• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

عمو مایکل

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2010
نوشته‌ها
570
لایک‌ها
107
سن
37
امسال هم بازیکن تاثیر گذاری نخریده به نظر من و هیچ تغییری حاصل نخواهد شد ...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

مثل این که دوباره حضور ژکو در یووه داره پرنگ می شه:دی
------------

امائوری در رئال, ژکو در یووه
amauri-dzeko.jpg


پس از مصاحبه ی ژکو مبنی بر علاقه مندی به حضور در یووه بار دیگر بانوی پیر و ماروتا به خرید این بازیکن امیدوار شدند اما قبل از این باید از خوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید متشکر باشند.

مورینیو که با انتقال رائول به شالکه موافقت کرده است اکنون در پی خرید مهاجم دیگری می باشد که بتواند به عنوان ذخیره ی ایده ال بر روی او حساب کند و در لیست خرید او نام امائوری مهاجم گلزن یووه نیز به چشم می خورد که از شانس بسیار بالایی برای حضور در مادرید برخوردار میباشد.

در صورتی که ماروتا با انتقال امائوری به رئال موافقت کند فضا برای حضور ژکو در یووه ازاد تر خواهد شد و از طرف دیگر بخشی از مبلغ قرارداد ادین ژکو از این طرق به دست خواهد امد.

گفتنی است بانوی پیر با ارائه ی مبلغ 30 میلیون یورویی خواهان به خدمت گیری ژکو شده است اما سران باشگاه ولفسبورگ تقاضای پیشنهاد بهتری برای وی کرده اند.


از نمایش تیم خود رضایت دارم
delneri4.jpg


یووه با هدایت جیجی دل نری سرمربی جدید خود موفق شد در دیداری دوستانه تیم لیون فرانسه را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با روحیه ای مناسب اماده دیدار مقابل شامروک ایرلند شود.

جیجی دل نری سرمربی یووه در پایان این دیدار گفت: "نسبت به دیدارهای گذشته بسیار بهتر کار کردیم و این نتیجه تمرینات سخت و مستمر ما در هفته گذشته بود. البته همچنان در چند مورد دچار مشکل هستیم که سعی خواهیم کرد به مرور زمان برطرف شود."

وی سپس در مورد نمایش دیه گو گفت: "فوق العاده بود و هر کاری از وی خواسته بودیم انجام داد و نمایش خط حمله را تحت تاثیر خود قرار داد و از بازی بازیکن برزیلی خود راضی هستم."

بازی مقابل شامروک موضوع بعدی صحبت های دل نری بود: "بر روی کاغذ همه ما را برنده ی این دیدار قلمداد می کنند و بازی اسانی را برای ما پیش بینی می کنند ولی باید با احتیاط و دقت وارد میدان شویم تا بتوانیم برنامه ها خود را اجرا کنیم."​


مهره ای قصد ترک یووه را ندارد
marchisio1.jpg





 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
جواد جان بدلیل سانحه ای من چند روز نمیام.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
image.php
گل تماشایی الکس در دیدار میان تیمی
alex15.jpg


عصر روز گذشته یوونتوسی ها یک جلسه تمرینی و یک دیدار دوستانه میان تیمی را پشت سر گذاشتند تا خود و شرایط تیمی شان را پیش از دیدار رسمی در رقابت های یوفا بسنجند. در این میان دل نری بازیکنان تیم را به دو تیم ده نفره تقسیم و انان را در تمرینی که شکل رقابت داشت مورد ارزیابی قرار داد.

بازیکنان تیم قرمز با گل های لنتزافامه و دل پیرو در برابر تیم سیاه و سفید و با گل های امائوری، صالی امیجیچ و پولسن مغلوب شدند اما در این میان گلزنی الکس دل نری را امیدوارتر کرد. کاپیتان با نمایشی دیدنی و با شوتی از سمت راست دروازه توانست گل زیبا و تماشایی را به ثمر برساند.

پس از اتمام بازی دل نری شاگردانش را گردهم اورد و در خصوص مسائل تاکتیکی با انان به گفتگو پرداخت و مسائلی را از تیم شامروک به انان گوش زد کرد.

