• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام و خسته نباشید از این روزگار

خودم را تمام ایتالیایی می دانم
1557ffdfb8ec43d6b392.jpg

این روزها حال و روز خوشی دارد، خرسند و خوشحال با لبخندی بر لب که نشان از رضایت کاملش از شرایط کنونی ست، حالا او به پیراهن اتزوری رسیده و به حفظ ان فکر می کند. امائوری که در نخستین لیست پرندلی قرار گرفت با خرسندی کامل می گوید:

خانواده من از این انتخاب بسیار خوشحالند و همه به من تبریک می گویند. تصور نمی کنم که هیچ فردی در برزیل به من فکر در تیم ملی فکر کند بنابر این از این جهت برایم تفاوتی ندارد زیرا خودم را تماما ایتالیایی می دانم زیرا ایتالیا را با قلبم برگزیدم. من در فوتبال ایتالیا رشد و پیشرفت کردم و ده سال است که اینجا زندگی می کنم، شاید روزی به برزیل بازگردم اما در حال حاضر برزیل برای من یک حریف است.




بازگشت دیه گو به روزهای خوب گذشته
0751ff44b5c142ab98be.jpg

هافبک برزیلی با توانمندی ها و ارزش های بالا راهی یووه شد اما به هیچ وجه نتواست با تیم جدیدش یووه چهره گذشته خو را تداعی کند و انتقاداتی را نیز در کنار خود دید اما با این وجود تسلیم نشد و خواست در کنار بانوی پیر بماند و ارزش های گذشته خود را این بار با یوونتوس تکرار کند.

نمایش وی در دیدار رفت و یک نیمه از دیدار برگشت امیدها را برای بازگشت دیه گو به سال هایی که در بوندس لیگا بود پررنگ کرد و حالا این هافبک برزیلی در اظهار نظری کوتاه گفت: من می مانم تا ارزش های خود را ثابت کنم، می خواهم همان دیه گویی باشم که در وردربرمن بودم.



در یووه ماندنی ست
80674a8ea54a4207b80a.jpg

چند هفته ای ست نام وینچنزو یاکوئنتا به عنوان مهره فروشی یووه بر سر زبان هاست با این حال سران این باشگاه واکنش خاصی در قبال انتشار این اخبار نشان نداند، برخی منابع از تمایل زسکا مسکو برای خرید وی نوشتند اما مدیر برنامه های یاکوئنتا سرانجام از عدم توافق و ماندن وی در یووه گفت.

یاکوئنتا در یووه می ماند، این احتمال وجود داشت که وی با کراسیچ معاوضه شود اما این مهاجم با فراموش کردن فصل سخت وسیاه گذشته با قدرت در کنار بانوی پیر خواهد ماند.

به پایانی خوش همراه با رضایت کامل می اندیشیم
17caaace306f40d796c1.jpg

در میان مهره های یووه جزیی از بازیکنان اینده دار محسوب می شود و با سیستم مربی جدید نیز همخوانی لازم را دارد و در این روش نیز موثر و مفید ظاهر می شود. پائولو دچلیه در گفتگویی شرکت کرد.
با سیستمی که هم اکنون بازی می کنیم بار دیگر قدرت خود را به دست اوردیم، منتظر پایانی خوش هستیم زیرا می خواهیم بسیار خوب کار کنیم.
برابر شامروک تیمی مقتدر و بزرگ نشان دادیم حالا تورنمنت تیم را پیش روی داریم و باید برابر اینتر و میلان بازی کنیم، می خواهیم تا ان روز تیمی یکدست شویم و شرایط خوبی داشته باشیم.
شروع خوبی در لیگ اروپا داشتیم و این شروع باید پایان خوشی نیز داشته باشد، می دانیم که همه برای یووه هستیم و همگی در طول فصل برای این تیم مفید و موثر خواهیم بود. من برای هم تیمی هایم نیز خوشحالم که همگی شاداب و خرسندند.
وی به تیم ملی اشاره کرد و افزود: خیلی خوشحالم که دوستان و هم تیمی هایم به تیم ملی راه یافتند. باید برای چنین شرایطی در تیم ملی خرسند باشیم و این شرایط را حفظ کنیم. همیشه یووه بیشترین بازیکنان را در تیم ملی داشت و این مسئله باید محفوظ بماند.
رویای من، رسیدن به پایان فصل با خرسندی و رضایت کامل است، این رضایت با نمایش و نتایج خوب به دست می اید.
اسکودتو، در حال حاضر مطمئن نیستم که درباره این مسئله صحبت کنم، تیفوسی ها همیشه ما را در شرایط عالی می خواهند و ما به همه عناوین فکر می کنیم.


دوشنبه تکلیف نهایی پولسن مشخص می شود
de52478d33fd4727b1c7.jpg

به نظر می رسد روزهای حضور کریستین پولسن ر یووه به پایان رسیده و این هافبک دانمارکی به درب خروجی باشگاه بیش از همیشه نزدیک شده، یورن بونسن مدیر برنامه های وی تاکید کرد که مذاکرات به مراحل نهایی خود رسیده و ما نمی توانیم یک هفته دیگر صبر کنیم.

به احتمال زیاد جدایی رسمی وی روز دوشنبه صورت خواهد گرفت و او با مبلغ 5/5 میلیون یورو به لیورپول انگلیس خواهد پیوست.


