• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
صحبت های خنده دار انچلوتی در دادگاه کالچوپولی
carlo.jpg


سرانجام جلسه ی دیگری از دادگاه کالچوپولی جدید تشکیل شد و انچلوتی مربی وقت میلان که به برای پاسخگویی و پاره ای از توضیحات به دادگاه فرا خوانده شده بود در مقابل رئیس جلسه حاضر شد و توضیحات خود را ارائه داد.

حرف های انچلوتی بسیار ساده و بچه گانه به نظر می رسید و در بخشی از حرف های خود گفت: "من فکر می کنم در گذشته اتفاقات مشکوکی رخ می داد و به ما ضربات بزرگی را تحمیل می کرد."

رئیس دادگاه از انچلوتی شاهد و مدرکی خواست که او در جواب دادگاه گفت: "نه شاهدی ندارم اما احساسم این را به من می گوید اما از گتوزو مواردی نظیر صحبت های موجی و داور در رختکن را شنیده ام." بر این اساس قرار شد گتوزو در جلسه ی بعدی دادگاه حاضر شود و در این رابطه شهادت دهد.

انچلوتی که نزدیک به سه هفته دادگاه را برای حضور خود به تعویق انداخته بود به حرف های خنده دار خود پایان نداد و مشکلات میلان را در ان سال ها به افساید گرفتن گل صحیح میلان در مقابل سیه نا و دادن کارت زرد به مالدینی قلمداد کرد که باعث تعجب همه ی حاضرین دادگاه شده بود.

گفتنی است وکلای موجی امروز یک سند 10 صفحه ای تحویل دادگاه دادند تا در مورد تشابهات مکالمات و دیگر کارهایی که تیم های دیگر نظیر اینتر انجام می دادند بررسی شود و خواستار بر قراری عدالت و بر خورد یکسان با همه شدند. در این دادگاه موجی اعلام کرد جام باید از اینتر گرفته شود.


بته گا استعفا خواهد داد ؟
bettega3.jpg


پس از بازگشت بته گا به عنوان یکی از مدیران باشگاه یووه بسیاری از هواداران بانوی پیر از این انتخاب خوشحال شدند و امیدوار بودند وی بتواند اشتباهات دیگر مدیران یووه جبران کند.

اکنون پس از گذشت چند ماه از انتخاب وی اکنون به نظر می رسد وی قصد دارد از سمت خود استعفا بدهد و یووه را ترک کند. بته گا از تصمیمات و اتفاقاتی که در باشگاه رخ می دهد به هیچ وجه راضی نیست و احساس می کند قدرت کافی برای تصمیم گیری به وی داده نمی شود و در این شرایط ترجیح می دهد با این گروه کار نکند.


ملی پوشان ایتالیا معرفی شدند
cana3.jpg


مارچلو لیپی که روز گذشته در کنفرانس خبری در برابر این سوال که ایا به یوونتوس بازخواهید گشت گفته بود نام من برای مربیگری یوونتوس مسئله همیشگی ست که همواره از ان یاد می شود امروز اسامی سی بازیکن خود را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که در این میان نام الکس دل پیرو و نیکولا لگروتالیه دیده نمی شود.

سنگربانان
بوفون – دسانتیس – مارکتی و سیریگو

مدافعین
بوکتی – بونوچی – کاناوارو – کاسانی – کیه لینی – کریشیتو – گروسو – ماجو – زامبروتا

هافبک ها
کامورانزی – کاندروا – کوسو – دروسی – گاتوزو – مارکیزیو – مونتولیوو – پالوموبو – په په – پیرلو

مهاجمین
بوریللو – دی ناتاله – جیلاردینو – یاکوئنتا – پاتزینی – کوالیارلا و روسی


به این ترتیب از ترکیب اولیه تنها نیکولا لگروتالیه کنار رفت و هشت یوونتوسی در تیم موقف ایتالیا حضور دارند. در تاریخ 18 می اسامی تیم اصلی لیپی توسط وی اعلام خواهد شد.

