برگزیده های پرشین تولز

دیگر لازم نیست به تهران بیایید آموزش دوره مجازی CCNA

shayan677

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 فوریه 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
1
سن
37
آموزش CCNA (همزمان) آنلاین



فراگیران پس از پایان آموزش CCNA توانایی مدیریت شبکه ها در مقیاس متوسط را خواهند داشت این افراد می توانند سویچ های سیسکو را در این شبکه ها نصب و راه اندازی نموده و تنظیمات اولیه آنها را انجام دهند.همچنین پروتکل های Routing مختلف جهت برقراری ارتباط ساختمانهای مختلف یک شرکت با همدیگر همچون OSPF , EIGRP , RIP را می توانند config نمایند.همچنین این افراد با config کردن NATیاPAT درRouterهای سیسکو ، امکان اتصال کاربران یک شرکت به اینترنت رافراهم سازند.پیاده سازی IPV6 Static Routing و RIPNG از توانایی های دیگر مربوط به این فراگیران می باشد

مشخصات دیگر:
از قابلیت های تخصصی آموزش CCNA می توان به توانایی آنها در پیاده سازی پروتکل های مختلف WAN همچون PPP , HDLC و مهمتر از همه FrameRelay اشاره کرد، از این پروتکل هاجهت اتصال شعبات مختلف یک شرکت به همدیگرتوسط Router های سیسکو استفاده می شود. هر چند شبکه مخابراتی FrameRelay توسط مخابرات ایران پیاده سازی نشده است ولی برای فراگیرانی که علاقمند به شرکت در دوره های CCIE , CCNP هستند، یادگیری این تکنولوژی و کار عملی با آن اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که پروتکل وشبکه Frame Relay از آیتم های بسیار مهم در استاندارد آموزش CCNA می باشد. عصر شبکه تنها موسسه آموزش سیسکو در ایران می باشد که در آن دانشجویان بصورت عملی سناریو CCNA مختلف را با استفاده از شبکه Frame Relay راه اندازی می کنند.
به دانشجویانی که در موسسات آموزشی دیگر آموزش CCNA را طی کرده و علاقمند به ادامه تحصیل در عصرشبکه می باشند، قویاً توصیه می شود که با تهیه یک نسخه DVD CCNA عصر شبکه که توسط آقای مهندس شاهی تهیه شده است، نواقص اطلاعات مربوط به این دوره را برطرف نموده وپس از آن در دوره های بعدی ثبت نام نمایند.فراگیران پس از گذراندن آموزش CCNA همچنین آشنایی با نمونه آزمون های سیسکو توانایی شرکت در آزمون CCNA را خواهند داشت.اما هدف اصلی عصرشبکه از برگزاری این دوره،توانایی در انجام کار بصورت عملی می باشد.
دوره آموزش CCNA V2.0
دوره آموزش CCNA با شماره آزمون 200-120 نسبت به آزمون 640-802 تغییرات بسیار زیادی دارد . در این دوره آموزشی یک سری از مطالب آموزشی مربوط به دوره CCNP R&S اضافه گردیده است علاوه بر کامل تر شدن سر فصل های Routing برای پروتکل OSPF و OSPV3 نیز به این لیست اضافه شده است و سر فصل جدیدی تحت عنوان Troubleshooting نیز به CCNA اضافه شده است که به آن CCNA V2.0 می گویند.

براي دريافت مدرک CCNA دو راه حل وجود دارد .

راه حل اول:شرکت در آزمون شماره ICND 1 100-120
راه حل اول:شرکت در آزمون شماره ICND 2 200-101
راه حل دوم:شرکت در آزمون شماره CCNA 200-120

http://lms.ern-co.com/cource/10-warp-theme-framework.html

فقط با 7.000.000ريال برای ثبت نام کلیک کنید : ثبت نام
 
بالا