امروز اخرین جلسه تمرینی بانوی پیر در وارزه برگزار و سپس تیم خود را اماده سفر به دوبلین و دیدار پنجشنبه شب برابر شامروک می کند.


بعد از لیون نوبت شامروک است
alex8.jpg


از شرایط خود و تیمش کاملا راضی و خشنود به نظر می اید، در یک دیدار تدارکاتی اما جدی توانست نخستین گلش را نیز به ثمر برساند تا در کنار سایر هم تیمی هایش به دیدار رسمی اروپایی خود بیاندیشد.

الکس دل پیرو که از پیروزی مقابل لیون راضی ست می گوید: پیروزی در یک دیدار دوستانه و گلزنی می تواند امیدوار کننده باشد، تیم از هر نظر امادگی خوبی کسب کرده و به دنبال هماهنگی و بهتر شدن است. ما در خط حمله و بازی تهاجمی بسیار موفق بودیم و تمریناتی که پشت سر گذاشتیم برای نتیجه گیری ما در فصل اتی بسیار مفید است.

فصل برای ما خیلی خیلی زود اغاز می شود، زیرا پنج شنبه در دوبلین در جام یوفا به میدان می رویم و باید شروعی خوب داشته باشیم.

از نظر شخصی و تیمی بسیار راضی و خوشحالم، سخت تمرین کردیم و از نظر فیزیکی بسیار خوب و اماده ایم. برای من گلی از روی نقطه پنالتی از راه رسید و من از این بابت بسیار خرسندم و مانند پیروزی ای که کسب کردیم شاد شدم. در حال حاضر به ادامه راه پیشرفت و امادگی و در پیروزی در ایرلند فکر می کنیم.

الکس دل پیرو به هواداران یووه قول نمایشی زیبا در دیدار پنجشنبه شب داد و گفت همدیگر رو در ایرلند می بینیم.​


یووه به فروش کامو و گروسو فکر می کند
camo2.jpg


مائورو ژرمن کامورانزی و فابیو گروسو با اینکه همچنان بازیکنان یووه به شمار می روند اما نظر و توجه دل نری را به خود جلب نمی کنند به همین دلیل مسولین بیانکونری در نظر دارند پیشنهادات رسیده برای خرید این دو بازیکن را مورد بررسی قرار دهند تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب این دو قهرمان جهان را به تیم مورد نظر واگذار نمایند.

گفته می شود تیم های لیون، المپیاکو و دو تیم از اسپانیا خواهان خرید این دو بازیکن اند، هر چند که مذاکره مائورو و مسولین المپیاکو به نتیجه ای نرسید اما به نظر می رسد این بار گروسو توجه انان را جلب کرده است.​


فورلان همچنان مورد توجه بانوی پیر:f34r:
forlan.jpg





 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خدا بد نده جواد جون چی شده؟:(

ایشالله چیزی نباشه زودتر خوب بشی:rolleyes:

ممنون. خدا رحم کرد. بهترم/ کم کم میشه یه تکونهایی خورد. :دی


بابت اله خیلی خوشحال شدم دیدم رو فرمه. امیدوارم امسال فصل خوبی رو به همراه یووه سپری کنه.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
یووه با بیست و یک بازیکن وارد دوبلین شد
team18.jpg


یوونتوس که برای سفر به دوبلین راهی فرودگاه مالپنسا شده بود با بیست و یک بازیکن ایتالیا را به مقصد ایرلند ترک کرد و با پروازی راحت به این کشور رسید تا در تمرین یک جلسه ای شرکت و پس از ان خود را اماده رقابت فرداشب نمایند. در اخرین دقایق پیش از سفر، نیکولا لگروتالیه از همراهی تیم محروم ماند.

کلودیو مارکیزیو که انگیزه بالایی دارد در سخنان کوتاهی پیش از سفر گفت: بار دیگر شروع می کنیم، ما فصل گذشته و نتایج ان را نمی خواستیم و حالا باید با قدرت اغاز کنیم. ما با قدرت و اگاهی به این بازی می نگریم و می دانیم این دیدار ارزش بالایی دارد.

