• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلامی به طراوت هوای ورزشگاه دل آلپی و به رنگ پیراهن سحر انگیز یووه
گل:
نقل و انتقالات يوونتوس
a1ff6a21460d40f28c09.jpg

بانوي پير كه قصد دارد براي فصل بعد تيم متفاوتي را راهي رقابت ها كند، با فروش چند بازيكن پا به سن گذاشته اش، قصد دارد دنيس آئوگو، مدافع جوان هامبورگ را به خدمت بگيرد. فابيو گروسو نيز كه پس از سپري كردن يك فصل قرضي در تيم ليون، اكنون مورد توجه باشگاه اتلتيكو مادريد قرار گرفته است.


جریمه متقلب های اینتر
سایت فدراسیون فوتبال ایتالیا خبر جریمه ماسیمو موراتی رئیس باشگاه اینتر و انریکو پرزیوسی، رئیس باشگاه جنوا را تایید کرد. این دو متهم هستند که در جریان انتقال دیه گو میلیتو و تیاگو موتا از جنوا به اینتر مرتکب تخلف شده اند.
کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که این دو مدیر نمی توانند در برخی امور نقل و انتقالات باشگاه هایشان فعالیت کنند.
محرومیت موراتی سه ماهه است و باید 45000 یورو نیز به عنوان جریمه بپردازد. پرزیوسی نیز علاوه بر محرومیتی شش ماهه، 90000 یورو جریمه شده است.
گفته می شود که این حداقل جریمه ای است که برای این دو در نظر گرفته شده است. ممکن بود به خاطر این تخلفات از هر دو باشگاه امتیازاتی کسر شود که در این صورت قهرمانی اینتر در رقابت های فصل قبل به خطر می افتاد. و همچنین انتقال میلیتو و موتا نیز لغو و آنها باید به جنوا بازمی گشتند.
علی رغم این جریمه ها، دو باشگاه همچنان می توانند در بازار نقل و انتقالات فعالیت کنند و این مسئله تاثیر چندانی در این باشگاه ها نخواهد داشت.

از موراتی و اینتر حالم ..............

راستی تولدو هم خدا حافظی کرد.


فروش فلیپه ملو
یوونتوس هر پیشنهادی برای خرید فلیپه ملو برسد را بررسی خواهد کرد، چرا که این بازیکن برزیلی جایی در برنامه‌های لوییجی دل‌نری، مربی جدید یووه ندارد.
ملو تابستان گذشته و پس از دوران موفقی که در فیورنتینا گذراند با مبلغ 25 میلیون یورو به یووه پیوست، ما فصل اول او ناامیدکننده بود.
711d14e0dc8a455b8a6c.jpg

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یووه می‌گوید: «اوضاع ملو مانند دیگر بازیکنان است و به این ترتیب، ما تمامی پیشنهادهایی که برای او می‌رسد را بررسی خواهیم کرد.»
اخیرا شایعه شده که ملو با گائل کلیشی، مدافع چپ آرسنال معاوضه خواهد شد.
این بازیکن 27 ساله از ضدقهرمان‌های برزیل در جام جهانی بود. او در جریان شکست دو بر یک مقابل هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی، روی گل اول مقصر اصلی بود و سپس با پا روی آرین روبن رفت و کارت قرمز گرفت.



ترزگه در والنسيا!

ديويد ترزگه مهاجم باتجربه يوونتوس مطمئنا در تابستان پس از 10 سال بازي در اين تيم، تورين را ترك خواهد كرد و پيش از اين از ميلان و كورينتيانس برزيل به عنوان مقصد هاي احتمالي او ياد مي شد اما به تازگي، كاليئندو، مديربرنامه هاي او اعلام كرده كه او شايد راهي والنسيا شود.
eab6f26c94f542c29e8e.jpg
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
برای همیشه یک یوونتوسی می مانم
256e9ca0d0dc4b9f8593.jpg



حلقه های گل در کنار همخوانی هایی ویژه و هماهنگ برای الساندرو دل پیرو در ملاقات تیفوسی ها با مجموعه یووه در منطقه پینتزولو، استقبال بی نظیر هواداران از یووه به ویژه کاپیتان در کنار سوالات بی شمار و دوربین های فیلم برداری شان هیجان خاصی را به مراسم جشن باشگاه هدیه کرده بود.

الکس هجدهمین فصل حضورش در یوونتوس را جشن می گیرد اما همچنان جوان به نظر می اید، با لبخند به احساسات بی شمار تیفوسی ها پاسخ می دهد و می گوید " هر بار در شروع فصل حس متفاوتی را تجربه می کنم، یک اغاز جدید در کنار حسی تازه "

همیشه یک ارزش و یک محبوب وجود داشته، یک پیراهن و ان پیراهن سیاه و سفید یوونتوس، این هجدهمین فصل من در کنار بانوی پیر خواهد بود، رویاهای زیادی داشتم و دارم، ارزوهایی که با این پیراهن برایم تحقق یافت و خواسته هایی که برای من در زندگی خوشبختی اورد.

کاپیتان به محل ویژه می اید اما با یک دوربین فیلم برداری، این بار او می خواهد از تیفوسی هایش عکس به یادگار بگیرد. با این حرکت دل پیرو، تشویق و احساسات دوست دارانش چهره تازه ای به خود می گیرد و در ادامه الکس با اصرار گروه هواداران از محل ویژه سخنرانی پایین امد تا در کنار انان عکس به یادگار بگیرد و در پاسخ به این سوالات که وضعیت مصدومیتش چطور پیش می رود نیز گفت: خوب هستم و طی یکی الی دو روز اینده به تمرینات گروهی برمی گردم و هیچ مشکلی نیست.

