• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

یارانه ها ؛ آخرین اخبار و مباحث

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
غضنفري خبر داد:
* ارائه بسته‌هاي حمايتي به اصناف
* آغاز ذخيره‌سازي براي فاز دوم هدفمندسازي

وزير صنعت، معدن و تجارت از شروع عملياتي شدن بسته حمايتي اصناف و فرآيند ذخيره سازي انواع كالاها براي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار بازرگاني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) مهدي غضنفري كه در همايش هم‌انديشي و گفت‌وگوي بخش خصوصي و دولت در اجراي مرحله دوم هدفمندي‌ يارانه‌ها سخن مي‌گفت با اعلام خبر شروع عملياتي شدن بسته‌هاي حمايتي اصناف گفت: 214 هزار واحد صنفي و توليدي در كشور داريم كه از اين بسته مي‌توانند استفاده كنند.
وي ادامه داد:‌ همزمان در اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها نيز در مورد قيمت‌هاي حامل‌هاي انرژي در مورد بخش اصناف نيز مثل واحدهاي توليدي تصميم گيري خواهد شد. البته هنوز براي گروهي ديگر از واحدهاي صنفي در مورد قيمت‌هاي حامل‌هاي انرژي تصميم گيري نهايي نشده است اما براي بخش صنعت اين موضوع تمام شده و به قيمت‌هاي خوبي رسيده‌ايم.
غضنفري اضافه كرد: در آستانه اجراي مرحله دوم هدفمندسازي يارانه‌ها فرايند ذخيره‌سازي مي خواهيم داشته باشيم كه در آغاز آن هستيم و از بخش خصوصي درخواست مي‌كنيم كه به ما در ذخيره سازي در بخش‌هايي مانند برنج، روغن، شكر، گوشت قرمز و مرغ كمك كنند.
وزير صنعت، معدن و تجارت يادآور شد: در مرحله دوم هدفمندسازي يارانه‌ها بسته‌هاي جديد اصناف را دنبال خواهيم كرد و در مرحله اول سازوكارهاي اداري ما را اذيت كرده‌اند در فاز دوم اين گونه نخواهند بود.
به گزارش ايسنا، همايش هم‌انديشي و گفت‌وگوي بخش خصوصي و دولت در اجراي مرحله دوم هدفمندسازي يارانه‌ها با حضور معاون اول رييس جمهور، وزير صنعت، معدن و تجارت و جمعي از معاونان وي به همراه تعداد فعالان بخش خصوصي برگزار شد.
انتهاي پيام

 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
رئیس شورای اصناف خبر داد

دولت یک ریال هم در هدفمندی به اصناف نداد/گله از بدرفتاری برخی وزارتخانه‌ها
خبرگزاری فارس: رئیس شورای اصناف کشور با تاکید بر اینکه دولت یک ریال هم به اصناف نداده است، اظهار داشت: برخی وزارتخانه‌ها با بدرفتاری با اصناف به دنبال آن هستند تا اصناف را دلسرد کنند.

13901214000225_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس؛ قاسم نوده فراهانی صبح امروز در همایش فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با هدف هم‌اندیشی دولت و اصناف اظهار داشت: همکاری اصناف در مرحله اول قانون بی‌بدیل بوده است و اگر مشکلاتی وجود داشته است هم تحمل کرده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه در فاز اول هیچ مشکلی در تأمین کالا وجود نداشته است گفت: دولت در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها حتی یک ریال هم برای اصناف هزینه نکرده است. ما بارها قول داده‌ایم که بسته حمایتی را می‌دهند اما هیچ چیز دست آنها را نگرفته‌اند.
وی افزود: 600 هزار صنف تولیدی در کشور هستند که چرخ صنایع بزرگ را به چرخش در می‌آورند و قرار بود با آنها مطابق واحدهای صنعتی برخورد شود که نشد.
رئیس شورای اصناف با بیان اینکه تعهدات قانون هدفمندی برای اصناف تحقق پیدا نکرده است اظهار داشت: اگر بخواهیم وارد فاز دوم شویم از تولید حمایت کنیم تا بتوانند با بازسازی ماشین‌آلات کالای با کیفیت و قابل رقابت به بازار عرضه کنند.
رئیس شورای اصناف کشور گفت: اصناف همواره در راستای ****، انقلاب و دولت بوده‌اند اما برخی وزارتخانه‌ها هستند که با اصناف بدرفتاری می‌کنند. اینها اصناف را می‌کوبند تا اصناف دلسرد شوند. در چنین فضایی نباید برخی وزارتخانه‌ها با اصناف بدرفتاری کنند.
انتهای پیام/
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد
ذخیره‌سازی 5 کالای اساسی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها

