برگزیده های پرشین تولز

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
دوستان یه سوال ، ماشنم تازگی ها افتاده به جر جر اینا ، مثلا از طرف صندلی شاگرد و داشبورد و ... . به نظرتون چیکارش کنم ؟ یه آچار بگیرم دستم هرچی پیج اینا میبینم سفت کنم درست میشه ؟ :D
سلام
به این راحتی ها هم نیست. توصیه می کنم کار را به تعمیر کار وارد بسپارید صدا گیری تا حد ممکن.( بعضی از صدا هم رفع نمی شن
مال کهنگی و فرسودگیه و لق شدن ) یه سری پیج هست که شاسی رو به اتاق وصل می کنه من خودم هم بلد نیستم. به هر حال
با این کارا جواب نمی گیرید یعنی حتی اگه به فرض دو هم سفت کردید مشکل حل نمیشه. اگه ماشینتون ایرانیه و گرون قیمت نیست
به سر و صدا افتادنش کاملا طبیعیه. برای من تنها چیزی که مشکل رو حل کرد تعمیر اساسی و کامل جلو بندی بود که کلی قطعات یدکی
و اجرت برداشت ولی صدا کاملا رفع شد. البته کسانی هستند ادعای صدا گیری می کنن تا چه حد و چه قیمتی واقعا نمی دونم
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
چرا کار من نباشه آخه؟:general709: 6 سال درسشو خوندم خیر سرم :دی

من خودم وقت نمیکردم برم پیش ماشین،همون اولش یه بار سرسری چک کرده بودم،امروز صبح رفتم و مشکل رو هم برطرف کردم،بعد از جعبه فیوز دو تا سیم هست،یکی میره برای پشت آمپر و دیگری میره برای رله دوبل،مشکل از اونجا بود که برطرفش کردم و ماشین روشن شد
عالیه بهتون تبریک می گم تونستید بدون هزینه مشکل رو حل کنید.
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
دوستان من این 206 تیپ 2 که دارم یه مشکل استارت زدن پیدا کرده که استارت میزنی مثلا دفعه اول روشن نمیشه. انگار دور موتور مثلا بالا نمیره.سپر موتورش همچین چیزی امروز عوضش کردیم بازم شب اومدم استارت بزنم چهارمین بار روشن شد!! اخه چرا؟؟؟مشکلش چیه

Sent from my XPERIA Z1 - THE BEST OF SONY

90 درصد مال نیم سوز شدن واشر سر سیلندر هست. آیا توی آب روغن به مقدار کم می بینید تا وقتی در روغن رو
باز می کنید سفیدک زده؟ ممکنه روغن موتور شیری رنگ هم نباشه تمیز باشه. ولی نشتی ریز بین سوراخ باشه
من اون موقع که تیپ 1 داشتم مشکل روشن شدن و کپ کردن با تعویض واشر نیم سوز با واشر نو حل شد ولی
متاسفانه به علت نا مرغوب بودن واشر یا تراش اشتباه یا بد بستن بعد از 3 ماه دوباره واشر خراب شد و پون
خیلی هزینه بر بود خرید سر سیلندر و تو بازار هم تیپ 1 نبود مجبور شدم ماشین رو با وضعیت خراب
ولی قابل حرکت و روشن شدن به دلال به قیمت بسیار پایین بفروشم چون سومین باری بود واشر می ناختم
و هر بار صدمه زیادی به اجزای ماشین موقع باز و بست کردن وارد میشد و دیگه قابل استفاده نبود
البته تیپ 2 ها مشکل ندارن چون قطعاطشون هست.مشکل طراحی بد 206 هست که روی دمای 92
کار می کنه برای کاهش مصرف سوخت و همین باعث میشه واشر زود بسوزه
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
90 درصد مال نیم سوز شدن واشر سر سیلندر هست. آیا توی آب روغن به مقدار کم می بینید تا وقتی در روغن رو
باز می کنید سفیدک زده؟ ممکنه روغن موتور شیری رنگ هم نباشه تمیز باشه. ولی نشتی ریز بین سوراخ باشه
من اون موقع که تیپ 1 داشتم مشکل روشن شدن و کپ کردن با تعویض واشر نیم سوز با واشر نو حل شد ولی
متاسفانه به علت نا مرغوب بودن واشر یا تراش اشتباه یا بد بستن بعد از 3 ماه دوباره واشر خراب شد و پون
خیلی هزینه بر بود خرید سر سیلندر و تو بازار هم تیپ 1 نبود مجبور شدم ماشین رو با وضعیت خراب
ولی قابل حرکت و روشن شدن به دلال به قیمت بسیار پایین بفروشم چون سومین باری بود واشر می ناختم
و هر بار صدمه زیادی به اجزای ماشین موقع باز و بست کردن وارد میشد و دیگه قابل استفاده نبود
البته تیپ 2 ها مشکل ندارن چون قطعاطشون هست.مشکل طراحی بد 206 هست که روی دمای 92
کار می کنه برای کاهش مصرف سوخت و همین باعث میشه واشر زود بسوزه
حالا من قراره ببرم تعمیرگاه دوباره یه تست بزنه با دستگاه ولی خیلی عجیبه حتی وقتی روشن هم میشه بعد چند بار استارت!! میبینم دور موتور ماشین خیلی ضعیفه یا حتی میبینی گاز میدم انگار اون چند ثانیه اول انگار گاز نمیخوره!!(منظورم تا5 ثانیه بعد از استارت زدنه)
 

