برگزیده های پرشین تولز

جمع کردن سریع بیت کوین از سایت هایی که بیت کوین مجانی می دهند

coin

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
20
سن
39
همونطور که می دونید یکی از روش های جمع کردن بیت کوین نوشتن کد کپچا یا امنیتی هست که با وارد کردن این کد یه مقداری ساتوشی به حسابتون میره. تعداد این سایت ها خیلی زیاده ولی مشکلشون اینه که معمولا هر 1 ساعت یا نیم ساعت یکبار اجازه وارد کردن کد کپچا رو میدن و خیلی از ما هم مثل من حوصله صبر کردن و جمع کردن این سایت ها رو نداریم.
سایتی که در زیر معرفی می کنم کار رو خیلی راحت می کنه چون همه سایت های معتبر رو برای کسب بیت کوین جمع کرده و به صورت ای فروم نشون میده. یعنی در واقع کد رو برای هر سایت می زنی و میری سراغ سایت بعدی و فقط اون سایت هایی رو نشون میده که زمان سنجشون صفر شده. تعداد سایت هاش زیاد هست و معمولا تا زمانی که تمامی کدها رو وارد کنی زمان سنج برای سایت های قبلی صفر شده.
این سایت قابلیت های زیادی داره مثلا می تونین سایت هایی رو که فقط می خواین باهاشون کار کنید رو انتخاب کنید(دکمه Follow this site) و یا برعکس. سایت کلا شامل چهار بخش هست.
بخش اول land of bitcoin fauce که مربوط میشه به کسب درآمد از خود سایت.
بخش دوم browse more free faucets هست که همون ای فروم هست که بالاتر توضیحش رو دادم.
بخش سوم bitcoin earning sites هست که شامل لیست تمامی سایت های کسب درآمدی بیت کوینی میشه که سایت ها هم همه دسته بندی شده اند. مثلا اگر روی Microwallet faucets کلیک کنید تمای سایت هایی که پرداخت آنی به Microwallet رو نشون می ده که می تونین سایت های مورد نظر خودتون رو برای نمایش در ای فروم انتخاب کنید و جلوی هر سایت نوشته که چقدر ساتوشی میده و در صورتی که کد کپچا رو برای اون سایت وارد کرده باشید زمان سنجی هم جلوش هست که مدت زمان باقی مانده، تا وارد کردن کد بعدی رو نشون میده.
بخش چهارم Poker freerolls- که چند سایت poker رو برای کسب بیت کوین معرفی کرده.
برای شروع کار ابتدا در این سایت ثبت نام کنید. کافی روی Instant registration کلیک کنید. ممنون میشم اگر با لینک من ثبت نام کنید.
لینک
بعد که یه حساب براتون باز کرد اولین کاری که می کنید، روی Account کلیک کنید و ایمیل و آدرس حساب بیت کوین و Microwallet رو وارد کنید.
بعضی از سایت ها هم ساتوشی رو می فرستند به حساب های bitchest و coinbox تو این سایت ها هم ثبت نام دقیقا مثل Microwallet خیلی آسون هست یعنی فقط کافی آدرس حساب بیت کوینتون رو وارد کنید.
اگر سوالی براتون پیش اومد تا جایی که بتونم کمکتون میکنم هرکس هم زیر مجموعه من شد لطفا همینجا اعلام کنه.
 
Last edited:

mortyraiis

Registered User
تاریخ عضویت
22 ژوئن 2014
نوشته‌ها
71
لایک‌ها
30
سن
27
سایت هایی که توش هست قابل اعتماده؟
 

khunires

مدیربخش کاروسرمایه *فروشنده معتبر
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
20 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,623
لایک‌ها
4,947
جناب استاتر گرامی کوتاه کننده لینک برای آدرس زیرمجموعه گیری ممنوعه! تاپیکتون رو پاک میکنن!
 

coin

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
20
سن
39
سایت هایی که توش هست قابل اعتماده؟
همشون مطمئن هستند و پرداخت دارند خوبیشون اینکه آنی بهت پرداخت می کنند لازم نیست صبر کنی تا به حد نصاب برسی. اگر دیدی یکشون پرداخت نکرد که من تا حالا باهاش مواجه نشدم میتونی اون سایت رو Unfollow کنی که دیگه نشونش نده.
 

coin

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
20
سن
39
هر یک ساعت میشه 3-4 هزار تا بیت کوین راحت گرفت.
 

coin

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2014
نوشته‌ها
87
لایک‌ها
20
سن
39
بیا بالا
 
بالا