برگزیده های پرشین تولز

هتلهای سه ستاره استانبول

jacky2012

Registered User
تاریخ عضویت
17 ژوئن 2014
نوشته‌ها
1,175
لایک‌ها
23
سن
42
هتلهای سه ستاره استانبول

دسته: هتل های سه ستاره استانبول
هتلهای سه ستاره استانبول از جمله هتلهای زیبا و تمییز استانبول می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری خواستار اقامت در این هتلها می باشند این هتلها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان و مسافران در آرامش و استراحت کامل اقامت خود را سپری کنند. هتلهای زیبای سه ستاره استانبول خدمات و امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است . با امکانات اتاقها و رستورانهایشان توانسته اند گردشگران و مسافران بسیاری را جذب شهر زیبا و قدیمی استانبول کنند . عکس های بعضی از هتلهای زیبای سه ستاره استانبول در زیر می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به این هتلهای زیبای سه ستاره استانبول سفری به یاد ماندنی داشته باشید.


هتل لیون استانبول





هتل تاپکاپی استانبول




هتل دیاموند سیتی استانبول





مطالب مرتبط :
 

jabersavad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 فوریه 2014
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
2
محل سکونت
تهران
هتل به این میگن راحت زیبا مفرح وبیسرو صدا من با توجه به تجربه ای که در تور استانبول دارم این هتل رو به شما پینهاد میکنم

هتل گرند جواهر استانبول

Grand Cevahir Hotel Istanbul

هتل زیبا ومجلل گرند جواهر استانبول یک از بهترین هتل های استانبول تر کیه است که با سرویسس دهی عالی و خامکانات مدرن اقامتی به یادماندنی برای مهمانان تور استانبول وعلاقمندان سفر به استانبول را بهمراه دارد

grand_cevahir_hotel_istanbul_2-turkey.jpg


هتل گرند جواهر استانبول ترکیه در پانزده کیلومتری فرودگاه آتاترک ودر قلب مراکز خرید استانبول در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد این هتل به عنوان مرکز اصلی برگزاری کنگره های مختلف در استانبول به حساب می آید .



grand_cevahir_hotel_istanbul_8-turkey.jpg



اتاق های هتل گرند جواهر استانبول بسیار لوکس و شیک می باشد و تنوع آن بسیار زیاد است .هتل دارای 36 سوئیت ، 4 واحد شاه نشین ، 7 سوئیت EXECUTIVE و 3 سوئیت مخصوص افراد غیر سیگاری ، 3 اتاق مخصوص معلولین ، 20 اتاق مخصوص افراد غیر سیگاری ، 32 اتاق EXECUTIVE و 238 اتاق استاندارد می باشد . این مجموعه دارای 323 اتاق و ظرفیت 812 تختخواب را دارا می باشد .

قیمت هتل گرند جواهر استانبول ترکیه با توجه به مشخصات هتل گرند جواهر استانبول و امکانات مدرن بسیار مناسب برای خانواده ها تور استانبول میباشد


اقامت در هتل شامل صبحانه است که هرصبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. دو رستوران هتل نیز به سرو انواع غذاهای سنتی ترکی می پردازند. دو تریا و یک قنادی با شیرینی های خوش طعم ترکی هم در سایت هتل گرند جواهرموجود میباشند.

grand_cevahir_hotel_istanbul_3-turkey.jpg



امکانات هتل گرند جواهر استانبول عبارت است از : فضای سبز - سالن آرایش - خشکشویی و اتوشویی - صندوق امانات - استخر شنای روباز - استخر شنای سر پوشیده - سیستم حرارتی و برودتی مرکزی - حمام ترکی- پرستار کودک - سولاریوم- ایروبیک- اینترنت

grand_cevahir_hotel_istanbul_4-turkey.jpg


اتاقهای هتل گرند جواهر بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله شده اند و هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد.


yes24.jpg
پذیرایی در هتل گرند جواهر استانبول :


سرو صبحانه (داخل اتاق ) ، کافی شاپ ، اسنک بار ، رستوران (بوفه باز ) ، رستوران ALA CARTE ، رستوران روباز ( ترک و بین المللی ) .

yes24.jpg
امکانات اتاقهای هتل گراند جواهر:


تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, یخچال

yes24.jpg
امکانات تفریحی هتل گرند جواهر استانبول:


استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , زمین تنیس , باشگاه بدنسازی , ماساژ
 
بالا