خبرگزاری فارس: وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها برای اصناف قیمت‌ ترجیحی در نظر گرفته شد، گفت: ذخیره‌سازی فاز دوم آغاز شده و 5 کالای اساسی برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ در اولویت قرار دارد.

883598_PhotoA.jpg

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزای فارس، سید مهدی غضنفری صبح امروز در همایش گام دوم هدفمندسازی یارانه‌ها با هدف هم‌اندیشی دولت و اصناف اظهار داشت: همه مراحل اداری بسته حمایت از اصناف انجام شده است و با پیگیر‌ی‌های رئیس جمهور و معاون اول 250 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت با سود 5 تا 7 درصد از امروز به 400 هزار صنف تولیدی قابل پرداخت است.
وی افزود: اگر متقاضیان بیشتری هم برای تسهیلات وجود داشته باشند، برنامه‌هایی برای آن داریم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه بسته‌های حمایتی برای فاز دوم نیز در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با طبقه‌بندی صنوف به تولیدی، توزیعی و خدماتی قیمت‌های حامل‌های انرژی در فاز دوم ترجیحی محاسبه می‌شود.
غضنفری گفت: قیمت‌گذاری حامل‌های انرژی برای فاز دوم و در بخش صنعت با جلساتی که فاطمی امین و آقای فرزین داشته‌اند تعیین شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ذخیره‌سازی برای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها آغاز شده است و 5 کالای اساسی برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و مرغ در اولویت ذخیره‌سازی‌ها قرار دارد.
انتهای پیام/
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت
[h=1]نرخ ترجیحی انرژی برای صنوف تولیدی درفاز دوم هدفمندی محاسبه شود[/h]
[h=2]تهران – معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در توسعه بازرگانی داخلی، اعمال نرخ های ترجیحی و تبعیضی برای انرژی مصرفی صنوف تولیدی همزمان با فاز دوم هدفمندی یارانه ها را مورد تاكید قرار داد .[/h]
به گزارش ایرنا ، 'محمد علی ضیغمی' روز سه شنبه در همایش گام دوم هم ‌اندیشی و گفت وگوی اصناف و دولت در اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: بخش تولید در پی اصلاح فرآیند تولید و ماشین آلات خود است و باید به اصناف تولیدی نیز دراین مورد كمك كرد .
وی هدف از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در فاز نخست را اصلاح الگوهای مصرف و بازسازی و نوسازی ماشین آلات و دستگاهها در بخش تولید برشمرد و افزود : دولت تمام تلاش خود را برای حمایت از صنوف تولیدی در اجرای بسته دوم حمایتی مصروف می كند.
ضیغمی با تاكید بر تحلیل درست از وضعیت صنوف بر پایه تحلیل آمار و اطلاعات گفت :شورای اصناف و اتحادیه های مربوطه می توانند با تكمیل اطلاعات خود به تصمیم گیری های بهتر برای اجرای فاز دوم كمك كنند.
اقتصام **1601**1319
 

agarb98

Registered User
تاریخ عضویت
11 فوریه 2011
نوشته‌ها
2,886
لایک‌ها
179
سن
34
محل سکونت
تهران
دوستان آیا یارانه ها دو برابر شده یا نه ؟
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
مرحله دوم هدفمندي يارانه‌ها باعث رونق "توليد" مي‌شود
نمي‌گذاريم يارانه‌ها به سرمايه‌هاي سرگردان تبديل شود
wh120-2132.jpg