اما تشویق های طرفداران اله با حضور دوباره از در محل سخنرانی ادامه پیدا می کند، همخوانی ها از سر گرفته می شود " یک کاپیتان، یک کاپیتان، الساندرو دل پیرو، یک کاپیتان تنها در یووه وجود دارد، الکس " پینتوریکیو به احساسات این گروه این گونه واکنش نشان می دهد، شانس زیادی داشتم در کنار هم تیمی های بزرگی بازی کردم و از نظر شخصی نیز به پیروزی های زیادی دست یافتم، تصور می کنم که همه این قهرمانان که در این تیم حضور دارند می توانند کاپیتان های بزرگی شوند.

ترک یووه، اله تاکید کرد هیجان و احساسی که تیفوسی ها به او هدیه می دهند عاملی ست که هرگز یوونتوس را ترک نکند " من برای همیشه یک یوونتوسی خواهم ماند. "

اما دل نری، از نظر دل پیرو، او ایده های شفاف و خوبی برای بازگشت تیم به شرایط ارمانی دارد، ما به کمک هایش ایمان داریم. تجربیات زیادی دارد و خصوصیات و ابزار خوبی برای نمایش های قدرتمندانه در اختیار دارد، برای او ارزوی موفقیت دارم.

یکی از تیفوسی ها در خصوص شبکه های ارتباطی و نظر الکس سوال کرد و کاپیتان گفت: تقریقا دو ماه پیش به این شبکه سر زدم، با لذت و هیجان دنبال کردم، خیلی زیاد بودم و احساس خوبی داشتیم. یک جهان استثنایی را در انجا پیدا کردم و راهی مناسب برای نگاه داشتن ارتباط با جهان است.

جام جهانی و نظر کاپیتان در خصوص دیدار فینال، این گونه احساس می شود که اسپانیا توانایی بیشتری دارد اما در یک فینال هیچ چیز مشخص نیست. یک بازی سطح پایین را می توان از همه شرایطش اگاه بود.


16b863abc14c49bd96c3.jpg

معرفی شماره ها در جشن یووه

332cf5ce3ec34d629094.jpg

جشن یووه با حضور بی شمار و زیبای تیفوسی ها در محل اردوی تابستانی بانوی پیر، پینتزولو برگزار شد تا یوونتوسی ها برای فصل اتی به طور رسمی معرفی و شماره پیراهن های جدید خود را نیز بشناسند. این مراسم ساعت 21 با برنامه های بسیار متنوع و زیبا اغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت.

ابتدا پائولو بلی مراسم را اجرا کرد و نوبت به سخنرانی کوتاه اندره ا انیلی رسید، مدیر جدید که با چرخش پرچم های یووه در دست هواداران به وجد امده بود گفت در کنار یکدیگر پیش میرویم، این پیامی از سوی ما به همه بیانکونری هاست. وی از زحمات ماروتا تشکر و قدردانی کرد و افزود، ماروتا یکی از ماست .

طرفداران نیز از ماروتا و اندره ا انیلی تشکر کردند و ماروتا در پاسخ به این واکنش ها گفت: ما برای یوونتوسی بزرگ مبارزه می کنیم و به شما تضمین می کنیم که یووه با تمام قدرت راهی میدان می شود و شایستگی های خود را به اثبات خواهد رساند.

نوبت به دل نری می رسد، او از سوی خود و شاگردانش به حاضرین قول می دهد که تمام توان خود را برای پیروزی و بزرگی باشگاه انجام خواهند داد. وی از احساسات هواداران تشکر کرد و افزود تضمین می کنیم که بهترین تیم خواهیم بود زیرا می خواهیم به قهرمانی برگردیم.

اما پس از مدیران و مربی نوبت به ستاره دوست داشتنی یووه می رسد، الساندرو دل پیرو مهره بسیار محبوب تیفوسی ها که پرچم دار بیانکونری محسوب می شود، او برای سخنرانی کاری از پیش نمی ببرد زیرا احساسات تیفوسی ها به او اجاره نمی دهد، یک صدا و متوالی حاضرین او را صدا می کنند " الساندرو دل پیرو، الساندرو دل پیرو " اله با تکان دادن دستانش به انان پاسخ می گوید اما یک بار دیگر همهمه ها از سر گرفته می شود " یک کاپیتان، اینجا تنها یک کاپیتان وجود دارد، الکس دل پیرو " پینتوریکو از احساسات بیش از اندازه تیفوسی ها تشکر می کند و در یک جمله می گوید: با هیجان و احساسات شما ما خیلی زود به پیروزی و شکوه برمی گردیم.

استقبال و هیجان حاضرین در این مراسم برای مدیران مجموعه بسیار حائز اهمیت بود و انان از این حمایت بسیار ممنون و سپاسگذار شدند و به گروه تیفوسی ها قول دادند بیش از همیشه تمرین و تلاش خواهند کرد.

