• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

یه خبر خوش کوش و چشم شیطون کر و کور امروز بازی یووه رو شبکه سه نشون می ده , امیدوارم بازی رو حتما ببریم.
بازی هم ساعت 17:30

سلام

جواد جان من هم دیشب وقتی زیرنویس رو دیدم شکه شدم که چه طور از دست ذکایی و عادل و مزدک و .... دررفته که بازی یووه قراره پخش بشه و پیش خودم گفتم اینها میخوان به هوادارای یووه ضد حال بزنند و دقیقه آخر پخش رو کنسل میکنند. امیدوارم واقعا نشون بدهند.

دیشب رم و میلان افتضاح بالا آوردند و اینتر با یه پنالتی مسخره که رو یه هند بچه گانه بدست اومد با یه ضربه افتضاح تو ریباند به برد رسید.
سمپدوریا خیلی سخته به نظرم و ای کاش شناخت دلنری به کمک بیاد. من از سمپدوریا میترسم و البته با وضع این تیم از همه فعلا باید ترسید.

دل نری گفته اگه شکست بخوریم از یووه میرم.
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
خب دوستان من هم خیلی شکه شدم که بازی رو تی وی پخش کرد. البته گزارشگر کار خودش رو کرد...

بازی هم متاسفانه 3 3 مساوی شد و نتیجه ی خوبی تو خونه نیست. البته نباید از خوب بودن تیم سمپدوریا هم بگذریم .
من بازی رو از نیمه دوم دیدم کراسیچ و په په خیلی زحمت کشیدن و به خودشون فشار آوردن و خسته شدن و رفتن بیرون. بعد از رفتن اونا هم 2 3 تا موقعیت خوب داشتیم که با بد شانسی محض گل نشد.

به امید پیروزی یووه در بازی های بعدی...
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
روح یووه دیده نمیشه
خسته از امید؟ نه این تنها دارایی ماست.
ما همیشه دقیقه نود رو مثل دقیقه یک مهم میدونیم.
پایان برای ما مهمتر از شروعه و ییونتوس عزیز دوست دارم تا برگردی من اینجا کنارت میایستم و هواتو دارم.

دو امتیاز مفت رو از دست دادیم. سمپدوریا تیم خوبیه اما ما این بازی رو باید میبردیم.
دو بار برتری مون رو از دست دادیم و مهمتر اینکه تونسته بودیم باخت رو با برد عوض کنیم. بازی دردآوری بود.
لعنت به این شانس

کواریگلا بازیش خوب و امیدوار کننده بود ولی شدیدا میشه دید که خودخواه هست. رو گل دوم و سوم واضح بود و البته یه موقعیت عالی الکس رو از بین برد.
استوراری هم نشون داد برای ما هیچکس بوفون نمیشه و البته دیگه بوفون هم اون بوفون نمیشه. استوراری رو گلها افتضاح بود.
په په نیمه اول منو ذله کرده بود. نیمه دوم هم خوب نبود زیاد ولی خوب روند جوری شد که تو جریان بازی موثر واقع شد.
کراسیچ واقعا خوبه و امیدوار کننده.
خیلی کار داره این تیم. ولی خوب خوبیش اینه که خیلی میتونه بهتر بشه.

الکس ،بدشانس مثل مصدومیتهاش.


دلم برای یووه تنگ شده.
انسان نما ها تیممون رو نابود کردند و حالا چند ساله دارند نفس میکشند. ما برمیگردیم و نفسهاتون رو تو سینه هاتون حبس ابد میکنیم.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
نارضایتی الکس از نمایش خود در 17 سالگی یوونتوسی بودنش

fa6ef67c491a4ba79b7b.jpg

یکشنبه 12 سپتامبر 2010 برای الساندرو دل پیرو روزی مهم بود، روزی که هفده سال حضورش در یووه تکمیل شد، هفده سالی که از 12 سپتامبر 1993 اغاز و سرنوشتش چنین شد که می بینیم، هفده سال افتخار، بزرگی، محبوبیت، کسب 29 اسکودتو، کسب اقای گلی یووه، بیشترین بازی با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس و به دست اوردن کلیه افتخاراتی که می توانست به همراه یک باشگاه به دست بیاورد.

حالا از امروز او وارد هجدهمین فصل حضورش در یووه می شود و با خاطرات این هفده سال به دنبال افزودن و ادامه پیروزی هایش به همراه بانوی پیر است.

