ideaneshan
Registered User
درسته ولی مشکل وب داده لاینحل نیست ! خود آقای ایزدی بیاد ریشه یابی کنه ببینه چرا چند روز یه بار خود به خود تمام هاست ها ساسپند میشه دسترسی به سی پنل قطع میشه،اینو حل کنه دیگه کسی کاری به پشتیبانی نداره که.حالا کاری به اونایی که مشکلات نرم افزاری سایتشونم با پشتیبانی مطرح میکنن نداریم.دوستان دقت کنید
از اینجور موارد توی هاست زیاد پیش میاد
بالاخره کامپیوتره و هزار تا قطعه الکترونیکی و هزار تا برنامه نرم افزاری
ولی خب چیزی که هست همیشه یه پشتیبانی خوب میتونه اینجور موارد رو برای کاربر نامحسوس کنه
من خودم توی این مدت چند تا تیکت زدم و تقریبا 10 ساعته جواب دادن. البته مشکلی توی هاست نبود و تیکت ها بیشتر سوالی بود
اما چیزی که هست اینه که وب داده الان داره منابع و هاست با کیفیتی رو با قیمت بسیار مناسبی نسبت به بقیه ارائه میکنه
الان با مبالغ بعید میدونم بتونیم جای معتبری رو پیدا کنیم. مخصوصا اینکه هاستینگ به تموم فایل های وب مستر دسترسی داره و اگه نا امن باشه دیگه هیچی
به همین دلیل به نظر با اینکه پشتیبانیشون نسبت به قبل ضعیفتر شده ولی هنوز هم خدماتی که ارائه میکنه نسبت به بقیه خیلی بهتره
شاید اگه همه کاربرا تیکت بدن که پشتیبانی رو قویتر کنید اونها هم قبول کنن. چون یادمه اون اوایل هم چند باری بهشون گفتم این موضوع رو و بعدش خیلی زود جواب میدادن
اینم نباید یادمون بره که این مسائل برای همه پیش میاد. اگه یادتون باشه همون هاست دی ال هم یه روزی زد نصف سایت های معروف ایران مثه وطن دانلود و اینا رو به ...ک داد
یا حتی با اینکه خیلی تو زمینه امنیت سرورشون ادعا میکردن و مانور میدادن یه روز چند تا هکر کل فایل ها و دیتابیس انجمن وی بی ایران رو هک کردن و روی نت منتشر کردن
خلاصه که هرکاری میخواید کنید قبلش خوب فکر کنید و با تعصب تصمیم نگیرید
باز اگر مشکلات زیاد باشه اما تیکت هارو زود جواب بدن و حل کنن خیلی بهتره.
من از وبهاستینگ تاک میشناسم آقای ایزدی رو،تو حوزه سرور مجازی و سرور اختصاصی حرف اولو میزنه،ولی تو هاست که نیاز به پشتیبانی هست نه.چون مطمئنم پرسنل نداره و خودش تنهاست