• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

یارانه ها ؛ آخرین اخبار و مباحث

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
غضنفري خبر داد:
آمادگي صنايع براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها
wh120-328.jpg

وزير صنعت، معدن و تجارت از آمادگي حوزه صنعت، معدن و تجارت براي ورود به فاز دوم اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدي غضنفري با اشاره به رايزني‌هاي صورت گرفته براي ورود به فاز دوم هدفمند کردن يارانه‌ها تصريح کرد: الزامات کار خدمت رئيس‌ جمهوري مطرح شده و او با قيمتهاي ترجيحي در اين فاز موافقت کرده است.
وي گفت: تمام بسته‌هاي حمايتي بخش صنعت و توليد که در فاز اول اعلام شده است، به‌طور کامل اجرا خواهد شد.
وزير صنعت، معدن و تجارت با تاکيد بر اجراي موفق هدفمندي يارانه‌ها در بخش توليد افزود: قانون هدفمند کردن يارانه‌ها با همراهي تمام دست اندرکاران حوزه توليد و توزيع به خوبي اجرا و بسته‌هاي حمايتي يکي پس از ديگري عملياتي شده است.
انتهاي پيام
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد

گزارش مهر؛
دولت برای شناسایی سارقان گازی "جایزه" می‌دهد
خبرگزاری مهر-گروه اقتصادی: همزمان با افزایش انشعابات غیر مجاز و سرقت گاز در کشور تاکنون 2 پروژه جدید برای مقابله با سارقان گاز تعریف شده است، ضمن آنکه شرکت ملی گاز برای شناسایی سارقان گازی "حق کشف" پرداخت می‌کند.
به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت بیش از یکسال از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، افزایش بهای گاز طبیعی و صدور قبوض نجومی برای برخی از مشترکان خانگی و تجاری منجر به افزایش تخلفات گازی در سطح کشور شده است.
در حال حاضر در برخی از استان‌های کشور پدیده انشعابات غیر مجاز، دست کاری کنتور و سرقت گاز به میزان قابل توجه‌ای افزایش یافته که این پدیده منجر به اتخاذ تصمیات جدید به منظور مقابله با سارقان شبکه ملی گاز ایران شده است.

مصطفی کشکولی معاون مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در تشریح مهمترین تصمیم گیری‌های انجام گرفته برای برخورد با سارقان گاز در سطح کشور، گفت: در حال حاضر با مشارکت شرکتها و ادارات گاز استانی 400 نیروی متخصص و آموزش دیده به طور شبانه روزی وضعیت شبکه گاز کشور را مورد بازرسی قرار می دهند.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران با تاکید بر اینکه تاکنون علاوه بر بازرسی های فیزیکی از سطح شبکه ملی گاز طرح های جدیدی هم برای برخورد با تخلفات گازی تعریف شده است، تصریح کرد: بر این اساس پیش بینی می شود با نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند گاز و راه اندازی مرکز کالیبراسیون فشار قوی گاز ایران میزان تخلفات گازی به حداقل کاهش یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای برخورد با متخلفان گازی کشور یکسری محدودیت های قانونی هم وجود دارد، اظهار داشت: شرکت ملی گاز با هماهنگی با دستگاه های مختلف به دنبال رفع محدودیت های قانونی برای برخورد قانونی با هرگونه تخلف و سرقت گاز در کشور است.

وی یکی از اقدامات موثر برای مقابله با سارقان گازی را پرداخت "حق کشف" به نیروهای کاشف تخلفات گازی عنوان کرد و افزود: همزمان با اجرای این طرحها، بازرسی محسوس و نامحسوس از سطح شبکه ملی گاز هم در دستور کار قرار دارد.

ابتکارات سارقان برای سوزاندن گاز رایگان

پیگیری‎های خبرنگار مهر نشان می دهد که در حال حاضر در برخی از استان‌های کشور همچون کرمان، خوزستان و البرز سرقت از علمک‌های گاز و ایجاد انشعابات غیر مجاز به طور ماهرانه ای افزایش یافته است و همسو با افزایش تدابیر قانونی شرکت ملی گاز برخی از مشترکان سودجو هم طرح‌های ابتکاری برای استفاده از گاز رایگان تعریف کرده اند.

برخی از مشترکان سودجو با نصب یکسری فیلترها در کنتور گاز مانع چرخش سریع کنتورهای گاز می شوند ضمن آنکه در برخی از مناطق حتی از خطوط لوله فشار پایین گاز انشعاباتی به طور غیر مجاز گرفته شده است.

