• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
جزئیات جدیدی از قرارداد بونوچی با یوونتوس

08160plau7ze3st2nwd2.jpg

سایت گل – جزئیات جدیدی از قرارداد لئوناردو بونوچی با یوونتوس منتشر شده است. این مدافع که در باری بازی می‌کند متعلق به دو باشگاه باری و جنوا است. باری قصد داشت 50 درصد سهام او که در اختیار جنوا است را خریداری کند، آنچه که 8 میلیون یورو ارزیابی شده است.
یوونتوس حاضر شده بخشی از این مبلغ را بپردازد. آنها همچنین 5 میلیون یورو به باری خواهند داد تا بخشی از سهام بونوچی را بخرند.
همچنین یووه قصد دارد میکله پائولوچی یا چیرو ایموبیله را به عنوان بخشی از قرارداد بونوچی به باری بدهد. آنها همچنین می‌خواهند 50 درصد از حق مالکیت سرخیو آلمیرون را که حدود 2.5 میلیون یورو می‌ارزد به باری بدهند.
بونوچی فصلی عالی را سپری کرده و در تمامی 38 بازی برای تیمش به میدان رفته است. او با وجود حضور در اردوی تیم ملی ایتالیا در آفریقای جنوبی، در هیچ کدام از سه دیدار این تیم در ترکیب ثابت قرار نگرفت.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
یووه و بازار نقل و انتقالات

ry9lsj979kacry657f1a.jpg


روزهای گرمی در بازار نقل و انتقالات بانوی پیر سپری می شود و تلاش ماروتا و سران یووه بر این است تا یووه در فصل نقل و انتقالات گزینه های مورد نظر خود را خریداری کنند تا یوونتوس قدرتمند را در فصل اینده شاهد باشیم.

مارکو موتا
پائولو پوتزو مدیر باشگاه اودنیزه از علاقه مندی و پیشنهاد باشگاه یوونتوس به مارکو موتا بازیکن تیم خود خبر داد و گفت: "مالکیت کامل موتا در اختیار ما قرار دارد و در نظر داریم به بهترین پیشنهاد برای وی پاسخ دهیم و یووه یکی از تیم های خواهان وی می باشد که پیشنهاد خود را ارائه داده است."

مانوئل وارگاس
مدیر برنامه های مانوئل وارگاس بازیکن باشگاه فیورنتینا از تمایل یووه به موکل خود خبر داد و گفت: "بدون شک یووه همیشه یوونتوس است و بازی کردن در این تیم برای هر بازیکنی افتخار محسوب می شود و در صورتی که یووه برای جذب وی با سران ویولا وارد مذاکره شود بدون شک نمی توانیم مقاومت نشان دهیم."

میلو کراسیچ
هر روز خبر جدید در مورد کراسیچ شنیده می شود و سران دو باشگاه یووه و زسکا هنوز بر سر مبلغ نهایی به توافق نرسیده اند و بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی باشگاه زسکا تکلیف نهایی این بازیکن صرب تا هفته ی اینده مشخص خواهد شد

البرتو جیلاردینو - ماکسی لوپز
بر اساس نوشته ی مطبوعات ایتالیا سران یووه قصد دارند از میان دو مهاجم برتر به نام های جیلاردینو و لوپز یکی را برای فصل اینده به خدمت بگیرند و صحبت های مقدماتی برای انتقال جیلاردینو نیز انجام شده است اما مبلغ پیشنهادی سران فیورنتینا بسیار بالا می باشد و همین موضوع باعث شده است تا انتقال وی به تاخیر بیفتد.