استاندار تهران با اشاره به دلايل اجرا نشدن هدفمندي يارانه‌ها در ادوار گذشته، اظهار كرد: پيش از اين ما بسياري از آمار و ارقام را پنهان نگه مي‌داشتيم و مانند كسي كه با تزريق خون زنده نگه داشته مي‌شد، اقتصاد كشور را مي‌خواستيم نگه داريم، در حالي كه يارانه‌ها به دست صاحب اصلي نمي‌رسيد و فكر مي‌كرديم پرداخت يارانه به صلاح كشور است. در عين حال برخي نگراني‌ها يا اقدامات باندي و حزبي باعث مي‌شود تا براي اصلاحات و هدفمندي‌ يارانه‌ها اقدامي صورت نگيرد.
به گزارش خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تمدن در همايش "هم‌انديشي و گفت‌وگوي بخش خصوصي و دولت در اجراي مرحله دوم هدفمندسازي يارانه‌ها" گفت:‌ در سال 87 پرداخت يارانه براي ساخت دستشويي‌هاي عمومي نيز در لايحه بود. احساس مي‌كرديم بهترين يارانه‌اي كه پرداخت مي‌كنيم، اقلام كالابرگي است و گمان مي‌شد كه بخشي از يارانه‌اي كه در توزيع كالا برگ ارائه مي‌شود در دست مردم است، اما ده‌ها فساد حتي در مورد كاغذي كه كالا برگ روي آن چاپ مي‌شد، صورت مي‌گرفت.
امكان حذف داوطلبانه اقشار متمكن از زنجيره پرداخت يارانه 45 هزار تومان براي چپاول‌گران بيت‌المال و تازه به دوران رسيده‌ها، پولي نيست
وي تصريح كرد: وقتي از بحث اجراي مرحله دوم هدفمندي‌ يارانه‌ها سخن گفته مي‌شود، برخي ترس به جان مردم مي‌اندازند، در حالي كه مرحله دوم مكمل مرحله اول است و اولين پيامد آن به نفع «توليد» است.
استاندار تهران با تاكيد بر اين‌كه ممكن است برخي اقشاري كه خدا به آن‌ها توانايي مالي داده به صورت داوطلبانه از زنجيره پرداخت يارانه حذف شوند، اظهار كرد: بدين ترتيب وضعيت اقشار متوسط به پايين در مرحله دوم بهبود مي‌يابد. وقتي 300 هزار تومان در سبد خانوار قرار مي‌گيرد، اين رقم براي برخي تعيين كننده است، اما 45 هزار تومان براي چپاول‌گران بيت‌المال و تازه به دوران رسيده‌ها، پولي نيست.
برنامه‌ريزي براي جلوگيري از تبديل شدن يارانه‌ها به سرمايه‌هاي سرگردان مرحله دوم هدفمند كردن يارانه‌ها باعث توسعه و رونق توليد مي‌شود
تمدن با تاكيد بر اين كه براي تبديل نشدن يارانه‌ها به سرمايه‌هاي سرگردان برنامه‌ريزي شده است، گفت:‌ برخي از حالا شروع به ترساندن مردم كردند و داستان سرايي مي‌كنند، در حالي كه دولت فكر مردم را مي‌كند. مگر دولت مي‌خواهد ايجاد سختي در زندگي مردم كند؟ چرا كه هدفمند كردن يارانه‌ها در راستاي بهبود زندگي و شرايط مردم صورت مي‌گيرد.
وي با تاكيد بر اين كه در اجراي هدفمندي يارانه‌ها بهترين همكاري را اصناف داشته‌اند، گفت:‌ مرحله اول خيلي‌ها را به فكر فرو برد تا هزينه و قيمت تمام شده توليد را پايين بياورند، حال آنكه مرحله دوم هدفمند كردن يارانه‌ها نيز باعث توسعه و رونق توليد مي‌شود.
برخلاف برخي تحريم‌هاي تلخ و سياه «توليد» خودش را تازه پيدا كرده است
استاندار تهران با تاكيد بر اين كه آثار اجراي مرحله دوم هدفمندي‌ يارانه‌ها را سال آينده مي‌بينيم، اظهار كرد: برخلاف برخي تحريم‌هاي سياه و تلخ، توليد خودش را تازه پيدا كرده است. در همين شهرك‌هاي صنعتي اطراف تهران خيلي از خط‌هاي توليدي كه خاك مي‌خورد، تازه از چند ماه پيش در حال راه افتادن هستند.
وي با تاكيد بر لزوم توزيع كالاهاي ذخيره شده به بازار براي جلوگيري از تاريخ گذشته شدن آنها، گفت: رييس جمهور در جلسات طرح تحول، هميشه مي‌گويد طوري با شيب ملايم و سياست كاملا حساب شده جلو برويد كه به اصناف، توليدكنندگان و اقشار كم درآمد فشار وارد نشود.
استاندار تهران در پايان خاطرنشان كرد: ممكن است، جيب‌ برخي‌ها خالي شود كه بشود، اين افراد جزو توده مردم نيستند.
انتهاي پيام
 

mohenh

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2008
نوشته‌ها
746
لایک‌ها
73
WOAH - دارم منفجر می شم.