شماره بازیکنان یووه در فصل جدید:
1- بوفون
2- موتا
3- کیه لینی
4- ملو
5- سیسوکو
6- گروسو
7- امجیچ
8- مارکیزیو
9- یاکوئنتا
10- دل پیرو
11- امائوری
13- منینگر
14- جووینکو
15- زبینا
16- کامورانزی
17- ترزگه
18- پولسن
19- بونوچی
20- لانزافامه
21- گریگرا
23- په په
24- پاسکواتو
25- مارتینز
27- اکدال
28- دیه گو
29- ده چلیه
30- تیاگو
31- کوستانتینو
32- استوراری
33- لگروتالیه
34- الچیبیاده
39- مارونه
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خوب اساسی زیاده روی کردم

فقط اینو اضافه کنم که خدا هزار سال عمر با عزت بده به این محبوب من. اله دوست داشتنی
همه چی آرومه/ من چقدر خوشحالم
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
به همه یووه ای ها

جواد جان یه یه هفته ای مرخصی اضطراری برای من رد کن.
خودت که پرچم داری/ هوای تیمو داشته باش. بوس/ بوس یووه یووه
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام
به همه یووه ای ها

جواد جان یه یه هفته ای مرخصی اضطراری برای من رد کن.
خودت که پرچم داری/ هوای تیمو داشته باش. بوس/ بوس یووه یووه

برو برادر خیالت راحت :دی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

برتری در اولین دیدار دوستانه ( یووه 6 - 0 ترنتینو )
juve2010.jpg


تیم فوتبال یونتوس ایتالیا در اولین دیدار دوستانه خود در فصل جدید برابر تیم ترنتینو به برتری 6 - 0 رسید، دیداری که در منطقه پینتزولو و با حضور تعداد زیادی از تیفوسی ها برگزار شد. دل نری در این دیدار تیم خود را با سیستم 4 - 4 - 2 به میدان فرستاده بود.

دل نری در ابتدا از استوراری به عنوان دروازه بان استفاده کرد و در خط دفاعی ترکیب جوان و جدید دچلیه - لگروتالیه - الچیبیاده و موتا حضور داشتند که در این دیدار چندان تحت فشار قرار نگرفتند.

در خط میانی لانزافامه - اکدال - مارونه و پاسکواتو به میدان رفتند و در نیمه اول نمایش بسیار خوبی از خود ارائه کردند به گونه ای که در بسیاری از صحنه ها مهاجمان تیم را در موقعیت گلزنی قرار دادند و رضایت مربیان را جلب کردند.

اما از نکات جالب این دیدار حضور دیه گو و ترزگه در خط حمله ی بانوی پیر بود. در خط حمله این دو بازیکن نام آشنا به میدان رفتند که از هماهنگی بسیار بالایی برخوردار بودند و ترزگه دو بار و دیه گو یک مرتبه موفق به گلزنی شدند. دیگر گل های یووه در این دیدار را پاسکواتو - گروسو - گریگرا به ثمر رساندند.

فررو، بونی پرتی و امائوری از جمله بازیکنانی بودند که در حین مسابقه به ترکیب یووه امدند و نمایش خوبی ارائه کردند. به این ترتیب بانوی پیر نخستین دیدار دوستانه خود را با کادر جدید و بازیکنان تازه با برتری چشمگیری اغاز کرد تا امیدها برای امادگی و کسب موفقیت در طول فصل بیشتر و بیشتر شود.
گفتنی است بازی در دقیقه ی 80 به دلیل بارندگی و طوفان شدید نیمه تمام به پایان رسید.


27 میلیون به همراه سیسوکو یا پولسن ؟
dzeko1.jpg


بر اساس اعلام نشریات آلمان سران یووه برای به خدمت گیری ادین ژکو پیشنهاد 27 میلیون یورویی خود را به همراه مالکیت کامل کریستین پولسن یا مومو سیسوکو تقدیم سران تیم ولفسبورگ کرده اند.

ماروتا مدیر نقل و انتقلات یووه که پیش از این اعلام کرده بود از بین ژکو و کراسیچ یکی حتما به یووه نقل مکان خواهد کرد به نظر می رسد پس از مشورت با دل نری سرمربی یووه به این نتیجه رسیده اند که ادین ژکو بایکن مفید تری برای یووه می باشد.

گفتنی است مبلغ اولیه ی سران ولفسبورگ برای واگذاری مهاجم خود مبلغ 32 میلیون یورو بوده است که سران یووه حاضر شده اند مبلغ 27 میلیون یورو به صورت نقدی و مابقی در ازای واگذاری یکی از بازیکنان یووه باشد.

به نظر می رسد سران المانی موافقت اولیه ی خود را با این انتقال اعلام کرده اند و بازیکن مورد نظر انها برای انتقال به المان کریستین پولسن می باشد​


از یووه جدا نمی شوم
poulsen1.jpg





 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
قانون به ما اجازه خرید همزمان کراسیچ و ژکو را نمی دهد
marotta1.jpg


ماروتا مدیر نقل و انتقالات یووه در جدید ترین مصاحبه ی خود در به تعویق افتادن خریدهای یووه ظرف چند روز اینده و بررسی شرایط بازیکنان فعلی یووه در مسابقات دوستانه خبر داد.

مدیر موفق سمپدوریا در فصل گذشته در این رابطه گفت: "ما باید ابتدا در بازی های دوستانه عملکرد بازیکنان کناری خود را بررسی کنیم و سپس در مورد خرید کراسیچ تصمیم گیری خواهیم کرد زیرا اگر کراسیچ را خریداری کنیم سهمیه ی غیر اروپایی ما تمام شده است و نمی توانیم ژکو را به خدمت بگیریم."