اما جشن هفده سال حضور با یووه برای الکس خوشایند نبود، او 90 دقیقه بازی کرد اما به گل نرسید و تیمش نیز با تساوی پرگل 3 بر 3 برابر سمپدوریا متوقف شد.

کاپیتان بیانکونری در خصوص این روز و نمایشی که ارائه کرد می گوید: امروز روز غرورافرینی برای من بود، باید پیروز می شدیم، یک روز ویژه که برای من یاداور اغاز یوونتوسی بودنم بود. 17 سال با 17 دلیل برای برپایی جشن در این روز اما موفق نشدم. خیلی خوشحالم که در کنار یوونتوس هستم و 17 سال را با این تیم گذراندم اما در این بازی هیچ فرصتی نداشتم و از نمایش خود بسیار ناراضی ام.

من همیشه شادی های بزرگی را با یووه پشت سر گذاشتم، 29 اسکودتو که با یووه فتح کردم، اینتر با اسکودتوهای ما بزرگ شد با این حال اینتر این روزها حریف بزرگی برای ماست.

اما مسئله بعدی ای که کاپیتان یووه در این شب ویژه تایید کرد، انتظار او و سونیا برای تولد فرزند سوم شان بود. بله سونیا باردار است و این دلیل دیگری ست برای جشن و شادی من در زندگی ام.

شماره ده یووه می افزاید که در 15 روز نخست نتوانستیم پیروز شویم اما بازی به بازی بهتر می شویم و باید بهتر شویم و پیش رویم. اشتباهات مان را بررسی کنیم و نتیجه دلخواه برسیم.

از اله در خصوص اعتصاب هفته پنجم در تاریخ 25 و 26 سپتامبر سوال کردند، خوب بله من نیز این بیانیه را امضا کردم. امیدوارم که اوضاع بهتر شود، شخصا به این موضوع اعتقاد زیادی دارم و به نتیجه ای که میان ما و فدارسیون برقرار خواهد شد امیدوار. البته باید تاکید کنم که امیدوارم اعتصابی در کار نباشد و توافق به دست بیاید.

پینتوریکیو در پایان به هجدهمین سال بیانکونری بودنش اشاره می کند، در حال حاضر به هجدهمین سال فکر می کنم، باید بهتر از همیشه باشم، به هر حال 5 امتیاز را از دست دادیم و متاسفم هستیم. امسال باید بهتر از سال گذشته عمل کنیم و من باید بهتر باشم. تا پایان رقابت می کنیم.



(اینو اضافه کنم که در متن خبر دوبار به تعداد 29 اسکودتو فتح شده توسط اله اشاره شده که خب من بابت انعکاس خبر اونو اصلاح و به عدد 7 تغییر میدم که اله درش سهیم بوده و دوتاش رو....)

عمو پاول به کنارمان بازمی گردد
c338efe15bbb458f9a12.jpg

داستان عشق و علاقه پاول و یووه تمامی ندارد، علاقه بار دیگر او را به یووه می اورد، شاید چنین باشد. ستاره چک تبار و محبوب یوونتوسی ها می تواند یک بار دیگر در کنار این تیم و دوست دارانش باشد و انان را از بودن در کنارشان خرسند.

رابطه میان ندود و بانوی پیر با وجود خداحافظی وی از این تیم و دنیای فوتبال تمام نشده و به نظر می رسد این بار سران بیانکونری تصمیم به خدمت گیری وی در راس امور باشگاه دارند.

گلوله اتشین یوونتوسی ها می تواند در اینده ای نزدیک تبدیل به یکی از مدیران ارشد یووه و مسول ارتباطی و معاول نخست مدیر باشگاه باشد. به این ترتیب او را مدیر ویژه ای می داند که تیم و مسائل بازیکنان را در اختیار اندره ا خواهد گذاشت.

گفته می شود مذاکرات برای بازگرداندن ندود به یووه در حال انجام است و اندره ا انیلی خود به شخصه این مسئله را دنبال و پیگیری می کند.

این ستاره مشهور خود نیز مذاکره و جلسه با سران یوونتوس را تایید کرد و گفت: برای من یوونتوس همیشه داستان عشق من به فوتبال است و همیشه بهترین روزهایم را در کنار این تیم گذارندم.

