برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران بارسلونا

termes

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
12 آگوست 2007
نوشته‌ها
2,851
لایک‌ها
6,748
اوایل فصل که رئال داشت تیم ها رو درو می کرد-البته با کمک شانس و داور گاهی- یه عده خیال برشون داشته بود که این بهترین تیم تاریخه.و من در حیرت بودم چطور تیمی که چند ساله حتی لیگ داخلیش رو هم نمیبره میتونه کاندیدای بهترین تیم تاریخ باشه.
چرخ چرخید و کار رسید به اینجا که بارسا داره در انتهای اون فصل برای سه گانه تلاش می کنه و رئالی ها دست خالی بهترین مربی تاریخ D: رو اخراج کردن و جلوتر از حتی استون ویلا تعطیلات تابستونیشون رو شروع کردن.
تا باد چنین بادا و البته نکته ش این که بعضی کری ها رو باید آخر فصل خوند و نه وسط فصل
 

zalman

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,454
لایک‌ها
4,891
ینفئو گرافی ؛ مسی برترین بازیکن اروپا از بین 5 لیگ معتبر اروپا

ap760087606757-lede.jpg

اختصاصی / لیونل مسی فوق ستاره ی آرژانتینی باشگاه بارسلونا از سوی سایت معتبر آماری هواسکارد بعنوان بهترین بازیکن فصل اروپا در بین 5 لیگ معتبر اروپایی انتخاب شد.

a24be06b0a1397f5e6d42479e9b47467.jpg
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
مسی بهترینه
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
والورده: نمی‌دانم چطور مسی را متوقف کنم

ارنستو والدرد، مدافع اتلتیک بیلبائو عنوان کرد که نمی‌داند چگونه مسی را مهار کند.
01030013.jpg


به گزارش "ورزش سه"، مسی در هر دو تقابلش مقابل بیلبائو در فینال کوپا دل ری در سال‌های 2009 و 2013 موفق به گلزنی شده و حالا نیز تیمش برای جام دوم در راه کسب سه گانه، باید به مصاف بیلبائو برود.

والورده در کنفرانس خبری گفت:" نمی‌دانم چطور مسی را متوقف کنم ولی باید تلاشم را انجام دهم. از توانایی او مطلع هستیم و می‌تواند بهتر هم کار کند. نمی‌توانم چیزی راجع به مسی بگویم زیرا همه می‌دانند که او چقدر با کیفیت است. او را هر روز در زمین می‌بینیم. او بازیکنی است که در صحنه‌های بزرگ کیفیتش را نشان داده، مثل فینال ها. باید تلاشمان را کنیم تا او را متوقف کنیم. نباید اجازه دهیم که در زمین کاری انجام دهد."
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
بوسکتس: میخواهیم یک فصل تاریخی را رقم بزنیم

فردا در نوکمپ، تیم های بارسلونا و بیلبائو، دیدار نهایی کوپا دل ری را برگزار خواهند کرد.
01029941.jpg


به گزارش "ورزش سه"، دیداری که بین پرافتخارترین تیم های این تورنمنت برگزار خواهد شد. جالب اینجاست که بارسلونا با وجود بازی در نوکمپ، به حکم قرعه تیم میهمان محسوب شده و باید در رختکن تیم میهمان حضور یابد. بارسلونایی که با کسب دو جام دیگر(کوپا دل ری و چمپیونزلیگ)، سه گانه رویایی خود را تکمیل خواهد کرد.

سرخیو بوسکتس که در نشست خبری بازی فردا شرکت کرده بود، در مورد مزیت بازی در نوکمپ گفت:" اینکه مجبور به سفر کردن به شهر دیگر نیستیم خود یک مزیت است. به بازی در نوکمپ هم که عادت داریم و آشنایی با زمین مسابقه هم فاکتور مثبتی است. به غیر از این دو، تفاوت چندانی وجود ندارد. تماشاچیان هم که بطور تقریبا برابر در ورزشگاه خواهند بود."