باید خیلی زود نمایش خوبی ارائه دهیم و از همین ابتدا قدرتمند ظاهر شویم و در دیدار برگشت نیز توان خود را دو چندان ثابت کنیم.

گفتنی ست اندره ا انیلی مدیر باشگاه نیز تیم و بازیکنان را در این دیدار همراهی می کند.

لیست کامل نفرات دعوت شده

موتا - کیه لینی - سیسوکو - مارکیزیو - دل پیرو - امائوری - منینگر - ترزگه - پولسن - بونوچی - لانزافامه - گریگرا - په په - پاسکواتو - مارتینز - اکدال - دیه گو - ده چلیه - کوستانتینو - استوراری - لگروتالیه - فررو


همچنان امیدوار است
krasic2.jpg


حضور و بیانکونری شدن وی تبدیل به داستانی طولانی شده و با وجود کلیه اخبار منتشر شده همچنان امیدهایی برای پوشیدن پیراهن سیاه و سفید یووه در سر دارد. میلوس کراسیچ که از پیش از اغاز جام جهانی سران یووه را بر ان داشت تا برای جذب وی با مسولین زسکا و مدیر برنامه های این مهره وارد مذاکره شوند در اخرین اظهاراتش تاکید کرده که همچنان معتقد است بازیکن یوونتوس خواهد شد.

هافبک صربی زسکا که با بدقولی مسولین این باشگاه و عدم پیگیری مدیران یووه از ارزوی خود دور شده ابراز امیدواری کرد با افزایش تنها یک میلیون یورو او به تیم مورد علاقه اش یوونتوس بپیوندد.

بانوی پیر پیش از این پیشنهاد 15 میلیون یورویی خود را برای خرید کراسیچ به سران زسکا تقدیم کرده بود که با پیشنهاد بالای رقبا این انتقال به تعویق افتاد، در حال حاضر نیز تیم های لیورپول، اتلتیکو، فنرباغچه همچنان خواهان به خدمت گیری وی هستند اما کراسیچ خواهان حضور در یووه و ایتالیاست.​


اشتباه تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست
legro2010.jpg







image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
image.php

از چنین دیداری لذت می برم
alexuefa.jpg


برای قهرمانی که حاضرین در برنابئو را به وجد اورد، تماشاگردان اولدترافورد را به تحسین واداشت و دنیای فوتبال و علاقه مندانش را مجذوب خود کرد این دیدار یک بازی حساس و دوست داشتنی ست. الکس دل پیرو که همچون همیشه به عنوان کاپیتان بانوی پیر در کنفرانس خبری کوتاهی پیش از دیدار برابر شامروک شرکت کرد از هیجان و علاقه اش به چنین رقابت هایی گفت و تاکید کرد یوونتوس توان و انگیزه شکست حریف را دارد.

یک بار دیگر به هیجان رقابت ها وارد شدیم و همه می دانیم که باید نهایت تلاش خود را نشان دهیم و در یک رقابت واقعی شایستگی های یووه بزرگ را نمایان سازیم. زنده باد چنین بازی و نمایشی، دیداری با چنین لذت و هیجان، دیداری ست که من از ان لذت می برم و به ان علاقه دارم.


سری آ در فصل 2011- 2010 قرعه کشی شد
seriea2010.jpg





 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم اولین قدم رو با اقتدار برداشتیم:happy:
----------------------

امائوری قهرمان بانوی پیر ( شامروک 0 - یووه 2 )
amauri8.jpg


انتظارات به پایان رسید و بانوی پیر با شکل و شمایلی جدید و نو رقابت های خود را با انگیزه ای بالا اغاز کرد. دوبلین میزبان سیاه و سفیدهای ایتالیا بود، تیمی که در خود تغییراتی اساسی و بنیادی را می دید و برای شروعی قدرتمند راهی میدان شده بود با گلزنی مهاجم ایتالیایی – برزیلی خود به برتری دو بر صفر رسید تا راه صعود هموارتر شود.

بانوی پیر اروپا نخستین بازی رسمی فصل خود را با ترکیب استوراری، بونوچی، کیه لینی، موتا، دچلیه، لنتزافامه، مارکیزیو، سیسوکو، په په، امائوری و دیه گو اغاز کرد.