گفتنی ست سرمربی اتزوری روز گذشته در واکنش به این سوال که از وی در خصوص فصل سیاه بانوی پیر سوال کردند، ایا از نتایجی که یووه در این فصل به دست اورد ناراحت و پریشان هستید؟ پریشان تر خواهم شد اگر بازیکنان فانتزی و قدرتمند به این تیم نپیوندند، اگر به کلیه اهداف شان فکر می کنند باید به فکر چاره باشند. من پریشان و نگران نیستم در عوض ترجیح می دهم این تدابیر را انجام دهند.


منبع: Juventus
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام دوستان



سلام ساسان جان

یووه با همین مقام هفتمی هم به لیگ اروپا راه پیدا کرده , فکر کنم جام حذفی رو اینتر برد و قهرمان این جام شد و سهمیه یک تیمی که از جام حذفی به این لیگ می رفت رو برای تیم هفتم جدول نگه داشت و بلاخره خیر این اینتری ها به ما رسید:دی



واقعا خبر خوبیه


امیدوارم شاهد رفتن بازیکن های موثرمون از تیم نباشیم که واقعا ضربه بزرگی به یووه می خوره و همچنین امیدوارم این کادر مدیریت جدید موفق بشه ستاره سوم تیم رو هم به روی پیراهن یووه بزنه.

جواد جان ممنون از توضیحاتتون . بله حق با شماست من اصلا حواسم به جام حذفی نبود. ولی شخصا فکر می کنم اعتبار یووه بسیار بالاتر از جام اروپا هست . به هر حال این فصل گذشت و باید به فکر فصل جدید و جذب مربی و بازیکنان سطح بالا برای یووه بود. امیدوارم در فصل جدید مشکلات فصل جاری رو نداشته باشیم . شاد باشی
 

Mehraɴ

Registered User
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2009
نوشته‌ها
2,053
لایک‌ها
40
محل سکونت
Tehrun
Ariensport.com: "مارچلو لیپی " سرمربی تیم ملی ایتالیا اسامی بازیکنان این تیم برای حضور در جام جهانی را اعلام کرد.

همان‏طور که پیش‏بینی می‏شد در لیست 30 نفره " لیپی " اثری از " آنتونیو کاسانو " ستاره سمپدوریا نیست و علارغم گمانه‏زنی‏ها " آلساندرو دل‏پیرو " هم تیم ملی ایتالیا دعوت نشد.

اسامی نفرات دعوت شده به تیم ملی ایتالیا بدین شرح است:

دروازه‏بانان: بوفون، مارچتی، دی‏سانتیس، سیریگو
مدافعان: بوچتی، بونوسی، فابیو کاناوارو، کاسانی، چیلینی، کریسیتو، گروسو، موجی، زامبروتا
هافبک‏ها: کامورانزی، کاندروا، گوسو، دروسی، گتوسو، مارچیسیو، مونتولیوو، پالمبو، په‏په، پیرلو
مهاجمان: بوریلو، دی‏ناتاله، جیلاردینو، یاکوئینتا، پاتزینی، روسی، گواگلیارلا
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جواد جان ممنون از توضیحاتتون . بله حق با شماست من اصلا حواسم به جام حذفی نبود. ولی شخصا فکر می کنم اعتبار یووه بسیار بالاتر از جام اروپا هست . به هر حال این فصل گذشت و باید به فکر فصل جدید و جذب مربی و بازیکنان سطح بالا برای یووه بود. امیدوارم در فصل جدید مشکلات فصل جاری رو نداشته باشیم . شاد باشی

بله درسته ساسان جان منم با شما هم عقیده ام ( اعتبار یووه بسیار بالاتر از جام اروپا هست )

-----------------
آغاز تغییرات گسترده در یوونتوس
andrea-blanc.jpg


روز گذشته آندریا آنیلی رئیس جدید باشگاه یوونتوس در جلسه ای که در آن جان کلود بلان مدیر عامل سابق باشگاه و مدیر اقتصادی کنونی یوونتوس بهمراه بریامونته وکیل حقوقی باشگاه و میشل برگر یکی از مدیران مالی باشگاه نیز در آن حضور داشتند سیاست های جدید خود برای اداره ی یوونتوس را ارائه کرد.

"یکی از بزرگترین و مهمترین تغییراتی که در یوونتوس رخ خواهد داد تغییر در کادر مدیریتی است ، قطع رابطه با السیو سکو مدیر ورزشی سابق یوونتوس که به هیچ وجه نتوانست هواداران را در این چند سال از عملکرد خود راضی کند."