منبع: JUVENTUS.Ir

JUVENTUS
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
دیه گو در آستانه انتقال از یووه به وولفسبورگ
طبق اخبار منتشره سران دو تیم بر سر انتقال این ستاره برزیلی به توافق رسیده اند.

d07ecf7e92474066b08b.jpg

سایت گل- طبق گزارش منتشره در اسکای سپورت ایتالیا، دیه گو، بازی ساز برزیلی باشگاه یوونتوس درآستانه جدایی از این باشگاه ایتالیایی می باشد، چرا که سران وولفسبورگ پیشنهادی 16 میلیون یورویی را برای خریداری ستاره سابق وردربرمن آماده کرده اند. بدین ترتیب انتظار می رود که سران یووه با این پیشنهاد موافقت کرده و این انتقال تا ساعاتی دیگر نهایی شود.

جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس و دیتیر هوینس، همتای او در باشگاه آلمانی روز دوشنبه در گالیلئو فرراریس با هم دیدار کردند و مذاکرات ابتدایی برسر انتقال ادین ژکو از وولفسبورگ به یووه انجام شد.

البته گزارشهای منتشره حاکی از آن است که در این دیدار، مذاکراتی نیز بر سر انتقال دیه گو انجام گرفته که به نظر می رسد که این اخبار صحت داشته است.

این در حالی است که سران وولفسبورگ در بازار نقل و انتقالات به دنبال بازیکن خط میانی خوبی با قابلیتهای تهاجمی هستند؛ چرا که انتظار می رود که میسیموویچ، ستاره این تیم که مورد نظر سران باشگاه های شالکه، فیورنتینا و اتلتیکو مادرید است، به زودی از رختکن این تیم جدا شود. از سوی دیگر استیو مک لارن، مربی جدید وولفسبورگ، دیه گو را گزینه مناسبی برای پر کردن جای میسیموویچ می داند.

دیه گو در تابستان سال 2009 با قراردادی 25.5 میلیون یورویی از وردربرمن به یوونتوس پیوست ولی نتوانست در ترکیب تیم ایتالیایی خوش بدرخشد.

بدین ترتیب انتظار می رود که سران یووه تصمیم گرفته اند تا ستاره برزیلی را در ازای دریافت پول نقد به فروش برسانند و می توانند با وجه حاصل از فروش دیه گو بازیکنان مورد نظرشان را خریداری نمایند






شده رقیب الکس. درست
اما من دلم نیست که بره./ مگه این ژکو کیه؟ واقعا ارزش اینو داره که این همه براش تاوان بدیم؟
دیگو فوق العادست/ حیفه. کامورانزی هم که داره میره.
تیمو شخم زدند که. بدتر شد . اینا چیکار میکنند؟
امروز تازه خوندم که فورلان هم به اینتر نزدیک شده.

حسابی اوضاع خرابه
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
گروسو تنها با پیشنهادی خوب از یووه جدا می‌شود
مدیر برنامه‌های این مدافع گفته گروسو قصد ندارد یووه را به مقصد هر تیمی ترک کند.

6988ccd48b1247249543.jpg

سایت گلاخیرا گزارش شده که فابیو گروسو دیگر در یوونتوس مورد نیاز نیست، ولی این ملی‌پوش سابق ایتالیا قصد ندارد به هر تیمی برود.

جوزپه بوتزو، مدیر برنامه‌های او می‌گوید: «فابیو هنوز سه سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد. البته گزارش‌هایی خوانده‌ام که در آنها نوشته شده بود او دیگر در برنامه‌های لوییجی دل‌نری جایی ندارد. ما هر پیشنهاد خوبی که برسد را بررسی می‌کنیم، اما فابیو یوونتوس را به مقصد هر تیمی ترک نمی‌کند. او و خانواده‌اش باید واقعا به پیشنهاد علاقمند باشند تا آن را بررسی کنیم.

شایعاتی درباره رفتن او به بیرمنگام شنیده می‌شود. البته من هنوز در جلسه‌ای درباره انتقال احتمالی او شرکت نکرده‌ام. اعتقاد دارم که بیرمنگام می‌خواهد اول انتقال مائورو کامورانزی را قطعی کند.»

گروسو 32 ساله در تابستان 2009 از المپیک لیون به یوونتوس پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده سازد
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
توافق یووه و وولفسبورگ برای جذب دیه گو
طبق گزارشهای منتشره، سران باشگاه یوونتوس به پیشنهاد 16 میلیون یورویی مسئولان وولفسبورگ برای خریداری دیه گو پاسخ مثبت دادند

سایت گل-طبق گزارش منتشره در توتوسپورت، به نظر می رسد که دیه گو بازی ساز برزیلی یوونتوس یک گام دیگر به وولفسبورگ نزدیکتر شده است؛ چرا که مسئولان تیم تورینی با پیشنهاد 16 میلیون یورویی سران باشگاه آلمانی موافقت کرده اند.

در روزهای اخیر شنیده می شد که سران دو تیم وولفسبورگ و یوونتوس مذاکراتی را برای انتقال این ستاره برزیلی به تیم بوندس لیگایی داشتندو به نظرمی رسد توافقات نهایی در این راستا حاصل شده است.

گزارشهای منتشره حاکی از آن است که روندانتقال دیه گو به وولفسبورگ تا پایان این هفته نهایی خواهد شد.البته شنیده می شود که دیه گو هنوز بر سر مسائل شصی با پیشنهاد وولفسبورگ موافقت نکرده است. طبق گزارشهای منتشره این ستاره برزیلی سالانه 6 میلیون یورو می خواهد و مشخص نیست که آیا سران وولفسبورگ حاضر به پرداخت چنین مبلغی به ستاره 25 ساله برزیلی هستند یا خیر

دیه گو در تابستان سال 2009 با قراردادی25.5 میلیون یورویی از وردربرمن به یوونتوس پیوست ولی نتوانست در رختکن بینکونری آنچنان که توقع می رفت خوش بدرخشد.