از خرید مدافعان جدید هراسی ندارم

wqayucg9eumhxp033nts.jpg

نیکولا لگروتالیه مدافع با تجربه ی یووه از علاقه مندی خود برای حضور یک فصل دیگر در تورین خبر داد و اظهار داشت به بونوچی بازیکن جدید یووه کمک خواهد کرد تا بتواند تبدیل به ستاره ای بزرگ شود.
لگروتالیه ادامه داد: "من می خواهم یک فصل دیگر با پیراهن یووه در میادین حاضر شوم و از حضور در تورین بسیار راضی هستم و دلیلی برای ترک یووه ندارم."
وی در مورد جذب بونوچی گفت: "او یک بازیکن فوق العاده است که می تواند کمک فراوانی به ما بکند و من تلاش خود را برای کمک به وی انجام خواهم داد تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود."
لگرو در پایان به شایعه ی جذب مکسس اشاره کرد و گفت: "از خرید وی هم استقبال خواهم کرد و دلیلی برای ترس در این رابطه وجود ندارد. من تمام تلاش خود را برای حضور در ترکیب اصلی یووه انجام خواهم داد

برشا مقصد بعدی سبا ؟

2951lo8lx9quupnrglsz.jpg

باشگاه برشا که به تازگی راهی سری آ باشگاه های ایتالیا شده است در نظر دارد سباستین جووینکو ستاره ی جوان و ناکام یووه را در فصل نقل و انتقالات به خدمت بگیرد.
بر اساس نوشته ی روزنامه های محلی سران برشا قصد دارند در اولین گام خود برای تقویت تیم تازه صعود کرده مورچه ی اتمی را از یووه خریداری کنند و این در حالی است که علاوه بر برشا تیم های لاتزیو - سمپدوریا و فیورنتینا خواهان به خدمت گیری وی هستند.
سبا که دوران ناموفقی را در یووه پشت سر گذاشته است قصد ترک یووه را دارد اما نمی خواهد حضور در لیگ اروپا را از دست بدهد و در تیمی مثل برشا بازی کند که تازه به سری آ راه یافته است.
گفتنی است ماروتا هنوز از فروش سبا اطمینان نیافته است و قصد دارد در این زمینه با دل نری به توافق کامل دست پیدا کند و سپس در مورد فروش یا عدم فروش وی تصمیم گیری کند.


اولتیماتوم کراسیچ به سران رسکا

w4xxevkhmp58a5eevj59.jpg


میلو کراسیچ ستاره ی تیم ملی صربستان و باشگاه زسکا مسکو به سران این تیم هشدار داد در صورتی که با انتقال وی به یووه موافقت نکنند راهی تیم دیگری نخواهد شد.
داستان انتقال کراسیچ چند هفته ای است بحث روز نقل و انتقالات باشگاه یووه شده است و سران زسکا خواهان مبلغ بیشتری هستند اما ماروتا اعلام کرده است مبلغ پیشنهادی یووه تغییری نخواهد کرد.
کراسیچ در این رابطه گفت: "من فقط خواهان حضور در یوونتوس هستم و نمی خواهم به پیشنهاد دیگر تیم ها پاس مثبت بدهم و علاقه مند به بازی در تورین هستم و این در حالی است که تنها یک سال دیگر از قرارداد من باقی مانده است و در صورتی که با انتقال من به یووه موافقت نکنند من در زسکا خواهم ماند و فصل اینده بازیکن ازاد خواهم شد."


منبع: juventus.ir
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
اغاز رسمی تمرینات در فصل جدید
team4.jpg


همه چیز تمام شد، فصل سیاه، مشکلات، اشتباهات عجیب مدیریتی، نتایج باور نکردنی و تاسف بار و در نهایت تعطیلات. همه امیدوارند روزهای سیاه به واقع رخت بسته باشند و هیچ اثری از انان با اغاز نخستین روزهای تمرین وجود نداشته باشد.

فصل 2011 – 2010 خیلی زود تر از انچه که انتظارش را داشته باشیم از راه می رسد بنابر این تمرینات و تلاش رسمی برای امادگی ان، از شنبه و در کمپ خوش اب و هوای پینتزولو برای بانوی پیر اروپا شروع می شود.

این نخستین حرکت جدید از مجموعه ای تازه و باانگیزه با مدیریت اندره اانیلی ست که در سر اندیشه های تکرار دوران پدربزرگش را دارد، در کنار او جیجی دل نری ایستاده که این بار با شکل و شمایلی جدید بر روی نیمکت مربیگری بیانکونری خواهد نشست تا دوران افول را هر چه سریعت به اتمام برساند و نخستین مسابقه پیش از اغاز سری آ که در جام یوفا برگزار خواهد شد را با موفقیت پشت سر گذارد تا همه با اعتماد به فصل پیش روی بنگرند.