بوسکتس در مورد بازی فینال گفت:" بارسا در همه مسابقات شانس اول است ولی این یک فینال است و در این مسابقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. به بیلبائو نهایت احترام را می گذاریم و به اعتقاد من، بازی برابری را شاهد خواهیم بود.
این جام برای ما بسیار مهم است؛ چرا که اگر آن را فتح نکنیم، سه گانه ای هم در کار نخواهد بود. همه بازیکنان برای رقم زدن یک فصل تاریخی پر از انگیزه هستیم.
فلسفه ما مثل همیشه حفظ توپ و در اختیار داشتم کنترل بازی است. خط حمله قدرتمندی داریم و با تمام وجود برای قهرمانی و شکست بیلبائو پای به زمین مسابقه می گذاریم. مطمئنم که بازی جذابی می شود و در انتهای مسابقه نیز جشن باشکوهی برپا خواهد شد."
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
انریکه:کوپا دل ری از هیچ جامی کم ارزشتر نیست

بارسلونا فردا برای تصاحب دومین جام فصل خود، در فینال کوپا دل ری به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.
01029947.jpg


به گزارش "ورزش سه"، پس از قهرمانی در لالیگا، بارسلونا برای نزدیک تر شدن به رویای فتح سه گانه، می بایست در نوکمپ، بیلبائوی سختکوش را مغلوب کند. این دو تیم در سال 2009 نیز فینال کوپا دل ری را برگزار کرده بودند که با برتری 4-1 بارسا خاتمه یافته بود.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی در مورد اینکه بخاطر این فینال به بازیکنانش حسادت می کند یا خیر گفت:" این بازی یکی از بهترین بازی هایی است که می توان در آن حضور داشت. بخاطر جو خاصش و احتمال کسب یک جام ارزشمند؛ ولی بدین خاطر به بازیکنانم حسادت نمی کنم. مدتهاست که دیگر بازی نمی کنم. در زمان خودم، قهرمانی های متعددی را کسب کردم."

انریکه در مورد بیلبائو، رقیب فردای بارسا گفت:" امیدوارم که همچون فینال 2009، جو پرشوری بر مسابقه حاکم باشد. بیلبائو حریف دشواری است. دو دیداری که مقابل این تیم در لالیگا انجام دادیم، دیدارهایی ساده نبودند. بازیکنان بیلبائو برای هر توپی می جنگند و کار را برای شما سخت می کنند. آنها خیلی خوب ما را می شناسند و شک ندارم که بازی جذابی خواهد شد."

سرمربی بارسا در مورد وضعیت سوارز گفت:" لوئیس شرایط خوبی دارد و در تمام طول هفته در تمرین گروهی حضور داشت. او همچون دیگر بازیکنان شانس حضور در ترکیب ثابت را خواهد داشت. فکر نمی کنم مشکلی برای بازی کردن داشته باشد."

انریکه در مورد حس خود به این فینال گفت:" هیجان زده ام و برای این فینال اشتیاق خاصی دارم. بهترین مقطع فصل از راه رسیده و تنها دو قدم برای کسب دو جام ارزشمند فاصله داریم. امیدوارم فردا قهرمان کوپا دل ری شویم تا با روحیه ای مضاعف به سراغ یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان برویم."

انریکه در مورد خطر دست کم گرفتن بیلبائو و فکر کردن بازیکنان به فینال لیگ قهرمانان گفت:" فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. در هیچ مقطعی از فصل، بازیکنان تمرکزشان روی مسابقه پیش رو را از دست ندادند و این بار هم مثل همیشه تنها روی بازی بعدی متمرکز خواهند بود.
کوپا دل ری به هیچ عنوان ارزشی پایین تر از هیچ جام دیگری ندارد و ما با تمام قوا برای فتح آن وارد زمین خواهیم شد ولی می دانیم که بازی دشواری در انتظارمان است. می دانم که هواداران زیادی از بیلبائو به نوکمپ می آیند. امیدوارم هواداران ما نیز پر شور در ورزشگاه حاضر شوند و ما را به سمت قهرمانی هدایت کنند. ابتدا هدفمان کسب دو گانه است و سپس برای سه گانه آماده خواهیم شد."

انریکه در مورد مزیت بازی در نوکمپ گفت:" مسلما مزیت هایی برای ما خواهد داشت ولی بدین معنا نیست که حتما قهرمان خواهیم شد. به یاد دارم تیم هایی که فینال را در زمین خودشان برگزار کرده و در نهایت مغلوب حریف شده اند (اشاره به باخت رئال مادرید مقابل اتلتیکو در فینال کوپا دل ری 2013 در برنابئو)."
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
اینیستا:مثلث هجومی بارسا بی نظیر است

آندرس اینیستا، هافبک بارسا، از اینکه لوئیس سوارز می تواند آبی و اناری ها را در دو فینال پیش رو ‏مقابل اتلتیک بیلبائو و یوونتوس همراهی کند، خوشحال است.‏
01029983.jpg


