برگزیده های پرشین تولز

بررسی دستبند هوشمند سونی مدل SWR10

blue.s5

Registered User
تاریخ عضویت
19 می 2014
نوشته‌ها
130
لایک‌ها
21
سن
36
دستبند هوشمند سونی با نام SWR10 جزو اولین گجت های پوشیدنی تولیدشده از سوی شرکت سونی بوده که به عنوان گام شمار و یا ابزار پوشیدنی نیزگفته می شود.

قبل از اینکه به بررسی اجزا داخلی آن بپردازیم به کاربردها و چگونگی عملکرد آن می پرازیم.

اسمارت بند بوسیله ی نرم افزار LifeLog میتواند مقدار ورزش روزانه،مقدار پیشرفت شما را دریافت و محاسبه و به گوشی موبایلتان انتقال دهد.

شما می توانید تمام اطلاعات از قبیل میزان کالری سوزانده شده در بدنتان یا تعداد قدم هایی که در هنگام راه رفتن یا دویدن برداشته اید را به شما ارائه دهد.


اطلاعات مربوط به زمان خواب اینکه شخص چه زمانی به خواب رفته و چه زمانی از خواب بیدار می شود را ذخیره می کند.

و می توان تنظیم کرد که چه ساعتی توسط ویبره شما را از خواب بیدار کند.

دریافت تمام این اطلاعات از طریق سنسورهای موجود در دستبند انجام می شود.

Lifelog می تواند بگوید که شما در روز با دستگاه خود چند عکس گرفته اید، چند دقیقه را در اینترنت صرف مرور صفحات وب کرده اید، چند دقیقه فیلم دیده اید، چند دقیقه بازی کرده اید، چند دقیقه در شبکه های اجتماعی بوده اید و در نهایت چند دقیقه مطالعه کرده اید.

قطع و وصل کردن موزیک در حال پخش و یا رفتن به آهنگ بعدی توسط این دستبند به راحتی امکان پذیر است.

یکی از جالب ترین و کاربردی ترین ویژگی ها هنگامی ست که فاصله ی شما با موبایلتان بیشتر از حدود 10 متر شود، شروع به ویبره زدن می نماید. این قابلیت به کاربر این امکان را می دهد تا اگر تلفن هوشمند خود را در جایی فراموش کرد، به سرعت متوجه شده و برای یافتن آن اقدام نماید.

و حالا اجزای اصلی دستبند هوشمند سونی SWR10 به دو بخش هسته و بند خلاصه می شود.

هسته پردازشی به عنوان قسمت اصلی و مغز پردازشی این دستگاه محسوب می شود.این Core به ضخامت 7.8 میلیمتر و به وزن 6 گرم است. این هسته به همراه بند آن 21 گرم وزن دارد.

بند آن نیز بسیار انعطاف پذیر و سبک است به طوریکه شما در طول شبانه روز با داشتن چنین دستبندی بر روی مچ دستتان اصلا احساس خستگی و سنگینی روی مچ دست نخواهید کرد. همچنین این بندها

به راحتی جدا شده و می توانید از رنج و تنوع رنگی بسیار شیکی که سونی در اختیار شما قرار داده است، استفاده کنید.

اسمارت باند SWR10دارای یک باتری با ظرفیت ۳۵ میلی آمپر ساعت است. این حجم باتری می تواند تا حدود 5 روز کار کند.

برای شارژدستبند هوشمند تنها کافی است تا Core را از طریق کابل Micro-USB به پریز برق و یا پورت کامیپوتر متصل نمایید. بعد از حدود یک ساعت شارژ کامل شده و می توانید از اسمارت باند استفاده کنید.

ارتباط این دستگاه به گوشی موبایل از طریق NFC و یا بلوتوث امکان پذیر است البته به یاد داشته باشی که سیستم عامل اندروید گوشی و یا تبلت شما حتما بایستی 4.3 به بالا باشد.


منبع :بررسی دقیق اسمارت باند سونی مدل SWR10
 
بالا