برگزیده های پرشین تولز

چگونه می توان از اصل بودن برند دوربین مدار بسته اطمینان حاصل کرد؟

reza.eloglu

Registered User
تاریخ عضویت
16 دسامبر 2014
نوشته‌ها
154
لایک‌ها
38
سن
34
محل سکونت
Tehran
چگونه می توان از اصل بودن برند دوربین مدار بسته اطمینان حاصل کرد؟ با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ورود دلالان به حوزه ی امنیت ، شناخت دوربین مداربسته ی اصلی از فرعی اهمیت ویژه ای می یابد. این اهمیت از آنجایی محسوس تر می گردد که پس از خریداری و نصب دوربین مدار بسته مبحث پشتیبانی مهم ترین دغدغه ی شرکت های معتبر ارائه دهنده ی خدمات امنیتی می گردد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با داده پردازان پارسوا همراه باشید:


123.JPG


شناسایی برند دوربین مدار بسته قبل از خرید
یکی از راه های شناسایی برند های معتبر و نامعتبر دوربین مدار بسته ، جستجو در فضای اینترنت است، برای انجام این کار شما می توانید قبل از اقدام به خرید هر مدلی از دوربین مدار بسته ، نام آن مدل خاص را در اینترنت جستجو کرده و پس از آن به سادگی وارد سایت اصلی شرکت شوید. در سایت اصلی شرکت اطلاعاتی از قبیل مشخصات برند و انواع دوربین های آن برند خاص ، با اطلاعات فنی کامل در اختیار شما قرار داده می شود. و شما می توانید با انجام مقایسه در فضای اینترنت محصول و برند خاص خود را انتخاب کنید و پس از آن اقدام به خرید خود کنید.


روش های شناسایی برند هنگام خرید دوربین مداربسته
برند درج شده بر روی جعبه و خود دوربین مدار بسته از نکات قابل توجه در هنگام خرید برای شناسایی اصل و یا غیر اصل بودن دوربین مداربسته می باشد. حتما توجه داشته باشید برچسب نصب شده بر روی دوربین و جعبه ی آن شامل اطلاعات کشور سازنده و کیفیت تصویر( که به صورت TVL نمایش داده شده است) یکسان باشد. و در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش ، گارانتی و کیفیت واقعی محصول است که برند های معتبر را از برند های نامعتبر متمایز می کند.
 

mehrdad_za

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 آپریل 2015
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
12
سن
32
دوستان با عضویت رایگان توی این سایت (http://gheysarieh.ir) می تونن کسب و کار یا حرفه و تخصص خودشون رو معرفی کنن و از خدمات رایگان تبلیغاتی بهره مند بشن
لینک عضویت: http://gheysarieh.ir/user/register
در ضمن وبلاگ این سایت (http://gheysarieh.ir/blog) مطالب تخصصی دنیای تجارت و مدیریت رو در اختیار شما قرار میده، و می تونین از این بخش در خبرنامه ایمیلی رایگان اون عضو بشین (http://gheysarieh.ir/node/57).
 
بالا