یک بحث دیگه شد حرف آلاسکا وسط اومد داشتم نگاه می کردم. عدالت رو اینجا میشه معنی کرد:

اولی اینکه در آلاسکا اصلا مالیات ندارند ( نه مالیات بر ارزش افزوده - نه مالیات بر درآمد - نه ... )

دوما درآمدی که دولت از فروش نفت به دست میاره رو چطوری تقسیم می کنه:
The Alaska Constitution was written so as to discourage dedicating state funds for a particular purpose. The Permanent Fund has become the rare exception to this, mostly due to the political climate of distrust existing during the time of its creation. From its initial principal of $734,000, the fund has grown to $40 billion as a result of oil royalties and capital investment programs.[51] Most if not all the principal is invested conservatively outside Alaska. This has led to frequent calls by Alaskan politicians for the Fund to make investments within Alaska, though such a stance has never really gained momentum.
صندوق ذخیره ارزی درست کردند که از ۷۳۴ هزار دلار شروع شده الان شده ۴۰ میلیارد دلار.


Starting in 1982, dividends from the fund's annual growth have been paid out each year to eligible Alaskans, ranging from an initial $1,000.00 in 1982 (equal to three years' payout, as the distribution of payments was held up in a lawsuit over the distribution scheme) to $3,269.00 in 2008 (which included a one-time $1,200.00 "Resource Rebate"). Every year, the state legislature takes out 8 percent from the earnings, puts 3 percent back into the principal for inflation proofing, and the remaining 5 percent is distributed to all qualifying Alaskans. To qualify for the Permanent Fund Dividend, one must have lived in the state for a minimum of 12 months, maintain constant residency subject to allowable absences,[52] and not be subject to court judgments or criminal convictions which fall under various disqualifying classifications or may subject the payment amount to civil garnishment
.

به هر شهروند آلاسکا که واجد شرایط باشه از سال ۱۹۸۲ شروع کردند ماهی ۱۰۰۰ دلار بدن تا ۲۰۰۸ که این مبلغ شده ۳۲۶۹ دلار.
سیستمش اینطوریه که دولت می گیره ۸٪ سود صادرات نفت رو ۳٪ ش رو برای کنترل تورم می گذاره بقیش رو یعنی ۵٪ رو بین شهروندان آلاسکا تقسیم می کنه.

Alaska - Wikipedia, the free encyclopedia
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
امارات سومین قیمت بالای بنزین در بین کشورهای عربی را دارد

خبرگزاری فارس: در حالی که امارات چهارمین ذخایر بزرگ نفتی را در بین کشورهای عربی در اختیار دارد ولی این کشور از نظر قیمت بنزین در جایگاه سومین کشور عربی قرار گرفته است.

