• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من به بوفون حق می دم که بخواد از تیم جدا بشه دروازه بانی که سالیان سال با یووه در میدان ها جنگید و حتی با تبعید یووه به سری بی باز هم در یووه ماند و برای فتح جام های پیش رو مقاومت کرد.
-----------------

شکست تلخ ( اینتر 2 - 0 یووه )
inter20juventus.jpg


شکست، شکست و شکست. این نتایجی ست که یکی پس از دیگری پیش روی نام یوونتوس پرافتخارترین تیم ایتالیا نقش می بندد تا سیاهی این روزهای یووه پیش از پیش خود را به رخ بکشد. این بار هیچ هوادار بیانکونری در جهان، نتایج و تفکرارت ضعیف و پراز اشتباه مدیران و مربیان این سال های اخیر یوونتوس را نمی پذیرد.

خشم و ناراحتی در کنار نارضایتی عمیق تنها نتیجه ای ست که می توان در چهره تک تک تیفوسی های یووه پس از اتمام دربی ایتالیا دید و مطمئنا اعتراضاتی که در پیش خواهد داشت.

تنها یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان وال ونوستا توانست شور و هیجان حاضرین در ورزشگاه سن سیرو را متوقف کند. دیداری پرحاشیه و پر سر و صدا که با حملات بیانکونری اغاز شد. یاکوئنتا در حالیکه سه ثانیه از شروع بازی گذشته بود شوت زیبایی را به سمت دروازه سزار زد و در ادامه حملات دو تیم بر روی دروازه یکدیگر. با این حال این یوونتوس و مهاجمینش بودند که توانستند نمایش بهتری ارائه دهند و سزار را بارها به زحمت بیاندازند.

دل پیرو و یاکوئنتا همکاری و نمایش زیبایی داشتند و در سوی دیگر میدان نیز بوفون برابر یاران اینتر خوب کار می کند و هنر خود را به انان نشان می داد. حملات یووه موجب شد تا اینتری ها بر روی یاران بیانکونری مرتکب خطا شوند و کارت زرد بیشتری دریافت کنند اما یک کارت زرد برای سیسوکو کافی بود تا مهره موثر این تیم با کارت زرد دوم خود تیم را از شرایطی که به دست اورده بود خارج کند.

تنها 37 دقیقه از بازی گذشته بود که کارت دوم برای مهره اهل مالی یووه موجب ده نفره شدن یووه شد و چهار دقیقه بعد زاکه رونی دست به تعویض عجیبی زد و الکس در حالی که انتظار می رفت دروازه اینتر را به خطر بیاندازد با تدبیر مربی از میدان خارج شد تا یاکوئنتا تنها مهاجم تیمش شود. این نیمه بدون گل به پایان رسید.

اینتر نیمه دوم را با تغییر اغاز کرد و با ده نفره شدن یووه تلاش کرد در همان ابتدا دروازه سیاه و سفیدها را باز کند اما به مرور بانوی پیر توانست خطراتی ایجاد کند که این حملات نیز با تعویض یاکوئنتا کمتر شد. با امدن امائوری نخستین گل اینتر نیز در دقیقه 75 به ثمر رسید تا امیدها برای برتری در دربی توسط بیانکونری کاسته شود.

در ادامه صالی امیجیچ نیز جای مارکیزیو را گرفت که به نظر می رسد زاکه به دنبال عدم باز شدن دوباره دروازه تیمش بود تا زدن گل تساوی و همین روند موجب شد تا در واپسین دقیقه بازی گل دوم اینتر توسط اتوئو وارد دروازه بوفون شود تا شکستی تلخ به نام یوونتوس ثبت شود. شکستی که می تواند زمینه را برای تغییراتی بنیادی و اساسی در این باشگاه به همراه داشته باشد، تغییراتی از مدیریت و مربیان تا بازیکنان که تاکید شود این پیراهن و این باشگاه ارزش بسیار زیادی دارد و هر مهره ای که شایسته این نام نیست جایی در این تیم بزرگ ندارد.


یوونتوس من را نابود کردند
1271498084_moggi5.jpg


جریان کالچو پولی 2 هر روز رنگ تازه ای به خود می گیرند و همه ی طرفداران بانوی پیر برای مشخص شدن وضعیت نهایی این داستان منتظر جلسه ی بعدی دادگاه ناپل هستند.

لوچیانو موجی مرد شماره ی یک یووه در جریانات کالچو پولی در اعتراضی شدید به الکان گفت: "سال 2006 از الکان خواستم که از ما دفاع کند چون ما بی گناه بودیم ولی قبول نکرد و من موضوع را درک کردم. به هر حال اودر ان زمان با بلان صحبت کرده بود وی می خواست از شر ما راحت شود اما امروز همه می بینیم تصمیم الکان تا چه اندازه اشتباه بوده است و حق در ان موضوع با من بوده."

"هواداران یووه عادت داشتند یوونتوسی را ببینند که همیشه اسکودتو را کسب می کند ولی ان یوونتوس نابود شد و حالا این یووه با تشکر از جان الکان نیاز به بازسازی مجدد دارد."


خداحافظی با یوونتوس ؟
buffon9.jpg


سرانجام جیجی بوفون سنگربان باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در مورد ماندش در یووه علامت سوالی قرار داد تا هواداران بانوی پیر بیش از پیش نگران وضعیت سنگربان محبوب خود شوند.

جیجی گفت: "ماندن من در یووه به سهمیه لیگ قهرمانان بستگی ندارد بلکه به برنامه ی اینده ی یووه ربط دارد و باید بفهمم یووه در اینده چه خواهد کرد. اگر قرار نیست ما برای جام گرفتن تلاش کنیم و بخواهیم در جمع مدعیان باشیم من نمیتوانم در تورین بمانم و مجبور به رفتن می شوم."

وی در مورد داستان کالچوپولی گفت: "ما ان جام ها را در زمین کسب کردیم و برای انها جشن قهرمانی گرفتیم و در افتخاراتمان قرار دادیم. من کاری به دیگران و اینکه چه میگویند ندارم."

گفتنی است جیجی از باشگاه های معتبر انگلیس - ایتالیا و المان پیشنهادات فوق العاده ای در دست دارد و باید منتظر تصمیم نهایی وی در این زمینه باشیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
وقتي شمشير شواليه بيرون نيامد ( 1 )
alex6.jpg


خیلی سخت بود... ولی اتفاق افتاد. میلانو شنبه‌شب با همه توریست‌هایی که به کلیسا و آثار باستانی‌اش وارد می‌شوند و با تمام ارکسترهای بزرگ دنیا، زمانی که زیباترین فيلارمونیک‌ها را تجربه می‌کنند در معبد «سن‌سیرو» دراماتیک‌ترین شبش را تقدیم پسران بیانکونری کرد. خیلی سخت بود... ولی اتفاق افتاد، شوالیه از داربی ایتالیا بیرون رفت. یووه به اینتر باخت تا نه‌تنها فتح اسکودتو برایش تبدیل به تراژدی شود، بلکه به دست آوردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان نیز رنگ کابوس‌واری به خود بگیرد. شاید اگر سیسوکو اخراج نمی‌شد و شاید اگر زاکه‌رونی حماقت نمی‌کرد، ژوزه مورینیوی مغرور نمی‌توانست فاتح این بازی ذهنی شود. بله، شاهکار استاد «زاک» در دقیقه چهل و دوم کامل شد؛ جایی که گوینده سن‌سیرو نامی را برای تعویض صدا می‌زند که تمام احترام ورزشگاه را برمی‌انگیزد... او بدون هیچ توصیفي آلکس دل‌پیرو است؛ کسی که حتی بنا به عقیده تیفوسی‌های روبه‌روی جایگاه سن‌سیرو، بزرگ‌ترین سمبل تاریخ یوونتوس است، ولی زاکه‌رونی این موضوع را نمی‌فهمد، شوالیه را بیرون می‌کشد، حتی تعویض‌های اشتباه او با بیرون کشیدن یاکوئینتا نیز کامل‌تر می‌شود. آیا واقعا اخراج یک بازیکن باید ذهن یک مربی را تا این اندازه مخدوش کند؟ آیا زاکه‌رونی با آن تجربه و ادعایش هنوز نمی‌تواند یک تیم 10 نفره را اداره کند؟ اشتباه نکنید! این تقصیرها هیچ‌کدام بر گردن زاک نیست. تنها کسی که می‌تواند در اینجا با مدیریت نادرستش مجموعه را به تباهی بکشد، ژان کلود بلان، غریبه فرانسوی‌الاصلی است که مثل یک وصله ناجور به سیاه و سفیدها چسبیده و نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینیم! در اینجا باید باور کرد که اینترمیلان با پیروزی خانگی هنوز در کورس قهرمانی قرار گرفته و از طرف دیگر با روحیه‌ای مضاعف به نبرد کاتالان‌ها می‌رود. ولی چرا یووه باید امسال به طرز تراژیکی دستش از اسکودتو، لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، جام حذفی و... دور بماند؟ درست از زمانی که آلکس از بازی خارج می‌شود تا موقعی که آنتونیو داماتو سوت پایان را می‌زند به یاد قطعه‌ای می‌افتیم که «پاواروتي» با آن صدای «مخملي‌اش» آن را به اجرا درمی‌آورد. اثری که در توصیف محبوبی است که هرگز به تو تعلق ندارد و تعلق هم نمی‌یابد، از آنهایی که می‌دانی روزی برای همیشه تنهایت خواهند گذاشت، با این وصف که نمی‌توانی از او دل بکنی‌ و گذر زمان تو را به بردباری آمیخته به حسرتی درباره او وا می‌دارد... درست مثل اسکودتوی این فصل برای یووه. پسران بیانکونری، آنهایی که اورجینال باشگاه هستند، نه غریبه‌ها، در این فصل برای رویایشان دست و پا زدند ولی خب، عوامل فیزیکی و متافیزیکی دست به دست هم دادند تا بیانکونری‌ها کابوس‌وارترین فصل خودشان را سپری کنند.