وی در ادامه گفت: "قانون فعلی کار را برای ما بسیار سخت کرده است و ما نمی توانیم کراسیچ و ژکو را همزمان خریداری کنیم و باید از میان انها فقط یکی را گزینش کنیم و بر همین اساس باید منتظر عملکرد بازیکنان فعلی باشیم تا بتوانیم در مورد اینده تصمیم گیری کنیم."

گفتنی است بر اساس قانون جدید یوفا تیم های حاضر در لیگ های اروپایی تنها یک بازیکن اروپایی که عضو اتحادیه ی اروپا نیستند می توانند خریداری کنند.


تیفوسی های تورین خواستار حضور ترزگه
trezeguet2010.jpg


از او به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های فروش یووه در فصل جاری نام برده می شد اما طرفداری شدید هواداران بانوی پیر از وی و نمایش فوق العاده در تمرینات و گلزنی در دیدار دوستان باعث شده است دل نری نیز در مورد رفتن او دچار شک و تردید شود.

بسیاری از هواداران بانوی پیر در تمرینات یووه در کمپ تمرینی خواستار ماندگاری مهاجم فرانسوی تیم خود شدند و او نیز در واکنش به درخواست هواداران گفت: "من قصد ندارم یوونتوس را ترک کنم."

در طرف دیگر كاليندو ، مدير برنامه هاى ديويد ترزگه در مصاحبه با مطبوعات ایتالیا از احتمال ماندن دیوید در یووه خبر داد و گفت: "در ابتدا قرار بود وی راهی تیمی دیگر شود و ناپولی نزدیک ترین تیم به ترزگه بود اما اکنون شرایط عوض شده است و ترزگه و هواداران می خواهند وی سال اینده نیز در تورین به فوتبال خود ادامه دهد."

گفتنی است ترزگه در اولین دیدار دوستانه یووه در فصل جدید موفق به زدن دو گل شد و نمایش بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشت.​


کراسیچ باید قبل از جام جهانی راهی یووه می شد
krasic2010.jpg





 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
امادگی قابل توجه کاپیتان:happy:
alex5.jpg


درست مانند روزهای جوانی، الساندرو دل پیرو هیچ روزی را برای بهتر شدن از دست نمی دهد، همچنان به نمایش های دیدنی با پیراهن بیانکونری ادامه می دهد تا در یک دیدار دوستانه پس از بازگشت از مصدومیت جزیی همه را امیدوار کند.

یک پاسکاری فوق العاده دیدنی و زیبا با گروسو در سمت راست میدان و در نهایت یک گل دیدنی، این نخستین گل کاپیتان در پینتزولوی 2010 است، مهاجم کهنه کار بانوی پیر در طول بازی نمایش رضایت بخش و هماهنگی ارائه کرد تا دل نری از داشتن یک کاپیتان اماده و ایده ال اسوده باشد.

در کنار اله، امائوری نیز فوق العاده بود. دو گل زیبا از این مهره، نشان داد که مهاجمین این روزهای یووه می توانند در طول فصل گل های زیبا، فراوان و حساسی را به ما تیفوسی ها هدیه دهند.

گفتنی ست بازیکنان یووه به دو تیم تقسیم شده و در یک دیدار تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم الکس با گلزنی کاپیتان، امائوری و دچلیه به برتری چهار بر صفر دست یافت.


اعتقادی به استفاده همزمان دل پیرو و دیه گو ندارم !
delneri4.jpg


همراه تیمش خود را اماده دومین دیدار تدارکاتی پیش فصل می کند تا به مصاف النصر با مربیگری والتر زنگا روند. اما نخستین سوالی که از دل نری در کنفرانس خبری پرسیده می شود نحوه استفاده همزمان از دل پیرو و دیه گوست. مسئله بسیار مهم و حساس که مربی یووه باید توجه زیادی به ان داشته باشد تا نه بازیکنان بزرگ و نه هواداران ضربه بخورند.

دیه گو، دل پیرو، ترزگه و امائوری، این مهره هایی بزرگ اند که تاکتیک و روح فوتبال را به یووه هدیه می دهند، اما نمی توان از این مهره ها همزمان استفاده کرد. دیه گو، از او در این بازی بهره می گیرم، تصور می کنم که متوجه شده در میدان چه وظیفه ای دارد. درست مانند دل پیرو، اله ویژگی های خاص دارد با این حال نمی توان از این دو بازیکن همزمان استفاده کنم !

ترزگه، یک گلزن ذاتی که اموخته های زیادی دارد. به هر حال در این تیم بازیکنان بزرگی وجود دارند، همه در کنار یکدیگر پیش می رویم، همچنان تیم کاملی نیستیم و غایبانی داریم. باید یک مدافع مرکزی و یک مدافع در سمت چپ داشته باشیم.

فردا باید دل پیرو در میدان باشد و ترزگه که هیچ فرصت اشتباه ندارد. او حمایت تیفوسی ها را در کنار خود می بیند بنابر این انگیزه بالایی خواهد داشت.

دیدار دوستانه ویژگی های خود را دارد، همان طور که گفته ام به نتیجه توجه زیادی ندارم. زنگا را می شناسم اما می دانم که روزهای زیادی نیست که تمرین می کنیم بنابر این نمی توانیم کامل کامل باشیم. با این حال در شرایط خوبی قرار گرفته ایم و به جلو می رویم. من منتظر یک نمایش فیزیکی بالا و عالی از شاگردانم هستم.