"ثبت قرارداد رسمی با بپه ماروتا بلافاصله پس از پایان فصل ( روز 17 می ) بهمراه دستیار خود سلواتوره فابیانو که بعنوان مدیر ورزشی در نقل و انتقالات زیر نظر ماروتا انجام وظیفه خواهد کرد."

"تعیین روبرتو بته گا بعنوان نائب رئیس باشگاه یوونتوس که مهمترین وظیفه ی وی برقراری ارتباط بین مدیران ، بازیکنان و آندریا انیلی رئیس باشگاه خواهد بود ، تعیین بلان بعنوان مدیر اقتصادی که کمترین نفوذ در بین مدیران یوونتوس را خواهد داشت."


اهمیت دیدار بر قوت خود باقی ست
zac2.jpg


اخرین دیداری ست که به عنوان مربی بر روی نیمکت بانوی پیر می نشیند، دیداری که از نظر رده بندی اهمیت زیادی ندارد اما نمی توان ان را دیداری جذاب ندانست. هر چه باشد دو تیم مطرح سرزمین چکمه ای هر چند حال و روز خوشی ندارند اما برای اعاده حیثیت به میدان خواهند رفت.

البرتو زاکه رونی در تمرینات یووه حضور داشت پس از اتمام جلسه در گفتگوی کوتاه تاکید کرد که امکان ندارد دیدار میلان و یوونتوس جذاب و مهم نباشد. این مسابقه در سن سیرو برگزار می شود و مانند سال های گذشته اهمیت زیادی خواهد داشت . برای اتمام یک فصل باید پیروز شد و نتیجه ای مثبت گرفت. اما به مسولین برنامه ریزی مسابقات در فصل اتی توصیه می کنم دیدار میلان و یووه را در میانه های فصل برگزار کند .

زاکه ادامه داد و گفت، می دانیم این رقابت در جدول رده بندنی اهمیت زیادی ندارد اما بازیکنان برای پیروزی به میدان می روند زیرا یکی از معتبرین دیدارهای کشور ایتالیا برگزار می شود .


دیه گو به جام جهانی نرفت اما ...
diego2.jpg


دونگا سرمربی تیم ملی برزیل اسامی نفرات منتخب خود برای حضور در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اعلام کرد اما در میان تعجب همگان نامی از دیه گو ستاره ی یووه دیده نمی شد.

پس از این موضوع بسیاری از خبرنگاران به نقل از دیه گو اعلام کردند وی در پایان فصل یووه را ترک و راهی تیمی دیگر خواهد شد تا بتواند فرصت حضور دوباره در تیم ملی کشورش را به دست اورد اما مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی گفت:

"تمام شایعات اخیر در مورد دیه گو دروغ محض است و فانتزی باز برزیلی همچنان در یووه خواهد ماند و سال اینده با پیراهن یووه در میادین حاضر خواهد شد. بانوی پیر فصل موفقی را پشت سر نگذاشت اما دیه گو از شرایط خود در تورین راضی است و قصد دارد سال اینده درخشش واقعی خود را اغاز کند. عدم دعوت وی به تیم ملی و حضور نداشتن در جام جهانی دلیلی برای ترک یووه نمی باشد."

"پلاتینی و زیدان نیز در ابتدای ورود به یووه با مشکلات زیادی مواجه شدند اما با گذشت زمان تبدیل به اسطوره های ماندگار یووه شدند و این موضوع برای دیه گو نیز صدق می کند."


منبع:Juventus
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
یووه با همین مقام هفتمی هم به لیگ اروپا راه پیدا کرده , فکر کنم جام حذفی رو اینتر برد و قهرمان این جام شد و سهمیه یک تیمی که از جام حذفی به این لیگ می رفت رو برای تیم هفتم جدول نگه داشت


خدا رو شکر. من هم به این موضوع دقت نکرده بودم. یه کم وضع بهتر شد. البته اینتر که خود ما رو حذف کرد و شرش رسید.مثل همیشه این نفرین شده ها فقط باعث دردسر میشن. شاید بیشتر باید ممنون رم باشیم که تیمهای پایینتر از رده مارو حذف کرده.یعنی دو تیم کاتانیا و اودینزه ولی اینتر فقط فیورنتینا رو بعد از ما برد و فینالی شد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
به اینده ای زیبا همراه یووه فکر می کنم
iaquinta2.jpg


مجموعه یوونتوس در نظر دارد فصل را با کامیابی و خوشی به پایان برساند، فصلی که سیاهی عجیبی به خود گرفت و تا اخرین روزهای فصل ادامه داشت. یک پیروزی خارج از خانه در سن سیرو می تواند اخرین دیدار خانگی را با شکست همراه شده بود را تا حدی به فراموشی بسپارد.

