برگزیده های پرشین تولز

دانلود Dropbox 3.0.2.6 نرم افزار آپلود و اشتراک فایل دراپ باکس برای اندروید

Obka

Registered User
تاریخ عضویت
6 جولای 2010
نوشته‌ها
3,126
لایک‌ها
125
محل سکونت
تهران
جدید ترین نسخه بدون تبلیغات کلاینت Dropbox اندروید

معرفی سرویس Dropbox : این روزها واژه “cloud storage” یا “ذخیره سازی ابری” دیگر عبارت نامأنوسی نیست و روز به روز به تعداد افرادی که از این سرویس ها استفاده می کنند افزوده می شود. رقابت بین شرکت های ارائه کننده ذخیره سازی ابری باعث بهبود کیفیت و افزایش فضای در دسترس این سرویس ها شده است. یکی از سرویس های ذخیره سازی ابری Dropbox است که امکان ذخیره سازی ۲ گیگابایت داده را در فضای مجازی فراهم می آورد.

علاوه بر قابلیت آپلود فایل ها از طریق وبسایت و دسترسی به آن ها از مکان های مختلف، کاربران می توانند نرم افزار ویژه آن را بر روی کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه نصب کرده و از طریق نرم افزار فایل ها را بر روی فضای شخصی قرار دهند. امکان همسان سازی (synchronize) فایل ها بر روی دستگاه ها وجود دارد. یعنی بعنوان مثال اگر فایلی را از طریق نرم افزار تلفن همراه آپلود نمایید، به محض اجرای نرم افزار در کامپیوتر شخصی آن فایل بر روی کامپیوتر دانلود شده و در پوشه ویژه نرم افزار قرار می گیرد و بالعکس.

توسط برنامه Dropbox اندروید می توانید به راحتی به فضای دراپ باکس خود دسترسی داشته باشید و از فایل های خود نسخه پشتیبان دائم تهیه کنید.
ویژگی های نرم افزار :

  • با این برنامه همیشه فایلهایتان را همراه دارید حتی وقتی گوشی همراهتان نیست .
  • قابلیت به اشتراک گذاری فایلهایتان با بقیه دوستان و فامیل
  • قابلیت ذخیره اتوماتیک فایلهای ضمیمه ایمیلهایتان
  • قابلیت ویرایش فایلهای مستند شما در این برنامه

دانلود با لینک مستقیم
رمز در صورت نیاز: Apktops.ir
 
بالا