333983_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس 24 امارات همچنین چهارمین تولید کننده بزرگ فراورده های پالایشگاهی در کشورهای عربی به شمار می رود و باید قاعدتا قیمت بنزین در این کشور پایین باشد ولی این کشور سومین قیمت بالای بنزین را در بین کشورهای عربی دارد .
بر اساس این گزارش سوریه و تونس بالاترین قیمت بنزین را در بین کشورهای عربی در اختیار دارند و امارات در چایگاه سوم قرار گرفته است . قیمت بنزین در کشور مصر که ذخایر نفتی آن یک بیستم امارات است از این کشور پایین تر است .
این گزارش حاکی است در ابتدای سال 2011 قیمت هر لیتر بنزین عادی در امارات به بیش از 1.5 درهم می رسید . این رقم در سوریه به بیش از 3.15 درهم و در تونس به بیش از 2.56 درهم می رسیده است . قیمت بنزین در سایر کشورهای عربی کمتر از امارات بوده است .
امارات دومین اقتصاد بزرگ عربی پس از عربستان به شمار می رود . قیمت هر لیتر بنزین در مصر که تنها 4.5 میلیارد بشکه ذخایر نفتی در اختیار دارد تنها 0.58 درهم است . قیمت هر لیتر بنزین در عراق نیز در ابتدای سال 2011 به 1.39 درهم رسیده است . در لیبی قیمت هر لیتر بنزین 0.51 درهم است و این رقم در الجزایر به 1.1 درهم می رسد .
بر این اساس قیمت هر لیتر بنزین در عربستان 0.44 درهم و در قطر نیز 0.69 درهم است . قیمت هر لیتر بنزین در بحرین نیز به 0.77 درهم می رسد .
قیمت بنزین در امارات نیز تا سه سال پیش پایین بود ولی دولت این کشور تصمیم گرفت قیمت بنزین را به طور متوالی افزایش دهد . مقامهای اماراتی بر این باورند که در مقایسه با کشورهای غربی قیمت بنزین در این کشور چندان بالا نیست . تحلیل گران انرژی بر این باورند که علت اصلی افزایش قیمت بنزین در امارات واردات آن از سوی برخی شرکتهای خصوصی است .
شرایط امارات به طور کلی با قطر و عربستان متفاوت است . این دو کشور از کشورهای خارجی بنزین وارد نمی کنند . امارات ششمین تولید کننده بنزین در بین کشورهای عربی است که روزانه 48 هزار بشکه بنزین تولید می کند . میزان تقاضای بنزین در این کشور 92 هزار بشکه در روز است و امارات مجبور به واردات 44 هزار بشکه بنزین است . امارات کمترین میزان یارانه مصرف بنزین را در بین کشورهای عربی پرداخت می کند .
انتهای پیام /
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد

سازمان هدفمند سازي يارانه ها دو روش را براي خود انصرافي خانوارها از دريافت نقدي يارانه ها اعلام کرد.

گزارش واحد مرکزي خبر به نقل از روابط عمومي سازمان هدفمندسازي يارانه ها حاکيست، به منظور بهره مندي بيشتر قشرهاي آسيب پذير و اجراي امري خداپسندانه، خانواده ها در صورت انصراف از دريافت يارانه نقدي مي توانند به يکي از دو روش زير اقدام کنند:

1- با ورود به سامانهسامانه مدیریت حساب بانك خانوار انصراف خود را از دريافت يارانه نقدي اعلام کنند.

2- سرپرست خانوار شماره يکي از گزينه هاي زير را به انتهاي کد ملي خود اضافه کرده و به شماره 300025 ارسال کند.

گزينه ها:

1- انصراف از دريافت کل مبلغ يارانه

2- انصراف از دريافت نيمي از مبلغ يارانه

3- انصراف از ما به التفاوت فاز اول و دوم يارانه نقدي

مثال: کد ملي 0025353178 و انتخاب گزينه 1 ، بايد به صورت (00253531781) به شماره 300025 ارسال شود.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
مدير ****‌هاي پرداخت بانك مركزي در گفت‌وگو با ايسنا:
اتصال حساب يارانه به قبوض مشتركان اختياري است


» سرویس: اقتصادي - بانك، بيمه، بورس

مدير اداره ****‌هاي پرداخت بانك مركزي اعلام كرد كه اتصال حساب يارانه به قبوض مشتركان اختياري است.
ناصر حكيمي در گفت‌وگو با خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين‌كه در سال آينده سيستم خدمات برداشت مستقيم از حساب‌ها راه اندازي خواهد شد، گفت: ‌اين سيستم اين گونه عمل مي‌كند كه مشتري با معرفي يك حساب بانكي، به بانك اجازه مي‌دهد كه اقساط او را در موعد مقرر از اين حساب برداشت كند. به اين روش ديگر براي مراجعه حضوري براي پرداخت اقساط نيازي نيست و به طور محسوسي از مراجعه مردم به بانك‌ها كاسته خواهد شد.
حكيمي ادامه داد: در فاز دوم طرح برداشت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و تلفن همراه از حساب بانكي معرفي شده توسط مشتري ممكن مي‌شود.
مدير اداره ****‌هاي پرداخت بانك مركزي با بيان اين‌كه استفاده از اين روش اختياري است، گفت: با اين وجود ما مشوق‌هايي را براي استفاده از اين روش و محدوديت‌هايي براي پرداخت حضوري در نظر مي‌گيريم تا مردم به سمت استفاده از روش برداشت مستقيم حركت كنند.
وي تاكيد كرد كه استفاده از اين روش اختياري است و افزود: حسابي كه توسط افراد معرفي مي‌شود مي‌تواند حسابي باشد كه يارانه نقدي به آن واريز مي‌شود.
انتهاي پيام
 