<ShAdOw>

Registered User
تاریخ عضویت
3 نوامبر 2010
نوشته‌ها
441
لایک‌ها
48
محل سکونت
ارومیه
سلام
به این راحتی ها هم نیست. توصیه می کنم کار را به تعمیر کار وارد بسپارید صدا گیری تا حد ممکن.( بعضی از صدا هم رفع نمی شن
مال کهنگی و فرسودگیه و لق شدن ) یه سری پیج هست که شاسی رو به اتاق وصل می کنه من خودم هم بلد نیستم. به هر حال
با این کارا جواب نمی گیرید یعنی حتی اگه به فرض دو هم سفت کردید مشکل حل نمیشه. اگه ماشینتون ایرانیه و گرون قیمت نیست
به سر و صدا افتادنش کاملا طبیعیه. برای من تنها چیزی که مشکل رو حل کرد تعمیر اساسی و کامل جلو بندی بود که کلی قطعات یدکی
و اجرت برداشت ولی صدا کاملا رفع شد. البته کسانی هستند ادعای صدا گیری می کنن تا چه حد و چه قیمتی واقعا نمی دونم

یعنی ببرم مکانیک بگم که صداگیری کنه ؟
ماشین هم ایرانیه و ارزون ترین هست :general507: پراید :D البته مدل 89 . جلوبندی هم تازه سرویس شده و برخی قطعاتش عوض شده ، فکر نکنم از اون باشه .
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,009
لایک‌ها
2,351
حالا من قراره ببرم تعمیرگاه دوباره یه تست بزنه با دستگاه ولی خیلی عجیبه حتی وقتی روشن هم میشه بعد چند بار استارت!! میبینم دور موتور ماشین خیلی ضعیفه یا حتی میبینی گاز میدم انگار اون چند ثانیه اول انگار گاز نمیخوره!!(منظورم تا5 ثانیه بعد از استارت زدنه)

جسارته البته میون کلامتون
حرف اون دوستمون هم بر اساس تجربه هست و محترم
ولی این مشکلی که شما میگی از ریل سوخت میتونه باشه نه واشر سر سیلندر چون ایرادات این چنینی تاثیر مستقیم روی فرم سوختن سوخت و در نتیجه رنگ دود اگزوز داره که به راحتی میشه از اون طریق فهمید

شما یه دیاگ بزن هرچی هست به نظر بنده از ریل سوخته شامل ایرادات شمع یا سوزن انژکتور و کثیفی فیلتر ها و حتی شلنگ ها
در ضمن باتری رو هم یه نیم نگاهی داشته باش چون ممکنه خودش یا دینام یا ذغال دینام ایرادی پیدا کرده باشن و سیستم جرقه زنی باشه که منبع ایراده
در کل به نظر من به ترتیب برو اول باتری ساز که دینام و اجزاش رو چک کنه و بعد دنبال ریل سوخت
کدوم محلی ؟
L7 II
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
جسارته البته میون کلامتون
حرف اون دوستمون هم بر اساس تجربه هست و محترم
ولی این مشکلی که شما میگی از ریل سوخت میتونه باشه نه واشر سر سیلندر چون ایرادات این چنینی تاثیر مستقیم روی فرم سوختن سوخت و در نتیجه رنگ دود اگزوز داره که به راحتی میشه از اون طریق فهمید