بیانکونری تغییرات بزرگ و موثری داشته و حالا منتظر نتیجه بی نظیر است. من با اندره ا دوست هستم و امیدوارم برای تیم مفید باشم.


گفتنی ست به نظر می رسد که پاول ندود از یک ماه اینده به کادر مدیریت یوونتوس ملحق شود.


image.php
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

به نظر من بازی بدی نبود حداقل برای یه تیم که می شه گفت پوست انداخته خوب هم بود:دی

کراسیچ به شدت خوب بازی کرد و به نظر من یکی از بهترین خرید هامون بوده که در آینده نه چندان دور به ستاره تبدیل می شه , و تا رفت بیرون سرعت بازی یووه به شدت کاهش پیدا کرد ( اصلا چرا دو تا گوش رو کشید بیرون 2 تا مهاجم آورد؟)

راستی 17 سالگی الکس رو هم تبریک می گم دیروز با این که گل نزد ولی خیلی خوب بازی کرد.
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
خب بازی اول رو شکست خوردیم بازی دوم مساوی بازی سوم رو حتما میبریم
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
عکسهای بازی دیروز یوونتوس و سمپدوریا
 

فایل های ضمیمه

  • juve-samp.jpg
    juve-samp.jpg
    207.7 KB · نمایش ها: 3
  • juve-samp2.jpg
    juve-samp2.jpg
    190.6 KB · نمایش ها: 3
  • juve-samp3.jpg
    juve-samp3.jpg
    206.2 KB · نمایش ها: 4
  • juve-samp4.jpg
    juve-samp4.jpg
    215.6 KB · نمایش ها: 3
  • juve-samp5.jpg
    juve-samp5.jpg
    211.5 KB · نمایش ها: 3

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
الکس برو اما برگردد، این برای تو بهتر است :(:(:(

129002d52d1a40498536.jpg

دفعه بعد که همین دیگر را دیدیم خاطرات زیادی برای گفتم خواهیم داشت، این اخرین جمله الکس دل پیرو در نامه ارسالی خود به دیوید ترزگه در زمان جدایی ترزگل بود. زوجی که ده سال برای پیروزی یووه تلاش کردند و لحظات به یادماندنی و زیبایی را به تیفوسی ها هدیه و حالا راه خود را جدا شده می بینند اما کاپیتان دوست داشتنی یوونتوس از دیدار دوباره می گوید و این دیدار کجا و در کدام تیم می تواند باشد ؟

در کشور و تیمی دیگر که این بار با اغوش باز در کنار ستاره مشهور انگلیسی ها منتظر انان است، امریکا و فوتبال نیمه حرفه ای این کشور که بی صبرانه منتظر حضور الساندرو دل پیرو و دیوید ترزگه است.

با پیوستن بکام و انری به لیگ فوتبال امریکا علاقه مندان امریکایی فوتبال امیدوار شدند تا در سال های اتی شاهد پیوستن سایر ستاره های دنیای فوتبال به کشورشان باشند تا با رشد فوتبال امریکا انان را به اینده و نتایج درخشان امیدوارتر نماید.

پینتوریکیو که هفده سالگی خود را با پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر جشن گرفته و بیش از 600 بازی و حدود 300 گل زده برای این تیم را به نام خود ثبت کرده می تواند با اتمام قراردادش که در پایان فصل جاری به پایان می رسد راهی امریکا کشوری که با اغوش باز منتظرش است شود و سپس پس از اویختن کفش ها به شهر تورینو و باشگاه همیشگی اش یوونتوس بازگردد و در بخش مدیریت مشغول به فعالیت شود.

تیم های مختلفی در امریکا خواهان به خدمت گیری کاپیتان اله هستند و با توجه به رشد فوتبال این کشور طی سال های اخیر می توان تاکید کرد که سفر به امریکا تنها یک هدف توریستی نیست. دل پیرو همواره علاقه خود را به سفر به امریکا ابراز داشته و هر تابستان به این کشور سفر می کند.

در ابتدای فصل تعطیلات نیز با سفر او به این کشور شایعات رنگ جدی تری به خود گرفت و در این موقع الکس خیلی زود و تنها پس از چند ساعت از انتشار احتمال پیوستنش به تیمی امریکا مجبور به واکنش شد تا نگرانی تیفوسی ها را برطرف نماید.

