• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

کلوپ هواداران یوونتوس

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
69e494ef756e40cab3ed.jpg


دل‌پیرو: یوونتوس هرگز تسلیم نمی‌شود
دل‌پیرو به طرفداران یوونتوس قول داده آنها تسلیم نخواهند شد.
سایت گل – الساندرو دل‌پیرو، مهاجم یوونتوس از تساوی سه بر سه تیمش مقابل لخ پوژنان در لیگ اروپا به هیچ وجه راضی نیست. با این حال او می‌گوید یوونتوس به تدریج و با پیشرفت فصل بهتر می‌شود.

یوونتوس دو بر صفر عقب افتاد، سپس سه گل زد اما در وقت‌های تلف‌شده گلی خورد و در تورین به تساوی رضایت داد.

دل‌پیرو می‌گوید: «نمی‌توانیم از تساوی سه بر سه با لخ پوژنان راضی باشیم. البته باید تفسیر درستی از اتفاقاتی که در این موقع فصل در میدان می‌افتد داشته باشیم. زمینه کلی و راه رشدی که ما داریم با یک نیمه بازی متوقف نمی‌شود.

نکته مثبت، رفتاری بود که ما را قادر ساخت نتیجه را پس از خوردن دو گل برگردانیم. مانند بازی با سمپدوریا ثابت کردیم که هرگز تسلیم نمی‌شویم و ظرفیت آن را داریم که از موقعیت‌های دشوار رهایی یابیم.

در این مرحله از فصل این نقطه مهمی برای شروع است، اما ما باید بهتر از این‌ها عمل کنیم. اشتباهات وجود دارند و باید پیشرفت کنیم و نباید آنها را نادیده بگیریم. ما باید از خود انتقاد کنیم تا بهتر شویم.»

دل‌پیرو و هم‌تیمی‌هایش 19 سپتامبر در سری آ به مصاف اودینزه می‌روند
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

چیرو فرارا: دوران قهرمانی های یوونتوس به پایان رسیده است

یوونتوسی ها رقابت های این فصل سری آ را نیز خوب شروع نکردند و در لیگ اروپا نیز در مقابل تیم گمنام لخ پوزنان به تساوی رسیدند.

سایت گل- چیرو فرارا، سرمربی فصل گذشته یوونتوس، معتقد است که این باشگاه همچنان لطماتی که از کالچوپولی دریافت کرده را پشت سر نگذاشته است و برای بازسازی، نیاز به زمانی طولانی دارد.

یوونتوسی ها رقابت های این فصل سری آ را نیز خوب شروع نکردند و در لیگ اروپا نیز در مقابل تیم گمنام لخ پوزنان به تساوی رسیدند.

فرارا که در میانه های فصل گذشته از یوونتوس اخراج شد، در مصاحبه با گاترتادلواسپورت گفت:" روند قهرمانی های یوونتوس قطع شده است؟ متاسفانه بله. تیمی که در ایتالیا و اروپا به قهرمانی می رسید، اکنون به گذشته تعلق دارد.

بازسازی تیم به زمانی طولانی نیاز دارد. این مسئله باید درک شود و هواداران باید صبور باشند."

فرارا در حال حاضر بیکار است اما تایید کرد که به کار در خارج از ایتالیا فکر می کند.

" من در انتظار یک پیشنهادهستم. دوست دارم تجربه ای در خارج از ایتالیا داشته باشم. من از روبرتو مانچینی، کارلو آنچلوتی و جبان فرانکو زولا چیزهای زیادی یاد گرفته ام."

image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام/
امروز بازی مهمه و ادینزه اکثرا جلوی ما سختکوشی خاصی به خرج میده

ترکیب رو دیدم
اینجا هم میگذارم اگه عوض نشه:
Lineup [4-4-2]
30 M. Storari
2 M. Motta
19 L. Bonucci
3 G. Chiellini
21 Z. Grygera
27 M. Krasic
4 F. Melo
8 C. Marchisio
23 S. Pepe
18 F. Quagliarella
10 A. Del Piero
Substitutes
13 A. Manninger
33 N. Legrottaglie
26 L. Rinaudo
5 M. Sissoko
14 A. Aquilani
11 Amauri
9 V. Iaquinta


امیدوارم الکس اولین گل فصلش رو بزنه و مهمتر اینکه ما حتما باید این بازی رو ببریم/
به لطف یزدان
------------
جواد جان من فعلا نیستم دیگه/
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
سلام دوستان
فعلا 1-0 هست واسه ما .
گل رو هم Leonardo Bonucci


ویرایش 2-0 Fabio Quagliarella
ظاهرا تو این20 دقیقه یووه طوفانی بوده!