علاوه بر وولفسبورگ، تیمهای دیگری نیز از جمله شالکه نیز عملکرد دیه گو را زیر نظر دارند و خواهان به خدمت گرفتن او هستند.
0ab7c65cf9c246f5b3df.jpg


المانی ها از توافق اولیه می گویند
persian.juventus.ir این غیر ممکن نیست اگر این روزها، روزهای پایانی حضور دیه گو در یوونتوس باشد. تعجب نکنید اگر این هافبک فانتزی را از فصل اینده بار دیگر در لیگ المان دیدید و یا حتی شاهد نمایش درخشانش باشید.

او که یک فصل ناموفق را به همراه یووه گذراند تاکید داشت برای اینده اش همراه این تیم ایتالیایی امیدوار و مطمئن است اما گویی پیشنهاد مسولین ولسفبورگ پیشنهاد خوبی ارائه کرده اند و با توجه به عملکرد دیه گو در یووه و قرار نگرفتنش در سیستم جدید دل نری با وجود تمایل مربی به استفاده از وی می توانیم انتظار انتشار خبر فروش دیه گو باشیم.

منابع المانی که بر این موضوع اطمینان کامل دارند و معتقدند توافق نخست نیز میان سران دو باشگاه به دست امده است.


متاسفانه انگار داره به حقیقت میپیونده
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان خسته نباشی

فعلا این یه شبکه هستش که فکر کنم قابل دریافت باشه:دی
70a8lhq1ognrchx1pe.jpg
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
ممنون رفیق.

بابت شبکه هم بازم ممنون. امیدوارم این سیستم زاقارت من بگیرش.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
ادیت: کریس پولسن در ازای 6 میلیون پوند راهی لیورپول شد.
البته هنوز خبر تکمیلیش نیومده. اینو خودم تو یه سایت دیدم

خوب
پولسن در ازای 5.475 میلیون یورو 3 ساله به لیورپول پیوست.

کار خاص و زیادی یادم نمیاد / ولی بخاطر همراهیش تو روزهای سخت یه پوستر براش میارم میزنم. خوبه اقا جواد؟

رسمی : پولسن به لیورپول پیوست
با توافقی که طی یک هفته اخیر میان سران دو باشگاه یوونتوس و لیورپول ایجاد شد سرانجام کریستین پولسن به این باشگاه انگلیسی پیوست تا از فصل اتی با پیراهن این تیم در میادین حاضر شود. هافبک دانمارکی که در سال های حضورش در یووه چندان موفق نبود و نتوانست نمایش قابل توجه و رضایت بخشی را ارائه دهد همواره در لیست خروج یووه قرار داشت تا سرانجام امروز با اعلام رسمی از این تیم ایتالیایی جدا شود.
پولسن در این مدت تلاش زیادی کرد تا توجه و رضایت مسولین و هواداران بانوی پیر را جلب کند اما هرگز موفق به عملی ساختن این خواسته خود نشد و حالا با مبلغ 5/5 میلیون یورو به سرخ پوشان انفیلد پیوست و دوران یوونتوسی بودن خود را به پایان داد.


اینم عکس خداحافظی/پیوست هم کردم، اگه خوب اپ نشده:
s231pib55j9n1shpwk7a.jpg
 

فایل های ضمیمه

  • c.p-bye-bye.jpg
    c.p-bye-bye.jpg
    360 KB · نمایش ها: 0
Last edited:

عمو مایکل

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2010
نوشته‌ها
570
لایک‌ها
107
سن
37
امثال هم یونتوس به جایی نخواهد رسید . خرید درستو حسابی که نداشته همین دیگو و چهار تا بازیکن خوبم که داره رد می کنه بره ...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

----------
می خواهم بمانم
diego1.jpg


کیوزا پزیو روز گذشته شاهد حضور بیانکونری بود که برای نشان دادن هماهنگی و قدرت خود نمایش زیبایی را ارائه کرد تا مراسم یووه در کنار نمایش این تیم جذابیت خاص خود را داشته باشد، اما در این میان انچه که بیش از پیش نمایان بود چهره مضطرب هافبک برزیلی و سوالی که بارها از وی در خصوص اینده اش پرسیده می شد.

با این وجود دیه گو نشان داد که هیچ تمایلی به ترک یووه ندارد و هواداران بانوی پیر نیز با تشویق وی و درخواست امضا و عکس گرفتن با وی در قبال انتشار اخبار فروشش واکنش نشان دادند.

همسر دیه گو نیز در گفتگویی تاکید کرد این مهره به ماندن علاقه شدیدی دارد و امیدوار است مسولین یووه به او یک فرصت دیگر برای نشان دادن توان و شایستگی هایش در فوتبال ایتالیا بدهند.


امادگی کامل ترزگل
trezeguet1.jpg


نزدیک به 4 هزار نفر از علاقه مندان بانوی پیر در کیوزا پزیو جمع شدند تا از نزدیک تمرینات و مسابقه دوستانه تیم محبوب خود را نظاره کنند. این دیدار که در کنار مراسمی برگزار شد با نمایش خوب شاگردان دل نری هیجان قابل توجهی به خود گرفت و رضایت هواداران را از تیم جدید یووه نشان داد.