اما حالا با نزدیک شدن به زمان اتمام قراداد و عدم صحبت از تمدید قرارداد کاپیتان به نظر می رسد بحث حضور وی در لیگ فوتبال امریکا جدی تر شده و با قوت گرفتن شایعه انتقال دیوید ترزگه می توان منتظر چنین اتفاقی بود.

با این حال فراموش نکنیم که رفتن الساندرو دل پیرو به امریکا به معنای خداحافظی از یوونتوس نیست، این یک خداحافظی موقت و ارزوی دیدار مجدد در اینده ای نزدیک است، زیرا داستان اله و یووه پایانی ندارد و او برای همیشه اسطوره یوونتوسی هاست.

ازامریکا پیام های دوستانه زیادی می رسد که منتظرت هستیم و به امید دیدار و حالا از ایتالیا و تورینو نیز می شنویم که " الکس عزیز تو را بسیار دوست داریم اما کاپیتان دوست داشتنی مان برو و برگردد، دل پیرو تو همیشه شماره 10 ما خواهی بود و هرگز از تو خسته نمی شویم، تو همیشه در کنارمان بودی، هستی و خواهی بود، برو و برگردد و مدیر ما باش، این طوری برای تو بهتر است و تو خوشحال تر خواهی بود "


با انتشار این خبر و نزدیک شدن به احتمالی که در تابستان فصل گذشته مطرح شد به نظر میرسد که یوونتوسی ها با اتمام قرارداد کاپیتان دوست داشتنی شان همان طور که از پیش پیش بینی می شد به دنبال جذب انتونیو کاسانو مهاجم اماده این روزهای ایتالیا هستند، مهره ای که زمانی نام سباستین جووینکو را به نام وارث دل پیرو مطرح کردند با نشان دادن توانش ثابت کرد که او وارث اله است نه سباستین .

شاید همین مسئله موجب شد تا سران یووه دست به فروش مورچه اتمی بزنند و خود را اماده خرید کاسانو که همواره مورد توجه بانوی پیر بوده و هست، نمایند. حالا با روشن و مطرح شدن علاقه و تمایل یوونتوسی ها به خرید انتونیو می توان فهمید که مسولین یووه در چه اندیشه ای سیر می کنند و دل پیرو در چه شرایطی ست و البته تیفوسی ها که هرگز حاضر به جدایی کامل پینتوریکیو از باشگاه محبوب شان نیستند و می خواهند روزی اله را نیز همانند پاول، پسوتو، فرارا و سایر بزرگانی که پس از خداحافظی با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس از این تیم و مجموعه جدا نشدند باشند.

و این اتفاق می تواند طی سال های اتی برای الکس روی دهد. اما فراموش نکنیم که تیفوسی ها همگی منتظر بازگشتش هستند، الکس برو اما برگردد این برای تو بهتر است.

-------------------------------------------
تغییر را اغاز کن تا به سرنوشت مربیان گذشته دچار نشوی

ae717e9a73ae4ec8a1de.jpg

-----------------------------------------------------
مومو یووه را ترک می کند !

اظهارات ماروتا نسبت به شرایط کنونی یوونتوس

بسیار ناراحت و عصبانی هستم

یوونتوس جدیدی را خواهید دید

اگر گل بزنم شادی می کنم

از اضافی دریبل زدن خوشم نمی اید

یووه به دنبال لوکاکو

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

خب یه دو روز شد که اخبار منعکس نشده بود و راستش الان که دیدم خیلی حالم گرفته شد.
این قضیه دل پیرو و آمریکا مغزم رو بدجوری اذیت میکنه و امیدوارم فوتبال رو با یووه تموم کنه حتی اگه یکی دو سال زود تر کفشها رو آویزان کنه.... امیدوارم بازم مثل اول فصل بعد از چند روز یه تکذیبیه محکم خودش صادر کنه.
31fe836e2d84467391af.jpg

خب بعد از مقام فاجعه گونه در سری آ به لیگ اروپا رفتیم و بعد از پلی آف های اولیه به دور گروهی رسیدیم که با توجه به صعود دو تیم از هر گروه امید میره که به همراه من سیتی به دور حذفی صعود کنیم.
برنامه بازیهای یووه در طی 6 بازی دور گروهی به این قراره:

1131fe3d6f7f434ba3b8.jpg

16/09/2010 Juventus - Lech
30/09/2010 Man. City - Juventus
21/10/2010 Salzburg - Juventus
04/11/2010 Juventus - Salzburg
01/12/2010 Lech - Juventus
16/12/2010 Juventus - Man. City
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
به بهانه هفدهمین فصل بیانکونری بودن اله

تنها با رنگ نوستالژی نمی توان ارزش های بازیکنی مانند الکس دل پیرو را به تصویر کشید. باید مسائل فنی را در کنار خصوصیات ذاتی بررسی کرد تا به ریشه یابی جاودانگی یک ستاره در مستطیل سبز رسید.