glofin

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2012
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
202
امروز برام پيامك انصراف يارانه اومد !!!!!!!!!!!
جالبه كه من نه درخواست انصراف دادم و نه اينكه به قول خودشون تمكن مالي م بالاست !!!!!!!!!!
قضيه چيه ؟
برا كيا اومده از دوستان ؟
 

hossein55

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2008
نوشته‌ها
2,192
لایک‌ها
410
محل سکونت
ملک خدا

سازمان هدفمند سازي يارانه ها دو روش را براي خود انصرافي خانوارها از دريافت نقدي يارانه ها اعلام کرد.

گزارش واحد مرکزي خبر به نقل از روابط عمومي سازمان هدفمندسازي يارانه ها حاکيست، به منظور بهره مندي بيشتر قشرهاي آسيب پذير و اجراي امري خداپسندانه، خانواده ها در صورت انصراف از دريافت يارانه نقدي مي توانند به يکي از دو روش زير اقدام کنند:

1- با ورود به سامانهسامانه مدیریت حساب بانك خانوار انصراف خود را از دريافت يارانه نقدي اعلام کنند.

2- سرپرست خانوار شماره يکي از گزينه هاي زير را به انتهاي کد ملي خود اضافه کرده و به شماره 300025 ارسال کند.

گزينه ها:

1- انصراف از دريافت کل مبلغ يارانه

2- انصراف از دريافت نيمي از مبلغ يارانه

3- انصراف از ما به التفاوت فاز اول و دوم يارانه نقدي

مثال: کد ملي 0025353178 و انتخاب گزينه 1 ، بايد به صورت (00253531781) به شماره 300025 ارسال شود.

امروز برام پيامك انصراف يارانه اومد !!!!!!!!!!!
جالبه كه من نه درخواست انصراف دادم و نه اينكه به قول خودشون تمكن مالي م بالاست !!!!!!!!!!
قضيه چيه ؟
برا كيا اومده از دوستان ؟

خب الان ایشون اعتراض داره به کی باید بگه؟
متنش چیه؟
 

glofin

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژانویه 2012
نوشته‌ها
629
لایک‌ها
202
شاخ درآوردم از تعجب !
آخه منم شنيده بودم كه اختياريه انصراف دادن ( كه البته هيشكي هم اختياري نميره انصراف بده ) .
اين اس ام اس برام اومد امروز :
جناب آقاي ...... با توجه به داشتن تمكن مالي ، خواهشمنديم نسبت به انصراف از دريافت يارانه از طريق
سايت refahi.ir اقدام كنيد . با تشكر

خيلي برام جالبه آخه من نه خونه اي چيزي دارم نه درآمد آنچناني نه كارمند حقوق بگيرم ... خلاصه شاخ درآورديم .
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
احمدی نژاد: بعد از من هم یارانه خواهند داد

رئیس جمهور گفت: سیاست اصلی دولت، سازندگی ایرانی آباد، همراه با توسعه روزافزون است و همین امر دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گزارش الف، محمود احمدی نژاد در میان مردم ساوجبلاغ در راستای چهارمین دور سفر هیئت دولت به استان البرز گفت: ساختن ایرانی آباد و همراه با توسعه و پیشرفت روزافزون خواست و اراده خدمتگزاران در دولت نهم و دهم بوده و همین امر نقطه ضعف اصلی دشمنان داخلی و خارجی است.

تداوم روند هدفمندی یارانه ها به جد در دستور کار دولت است

پیگیری طرح هدفمند کردن یارانه ها و ادامه اجرای این طرح دیگر موضوعی است که به جد در دستور کار دولت قرار داشته و احمدی نژاد به آن اشاره کرد.