در برخی از موارد نوع سرقت گاز توسط برخی از مشترکان به قدری حرفه‌ای انجام می شود که ماموران شرکت ملی گاز ایران با گذشت چند ماه و تنها با مشاهده قبوض با رقم‌های پایین متوجه این تخلفات شده اند.

مجید بوجارزاده سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به راه اندازی سامانه کالیبراسیون صنعت گاز ایران در اینده ای نزدیک به مهر گفت: اجرای این سامانه هوشمند، علاوه بر شناسایی میزان دقیق انشعابات و تخلفات گازی، میزان حجم گازهای گمشده هم قابل شناسایی است.

وی با بیان اینکه اخیرا تفاهم نامه‌ای بین شرکت ملی گاز و موسسه استاندارد برای ایجاد این مرکز کالیبراسیون امضا شده است، تاکید کرد: با راه اندازی این مرکز تمامی تخلفات گازی قابل شناسایی خواهند شد.

کنتورهای هوشمند وارد بازار گاز ایران می‎‌شود

به گزارش مهر، نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند گاز مهمترین برنامه دولت برای کاهش خطای انسانی در محاسبه صورت حساب گاز مشترکان، به حداقل رساندن آمارهای دستکاری کنتورهای فعلی گاز و کاهش تخلفات گازی در کشور است.

تسهیل در روند اندازه گیری مصرف گاز، کنترل تقاضا، ارتقای دقت اندازه‌گیری گاز مصرفی، عدم مراجعه ماموران به درب منازل برای قرائت کنتور، دریافت اطلاعات کنتور از راه دور، کنترل میزان انتقال گاز و قطع شبکه در زمان زلزله از مهمترین مزیتهای نصب و راه اندازی کنتورهای هوشمند گاز به شمار می روند.

در حال حاضر نصب و راه اندازی نزدیک به 10 هزار کنتور هوشمند گاز برای مشترکان خانگی آغاز شده است که با تکمیل مراحل آزمایشی و ارزیابی به زودی با جمع آوری کنتورهای فعلی کنتورهای هوشمند جایگزین آنها خواهد شد.

با توجه به نوع تکنولوژی به کار رفته در کنتورهای هوشمند گاز در شراط فعلی ساخت بومی نخستین کنتور هوشمند گاز به پایان رسیده است و پیش بینی می شود تا چند روز آینده از این نسل جدید کنتورهای گاز به طور رسمی رونمایی شود.

هم اکنون 6 کارخانه داخلی برای تولید انبوه کنتورهای هوشمند گاز اعلام آمادگی کرده اند ضمن آنکه همزمان با بومی سازی کنتورهای گاز، نصب و راه اندازی بیش از یکهزار کنتور هوشمند گاز در تهران و برخی از کلانشهرهای کشور هم عملیاتی شده است.

پیش بینی می شود هزینه هر دستگاه کنتور هوشمند گاز حدود 100 تا 150 هزار تومان باشد که در صورت راه اندازی خط تولید انبوه هزینه ساخت این نسل جدید کنتورهای گاز کاهش می یابد اما هنوز قیمت قطعی این کنتورها به طور رسمی اعلام نشده است.
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
جزئیات طرح فوریتی مجلس برای تغییر شیوه پرداخت نقدی یارانه‌ها


جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارائه طرحی فوریتی به مجلس شورای در تلاشند که دولت را ملزم کنند افزایش پرداخت یارانه به مردم را در قالب حمایت بیمه ای، مسکن یا اشتغال دنبال کند و در کمک به بخش تولید هم ردیف خاصی در نظر گرفته شود تا برای مجلس قابل نظارت باشد.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای بهتر قانون هدفمندی یارانه ها طرحی فوریتی را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند تا با تصویب آن قانون هدفمندی یارانه ها را در دو بخش اصلاح کنند.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی مجلس در خصوص جزئیات این طرح گفت: این طرح قرار است با قید یک فوریت در مجلس بررسی شود و دارای دو بخش است.

وی افزود: در بخش اول طراحان تاکید کردند که اگر قراراست در پرداخت یارانه به مردم مازادی در نظر گرفته شود بهتر است این میزان نقدی نباشد و در قالب حمایت های بیمه ای، مسکن و اشتغال باشد.