پ.ن: خدا کنه بازی مساوی نشه! :دی

ویرایش: 3-0 Claudio Marchisio
اخرین ویرایش :d
0-4
V. Iaquinta

دوستان تبریک
بلاخره بردیم!
اونم 4-0
 
Last edited:

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من هم تبریک می گم بازی پر گل و خوبی بوده و از همه مهم تر گل نخوردن تیم مون در این بازی هست که می تونه امیدوارمون کنه.

جواد جان ایشالله زود بر می گردی.
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سوپر یووه اغاز به کار کرد ( اودینزه 0 - 4 یوونتوس )
udinesejuve.jpg


ورزشگاه فریولی برای یوونتوسی ها خوش یمن بود، این تیم سرانجام در این استادیوم توانست ناکامی های هفته های اخیر را با یک پیروزی پرگل برابر میزبانش، اودینزه جبران و شادی را به تیفوسی های خود هدیه دهد.

یوونتوس در این دیدار تنها گل نزد بلکه بسیار خوب و هماهنگ ظاهر شد و قدرت خط میانی و حمله این تیم با استحکام خوب خط دفاعی بیشتر جلوه کرد تا پیروزی 4 بر صفر یووه با گل های بونوچی، کوالیارلا، مارکیزیو و یاکوئنتا به دست بیاید.


دل نری با تیمش را با ترکیب استوراری، موتا، بونوچی، کیه لینی، گریگرا، کراسیچ، ملو، مارکیزیو، په په، دل پیرو و کوالیارلا به میدان فرستاد. این ترکیب نسبت به دیدار اروپایی یووه تغییراتی را در خود می دید.

به نظر می رسد استوراری جانشین بهتری برای بوفون باشد و با مصدومیت دچلیه فرصت برای حضور گریگرا در میدان رسید .

یووه بازی را بسیار خوب و طوفانی شروع کرد، در هفت دقیقه نخست این بازی تیم مهمان به خوبی نشان داد که برای برتری قدم به میدان گذاشته و هیچ نتیجه ای جز پیروزی انان را راضی و خرسند نخواهد کرد.

نمایش یووه در کنار بازی خوب کراسیچ، مارکیزیو و کوالیارلا و دل پیرو به خوبی نوید یک بازی زیبا را میداد و همین مسئله در 45 دقیقه نخست بازی ثابت شد. یووه با سه گل ازحریف خود پیش افتاد تا نوید روزهای خوب را به هواداران دهد.

همکاری دل پیرو و کوالیارلا تا دقیقه 10 بازی بارها ورزشگاه را به وجد اورد اما گلی به دست نیامد تا اینکه در دقیقه 18 یووه با ضربه ازادی که توسط کاپیتان به دست امده بود و ضربه دقیق بونوچی به گل نخست خود رسید .

این گل یووه از به عقب نبرد و موجب شد تا حملاتش قدرتمند تر و هدفمند تر ادامه داشته باشد تا خیلی زود به گل دوم خود در دقیقه 24 توسط کوالیارلا که در این بازی انگیزه های زیادی برای گلزنی داشت به ثمر برسد.

این حرکت نیز بسیار دیدنی بود و یوونتوس نشان داد با برنامه راهی میدان شده و دل نری تغییراتی بنیادی و اساسی در ترکیب خود داشته، هر چند که برای دقایقی اودینزه توپ و میدان را در دست گرفت و بسیار خطرناک ظاهر شد اما بونوچی در کنار کیه لینی و استوراری در این لحظات بسیار خوب ظاهر شدند و دروازه یووه را بسته نگاه داشتند.

در حالی که به دقایق پایانی بازی در این نیمه نزدیک می شدیم یووه با نمایش خوب کراسیچ توسط مارکیزیو به گل سوم خود دست می یابد تا یک پیروزی شیرین را در 45 دقیقه نخست شاهد باشد. این گل یوونتوس را به ارامش بسیار خوبی رساند تا شاگردان دل نری با اطمینان بیشتری زمین بازی را ترک و راهی رختکن شوند.

دل نری بدون تغییر در ترکیب تیمش نیمه دوم را اغاز کرد اما تنها 4 دقیقه بعد از شروع این نیمه نگذشته بود که یاکوئنتا به دستور دل نری راهی میدان شد تا جای دل پیرو که در این دیدار انگیزه های بسیار زیادی برای گلزنی و تکرار خاطره نخستین گلش با پیراهن یووه داشت از میدان خارج شود.