شهر منتظر روز یکشنبه است

شهر منتظر روز یکشنبه است؛ در اینجا «یکشنبه» استعاره‌ای از روز خوش‌یمنی است که باید هرچه سریع‌تر فضای معبد یوونتوس را پر کند. آنها نیاز به هوای تازه‌ای دارند، یک مربی بزرگ، مربی‌ای از جنس بیانکونری، تغییر در مدیریت کلان، خریدهای مناسب تابستانی در پست‌هایی که احساس خلأ محسوسی در ترکیب اصلی می‌شود. تیفوسی‌ها، منتظر هستند تا این فصل کابوس‌وار به پایان برسد تا بار دیگر به جایگاه اصلی‌شان برسند، البته هنوز رویای حضور در لیگ قهرمانان و به دست آوردن سهمیه چهارم به پایان نرسیده، به هر صورت روی کاغذ هنوز یوونتوس شانس این را دارد تا جزو 4 تیم بالای جدول باشد. آنها باید بدون تعارف بازی‌های باقیمانده را با پیروزی پشت سر بگذارند و از طرف دیگر پالرمو و سمپدوریا نیز باید ببازند!

پوشش نو برای بانوی پیر

فکر می‌کنید چه کسی می‌تواند هدایت یووه را به دست بگیرد؟‌رافا بنیتس؟ مانچینی؟ لیپی؟ کدام یک از مربیان بزرگ اروپا می‌توانند ساختار بیمار یووه را شفا دهند؟ در اینجا باید اضافه کنیم بدون شک بهترین گزینه مردی است از خانواده بیانکونری، کسی که تمام نقایص و نقطه ضعف‌ها را به خوبی می‌شناسد، مربی‌ای که باید تغییر و تحولی اساسی در ترکیب تیم ایجاد کند و همین‌طور سبک و سیاق جدیدی برای آرایش تاکتیکی یووه پیاده کند. بانوی پیر احتیاج به پوششی نو دارد تا به جایگاه اصلی‌اش برسد.

چرا ژوزه مورینیو دربی را برد؟

ژوزه بعد از بازی با همان لحن همیشگی‌اش‌ می‌گوید: «فشار روزنامه‌ها اثر نکرد، آنها موظف به تخریب ما بودند. اینتر مدام قربانی مطبوعات و داوری می‌شود تا میلان موفق عمل کند ولی ناکامی‌های میلان پایان ندارد. من از طرف میلان از آنها عذر می‌خواهم!» در اینجا باید اضافه کنیم جمعه‌‌شب اگر سیسوکو اخراج نمی‌شد، معادلات یووه بهم نمی‌ریخت، البته تعویض‌های اشتباه زاکه‌رونی سبب شد تا شاگردان مورینیو نبض بازی را به دست بگیرند، همین مساله کافی بود تا میانه میدان در اختیار نرآتزوری‌ها قرار بگیرد. آخر هم معلوم نشد زاکه‌رونی چرا پولسن را به جای دل‌پیرو، صالحی امیجیچ را به جای مارکیزیو و آمائوری را به جای یاکوئینتا به میدان فرستاد. وقتی یوونتوس عملا در برابر اندیشه‌های مربی‌ای مانند مورینیو به لاک دفاعی می‌رود، نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینیم. گل‌های مایکون و اتوئو آنقدر خیال ژوزه را راحت کرد که او پس از به ثمر رساندن گل با مشت‌های گره کرده عقده‌گشایی کرد! این واکنش از سوی مربی پرتغالی جواب سختی بود برای آنهایی که چشم دیدن او را ندارند!


راه ایتالیا باز است
benitez1.jpg


برای حرکت و نقل و مکان از جزیره به سرزمینی چکمه ای شکل زمان مناسبی ست. شرایط مهیاست و همه چیز اماده میزبانی از اوست. با شرایطی این فصل یووه و حضور بسیار ضعیف و باورنکردنی بانوی پیر در کل رقابت های فصل جاری، تغییر کادر مدیریت و مربیان در اولویت قرار دارد.

نخستین گزینه ای که در بخش مربیان به نظر می اید حضور یک مربی موفق با اندیشه های نزدکی به فوتبال ایتالیاست که در این میان رافا بنیتس رقبای ایتالیایی خود را نیز کنار زده و در صدر لیست بانوی پیر ایستاده، اخباری که از انگلیس به گوش می رسد نیز امیدها را برای حضور او بر روی نیمکت بیانکونری پررنگ تر کرده، به نظر می رسد مسولین لیورپولی سختی و پافشاری روزهای نخست را ندارند و احتمال برگزاری ادامه مذاکرات برای پیوستن رافا بنیتس به یووه بیشتر از گذشته احساس می شود.

منابع خبری می نویسند مربی سرخپوشان انفیلد در گفتگویی احتمال خروج از انگلیس را رد نکرده اما تاکید داشته تاکنون در این خصوص با مدیران باشگاه به گفتگو نپرداخته، با این حال انگلیس، اسپانیا و ایتالیا گزینه های او به شمار میروند.

مدیربرنامه های این مربی نام یوونتوس را به عنوان گزینه ای اصلی مطرح کرده اما از شرایط بنیتس در انگلیس ابراز رضایت کرده است.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
این خریدهای ناموفق ( 2 )
melo1.jpg


بزرگ‌ترین ضربه‌‌ای که می‌توانست یوونتوس را به این حال و روز بیندازد، خریدهای مضحک تابستانی مدیران اجرایی این تیم بود. البته نه اینکه بخواهیم ارزش‌های بازیکنانی مانند دیگو یا ملو را زیر سوال ببریم، بلکه باید عنوان کرد این بازیکنان به درد سیستم بازی یوونتوس نمی‌خورند. یوونتوس احتیاج داشت تا حداقل 3 بازیکن جوان از محصولات آکادمی خودش را به ترکیب اصلی بیاورد و بعضی از بازیکنان پا به سن گذاشته باید کنار گذاشته می‌شدند. نمونه بارز آن حضور کاناوارو است، مدافعی که دیگر در رئال تمام شده بود و به هیچ درد بیانکونری نخورد!

مصدومیت‌های لعنتی
مصدومیت‌های پی در پی مهره‌های اصلی مانند دیگو، ملو، جووينکو، دل‌پیرو، بوفون و ترزگه موجب شد چیرو فرارا، مربی آن وقت یووه، نتواند بهره‌ لازم را از بازیکنانش بگیرد. تیمی که با لشکری از مصدومان مواجه می‌شود وقتی روی نیمکت بازیکن مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند حتی در کوچک‌ترین رقابت‌ها نتیجه مناسب بگیرد، چه برسد به بازی‌های لیگ قهرمانان! بدن‌های خسته، ضعف فیزیکی و مصدومیت از عواملی است که می‌تواند خیلی راحت یک تیم را زمینگیر کند. این فصل یوونتوس به خاطر مصدومیت‌های بازیکنانش نتوانست نتیجه بگیرد.

غریبه فرانسوی
ژان کلود بلان، غریبه فرانسوی متهم ردیف اول است و بعد از او کوبولی که کمترین تاثیر را در دوران مدیریتش داشت تا مسؤول بخش ورزشی باشگاه. السیو سکوی جوان و بی‌تجربه که در خرید مهره‌های جدید، هر فصل بیش از فصل گذشته دچار اشتباهات فاحش و عجیب می‌شود و بازیکنان درجه دوم را به یووه می‌آورد، همه و همه در رساندن سرنوشت بانوی پیر به سیاهی و تیرگی کنونی نقش موثری ایفا کردند تا تیفوسی‌های حاضر در المپیکو در هر دیدار یکصدا فریاد اعتراض خود را به گوش سران باشگاه برسانند و امید داشته باشند روزی خانواده آنیلی به فکر تغییر مدیریت کنونی یووه بیفتند..