بازیکنان یووه که به دو تیم تقسیم شده بودند بار دگیر نمایش زیبایی را ارائه کردند و در نهایت تیم سفید با نتیجه 6 بر 3 به برتری دست یافت.

در این میان نمایش مهاجم فرانسوی تیم دیدنی تر بود، ترزگل به تنهایی سه گل زیبا زد تا بازگشت خود را به همراه بازگشت بانوی پیر ثابت کند.

دیوید در گفتگوی کوتاهی گفت ما در شروع کار هستیم و تا اغاز رقابت ها تیمی یکدست و هماهنگ خواهیم بود که برای کلیه رقبا دردسر ایجاد خواهیم کرد. من نیز از شرایط خود راضی هستم و امیدوارم بتوانم امادگی لازم را حفظ کنم.​


توقف روند مذاکرات با تیم انگلیسی
camo1.jpg






image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
این تورنمنت تیم چند ساله خیلی ضد حال شده.
لامصب چه گلی زد این اشنایدر. شانس هم نداریم.
جلو اینتر که خیلی بد بودیم/ میلان هم که ..........
پنالتی زدن هم بلد نیستن.
مخم درد گرفت.
امسال هم تیم مالی نیست.
نقل و انتقال هم که تعطیل. با این همه سرمایه. تیم نابود شده 4 تا یار نمیگیرن کار رو راه بندازند بغد برن سراغ سازندگی.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
image.php


در دیدار اروپایی نباید اشتباه کنیم
alex6.jpg


الساندرو دل پیرو شکست در تورنمنت تیم برابر اینتر و میلان را به ارشیو می سپارد هر چند که این مسئله بدون تلخی نیز نیست " همیشه از دست دادن خوشایند نیست، در هر بازی و هر رقابت شکست ناخوشایند است حتی در این لحظه از فصل، ما باید در رقابت اروپایی دچار اشتباه نشویم . "


در نتیجه گیری موفق نبودیم اما نتیجه ای که این تورنمنت به همراه داشت این بود که ما به کار و تمرین ادامه می دهیم تا بهتر و قدرتمند تر شویم زمانی که کار می کنی بیشتر به نتیجه نزدیک تر می شوی و این بسیار ارزشمند است.

این گونه دیدارها می تواند شرایط تیم و شخصی تو را نمایش دهد و کمک کند تا در رقابت رسمی با کوچک ترین اشتباه به میدان قدم بگذاری.

در حال حاضر به مسابقه ای که در پیش داریم نگاه می کنیم، یک بازی رسمی و اروپایی که در ان حق اشتباه نداریم. دو بازی سخت و حساس مقابل اشتورم گراتس داریم که باید برنده از میدان خارج شویم این نخستین هدف ماست، ما با این روحیه به اتریش می رویم و باید در هر دو دیدار بر رقیب غلبه کنیم و راه اروپایی خود را ادامه دهیم.


به دیدار اروپایی می اندیشیم
chiellini2.jpg


بیست و شش سالگی اش را در کنار یووه جشن می گیرد و از بودن در مجموعه یووه خرسند و خوشحال، اینجا یک تورنمنت دوستانه بود ما به مسابقات اروپایی فکر می کنیم، جورجو کیه لینی مدافع مستحکم بانوی پیر در واکنش به نتایج یووه در جام تیم این پاسخ را داد و افزود: من امروز 26 ساله می شوم و ممنونم از کلیه هواداران که با پیام های تبریک به من این روز را تبدیل به روزی ویژه ساختند.

مهم این نیست که در یک رقابت دوستانه چه نتیجه ای می گیریم مهم نتایج اصلی ست و ما در حال حاضر به دیدار اروپایی خود می اندیشیم و می دانیم که انچه که ارزش و اهمیت دارد موفقیت در ان دیدار است.

امروز در کنار خانواده و دوستانم جشن می گیرم و با روحیه ای مضاف به تمرینات برمی گردم تا در کنار دوستانم به تمرین و اماده سازی پیش از این بازی بپردازم.​


این شروعی برای من بود
diego2.jpg


دیه گو یووه را ترک نمی کند، او هرگز نیز قصد جدایی نداشت و تاکید می کند از مذاکراتی که این روزها از ان می نویسند خبر ندارد زیرا تمایلی به شنیدم و حضور در چنین مباحثی که او را از تیم مورد علاقه اش دور می کند ندارد. با این حال نمی توان مذاکرات سران این دو باشگاه را نادیده گرفت.

دیه گو در خصوص نمایشش در تورینمنت تیم می گوید: این تازه شروع کار بود، خیلی خوشحالم خیلی، تنها تاسف من از عدم نتیجه گیری در تورینمنت است. با این حال قدرت خود را نشان دادیم، شما به اینده بنگرید این یک بازی دوستانه بود زیرا ما اماده گلزنی و برتری در طول فصل هستیم و من گلزنی هایم را اغاز خواهم کرد.​


خبر چه کسی را باور کنیم ؟
diego1.jpg





 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
دل پیرو: آماده مصاف با اشتروم گراتس هستیم
ستاره باتجربه یووه ترجیح می دهد تا شکستهای اخیر تیمش در تورنمنت تیم را به دست فراموشی بسپارد.


سایت گل- یوونتوس چند روز دیگر دیدار حساسی را در رقابتهای لیگ اروپا برگزار خواهد کرد و در آستانه دیدار این تیم مقابل اشتروم گراتس، الساندرو دل پیرو، کاپیتان بینکونری نسبت به روند آماده سازی تیمش ابراز خوشبینی کرده است.