در دقایق بعدی شاهد کاستن حملات یووه بودیم، اودینزه توپ و میدان را برای مدتی در دست گرفت و توسط دی ناتاله حملات خوبی را ترتیب داد که مدافعین بانوی پیر بسیار خوب ظاهر شدند و استوراری نیز با واکنش های به موقع خود دروازه را بسته نگاه داشت.

در ادامه ملو و موتا نیز جای خود را به سیسوکو و لگروتالیه دادند و در دقیقه 76 یاکوئنتا که با کوالیارالا نیز همکاری خوبی در این دیدار داشت توانست گل چهارم یووه را به ثمر برساند تا بیانکونری در هفته سوم سری ا سرانجام طعم شیرین برتری را بچشد و با سه امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد.


17 سال گذشت ... دیروز مانند امروز
alex6.jpg


برای الساندرو دل پیرواین روزها، دوران تکرار خاطرات زیبایی ست که او را به اینجا رسانده، یکشنبه گذشته همراه بود با نخستین حضوری اله در میادین با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس و حالا یک هفته بعد، یکشنبه 19 سپتامبر 2010 او را به 19 سپتامبر 1993 می برد که توانست نخستین گل بیانکونری اش را برابر رجینا به ثمر برساند.

حالا امروز اودینزه میزبان اوست و کاپیتان در انتظار جشنی زیبا برای تکرار خوشحالی نخستین گل سیاه و سفیدش. کاپیتان بانوی پیر در استانه دیدار امروز تیمش برابر اودینزه به یاد نخستین مصاحبه اش پس از گل با ماریلا شیره ا، همسر گائتانو افتاده و می نویسد

19 سپتامبر 1993 من در دل الپی برابر رجینا نخستین گلم را با پیراهن یوونتوس به ثمر رساندم و حالا نخستین مصاحبه دوران ورزشی ام را انجام می دهم، از کنار جایگاه تماشاگردان در تونل ویژه از زمین بازی به سمت رختکن می روم و میکروفن ماریلا شیره ا همسر گائتانوی بزرگ که به محض ورودم به تورینو انان را شناخته بودم و در نخستین ماه های زندگی ام در تورینو در همسایگی ام بودند .

17 سال میگذرد و حالا 17 سال بعد در ارشیو اسکای این مصاحبه مرا به یاد و فضای ان دوران برد. دیدن این مصاحبه برایم کمی خنده دار است. اما نکته سری و رمزی که در خصوص 19 سپتامبر 1993 می خواهم بگویم این است که برای من تنها این روز یاداور نخستین گلم برای یووه نیست، بیش از هر چیز سالگرد ازدواج پدر و مادرم است که امروز نیز به ان فکر می کنم و ان گل در ان روز ویژه هدیه ای بود به پدر و مادرم . دیروز مانند امروز .​


تلاش شاگردانم قابل تحسین است
delneri5.jpg


بانوی پیر سرانجام با سرمربی جدید خود به برتری دست پیدا کرد و در دیداری که طرفداران بانوی پیر امیدی به کسب امتیاز در ان نداشتند با چهار گل تیم سیاه و سفید اودنیزه را شکست داد.

دل نری که از پیروزی یووه خوشحال به نظر می رسید در پایان دیدار گفت: "من از عملکرد و تلاش بازیکنان بسیار راضی هستم و فکر می کنم این پیروزی برای ما روحیه بخش خواهد بود."

"ما نباید فراموش کنیم که هنوز کار بسیاری در پیش داریم ولی خوشبختانه تیم تا لحظات اخر تمرکز خود را حفظ کرد و همه با حواس بسیار بالا به بازی ادامه دادند."

"من قبلا هم اعلام کردم که ما حد مشخصی برای موفقیت قائل نیستیم ولی باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام بدهیم تا بتوانیم در پایان کار نتیجه ی ان را شاهد باشیم."

"به خوبی می دانم که کار فوق العاده سختی در پیش داریم چون این تیم تازه متولد شده است و صبر هواداران نیز کم می باشد."

"اگر ما همیشه مثل امروز بازی کنیم نتیجه خواهیم گرفت ولی اگر مثل دیدار مقابل باری به میدان برویم نتیجه گرفتن برای ما بسیار سخت خواهد بود."

"من بهترین بازیکنان سری آ را در اختیار داریم و خصوصا در خط هافبک که من هافبک هایی در اختیار دارم که خیلی خوب با دفاع و حمله ی تیم وفق پیدا می کنند."​

image.php
 

عمو مایکل

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2010
نوشته‌ها
570
لایک‌ها
107
سن
37
سوپر یووه اغاز به کار کرد ( اودینزه 0 - 4 یوونتوس )
udinesejuve.jpg


ورزشگاه فریولی برای یوونتوسی ها خوش یمن بود، این تیم سرانجام در این استادیوم توانست ناکامی های هفته های اخیر را با یک پیروزی پرگل برابر میزبانش، اودینزه جبران و شادی را به تیفوسی های خود هدیه دهد.