صبح روز جمعه مجموعه و بازیکنان یوونتوس در زمین وینوو گردهم خواهند امد تا از پیراهن جدید خود برای فصل اتی پرده برداری نمایند و پس از برگزاری کنفرانس خبری خود را اماده حضور در تست پزشکی باشگاه نمایند و روز شنبه به سمت پینتزولو حرکت کرده و تمرینات دو هفته ای خود را در این منطقه کوهستانی اغاز کنند.

این نخستین حرکت جدی بانوی پیر با دل نری و دستیاران جدیدش خواهد بود و مطمئنا در طول تمرینات شاهد جذب مهره های مورد توجه و در ادامه ملی پوش های بازگشته از رقابت های جهانی خواهیم بود.


فصل اینده همراه یووه خواهم بود
grygera3.jpg


در لیست بازیکنانی خروجی باشگاه یوونتوس که چند روز پیش توسط مطبوعات ایتالیا اعلام شد نام زدنک گریگرا مدافع چک تبار بانوی پیر نیز دیده می شد اما مدیر برنامه های گریگرا در این رابطه گفت:

"باشگاه یوونتوس در این رابطه صحبتی با ما نکرده است و دلیلی برای ترک یووه وجود ندارد. گریگرا بازیکنی بوده که هموراه تلاش خود را برای یووه انجام داده است و فصل اینده نیز پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر را بر تن خواهد کرد."

گفتنی است ماروتا هنوز لیست رسمی بازیکنان خروجی یووه در فصل بعد را به صورت رسمی اعلام نکرده است.​


موتا به زودی پیراهن یووه را بر تن خواهد کرد
motta1.jpg





 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
اوزیل که فکر نکنم موفق بشن بگیرنش/ چون تازه مطرح شده احتمالا تو المان بازی میکنه که جا پاش رو محکم کنه.

گریگرا خوبه خدایی/ حیف از دست بدنش. امیدوارم بمونه. دفاع نداریم که میخوان اینو پر بدن.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

اوزیل خوبه بدرد یووه میخوره

مهرداد جان فعلا که همش دارن اسم مطرح می کنن و خبری از خرید خوب نیست:(

اوزیل که فکر نکنم موفق بشن بگیرنش/ چون تازه مطرح شده احتمالا تو المان بازی میکنه که جا پاش رو محکم کنه.

گریگرا خوبه خدایی/ حیف از دست بدنش. امیدوارم بمونه. دفاع نداریم که میخوان اینو پر بدن.

جواد جان ناسلامتی تیم ما یوونتوس , از خداش باشه بیاد تو تیم ما بازی کنه;)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
راستی اینم لباس جدید یووه :دی
-------------------------------------

آغاز رسمی تمرینات به همراه معرفی پیراهن
2011.jpg


فصل 2010 - 2011 شب گذشته پس از ملاقات اعضای باشگاه یوونتوس در هتل محل استقرار انها به صورت رسمی آغاز شد. بیست و دو بازیکن حاضر در تمرینات برای اولین بار با دل نری سر مربی جدید خود ملاقات کردند.

دیه گو - امائوری و مارتینز به دلیل تاخیر در پروازهای خود از امریکای جنوبی نتوانستند به موقع خود را به سرمربی تیم معرفی کنند.

در این مراسم پیراهن های جدید باشگاه یوونتوس با اسپانسر جدید به هواداران معرفی شد و فصل اینده یووه با اسپانسر بت کلیک به میدان خواهد رفت.

قبل از اغاز تمرینات امروز تمامی اعضای حاضر می بایست در تست های پزشکی باشگاه حضور پیدا کرده و سپس اولین جلسه ی تمرینی خود را در کنار یکدیگر اغاز کنند.

بازیکنان حاضر در جام جهانی نظیر بونوچی - کامورانزی - کیه لینی - په په - یاکوئنتا و مارکیزیو به دلیل حضور در رقابت های جام جهانی از تاریخ 18 جولای به تمرینات گروهی اضافه خواهند شد.

جیجی بوفون هم به دلیل عمل جراحی خود تا ابتدای سال 2011 از حضور در تمرینات معاف خواهد بود و پس از ان به گروه اضافه خواهد شد.