باید بی گناهی یووه اثبات شود
moggi4.jpg


موجی مدیر سابق باشگاه یوونتوس که در جریانات کالچو پولی نقش اول را بازی می کرد در جدید ترین اظهار نظر خود در رابطه با این موضوع گفت تا هنگامی که سران فوتبال ایتالیا اعلام نکنند موجی بیگناه بود و یوونتوس بر سری ا حاکم نبود من این مبارزه را ادامه خواهم داد.

مدیر موفق یووه ادامه داد: "به من حمله می کنند که نباید از فاکتی صحبت کنم اما اتفاقا من باید از او حرف بزنم و حاضر هستم اولین نفری باشم که بگویم فاکتی بی گناه بود و فقط کارش را انجام می داد و به دنبال حمایت از تیم خود بود اما همه باید بدانند کاری که موجی می کرد با کاری که فاکتی و گالیانی می کردند هیچ تفاوتی نداشت."

"اگر انها انسان های پاک و بی گناهی بودند باید اعلام کنید که موجی و جیرائدو هم پاک بوده اند. و چیزی که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است این است که ثابت شود هیچ چیز تحت کنترل و نظارت باشگاه یوونتوس نبوده است."
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
آيا فقط مارچلوليپي مي‌تواند يووه را نجات دهد؟ ( 3 )
lippi.jpg


او تنها مردی بود که دوره باشکوهی را در یوونتوس سپری کرد. بدون شک مارچلولیپی با آن موهای نقره‌ای و سیگار برگ معروفش تکرار نشدنی‌ترین مربی بیانکونری‌ در چند دهه اخیر است. در اینجا می‌خواهیم دوران یوونتوس را در زمان حکمفرمایی مارچلو آنالیز کنیم. روزهايي كه بيانكونري‌ بهترين توانايي‌شان را به رخ حريفان مي‌كشيدند.

ابتدای کار لیپی، سیستم 3-3-3-1 جیووانی تراپاتونی را برهم نزد. در خط دفاع، ماسیمو کارِرا و مورنو توریچلی بودند. در نوک حمله باجو یا دل‌پیرو، جیان لوکا ویالی و فابریزیو راوانلی نیزه 3 شاخه‌ای را تشکیل می‌دادند که با هافبک تنومند و پرانرژی‌ای چون آنجلو دیلی‌ویو که به دلیل جانفشانی برای تیم به او لقب سرباز داده‌اند و آنتونیو کونته حمایت می‌شدند. پس از آن لیپی با ترکیب‌بندی تاکتیکی زیرکانه و خاص خود تیم را ***** کرد. فلسفه او سازش میان 2 سیستم ورزشی بود که فوتبال ایتالیایی در سال‌های گذشته را ممتاز می‌ساخت: سیستم دفاعی محکم تراپاتونی و سیستم هجومی پرتحرک آریگو ساچی. در حالی که این 2 مربی بازیکنانی را انتخاب می‌کردند که بتوانند با تاکتیک‌های آنها بهترین بازی را ارائه دهند، لیپی تاکتیک‌های خود را بر اساس بازیکنان باشگاه انتخاب و اجرا می‌کرد. لیپی سیستم سوئیپر سال‌های 95 و 96 را رها کرد و سیستم تیم را به 3-3-4 تغییر داد. وي با آوردن ولادیمیر یوگوویچ از سمپدوریا تحرک تیم را تقویت کرد. این هافبک صربستانی با مهارت خود در دفاع و حمله، توانایی پوشش دادن به کل زمین و شوت‌های قدرتمند و دقیق توانست در بازی یوونتوس و آژاکس در فينال لیگ قهرمانان در استادیوم المپیک رم، پنالتی سرنوشت‌سازی را به گل تبدیل کند. خورخه والدانو که آن زمان مدیر رئال مادرید بود تفاوت میان این 2 تیم اروپایی را با جمله‌‌ای کنایه‌آمیز چنین توصیف کرد: «آژاکس ونگال با جابه‌جایی مداوم تکنیک‌های عالی‌اش شما را دچار سرگیجه می‌کند اما یوونتوس لیپی با قدرت بدنی‌شان شما را به حیرت وامی‌دارد». لیپی در صدمین سال تاسیس باشگاه (96 تا 97) ترکیب تیم را به 2-4-4 تغییر داد تا بتواند مهره‌های جدیدش را بچیند؛ پائولو مونتروی اروگوئه‌ای در دفاع، زین‌الدین زیدان به عنوان هافبک و کریستین ویه‌ری و آلن بوکسیچ به عنوان فوروارد (مهاجم). این تغییر به 2 برد زودهنگام منجر شد؛ نخست برد سوپرکاپ یوفا با نتیجه 6 بر یک برابر پاری‌ سن ژرمن و دیگری پیروزی یک بر صفر بر تیم آرژانتینی ریورپلات در توکیو برای حفظ جام بین قاره‌ای برای بار دوم. اما وقتی لیپی دوباره ترکیب تیم را تغییر داد، این فصل با ناامیدی به پایان رسید. 4 بازیکن سابق یوونتوس، یورگن کولر، استفان رویتر، سوسا و اندي مولر که در تیم پرقدرت بوروسیا دورتموند توپ می‌زدند، یوونتوس را با نتیجه 3 بر یک در فینال لیگ قهرمانان در مونیخ به شكست واداشتند. سیاست لیپی همواره نتایج درخشانی را به همراه داشت‌ که متکی بر تغییرات مداوم در تیم برای تضمین کارکرد درست تیم و پر کردن صندوق باشگاه با فروش بازیکنان معروف بود، بنابراین فیلیپو اینزاگی جایگزین ویه‌ری شد و ویه‌ری نیز به اتلتیکو مادرید رفت. ادگار داویدز به جای یوگوویچ آمد و یوگوویچ به لاتزیو فروخته شد.

داویدز پس از پشت سر گذاشتن چند فصل درخشان در آژاکس، دیگر بازیکنی موثر نبود اما لیپی همانطور که به وقت خود از زین‌الدین زیدان بهترین بازی را گرفت، از این هلندی قدرتمند بهترین نتیجه‌ها را به دست آورد، یعنی کسب توپ، پاس دادن به نفر مقابل و پس از آن مراقبت از پشت سر. استعداد و نبوغ زیدان‌ پس از شروعی ضعیف و کمرنگ، بنا به سنت شماره 10‌های مشهور یوونتوس شکوفا شد؛ افرادی چون عمر سیووری، میشل پلاتینی، باجو و در آخر دل‌پیرو. لیپی با داشتن زیدان، بهترین بازیکن جهان، در تیم خود دست از تعویض بر نداشت. با از دست دادن 2 فوروارد قدرتی یعنی ویه‌ری و بوکسیچ، او سیستم 2-1-3-4 را به کار برد تا بتواند از مهارت اینزاگی و دل‌پیرو بهترین استفاده را ببرد. یوونتوس به‌رغم برتری در فوتبال ایتالیا و اروپا، فینال لیگ قهرمانان اروپا که سومین حضور متوالی آنان بود را از دست داد و با نتیجه یک بر صفر به تیم رئال مادرید باخت، درست مانند فصل قبل در مقابل بوروسیا دورتموند که در لحظات ابتدایی بازی، خطر چندان مهمی تیم را تهدید نمی‌کرد. باخت تنها به خاطر یک اشتباه کوچک بود، همه بر این باور بودند که یوونتوس هنوز می‌خواهد بهترین تیم اروپا باشد.


تا سه سال اتی، او یک بیانکونری ست
buffon10.jpg


مصاحبه و گفتگوی بهترین سنگربان جهان پس از شکست برابر اینتر موجب شد تا شایعات برای اینده این مهره ارزشمند بار دیگر از سر گرفته شود و احتمال خداحافظی وی از یووه بیشتر و بیشتر اما امروز سیلوانو مارتینا مدیر برنامه ای جیجی بوفون با رد کلیه شایعات تاکید کرد جیجی برای سه سال اینده در یوونتوس خواهد ماند.

هیچ چیزی روی نداده، هر چه می شنوید شایعه است. من متوجه نمی شوم که چرا باید جیجی از یووه جدا شود و از این تیم و مجموعه خارج شود. می توانم تضمین کنم که هیچ مسئله ای روی نداده و ما از انچه که مطبوعات می نویسند هیچ نمی دانیم.

بوفون با افتخار یوونتوس را برگزیده و تا پایان سال 2013 در این تیم خواهد ماند زیرا قانونا با این باشگاه قرارداد دارد. مطمئنا او سه سال اینده را با یووه ادامه خواهد داد و من به هیچ عنوان به تغییر باشگاه توسط جیجی فکر نمی کنم. همه چیز عالی و خوب است و ما از شرایط جیجی در یوونتوس راضی هستیم و جیجی نیز بسیار زیاد خرسند است.