باران تمام جایگاه را خیس کرده با این حال تیفوسی های شمال شرقی ورزشگاه هنوز ایستاده اند و سرود "la stangata" را می خوانند:
"هرگز از تو خسته نخواهم شد
همیشه با تو می مانم
تو زیباترین اتفاق هستی ...
اوله اوله اوله ... الکس دل پیرو"

e1d9923ba2bb4351a85b.jpg

بهانه نوشتن برای بازیکنی که چیزی بیش از یک دهه به عنوان محبوب ترین ستاره فوتبالی تان به حساب می آید، فراتر از دست نوشته های روزمره ست و تنها با پاشیدن رنگ نوستالژی نمی توان ارزش های بازیکنی مانند الکس دل پیرو را به تصویر کشید. از همین رو باید مسائل فنی را در کنار خصوصیات ذاتی بررسی کرد تا به ریشه یابی جاودانگی یک ستاره در مستطیل سبز رسید.


به گفته آنهایی که کمی موشکافانه به نحوه نمایش "اله" در یووه می نگرند، "بازی او را می توان با قطعه های پیانوی آرتورو بندتی میکل آنجلی، تابلوهای رافائل و یا فرمول های ریاضی جان نش در مورد تئوری بازی که فراتر از یک آهنگ، رنگ و منطق هستند، قیاس کرد." آنچه گفته شد، همگی تأثیری هیپنوتیزمی دارند. درست همانند وقتی که کسی برای نخستین بار به تماشای بازی "اله" می نشیند و خواسته یا ناخواسته تحت تأثیر قرار می گیرد.

زمانی که توصیف روزنامه نگاران ورزشی از "پینتوریکیو" را می خوانیم، در می یابیم که او چه تردست هنرمندی است. این مساله زمانی از سوی یک بازیکن به روی سکوها انتقال داده می شود که ستاره داخل زمین با روح و قلب خود و به خاطر وفاداری به پیراهن باشگاه مانند یک جنگجو تا پایان نود دقیقه نبرد می کند. صرف حضور متوالی و طولانی مدت نمی تواند، حس زیبایی را به هواداران القا کند.

پس باید فاکتور دیگری در میان باشد تا تقابل عشق و تعصب را در نزد دو طرف به تصویر بکشد و آن موضوع بدون هیچ توصیفی فرمول "وفاداری " است؛ چیزی که حالا در نزد خیلی ها به مصداق حلقه گمشده ای می ماند که هرگز نمی توانند در زندگی شان داشته باشند. آنهایی که به چراغ سبزهای دیگر نیشخند می زنند؛ آنهایی که نمی خواهند در قید و بند عشقی واحد باشند و هر از چند گاهی سر از یک باشگاه در می آورند و سرانجام هرگز نمی توانند جایی در فهرست وفاداران به تیفوسی های تیم قرار بگیرند. پایبند بودن به اصل "رابطه" کار دشواری است که از عهده هر کسی برنمی آید زیرا، این اصل شما را به سمتی راهنمایی می کند که در آن باید در بدترین شرایط دوام بیاورید.