دل پیرو در گفتگو با توتوسپورت در مورد شکستهای یووه در تورنمنت تیم گفت:« هیچ وقت شکست دل نشین نیست.بسیار مهم است که در اردوی پیش فصل به دیدارهای تدارکاتی بیش از حد بها ندهیم.مهمترین نکته این است که تیم به فعالیت و تلاشش ادامه دهد و بتواند برروی پیشروی خوب امور تمرکز نماید.»

الکس در ادامه صحبتهایش در مورد دیدار یووه در رقابتهای لیگ اروپا مقابل اشتروم گراتس گفت:«از آنجا که ما متمرکز هستیم، در حال حاضر تنها به دیدار مقابل اشتروم گراتس فکر می کنیم،چرا که موفقیت در این دیدار به منزله صعودمان به رقابتهای مرحله گروهی لیگ اروپاست.»


یووه در فکر جذب لدسما
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

4bd2857a10124a37979f.jpg


شالكه علاقه‌اي براي بازگرداندن ديگو به رقابت‌هاي بوندسليگا ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در روزهاي اخير خبرهاي زيادي درباره‌ي بازگشت بازيكن برزيلي خط مياني يوونتوس به رقابت‌هاي باشگاهي در آلمان شنيده مي‌شود. از شالكه و ولفسبورگ به عنوان مقصد احتمالي بازيكن سال‌هاي پيش وردربرمن ياد مي‌شود. با اين حال سرمربي و مدير فني پادشاهان آبي‌پوش از عدم تمايل شالكه براي به خدمت گرفتن ديگو خبر داد.

فليكس ماگات در پايان ديدار شالكه ـ آلن از دور نخست رقابت‌هاي جام حذفي باشگاه‌هاي آلمان كه با برتري 2 بر يك مردانش به پايان رسيد، گفت: ما ديگو را نمي‌خواهيم. قصد به خدمت گرفتن او را نداريم.

اين بازيكن خط مياني فصل گذشته با 25 ميليون يورو برمن را ترك و راهي يوونتوس شد. باشگاه ولفسبورگ اعلام كرده است حاضر است با پرداخت 17 ميليون يورو اين بازيكن برزيلي را به خدمت بگيرد.

شالكه در حالي از خريد ديگو سر باز مي‌زند كه ماگات با به خدمت گرفتن رائول و كريستف متسلدر از رئال مادريد همچنان بايد به تقويت تيمش بپردازد تا بتواند در بوندسليگا و ليگ قهرمانان اروپا حرفي براي گفتن داشته باشد.



یوونتوس در آستانه خرید کریستین لدسما
باشگاه یووه با توجه به جدایی احتمالی کریستین پولسن و پیوستنش به لیورپول و همچنین پیوستن تیاگو به اتلتیکو مادرید، در فصل نقل و انتقالات گزینه های مختلفی را برای مرکز خط میانی در نظر داشت

سایت گل- هر دو باشگاه اینتر و یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن کریستین لدسما، بازیکن تیم لاتزیو پیش از پایان فصل نقل و انتقالات هستند اما نشریه تورینی توتواسپورت گزارش داد که این بازیکن آرژانتینی ترجبح می دهد به بوونتوس بپیوندد.

باشگاه یووه با توجه به جدایی احتمالی کریستین پولسن و پیوستنش به لیورپول و همچنین پیوستن تیاگو به اتلتیکو مادرید، در فصل نقل و انتقالات گزینه های مختلفی را برای مرکز خط میانی در نظر داشت. آنها برای تقویت خط میانی شان نیاز ضروری به یک هافبک دارند و معتقدند که این محصول سیستم جوانان باشگاه بوکاجونیورز می تواند گزینه مناسبی برای شان باشد.

از سوی دیگر موقعیت لدسما در تیم لاتزیو چندان تثبیت شده نیست. قرارداد او با این باشگاه تابستان آینده به پایان می رسد و مذاکرات تمدید قرارداد نیز پیشرفت مطلوبی ندارد. هرچند کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه لاتزیو نمی خواهد به راحتی این بازیکن را از دست بدهد.

مسئولان باشگاه لاتزیو برای فروش این بازیکن 9 میلیون یورو می خواهند در حالی بهترین پیشنهاد بانوی پیر برای خرید لدسما تنها 5.5 میلیون یورو است.

ماسیمو موراتی نیز علاقه زیادی برای جذب این بازیکن دارد اما رابطه او با باشگاه لاتزیو به خوبی یوونتوسی ها نیست. انتظار می رود در نهایت انتقال لدسما به یوونتوس با مبلغی در حدود 7 میلیون یورو نهایی شود.



یوونتوس دست بردار نیست؛ بانوی پیر همچنان به دنبال ادین ژکو
ادین ژکو نیز با مسئولان باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است و تنها در انتظار توافق دو باشگاه است. وولفسبورگی ها برای فروش این بازیکن 40 میلیون یورو می خواهند و برای انجام این انتقال تنها پول نقد می خواهند.


سایت گل- به گزارش نشریه توتواسپورت، در حالی که همچنان خبرهایی در مورد بازگشت دیه گو به بوندس لیگا شنیده می شود، مذاکرات باشگاه های یوونتوس و وولفسبورگ برای انتقال ادین ژکو ادامه دارد.

وولفسبورگ قصد دارد دیه گو، بازیساز برزیلی یووه را به خدمت بگیرد و حتی گفته می شود که بین این بازیکن و باشگاه آلمانی توافقاتی نیز حاصل شده است اما مذاکرات دو باشگاه یووه و وولفسبورگ در این مورد پیشرفتی نداشته است.