دل پیرو، خیلی خوب است، مطمئنا همان گونه که گفتم فردا بازی می کند. در دیدارهای دوستانه بارها و باره ترکیب و سیستم را تغییر خواهم داد. به نتیجه هم نیم نگاهی داریم اما فراموش نکنیم که بیشتر به شرایط بازیکنان و امادگی فیزیکی انان توجه داریم.

اما بازار نقل و انتقالات از نظر دل نری. می دانیم که یووه تصمیم دارد در همه پست ها بهترین ها را در اختیار داشته باشدف در این لحظه موفقیت خوبی کسب کرده و همچنان به جذب مهره های مورد نظر فکر می کند. ما یک مجموعه بزرگ از بهترین بازیکنان را داریم.

گروسو، در صورتی که از یووه جدا شود بهترین جانشین برای او انتخاب خواهد شد. هر بازیکنانی که در مجموعه یوونتوس بماند در برنامه های ما جای خواهد داشت و وظیفه و مسولیت خود را خواهد داشت. تنها هدف ما رشد و کسب پیروزی ست، پیروزی در کنار یکدیگر و برای یوونتوس. با بازیکنانی که در اختیارمان است توان رسیدن به هدف مان را داریم. بهترین مسئله برای ما، شناخت فضا و شرایط مان است که در حال اجرای ان هستیم .

در پایان کنفرانس بار دیگر از دل نری درخواست کردند در مورد چهار بازیکن به طور جداگانه توضیح دهد.

ترزگه، نمی دانم از کنار ما می رود و یا می ماند اما می دانم بازیکنانی ست که اموخته های بالایی دارد و گلزنی در خون و وجود او ریشه کرده، او تضمینی برای ما به شمار می رود.

دل پیرو و یا دیه گو، ایا این دو در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد؟ میان این دو هیچ تضادی نیست، اما به عقیده من همان طور که بارها گفته ام، این دو نمی توانند در کنار یکدیگر و همزمان بازی کنند. البته به این معنا که این حرکت دشواری خاص خود را دارد.

مارکیزیو، شما یقین بدانید که او یکی از اصلی ترین گزینه های یووه در میانه میدان است.​


کدام راهی یووه خواهند شد ؟
pazzini-dzeko-forlan.jpg





 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
سلام بچه و ممنون بخاطر خبرای خوبتون. مخصوصا آقا جواد گل
راستی قضیه فورلان به کجا کشید؟ امروز اخبار گفت که فورلان اعتراف کرده یووه بهش 20 میلیون یوره پیشنهاد داده ولی هنوز باید در مورد محل زندگی و مسایل مالی فکر کنه...
اگه بیاد عالی میشه.
من همیشه عاشقش بودم...
 

ho_nazari1990

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 جولای 2010
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
یوونتوسو از بچگی میشناسم .یادش بخیر اینزاگی دل پیرو بوبو ویری
 

ho_nazari1990

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 جولای 2010
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
کیه که طرفدار الکس نباشه مگه هست چنین کسی؟!
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام بچه ها و ممنون بخاطر خبرای خوبتون. مخصوصا آقا جواد گل
راستی قضیه فورلان به کجا کشید؟ امروز اخبار گفت که فورلان اعتراف کرده یووه بهش 20 میلیون یوره پیشنهاد داده ولی هنوز باید در مورد محل زندگی و مسایل مالی فکر کنه...
اگه بیاد عالی میشه.
من همیشه عاشقش بودم...

چاکریم محسن جان:blush: (البته ما اینجا یه داش جواد گلم داریم:دی)
واقعا بازیکن خوبیه منم امیدوارم با یووه به توافق برسه .:rolleyes:


یوونتوسو از بچگی میشناسم .یادش بخیر اینزاگی دل پیرو بوبو ویری

دوست من به کلوپ یووه خوش آمدید.:happy:

دیگو اومد چی شد که فورلان چی بشه !

آقا چه قدر نا امیدید , ایشالله امسال تیم , با یارگیری خوب و همدلی بچه ها قهرمان می شه (البته گوش شیطون کر اگه بازیکنامون مصدوم نشن):f34r:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
گفتگوی دیه گو با شبکه اسکای
diego4.jpg


در میان بهترین های پینتزولو قرار گرفت این می تواند یک شروع رویایی و عالی برای این برزیلی خوش تکنیک تلقی شود تا امیدهایش برای فصل اتی بیش از گذشته رنگ جدیدی به خود گیرد. دیه گو می خواهد فصل گذشته خود را از یادها پاک کند و یک دیه گوی دیگر باشد و نشان دهد در یووه نیز او یک بازیکن بزرگ است.

می خواهم در یووه بمانم، کاملا روشن و واضح است که این خواسته من است، اینجا هستم به این دلیل که این مجموعه را دوست دارم و به این باشگاه احساس نزدیکی می کنم و یوونتوس نیز به من اعتماد دارد. پیش رفتن به تعطیلات نیز گفتم که می خواهم در کنار این تیم بمانم و این مسئله را با ماروتا و دل نری نیز در میان گذاشتم. دیه گو در گفتگویی با شبکه اسکای به برخی مسائل پاسخ گفت


تیفوسی ها
باید تنها و تنها از انان متشکر باشم، در تمام لحظات این هواداران بودند که نزدیک من قرار گرفتند و مرا تنها نگذاشتند. این مسئله برای من بسیار مهم است و من فکر می کنم باید در میدان مسابقه از انان تشکر کنم. با تمرین و تلاش زیاد و در نتیجه نمایش خوب در میدان رقابت . هرگز شک و تردیدی نداشتم، همیشه از بودن در یووه خوشحال و راضی بودم و هستم، احساس بسیار خوبی دارم که در کنار یووه بازی می کنم. پس از دو هفته تمرین مطمئن هستم که می توانم با این مربی به کار خود ادامه دهم و کیفیت خود را بالا ببرم. می خواهم بهتر و بهتر ظاهر شوم و می خواهم همراه یووه پیروز شوم. پیروزی برای تیمی مانند یووه بسیار مهم است و این انگیزه و دلیل خوبی ست.