به گزارش "ورزش سه"، سوارز به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، نتونسته بود در دو هفته پایانی ‏لالیگا برای بارسا به میدان برود اما با پشت سر گذاشتن این آسیب دیدگی، می تواند در دیدار مقابل بیلبائو ‏و همچنین دیدار هفته آینده برابر یوونتوس در فینال چمپیونزلیگ، تیمش را همراهی کند.‏
اینیستا به خبرنگاران گفت:" من خوش شانس بودم که پشت سر تعدادی از بزرگترین مهاجمان تاریخ بارسا ‏و جهان بازی کردم. سه مهاجم فعلی تیم را نمی توان با مهاجمان دیگری مقایسه کرد.‏
فکر می کنم در حال حاضر بهترین مهاجمان جهان را داریم. فکر می کنم در آینده می توانند بهتر هم شوند ‏زیرا آنها نسبتا جوان هستند و پتانسیل بالایی دارند. برنده واقعی بارساست. من در کنار تیری هانری، ‏ساموئل اتوئو که مهاجمان فوق العاده ای هستند، بازی کردم اما اجازه بدهید بگویم که مثلث فعلی، بی نظیر ‏است.‏
سوارز اولین فصل حضورش در بارسا را سپری می کند و به همین دلیل، انگیزه بسیار زیادی دارد؛ به ‏ویژه با توجه به نقش مهمی که در تیم دارد. او خریدی است که برای سال ها در کنار تیم خواهد بود. او ‏بازیکنی عالی با فرمی فوق العاده است. او به خوبی در تیم جا افتاده و بهتر هم می تواند شود. ببینیم در دو ‏دیدار آینده چه خواهد کرد."‏
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
لئو مسی، خسته ترین بازیکن فینال کوپا دل ری؟

طبق آمار منتشر شده، لئو مسی بیش از هر بازیکنی در بارسلونا و بیلبائو، در طول فصل جاری در میادین حضور داشته است.
01030018.jpg


به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه نوکمپ، تیم های بارسلونا و بیلبائو، دیدار نهایی کوپا دل ری را برگزار خواهند کرد. بارسا پس از قهرمانی در لالیگا، به دنبال کسب دومین جام فصل خود است و بیلبائو نیز در اندیشه گرفتن انتقام فینال سال 2009 و 2012 از بارسا.

در بین بازیکنان دو تیم، لئو مسی با 5136 دقیقه حضور در میادین، از این حیث رکورددار است. مسی در 55 بازی از 58 بازی بارسا در فصل جاری حضور داشته است. او تنها سه بازی در کوپا دل ری را به صلاحدید انریکه استراحت کرد. 38 بازی در لالیگا، 12 بازی در لیگ قهرمانان و 5 بازی در کوپا دل ری برای مسی به ثبت رسیده است.

در میان بازیکنان بیلبائو، لاپورته، مدافع جوان و ارزشمند این تیم با 4941 دقیقه حضور در میادین رکوردار است. در مجموع، بیلبائو دو بازی کمتر از بارسلونا در فصل جاری انجام داده است. 38 بازی در لالیگا، 8 بازی در لیگ قهرمانان، 2 بازی در لیگ اروپا و 8 بازی در کوپا دل ری، مجموع 56 بازی.

در حالیکه به انتهای فصل رسیده ایم، باید ببینیم که 5136 دقیقه حضور در میادین، تاثیری روی عملکرد لئو مسی در بازی امشب خواهد داشت یا او بار دیگر ستاره تعیین کننده تیمش خواهد بود.
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
رسمی: بارسلونا شامل عفو فیفا نمی شود

باشگاه بارسلونا بطور حتم در نقل و انتقالات تابستانی نمی تواند هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.
01030017.jpg


به گزارش "ورزش سه"، اولین بار مارس 2014 بود که از سوی فیفا به باشگاه بارسلونا ابلاغ شد که این باشگاه به دلیل تخلف در جذب بازیکنان زیر 18 سال خارج از محدوده اروپا، دچار تخلف شده و قانون را زیر پا گذاشته است. از سوی فیفا، بارسلونا به جریمه مالی سنگین و محرومیت از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی محکوم شد.

بارسا به این حکم اعتراض کرد و تابستان گذشته موقتا این حکم به حالت تعلیق در آمد. با این حال پاییز گذشته، دادگاه حکمیت ورزشی نیز با تایید حکم فیفا، محرومیت بارسلونا را قانونی دانست. این باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی 2015 از خرید بازیکن محروم شد و تا ژانویه 2016 این حکم پابرجا خواهد ماند.