نماینده اصفهان در مجلس ادامه داد: در بخش دیگر از این طرح تاکید شده برای کمک به بخش تولید ردیف خاصی در نظر گرفته شود تا قابل نظارت باشد. به عنوان مثال بخش حمل و نقل، صنعت و تولید هر کدام به طور مجزا مشخص شوند و به گونه ای نباشد که اگر از دولت سئوال شد در هر کدام از بخش ها چه میزان قانون را اجرا کرده است، دولت یک رقم ارائه دهد که قابل نظارت نباشد و مشخص نباشد در چه حوزه ای چه میزان کمک شده و یا قانون اجرا شده است.

اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها از آذرماه سال 89 آغاز شد.

نمایندگان معتقدند اجرای نادرست این قانون باعث تزریق نقدینگی به سطح جامعه و بازار شده است.

چندی پیش دولت از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها برای واقعی کردن نرخ برخی حامل های انرژی خبر داد که مجلس با تصویب استفساریه ای مانع این اقدام دولت شد. دولت قصد داشت با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها علاوه بر افزایش 20درصدی قیمت حامل های انرژی تا پایان سال، یارانه های نقدی را نیز افزایش دهد.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
ائم مقام وزیرصنعت،معدن و تجارت:
[h=1]مرحله نخست هدفمندی یارانه ها با كمترین تبعات اجرا شد[/h]
[h=2]تهران- قائم مقام وزیرصنعت،‌معدن وتجارت درامور اجرایی با اشاره به ضرورت اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها ،گفت:الزام اجرای این قانون بر كسی پوشیده نیست، به طوری كه با شروع مرحله نخست اجرا ، شاهد كمترین تبعات و تاثیرات اجتماعی بودیم.[/h]
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت صنعت،معدن و تجارت، 'محمدصادق مفتح'در نشست تخصصی هم اندیشی هدفمندسازی یارانه‌ها، با تاكید بر نقش تشكل های خصوصی در تصمیم سازی های كشور،تصریح كرد: با اجرای مرحله نخست هدفمندی یارانه‌ها و دستیابی به توفیقات این طرح تصمیم ‌گرفته شد با بررسی عملكرد و نتایج آن، بهترین روش‌ها و راهكارهای اجرایی و كاربردی برای فاز دوم این قانون اتخاذ شود.
‌وی ادامه داد:از این رو ما دست یاری به سوی تشكل‌ها و انجمن‌های تخصصی حوزه صنعت معدن و بازرگانی دراز كرده ایم تا با همفكری فعالان اقتصادی و كارآفرینان بتوانیم در فاز دوم علاوه بر بهبود شرایط به كمتر شدن هزینه ‌ها دست یابیم.
وی تصریح كرد: بحث هدفمندسازی، نقطه شروع خوبی در رسیدن به توسعه اقتصادی پایدار كشور محسوب می‌شود كه البته نیازمند بسترهای اجرایی مناسب است.
قائم مقام وزیرصنعت،‌معدن وتجارت درامور اجرایی گفت: به منظور بررسی نتایج و عملكرد فاز نخست هدفمندسازی یارانه‌ها و ارائه راهكارهای بهینه برای اجرای فاز دوم، این وزارتخانه همكاری جدی و تعامل بیشتری با تشكل‌ها و انجمن‌های مختلفی صنعتی و معدنی آغاز كرده است.
مفتح برگزاری نشست های این چنینی را در بهبود واصلاح روش‌های اجرا موثر دانست و گفت: در این نشست كه به منظور بررسی عملكرد نتایج و نقاط قابل بهبود فاز اول و ارائه راهكارهای بهینه اجرایی فاز دوم برگزار شده تلاش می‌شود تا بهترین الگوها و روش‌های كاربردی تدوین و جمع‌آوری شود.
اقتصام**3917**1561