وینچنزیو یاکوئنتا مهاجم این تیم که در اخرین دقایق دیدار گذشته گلزنی کرد اما موفق به برپایی جشن پیروزی نشد به بازی اینده برابر میلان اشاره می کند و می گوید:

برای اتمام یک فصل و برای کامیابی نهایی به سن سیرو خواهیم رفت و برای رسیدن به ان بازی خواهیم کرد. مطمئنا نتیجه این دیدار برای ما و میلان اهمیتی نسبت به جدول رده بندی ندارد اما دیدار یوونتوس و میلان همیشه یک بازی مهم و پر اهمیت است و نمایش دیدنی به این دلیل که دیدار واقعی است.

اما جام جهانی، احساس غرور می کنم که جز نفرات دعوت شده هستم و امیدوارم در لیست نهایی هم حضور داشته باشم و این مسئله باعث خوشحالی و افتخار من خواهد شد.

وی تاکید کرد که به دیدار شنبه شب و گلزنی در ان فکر می کند اما مطمئن باشید که به فصلی بزرگ و زیبا در اینده و کنار یووه توجه خاص دارد.


ایتایووه واقعی خواهیم بود
marchisio1.jpg


فابیو کاناوارو به همراه کلودیو مارکیزیو که در تیم ملی ایتالیا نیز حضور دارند در برنامه ویژه ای حضور داشتند و در این مراسم از انگیزه های خود گفتند. کلودیو که همراه به ایتایووه اعتقاد ویژه ای دارد در خصوص تیم ملی و دعوت از هشت یوونتوسی در تیم ملی ایتالیا گفت.

ابتدا باید بگویم که به دیدار برابر میلان فکر می کنیم و با خوشحالی فصل را به پایان می رسانیم و با روحیه ای بالا راهی مسابقات جهانی می شویم.

در حال حاضر با وجود اینکه فصل سیاهی را پشت سر گذاشتیم اما بسیار خرسندم و احساس غرور می کنم که هشت یوونتوسی پیراهن اتزوری را بر تن خواهند کرد، این نشان میدهد که سرمربی به ما اعتقاد دارد.

یک اعتقاد واقعی و درست که می تواند ایتایووه را ثابت کند و حالا ما می خواهیم در کنار یکدیگر فوق العاده بزرگ در مسابقات جهانی ظاهر شویم.


هنوز با یووه قرارداد دارد
trezeguet4.jpg


یک بازی به انتهای فصل و شایعات و اخبار مختلف در خصوص اینده مهره های بیانکونری، ترزگه گزینه اصلی در این بخش به حساب می اید اما کالیندو با وجود اظهارات متفاوت در هفته های اخیر این بار نیز تاکید کرد در حال حاضر دیوید مهره یوونتوس است و یک سال اینده با این تیم قرار داد دارد.

با یووه همچنان راه ادامه دارد و به پایان راه نرسیدیم. در حال حاضر زمانی که مربی اینده این تیم مشخص نیست نمی توانیم مطمئنا از اینده صحبت کنیم اما باید تاکید کنم که در شرایط کنونی ترزگه با یوونتوس قرار داد دارد.

از وی در خصوص ملی پوش شدن ترزگل سوال کردند و کالیندو پاسخ داد: تنها یک ماه به اغاز مسابقات زمان باقی ست و هیچ خبر و نشانی از احتمال دیوید در تیم ملی نیست. به هر حال هر تصمیمی که مربیان بگیرند قابل احترام است.