مدیران بارسا چندی پیش از سپ بلاتر، رئیس فیفا درخواست عفو کرده بودند تا این باشگاه تابستان آتی بتواند بازیکن جدید بخرد اما امروز از سوی ژروم والکه، دبیر کل فیفا به مدیران بارسلونا اعلام شد که هیچ ماده قانونی برای پذیرش درخواست آنها موجود نیست و بارسلونا نمی تواند شامل عفو عمومی فیفا شود.
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
حضور سوارز در ترکیب ثابت بارسا قطعی شد

منابع اسپانیایی از قطعی بودن حضور لوئیس سوارز در بازی فینال امشب بین بارسا و بیلبائو خبر داده اند.
01030047.jpg


به گزارش "ورزش سه"، امشب در نوکمپ، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری به میدان خواهند رفت. ابهام بزرگ در بارسلونا، حضور یا عدم حضور سوارز در این بازی حساس بود. مهاجم اروگوئه ای بارسا در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مصدوم شد و دیگر نتوانست برای تیمش به میدان برود.

ساعاتی پیش لوئیس انریکه اسامی 23 بازیکن را برای این فینال حساس اعلام کرد و نام سوارز نیز در این فهرست به چشم می خورد ولی هنوز مشخص نبود او در بازی امشب فیکس خواهد بود یا خیر. موندو دپورتیوو و اسپورت، دو نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، دقایقی پیش اعلام کردند که سوارز با بهبودی کامل مصدومیتش، امشب از ابتدا برابر بیلبائو به میدان خواهد رفت و بدین ترتیب مثلث تهاجمی MSN بارسا تکمیل خواهد بود.
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
مثلث بارسا در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

مثلث تهاجمی بارسلونا متشکل از مسی، سوارز و نیمار، ملقب به MSN، تنها یک گل برای برابری با رکورد گلزنی مثلث رونالدو، بنزما و هیگواین در فصل 2011-2012 فاصله دارد.
01030023.jpg


به گزارش "ورزش سه"، مثلث تهاجمی رئال در همه رقابت های آن فصل، 118 گل در مجموع به ثمر رساندند و کمک کردند تا رئال مورینیو قهرمان لالیگا شده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. مثلث تهاجمی این فصل بارسا، تا بدینجا 117 گل به ثمر رسانده و با زدن دو گل دیگر، یک رکورد تاریخی را به ثبت خواهد رساند.

در 13 بازی اخیر بارسلونا، یکی از اضلاع این مثلث حداقل یک گل را به ثمر رسانده است. مسی با زدن 56 گل در این بین، مثل همیشه بهترین عملکرد را داشته است. نیمار 37 گل زده و سوارز نیز 24 گله است. سوارز تا 24 اکتبر 2014، به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسلونا نبود و چه بسا در غیر این صورت مثلث بارسا تا به امروز این رکورد را پشت سر گذاشته بود.

بارسا تنها دو بازی دیگر پیش رو دارد. اولی، فینال کوپا دل است که امشب در نوکمپ مقابل بیلبائو برگزار می شود و دومی، فینال لیگ قهرمانان است که هفته آینده در برلین بین بارسا و یووه برگزار خواهد شد. مثلث تهاجمی بارسا با زدن تنها دو گل دیگر، رکورد تاریخی مثلث رئال را جابجا خواهد کرد
 

zalman

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,454
لایک‌ها
4,891
ترکیب بارسلونا اعلام شد

11011930-373327259526055-989532336871799445-n.jpg

اختصاصی / ترکیب تیم بارسلوان برای فینال کوپا دل ری مقابل اتلتیک بیلبائو مشخص شد .

ترشتگن-آلبا-ماسکرانو-پیکه-آلوزبوسکتس-اینیستا-راکیتیچ-مسی-سوارز-نیمار
 

promin

محروم از فعالیت تجاری
محروم از فعالیت تجاری
تاریخ عضویت
23 می 2015
نوشته‌ها
52
لایک‌ها
37
سن
36
بازی فینال امشب ساعت چند هست؟
 

kyle

مدیر بورس و بانکداری
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
1 ژانویه 2013
نوشته‌ها
10,432
لایک‌ها
23,201
محل سکونت
SHomal SarSabZ
مسسسسسسسسسسسسسسسسسسیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
لیوونل
گل میزنه
تو 50مین بازیش

++++++++++++++++
نیمااااااااااااااااااااااار
 
Last edited:

zalman

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,454
لایک‌ها
4,891
عجب گلی زد مسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

محشرررررررررررررر بود

دمششش گررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
 

zalman

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,454
لایک‌ها
4,891
تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییک به تمام بارسای های گل .

اینم دومین جام و پیش به سوی سومین جان
 

zalman

Registered User
تاریخ عضویت
10 آگوست 2013
نوشته‌ها
3,454
لایک‌ها
4,891
تبریک یوونتوس به بارسلونا

11391216-10153298088967349-6246897254961649931-n.jpg

اختصاصی / تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا قهرمانی بارسلونا را در کوپا دل ری در پستی در فیسبوک تبریک گفت.
 
بالا