نخست بولونیا غلبه و تلاش کرد تا حملاتی را از سر گیرد. برای دقاقی یوونتوس بازی را در دست گرفت اما مدافعین بولونیا با فشردگی راه را بر مهاجمین بیانکونری بستند و شرایط را برای ادامه کار انان دشوار.

اما در شرایطی که یووه ضعیف و ناهماهنگ ظاهر می شد و بولونیا فشار می اورد یک حرکت رو به جلو از الکس چنان تاثیر گذار نشان داد تا با پاس کاپیتان کاندروا به خوبی دروازه بولونیا را باز و یووه را برای بار دوم از حریف پیش بیاندازد.

با این گل یووه توانست از فشارهای حریف بکاهد و هماهنگ تر از دقایق نخست ظاهر شد. در ادامه و در حالی که میزبان به دنبال گل تساوی بود، زاکرونی کامورانزی را به میدان فرستاد تا جای الکس را در ترکیب بگیرد و میانه میدان را مستحکم تر نماید.

در این ده دقیقه پایانی نیز با خطای راجی بر روی ملو که موجب اسیب دیدگی این برزیلی شد، بولونیا ده نفره به کار خود تا پایان دیدار ادامه داد و در نهایت یووه با گل های دیه گو و کاندروا به سومین پیروزی متوالی خود در طول فصل دست یابد تا امیدهای بازگشت پررنگ و پررنگ تر شود.

ترکیب و امتیاز بازیکنان یووه
بوفون 5/5 – گریگرا 6 – لگروتالیه 6 – کیه لینی 7 – صالی امیجیچ 6 – ملو 5/5 – مارکیریو 5/5 ( سیسوکو 6 ) – دچلیه 5/5 – دیه گو 5/6 ( کاندروا 5/6 ) – امائوری 5/5 – دل پیرو 6


نباید به رفع مقطعی فکر کنیم
1266817052_alex15.jpg


دومین پیروزی متوالی در سری A به همراه سومین پیروزی متوالی در یک هفته، نتایج درخشان و مناسبی ست اما الکس دل پیرو که در این بازی نیز در به ثمر رساندن گل نقش موثری داشت معتقد است این یووه دیگر بیمار نیست اما باید به بهتر شدن فکر کند.

می دانستیم که به دیدار سختی قدم می گذاریم و می بایست سختی می کشیدیم، در این دیدار نیز به پیروزی رسیدیم و البته می دانیم که بازی در اوج و قدرت زمانی ست که بدون سختی به برتری برسیم اما این برتری در این شرایط کمی غیر ممکن است. مسابقات فشرده پیش می رود و لیگ ایتالیا با فشردگی ادامه داد، به هر حال این نتیجه مناسب تلقی می شود.

شب گذشته پیروز شدیم و مطمئنا هر دیدار با پیروزی که به اتمام برسد خوش ایند است. دوران درخشان نزدیک می شود. باید راه را بپیماییم و به علاج خود بپردازیم. نباید به رفع مقطعی فکر کنیم باید به حل کل مشکلات و علاج نهایی توجه کنیم.

مشکلات و سختی را پنهان نمی کنیم اما در حال خروج از بحران و رسیدن به دوران دلخواه هستیم. این هدف را تا پایان فصل ادامه می دهیم و تا پایان به کسب نتایج دیدارها می اندیشیم. در حال حاضر تنها کاری که می توانیم انجام دهیم همین است.

از کاپیتان در خصوص پاس دقیق و زیبایش سوال می کنند " بسیار خوشحالم، برای دیدار و نتیجه ای که کسب شد، برای کاندروا، برای مهره ای که همیشه تمرین می کند، برای انچه که به دست اوردیم، برای پیروزی مان، برای نمایشی که داشتیم. یک پیروزی زیبا برای ما که از هر نظر برای ما لازم و حیاتی بود. این پیروزی نیروی محرکی برای ادامه راه محسوب می شود.


بررسی مهر های بیانکونری
1266817312_team23.jpg


در خانه حریف و دومین هفته متوالی بانوی پیر به برتری دست یافت. پیروزی ای خفیف در شرایطی که شدیدا تحت فشار قرار گرفت و لحظاتی کنترل بازی را از دست داده بود اما سه امتیاز را از ان خود کرد تا بازگشتش را جشن بگیرد. در طول بازی عصر گذشته خستگی را به خوبی در چهره مهره های سیاه و سفید می دیدیم و مشکلاتی که در خط دفاع و میانه میدان این تیم احساس می شد. با این حال روحیه تهاجمی و میل به گلزنی شاگردان زاکرونی ستودنی ست. به بررسی دیدار و مهره های یووه می پردازیم.

تعویضی گره گشا
در دقیقه 60 بازی و در حالی که نتیجه یک بر یک مساوی پیش می رفت و فضا و میدان در دست بولونیا بود زاکرونی دست به تعویض زد. کاندروا جای دیه گو که نتوانست انتظارات را در نیمه دوم براورده نماید راهی میدان شد و خیلی زود به گل رسید. در ادامه نیز این مهره توانست قدرت میانه میدان را در دست بگیرد و حملات میزبان را بکاهد. دیه گو نسبت به وی میل تهاجمی بیشتری دارد و با این تعویض یووه به پیروزی نزدیک شد و گل سه امتیازی کاندروا تیم را نجات داد تا این تعویض امتیاز 6/5 را بگیرد.

استحکام کیه لینی
دفاع یووه سخت تحت فشار بود، سخت مورد حمله قرار می گرفت تنها مهره ای که تسلیم نمی شد، کیه لینی بود. باید ممنون **** جدید یوونتوس باشیم، او تبدیل به یک قهرمان بزرگ شده و در لحظاتی که کاناوارو نیست می تواند بهتر و دقیق تر از او ظاهر شود. جورجو نیز با زاکرونی متولد شده و قدرت قابل توجهی گرفته و با اعتماد بیشتری به میدان می اید. مطمئنا او پستی در جام جهانی خواهد داشت. امتیاز او 7 است.

تدابیر زاکه مانند یک پزشک
مطمئنا یک فوتبال دیدنی را از یووه نمی بینیم اما مطمئنا فوتبال موثری می بینیم که می تواند نتیجه را کسب کند. این به این دلیل است که زمانی که زاکرونی بر نیمکت یووه نشست با یک تیم زخمی روبرو بود. پیش روی با یک تیم بیمار و زخم خورده دشوار است و شکست فضای به دست امده سخت تر. اما اعتماد به شاگردان نتیجه ای خوش ایند به ارمغان می اورد و حالا یووه در شرایطی که بسیار درخشان بازی نمی کند اما موفق می شود و امتیاز 8 را به خود اختصاص می دهد.

هدیه فوتبال
یوونتوس دو ضربه زد و دو گل به دست اورد اما بولونیا بسیار شوت و ضربه زد و تنها یک گل را در کارنامه اش دید. فوتبال این گونه است. به دست می اوری و در لحظاتی از دست می دهد. امتیاز این بخش به طرفداران دو تیم بستگی دارد.


juventus
 
بالا