منبع:Juventus
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
اینا همش از آینده حرف میزنند تو یووه هم هر هفته میگن 4 بازی آخر .....3بازی ....2 بازی......و حالا هم میگن میلان رو میبریم.
من که فکر نمیکنم بتونن مساوی هم بگیرن. مخصوصا که بازی تو خونه اوناست.
حالا هیچی نشده از جام جهانی حرف میزنند.میترسم ایتالیا هم به وضع یووه بیافته.
شاید هم لیپی بخواد نشون بده ایراد از مربی بوده که نتونسته از این بازیکن ها درست استفاده کنه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب مثل این که دل نری به نیمکت یووه نزدیک شده, ولی باید صبر کرد و دید بلاخره فصل بعد چه کسی بر روی نیمکت یووه می شنه.

قرارداد یوونتوس با لوئیجی دل نری
delneri1.jpg


لوئیجی دل نری روز دوشنبه قرارداد دو ساله ای به مبلغ 3 میلیون یورور به امضا خواهد رساند ، پس از اینکه اندریا انیلی مذاکرات با بنیتز را متوقف کرد و در قانع کردن کاپلو برای بازگشت به تورین ناکام ماند پراندلی را بعنوان هدف اول یوونتوس مد نظر قرارداد ولی دلاواله مالک فیورنتینا اعلام کرد که پراندلی را به راحتی از دست نخواهد داد بنابراین و با توجه به اینکه ماروتا از مدتی پیش دل نری را مناسب ترین فرد می دانست اندریا انیلی با جذب وی موافقت کرد.

بازگشت به 4-4-2 و خرید جوانان با استعداد سری آ مانند : کایر ، کاسانی از پالرمو با توجه به رابطه ی خوب ماروتا و زامپرینی ، بازگرداندن کریشیتو و پالادینو ، و به احتمال فراوان خرید کریستیان ماجو از ناپولی از نخستین گام های ماروتا در یوونتوس خواهد بود البته در لیست فروش احتمالی و با توجه به تغییر سیستم : ترزگه ، زبینا ، گریگرا ، کاناوارو ، گروسو ، تیاگو ، مولینارو ، آلمیرون ، پولسن و دیگو نیز دیده می شوند .


زاکه یووه را به مربی بزرگ و موفق تری سپرد
zac4.jpg

این اخرین کنفرانس مطبوعاتی البرتو زاکه رونی ست، مربی ای که از نیمه های راه به یووه پیوست و نتوانست موفقیت بزرگی را به دست بیاورد با این حال نباید او را مقصر این مشکلات و نتایج دانست، یووه از پایه با مشکلاتی روبرو بود و مدیران در جذب و حفظ برنامه های خود دچار اشتباه شدند تا بانوی پیر این روزهای تیره را تجربه کند. زاکه سخنانش را اینگونه شروع کرد تا همراه یوونتوس در سن سیرو به فصل جاری پایان دهد. " از شرایط کنونی در جدول رده بندی پشیمانی ای وجود ندارد و امیدوارم که یک مربی بتواند با شرایطی که بازیکنان داشتند انتخاب بهتری بکند، متاسفم که من این شرایط را نداشتم. "

زاکه در ابتدای سخنانش از یووه و یوونتوسی ها خداحافظی کرد و گفت مدیران و مجموعه یووه برای شروع تازه خیلی خوب کار کردند و من نتوانستم شرایط را خوب پیش ببرم و موفق نبودم، این حقیقت دارد که مصدومین تیم بسیار زیاد بودند.

به هر حال به پایان راه رسیدیم، من نمی توانم بیش از این مفید باشم اما نباید با این اوضاع از شرایط جدول بسیار ناراضی باشیم، دلیل نخست اینکه زمان زیادی برای کسب شرایط خوب نداشتیم و زمان دقیق و مناسبی در دست نبود تا بتوانیم کلیه تیم را در اختیار داشته باشیم. از نبود یک هماهنگ و بالانس در نتایج ناراضی و پشیمان هستیم اما نمی توانیم از شرایط جدول بیش از این ناراحت باشیم.

زمانی که به یووه پیوستم می دانستم که مشکلاتی وجود دارد و می دانستم که با سختی های زیادی روبرو می شوم اما همه در کنار یکدیگر بودیم. اما من بارها گفتم که یک مربی خوش شانس مربی ای ست که نگرانی از بابت انتخاب بازیکنانش ندارد و مهره های تیم کمتر مصدوم هستند و او می تواند با توجه به شرایط تیم حریف و بازیکنان خود، تیم را راهی میدان کند. اما اینجا همیشه این مشکل وجود داشت و بازیکنانی که نمی توانستند در کنار ما تمرین کنند.