 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد

فولادگر خبرداد/
[h=1]فاز دوم هدفمندی یارانه ها در دو ماه باقی مانده سال جاری اجرا نمی شود[/h]
[h=2]تهران-رئیس كمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها در دو ماه پایانی سال جاری و موكول شدن اجرای آن به سال آینده خبر داد.[/h]
به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'حمیدرضا فولادگر' شامگاه دوشنبه در نهمین جشنواره 'تولید ملی-افتخار ملی' با اشاره به تغییرات اساسی در اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها،بیان داشت: اجرای فاز دوم هدفمندی در دو ماه باقی مانده سال جاری امكان پذیر نیست و به طور قطع اجرای آن به سال آینده موكول خواهد شد.
وی افزود:احتمالا مجلس در روزهای آینده استفساریه ای را تصویب می كند كه در آن سرفصل های مشخصی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده است.
به گفته ی براساس نظر مجلس، برای هر بخش به طور جداگانه ردیف هایی دیده شده كه بعنوان نمونه می توان به ردیف بخش تولید اشاره كرد.
فولادگر گفت: دولت پیش از این تمام وجوه دریافتی از فروش حامل های انرژی پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را در صندوق هدفمندی جمع آوری می كرد كه این امر باعث بدهی دولت به پیمانكاران شده است.
وی خاطر نشان كرد مجلس برای رفع این موضوع با اعمال محدودیت در بودجه 91 ، دولت را موظف كرد تا تنها وجوه اضافی حاصل از هدفمندی یارانه ها را در این صندوق جمع آوری كند.
رئیس كمیسیون اصل 44 دلیل بروز اتفاقات اخیر در بازار ارز و سكه را چند عامل اصلی از جمله تحریم ها عنوان كرد.
وی سوء مدیریت و ناهماهنگی در بخش های تصمیم گیر و سرگردانی نقدینگی را از جمله دیگر دلایل این امر خواند و افزود: حدود 300 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در كشور وجود دارد كه بیش از نقدینگی دولت است كه باید به سمت تولید و كارهای مولد هدایت شود.
فولادگر افزایش نرخ سود بانكی را یك روش موقت خواند و تاكید كرد: باید در نظر داشت رقابت بین نرخ ارز و سودبانكی خود عامل تورم محسوب می شود و باید یك راهكار اساسی در این خصوص اندیشیده شود.
اقتصام**3917**
 

tanhai

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
16
شش سناریوی دلت برای یارانه ها:
احتمالا 65000 تومان

8sp8ogc6mrul07bvznx.jpg
 

R@min

Registered User
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2008
نوشته‌ها
117
لایک‌ها
43
سن
38
یارانه نقدی بهمن ماه هفته آینده واریز می شود

سخنگوی اقتصادی دولت از برگزاری جلسات فاز دوم هدفمندی یارانه ها با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: ستاد هدفمندی یارانه ها و رئیس جمهور در مورد زمان اجرای فاز دوم تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سید شمس الدین حسینی امروز در همایش روز جهانی گمرک در جمع خبرنگاران در پاسخ به مهر مبنی بر اینکه آیا دولت همچنان مصمم است که فاز دو هدفمندی یارانه ها را پیش از پایان سال اجرایی نماید، گفت: در این خصوص جلسات مستمری با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است و ابعاد مختلف اجرای فاز دو مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی اقتصادی دولت از انجام بررسی های لازم در این زمینه خبر داد و افزود: باید ببینیم ستاد هدفمندی یارانه ها و رئیس جمهور چه تصمیمی را در مورد زمان اجرای فاز دوم هدفمندی اتخاذ خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به سال آینده موکول شود وجود دارد یا خیر، گفت: احتمال هر چیز خوبی وجود دارد.

حسینی همچنین گفت: یارانه بهمن ماه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
عصر ایران
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
یارانه نقدی بهمن ماه هفته آینده واریز می شود


سخنگوی اقتصادی دولت از برگزاری جلسات فاز دوم هدفمندی یارانه ها با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: ستاد هدفمندی یارانه ها و رئیس جمهور در مورد زمان اجرای فاز دوم تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سید شمس الدین حسینی امروز در همایش روز جهانی گمرک در جمع خبرنگاران در پاسخ به مهر مبنی بر اینکه آیا دولت همچنان مصمم است که فاز دو هدفمندی یارانه ها را پیش از پایان سال اجرایی نماید، گفت: در این خصوص جلسات مستمری با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است و ابعاد مختلف اجرای فاز دو مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی اقتصادی دولت از انجام بررسی های لازم در این زمینه خبر داد و افزود: باید ببینیم ستاد هدفمندی یارانه ها و رئیس جمهور چه تصمیمی را در مورد زمان اجرای فاز دوم هدفمندی اتخاذ خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال اینکه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به سال آینده موکول شود وجود دارد یا خیر، گفت: احتمال هر چیز خوبی وجود دارد.