در خصوص انچه که حقیقت دارد و انچه که شنیده می شود تفاوت زیادی ست و مشکل است در این باره صحبت کنیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
توافق یووه و بنیتس
benitez1.jpg


تقریبا همه چیز مشخص شده، همه از توافقی خبر می دهند، توافقی میان سران یوونتوس و مدیران لیورپول. بانوی پیر رافا بنیتس را برای فصل اتی و برای جانشینی البرتو زاکه رونی برگزیده و تنها اعلام رسمی این خبر مانده، خبری که مطمئنا با سفر هفته اینده ژان کلود بلان به انگلیس تایید خواهد شد.

پس از ملاقات بلان و کارلو سنتاالبانو مدیر اروپایی و مورد اعتماد جان الکان در میلانو شرایط برای ادامه مذاکرات همواتر شد و زمانی که الکان تاکید کرد برای مربیگری یووه بنیتس را انتخاب خواهد کرد همه چیز مشخص شد.

حالا هفته اینده مدیر بیانکونری برای اتمام مذاکرات به انگلیس می رود و با امضای بنیتس به تورینو باز خواهد گشت.

در این میان گفته می شود بپه ماروتا یکی از مدیران سمپدوریا نیز تابستان به یوونتوس می اید تا همراه بلان مدیریت بانوی پیر را به عهده گیرد. وی در خصوص انتخاب بنیتس توسط یووه نیز گفت: رافا بنیتس مربی بسیار قدرتمندی ست و اگر مدیران بانوی پیر وی را برگزیدند باید بگویم که انتخاب بسیار خوبی ست.

به هر ترتیب اخبار منتشر شده احتمال حضور این اسپانیایی را در شهر شمالی ایتالیا، تورینو و هدایت پرافتخارترین تیم کشور را بسیار بالا می برد و همه منتظر هفته های پایانی فصل خواهند بود تا مربی جدید بیانکونری را بشناسند. مربی که این بار مطمئنا نباید کوچک باشد.


جورجو تمایل به ماندن دارد
chiellini2.jpg


نوبت به دیوید لیپی رسید تا در خصوص اینده برخی مهره های یوونتوس اظهار نظر کند. او معتقد است جورجو کیه لینی از معدود مهره هاییست که شایسته پوشیدن پیراهن سیاه و سفید یووه را برای فصل اتی نیز دارد.

اما در بازار نقل و انتقالات همواره شایعاتی به گوش می رسد، انگلیسی ها خواهان مدافع بانوی پیراند با این حال کیه لینی تاکید می کند می خواهم در یوونتوس بمانم، شرایط امسال سخت بود اما من می خواهم در کنار یووه بمانم.

با این وجود هر از گاهی اخباری از جدایی کیه لینی منتشر می شود که با واکنش سران باشگاه و این مدافع روبرو شده که به ماندن جورجو تاکید دارند.


زنگ خطر در میانه میدان
marchisio1.jpg


ماروتا، بنیتس و نقل و انتقالات، همه در تورینو از اینده صحبت می کنند اما تیم باید با این مربی و ترکیب کنونی تا پایان فصل ادامه دهد، باید به هدف خود دست یابد زیرا چاره ای جز این نیست. هر چهار دیدار باید با پیروزی به اتمام برسد تا سهمیه اروپایی از ان یووه شود. پیش از هر تغییری باید به فکر رسیدن به هدف این فصل بود.

یوونتوس که هرگز چنین ناخوشایند ظاهر نشده بود برای حفظ امادگی در چهار دیدار اتی امروز راهی زمین تمرین وینوو شد تا تمریناتش را از سر گیرد، این تمرینات برای یووه کمی نگران کننده دنبال شد، زیرا مارکیزیو نتوانست جلسه تمرینی امروز را نیز پشت سر گذارد، تردیدهای زیادی برای امادگی او در دیدار برابر باری ست و این در شرایطی ست که بانوی پیر در این دیدار سیسوکو و ملو نیز در اختیار ندارد و پولسن نیز تازه از بند مصدومیت رها شده، به این ترتیب بانوی پیر در خط هافبک برای دیدار عصر یکشنبه با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.


موراتی اغاز کرد - جنگ لفظی علیه موجی و یووه
moggi-moratti.jpg


بعد از بازی اینتر-بارسا موراتی گفته بود ما هنوز صعود نکرده ایم چون در فوتبال چیزی تضمین شده نیست. البته زمانی بود که گروهی سعی داشتند نتایج تیم خود را تضمین کنند ولی حالا می توانید روزگارشان را ببینید.

صحبت های موراتی واکنش شدید موجی را در پی داشته است و مدیر اسبق بانوی پیر در واکنش به حرف های مالک اینتر گفت: "من دارم تلاش می کنم که بگم هیچ کسی کار اشتباهی نکرده و این کاری بوده است که همه انجام می دادند و بسیار طبیعی بود ولی موراتی به ما تهمت می زند و اتهاماتی که هیچ وقت نبوده است."

"باشگاه اینتر جرات زیادی پیدا کرده است که این حرف ها را میزند در حالی که من دوست دارم بدانم نظرشان در مورد اینکه فاکتی به برگامو میگوید کولینا رو برای ما بزار چیست؟ یا شاید اینتر فراموش کرده است که چطور با تقلب و پاسپورت های جعلی بازی می کردند؟ شاید اونا قضیه رکوبا را یادشان رفته است ؟ ما 4 سال به خاطر این تهمت ها قربانی شدیم و حالا باید متلک بشنویم ؟"

"یوونتوس باید وارد عمل شود اما یک مشت ادم نادان و کر در راس باشگاه هستند و به نظر می رسد از وضعیت باشگاه راضی هستند و ماهایی که مبارزه می کنیم بسیار کم هستیم ولی من فقط به خاطر هواداران یوونتوس مبارزه می کنم تا تصویر خراب شده ی یووه را به همان شکلی که بود بازگردانیم, به همان چیزی که استحقاقش را دارد زیرا یووه هیچ گناهی مرتکب نشده است."
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یووه و رسیدن به سکوی چهارم ( یوونتوس ؟ - باری ؟ )
team23.jpg


عصر امروز همه چیز به اتفاقات ورزشگاه المپیکوی شهر تورینو ختم نمی شود، سکوی چهارم جایگاهی مهم و ارزشمند برای رقبای دیگر نیز محسوب می شود که شدیدا به ان چشم دارند. امروز یوونتوسی ها ابتدا به برتری برابر باری فکر می کنند و سپس به نتیجه تیم جنوب کشور سمپدوریا که به مصاف رم می روند توجه خواهند کرد.

تنها چهار هفته به انتهای فصل سیاه یووه زمان باقی ست و مردان زاکه در هفته های پشت سر گذاشته هرگز توان و قدرت ذاتی بانوی پیر را به اثبات نرساندند تا یک فصل سیاه در تاریخ حیات این باشگاه بزرگ ثبت شود با این حال المپیکوی شهر تورینو دیداری مهم را پیش روی خود می بیند دیداری که می تواند امید را برای سه رقابت اتی بیشتر کند.

درون دروازه و در خط دفاع تقریبا کلیه بازیکنان مورد نظر در دسترس هستند، مدافعینی که می توانند یووه را برای یک 90 دقیقه حساس همراهی و کمک نمایند تا دروازه تیم بسته نگاه داشته شود. بانوی پیر چند هفته ای ست که گل زودهنگام دریافت نمی کند و این امر باید در ادامه دقایق نیز دنبال شود.

بوفون – زبینا – کاناوارو در کنار گروسو و کیه لینی مهره های احتمالی زاکه در این پست برای دیدار امروز محسوب می شوند. مهره های باتجربه که باید نهایت تلاش خود را برای هفته های پایانی انجام دهند تا لیگ قهرمانان یک رویای از دست رفته تلقی نشود.

با این وجود این بازیکنان نیز در دیدارهای گذشته بارها دچار اشتباهات عجیب و باورنکردنی شده اند و تیم را در شرایط ناگواری قرار دادند.

اما در میانه میدان، انبوهی از مصدومین و محرومین این منطقه یووه را در خود غرق کرده، ملو بازیکن همیشه پراشتباه تیم در کنار سیسوکو از همراهی بانوی پیر در این دیدار محرومند. پولسن، مارکیزیو و صالی امیجیچ چندان اماده حضور 90 دقیقه ای نیستند و مصدومیت و مشکلات ناشی از اسیب دیدگی انان را از یک نمایش قدرتمند و تمام عیار دور خواهد کرد.