درست مثل زمانی که یووه به سری B تبعید می شود و کاپیتان بیانکونری باز هم ترجیح می دهد تا وفاداریش را ثابت کند. البته این موضوع مانند یک اتوبان دو طرفه است زیرا باریکنانی که مانند دل پیرو بیشتر عمر حرفه ایشان را در یک تیم سپری می کنند، به یاد دارند که با پوشیدن پیراهن این باشگاه به جاودانگی رسیده اند و اگر روزی این مسیر یک طرفه شود، همه چیز به شکل دراماتیکی به پایان می رسد. درست مانند مایکل اوون، دوید بکام، لوئیش فیگو، رونالدو، زلاتان و ...که هرگز نمی توان عنوان وفاداری را برایشان در نظر گرفت.
2677fa3ae40c4912b44d.jpg

وقتی به تمام موارد اشاره شده کمی دقیق تر نگاه می کنیم، بهتر سرودی را که تیفوسی های بانوی پیر برای دل پیرو در سال های متمادی زمزمه کرده اند، درک کنیم. گوش دادن به این ترانه هواداران سیاه و سفید پوشان تورین ما را به یاد کهنه سربازی می اندازد که هفدهمین سال حضورش در یووه را جشن گرفته است.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
گزارش ویژه سایت گل :

17 سال در یوونتوس: دل‌پیرو، بازیکنی که هرگز پیر نمی‌شود

12سپتامبر سالگرد حضور او در یوونتوس است.

00f2c542c04e40999d01.jpg


الساندرو دل‌پیرو 17 سال است که در یوونتوس بازی می‌کند. او اولین بازی‌اش را مقابل فوجیا انجام داد، تیمی که از سال 1995 تاکنون در سری آ حضور نداشته است و حالا در سری C1 بازی می‌کند. او مقابل تیم سمپدوریا بازی می‌کند، تیمی که برادرش استفانو زمانی در آن توپ می‌زد.

در آن بازی جیووانی تراپاتونی او را به جای فابریتزیو راوانلی به میدان فرستاد. آنها به تازگی او را از پادووا به قیمت 5 میلیارد لیر ایتالیا خریداری کرده بودند (ارزش واحد پولی ایتالیا در آن روزها بسیار ناچیز بود).

دل‌پیرو و یوونتوس در این 17 سال لحظاتی پر از شادی و لبالب از اندوه را سپری کرده‌اند. بانوی پیر در این دوران 7 اسکودتو، یک جام حذفی، 4 سوپرجام، یک قهرمانی در اروپا، یک قهرمانی در جام بین قاره‌ای و یک قهرمانی در سری B به دست آورد.

او در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه می‌گوید: «من به همراه هزاران نفر دیگر، هفده دلیل ویژه برای جشن گرفتن داریم.»

الساندرو هرگاه توانست گل زد و گل ساخت، از جمله در آن روز در می 2007 که یوونتوس توانست با پیروزی مقابل آرتزو به سری A بازگردد.

الکس نه تنها در یوونتوس، که در تیم ملی ایتالیا هم درخشان بوده است. او در 91 بازی 27 گل زد که دو تای آن در جام‌های جهانی بود: یکی در 2002 و یکی هم در 2006. در هر حال او از سال 2008 به این سو جایی در تیم ملی نداشته است.

دل پیرو در این 17 سال قهرمان یوونتوس و طرفدارانش بوده است. او تنها یک فصل بد را سپری کرد که فصل 99-1998 بود و در آن مصدوم شد و تنها 8 بار به میدان رفت. الکس همچنین دوران تلخ کالچوپولی را با یوونتوس تجربه کرد و با آنها به سری B سقوط کرد.

هر چند برخی منتقدان می‌گویند او دیگر کارش تمام شده، اما دل‌پیرو ثابت کرده آنها اشتباه می‌کنند. او فصل گذشته منبع اصلی آتشبار یوونتوس بود و حتی وقتی یووه دچار مشکل بود او بود که آنها را به جایگاهی به هر حال قابل قبول در جدول رساند. به هر حال امسال او بار مسئولیت را با وینچنتزو یاکوئینتا، آمائوری و فابیو کوالیارلا تقسیم می‌کند، هر چند که خودش هم می‌درخشد.

الساندرو تا این جای فصل دو گل در پلی‌آف لیگ اروپا زده: یک شوت مقابل اشتورم گراتز و یک ضربه ایستگاهی دیدنی مقابل شمراک تا نشان دهد چرا برخی او را بهترین کاشته‌زن دنیا می‌دانند.

دل‌پیرو در این 17 سال همه توانش را برای یوونتوس و ایتالیا گذاشته است. دیه‌گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین درباره‌اش می‌گوید: «به نظرم دل‌پیرو هرگز پیر نمی‌شود!»
 