به هر حال به سن سیرو می رویم و بازی های فصل را در این ورزشگاه به اتمام رسانیم، حیف که این بازی باید اخرین دیدار فصل باشد، دیداری که ارزش و اهمیت زیادی دارد و مطمئنا بازیکنان با قدرت نهایی خود بازی خواهند کرد. انها نیز چیزی برای از دست دادن ندارند و به دنبال حیثیت همیشگی دیدار میلان و یووه هستند.

متاسفانه در برخی دیدارها ما نزدیک به هشت بازیکن را کامل در دست نداشتیم و این بر مشکلات اضافه میکرد. در زمانی که برابر سیه نا، فولهام، سمپدوریا و ناپولی به میدان رفتیم به هیچ عنوان شرایط و اوضاع خوبی نداشتیم. در این لحظه از وی پرسیدند ایا مصدومین دلایل این نتایج در این دیدارها بودند و او گفت: مطمئنا این بخشی از مشکلات بود.

از وی در خصوص اینده دیه گو سوال شد و زاکه پاسخ داد، مطمئن هستم که باشگاه یووه به زودی از داشتن او نهایت رضایت را خواهد داشت، او بازیکن بزرگ و اینده داری و به زمان نیاز داشت تا بازی در ایتالیا را فرا گیرد.

البرتو که برای اخرین مرتبه بر روی نیمکت یوونتوس می نشیند تاکید دارد که در این تیم موفق نبوده، متاسفم که این فصل چنین شد، و چه سخت است که بگویند می شود با این مربی دوباره اغاز کرد اما تا این لحظه چنین پیامی را دریافت نکردم و قراردادم که به اتمام برسد از کنار یووه خواهم رفت، موفق نبودم اما برای اینده، هنوز تصمیمی نگرفتم و امیدوارم یووه یک مربی ایده ال را جذب کند.

مربی بانوی پیر از مسولین و بازیکنان در کنار تیفوسی های یوونتوس خداحافظی کرد و ادامه داد امیدوارم و منتظرم یک یوونتوس بزرگ را در میادین ببینم و فردا شب نیز نمایشی بزرگ و زیبا از یاران سیاه و سفید خواهم دید.



مذاکره برای تمدید قرارداد
candreva4.jpg





 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
سلام به همه
راجع خبرهای دوست عزیزمون آقا جواد راستش من نمیدونم باید خوشحال باشم که دلنری بیاد یا نه؟ آخه نیمکت یووه خیلی بزرگتر از این حرفهاست. کاش لیپی برمی گشت و دوباره آلکس عصای دست پیرمرد میشد.
ضمنا من فکر میکنم یووه نباید سیسوکو رو از دست بده. به عنوان هافبک دفاعی در کنار دیه گو میتونند به یووه کمک کنند.
راستی از بوفون چه خبر؟
آخر هم امیدوارم یووه بتونه امروز میلان رو ببره.
دوستان کلا کم پیدایید هاااااااااااااااااااااا........
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
چند تا خبر
اینطور که پیداست پس فردا یووه با دلنری امضا میکنه
و اینکه بدبختانه میلان داره با لیپی به توافق میرسه و ایکاش یووه لیپی رو می آورد.
یووه به فکر خرید لویسائو مدافع بنفیکا
یاکوینتا + وجه نقد برای آوردن زلاتان


از این ها که بگذریم
قسمت دوم گلهای دلپیرو را میتونید از تایپیک الساندرو دلپیه رو دانلود کنید. و لطفا اظهار نظرتون رو هم عنوان کنید.


و در آخر انگار از دادگاه کالچو در باره سال 2006 و اسکودتوی سرقتی توسط بعضی ها یه خبرهایی شده.لطفا هرکی اطلاعی پیدا کرد بگه. دلم به تاپ تاپ افتاده.

امشب هم یووه گریگرا و سیسوکو و جووینکو رو نداره
 
Last edited:

Yousef

مدیر بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
22 دسامبر 2002
نوشته‌ها
6,810
لایک‌ها
4,952
محل سکونت
So Close, So Far

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
بابا این دلنری هم مالی نیست بخدا. گنده تر از ایناش باید بیان..
 