دیدار با شروع طوفانی و زیبای مهمان پرافتخار شروع شد، تنها سه دقیقه از اغاز بازی نگذاشته بود که امائوری مهاجم یووه توانست با ضربه ای دیدنی گلی حساس را به ثمر برساند و شرایط را برای ادامه بازی مهیاتر و هموارتر نماید. در این صحنه همکاری دیه گو و امائوری بسیار تماشایی بود و موجب خلق صحنه ای دیدنی شد و در نهایت امائوری از ضربه برگشتی دیه گو استفاده کرد و توپ را وارد دروازه میزبان ایرلندی کرد.

دو دقیقه بعد، خطری دروازه یووه را شدیدا تهدید کرد اما واکنش استوراری و بونوچی در این لحظه خطر را به خوبی دور کرد. با این حال این مهمان بود که نمایش بهتری داشت، در دقیقه بعد لنتزافامه می توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند اما مدافع شامروک دست به اشتباه نزد.

یووه همچنان پیشتاز بود، یک ضربه ایستگاهی از سوی دیه گو که با ضربه په په به بیرون میدان رفت. بازی به دقیقه بیست نزدیک می شود و شاگردان دل نری توپ و میدان را دست گرفته بودند، یک بار دیگر یووه با امائوری پیش رفت اما ضربه او با فاصله بسیار اندکی از کنار دروازه گذشت.

در این لحظات لنتزافامه نیز بسیار درخشان ظاهر می شد و در دو نوبت می توانست گل دوم تیمش را درون دروازه شامروک جای دهد. در این میان استوراری کم تحرک نشان می داد زیرا دروازه اش با تهدیدی مواجه نمی شد.

هر چه به اتمام بازی در نیمه نخست نزدیک می شدیم حملات و نمایش خوب یوونتوسی ها بیشتر نمایان می شد، په په، دیه گو و امائوری در کنار یار جوان تیم، لنتزافامه بسیار هماهنگ و مقتدر کار می کردند.

در دقیقه 42 په په با خطایی که مرتکب شد از سوی داور کارت زرد گرفت و در ادامه توپی از خط دروازه ی دو تیم نگذشت تا این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود مهمان ایتالیایی به اتمام برسد.

45 دقیقه دوم با حمله خطرناک میزبان اغاز شد، مدافعین بانوی پیر در شروع این نیمه خطر جدی دیگری را بر روی دروازه خود احساس کردند که با واکنش خوب مدافعین به ویژه کیه لینی که به جلو رفته بود دفع شد.

اما تنها 5 دقیقه از این نیمه گذشته بود که امائوری نمایش خوب دیگری ارائه کرد، یک حرکت سریع و بی نقص همراه با همکاری په په صحنه دیدنی دیگری را برای یووه ثبت کرد. در دقیقه 51 دل نری نخستین تعویض خود را انجام داد، مارتینز جای لنتزافامه که بسیار خوب کار کرده بود را گرفت.

یک دقیقه بعد شامروک می توانست گل تساوی را وارد دروازه مهمان نماید اما موفق به این گلزنی نشد تا همچنان یووه از حریف پیش باشد. در دقایق بعدی شامروک بهتر ظاهر شد و بارها تا دروازه یووه پیش رفت اما نتوانست گلزنی کند. با رسیدن به دقیقه 70 یک بار دیگر تیم ایتالیایی به خود امد و حملاتی را ترتیب داد.

مارکیزیو که برای این دیدار انگیزه بسیار بالایی داشت می توانست گل زدن در این دیدار را تجربه کند اما موفق به گلزنی نشد.

یک دقیقه بعد دیه گو که به خوبی خود را به محوطه جریمه حریف رسانده بود با خطای یار حریف متوقف شد اما داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت، با این حال یک دقیقه بعد موتا در یک کورس دیدنی و سریع از سمت راست توپ را به امائوری سپرد و این مهاجم نیز با قدرت و توان بسیار بالا دومین گل یووه و خودش را وارد دروازه شامروک کرد تا یوونتوس بیش از گذشته به پیروزی امیدوار شود.