یوونتوسی ها در چند روز اخیر در مورد فروش این بازیکن دچار تردید شده اند و به نظر می رسد برای اینکه آنها راضی به فروش این بازیکن شوند، یک پیشنهاد 18 میلیون یورویی لازم است. در صورتی وولفسبورگ نتواند چنین مبلغی را بپردازد، تنها می تواند به عنوان بخشی از مبلغ انتقال ادین ژکو، این بازیکن سابق برمن را به خدمت بگیرد.

ادین ژکو نیز با مسئولان باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است و تنها در انتظار توافق دو باشگاه است. وولفسبورگی ها برای فروش این بازیکن 40 میلیون یورو می خواهند و برای انجام این انتقال تنها پول نقد می خواهند.



مذاکرات یووه و میلان

یک معاوضه یک نقل و انتقال میان یووه و روسونری، برخی منابع ایتالیایی طی روزهای اخیر از احتمال معاوضه ای میان این دو باشگاه مطرح ایتالیایی می نویسند، به اعتقاد این گروه مسولین بانوی پیر و میلان مذاکراتی در خصوص معاوضه فابیو گروسو و کالادزه انجام داده اند.

این مذاکرات پس از اتمام جام تیم، قوت گرفته و به نظر می رسد با توجه به عدم توجه دل نری به این مدافع سران یووه قصد دارند در صورت پیشنهاد مناسب وی را به فروش برساند و در حال حاضر روسونری برای خرید گروسو درخواست معاوضه با کالادزه را دارند.

با این حال به نظر نمی رسد این معاوضه برای یوونتوس مثبت و موثر باشد.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
قرارداد کیه لینی تمدید خواهد شد ؟
chiellini2011.jpg


بر اساس اعلام منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس جورجو کیه لینی مدافع ملی پوش باشگاه تورینی طی روزهای اینده برای صحبت در مورد تمدید قرارداد خود با سران یووه دیدار خواهد کرد.

کیه لینی که هم اکنون تا سال 2013 با یووه قرارداد دارد در تابستان امسال با پیشنهادات بسیار خوبی از سوی تیم های رئال مادرید - بایرن مونیخ و منچستر یونایتد مواجه شد اما تصمیمی برای ترک یووه نداشت.

در هفته ی اینده ماروتا مدیر نقل و انتقالات بانوی پیر با لیپی مدیر برنامه های کیه لینی ملاقات خواهند کرد تا در مورد اینده ورزشی جورجو تصمیم گیری نمایند.

به نظر می رسد قرارداد جدید کیه لینی تا سال 2015 تمدید خواهد شد و او در هر فصل مبلغ 3.5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که نسبت به قرارداد قبلی وی پیشرفت چشم گیری خواهد داشت.


بیست بازیکن برای سفر به اتریش دعوت شدند
team2.jpg


مجموعه یووه اماده سفر به اتریش است، سفری برای یک دیدار اروپایی و هموار کردن راه صعود و ادامه حضور در رقابت های لیگ اروپا. جیجی دل نری به همراه شاگردانش اماده این دیدار است و به همین دلیل بیست بازیکن را برای سفر به اتریش به اردوی این تیم دعوت کرد.

که در این میان نام هافبک برزیلی تیم که اخبار متفاوتی از اینده اش منتشر میشود نیز در لیست بیست نفره یووه حضور دارد.

بازیکنان دعوت شده برای سفر به اتریش
موتا – کیه لینی – ملو – سیسوکو – مارکیزیو – دل پیرو – امائوری – منینگر – ترزگه – بونوچی – لنتزافامه – گریگرا – په په – مارتینز – دیه گو – دچلیه – کوستانتینو – استوراری – لگروتالیه و فررو​


هیجان بازگشت به دیداری در وطن
manninger1.jpg






image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
image.php

بهتر از گذشته به میدان می رویم
delneri3.jpg


در کنفرانس خبری یک دیدار اروپایی مسئله ای که بیش از هر مسئله دیگر اهمیت داشت ماندگاری دیه گو در یوونتوس بود، پیش از هر اظهار نظری دل نری از ماندن دیه گو در یووه خبر داد و گفت " دیه گو در یووه می ماند درست مانند انچه که گفتیم . "

خیلی خوب پیش رفتیم، در حال حاضر می خواهیم از دیداری که در ایرلند داشتیم بهتر باشیم. دلایل زیادی برای این کار داریم، نمی خواهیم در فضایی ناخوشایند قرار گیریم، ما یوونتوسی خوب و عالی می خواهیم، درست مانند همیشه.

برابر تیمی مقتدر به میدان می رویم، من نمایش این تیم را برابر راپید وین دیده ام، تیمی که خیلی سریع پیش می رود و فوتبال زیبایی را بازی می کند. این گروه کلاس فوتبال اتریش را نشان می دهند و برای شکست ما به میدان می ایند. اما نوبت ماست، یوونتوس نمایش خوب خود را حفظ خواهد کرد و با زیبایی به مصاف این تیم می رود. می خواهیم پیروز شویم این خواسته طبیعی ماست اما برای حریف احترام بسیار زیادی قائلیم.

از او در خصوص ترکیب تیم سوال می کنند اما این بار نیز دل نری در این باره پاسخ شفافی نمی دهد و می گوید: یوونتوس بازی می کند، ما بیست بازیکن داریم و یازده بازیکن در میدان حاضر خواهند بود و مابقی در نیمکت اماده و باانگیزه. زمانی که وارد فضای بازی می شویم تصمیم نهایی را می گیرم.