دل نری
با دل نری زمان زیاد و طولانی صحبت کردم، در میدان، در تمرین و در محل ویژه ملاقات. همیشه صحبت می کنیم و من منتظر اموزش های زیادی از او هستم. در سیستم جدید احساس می کنیم خانواده ای جدید هستیم و این احساس برای همه ما در میدان اهمیت زیادی دارد. این شرایط اهمیت بالایی دارد، دل نری در حال حاضر خوب پیش می رود.

دل پیرو
نقش جدید من همراه دل پیرو کامل می شود، این مسئله ای ست که باید به ان اشاره می کردم. من احترام بسیار زیادی برای دل پیرو قائلم و خوشحالم که در کنار او بازی می کنم، او بازیکن بسیار بزرگی ست، یک بازیکن بزرگ و یک شخصیت فوق العاده که ارزش های خاص خود را دارد. اما من اینجا برای بازی کردن هستم و کار و تمرین می کنم تا فضای لازم را برای حضور در ترکیب کسب کنم. در حال حاضر خواسته های زیادی دارم می خواهم همراه یووه به خواسته هایم برسم. می خواهم شرایط بازی در یک تیم بزرگ را داشته باشم و به همین دلیل تمرین می کنم، سخت و بسیار زیاد. در یک تیم بزرگ و مشهور باید با تمام وجود کار کرد و من از رقابت خوشحال می شوم. ما باید بدانیم که ما ستاره نیستیم و این تیم است که ستاره است. باید برای کمک به این تیم کار و تمرین کنیم.

نیمکت نشینی
هم می دانیم که بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود اما برای یک تیم همه بازی خواهند کرد و همه بازیکنان باید در ترکیب قرار گیرند. سخت است که با این واقعیت کنار بیایم زیرا می خواهم همیشه در ترکیب باشم. با این حال باید به مربی و نظر او احترام بگذارم و صلاح و نتیجه تیم را در نظر بگیرم. من برای تمرین به میدان می روم و کیفیت و سیستم بازیکنان و یووه را می شناسم و می دانم که همه دریوونتوس یک هدف داریم و ان پیروزی یوونتوس است.

ملو
من با ملو سه الی چهار بار صحبت کردم، لحظات سختی ست و این برای یک بازیکن در فوتبال کاملا عادی ست. همیشه پیروز نمی شویم اما ما اینجا منتظر او هستیم و می خواهیم به او کمک کنیم تا به شرایط خود بازگردد. او بازیکنی با تکنیک بالاست.

یوونتوس
اخبار زیادی منتشر شد و من نمی خواهم دروغ بگویم، فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. اما اعتراف می کنم یک سال پیش زمانی که یوونتوس را برگزیدیم مطمئن نبودم که به چه تیم بزرگی می ایم اما حالا اینجا هستم و به این ایمان رسیدم که یوونتوس یکی از قدرتمندترین تیم های دنیای فوتبال است و احساس خوشبحتی و افتخار می کنم که اینجا هستم و امسال می خواهم با نتایجی که به دست می اوریم همه خاطرات سیاه فصل گذشته از یادها رود.


ابراز رضایت دل نری از اردوی پینتزولو و نمایش شاگردانش
delneri1.jpg


نخستین دوره تمرینی بانوی پیر در فصل تابستان با مربیگری دل نری به اتمام رسید تا با پیوستن ملی پوشان دور جدیدی از تمرینات اماده سازی فصل اغاز شود. با پایان رسیدن اردوی پینتزولو دل نری از نحوه نمایش و تمرینات بازیکنانش ابراز رضایت کامل کرد و شاگردانش را با انگیزه و بزرگ توصیف کرد.

خیلی خوب کار کردیم، تمرینات بسیار عالی را پشت سر گذاشتیم و دو بازی تداراکاتی خوب را انجام دادیم، همه این موفقیت ها در محیطی گرم و عالی به دست امد. همچنان برای رسیدن به امادگی و انچکه می خواهیم زمان و تمرین در راه است. باید به مرحله انالیز برسیم و شرایط خود را بررسی کنیم.

اما بسیار خوشحالیم که از نظر فیزیکی امادگی مد نظر را به دست اوردیم. من منتظر بازیکنان ملی پوش هستم و با کامل شدن ترکیب می توانیم سایر برامه های خود را پیش ببریم. در این تیم بازیکنان بزرگی توپ می زنند و کیفیت و تکنیک فوق العاده وجود دارد.
وی در خصوص برخی مهره ها نیز صحبت کرد، بونوچی، او در نخستین تمرین خود نشان داد که تا چه اندازه جدی و پرکار است. او برای یک سال پربار و بزرگ مبارزه خواهد کرد.