در حالی که به دقایق پایانی بازی می رسیدیم الکس دل پیرو وارد ترکیب بیانکونری و دیه گو از ترکیب خارج میشود. هر چند که تنها دقایق کمی به پایان بازی مانده بود اما کاپیتان در چهار دقیقه مانده می توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند. شوت اله با فاصله بسیار اندکی از کنار دروازه گذشت.

در دقایق انتهایی میزبان حملاتش را بیشتر کرد، در دقیقه 89 نیز دل نری دست به تعویض سوم خود زد و اکدال جوان را جانشین دیگر جوان تیم، مارکیزیو کرد. این نیمه سه دقیقه وقت اضافی داشت و با گذشت زمان های تلف شده دیدار، تغییری در نتیجه بازی ایجاد نشد تا یوونتوس ایتالیا با دو گل امائوری برابر میزبان ایرلندی به برتری برسد.


همیشه در شروع چنین هیجانی دارم
agnelli1.jpg


از تورینو به میلانو، از میلانو به لندن و بعد به دوبلین، هیجان و شور برای نخستین بازی رسمی با مدیریت اندره ا انیلی. نوه وکیل انیلی با عشق قلبی و لذتی که از یوونتوسی شدنش در زندگی اش دارد به این می اندیشد که با نتایج دلخواه و بزرگ او نیز تبدیل به اسطوره ای نزد مجموعه بانوی پیر شود.

هیجان را پنهان نمی کنم، همیشه در شروع چنین هیجانی دارم، فضا و محیط یووه بسیار صمیمی و خانوادگی ست و این بسیار زیباست، بسیار. به یاد دارم مارس سال 2006 برابر ارسنال، تیم کاپلو در لیگ قهرمانان راهی جزیره شده بود و پس از ان تبعید به سری ب. مربیان مختلفی در کنار یووه امدند و حالا نوبت دل نری ست.

تیم و بازیکنان سخت تمرین کردند و به امادگی یک دیدار رسمی دست یافته اند، به زودی قدرتمند و اماده می شویم. می دانیم که هواداران مان منتظر نخستین پیروزی ما هستند و می خواهند فصل را با درخشش بازیکنان تیم شان اغاز کنند.​


منتظر ژکو باشیم
dzeko.jpg


شاید تا ساعتی دیگر و یا یک روز اینده شاهد به نتیجه رسیدن مذاکرات و ملاقات سران بیانکونری و مدیران وولسفبورگ باشیم. طبق اخرین اخبار منتشر شده جوزپه ماروتا خود را برای مذاکره نهایی با مسولین این باشگاه اماده می کند.

به نظر می رسد پدر این مهره نیز وارد عمل شده تا سرنوشت پسرش هر چه سریعتر مشخص شود.

یوونتوسی ها که تاکید کرده اند تا پایان فرصت نقل و انتقالات از میان ژکو و یا کراسیچ یکی از بیانکونری خواهند کرد امیدوارند با موافقت نسبی سران المانی این انتقال زودتر انجام گیرد تا راحت و اسوده به ادامه نقل و انتقالات خود بپردازند و بتوانند مهره های دلخواه خود را به فروش بگذارند.

با این حال کراسیچ خود همچنان به پیوستن به یووه است اما به نظر می رسد ماروتا منتظر نهایی شدن و اعلام رسمی خرید ژکوست. زیرا اخبار رسیده حاکی از مثبت بودن کلیه مذاکرات می دهد.​


image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
ممنون جواد جان/ خیلی خوشحال شدم/ و تبریک میگم

11 مهر روز لگد مال کردن این اینتر لعنتیه.
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
تبریک میگم بچه ها برد خوبی بود!
منم بی صبرانه منتظر یه برد پرگل برابر اینتر مفت خور هستم.... :دی
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ایشالله امسال سال یووه باشه , اینتر و تمام تیم ها رو سوراخ می کنیم:happy:
---------------------

نگاهی به لیست فروش بانوی پیر
poulsen2.jpg


همچنان چند هفته ای به اتمام مهلت نقل و انتقالات تابستانی زمان باقی ست و سران یووه برای خرید و فروش و یا معاوضه مهره های خود فرصت دارند. طبق اخرین اخبار رسیده از منابع نزدیک به بانوی پیر به نظر می رسد با توافق به دست امده میان سران دو باشگاه یووه و اتلتیکو و نظر مساعد تیاگو، این مهره طی روزهای اتی به طور رسمی به این تیم اسپانیایی می پیوندد.