یوونتوس در این دیدار تنها گل نزد بلکه بسیار خوب و هماهنگ ظاهر شد و قدرت خط میانی و حمله این تیم با استحکام خوب خط دفاعی بیشتر جلوه کرد تا پیروزی 4 بر صفر یووه با گل های بونوچی، کوالیارلا، مارکیزیو و یاکوئنتا به دست بیاید.


دل نری با تیمش را با ترکیب استوراری، موتا، بونوچی، کیه لینی، گریگرا، کراسیچ، ملو، مارکیزیو، په په، دل پیرو و کوالیارلا به میدان فرستاد. این ترکیب نسبت به دیدار اروپایی یووه تغییراتی را در خود می دید.

به نظر می رسد استوراری جانشین بهتری برای بوفون باشد و با مصدومیت دچلیه فرصت برای حضور گریگرا در میدان رسید .

یووه بازی را بسیار خوب و طوفانی شروع کرد، در هفت دقیقه نخست این بازی تیم مهمان به خوبی نشان داد که برای برتری قدم به میدان گذاشته و هیچ نتیجه ای جز پیروزی انان را راضی و خرسند نخواهد کرد.

نمایش یووه در کنار بازی خوب کراسیچ، مارکیزیو و کوالیارلا و دل پیرو به خوبی نوید یک بازی زیبا را میداد و همین مسئله در 45 دقیقه نخست بازی ثابت شد. یووه با سه گل ازحریف خود پیش افتاد تا نوید روزهای خوب را به هواداران دهد.

همکاری دل پیرو و کوالیارلا تا دقیقه 10 بازی بارها ورزشگاه را به وجد اورد اما گلی به دست نیامد تا اینکه در دقیقه 18 یووه با ضربه ازادی که توسط کاپیتان به دست امده بود و ضربه دقیق بونوچی به گل نخست خود رسید .

این گل یووه از به عقب نبرد و موجب شد تا حملاتش قدرتمند تر و هدفمند تر ادامه داشته باشد تا خیلی زود به گل دوم خود در دقیقه 24 توسط کوالیارلا که در این بازی انگیزه های زیادی برای گلزنی داشت به ثمر برسد.

این حرکت نیز بسیار دیدنی بود و یوونتوس نشان داد با برنامه راهی میدان شده و دل نری تغییراتی بنیادی و اساسی در ترکیب خود داشته، هر چند که برای دقایقی اودینزه توپ و میدان را در دست گرفت و بسیار خطرناک ظاهر شد اما بونوچی در کنار کیه لینی و استوراری در این لحظات بسیار خوب ظاهر شدند و دروازه یووه را بسته نگاه داشتند.

در حالی که به دقایق پایانی بازی در این نیمه نزدیک می شدیم یووه با نمایش خوب کراسیچ توسط مارکیزیو به گل سوم خود دست می یابد تا یک پیروزی شیرین را در 45 دقیقه نخست شاهد باشد. این گل یوونتوس را به ارامش بسیار خوبی رساند تا شاگردان دل نری با اطمینان بیشتری زمین بازی را ترک و راهی رختکن شوند.

دل نری بدون تغییر در ترکیب تیمش نیمه دوم را اغاز کرد اما تنها 4 دقیقه بعد از شروع این نیمه نگذشته بود که یاکوئنتا به دستور دل نری راهی میدان شد تا جای دل پیرو که در این دیدار انگیزه های بسیار زیادی برای گلزنی و تکرار خاطره نخستین گلش با پیراهن یووه داشت از میدان خارج شود.

در دقایق بعدی شاهد کاستن حملات یووه بودیم، اودینزه توپ و میدان را برای مدتی در دست گرفت و توسط دی ناتاله حملات خوبی را ترتیب داد که مدافعین بانوی پیر بسیار خوب ظاهر شدند و استوراری نیز با واکنش های به موقع خود دروازه را بسته نگاه داشت.

در ادامه ملو و موتا نیز جای خود را به سیسوکو و لگروتالیه دادند و در دقیقه 76 یاکوئنتا که با کوالیارالا نیز همکاری خوبی در این دیدار داشت توانست گل چهارم یووه را به ثمر برساند تا بیانکونری در هفته سوم سری ا سرانجام طعم شیرین برتری را بچشد و با سه امتیاز ارزشمند به خانه بازگردد.