دل نری تاکید کرد که ملو به دلیل قرار نگرفتن در شرایط کاملا ایده ال از ابتدای بازی در ترکیب نخواهد بود اما به دنبال تثبیت او هستیم.

و اما دیه گو، دیه گو در یووه می ماند، او نمایش و توان خود را ارائه کرده و ما در کنار هم خواهیم بود زیرا از بودن در کنار یکدیگر خرسندیم. شایعات بازار نقل و انتقالات عملی نیستند. ما منتظر این دیدار هستیم.

گفتنی ست فرانکو فودا سرمربی اشتورم گراتس در کنفرانس خبری خود گفت افتخار است که از یوونتوس میزبانی می کنیم.


همه برای یووه بازی می کنیم
storari2.jpg


این بار یک سنگربان در کنار جیجی دل نری نشسته تا در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر اشتورم گراتس حاضر شود. استوراری که از زمان حضورش در یووه بسیار خوب و اماده ظاهر شده و رضایت مربیان و هواداران را کاملا جلب کرده می گوید خوب برای بازی فردا هیجان زده ام اما نگران هم هستم زیرا نمی دانم درون دروازه بیاستم یا خیر با این حال همه برای یووه بازی می کنیم.

الکس منینگر در خانه خود هست و این مسئله برای او بسیار غرورامیز خواهد بود. یوونتوس بازیکنان بزرگی دارد و هر دیدار می تواند در ترکیب خود بازیکنی متفاوت داشته باشد. این طبیعت بازی ست.

حریف در حمله بسیار سریع عمل می کند و حملات زهرداری دارد بنابر این باید مراقبت بیشتری از دروازه داشته باشیم.​


کراسیچ به ارزویش رسید !
krasic1.jpg





 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

تبریک می گم بازی با اشتورم گراتس رو با گل های آمائوری و بونوچی 2 بر 1 بردیم , کراسیچ هم که احتمالا باید یوونتوسی بدونیمش:happy:
من که بهش امیدوارم و فکر می کنم که یکی از ستاره های تیم بشه:rolleyes:

--------------------
راه صعود هموار شد ( اشتورم گراتس 1 - یووه 2 )
team1.jpg


دیدار رفت یوونتوس و اشتورم گراتس به میزبان تیم اتریشی در حالی برگزار و با برتری یووه به پایان رسید که دیه گو هافبک برزیلی یوونتوس بر خلاف کلیه اخبار منتشر شده از ابتدا در ترکیب بانوی پیر حضور داشت. دل نری که برای برتری و ادامه شایستگی های خود و تیمش راهی اتریش شده بود یووه را با ترکیب استوراری، موتا، بونوچی، کیه لینی، دچلیه، په په، مارکیزیو، سیسوکو، لنتزافامه، امائوری و دیه گو راهی میدان کرد و در نهایت تواست جشن برتری 2 بر یک را در خانه حریف برگزار کند. در این دیدار بونوچی و امائوری توانستند گل های بانوی پیر را به ثمر برسانند تا یووه به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

بازی را تیم میزبان اغاز کرد، اما یک شروع خوب برای یووه رقم خورد زیرا خیلی زود حمله اتریشی ها را سنگربان و مدافع یوونتوس دفع کردند و نخستین حمله جدی خود را از دقیقه 5 بر روی دروازه میزبان شروع کردند.

دیه گو و امائوری در این صحنه یووه را به یک کرنر رساندند و در ادامه لنتزافامه برای شادی گلزنی خود را اماده می کرد که داور بازی گل وی را مردود اعلام کرد تا بازی همچنان بدون گل ادامه داشته باشد.

بازی به دقیقه 15 نزدیک می شد که مارکیزو توان و قدرت خود و دوستانش را به یاران حریف نشان داد اما ارسال او برای امائوری با ضربه موفقی از جانب مهاجم ایتالیایی – برزیلی تیم همره نشد.

اما یک دقیقه بعد، مدافع پیشتاخته یووه از روی کرنر ارسالی دیه گو به زیبایی دروازه تیم اتریشی را با ضربه سر گشود تا بانوی پیر از رقیب در خانه اش پیش بیافتد.

در ادامه امائوری می توانست یووه را به گل دوم برساند که در این امر ناکام ماند، لنتزافامه نیز در ادامه نمایش های درخشان خود بار دیگر دروازه اشتورم گراتس را به خطر انداخت.

در سایر دقایق نیز مارکیزیو و کیه لینی به دلیل خطایی که مرتکب شدند از داور بازی کارت زرد گرفتند، تنها در یک صحنه اتریشی ها می توانستند دروازه بانوی پیر را باز کنند که ضربه یار حریف وارد دروازه یووه نشد تا نیمه نخست با تک گل بونوچی به سود تیم ایتالیایی به پایان رسد

نیمه دوم دیدار اشتورم گراتس و یووه بدون تغییر در ترکیب دو تیم اغاز شد، یووه همچون نیمه نخست اغاز خوبی داشت و با واکنشی خوب در برابر یک ضربه کرنر که از سوی یاران میزبان ارسال شده بود بازی را در دست گرفت.

در دقیقه 55 مارتینز جای لنتزافامه را گرفت اما این تغییر در روند بازی یووه تاثیر مثبتی نداشت زیرا تیم اتریشی در ادامه بهتر از یووه ظاهر شد. در این لحظات اشتورم گراتس خیلی بهتر از تیم ایتالیایی کار می کرد و یووه را به زحمت انداخت.