تیاگو ستاره ی پرتغال در جام جهانی نیز از تاریخ 22 جولای می بایست در تمرینات حضور پیدا کند و ملو تنها بازیکنی است که به دلیل حضور در جام جهانی تاریخ بازگشت وی مشخص نشده است.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
جواد جان ناسلامتی تیم ما یوونتوس , از خداش باشه بیاد تو تیم ما بازی کنه;)

جواد جان برادر اون که بر منکرش لعنت
پیرهن راه راه سفید و سیاه یه سحر بزرگه که نمیشه جلوش ایستادگی کرد.
من منظورم این بود که برای اینکه خوب خودش رو ثابت کنه و خراب نشه احتمالا ترجیح میده که یکی دو سال دیگه تو باشگاههایی تو همون سطح بازی کنه و وقتی پخته تر شد راهی باشگاههای بزرگتر بشه.


بابت پیرهن جدید دمت گرم. باهاله/ نشون میده که تیم داره میاد واسه اسکودتو.

موتا خبر خوبیه
و

محمد سیسوکو هم که از اون هافبک های تکه. من خیلی دوسش دارم و خوشحالم که میمونه

قهرمان داره برمیگرده.
یه نکته هم بگم.
فدراسیون ایتالیا اگه عاقل باشه باید فهمیده باشه که این ناکامی ملی از تضعیف یووه و بها دادن به اینتر غیر ایتالیایی نشات میگیره.
حالا بازیکنهای اینتر یعنی غیر ایتالیایی ها تو جام جهانی خوب بودند و ایتالیا هیچ.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
جواد جان برادر اون که بر منکرش لعنت
پیرهن راه راه سفید و سیاه یه سحر بزرگه که نمیشه جلوش ایستادگی کرد.
من منظورم این بود که برای اینکه خوب خودش رو ثابت کنه و خراب نشه احتمالا ترجیح میده که یکی دو سال دیگه تو باشگاههایی تو همون سطح بازی کنه و وقتی پخته تر شد راهی باشگاههای بزرگتر بشه.


بابت پیرهن جدید دمت گرم. باهاله/ نشون میده که تیم داره میاد واسه اسکودتو.

موتا خبر خوبیه
و

محمد سیسوکو هم که از اون هافبک های تکه. من خیلی دوسش دارم و خوشحالم که میمونه

قهرمان داره برمیگرده.
یه نکته هم بگم.
فدراسیون ایتالیا اگه عاقل باشه باید فهمیده باشه که این ناکامی ملی از تضعیف یووه و بها دادن به اینتر غیر ایتالیایی نشات میگیره.
حالا بازیکنهای اینتر یعنی غیر ایتالیایی ها تو جام جهانی خوب بودند و ایتالیا هیچ.


آهان از اون لحاظ , یه لحظه فکر کردم داری کفر می گی:دی:D

راستی چه کار کرد فلیپه ملو:دی
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
آهان از اون لحاظ , یه لحظه فکر کردم داری کفر می گی:دی:D

راستی چه کار کرد فلیپه ملو:دی

واقعا که برزیل رو به فنا داد.
به نظر من نشون داد که به اعتماد بنفس کمی داره و راحت تیم رو خراب کرد.
من از این دست بازیکنها که اینقدر بی مسئولیت تیم رو نابود میکنند متنفرم. اون تیم ملی. امید یه ملت رو به باد داد . اونم برزیل.
دلنری باید هواسش بهش باشه ما رو به باد نده. :دی
 

Mehraɴ

Registered User
تاریخ عضویت
3 ژانویه 2009
نوشته‌ها
2,053
لایک‌ها
40
محل سکونت
Tehrun

.
files.php

Ariensport.com:
فابیو کاناوارو از حضور در باشگاه جدید خود خوشحال است

مدافع سابق یوونتوس که به الاهلی امارات پیوسته در گفتگو با مطبوعات اعلام کرد که این تصمیم را به خاطر پول نگرفته است.او به توتو اسپورت گفت:« این یک تصمیم اقتصادی نیست، بلکه خانوادگی است. اینجا هم مانند لیگ ایتالیا فشار وجود دارد و همچنین می توانم با تجربیاتم به بازیکنان جوان کمک کنم.»​


این بازیکن 36 ساله از اینکه نتوانست به ناپولی تیمی که ترجیح داده از بازیکنان جوان تر استفاده کند بازگردد ابراز ناامیدی کرد.در همین حال، این مدافع پس از حذف زودهنگام تیم ملی ایتالیا از جام جهانی 2010، از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد. ضمن اینکه کاناوارو پیش بینی کرد که یکی از دو تیم اسپانیا یا آلمان قهرمان جام جهانی خواهد شد.