شما یه دیاگ بزن هرچی هست به نظر بنده از ریل سوخته شامل ایرادات شمع یا سوزن انژکتور و کثیفی فیلتر ها و حتی شلنگ ها
در ضمن باتری رو هم یه نیم نگاهی داشته باش چون ممکنه خودش یا دینام یا ذغال دینام ایرادی پیدا کرده باشن و سیستم جرقه زنی باشه که منبع ایراده
در کل به نظر من به ترتیب برو اول باتری ساز که دینام و اجزاش رو چک کنه و بعد دنبال ریل سوخت
کدوم محلی ؟
L7 II
اره میرم دیاگ میزنم معلوم میشه ولی نظرم به نظر شما خیلی نزدیکه چون مدل ماشین 82 هم هست اتفاقا به ما گفتن که بهتره سوزن انژکتورشو بدیم تمیز کنن موقع خرید ولی نبردیم!! جوش هم نیاورده که بگیم واشر سر سیلندر نیم سوز شده شاید. من مشهدم

Sent from my XPERIA Z1 - THE BEST OF SONY
 

ArashMiniStar

Registered User
تاریخ عضویت
8 آگوست 2010
نوشته‌ها
4,649
لایک‌ها
8,061
محل سکونت
IR/MASHHAD
یعنی ببرم مکانیک بگم که صداگیری کنه ؟
ماشین هم ایرانیه و ارزون ترین هست :general507: پراید :D البته مدل 89 . جلوبندی هم تازه سرویس شده و برخی قطعاتش عوض شده ، فکر نکنم از اون باشه .
بابا این ماشینای اشغال ایرانی چی هستن بخدا پدرم یه پارس 92 داره اخر 92 کلا چند ماه بیشتر دستش نیس ماشین سرد صدا داره از در هاش باد میاد تو!!! خود ایران خودرو چیزی که نمیفهمه پدر بردش پیش تعمیر کار گفت همه چیش درسته مشکل کیفیت قطعاتشه که افتضاحه و اینجوری شده تازگیا چراغ ایربگش هم روشن شده خلاصه شما سخت نگیر داریم گاری سوار میشیم به هر حال[emoji50][emoji16]

Sent from my XPERIA Z1 - THE BEST OF SONY
 

تهرانی

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2011
نوشته‌ها
2,009
لایک‌ها
2,351
اره میرم دیاگ میزنم معلوم میشه ولی نظرم به نظر شما خیلی نزدیکه چون مدل ماشین 82 هم هست اتفاقا به ما گفتن که بهتره سوزن انژکتورشو بدیم تمیز کنن موقع خرید ولی نبردیم!! جوش هم نیاورده که بگیم واشر سر سیلندر نیم سوز شده شاید. من مشهدم

Sent from my XPERIA Z1 - THE BEST OF SONY

فکر کردم تهرانی گفتم یکی دوجا ادرس بدم بهت
پس همون ببر پیش باطری ساز ذغال دینام رو چک کنه و بعدشم دیاگ
بعدم اینجا بگو ارشیو بمونه برای ایندگان
ایشالا که خرجش کم باشه و جواب هم بده خوب

L7 II
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
جسارته البته میون کلامتون
حرف اون دوستمون هم بر اساس تجربه هست و محترم
ولی این مشکلی که شما میگی از ریل سوخت میتونه باشه نه واشر سر سیلندر چون ایرادات این چنینی تاثیر مستقیم روی فرم سوختن سوخت و در نتیجه رنگ دود اگزوز داره که به راحتی میشه از اون طریق فهمید

شما یه دیاگ بزن هرچی هست به نظر بنده از ریل سوخته شامل ایرادات شمع یا سوزن انژکتور و کثیفی فیلتر ها و حتی شلنگ ها
در ضمن باتری رو هم یه نیم نگاهی داشته باش چون ممکنه خودش یا دینام یا ذغال دینام ایرادی پیدا کرده باشن و سیستم جرقه زنی باشه که منبع ایراده
در کل به نظر من به ترتیب برو اول باتری ساز که دینام و اجزاش رو چک کنه و بعد دنبال ریل سوخت
کدوم محلی ؟
L7 II

