majids5
Registered User
- تاریخ عضویت
- 1 آپریل 2009
- نوشتهها
- 1,198
- لایکها
- 517
سلام
میگم اگر پول مشتری به حساب ما نیومد و به حسابش هم برگشت نخورد باید چی کار کرد؟ پنل سامان اصلا قسمتی برای پیگیری مغایرتی ها نداره! (یا مثلا برگشت پول از سفارشات انصرافی)
من گفتم از زرین پال کوچ کنم به درگاه مستقیم که به اینها دسترسی مستقیم داشته باشم ولی سامان یک پنله با ساده ترین شکل ممکن!!!
داخل همون پنل برو تو لیست گزارشات، اگه تراکنش تایید شده باشه که میاد به حسابت. اگه تایید نشده باشه برگشت میخوره. برگشتش گاهی تا 72 ساعت هم طول میکشه. ( محدوده تاریخ رو درست انتخاب کن. تاریخ بروز رو خودش نمیزنه، ولی فکر کنم از یه روز قبل تا دو روز بعد از روز فعلی رو انتخاب کنی، تراکنش روز رو هم بهت نمایش میده)
برگشت هم نخورد پیگیریش با خود مشتری هست کاری به تو نداره ( چون به حساب تو نیومده ). باید بره بانک خودش پیگیر بشه.
سفارشات انصرافی که پولش میاد تو حساب تو بعد میتونی کنسل کنی.
ولی داخل شرایط خریدت بنویس در صورت خرید امکان انصراف به دلیل هزینه ها و مالیات و... وجود ندارد. اصلا انصرافی هم قبول نکن بگو تو شرایط نوشتیم. ای نماد هم شرایط خرید تو براشون مهمه.
اون مهلت مرجوعی هم بنویس در صورت خرابی یا تناقض با محصول، فقط براتون تعویض میکنیم و امکان مرجوع کردن وجود نداره.
خلاصه مثل قدیما نیست که مشتری انگل فروشنده بده. الان یه کم قانون طرف فروشگاه ها شده. اونم به خاطر مالیاتی که میگیرن و براشون سود داره هست.