در کنار وی، فابیو گروسو قرار دارد که او نیز توجه سران اتلتیکو را جلب کرده اما همچنان مذاکره بر سر پیوستنش ادامه دارد. اما شرایط کامورانزی نیز همچون این دومهره است، او نیز در ترکیب یووه جایی ندارد و به دنبال تیمی برای اینده خود است.

با وجود انتشار خبر احتمال معاوضه وی با هانتلار نیز مسولین دو باشگاه واکنشی به این خبر نداده اند. صالی امیجیچ نیز در لیست فروش باشگاه حضور دارد اما تاکنون پیشنهاد مناسبی به دست سران بانوی پیر نرسیده، اما پولسن، این دانمارکی نیز به جزیره و فوتبال انگلیس نزدیک شده، گفته می شود لیورپولی ها شدیدا خواهان به خدمت گیری وی هستند و با توج به ترافیک خط میانی بیانکونری، وی میتواند یکی از مهره های جدا شده یووه در این فصل محسوب شود.


باید بهتر از همه باشیم
gorgiojadid.jpg


مدافعی که بسیار خوب و هماهنگ با زوج جدیدش ظاهر شد و در طول بازی نمایش خوبی از خود ارائه کرد تا دل نری به زوج وی و بونوچی بیش از این امیدوار باشد، جورجو کیه لینی می گوید برای یک شروع بزرگ و یک تولد جدید به اینجا امده بودیم.

می خواهیم شایستگی های خود را با نظم و قدرت نشان دهیم. در حمله بسیار خوب کار کردیم و از نظر فیزیکی در امادگی کامل بودیم.

وی در خصوص بونوچی و بازی در کنار این بازیکن نیز گفت: با لئو پیش از این بازی کرده بودم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. او و من در تمرینات نیز هماهنگ نشان دادیم. باید بهتری از همه باشیم و امسال پس از دو سالی که گل های زیادی دریافت کردیم دروازه خود را بیش از گذشته بسته نگاه داریم.

دل نری تیمی یکدست را در اختیار دارد و ما باید نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم تا در راه موفقیت قرار گیریم و این راه را تا پایان حفظ کنیم.​


با کیفیت بالایی بازی کردیم
pepejadid.jpg







image.php
 

alessandro1985

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام
خوشحالم از حضور بین این جمع یوونتوسی .... امیدوارم این فصل روزهای خوبی واسه یوونتوس داشته باشه ....
 

Gordon Freeman

Registered User
تاریخ عضویت
26 جولای 2010
نوشته‌ها
39
لایک‌ها
0
دل پیرو من رو به شدت به یاد روز های اوج یوونتوس با بازیکنانی مثل ندود ، زامبروتا ، داویدز ، ترزگه و ... میندازه . فکر نمیکنم دیگه هیچ وقت در تاریخ یوونتوس بازیکنانی مثل این بزرگان کنار هم جمع بشن .
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام
خوشحالم از حضور بین این جمع یوونتوسی .... امیدوارم این فصل روزهای خوبی واسه یوونتوس داشته باشه ....

سلام دوست من به کلوپ یوونتوس خوش آمدید:happy:

------------
تشکر کاپیتان از طرفداران ایرلندی
alex4.jpg


فرصت زیادی برای حضور در میدان به دست نیاورد اما در همان چند دقیقه اندک نیز شانسی برای گلزنی داشت، به هر ترتیب در کنار دوستان و هم تیمی هایش در پیروزی به دست امده نقش داشت و زمانی که جانشین دیه گومی شد با تشویق حاضرین در ورزشگاه مواجه شد تا ثابت شود او یک ستاره محبوب در جهان است. اله در گفتگویی از دیدار رفت و موسیقی و گروه موسیقی مورد علاقه ایرلندی اش گفت.