من 13 سال 206 تیپ یک داشتم و سر چند اشتباه محلک (یا مهلک - املاشو بلد نیستم) ماشینمو باختم.
1- نریختن ضد یخ و احتمالا ترک خوردن موتور
2- نرسیدن آب و روغن
3- تعمیر کار بد و قطعات نامرغوب
یعنی 4 میلیون ضرر کردم و تقصیر خودم بود

من کلا برای کپ و خاموش شدن 7 بار دیاگ زدم و 7 هزار تومن هر بار نمایندگی ازم پول گرفت (شهرک غرب مرکزی شماره ؟)
حرف این دوستمون هم کلا اشباه نیست. چون روز بعد از دیاک ئدرست بود و. کپ نمی کردولی بعد از روز دوم همون آش و همون کاسه
بعد از سوختن واشر سر سیلندر برای بار دوم و انداختن واشر نو مکانیک مثلا وارد که بعد گندش در اومد و 3 ماه بیشتر مهمون نبود و باعث نابودی کل ماشین شد
ایراد روشن نشدن بار اول و کپ کلا بر طرف شد
تئوری شم اینه که آب وارد محفظه میشه موتور میشه و باعث میشه بنزین نتونه خوب بسوزه ولی وقتی گرم میشه آب بخار میشه و دیگه استارت می خوره
مشکل کپ و روشن نشدن خیلی شایع هست. البته ماشین این عزیز پرایده ولی خوب انژکتوریهو ماشین های انژکتوری شبیه هم هستند تقریبا
(البته پراید های مدل بالا انژکتوری هستند . من 14 سال پیش کاربراتوری داشتم و بعد زا یک بار ور رفتن با کاربراتور خیلی سخت روشن میشد و مرکزی هم بردم
درست نشد که نشد که آخرش فروختم یعنی باید باطری کاملا سالم و پر بود مهبشه استارت زیادی زد که روشن بشه)
اصلا ماشین انژکتوری چه نو چه کهنه چه خارجی چه ایرانی باید با استارت اول در درمای معمولی روشن بشه. این یه اصله
حالا به فرض
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
جسارته البته میون کلامتون
حرف اون دوستمون هم بر اساس تجربه هست و محترم
ولی این مشکلی که شما میگی از ریل سوخت میتونه باشه نه واشر سر سیلندر چون ایرادات این چنینی تاثیر مستقیم روی فرم سوختن سوخت و در نتیجه رنگ دود اگزوز داره که به راحتی میشه از اون طریق فهمید

شما یه دیاگ بزن هرچی هست به نظر بنده از ریل سوخته شامل ایرادات شمع یا سوزن انژکتور و کثیفی فیلتر ها و حتی شلنگ ها
در ضمن باتری رو هم یه نیم نگاهی داشته باش چون ممکنه خودش یا دینام یا ذغال دینام ایرادی پیدا کرده باشن و سیستم جرقه زنی باشه که منبع ایراده
در کل به نظر من به ترتیب برو اول باتری ساز که دینام و اجزاش رو چک کنه و بعد دنبال ریل سوخت
کدوم محلی ؟
L7 II

من 13 سال 206 تیپ یک داشتم و سر چند اشتباه محلک (یا مهلک - املاشو بلد نیستم) ماشینمو باختم.
1- نریختن ضد یخ و احتمالا ترک خوردن موتور
2- نرسیدن آب و روغن
3- تعمیر کار بد و قطعات نامرغوب
یعنی 4 میلیون ضرر کردم و تقصیر خودم بود