منبع: سایت گل


:blink::blink::wacko:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان
اینم لیست بازیکن هایی که شاید به یووه بپیوندند و برعکس:دی
------------------

اخرین اخبار نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس
team5.jpg


بر اساس اعلام روزنامه گازتا دلو اسپورت سران باشگاه یوونتوس قصد دارند تغییرات عمده ای در تیم خود صورت دهند و در اولین قدم قصد فروش 13 بازیکن خود را دارند که می تواند شوک اساسی را به یووه وارد کند.

بر این اساس ماروتا در نظر دارد با مبلغی بین 20 تا 30 میلیون یورو دو بازیکن به نام های کراسیچ و ژکو را به خدمت بگیرد و پس از ان به سراغ خرید پاتزینی و شواین اشتایگر دو بازیکن تیم های سمپدوریا و بایرن مونیخ برود که در این راه باید مبلغ زیادی را هزینه کند.

از جمله بازیکنانی که فروش انها در تابستان حتمی به نظر می رسد می توان به کامورانزی - زبینا - تیاگو - مارونه اشاره کرد که در صدر لیست فروش یووه هستند. البته بازیکنان دیگری همچون گریگرا - پولسن - ملو نیز می توانند از کاندیداهای اصلی فروش به شمار بروند.

گفتنی است ماروتا در نظر دارد دیه گو ستاره ی برزیلی یووه را با مبلغی معادل 25 میلیون یورو به تیم هامبورگ واگذار کند و سران تیم المانی نیز موافقت خود را در این زمینه اعلام کرده اند.

در طرف مقابل سران تیم ارسنال و در راس انها ونگر سرمربی تیم انگلیسی علاقه ی شدیدی به ملو هافبک یووه دارد و ماروتا قصد دارد با واگذاری ملو به تیم ارسنال کلیچی مدافع چپ این تیم را به خدمت بگیرد.




 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

متاسفانه الکس مصدوم شده امیدوارم مصدومیتش جدی نباشه.:(

------------
اسیب دیدگی الکس
alex9.jpg


مشکل مصدومیت و نگرانی های این معضل خیلی زود به خانه یووه برگشت، هر چند که این اسیب دیدگی چندان سخت و سنگین نیست اما با توجه به سابقه ناخوشایند مصدومیت تیفوسی ها از همین حالا نگران اوضاع اینده تیم و بازیکنان یوونتوس هستند.

کاپیتان الکس در طول تمرینات بانوی پیر در پینتزولو دچار گرفتگی عضله شد و تمرینات را ترک کرد. با این حال پزشکان تیم سریعا دل پیرو را تحت معاینه و درمان قرار دارند و به نظر نمی رسد اسیب دیدگی اله جدی باشد.


برای رسیدن به امادگی و قدرت کوتاهی نخواهیم کرد
andrea.jpg





 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
خریدهای یووه امیدوار کننده نیست
moggi2010.jpg


موجی مدیر اسبق بانوی پیر که بعد از جریان کالچو پولی از یووه کنار گذاشته شد اعلام کرد خریدهای فعلی یووه نمی تواند وی را به کسب اسکودتو متقاعد کند و ماروتا باید تلاش بیشتری برای بازگشت یووه به جاده پیروزی انجام دهد.


وی ادامه داد: "خریدهای ماروتا نمی تواند کمکی به یووه برای کسب اسکودتو باشد که این باید تنها هدف یووه باشد و بانوی پیر فقط و فقط باید برای قهرمانی تلاش کند اما خریدهای یووه نشانی از قهرمانی ندارد."