وی گفت: بسیاری از پیشرفت ها و توسعه های حاصل در کشور مدیون و مرهون اجرای طرح هدفمندی یارانه ها است هرچند که بسیاری تلاش کردند در اجرای این طرح خلل و خدشه وارد کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: خیلی ها تلاش کردند نابسامانی های بازار و مشکلات و معضلات دیگر را به طرح هدفمندی یارانه ها نسبت دهند اما موفق نشدند و با همکاری مردم و اراده و خواست خداوند این طرح بدون کوچکترین مشکلی اجرا شده و در آینده نیز اجرا خواهد شد.

وی گفت: با پیگیری اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در آینده نیز حق مردم بدون هیچ کم و زیادی و بدون هیچ واسطه ای به دست خودشان خواهد رسید.
 

maradona1986

Registered User
تاریخ عضویت
3 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
32
لایک‌ها
0
شاخ درآوردم از تعجب !
آخه منم شنيده بودم كه اختياريه انصراف دادن ( كه البته هيشكي هم اختياري نميره انصراف بده ) .
اين اس ام اس برام اومد امروز :
جناب آقاي ...... با توجه به داشتن تمكن مالي ، خواهشمنديم نسبت به انصراف از دريافت يارانه از طريق
سايت refahi.ir اقدام كنيد . با تشكر

خيلي برام جالبه آخه من نه خونه اي چيزي دارم نه درآمد آنچناني نه كارمند حقوق بگيرم ... خلاصه شاخ درآورديم .
دقیقا امروز همچین sms ی برای منم اومد . در حالی که پدر من بیکاره و اوضاعمون از متوسط هم پایین تره .
 

jahan hamed

کاربر فعال تاریخ و گردشگری
کاربر فعال
تاریخ عضویت
27 مارس 2007
نوشته‌ها
8,763
لایک‌ها
808
محل سکونت
NET
برای ما هم اومده موندم بر چه اصلی این اس ام اس زدن!!!!
پس حالا دیگه کلن میخوان نصف یارانه ها رو به هر نحوی حذف کنند چون قادر به پرداختش نیستند
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
واکنش سازمان هدفمندی به انتقادات مردم درباره پیامک دیروز: درصدی اشتباه شده ، نگران نباشید/ کسانی که یارانه اسفند را نگرفته اند می توانند پیگیری کنند

در پی نگرانی های به وجود آمده بر اثر ارسال انبوده یک پیامک با مضمون انصراف از یارانه ، خبرگزاری رسمی دولت به نقل از یک منبع آگاه در ستاد هدفمند كردن یارانه ها - که نامی از او و سمتش نبرده - اعلام کرد که درصدی از این پیامك ها به خطا ارسال شده اند.
البته خبرگزاری دولت ننوشت که چند درصد از پیامک ها اشتباهی بوده است.

آن طور که این "منبع آگاه" به ایرنا گفته "این موضوع در حال مدیریت است تا مشكل هر چه زودتر رفع شود. به زودی مسوولان مربوطه توضیحاتی را در این خصوص ارایه خواهند كرد."

وی با بیان آن كه انجام امور مربوط به پرداخت یارانه و همچنین مرحله خود انصرافی كار بزرگی است، گفت: هر چند اطلاعات افراد دریافت كننده یارانه از مراكز آماری دریافت شده است، اما اشتباهاتی نیز در این خصوص صورت گرفته كه برخی افراد دریافت كننده پیامك، نباید نگران باشند.
وی تاكید كرد: این پیامك ها به منظور خود انصرافی بوده و مبنی بر قطع یارانه افراد نیست.

این منبع آگاه با بیان این كه "یارانه نقدی هیچ سرپرست خانواری قطع نشده است" گفت: اشتباه بانكی موجب شده تا برخی از سرپرستان خانوار در اسفند ماه یارانه نقدی خود را دریافت نكنند كه «در صورت پیگیری» یارانه به آن ها پرداخت خواهد شد.

وی درباره علت و نوع این اشتباه بانکی و نحوه پیگیری یارانه قطع شده ، توضیحی نداد و نگفت که چرا خود مسوولان با رفع "اشتباه بانکی" رأساً اقدام به رفع مشکل و پرداخت یارانه نمی کنند.
همچنین اعلام نشده که یارانه چه تعداد از افراد در اسفند ماه پرداخت نشده است.
 

sinnaa

Registered User
تاریخ عضویت
27 جولای 2010
نوشته‌ها
6,537
لایک‌ها
3,555
محل سکونت
بر بال خوش خیالی
میزان یارانه نقدی مرحله دوم 70 تا 80 هزار تومان!