با این وجود زاکه چاره ای جز بهره بردن از مهره های نیمه مصدوم ندارد. بنابر این پولسن، دیه گو و کاندورا می توانند با کمک کامورانزی و گروسو میانه میدان را از ان خود کند تا حملات یووه به سمت دروازه حریف هماهنگ تر و پر اثرتر شود و از سوی دیگر حملات باری کمتر و بی خطرتر باشد.

در خط حمله نیز کلیه مهاجمین به این دیدار دعوت شده اند اما ترزگه امادگی لازم را در اختیار ندارد و پیش بینی می شود بازی را از روی نیمکت اغاز کند. الکس مهاجمی اماده ایست که به نظر می رسد با تدابیر زاکه، در این دیدار یاکوئنتا را در کنار خود به عنوان زوج حمله ببیند.

با این اوصاف بیانکونری به خوبی می داند هواداران خشمگین و ناراضی ای که فردا راهی المپیکو می شوند هیچ نتیجه ای جز پیروزی و سه امتیاز بازی را نخواهند پذیرفت و یوونتوس و بازیکنانش باید این رضایت را در هفته های پایانی تقدیم تیفوسی های خود نماید.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر باری
بوفون – کیه لینی – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – یاکوئنتا – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – کامورانزی – پولسن – کاندرووا – پائولوچی – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه – مارونه و پینسولیو


بنیتس یا مردی از جنس ایتالیا
capello.jpg


او اماده ترک لیورپول و نشستن بر روی نیمکت بانوی پیر است، نیمکتی که همیشه حساسیت و ویژگی خاص خود را دارد. تیمی که امسال با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کرد و یک ناکامی بزرگ را در کارنامه حیات خود به ثبت رساند. همه از پیوستن این اسپانیایی به تیمی که در تلاش است چهار هفته پایانی را به شدت بجنگدد تا در سکوی چهارم بیاستد خبر می دهند اما از گوشه و کنار خبری می رسد این تیم و سرانش نیم نگاهی نیز به یک مربی بزرگ تر، موفق تر و کارسازتر دارند، مربی ای که دو فصل را در کنار انان با قهرمانی پشت سر گذاشت، هر چند که اسکودتوها از دست رفتند اما قهرمانی انان همیشگی ست.

سر فابیو می تواند یک بار دیگر راه بازگشت به شهر مه گرفته تورینو را از سر گیرد و تیم و بازیکنانی که شایسته نام یوونتوس بزرگ هستند را به دوست داران این تیم مشهور ایتالیایی هدیه دهد، همان تیمی که همیشه از ان سراغ داشتیم.

هر چند که کلیه اخبار منتشر شده نشان از حضور احتمالی رافا بنیتس بر روی نیمکت سیاه و سفیدهای ایتالیا می دهد اما برخی نیز بر این باورند اگر یووه و سرانش همان روش مدیران با درایت گذشته را دنبال می کردند ما باید منتظر یک مربی بزرگ و قدرتمند تر از نامی که می شنویم باشیم. یعنی فابیو کاپلو .

زیرا او قدرت تغییر دارد و این تیم نیاز به تغییراتی بنیادی و پایه دارد و کاپلو مردی از جنس ایتالیا می تواند بهترین تیم کشور را یک بار دیگر زنده کند و به حیات باشکوهش بازگرداند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
امیدها زنده ماند ( یووه 3 - باری 0 )
team02.jpg


امید سیاه و سفیدها همچنان زنده ماند. راه یابی به لیگ قهرمانان اروپا و ایستادن در سکوی چهارم با یک پیروزی پرگل برابر باری و نمایش دیدنی از شاگردان زاکه و هنرنمایی مهاجمین گلزن و اماده تیم به قوت خود باقی ماند. عصر امروز المپیکو که شاهد برگزاری مراسم یادبود یکی از بازیکنان گذشته باشگاه بود نمایش پرهیجان و زیبایی را پس از مدت ها از تیم مشهور شهر دید. یک بازی هماهنگ و گل های زیبا از بانوی پیر که پیروزی سه بر صفر به هواداران و حاضرین در استادیوم تقدیم کرد.


نیمه نخست را به راحتی می توان از ان یووه دانست، نیمه ای که تنها در دقیقه یک شاهد حمله ای از سوی یاران باری بودیم و حمله دیگری که در دقیقه 42 دروازه بوفون را تهدید کرد. در سایر دقایق این بانوی پیر بود که توپ و میدان را در دست گرفته بود تا شاید راهی به دروازه حریف بگشاید اما موفق نبود.

مهاجمین در کنار مدافعین و هافبک های یووه در 45 دقیقه نخست هر چه تلاش کردند نتوانستند به گل دست یابند اما عدم گلزنی ناشی از نمایش ضعیف انان نبود، بلکه در این نیمه یوونتوس بسیار خوب و هماهنگ ظاهر شد و بارها با اینجاد حملاتی سریع و زیبا در استانه گلزنی قرار گرفت.

مارکیزیو، دیه گو و الکس هماهنگی قابل توجهی را ارائه کردند و بهترین بازیکنان میدان بودند. به نظر می رسید پولسن نیز بسیار بهتر از ملو ظاهر شده و با تلاش مهره های میانی یووه، نبود سیسوکو نیز کمتر احساس شد. در این میان دچلیه نیز راه حملات باری را از گوشه زمین به خوبی گرفته بود و در سوی دیگر کامورانزی کمی ضعیف تر از دچلیه کار کرد. با این حال این یوونتوس بود که 88 درصد زمان مثبت بازی را در اختیار داشت و شانس بیشتری برای گلزنی ایجاد کرده بود.

45 دقیقه دوم نیز با دو تغییر برای یووه اغازشد، یوونتوس به خوبی می دانست که تنها این یک نیمه می تواند انان را همچنان امیدوار نگاه دارد بنابراین باید به نمایش بهتر و حملات گسترده تر دست می زد. کاندروا جای کامورانزی که چندان خوب بازی نکرده بود را در میدان گرفت و امائوری نیز جای خود را به یاکوئنتا داد.

این دو تعویض کاملا موثر بود و نمایش وحملات سیاه و سفیدها با قدرت بیشتری ادامه پیدا کرد. این تغییرات در کنار افزایش حملات یووه در دقیقه 53 جواب داد. دقیقه ای که یار تازه وارد و مهاجم شایسته شان توانست گل نخست خود و تیمش را وارد دروازه باری کند. همکاری دیه گو با وی در این صحنه دیدنی بود، وینچنزو با شوتی برای یووه گل زد تا امیدها پررنگ تر از دقایق گذشته شود.

این گل، از انگیزه یووه نکاست. بلکه حرکات دیدنی و میل به گلزنی نزدشان به خوبی بالا رفت تا یاران باری فشار بیشتری را احساس کند و در نهایت با خطای ژیلت که در دقیقه 68 بر روی دیه گو در محوطه جریمه انجام داد یک ضربه پنالتی به سود بانوی پیر اعلام شود.

پشت توپ، کاپیتان دوست داشتنی تیم ایستاده و یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ دروازه در حالی که سنگربان باری کاملا گول الکس را خورده، این گل تقریبا نیمی از پیروزی را برای یووه رقم زد .

اما در ادامه مارکیزیو که بی شک یکی از بهترین بازیکنان میدان بود و با مصدومیت نسبی قدم به میدان گذاشته بود یک بار دیگر احساس ناراحتی کرد و جای خود را به صالی امیجیچ داد. این تعویض نیز تاثیر منفی بر روند بازی یووه نگذاشت تا جایی که یاکوئنتا در دقایق پایانی توانست گل دوم خود را وارد دروازه باری نماید و یوونتوس را با سه گل از مهمان پیش بیاندازد.

با این پیروزی امیدهای بیانکونری برای راه یابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل اتی زنده ماند تا سه هفته پایانی با حساسیت ویژه ای دنبال شود.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
برای جام جهانی یک ماه فرصت است اما...
alex16.jpg


پیش از هر چیز به نزاع و اختلافی که میان وی و زاکه روی داد اشاره می کند. کاپیتان یووه که ضربه پنالتی بسیار دیدنی ای را به ثمر رساند تا گل دوم یووه ثبت شود در گفتگوی پایان بازی ابتدا به مسئله ای که میان وی و مربی تیم روی داد می پردازد.

با زاکه رونی هیچ مشکلی ندارم، درگیری من تنها به دلیل مصدومیت و درد کشیدن شدید کلودیو مارکیزیو بود. در لحظاتی که او شدیدا ناراحت بود تعویض تیم مشخص شد و من دیدم که کلودیو شدیدا احساس ناراحتی و درد می کند، این اخرین تعویض ما بود و ما در صورتی که زاکه رونی تعویض خود را تغییر نمی داد باید با ده بازیکن بازی را ادامه می دادیم. همان طور که گفتم از تعویضی که هفته گذشته برابر اینتر انجام داد ناراحت شدم و افسوس خوردم که این ناراحتی را پیش از این گفتم.