17 سال گذشت ... دیروز مانند امروز
alex6.jpg


برای الساندرو دل پیرواین روزها، دوران تکرار خاطرات زیبایی ست که او را به اینجا رسانده، یکشنبه گذشته همراه بود با نخستین حضوری اله در میادین با پیراهن سیاه و سفید یوونتوس و حالا یک هفته بعد، یکشنبه 19 سپتامبر 2010 او را به 19 سپتامبر 1993 می برد که توانست نخستین گل بیانکونری اش را برابر رجینا به ثمر برساند.

حالا امروز اودینزه میزبان اوست و کاپیتان در انتظار جشنی زیبا برای تکرار خوشحالی نخستین گل سیاه و سفیدش. کاپیتان بانوی پیر در استانه دیدار امروز تیمش برابر اودینزه به یاد نخستین مصاحبه اش پس از گل با ماریلا شیره ا، همسر گائتانو افتاده و می نویسد

19 سپتامبر 1993 من در دل الپی برابر رجینا نخستین گلم را با پیراهن یوونتوس به ثمر رساندم و حالا نخستین مصاحبه دوران ورزشی ام را انجام می دهم، از کنار جایگاه تماشاگردان در تونل ویژه از زمین بازی به سمت رختکن می روم و میکروفن ماریلا شیره ا همسر گائتانوی بزرگ که به محض ورودم به تورینو انان را شناخته بودم و در نخستین ماه های زندگی ام در تورینو در همسایگی ام بودند .

17 سال میگذرد و حالا 17 سال بعد در ارشیو اسکای این مصاحبه مرا به یاد و فضای ان دوران برد. دیدن این مصاحبه برایم کمی خنده دار است. اما نکته سری و رمزی که در خصوص 19 سپتامبر 1993 می خواهم بگویم این است که برای من تنها این روز یاداور نخستین گلم برای یووه نیست، بیش از هر چیز سالگرد ازدواج پدر و مادرم است که امروز نیز به ان فکر می کنم و ان گل در ان روز ویژه هدیه ای بود به پدر و مادرم . دیروز مانند امروز .​


تلاش شاگردانم قابل تحسین است
delneri5.jpg


بانوی پیر سرانجام با سرمربی جدید خود به برتری دست پیدا کرد و در دیداری که طرفداران بانوی پیر امیدی به کسب امتیاز در ان نداشتند با چهار گل تیم سیاه و سفید اودنیزه را شکست داد.

دل نری که از پیروزی یووه خوشحال به نظر می رسید در پایان دیدار گفت: "من از عملکرد و تلاش بازیکنان بسیار راضی هستم و فکر می کنم این پیروزی برای ما روحیه بخش خواهد بود."

"ما نباید فراموش کنیم که هنوز کار بسیاری در پیش داریم ولی خوشبختانه تیم تا لحظات اخر تمرکز خود را حفظ کرد و همه با حواس بسیار بالا به بازی ادامه دادند."

"من قبلا هم اعلام کردم که ما حد مشخصی برای موفقیت قائل نیستیم ولی باید تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام بدهیم تا بتوانیم در پایان کار نتیجه ی ان را شاهد باشیم."

"به خوبی می دانم که کار فوق العاده سختی در پیش داریم چون این تیم تازه متولد شده است و صبر هواداران نیز کم می باشد."

"اگر ما همیشه مثل امروز بازی کنیم نتیجه خواهیم گرفت ولی اگر مثل دیدار مقابل باری به میدان برویم نتیجه گرفتن برای ما بسیار سخت خواهد بود."

"من بهترین بازیکنان سری آ را در اختیار داریم و خصوصا در خط هافبک که من هافبک هایی در اختیار دارم که خیلی خوب با دفاع و حمله ی تیم وفق پیدا می کنند."​

image.php
من خودم یونتوسیم ولی بزارید چندتا بازی ببره بعد بگید علکی توقع خودمون رو بالا نبریم ... :rolleyes:
امیدی به این یونتوس الان نیست به نظر من ... :(
 

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
سلام خدمت دوستان
تبریک من رو هم بابت این برد شیرین پذیرا باشید.
به امید ادامه این روند :)

شاد و پیروز باشید
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

من خودم یونتوسیم ولی بزارید چندتا بازی ببره بعد بگید علکی توقع خودمون رو بالا نبریم ... :rolleyes:
امیدی به این یونتوس الان نیست به نظر من ... :(

درسته نمی شه با یک برد خیلی امیدوار شد ولی به نظر من گل نخوردن یووه توی این بازی خیلی می تونه امیدوار کننده باشه:rolleyes:

سلام خدمت دوستان
تبریک من رو هم بابت این برد شیرین پذیرا باشید.
به امید ادامه این روند :)

شاد و پیروز باشید

ممنون ساسان جان

ایشالله امسال قهرمانی رو اینجا جشن می گیریم:happy:
پ.ن:(آرزو بر جوانان عیب نیست:D)
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
کلودیو صدتایی شد
marchisio4.jpg


یک مهره جوان و خوش اتیه که خیلی زود خود را به ترکیب اصلی تیم بزرگسالان یووه نشان داد و با اثبات شایستگی هایش تبدیل به مهره های موثر تیم شد تا زمانی که نامش مطرح می شود همه از مدیران درخواست نمایند او را در کنار مجموعه برای همیشه نگاه دارید.

