برگزیده های پرشین تولز

تور کیش قسمت پنجم با کیش نتس

arash_amini44

Registered User
تاریخ عضویت
14 اکتبر 2009
نوشته‌ها
1,992
لایک‌ها
186
محل سکونت
تهران
تور کیش قسمت پنجم با کیش نتس


تور قسمت های قبلی راجب نکات مختلفی از کیش صحبت شد که عبارت بودن از تور لحظه آخری کیش یا سوئیت های کیش و …که تو قسمت های مختلفی راجبشون صحبت شد که در انتهای مطلب آدرس همه قسمت ها رو میزارم که بتونید از تور ارزان و با کیفیت کیش خودتون لذت ببرید.

حالا بریم سراغ تور کیش قسمت پنجم که می خوام در مورد اقامت در کیش و نحوه اسکان در این جزیره زیبا صحبت کنم.


تور کیش قسمت پنجم

تور کیش قسمت پنجم
خیلی از افرادی که دنبال سفر و تور کیش هستند می پرسن میشه که تو کیش چادر زد؟واقعیت اینه که نه.مگر این که شرایط ویژه ای پیش بیاد که اجازه بدن.در کل میشه گفت اجازه چادر زدن برای مسافران برای اقامت در کیش وجود نداره مگر این که جایی رو توسط شهرداری کیش تعیین کنن که مسافران برن اونجا که این هم خیلی بعید هست.

یکی از ویژگی های بسیار خوب کیش اینه که هتل های بسیار زیادی داره که می تونه هر سلیقه ای رو جلب کنه.مثلا میشه به هتل های بسیار گران کیش و اعیان کیش اشاره کرد که در بعضی موارد هزینه هر شب اقامت اون ها به چند میلیون هم میرسه که امروز سر صحبت ما راجب این هتل ها نیس.

هتل های 5 ستاره به نسبت ارزان قیمتی هم در کیش هستند که می شه هم از امکانات بسیار زیادی استفاده کرد هم قیمت اون ها ب نسبت هتل های که در بالا گفتم خیلی بهتره.نوع سوم هتل های کیش ،هتل های 4 ستاره هستند که میشه گفت خیلی من دوسشون دارم چون همه جور امکاناتی تقریبا دارن و قیمت اون ها هم مناسب هست.حالا شاید بگید پس قیمت ها رو نمی گی ؟ باید در جواب این دوستان باید بگم که قیمت ها متغییر هست و شما برای استفاده از تور کیش می تونید با شماره من 09128928651 تماس بگیرید تا قیمت به روز رو بهتون بگم و از شنیدن صدای شما هم خیلی خوشحال می شم.

در مورد بقیه هتل ها تو قسمت های دیگه صحبت می کنم.یه ذره مونده بود آدرس قسمت های دیگه مجموعه سریالی کیش رو واستون نزارم آدرس قسمت های دیگه به این صورت هست که تور کیش قسمت اول ،تور کیش قسمت دوم ،تور کیش قسمت سوم و قسمت چهارم هم که تور کیش قسمت چهارم امیدورام تا اینجا از ما راضی بوده باشید.سوالی داشتید تو قسمت نظرات بگید حتما جواب می دم.امیدوارم از تور کیش قسمت پنجم راضی بوده باشید.شاد باشید.
 
بالا