Moostafa

Registered User
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2009
نوشته‌ها
2,955
لایک‌ها
656
محل سکونت
AHWAZ
از این اکس خیلی خوشم میاد واقعا تمام نشدنی هست...بازیش خیلی شرینه.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
امشب بازی اولمونه و از برد مطمعنم. فقط میخوام خط و نشون اساسی برای همه تیمها کشیده بشه/ بخصوص با گل کاپتان اله
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

خوب متاسفانه بازی 3 بر 3 شد , البته الکس هم گل سوم رو از روی ضربه کاشته زده.

-----------------------------------------

Juventus [3 - 3] Lech Poznan
14' [0 - 1] A. Rudnevs (pen.)
30' [0 - 2] A. Rudnevs
45' [1 - 2] G. Chiellini
50' [2 - 2] G. Chiellini
68' [3 - 2] A.D. Piero
90' [3 - 3] A. Rudnevs
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام
جلو یه تیم درجه 3-4 از لهستان گند زدیم

این تیم تیم میشه؟ کواریلا هم که تو اروپا نمیتونه بازی کنه چون تو مقدماتی برای تیم سابقش بازی کرده. اینم از .......
استوراری هم که هیچی/ از ایران یه گلر میبردند بهتر بود والا.
اصلا ولش کن /
 

/\/\ O H S E N

Registered User
تاریخ عضویت
11 آگوست 2007
نوشته‌ها
660
لایک‌ها
292
سن
33
محل سکونت
Apple Inc.
گل الکس رو دیدم خیلی خفن بود. رو شوت از راه دور بود. پشت به دروازه بود یه دور زد و شوت زد از فاصله ی 30 متری حدودا...

دمش گرم. بازم یووه رو از باخت نجات داد

خط حمله تیم بد نیست... بد گل میخوریم. الان تو دو بازی قبلی 6 گل زدیم و 6 گل هم خوردیم. این امار برا خط حمله عالیه ولی برا خط دفاع افتضاح هست...
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

سلام
جلو یه تیم درجه 3-4 از لهستان گند زدیم

این تیم تیم میشه؟ کواریلا هم که تو اروپا نمیتونه بازی کنه چون تو مقدماتی برای تیم سابقش بازی کرده. اینم از .......
استوراری هم که هیچی/ از ایران یه گلر میبردند بهتر بود والا.
اصلا ولش کن /

دربازه بان منینگر بود:دی
به قول محسن مشکل گل زنی نداریم خط دفاع مون خراب ( یه موقعی بهترین خط دفاع دنیا رو داشتیم حالا هم بازیکن های خوبی داریم ولی نمی دونم چرا توی دفاع بد کار می کنن:eek:)

گل الکس رو دیدم خیلی خفن بود. رو شوت از راه دور بود. پشت به دروازه بود یه دور زد و شوت زد از فاصله ی 30 متری حدودا...

دمش گرم. بازم یووه رو از باخت نجات داد

خط حمله تیم بد نیست... بد گل میخوریم. الان تو دو بازی قبلی 6 گل زدیم و 6 گل هم خوردیم. این امار برا خط حمله عالیه ولی برا خط دفاع افتضاح هست...

منم الان توی اخبار دیدم واقعا گلش قشنگ بود با پای چپ هم زد:happy:
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان



دربازه بان منینگر بود:دی
به قول محسن مشکل گل زنی نداریم خط دفاع مون خراب ( یه موقعی بهترین خط دفاع دنیا رو داشتیم حالا هم بازیکن های خوبی داریم ولی نمی دونم چرا توی دفاع بد کار می کنن:eek:)
:happy:

اااااااااااااا
من فکر کردم استوراری بوده. اخه من دیشب تا دیروقت خونه نبودم/ اومدم فقط نتیجه رو تو سایت نگاه کردم و خوابیدم. قبل بازی تو لایو اسکور ترکیب اولیه رو زده بود استوراری تو گل . من رو همون حساب گفتم :دی
بهر حال در مورد منینگر و استوراری یاد - از گل بهتر غضنفر - میوفتم. زیاد فرقی ندارند. جفتشون بله

گل سلطان بازم دهن آدم رو باز نگه داشت. خدا رو شکر همه چیز یووه رو اگه ازمون گرفته . اله رو نگرفته.
 
Last edited:

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام

خدایا بازم
بخاطر اله ممنون.

لینک دانلود یه گل فوق العاده دیگه از پسر محبوب تورین: GOAL
 
بالا