کلودیو مارکیزیو خیلی زود صدتایی شد. جوانی که روز گذشته صدومین حضور بیانکونری بودن خود را جشن گرفت و تبدیل به بازیکنان باسابقه یوونتوس شد.

مارکیزیو می گوید ما روز گذشته یوونتوسی بودیم که دل نری می خواست و البته همه می خواستند، همه یوونتوسی های دنیا.

می دانم که نتیجه دیر به دست امد اما خوشحالیم که توانستیم به انچه که لیاقت ان را داریم دست یابیم. در خط هافبک هیچ مشکلی احساس نشد و این برای مان بسیار ارزشمند است. خیلی خوب کار کردیم و ظاهر شدیم و گل های زیادی نیز به ثمر رساندیم.

باید این راه را ادامه دهیم و مطمئن باشید که می دانیم این پیروزی ابتدای راه است و باید پیروزی ها ادامه داشته باشد. خیلی تلاش و تمرین خواهیم کرد تا تبدیل به تیمی بزرگ شویم.


تذکر ماروتا به زامپارینی مدیر پالرمو
marotta2.jpg


شکست برای هر تیم و باشگاهی ناخوشایند است اما گویی شکست برابر اینتر برای مسولین پالرمو به اندازه ای عجیب بوده که انان اعتراضی غیرحرفه ای را پیش گرفته و به جای اشاره به نکات منفی حاضر در این دیدار، نام تیم بزرگ یووه را مطرح کرده و اظهار داشتند " اینتر، یوونتوس جدید است "

این اظهارات با واکنش مسولین بانوی پیر مواجه شد و امروز جوزپه ماروتا به نمایندگی از یووه گفت: بازی را ندیدم و نمی توانم اظهار نظری در این خصوص داشته باشم اما باید به زامپارینی مدیر پالرمو تذکر بدهم که یوونتوس داستان کالچوپولی را فراموش کرده زیرا می داند که کلیه پیروزی هایش قانونی بوده و هست.

وی تاکید کرد هدف یووه و دل نری رسیدن به اوج و کسب رده های بالای جدول است، پیشرفت خود را اغاز کردیم و در دیدار برابر اودینزه نشان دادیم که توان و قدرت لازم را داریم و باید به راه خود ادامه دهیم و بهتر و بهتر شویم.​


انها به خانواده ام توهین کردند
iaquinta.jpg



جدول سری A تا پایان هفته سوم
attachment.php



image.php
 

فایل های ضمیمه

  • Juve.jpg
    Juve.jpg
    29 KB · نمایش ها: 22

sasan s

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
8 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,842
لایک‌ها
3,123
سن
50
محل سکونت
تهران
ایشالله امسال قهرمانی رو اینجا جشن می گیریم:happy:
پ.ن:(آرزو بر جوانان عیب نیست:D)

من هم امیدوارم جواد جان و ته دلم یه چیزی میگه این تیم آخر فصل روی سکوی اول یا دوم می ایسته ;)
 

lepkin

Registered User
تاریخ عضویت
6 فوریه 2007
نوشته‌ها
945
لایک‌ها
1,155
محل سکونت
khOzesTan
milos-krasic-juventus-debi.jpg


دوستان این میلو فوق العاده هست بدون شک بهترین خرید یووه در این 5سال هست
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
من هم امیدوارم جواد جان و ته دلم یه چیزی میگه این تیم آخر فصل روی سکوی اول یا دوم می ایسته ;)

بازم ایشالله:happy:

milos-krasic-juventus-debi.jpg


دوستان این میلو فوق العاده هست بدون شک بهترین خرید یووه در این 5سال هست

من هم خیلی ازش خوشم اومده , می تونه یکی از ارکان موفقیت یووه باشه:cool:
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
بازی تا 40 سالگی ؟ بله خوشحال می شوم
alex7.jpg


الساندرو دل پیرو کاپیتان افسانه ای بانوی پیر در مصاحبه ی خود با روزنامه کوریره دلو اسپورت اعلام کرد دوست دارد تا 40 سالگی با پیراهن یووه در میادین حاضر شود و پس از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

مرد دوست داشتنی یووه ادامه داد: "من با دل نری موافق هستم, این فصل همه چیز جدید است از مربی و بازیکن گرفته تا کادر پزشکی و مدیران باشگاه و ما اکنون روی پایه های یک یوونتوس جدید هستیم و حرف زدن در مورد اسکودتو در مراحل ابتدایی کار بسیار سخت است."