من کلا برای کپ و خاموش شدن 7 بار دیاگ زدم و 7 هزار تومن هر بار نمایندگی ازم پول گرفت (شهرک غرب مرکزی شماره ؟)
حرف این دوستمون هم کلا اشباه نیست. چون روز بعد از دیاک ئدرست بود و. کپ نمی کردولی بعد از روز دوم همون آش و همون کاسه
بعد از سوختن واشر سر سیلندر برای بار دوم و انداختن واشر نو مکانیک مثلا وارد که بعد گندش در اومد و 3 ماه بیشتر مهمون نبود و باعث نابودی کل ماشین شد
ایراد روشن نشدن بار اول و کپ کلا بر طرف شد .
تئوری شم اینه که آب وارد محفظه میشه موتور میشه و باعث میشه بنزین نتونه خوب بسوزه ولی وقتی گرم میشه آب بخار میشه و دیگه استارت می خوره
مشکل کپ و روشن نشدن خیلی شایع هست. البته ماشین این عزیز پرایده ولی خوب انژکتوریهو ماشین های انژکتوری شبیه هم هستند تقریبا
(البته پراید های مدل بالا انژکتوری هستند . من 14 سال پیش کاربراتوری داشتم و بعد زا یک بار ور رفتن با کاربراتور خیلی سخت روشن میشد و مرکزی هم بردم
درست نشد که نشد که آخرش فروختم یعنی باید باطری کاملا سالم و پر بود مهبشه استارت زیادی زد که روشن بشه)
اصلا ماشین انژکتوری چه نو چه کهنه چه خارجی چه ایرانی باید با استارت اول در درمای معمولی روشن بشه. این یه اصله
حالا به فرض هم دو یا سه بار استارت بزنه و روشن بشه به جایی بر نمی خوره . خوب اینجا ایرانه و ما هم بنز و بی ام و نداریم که اینقده حساس بشیم
اینکه واشر نسوزه و یاطاقا نزنه و تسمه نایم و روغن موتور و گیر بکس ایراد اساسی نباشه کافیه به نظر من نباید مته به خشخاش گذاشت.
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
جسارته البته میون کلامتون
حرف اون دوستمون هم بر اساس تجربه هست و محترم
ولی این مشکلی که شما میگی از ریل سوخت میتونه باشه نه واشر سر سیلندر چون ایرادات این چنینی تاثیر مستقیم روی فرم سوختن سوخت و در نتیجه رنگ دود اگزوز داره که به راحتی میشه از اون طریق فهمید

شما یه دیاگ بزن هرچی هست به نظر بنده از ریل سوخته شامل ایرادات شمع یا سوزن انژکتور و کثیفی فیلتر ها و حتی شلنگ ها
در ضمن باتری رو هم یه نیم نگاهی داشته باش چون ممکنه خودش یا دینام یا ذغال دینام ایرادی پیدا کرده باشن و سیستم جرقه زنی باشه که منبع ایراده
در کل به نظر من به ترتیب برو اول باتری ساز که دینام و اجزاش رو چک کنه و بعد دنبال ریل سوخت
کدوم محلی ؟
L7 II

من 13 سال 206 تیپ یک داشتم و سر چند اشتباه محلک (یا مهلک - املاشو بلد نیستم) ماشینمو باختم.
1- نریختن ضد یخ و احتمالا ترک خوردن موتور
2- نرسیدن آب و روغن
3- تعمیر کار بد و قطعات نامرغوب
یعنی 4 میلیون ضرر کردم و تقصیر خودم بود

من کلا برای کپ و خاموش شدن 7 بار دیاگ زدم و 7 هزار تومن هر بار نمایندگی ازم پول گرفت (شهرک غرب مرکزی شماره ؟)
حرف این دوستمون هم کلا اشباه نیست. چون روز بعد از دیاک ئدرست بود و. کپ نمی کردولی بعد از روز دوم همون آش و همون کاسه
بعد از سوختن واشر سر سیلندر برای بار دوم و انداختن واشر نو مکانیک مثلا وارد که بعد گندش در اومد و 3 ماه بیشتر مهمون نبود و باعث نابودی کل ماشین شد
ایراد روشن نشدن بار اول و کپ کلا بر طرف شد .
تئوری شم اینه که آب وارد محفظه میشه موتور میشه و باعث میشه بنزین نتونه خوب بسوزه ولی وقتی گرم میشه آب بخار میشه و دیگه استارت می خوره
مشکل کپ و روشن نشدن خیلی شایع هست. البته ماشین این عزیز پرایده ولی خوب انژکتوریهو ماشین های انژکتوری شبیه هم هستند تقریبا
(البته پراید های مدل بالا انژکتوری هستند . من 14 سال پیش کاربراتوری داشتم و بعد زا یک بار ور رفتن با کاربراتور خیلی سخت روشن میشد و مرکزی هم بردم
درست نشد که نشد که آخرش فروختم یعنی باید باطری کاملا سالم و پر بود مهبشه استارت زیادی زد که روشن بشه)
اصلا ماشین انژکتوری چه نو چه کهنه چه خارجی چه ایرانی باید با استارت اول در درمای معمولی روشن بشه. این یه اصله
حالا به فرض هم دو یا سه بار استارت بزنه و روشن بشه به جایی بر نمی خوره . خوب اینجا ایرانه و ما هم بنز و بی ام و نداریم که اینقده حساس بشیم
اینکه واشر نسوزه و یاطاقا نزنه و تسمه نایم و روغن موتور و گیر بکس ایراد اساسی نباشه کافیه به نظر من نباید مته به خشخاش گذاشت.
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
یه چیز بگم