Hamid_311

Registered User
تاریخ عضویت
12 نوامبر 2008
نوشته‌ها
533
لایک‌ها
25
محل سکونت
Esfahan
ایول عجب گلایی میزده. خداییش سوپر استار بوده، اگه مصدوم نمیشد...
مرسی آقا.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
بازم داریم میبازیم
فعلا که 2 تا عقبه
دقیقه 55


باز هم سه -صفر
و این فصل نفرین شده تموم شد
میلانی ها و اینتری ها باید از این روزها نهایت لذت رو ببرند چون یووه برمیگرده و دوباره این روزها برای اونها به رویا تبدیل میشه
شب بخیر یووه. خدا حافظ ناکامی.
به امید باروری امید.
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بازم داریم میبازیم
فعلا که 2 تا عقبه
دقیقه 55


باز هم سه -صفر
و این فصل نفرین شده تموم شد
میلانی ها و اینتری ها باید از این روزها نهایت لذت رو ببرند چون یووه برمیگرده و دوباره این روزها برای اونها به رویا تبدیل میشه
شب بخیر یووه. خدا حافظ ناکامی.
به امید باروری امید.
نه جواد جان

حمید راست می گه این مربیه توی مایه های درجه 2 و 3 ایتالیاست , من می ترسم فصل بدتری رو شروع کنیم .
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
امیدوارم این آخرین خبر باخت از یووه باشه که می گزارم و با شروع فصل جدید یووه جون دوباره ای بگیره.

-----------------------
این یوونتوس را هیچ کس دوست ندارد ( میلان 3 - 0 یووه )
alex20.jpg


هفته ی اخر رقابت های سری ا باشگاه های ایتالیا نیز برای یووه سیاه و تیره بود و شاگردان البرتو زاکرونی سرمربی یووه که اخرین دیدار خود به همراه بانوی پیر تجربه می کرد در ورزشگاه سن سیرو تن به شکست تحقیر امیز 3 - 0 دادند تا فصل وحشتناک یووه با سیاهی به پایان برسد.

در این دیدار که به دلیل عدم وجود حساسیت و تغییر در جدول سری آ یک روز زود تر از سایر دیدار ها برگزار شد تیم میلان با گل های انتونینی و رونالدینهو ( 2 ) موفق شد تیم نگون بخت یووه را شکست دهد و بانوی پیر با توجه به این شکست نیز جایگاه هفتم خود را از دست نداد و فصل تیره ی خود را با رتبه نازل و تاسف بر انگیر هفتم به پایان رساند.

یووه که تا قبل از این دیدار چهارده شکست در پرونده ی خود می دید در نظر داشت با برتری و حداقل کسب یک نتیجه ی ابرومندانه در این دیدار فصل تلخ خود را با ناکامی کمتری به پایان برساند اما بازی یووه هیچ تفاوتی نسبت به دیدارهای گذشته نداشت و نمایش ضعیف و بی انگیره ی بازیکنان یووه اجازه نداد تا حتی یک موقعیت مسلم گلزنی در این دیدار برای بانوی پیر به وجود نیاد و در طرف مقابل تیم میلان با استفاده از ضعف شدید یووه در تمامی نقاط زمین تمامی برنامه های از پیش تعیین شده خود را تمرین کرد و بازی را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند.

از نکات جالب این دیدار نیز می توان به بازی کردن 45 دقیقه ای بوفون اشاره کرد که بر خلاف تصور همگان و در میان تعجب همگان در نیمه ی دوم به بازی نیامد و منینگر جانشین وی در این دیدار شد و این موضوع تمام هواداران یووه را به فکر فرو برد که ایا این اخرین دیدار بوفون با پیراهن یووه بود؟؟؟

اوضاع یووه در این فصل به شدت بحرانی بود و با نگاهی ساده به امار و ارقام می توان دریافت که یووه در یکی از بد ترین فصل های تاریخ با قدمت خود به سر میبرد و مدیران و مالکان این باشگاه می باید هر چه زود تر تکلیف سرمربی و بازیکنان ورودی و خروجی این تیم را تعیین کنند تا شاید با درخشش در فصل اینده بتوان فصل سیاه یووه در سال جاری را فراموش کرد.