حسینی همچنین گفت: یارانه بهمن ماه هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


بهزاد به مهر خبر داد:
احتمال افزایش قیمت برق در اسفند/ منتظر ابلاغیه ستاد هدفمندی هستیم
معاون وزیر نیرو با اشاره به احتمال افزایش قیمت برق در روزهای پایانی اسفند ماه، اعلام کرد: هر گونه تغییر در بهای برق مشترکان مستلزم ابلاغ ستاد هدفمندی یارانه‌ها است.
محمد بهزاد در گفتگو با مهر درباره آخرین تصمیم گیری‌ها برای افزایش قیمت برق در فاز دوم اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، گفت: در حال حاضر سناریوهای پیشنهادی وزارت نیرو برای افزایش قیمت برق به ستاد هدفمندی یارانه ها ارسال شده است.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اعلام اینکه هر گونه تغییر در بهای برق مشترکان مستلزم ابلاغ ستاد هدفمندی یارانه‌ها است، تصریح کرد: در شرایط فعلی با احتساب برق بخش کشاورزی متوسط قیمت این حامل انرژی حدود 43 تومان است.

این مقام مسئول با یادآوری دستور رئیس جمهوری برای کاهش بهای برق بخش کشاورزی از 14 به هشت تومان، در خصوص احتمال افزایش 20 درصدی قیمت برق در اجرای فاز دوم هدفندی یارانه ها، توضیح داد: افزایش 20 درصدی قیمت این حامل انرژی به نظر ستاد هدفمندی یارانه ها بستگی دارد.

وی با تاکد بر اینکه 20 درصد متوسط قیمت برق حدود 8.6 ریال است، بیان کرد: در مجموع اگر نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها افزایش 20 درصدی بهای برق باشد، قیمت این حامل انرژی به حدود 51.6 تومانی افزایش می یابد.

بهزاد همچنین قیمت تمام شده هر کیلووات ساعت برق در کشور را حدود 130 تومان عنوان کرد و افزود: حتی در صورت افزایش 20 درصدی قیمت برق، دولت حدود 30 درصد قیمت تمام شده هر کیلووات ساعت این حامل انرژی را از مشترکان دریافت می کند.

معاون وزیر نیرو از احتمال افزایش قیمت برق در اسفند ماه سالجاری خبر داد و یادآور شد: افزایش بهای برق در گروی ابلاغ ستاد هدفمندی یارانه ها است.

به گزارش مهر، وزارت نیرو پیشتر بسته ای پیشنهادی افزایش قیمت برق را در قالب پنج سناریوی مختلف قیمتی به دولت ارائه کرده بود.

بر اساس این بسته پیشنهادی تاکنون پنج سناریو افزایش 20، 40، 60، 80 و 100 درصدی افزایش قیمت برق تعریف شده است اما هنوز هیچ گونه بحث جدی برای افزایش قیمت برق در سطح کلان دولت نهایی نشده است.

مجید نامجو وزیر نیرو هم پیشتر در جمع خبرنگاران، گفته بود: هر گونه تغییر قیمت آب و برق باید با نظر ستاد هدفمندی یارانه‌ها انجام شود و هم اکنون نیز منتظر ابلاغ مصوبه ستاد هدفمندی یارانه ها هستیم.
 

bixbox1990

Registered User
تاریخ عضویت
18 ژانویه 2012
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
15
سلام
یه مشکل برام پیش اومده چیکار کنم
5 شنبه رفتم بانک ملت حسابی که توش یارانه ها می اومد رو بستم( اصلا یادم نبود)
امروز یادم اومد که یارانه ها به این حساب میومد حالا باید چیکار کنم سایت رفاهی هم که چیزی نداره
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
سلام
یه مشکل برام پیش اومده چیکار کنم
5 شنبه رفتم بانک ملت حسابی که توش یارانه ها می اومد رو بستم( اصلا یادم نبود)
امروز یادم اومد که یارانه ها به این حساب میومد حالا باید چیکار کنم سایت رفاهی هم که چیزی نداره

دوباره باید بری بانک حساب جدید باز کنی
البته اگر سرپرست خانوار هستی چون حساب جدید رو باید سرپرست خانوار به اسم خودش باز کنه
 