په په در یک صحنه می توانست دروازه رقیب را برای بار دوم باز کند که موفق نشد. اما بلافاصله این حریف بود که با حمله ای پاسخی مناسب به حملات یووه داد. بازی تا دقیقه 30 این نیمه در دست حریف بود و دل نری در این دقیقه دست به تعویض دوم خود زد و دیه گو را از ترکیب خارج و الکس دل پیرو راهی میدان کرد.

در سوی دیگر نیز مربی تیم اتریشی تعویض های خوبی انجام داد تا در دقیقه 83 توانست توسط شیلدنفلد به گل تساوی رسید، این گل از روی ضربه ارسالی از نقطه کرنر و ضربه سر این بازیکن به دست امد تا نشان دهد اشتورم گراتس در شروع مجدد به ویژه ضربات کرنر بسیار خطرناک ظاهر می شود.

در دقیقه 86 یووه توسط دل پیرو صاحب یک ضربه کرنر شد که ضربه کاپیتان راهی به دروازه نیافت اما حملات برای رسیدن به برتری نسبت به دقایق نخست این نیمه بیشتر و قدرتمندتر شده بود تا سرانجام امائوری در دقیقه 90 گل دوم یوونتوس را به ثمر برساند.

با این نتیجه بانوی پیر راه صعود به مرحله بعد را هموار تر کرد تا با راحتی بیشتری در خانه به مصاف اشتورم گراتس اتریش رود.


می توانستیم بهتر باشیم
jfzqwzz0.jpg


یووه به همراه دل نری سرمربی جدید خود موفق شد سومین پیروزی اروپایی خود را جشن بگیرد و اکنون با امید در انتظار دیدار برگشت باشد تا وارد مرحله ی گروهی لیگ اروپا شود.

سرمربی بانوی پیر در پایان دیدار در سخنانی کوتاه گفت: "در این دیدار تا حدودی اذیت شدیم اما می توانستیم عملکرد بهتری را از خود بر جای بگذاریم ولی موفق شدیم سه امتیاز دیدار را کسب کنیم."

"ما باید اتفاقاتی که در فصول گذشته برای یووه به وجود می امده است را فراموش کنیم و از این مرحله عبور کنیم تا بتوانیم یوونتوس واقعی را به نمایش بگذاریم."

"ما به دیدار برگشت فکر می کنیم تا بتوانیم در خانه نیز به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی مرحله ی بعدی شویم."​

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
برد خوبی بود
تبریک جواد جان

جواد جان من شاید یه دو سه روزی نتونم بیام/ اوضاع خوب نیست.
فعلا خداحافظ
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

ایشنالله زودتر برگردی;)
--------------------------

رسمی: میلوس کراسیچ به یوونتوس پیوست
krasic1.jpg


بر اساس توافق نهایی میان دو باشگاه یوونتوس ایتالیا و زسکا مسکو روسیه میلوس کراسیچ ستاره ی صرب باشگاه روسیه ای با قراردادی چهار ساله به ارزش 15 میلیون یورو راهی بانوی پیر شد.

این مبلغ به صورت قسطی و در سه نوبت در سال های 2010 تا 2012 به سران تیم روسیه ای پرداخت خواهد شد و میلوس پس از انجام تست های پزشکی قرارداد رسمی خود را امضا کرد.

کراسیچ در دو پست وینگر و هافبک تهاجمی توانایی بازی کردن دارد و از سنین پایین بازیکن فیکس باشگاه زسکا مسکو بوده است و در 150 دیدار برای زسکا به عنوان هافبک به میدان رفته است و موفق به زدن 26 گل شده است.

وی دو بار قهرمان لیگ روسیه شده است و 4 بار قهرمان جام حذفی را به خود اختصاص داده است و همواره یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی روسیه بوده است و 35 بار پیراهن صربستان را بر تن کرده است.


از یووه به تیم ملی ایتالیا خواهم رسید
aquilani1.jpg


البرتو اکوئیلانی ستاره ایتالیایی و جدید بانوی پیر که پس از توافق سران یووه و لیورپول راهی تورین خواهد شد از اعتماد سران یووه به وی برای پوشیدن پیراهن بانوی پیر تشکر کرد.

البرتو که در حال فراهم کردن مقدمات خود برای پیوستن به یووه می باشد در این رابطه گفت: "از پوشیدن پیراهن یووه بسیار خوشحال هستم و امیدوارم بتوانم با پیراهن یووه به پیراهن تیم ملی نیز برسم."

"من باید تلاش خود را انجام دهم تا جایگاه از دست رفته ی خود در تیم ملی را به دست بیاورم و برای این مهم باید با پیراهن یووه بدرخشم."

گفتنی است البرتو به مدت یک فصل به صورت قرضی راهی یووه خواهد شد و در صورت جلب نظر سران یووه می تواند قرارداد خود با یووه را دائمی کند.​


سخت پیروز شدیم اما برتری مهمی بود
chiellini1.jpg







image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
درود

ایشنالله زودتر برگردی

میدونی چیه جواد؟
دنیا اگه تو رو نداشت یه چیز خیلی مهمی رو کم داشت.

اولا که یه آهنگ یووه گیر اوردم باحاله. لینکش بزودی

خوب این بچه صرب رو هم که گرفتند بالاخره و اکویلانی رو من خیلی خوشحال شدم. ازش خوشم میاد.

در ادامه کاملتر و تمام قد میام منم.
جواد جان با اجازه من اون یوونتوس رو کش رفتم بیارمش پایین پستهام / جهت وحدت رویه و اتحاد و...
با اجازه - مجازه؟
image.php
 
بالا