بانوی پیر در پایان رقابت های سری آ در فصل 2009 - 2010 در 38 دیدار خود موفق به کسب 55 امتیاز شد که در 16 دیدار پیروز بود, 7 دیدار را با تساوی به پایان رساند و در 15 دیدار طعم تلخ شکست را چشید و با توجه به حضور دو تیم رم و میلان در فینال جام حذفی یووه با خوش شانسی راهی لیگ اروپا در فصل اینده شد.


چرا بوفون تعویض شد ؟
buffon1.jpg


جان لوئیجی بوفون سنگربان بانوی پیر که در پایان نیمه با نظر زاکه رونی از ترکیب یوونتوس خارج شد و جای خود را به الکس منینگر داد در سخنان کوتاهی پس از بازی ضمن ابراز تاسف از نتایج فصل در خصوص اینده اش گفت: نمی دانم که اینده من چه خواهد شد و من در این باره هیچ اطلاعی ندارم.

جیجی در واکنش به این سوال که ایا به منچستر یونایتد می روید نیز چنین گفت و تاکید کرد که از اینده خبر ندارد و همه چیز را به هفته های اینده موکول کرد.

اما تعویض در پایان نیمه برای او ناگوار بود: "دیدار تلخی را پشت سر گذاشتم و احساس ناراحتی کردم زیرا انتظار نداشتم که فصل بدون حضور من تمام شود."
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
نه جواد جان

حمید راست می گه این مربیه توی مایه های درجه 2 و 3 ایتالیاست , من می ترسم فصل بدتری رو شروع کنیم .

وای خدا نکنه. دیگه آبرویی نمونده که بخواهیم از دست بدیم.
دیروز دوباره تو کانال ایتالیا 1 یه چیزایی درباره کالچو پولی و تلفونو ..... میگفت. خبر جدیدی ندارید؟
میترسم اینا بجای اینکه یه اسکودتو رو پس بگیرن آخر یه ستاره هم از دست بدیم.
خاک بر سرم همین الان یه مطلب دیدم که انگار یووه میخواد دیه گو رو هم بفروشه. اینا چه کار میکنند.
فصل تموم شد نگرانی ها بیشتر شد.
 
Last edited:

R E Z @

Registered User
تاریخ عضویت
25 مارس 2010
نوشته‌ها
1,927
لایک‌ها
453
نه جواد جان

حمید راست می گه این مربیه توی مایه های درجه 2 و 3 ایتالیاست , من می ترسم فصل بدتری رو شروع کنیم .

لوچیانو دل نری مربی خیلی خوبیه.اما نمی تونه یه تیم رو از این حالت بیرون بیاره.یه چیزی تو مایه های شا غلامه.بیشتر به جوونا میدون میده.اگه می خوان تیم رو برای 2 یا 3 دیگه ببندن مربیه خوبیه ولی برا این شرایگ نه.لیپی به میلان نمیره.میاد تو کادر یووه ولی نه برای مربیگرد.:(:(
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
لوچیانو دل نری مربی خیلی خوبیه.اما نمی تونه یه تیم رو از این حالت بیرون بیاره.یه چیزی تو مایه های شا غلامه.بیشتر به جوونا میدون میده.اگه می خوان تیم رو برای 2 یا 3 دیگه ببندن مربیه خوبیه ولی برا این شرایگ نه.لیپی به میلان نمیره.میاد تو کادر یووه ولی نه برای مربیگرد.:(:(

آره منم اینطور که تو تیمای دیگه دیدمش به جونها میدون میده. و این برای تیمی مثل یووه خوب نیست. چون نمیتونه جایی برای تجربه اندوزی باشه.
ولی نباید فراموش کرد که تا حالا تو تیمهایی که بوده از ستاره هاش استفاده مفید برده و اونا رو احیا کرده و تاحالا من که یادم نمیاد تو تیم بزرگی بوده باشه که بخواد از این شیوه سود ببره . خوب یادم نیست ولی یه دوره که تو رم بود شرایطش بد نبود. هرچند خود رم ، رم نبود.
در مورد لیپی موافق نیستم. چون با رفتن لئوناردو احتمالش بیشتر شده که بره میلان. بهر حال امیدوارم خبرت به واقعیت بپیونده. چون واقعا لیپی رو دوست دارم.

و متاسفانه اینتر قهرمان شد.
 
بالا