واشر سر سیلند سوختن های مختلفی داره.
تو ویکی پدیا نوشته انواعشو
من با واشر سوخته 30000 کیلومتر هم رفتم
ولی اگه آب و روغن قاطی کنه نمیشه زیاد حرکت چون یاتقان میزنه چون مخلوط و آب و رغن روان کاری درست نداره
باید جرثقیل زد. به علاوه سریعا و سر سیلند تاب بر می داره و باید تعویض کامل یشه یا تراش سنگین بخوره
همبشه هم سوختن مال جوش آوردن نیست . نبودن آب - بد بستن دفعه قبل- تاب داشتن سر سیلندر از کارخانه یا بعدا
واشر چینی - تراش بد
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
یه جیز هم بگم کلا براتون 3 4میلیون صرفه جوییه

1- روعن موتور رو زود عوض کنید
2- از ضد یخ حتی تو تابستون استفاده کنید. آب معمولی و حتی آب معدنی باعث پوسیدگی تمم اجازی موترو و رادیاتور میشه وهمون پوسیدگی زمینه
رو بر ای ایراد های مهلک فراهم می کنه
3- چه گیر بکس اوماتیک چه منوال (دستی) نیاز به تعویض واسکازین دارند هر 20000د کیلومتر عوض کنید واسکازین زیاد گرون نیست
4- هر 3 روز سطح اب و روغن رو چک کنید/. اگه خیلی کم می کنه به ریختن آب( ضد یخ) و یا روغن اکتفا نکنید و به تعمیر گاه ببرید و ایراد را برطرف کنید
5- کارهای الکی مثل دور در جا - تیک اف - ترمز ناگهانی - دستی انجام ندین الان دیگه مثل قدیم بنیزین و لاستیک و پلوس ... ارزان نیست به علاوه
باید آویزون تعمیرگاه و مکانیک باشید و اینا آدم های بی دقت و لا ابالی ( البته نه حمشون) هستند و کلی خطا تو کارشون دارند چه مجاز چه معمولی
کلی پیچ گم ی کننند - بد می بنددند - دنده به دنده می بیندند - قطعات رو میشکنند موقع باز و بست کگم یردن که شما متوجه نمیشید و بعد از 5 سال مبینید
ماشینتون کلی نقض داره .کلی ایراد الکی داره. بعضی پیچ ها یا خار ها یا بست ها گم شن یدکی نداند و گیر نمی آن .
 

magicar

Registered User
تاریخ عضویت
1 نوامبر 2006
نوشته‌ها
149
لایک‌ها
15
همش که من (مادر عروس) نوشتم شما هم بنویسید ما هم استفاده کنیم به قول ابی اینکه نمیشه که!
 

leila_t

Registered User
تاریخ عضویت
8 می 2007
نوشته‌ها
165
لایک‌ها
8
سلام دوستان:)
من خیلی آماتورم دنبال ماشین میگردم برای خرید، دیدم تو آگهی های بعضی خودروها مینویسند جلو، عقب، سقف و ستون پلمپ :general105:
این یعنی چی؟o_O
 

Abbath

کاربر فعال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
26 دسامبر 2010
نوشته‌ها
2,349
لایک‌ها
27,705
محل سکونت
(Caspian(Qazvin
ماشین واشر سر سیلندر بسوزونه تابلو تر از این حرفاس!چیزی به نام نیم سوز شدن نداریم،یا سوخته یا سالمه دیگه،این ایرادی که شما داری از واشر سر سیلندر نیست،ماشین رو دیاگ بزن،اگه ایرادی نداشت باید ببری پیش یه مکانیک خبره،اینجور مواقع تجربه بیشتر از علم کمک میکنه به حل موضوع

@arashministar
 

reza1353r

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 آگوست 2011
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سلام آقا حجت .آقا حجت دیروز ماشین رو که روشن کردم دیدم سنسور دنده بک و ظبط ماشین کار نمیکنه درصورتیکه تا قبلش هیچ مشکلی نداشت بنظرتون مشکل از کجا میتونه باشه راستی ماشین مگان2000 هستش ممنون میشم بتونی راهنماییم کنی فدایه تو
 
بالا