اما مصدومیت ها، یوونتوس این فصل را با اسیب دیدگی های بسیار زیادی پشت سر گذاشت. اما دل پیرو تاکید می کند که هرگز از این مشکل به عنوان بهانه استفاده نکردیم. به هر حال امروز پیروز شدیم و از این بابت بسیار خرسند و خوشحالیم. باید این پیروزی را در سه بازی اینده ادامه دهیم .

از وی در خصوص اینده سوال کردند. برای من تغییری نیست. امروز بازیکن یوونتوس هستم و باید برای این تیم بهترین نمایش را داشته باشم.

دیه گو در دیدار برابر باری یکی از بهترین بازیکنان میدان بود. مطلبی که من در نظر دارم این است که این فصل برای همه ناخوشایند بود، این مشکل تنها دیه گو نیست و یا مشکل دیگران. زمانی که بازیکنان قهرمانانه ظاهر می شوند خوب بازی می کنیم و این همیشه روی می دهد.

اما تعویض هفته گذشته مقابل اینتر، برای من این تعویض بسیار ناراحت کننده بود، این مسئله را به هم تیمی ها و مربی گفتم. من اماده این دیدار بودم اما مربی این انتخاب را کرد و من بسیار بسیار زیاد ناراحت و متاسف شدم.

جام جهانی، به اعتقاد من ضعیف تر از پیش نیستم، می توانم به تیم کمک کنم. برای جام جهانی یک ماه فرصت است اما بازیکنان شایسته بسیار زیادی برای حضور در رقابت ها وجود دارند که می توانند به افریقا جنوبی بروند. و در پایان خواسته یووه برای رسیدن به لیگ قهرمانان، بسیار سخت است اما می خواهیم به این خواسته برسیم.


در حال حاضر به سکوی چهارم فکر می کنیم
iaq2.jpg


او بیش از گلزنی از پیروزی یووه خوشحال است. در چنین لحظات سختی این پیروزی ارزش زیادی داشت. وینچنزو یاکوئنتا زننده گل نخست و سوم یووه بی اندازه خرسند است و در سخنان کوتاهی گفت: پس از مشکلات و مصدومیت هایی که پشت سر گذاشتم بسیار خوشحالم. مدت پنج ماه خارج از میدان بودم و حالا بازگشت خوبی داشتم.

برای بودن در این لحظات کنونی خوشحالم. زیرا ابتدای فصل را عالی شروع کردیم و سپس نتایج ضعیفی گرفتیم. در حال حاضر به سکوی چهارم فکر می کنیم و با نه امتیاز باقی مانده می دانیم که می توانیم به هدف خود دست یابیم. باید به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم و بعد به فصل اتی فکر کنیم.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بنیتس مربی یووه شد !
benitez.jpg


تقریبا همه چیز تمام شده محسوب می شود، به نظر می رسد سران بیانکونری تصمیم نهایی خود را برای انتخاب مربی اینده باشگاه گرفته اند تا یک اسپانیایی هدایت پرافتخارترین تیم ایتالیا را به خود اختصاص دهد. سرانجام ملاقات و مذاکراتی که مدتها انتظارش را می کشیدیم به پایان رسید و نتیجه همانی شد که انتظار میرفت. بته گا در مونت کارلو با رافا بنیتس به توافق رسید تا این اسپانیایی از فصل اتی بر روی نیمکت بانوی پیر بنشیند و هدایت سیاه و سفیدهای سرزمین چکمه ای را به عهده گیرد.
طبق اخبار رسمی مسولین باشگاه یوونتوس توافقات نهایی صورت گرفته و تنها مراسم پایانی از جمله عقد قرارداد و اعلام رسمی این اتفاق مانده که طی هفته های اتی صورت خواهد گرفت. گفتنی ست پیش بینی می شود در صورت پیوستن بنیتس به یووه، چند مهره از جمله کویت، ماسکرانو و تورس نیز بیانکونری شوند.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

----------
رسمی: اندریا آنیلی رئیس جدید باشگاه یوونتوس
andrea.jpg


پس از اینکه جان الکان رئیس باشگاه یوونتوس و نائب رئیس سابق فیات بعنوان رئیس این شرکت بزرگ انتخاب شد اعلام کرد که دیگر فرصت و توانایی پرداختن به یوونتوس را نخواهد داشت و قصد دارد جانشینی را برای خود انتخاب کند ، در همین حال تمام هواداران یوونتوس در رویای حضور مجدد اندریا آنیلی فرو رفتند تا اینکه امروز و پس از تشکیل جلسه ی شرکت exor ، تمام سهامداران این شرکت با ریاست آندریا انیلی موافقت کردند و تنها اعلام رسمی از سوی مالکیت باشگاه و در راس آنها جان الکان باقی ماند که امروز در گفتگویی تاکید کرد که آندریا آنیلی بطور رسمی ریاست باشگاه یوونتوس را برعهده خواهد گرفت و جان کلود بلان تنها در حوزه ی بازاریابی و اقتصاد باشگاه فعالیت خواهد کرد.


دلتنگ یوونتوس موجی هستم
alex12.jpg


الساندرو دل پیرو کاپیتان و اسطوره باشگاه یوونتوس در اظهار نظری جالب اعلام کرد دلتنگ روزهایی است که یوونتوس با موجی فعالیت می کرد. الکس که در مراسم ویژه ای شرکت کرده بود از فعالیت 12 ساله ی موجی در یووه سخن گفت:

"دلتنگ روزهایی هستم که موجی در یووه بود و او را به عنوان مدیر باشگاه در اختیار داشتیم. دوران فوق العاده ای را سپری کردیم و رابطه ی بسیار خوبی با موجی داشتم. در شرایط فعلی شاید با موجی کمتر در ارتباط باشم اما احساسم نسبت به وی تغییر نکرده است."

گفتنی است موجی در سال 1994 به یووه پیوست و در زمان فعالیت خود در یووه موفق شد هفت اسکودتو و یک لیگ قهرمانان را به لیست افتخارات یووه اضافه کند که در جریان کالچوو پولی دو اسکودتو پس گرفته شد.


او عاشق یوونتوس است
elkanteam.jpg


جان الکان در اقدامی غیر منتظره آندراه ا آنیلی را به عنوان رئیس جدید باشگاه یوونتوس معرفی کرد و امیدوار است وی به همراه دیگر اعضای مجموعه ی یووه موفقیت های گذشته را تکرار کنند.

الکان افزود: "من از وی سوال کردم آیا امادگی ریاست باشگاه یوونتوس را دارد یا خیر؟ چون احساس می کردم یوونتوس باید همیشه به خانواده و صاحب اصلی خود نزدیک باشد."

"اندراه آ فقط نماد خانواده در باشگاه نخواهد بود و کسی خواهد بود که عاشق یوونتوس است. او یک انسان با تجربه در زمینه ی ورزش است و بعد از کار کردن به عنوان فدرال گلف و مدیر ارشد فراری اکنون راهی یووه شده است."

گفتنی است اندره ا انیلی مدیر جدید یووه در اولین اقدام خود قصد دارد پاول ندود اسطوره ی بازنشته ی یووه را بازگرداند اما هنوز سمت وی مشخص نشده است.


اشنایی با آندره آ آنیلی رئیس جدید یوونتوس
andrea1.jpg


رئیس جدید یوونتوس آندره آ آنیلی در سال 1975 در تورین بدنیا آمد، در آکسفورد ( کالج بین المللی سنت کلر) و میلان (دانشگاه اقتصاد لویجی باکنی) تحصیل کرد. در زمینه حرفه ای در سمت های محتلفی در ایتالیا و خارج از ایتالیا تجربه کسب کرد که شامل : کار در Iveco، Ford در لندن، مارکتینگ در Piaggio ، کار در Auchon hypermarche در لیل، در Schoder salom در لندن که تجربه انجام معاملات را در بخش مارکتینگ بدست آورد. او همچنین در یوونتوس نیز به توسعه و ارتقای برند ها مشغول بوده است.

در سال 1999 او توسط فراری در لوگانو استخدام شد تا برند فراری را در بخش های غیرمرتبط با صنعت خودرو مطرح و شهرت آن را بیفزاید. در نوامبر 2000 نیز به پاریس رفت تا در بانک سن پائولو در بخش تخصصی کردن سرمایه گذاری روی محصولات کار کند. از 2001 تا 2004 به فلیپ موریس کار می کرد که ابتداا در آنجا مشغول مارکتینگ و سپانسرشیپ بود، ولی از سال 2003 در بخش ارتباطات مشترک نیز فعالیت داشت.

سال های 2005 و 2005 در بخش استراتژی های توسعه شرکت IFIL (شرکت خانواده) کار می کرد. در سال 2007 او شرکت مالی Lamse را بنیان گذاری کرد که خودش رئیس شرکت بود. در سال 2008 او به عنوان رئیس گلف پارک سلطنتی و باشگاه ملی I rivori انتخاب شد که در آن جا باید یک مجموعه ورزشی گلف با ساختمان ها، سطوح خدماتی و حتی مشخص کردن برنامه های استاندارد سازی لازم احداث می کرد.