دیه گو، برای او نقش جدیدی ندارم، زمانی که فصل گذشته در سمپدوریا با یووه بازی کردیم متوجه شدم که چه فضایی دارد و در حال حاضر نیز همان فضا در اختیار اوست. دیه گو پشت مهاجمین در کنار کامو و جووینکو بازی می کند و جز بهترین هاست. مطمئنا که او در پست خود نمایش خوبی خواهد داشت.

بانوی پیر خیلی زود باید در یک رقابت رسمی به میدان رود و دل نری به این موضوع اشاره ای می کند. در حال حاضر از دو رقیب خود شناختی نداریم، برای مبارزه با یکی از دو تیم زمان داریم و به دنبال به دست اوردم فیلم بازی این دو تیم هستیم.

در حال حاضر منتظر دو دیدار دوستانه مهم خود هستیم، هامبورگ و لیون که از اهمیت زیادی برخوردارند. با حضور در این دو دیدار به بررسی شرایط خود خواهیم پرداخت و اماده فصل می شویم.

در دیدار دوم تدارکاتی هفت بازیکن خود را عوض کردم و تنها چهار بازیکن در طول 90 دقیقه در ترکیب حضور داشتند، این مهم است که در شروع فصل امادگی کامل و لازم را داشته باشیم و با قدرت به سوی رقابت ها حمله کنیم. به دنبال افتخار و پیروزی با این پیراهن هستیم.​


سفر به اسپانیا برای جذب درنته - فورلان
dre-forlan.jpg






-------
پ.ن:ای ول ترزگل خودمون توی دوتا بازی دوستانه 5 تا گل زده:cool:
 

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
فورلان عضو لادزیو شد نه !؟
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran

mehrdad201

همکار بازنشسته
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
15,874
لایک‌ها
17,805
محل سکونت
ایران
من از اخبار ایران فکر کنم شنیدم
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من از اخبار ایران فکر کنم شنیدم

نمی دونم ولی ایشالله شایعه بوده:D

-----------
سکوت دل پیرو صحبت می کند
alex20101.jpg


شاید این اخرین اردوی تابستانی اش درمنطقه خوش اب و هوای پینتزولو همراه بانوی پیر باشد، مهاجم 35 ساله ای که هجدهمین فصل بیانکونری بودنش را تجربه خواهد کرد و با دوربین فیلمبرداری شخصی کلیه مراسم معرفی و روز پایانی اردوی تابستانی را فیلم گرفت تا خاطره ای فراموش نشدنی و زیبا را ضبط و ثبت کند و البته ما را نگران که سرانجام روز خداحافظی اسطوره نیز از راه خواهد رسید.

سکوت دل پیرو صحبت می کند، شاید این رمز موفقیتش در سن 35 سالگی باشد، رمز پیروزی و تداوم محبوبیت یکی از بهترین های دوران تاریخ بانوی پیر اروپا، کاپیتان از راه سخت و دشوارش می گوید و البته از افتخارات و روزهای زیبای بیانکونری بودن و از مربیان خود می خواهد بر اساس سن و شرایط سنی تصمیم نگیرند.

ارزش پیراهن یووه
زمانی که در یوونتوس هستی می دانی که همه توجهات به توست و هر حرکت تو زیر نظر است. ما باید بار دیگر غرور یوونتوسی بودن را در هر لحظه نشان دهیم. اینجا در پینتزولو خیلی خوب کار کردیم، هرروز به مانند یک فصل تمرین و تلاش را پشت سر گذاشتیم، البته تمریناتی همراه با لذت و هیجان . زمانی که به سری ب تبعید شدیم و در این مسابقات حاضر بودیم من با جدیت به بازی و تلاشم ادامه دادم زیرا می خواستم با این پیراهن پیروز باشم .

تبریک به اسپانیا
جام جهانی و قهرمانی اسپانیا همراه با تبریک الساندرو دل پیرو، انها شایسته بودند زیرا در گذشته نیز قهرمانی یورو شده بودند، ذهنیت انان اماده بود. خوب ما ایتالیایی ها نیز باید به بازی فکر کنیم، باید جدی باشیم و خیلی خوب تمرینات را پشت سر بگذاریم و به امادگی کامل توجه داشته باشیم. هر روز اهمیت خاص خود را دارد بنابر این نباید هرگز از امادگی دور شویم. هرروز را از یاد نبریم تا به موفقیت برسیم.

چیرو فرارا
اظهارات بسیار شکننده همراه با انتقادات از چیرو فرارا در مصاحبه با گاتزتا، مطمئن هستم که ان مصاحبه در شرایطی حساس که اهمیت زیادی داشت منتشر شد. احساس می کنم که یک مصاحبه بسیار احساساتی بود، البته در تیمی بزرگ بازی می کنیم و طبیعی ست که باید تیم را حفظ کنیم و به بالا بردن شرایط روحی فکر کنیم. در ان زمان نیز تمرین می کردم تا شرایط و خاطرات مثبت را کسب کنم .

همیشه بازی کردن
مشکل واقعی زمانی ست که بازیکن نمی خواهد بازی کند، اما من و هم تیمی هایم هرگز قصد نداریم نیمکت نشین باشیم. اما انچه که من به یاد دارم این است که من هرگز نخواستم همیشه بازی کنم و همیشه برابری با دیگران را خواسته و طلب کرده ام.