"اما ما هیچ محدودیتی برای خود قائل نیستیم و راه قهرمان شدن پیروزی است و چیزی که ما می خواهیم همین پیروز شدن است و بس ولی نباید انتظار داشت این پیروزی به سادگی به دست آید، من انتظار سختی هایی در اینده دارم همانطور که بعد از بازگشت از سری ب سختی های داشتیم."

"یووه همیشه می تواند کارهای بزرگ انجام دهد، همانطور که ما بعد از بازگشت از سری ب ابتدا سوم و بعد از ان دوم شدیم. کسی انتظارش را داشت؟ اما بعد از ان یک سال بد را پشت سر گذاشتیم و حالا همه چیز را از ابتدا آغاز خواهیم کرد، قصه ای جدید برای یوونتوس."

"بودن انیلی و جان در کنار باشگاه نشان دهنده ی این است که خانواده همیشه با اشتیاق حامی باشگاه بودن اند و بعد از سال 2006 تا به امروز انها تلاش خود را برای به دست اوردن جایگاه اصلی یووه انجام داده اند."

"بازی برابر اینتر برای ما بسیار مهم خواهد بود زیرا جایگاه ما را نشان خواهد داد و برای من و یووه 29 اسکودتو ثبت شده است و می توانید در سایت من هم این موضوع را مشاهده کنید. برای من مهم نیست دیگران چی فکر می کنند."

"من اعتقاد ندارم که یووه در این فصل بازیکنان درجه 2 به خدمت گرفته است، ما 10 بازیکن را تغییر دادیم و این یعنی مشکلات و سختی های زیاد برای هماهنگ کردن یوونتوس جدید ولی این یوونتوس جدید انگیزه های زیادی برای پیروز شدن دارد."

کاپیتان سپس به موضوع تیم ملی ایتالیا اشاره کرد و گفت: "تیم ملی ؟ اگر پراندلی بخواهد من حاضر هستم برای تیم ملی بازی کنم و اگر کمکی از دست بر اید انجام خواهد داد."

رفتن به لیگ حرفه ای امریکا موضوع بعدی صحبت های الکس بود: "نمی دانم چرا این شایعات تمامی ندارد.عادت داریم هر سال این شایعه را بشنویم شاید به خاطر اینکه من علاقه دارم برای تعطیلات به آمریکا سفر کنم. من از حضور در تورین بسیار خوشحال هستم و می خواهم در یووه به کار خود ادامه دهم."

وی در پایان به مدت حضور خود در میادین و تمدید قرارداد صحبت کرد: "دوران فوتبال شما بعد از X سال تمام می شود و من نمی دانم اون X سال چه سالی باشد و کی بفهمم که باید خداحافظی کنم ولی می دانم ان سال تابستان آینده نیست."

"هنوز بحثی برای تمدید قرارداد من نشده است ولی نگرانی در این رابطه ندارم و فکر می کنم سال آینده نیز تمدید کنم. من خودم دوست دارم تا 40 سالگی بازی کنم و یک بار دیگر تمام جام های ممکن را با یووه به دست اورم. فکر می کنم من و یووه این توانایی را داشته باشیم. برای یووه هیچ چیز غیر ممکن نیست."


میلوس، خشم صرب
krasic2.jpg


میلوس صدایش می کنند با همان نام خانوادگی اما معتقدند او دیوانه ایست که میل به گلزنی و شگفتی دارد و به زودی در جدال هایی که پیش روی دارد پیروز خواهد شد. این عقیده تیفوسی های یوونتوس نسبت به ندود جدیدی ست که از ابتدای فصل تابستان خواهان پوشیدن پیراهن سیاه و سفید بانوی پیر بود و حالا با گذشت چند هفته خیلی زود در قلب و ذهن هواداران رسوخ کرده و نظر مساعد انان را جلب.

شرایط و فضای محبوبیت و درخشش میلوس به اندازه ای سریع در حال حرکت است که از او با لقب خشم صرب در کنار خشم چک، ندود یاد می کنند. حرکت سریع درکنار استارات های انفجاری، سرعت، دقت و تاثیر مثبت در روند هجومی تیم موجب شده تا کراسیچ برای روزهای اتی و سرنوشتی خوشایند و فراموش نشدنی در یووه و با پیراهن سیاه و سفید این تیم بیش از انکه انتظارش را داشت اماده شود.