از سال 2006 تا امروز او جزو هیئت مدیره IFI است که بعد از ادغام با IFIL به EXOR تغیر نام یافته است. و در سال 2007 به هیئت مشاورین BluGEM capital partner نیز اضافه شد. او هم اکنون عضو شورای فدرال فدراسیون گلف ایتالیا است.


اولین مصاحبه مطبوعاتی رئیس جدید یوونتوس
andrea2.jpg


آندره آ آنیلی روز گذشته به عنوان رئیس جدید باشگاه یوونتوس ایتالیا انتخاب شد و سرانجام یکی از درخواست های هواداران بانوی پیر مبنی بر اخراج بلان فرانسوی انجام شد و مرد ایتالیایی یووه هدایت بانوی پیر را بر عهده گرفت.

مرد شماره یک یووه در مصاحبه ی رسمی با خبرنگاران گفت: "امروز روز هیچان انگیزی برای من می باشد. در ماه های اخیر صحبت های زیادی در مورد اینده ی یوونتوس مطرح بود که باعث شد این مسئله در خانواده هم انعکاس داشته باشد و همه به فکر اینده ی یوونتوس باشیم که در نهایت جان از من خواست این کار را انجام دهم و انتخاب من از سوی جان نشان دهنده ی اتحاد خانواده می باشد."

"از زحمات بلان صمیمانه تشکر می کنیم اما او در کنار ما باقی خواهد ماند و به عنوان مدیر اجرایی در باشگاه یوونتوس بع فعالیت خود ادامه خواهد داد و عملیاتی نظیر ورزشگاه و مسائل اقتصادی باشگاه را پیگیری خواهد کرد. "

"فکر می کنم بتوانم کمک شایانی به یوونتوس انجام دهم ولی مسیر سختی خواهد بود ولی باید تلاش زیادی انجام دهیم. اولین کاری که انجام خواهد داد تقویت باشگاه در تمام سطوح خواهد بود و این کار را از سطوح مدیریتی اغاز خواهم کرد و این کار تا زمین ادامه پیدا خواهد کرد. یوونتوس باید به عنوان یک کمپانی و یک باشگاه ورزشی در همه ی سطوح ارتقا پیدا کند."

"یوونتوس در خون خانواده ی انیلی است و شجره نامه ی انیلی از 84 سال پیش تا به امروز گره خورده است. 50 سال پیش پدر من رئیس این باشگاه بود و امروز نوبت من شده است که به این باشگاه خدمت کنم و باید بگویم از این موضوع احساس غرور می کنم."

وی در پایان سخنان خود گفت: "امروز یک دوره در یوونتوس پایان پیدا می کند و عصر جدیدی در باشگاه یوونتوس شروع خواهد شد."

تیم مدیریتی یوونتوس :

آندره آ آنیلی : رئیس باشگاه یوونتوس
جوزپه بپه موراتا : مدیر کل باشگاه یوونتوس
روبرتو بتگا : مدیر کل دوم باشگاه یوونتوس
ژان کلود بلان: مدیر اداری باشگاه یوونتوس
السیو سکو: مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس
پاول ندود : نامشخص
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
ممنون از آقا جواد، خبرهای خیلی خیلی خوبی رو اینجا عنوان کردی. بسی خوشحال و امیدوار گشتیم.
بنیتس! ببینیم چه میکنی!
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام
من اسمم جواد و یه جورایی تازه واردم
این اولین پست منه و قصد دارم از این به بعد تو این محیط فعال باشم.
فعلا همین رو بگم که درسته از همه جدیدترم ولی از همه یوونتوسی ترم . شک نکنید لطفا. برای همین کوچیک همه یووه ای ها هستم.
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
درود بر خودت و آواتورت!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ممنون از آقا جواد، خبرهای خیلی خیلی خوبی رو اینجا عنوان کردی. بسی خوشحال و امیدوار گشتیم.
بنیتس! ببینیم چه میکنی!

خواهش می کنم حمید جان:blush:
باید دید برای فصل بعد چه بازیکن هایی رو جذب می کنیم و چه بازیکن هایی از یووه می روند :rolleyes:

سلام
من اسمم جواد و یه جورایی تازه واردم
این اولین پست منه و قصد دارم از این به بعد تو این محیط فعال باشم.
فعلا همین رو بگم که درسته از همه جدیدترم ولی از همه یوونتوسی ترم . شک نکنید لطفا. برای همین کوچیک همه یووه ای ها هستم.

سلام دوست من

خیلی خیلی خوش آمدید :happy:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بازگشت ندود به یوونتوس
pavelnedved.jpg


فوتبال به او عادت کرده، او جزیی از زیبایی دنیای توپ گرد محسوب می شد و مهره ای بزرگ و بسیار دوست داشتی در مجموعه بانوی پیر. هیچ تیفوسی ای خداحافظی او را نمی خواست و حالا با امدن اندره ا انیلی احتمال بازگشت او نیز به یووه زنده می شود.

پاول ندود می تواند فصل اتی بار دیگر راهی مجموعه یوونتوس شود، البته نه به عنوان بازیکن، بلکه مربی و یا مدیر. او می تواند در بخش جوانان به عنوان مربی و یا مدیر به کنار بیانکونری های ایتالیا بازگردد.

تنها دو روز از عمر مدیریت انیلی در یووه می گذرد و او مانند یک مسول در نظر گرفته یوونتوس بزرگی را به دنیای ورزش بازگرداند، با توجه به علاقه شدید یوونتوسی ها به پاول ندود همه منتظر بازگشت او در مجموعه یووه هستند.

در همین رابطه کلودیو لوتیو مدیر لاتزیو که سال ها پاول را در کنار تیم خود می دید گفت: پاول می تواند در لاتزیو پستی داشته باشد زیرا و جزیی از باشگاه لاتزیو و یوونتوس و تیم ملی چک به شمار میرود اما می دانیم که رابطه خانواده انیلی و دنیای بیانکونری با پاول بسیار عالی ست.

با این حال با توجه به تغییرات اخیر در باشگاه یووه و رابطه گلوله اتشین با مسولین بانوی پیر پیش بینی می شود پس از یک سال دوری پاول را از فصل اتی یک بار دیگر در کنار تیم ببینیم.


اینتر قهرمان شود بسیار مهم است
blanc1.jpg


یوونتوس دست به تغییر زده و پس از تعویض مدیریت، بخشی که بیشترین انتقادات را در کنار خود می دید اهسته اهسته نوبت به نیمکت بانوی پیر می رسد و شایعاتی که این روزها به شدت شنیده می شود با این حال ژان کلود بلان تاکید دارد انتخاب مربی تا پایان فصل منتفی ست.

تا پیش از پایان فصل نسبت به نقل و انتقالات هیچ تصمیمی نمی گیریم. با اندره آ انیلی مدیریت و حیات تازه ای اغاز می شود و این تصمیم برای اینده باشگاه بسیار مهم و ارزشمند بود. در خصوص مربی بارها گفتم، در پایان فصل تصمیم می گیریم .

مدیر اجرایی بانوی پیر به رسیدن اینتر در فینال لیگ قهرمانان اشاره کرد و گفت: اینکه اینتر قهرمان شود بسیار مهم است، زیرا یک تیم ایتالیایی ست و برای رنکینگ یوفا اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر همه هوادار اینتر هستیم زیرا همه نمایندگان کشور ایتالیا از مسابقات خارج شدند و حضور یک تیم ایتالیایی در فینال بسیار زیبا است. مطمئنا یک فینال پرهیجان خواهد بود و البته امیدوارم با یک نمایش زیبای فوتبالی همراه باشد و نمایده ایتالیا پیروز میدان باشد.

اما 10 می روز مهم و ویژه ای ست، روزی که فدراسیون فوتبال نظر خود را در خصوص بازپس گیری اسکودتوی سال 2006 از اینتر تصمیم می گیرد. ژان کلود بلان تاکید کرد این تاریخ ارزش زیادی دارد و ما امیدواریم تصمیم درست و صحیح گرفته شود .


حضور لیپی در تمرینات یوونتوس
lippi2.jpg


یکشنبه عصر یووه به مصاف کاتانیا می رود و امیدوار است با پیروزی بتواند اخرین هفته های فصل سیاه خود را با پیروزی سپری کند تا هواداران را برای فصل اتی امیدوار نمایند. مجموعه یووه نیز در زمین تمرین وینوو خود را اماده این دیدار می کرد اما یک مهمان ویژه شادابی را به انان هدیه کرد.