MehdiOmnia

Registered User
تاریخ عضویت
14 می 2008
نوشته‌ها
2,433
لایک‌ها
215
محل سکونت
هتل كارتون
سلام
یه مشکل برام پیش اومده چیکار کنم
5 شنبه رفتم بانک ملت حسابی که توش یارانه ها می اومد رو بستم( اصلا یادم نبود)
امروز یادم اومد که یارانه ها به این حساب میومد حالا باید چیکار کنم سایت رفاهی هم که چیزی نداره
دقيقا بعد از ورود در سايت رفاهي نوشته اعلام شماره حساب
شماره حساب جديدتو وارد كن براحتي دو روز هم تاييدش طول ميكشه مشكلي نيست
فقط من يه سوال دارم چرا روز واريز مگه 12 نيست ديشب چك كردم حسابمونو واريز نشده بود يا مزه كرده ماه پيش 14 ريختن اين ماهم 14 ميريزن ؟
 

tanhai

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
456
لایک‌ها
16
تفاوت یارانه در ایران و عربستان‌سعودی!
طی چند روز گذشته هزاران تن از جوانان بیکار در این کشور در مقابل عابر بانک های این کشور صف بستند تا یارانه دو هزار ریالی دولت به فقرا و افراد بیکار را دریافت کنند.

گفته می شود پرداخت این یارانه به افراد فقیر و بیکار به دستور مستقیم «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی انجام شده است. هر ریال سعودی حدودا معادل دو هزار ریال ایرانی است، بدین ترتیب یارانه ای که به فقرا و بیکاران سعودی پرداخت می شود معادل چهار میلیون ریال ایرانی است.

بر اساس آمار اعلام شده توسط مقامات رسمی سعودی، این یارانه به 554 هزار فقیر و فرد بیکار از مجموع جمعیت حدود 20 میلیونی عربستان اختصاص یافت. بسیاری از افرادی که این یارانه را دریافت کردند، زنان بی سرپرست بوده اند که به طرق مختلف همسر خود را از دست داده اند.
در پی تجمع این تعداد جوان بیکار در مقابل عابر بانک های سعودی، تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه های مخلتف سوژه ای جدید یافتند تا گفت و گوهای مختلف در این زمینه انجام دهند. در همه این گفت و گوها، نارضایتی شدید جوانان از وضعیت بیکاری در سعودی مشاهده می شد. بیشتر جوانان بیکار در عربستان تحصیلکرده و دارای مدرک دانشگاهی در رشته های مختلف هستند.
=====================
تو ایران هم گفته شده: پرداخت یارانه باعث تنبلی و بیکاری خیلی از جوانان ؛کشاورزان و صنعت گران شده
برای همین مجلس اجازه افزایش اون رو به دولت نمیده و خواهان قطع و غیر مستقیم شدن یارانه ها است
 

100x100

Registered User
تاریخ عضویت
20 جولای 2011
نوشته‌ها
187
لایک‌ها
37
تفاوت یارانه در ایران و عربستان‌سعودی!
طی چند روز گذشته هزاران تن از جوانان بیکار در این کشور در مقابل عابر بانک های این کشور صف بستند تا یارانه دو هزار ریالی دولت به فقرا و افراد بیکار را دریافت کنند.

گفته می شود پرداخت این یارانه به افراد فقیر و بیکار به دستور مستقیم «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سعودی انجام شده است. هر ریال سعودی حدودا معادل دو هزار ریال ایرانی است، بدین ترتیب یارانه ای که به فقرا و بیکاران سعودی پرداخت می شود معادل چهار میلیون ریال ایرانی است.

بر اساس آمار اعلام شده توسط مقامات رسمی سعودی، این یارانه به 554 هزار فقیر و فرد بیکار از مجموع جمعیت حدود 20 میلیونی عربستان اختصاص یافت. بسیاری از افرادی که این یارانه را دریافت کردند، زنان بی سرپرست بوده اند که به طرق مختلف همسر خود را از دست داده اند.
در پی تجمع این تعداد جوان بیکار در مقابل عابر بانک های سعودی، تعداد زیادی از خبرنگاران رسانه های مخلتف سوژه ای جدید یافتند تا گفت و گوهای مختلف در این زمینه انجام دهند. در همه این گفت و گوها، نارضایتی شدید جوانان از وضعیت بیکاری در سعودی مشاهده می شد. بیشتر جوانان بیکار در عربستان تحصیلکرده و دارای مدرک دانشگاهی در رشته های مختلف هستند.
=====================
تو ایران هم گفته شده: پرداخت یارانه باعث تنبلی و بیکاری خیلی از جوانان ؛کشاورزان و صنعت گران شده
برای همین مجلس اجازه افزایش اون رو به دولت نمیده و خواهان قطع و غیر مستقیم شدن یارانه ها است

نخیر الان ریال سعودی 450 تومان هست داره به هر نفر 900 هزار تومان یارانه میده.
 
بالا