"به طور مثال مارتینز بازیکنی نیست که به کیفیت تیم چیز به خصوصی اضافه کند و همینطور په په و استوراری نمیتوانند گره از مشکلات زیاد یووه باز کنند و جهش قابل ملاحظه ای در راستای تقویت تیم باشند. بونوچی تنها خرید ایده ال و مناسب یووه می باشد و کسی شکی در این موضوع ندارد."

موجی سپس به خرید کراسیچ اشاره کرد و گفت: "کراسیچ نیز بازیکن خوبی می باشد و می تواند برای یووه مفید باشد اما هنوز اتفاقی نیفتاده است و او بازیکن یووه نیست اما فراموش نکنیم که نمی توان او را با پاول ندود من مقایسه کرد و برای کسانی که او را مقایسه می کنند متاسف هستم. تنها شباهتی که کراسیچ به ندود دارد رنگ موهای اوست نه چیز دیگری."


یووه فرصت و اجازه اشتباه ندارد
delneri2010.jpg


کار خود را به همراه یووه اغاز کرد و اهسته اهسته پیش می رود تا با پیوستن مهره های ملی پوش کلیه برنامه های خود را اجرا نماید تا تیمی مقتدر و هماهنگ را راوانه میدان کند. جیجی دل نری در حالی که از مسولیت سخت خود اگاه است به سوالات شبکه اسکای پاسخ می گوید.

ملو
ملو در جام جهانی همراه برزیل نمایش خوبی داشت، یک اشتباه و اخراج در دیدار برابر هلند نمی تواند شرایط او را بحرانی سازد. من منتظر او هستم و انتظارات زیادی از او دارم.

دیه گو
معاوضه وی با کاسانو، تصور نمی کنم چنین مسئله ای در جریان باشد. او به خوبی می داند که در تیم چه وظیفه ای دارد. یک بازیکن بزرگ با ذهنیت و قوه ذهنی بالا که می تواند گذشته خود را بهتر کند. او شانس بزرگی همانند سایر بازیکنان دارد.

دل پیرو
دل پیرو یک قهرمان است، یک بازیکن و هرگز در حد یک مدیریت در کار تیم دخالت نکرده و نخواهد کرد. در شرایط سنی ای که این مهره دارد باید به تکنیک بالایی او اشاره کنیم. الکس زمانی که در فرم باشد بازی خواهد کرد. وظایف او مانند سایرین مشخص است، در شروع کار با او زمان زیادی صحبت کردم و این کاملا طبیعی ست، او کاپیتان تیمی ست که هفده سال در ان بازی می کند.

بوفون
متاسفم که جیجی با اسیب دیدگی کهنه روبرو شد، به هر حال هر کدام از سنگربانان اماده تر باشند جانشین او خواهند بود.

نقل و انتقالات
در بازار نقل و انتقالات حضور خوبی داشتیم اما کاملا روشن است که می خواهیم کاملتر و بهتر شویم. سخت کار می کنیم و ماروتا به خوبی ما را شگفت زده می کند، من مشغول تمرین و رشد تیم هستم و مدیران در این بخش فعالیت خوبی دارند. رقابت های جام جهانی نشان داد که بازی تیمی بسیار مهم تر از گل زنی ست.

یوونتوس
یووه فرصت و اجازه اشتباه ندارد، نمی توانیم رقابت دیگری را از دست دهیم. می خواهیم امادگی و قدرت خود را حفظ کنیم به همین دلیل باید سخت تمرین و تلاش داشته باشیم تا به بزرگ ترین هدف خود دست یابیم و تیمی مهم و بزرگ شویم، یک تیم پیروز همراه با کیفیت و تکنیک بالا.

تیم ملی
چزاره مربی موفقی ست که تا این لحظه نتایج خوبی کسب کرده، او جوان با تجربه ای ست که توانست هدایت تیم ملی را به دست بیاورد. با جوانان همیشه خوب کار کرده و بسیار باهوش است. تیم ملی با او در کنار جوانانی نظیر مونتولیو، بونوچی، کیه لینی، مارکیزیو و سایرین بهترین نتایج را کسب می کند.​


تنها اعلام رسمی باقی مانده است:eek:
camoranesi3.jpg





 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
39
بالا