مارچلو لیپی مربی تیم ملی ایتالیا برای احوال پرسی و بازدید راهی زمین تمرین وینوو شد تا از نزدیک برای دقایقی در کنار تیم و بازیکنان یووه باشد. با حضور لیپی جو زمین تمرین کاملا تغییر کرد و لبخند و شادی بازیکنان بانوی پیر را در بر گرفت.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
همچنان می توان امیدوار بود ( کاتانیا ؟ - ؟ یووه )
team23.jpg


تنها سه هفته به انتهای فصل سیاه یووه زمان باقی ست و مردان زاکه در هفته های پشت سر گذاشته هرگز توان و قدرت ذاتی بانوی پیر را به اثبات نرساندند تا یک فصل سیاه در تاریخ حیات این باشگاه بزرگ ثبت شود با این حال با برتری هفته گذشته در مقابل باری همچنان امیدهای خود برای حضور در لیگ قهرمانان را حفظ کرد و اکنون در مقابل کاتانیا قرار خواهد گرفت.

البرتو زاکه رونی سرمربی یووه که اخرین روزهای مربگیری خود در یوونتوس را سپری می کند برای این دیدار بوفون - کاسرس - کیه لینی - ملو - کاناوارو - گروسو - امجیچ - مارکیزیو - یاکوئنتا - دل پیرو - امائوری - منینگر - زبینا - کامورانزی - پولسن - کاندروا - پائولوچی - دیه گو - ده چلیه - لگروتالیه - مارونه و پینسولو را برای این دیدار به اردو دعوت کرد.

خبر خوب در این دیدار برای مربی و هواداران یووه بازگشت کاسرس به میادین می باشد که می تواند مشکلات یووه در ان منطقه از زمین را به حداقل برساند و ترزگه - جووینکو - سیسوکو و گریگرا نیز نتوانستند خود را برای این دیدار اماده کنند.

درون دروازه و در خط دفاع تقریبا کلیه بازیکنان مورد نظر در دسترس هستند، مدافعینی که می توانند یووه را برای یک 90 دقیقه حساس همراهی و کمک نمایند تا دروازه تیم بسته نگاه داشته شود. بانوی پیر چند هفته ای ست که گل زودهنگام دریافت نمی کند و این امر باید در ادامه دقایق نیز دنبال شود.

بوفون – کاسرس – کاناوارو در کنار گروسو و کیه لینی مهره های احتمالی زاکه در این پست برای دیدار امروز محسوب می شوند. مهره های باتجربه که باید نهایت تلاش خود را برای هفته های پایانی انجام دهند تا لیگ قهرمانان یک رویای از دست رفته تلقی نشود.

در خط میانی اوضاع یووه نسبت به هفته ی گذشته بهتر شده است و دست زاکه برای ارنج تیم خود در خط هافبک راحت تر به نظر می رسد و به غیر از سیسوکو تمامی بازیکنان یووه در این دیدار حاضر هستند و به نظر می رسد زاک از ترکیب مارکیزیو - ملو - پولسن و دیه گو در این دیدار بهره ببرد و از بقیه ی نفرات در جریان بازی استفاده کند.

در خط حمله نیز کلیه مهاجمین به این دیدار دعوت شده اند اما ترزگه امادگی لازم را پیدا نکرد و نتوانست خود را برای این دیدار اماده کند. الکس مهاجمی اماده ایست که به نظر می رسد با تدابیر زاکه، در این دیدار یاکوئنتا را در کنار خود به عنوان زوج حمله ببیند و با توجه به گلزنی هر دو در دیدار هفته ی گذشته اولویت اصلی با یاکی - الکس باشد و امائوری بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد.

با این اوصاف بیانکونری به خوبی می داند هواداران خشمگین و ناراضی ای که بازی را دنبال می کنند هیچ نتیجه ای جز پیروزی و سه امتیاز بازی را نخواهند پذیرفت و یوونتوس و بازیکنانش باید این رضایت را در هفته های پایانی تقدیم تیفوسی های خود نماید.


به سکوی چهارم امیدواریم
zaccheroni.jpg


سه هفته به پایان فصل سیاهی که پشت سر گذاشتیم زمان باقی ست و یووه در تلاش است این سه هفته پایانی را با برتری سپری نماید تا شاید کمی از دلگیری هواداران کاسته شود. تیفوسی ها نیز همانند مربی تیم امیدوارند فرداشب همان یوونتوسی که هفته گذشته به میدان رفت را در زمین مسابقه ببینند و تیم پیروز سیاه و سفیدهای شهر تورینو باشد.

البرتو زاکه رونی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت " برای من بسیار خوشایند است که یوونتوسی که هفته گذشته به میدان رفت را بار دیگر ببینم و یووه چنین نمایشی را دنبال کند. "

ما تیمی خواهیم بود که می خواهد بهترین نتیجه و بهترین بازی را به نمایش بگذارد و پیشرفت خود را نشان دهد. خوشبختانه با سکوت مطبوعات مواجه شدیم و این فرصت خوبی ست برای نتیجه گرفتن . پس از دیداری که برابر باری ارائه کردیم با ارامش بیشتری به برنامه های خود پرداختیم و دوران خوبی را سپری می کنیم . برای من ماندن و حفظ چنین شرایطی تا هفته پایانی بسیار مهم است.

در صورتی که نتایج هر سه دیدار را از ان خود کنیم سکوی چهارم قابل دسترس است، هرگز احساس ضعف نمی کنیم و هرگز ضعیف نمی شویم، باید تا پایان و تا اخرین دقیقه فصل مبارزه کنیم و برای خواسته خود تلاش . بسیار خوب تمرین کردیم، من همچنان به سکوی چهارم امیدوارم و باید تاکید کنم پسرانم نیز چنین نظری دارند، من به انها و به شما گفتم که هرگز ضعیف و سست نخواهیم شد.

وی تاکید کرد که با مدیریت جدید خواسته ها و روح تازه ای در کالبد باشگاه دمیده می شود و مطمئنا امکان رشد و پیشرفت بیشتر خواهد شد. امسال نتوانستیم با یک تیم کامل تمرین کنیم زیرا مصدومین زیادی داشتیم اما من به اینده یووه بسیار امیدوارم. در حال حاضر نیز می توانیم لیگ قهرمانان را در پیش روی خود ببینیم و می خواهیم با این هدف به جلو پیش رویم.

از وی در خصوص فولهام و بایرن سوال کردند که در مسابقات اروپایی یوونتوس را کنار زدند، هدف ما پیشروی بود اما نتوانستیم، می توانم تاکید کنم که تنها تیمی بودیم که توانستیم فولهام را تحت تاثیر قرار دهیم و در لحظاتی که ده نفره بودیم شکست خوردیم . ما می توانستیم در لیگ قهرمانان و برای کسب اسکودتو رقابت سخت و تنگاتنگی را ادامه دهیم.

اینده مسئله دیگری ست که زاکه به ان پرداخت. در این خصوص پس از اتمام فصل صحبت می کنیم. به طور مثال دوست دارم از ابتدای فصل در کنار تیمی باشم زیرا در این صورت تیم و شرایط بازیکنان را می شناسم. تا پایان ژوئن با یوونتوس قرار داد دارم و تنها مسئله ای که می دانم این است که مسابقات 16 می به پایان می رسد و تا ان لحظه به مسئله دیگری فکر نمی کنم. این را می دانم که اگر پیشنهاد خوبی به دست من برسد می توانیم در این باره شروع به صحبت کنیم.

اما دل پیرو، اسطوره بیانکونری و اتفاقات اخیر میان الکس و مربی. با وی ارتباط متفاوتی دارم زیرا و کاپیتان تیم است و مدت های بسیار زیادی ست که در این تیم بازی می کند، بنابر این او یک ارتباط کاملا شفاف و روشن با کلیه مجموعه و هواداران دارد. ارتباطی که من هرگز حس نکردم به هر حال می دانم که او ارزش زیادی برای تیم دارد و تاکید می کنم که میان ما مشکل و مسئله نیست. در تعویضی که در نظر داشتم دیدم که مارکیزیو با یک مشکل عضلانی مواجه است اما ابتدا به من گفت که مشکلی ندارد و بعد دل پیرو به من در مورد مشکل و درد مارکیزیو گفت و ما در پایان بازی مسئله را شفاف بازگو کردیم. مطمئنا تعویض من برای سن الکس نیست زیرا او توانایی خود را در این سن نیز بارها نشان داده است.

بازیکنان دعوت شده یووه برای دیدار برابر کاتانیا
بوفون – کاسرس – کیه لینی – ملو – کاناوارو – گروسو – صالی امیجیچ – مارکیزیو – یاکوئنتا – دل پیرو – امائوری – منینگر – زبینا – کامورانزی – پولسن – کاندروا – پائولوچی – دیه گو – دچلیه – لگروتالیه – مارونه و پینسولیو
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
به نظرم با این مساوی باید سال دیگه بیخیال اروپا شد.
 
بالا