دل نری بسیار خوب صحبت کرد، اگر کسی شایسته بازی کردن باشد، در ترکیب قرار می گیرد چه 18 سال سن داشته باشد و چه 36 سال ، هیچ تفاوتی ندارد. این حقیقت مسئله است و تیم می تواند با فرم ایده ال در زمین حاضر شود. تنها درخواست من این است که بر اساس سن و شرایط سنی تصمیم گرفته نشود. این لذت بازی کردن است که ارزش زیادی دارد. روش من متفاوت همیشه از برخی شرایط و وابستگی ها متفاوت بود. خوب هستم و همیشه یک شخص بلند همت و جاه طلب ام.

تضاد با دیه گو
اینجا تنها یک مشکل و اختلاف نظر با دل نری وجود دارد. مربی اظهار داشته که ما در کنار یکدیگر نمی توانیم بازی کنیم. من و او نمی خواهیم غمگین و دلزده باشیم. باید به جلو پیش رویم و ببینیم چه می شود. تصور می کنم مبارزه و نبرد خیلی زود از راه می رسد اما احساس می کنم برای پاسخ دقیق به این سوال زمان مناسبی نیست.

زوج ترزگه
همیشه یک فرانسوی او را به خوبی همراهی کرده و حالا اله می گوید، دیوید بسیار کامل و اماده است. او خواسته های زیادی دارد و همیشه می خواهد بهترین باشد. او را بازیکنی می بینم که همیشه به بازی کردن پاسخ مثبت می دهد. هر بازیکنی که اینجاست از ان یوونتوس است و بس. درست مانند انچه که دل نری گفت.

تنها یووه
اینده کاپیتان همیشه مورد توجه بوده و هست. کاملا شفاف و روشن است، در این فصل مشکلی برای قرارداد ندارم و هیچ مذاکره ای نیز با تیمی دیگر نداشته ام. در ذهن من تنها یوونتوس است و امسال تنها به بازگشت بزرگ و قدرتمند فکر می کنم. این بسیار مهم است هم برای من و هم برای یووه. می خواهم ذهنیت قهرمانی سال گذشته را تقویت کنیم و به نمایش بگذاریم. یک ذهنیت پاک و زیبا برای پیروزی یوونتوس.

امریکا، چین
هرگز با هیچ تیم و مدیری صحبت نکردیم .

ملو و دل نری
مربی یک شخص خوب و مناسب است، من اینطور فکر می کنم و برای او ارزوی موفقیت دارم. در حال حاضر نمی دانم روابط این دو چطور پیش می رود اما این داستان مهمی ست. او خوب کار کرد. تصور می کنم بودنش در اینجا برای او بسیار خوب باشد و کمک زیادی به بازگشتش کند. ملو برای ما و برای درخشش در طول فصل بازیکن مناسبی ست و می تواند درخشش خود را تکرار کند. بازی او را می پسندم و می دانم که فصل اتی می تواند موفق شود.

سال صفر
برخی از من در خصوص سال صفر سوال می کنند، سالی که بار دیگر متولد می شویم، سالی پس از کالچو پولی. من به انها می گویم که برای من هر سال یک سال صفر است.

انتظارات ازاتزوری
گفتگوی در خصوص تیم ملی، همیشه بوده و هست. در گذشته، حال و اینده. تیم ملی برای من و حضور من در این تیم را شنیده و می شنوم. در المان قهرمان زیادی درکنار من پیروز شدند، مربیان همان مربیان امسال بودند.

ماردونا
شنیدم که ماردونا از نبود من در تیم ملی ایتالیا گفت، فوق العاده برایم جذاب و لذت بخش بود که از یک قهرمان مانند مارادونا چنین اظهار نظری را بشنوم.

بازگشت به تیم ملی
برای من همیشه پوشیدن این پیراهن افتخار بوده و از این بابت احساس غرور می کنم. پرندلی تاکید کرده بهترین ها را انتخاب خواهد کرد، این مسئله است که در تمام زندگی با ان موفق بودم. هدف من تنها خوب ظاهر شدن است. بعد می بینیم چه می شود زیرا حقیقت تفکرات مربی را نمی دانم .

مانند پلاتینی
درست مانند یک یوونتوسی دیگر پلاتینی رئیس یوفا ایا دل پیرو نیز دیگر شمار دهی خواهد بود که در نقش یک مدیر ظاهر خواهد شد ؟ انچه که من پس از فوتبال انجام خواهم داد یک سوال مهم و البته ویژه است. در این لحظات من یک بازیکن هستم و باید زمان بگذرد. به پلاتینی که باعث رشد فوتبال شد تبریک می گویم.

پیشنهاد ناپولی
تنها یک صحبت بود و هرگز به من پیشنهاد مهم و رسمی ارائه نشد. من پیش از این و به اندازه کافی به این سوال پاسخ دادم. همان احساسی که برای تمام موفقیت ها و پیروزی هایم داشتم و انچه که باعث لذت من می شود و می خواهم، بودن در اینجاست.

اما سوال و شاید رمز موفقیت اله، مسئله ای که موجب می شود در اینده و هر فصل بهترین باشی، من با داستان و تاریخ بازی نمی کنم، تنها به میدان مسابقه فکر می کنم و این موفقیت را با توجه به شرایط به دست می اورم.


پ.ن: ( اصلا نمی تونم یووه رو بدون دلپیرو تصور کنم:eek: )
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه یووه ای های سالار
دستت درست اقا جواد.
جواد جان هم خیلی خوشحال شدم هم نگران.
خبر فورلان دیوونه کننده بود ولی همچنان این موضوع دیه گو منو اذیت میکنه.

نگران الکس هستم. خیلی.
 
بالا