گفتنی ست میلوس روز گذشته و پس از پیروزی پرگل یووه برابر اودینزه صاحب یک دختر به نام میلا شد تا شادی شروع و زندگی جدیدش در تورینو تکمیل شود.​


چهره جدید دل الپی قدیمی
dellealpi1.jpg







image.php
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام به همه

بازی درد آوری بود
بازی رو از رادیو دنبال کردم و برام واقعا سخت بود
نمیدونم چرا به این دلنری امیدوارم ولی یه حسی بهم میگه موفق میشیم.باید دید این کنش ها مارو به کدوم سمت میفرسه. 4 تا از 4 بازی نا امید کننده هست ولی باید منتظر باشیم تا اول به ثبات برسیم، نتایج بدست خواهد اومد و فرصت جبران زیاد خواهد بود. فقط اول باید کار خودمون درست بشه.

جواد جان از خبرت درباره موندن اله خیلی خوشحال شدم. ممنون.
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
خب خدا رو شکر انگار امسال یه پارتی تو صدا و سیما گیر آوردیم و قراره امشب هم بازیمون پخش بشه.
من یه سر زدم هنوز لاین آپ موثق رو نگذاشته بودند ولی این ترکیب رو بدست آوردم:

dcfe31654cb44c2c81d1.jpg


انشاا... برای پیروزی.

و دو خبر :

فراخواندن موراتى به دادگاه ناپل

تلاش های انیلی مدیر باشگاه یوونتوس که خود شخصا پیگیر مسائل کالچوپولی شده است در مرحله ی اول جواب داد و امروز بازپرس ويژه پرونده ى كالچوپولى در نامه ای موراتی مالک باشگاه اینتر را برای جلسه ی هفته ی اینده که در تاریخ 1 اکتبر ( جمعه 9 مهر 1389 ) برگزار می شود احضار کرد.

در این جلسه به مکالمات سران اینتر و موراتی با مدیران شرکت تله کام رسیدگی می شود و تمامی مکالمات انها شنود خواهد شد. گفتنی است کریستین ویری از دادگاه ناپل درخواست کرده است برای شهادت دادن علیه مورانی وی را دعوت کنند."


از موراتی متنفرم حتی بیشتر از ....
و ویری رو عشقه/ هرچند زمانی بازیش زیاد ازش خوشم نمیومد.

و تمدید دنباله دار کیه لینی:

تمدید پس از دربی ایتالیا

امروز روز تمدید قرار داد نیست اما خیلی زود روزی که او پشت میز در کنار مسولین یووه برای تمدید قراردادش تا پایان سال 2015 می نشیند خیلی زود فرا خواهد رسید. جورجو کیه لینی که در دیدار برابر پالرمو دچار اشتباهاتی شد اما از سوی تیفوسی ها شدیدا تشویق شد روز گذشته تاکید کرد که در حال تمدید قرارداد با یوونتوس است و به تیم دیگری منتقل نخواهد شد.

گفته می شود یووه در روزها و هفته های مهمی به سر می برد و پس از پشت سر گذاشتن دیدار اروپایی و رقابت با اینتر در رقابت های سری ا، قرارداد این بازیکن خوش اتیه با بانوی پیر تمدید خواهد شد.

وی که خواهان دستمزدی برابر با بازیکنان بزرگ تیم داشت با مذاکرات انجام شده به هدف و برنامه خود دست یافت و با اعتماد بیشتری در کنار یووه ماندگار خواهد شد.

بنابر این باید پس از برگزاری دیدار برابر اینتر و دربی ایتالیا منتظر تمدید قرارداد جورجو کیه لینی با یوونتوس باشیم که به احتمال فراوان سالیانه بیش از سه میلیون یورو دریافت خواهد کرد.


image.php
 

j_2006_n

کاربر فعال فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
12 ژانویه 2007
نوشته‌ها
4,676
لایک‌ها
4,543
محل سکونت
Iran
سلام دوستان

جواد جان بریم برای برد که دلم لک زده برای یه بازی زیبا از یووه و الکس .
 

JVD

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
30 آپریل 2010
نوشته‌ها
5,650
لایک‌ها
6,500
سن
40
سلام دوستان

جواد جان بریم برای برد که دلم لک زده برای یه بازی زیبا از یووه و الکس .

امیدوارم جواد جان

هیچی نشده گل تساوی رو خورد ولی به نظرم میبریم.
نیمه دوم هم اله یه کاشته گل میکنه ببین کی گفتم الان دقیقه 29 هستش
 
بالا