رئیس‌جمهور، شب گذشته با حضور در برنامه زنده تلویزیونی سفر به خیر شبکه سوم سیما به طور تلویحی از میزان مبلغ یارانه‌ای که تیم اقتصادی دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه در نظر گرفته است، پرده برداشت.

به گزارش «تابناک»، احمدی نژاد که در این برنامه تلویزیونی، مقام فرهنگ بار ترافیک را از دستان فرمانده نیروی انتظامی دریافت کرد، در بخشی از سخنان خود در این برنامه و با اشاره به سفرهای نوروزی مردم گفت: «اگر اجازه می‌دادند، مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا می‌کردیم، 70 ـ 80 هزار تومان تو جیب مردم می‌گذاشتیم تا سفر بروند، اما نشد، سخت شد اجرای مرحله دوم».

بنا بر این گزارش، گویا، تیم اقتصادی دولت برای اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها که بنا بود پیش از این اجرا شود و اکنون به تعویق افتاده است، به ازای هر نفر ماهانه مبلغ 70 تا 80 هزار تومان پرداخت کند. این در حالی است که رئیس جمهور، اشاره آشکاری به این مسأله نکرد و صرفا در قالب جمله مذکور به صورت تلویحی این مسأله را گفت.

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در حالی به تعویق افتاده است که در روز‌های گذشته، پیامک‌هایی برای شمار بسیاری از مردم برای انصراف از دریافت یارانه فرستاده شده بود که اعتراضاتی را در سطح جامعه برانگیخت.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
در دهه دوم اسفند
71درصد از گاز كشور در خانه‌ها سوخت
127fs3556139.gif






با وجود سرد‌شدن مجدد هوا در دهه‌ي دوم اسفند‌ماه، مصرف گاز كشور در اين مدت نسبت به دهه‌ي اول اسفند‌ماه 1.2 درصد كاهش يافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، طي روزهاي 11 تا 20 اسفند‌ماه امسال در كشور 5259 ميليون مترمكعب گاز مصرف شد كه نشان دهنده ميانگين مصرف 525.9 ميليون مترمكعب در روز است.
در اين مدت مصرف گاز كشور در بخش‌هاي مختلف صنعتي، تجاري، خانگي و نيروگاهي نسبت به دهه‌ي اول اسفند‌ماه 1.2 درصد كاهش و نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.7 درصد افزايش داشته است.

[h=4]71 درصد از گاز كشور در خانه ها سوخت[/h] اما در دهه‌ي دوم اسفند‌ماه 3736 ميليون مترمكعب (71 درصد) از گاز كشور در بخش خانگي مورد استفاده قرار گرفت و ميانگين مصرف روزانه اين بخش 532.6 ميليون مترمكعب بود.
مصرف بخش خانگي كه در روزهاي دهم تا دوازدهم اسفند‌ماه به شكل چشم‌گيري كاهش يافته بود، با سرد‌شدن هوا بعد از اين تاريخ دوباره شدت گرفت، اما با اين وجود هم‌چنان مصرف گاز خانگي در دهه‌ي دوم اسفند‌ماه نسبت به دهه‌ي اول 8.3 درصد كاهش داشت.
هم‌چنين مصرف بخش خانگي در اين دوره در مقايسه با مدت مشابه سال قبل بالغ بر شش درصد افزايش را نشان مي داد.

[h=4]رشد 17.8 درصدي گاز رساني به صنايع و نيروگاه‌ها[/h] در دهه‌ي دوم اسفند‌ماه 1523 ميليون مترمكعب از گاز كشور هم در بخش‌هاي صنعتي و نيروگاهي مورد استفاده قرار گرفت كه اين رقم نسبت به دهه اول اسفند 17.8 درصد رشد داشته است.
ميانگين مصرف روزانه اين بخش 152.3 ميليون مترمكعب بوده و اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.9 درصد كاهش داشته است.

انتهاي پيام
 
بالا