همه چیز در ایرلند همان طوری پیش رفت که می خواستیم، پیروزی در دیدار رفت و در خانه حریف یک شروع خوب برای ماست. در حمله بسیار خوب ظاهر شدیم و این پیروزی برای مان ارزشمند بود.

از نظر فیزیکی بسیار اماده به نظر می ایم و این مسئله برای ما در طول فصل که دیدارهای زیادی خواهیم داشت اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر از شرایط و نتیجه به دست امده راضی و خشنودیم.

در استادیومی مانند این بازی خوبی بود، یک ورزشگاه کوچک اما پر همراه با تشویق های خاص خود. در تمام طول بازی صدای تشویق های این گروه که تیم شان را حمایت می کردند را مدام می شنیدیم. انها به نتیجه توجه ای نداشتند، فضای زیبایی بود، واقعا از بودن در چنین ورزشگاهی خوشحالم.

من باید از طرفداران ایرلندی تشکر کنم، این گروه از زمانی که روی نیمکت بودم تا زمانی که به میدان رفتم مرا تشویق کردند و من باید از انان ممنونم باشم. همچنین پس از اتمام بازی روزنامه نگارانی که با من مصاحبه داشتند از انان نیز ممنونم.

انها در خصوص گروه موسیقی و موزیک نیز سوال کردند، بونوووکس و همچنین گروه مورد علاقه من یوتو، خوب همه می دانیم ایرلند خانه انان است و ما در خانه انان پیروز شدیم، من بسیار خوشحالم می شویم که بونو به خانه ما و شهر ما بیاید. تنها چند روز مانده و انها در المپیکو خواهند بود و البته در 5 اگوست در مودنا با این تیم بازی خواهیم کرد و همچنین 6 اگوست که کنسرت انان را در استادیوم مان به هیچ وجه از دست نمی دهم.


امائوری تمایلی به حضور در تیم مورینیو ندارد
amauri1.jpg


خوزه مورینیو ؟ نه ممنون، دل نری بهتر است. این پاسخ مهاجم گلزنی ایتالیایی – برزیلی یوونتوسی ها به پیشنهاد رئال مادرید و توجه این روزهای مربی پرتغالی اش است، امائوری که بسیار خوشحال و راضی به نظر می رسد اینگونه پاسخ می دهد تا ثابت شود او نیز مانند دیه گو، ترزگه، پولسن و سایرین تمایلی به ترک بانوی پیر نداشته و ندارد.

مدیر برنامه های وی نیز با تایید این مطلب افزود، امائوری بازیکن بزرگی ست و نام او در بازار نقل و انتقالات مطرح می شود اما او هیچ علاقه ای به ترک این شهر و این باشگاه ندارد.

امائوری قصد دارد با این پیراهن افتخاراتش را تکمیل کند، در حال حاضر نیز همراه یووه در جاده موفقیت گام برداشته و به اینده امیدوار است.​


دکتر کیه لینی فارغ التحصیل شد
chiellini3.jpg







image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
خوشحالم از حضور بین این جمع یوونتوسی .... امیدوارم این فصل روزهای خوبی واسه یوونتوس داشته باشه ....

منم خوش امد میگم. از اواتارت پیداست که جات صندلی کنار خودمه. :دی
تشکر کاپیتان از طرفداران ایرلندی
انها در خصوص گروه موسیقی و موزیک نیز سوال کردند، بونوووکس و همچنین گروه مورد علاقه من یوتو، خوب همه می دانیم ایرلند خانه انان است و ما در خانه انان پیروز شدیم، من بسیار خوشحالم می شویم که بونو به خانه ما و شهر ما بیاید. تنها چند روز مانده و انها در المپیکو خواهند بود و البته در 5 اگوست در مودنا با این تیم بازی خواهیم کرد و همچنین 6 اگوست که کنسرت انان را در استادیوم مان به هیچ وجه از دست نمی دهم.

جالب بود.



بچه ها این کراسیچ بدرد بخور هست یا مثه پولسنه؟
 
بالا