ArashMiniStar
Registered User
هنوز نخریدین ؟ :|
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
نه والله داداش :|هنوز نخریدین ؟ :|
Sent from my C6903 using Tapatalk
خو چرا اینقد دست دست میکنیننه والله داداش :|
نه اینطور نیست.تسم تایم 206 300 تومن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم هفته پیش تسم تایم goodyear با تسمه دینام کره ای برای v8 گرفتم 120 تومن.نه اینطور نیست.
من هفته پیش برا تیپ5 تسمه تایم پاورگریپ گرفتم 100 تومن.با نصب 150 شد.تازه اگه دایکو میبستم کل هزینم 110 اینا میشد.
و اما خطاب به استارتر تایپیک:
تا 22 میشه 206 خوب گیر آورد و اصلا دنبال پراید و ماشینای مدل بالا نرو.البته باید وقت بزاری و بگردی.
من قبل اینکه 206 بگیرم پراید هاچبک داشتم واقعا آشغال بود.تازه من مدل 84 داشتم که نسبتا قطعاتش از امروزیا بهتره.واقعا 206 ماشین خوبیه و رانندگی باهاش لذبخشه.آپشن و امکاناتش هم که دیگه نسبتا به پارس و 405 سی سال پیش خیلی بهتره.
آرش جان ظاهرا شما 206 بازی !!!حتی کیت تسمه 206 زیر 200 ه
Sent from my C6903 using Tapatalk
اتومات صندوقدارشوداشتیم (V9) گیربکسش تنبله لامصب ولی خداییش 21تومن دوررنگشوبالاخریدی!!! مدل84نقره ای با140هزارکارکردتیپ6میگفت19تومن خرداد94هیشکی نمیخرید بنگاهی که حرف از14-15میزد آخرش خودش سوارشد هنوز هم داره ماشینوسلام دوست عزیز بنده برادرم شغلش خرید و فروش ماشین هست و به لطف عشق ماشین ارثی از پدر تا پسران ماشین زیاد عوض میکنیم سنم هم کم نیست که بخوام رو جو یا تعصب نظر بدم
تو رنج قیمتی که مد نظرت هست من این مدل ماشینارو حداقل 6 ماه داشتم: پرشیا معمولی . 206 تیپ2 و 5 و 6 . ال90 . زانتیا . پرشیا elx . پراید
فرمایش دوستمون که فرمودن بستگی به نوع استفاده داره کاملا درسته اگر شخص بی حوصله و فقط می خواد یچی باشه کارشو راه بندازه پراید ولی توروخدا سرعتشو به 70 کیلومتر محدود کنه یا تا حد امکان کاهش ارتفاع اصولی و استفاده از لاستیک پهن و تقویت ترمز
اما اگر می خواد لذت ببره داستان متفاوته! سمت پرشیا معمولی که نرو زیاد جالب نیست از 20 هزارتا یدونه 86 داشتم سال 87 تا 80 هزارتا ظاهر خوبی داره اما شتاب و کشش شرمندت میکنه و تابستونام ترجیح میدی کولر نزنی رسما راه نمیره دیگه مصرف بنزینم که نگو و از 70 هزارتا مال من خرجای بیخودش شروع شد! یک ماه هم بدون تعمیرگاه نمیشد!! elx رو زیاد نداشتم اما تفاوت اونقدری ک فک کنی مثل زانتیاس بهیچ وجه نداره
زانتیا خوبه ولی دیگه به این قیمت تمیزش گیر نمیاد و اکثرا هیدرولیک هاشون احتیاج به تعمیر داره اگه هزینش رو داری برو سمتش
ال 90 رو اگه با ظاهرش و موقعیت قرارگیری راننده و دید کم اینه هاش میتونی کنار بیای ماشین فوق العاده سگ جون و کاری که به موقع ابو روغن بزنی حالا حالا بی دردسر از 60 هزار تا 120 داشتم و الان هم دست مادر هست تو کل این مدت فقط یه ذغال استارت و یه اورینگ فیلتر روغن روش عوض کردم اما به شخصه با اون موارد اول کنار نیومدم مخصوصا که قدم هم بلنده
اما ماشینی که هنوز دارمش و واقعا دلم نمیاد بفروشمش 206 تیپ 6 مدل 83 واقعا ماشین با کیفیتی هست و واقعا دست ایران خررو به این مدلاش نخورده من این ماشینو با 198 هزار کارکرد و دور رنگ بدون ضربه خریدم 21 تومن و 4 تومن خرجش کردم ( البته خرج رینگ و لاستیک و سیستم تعلیق اسپرت بیشترش بود فقط 600 تومنش خرج فنی بود ) به هرکی میگم این ماشین 25 پام در اومده اول مسخره میکنه ولی وقتی میشینه کنار دستم ساکت میشه میگه نمیفروشیش؟! همین امشب بعد از مدت ها نشستم پشت ال 90 احساس کردم پراید نسبت به اون! با اینکه موتور هر 2 1600 و تکنولوژی تندر بروزتره بازم اون چیز دیگست با تندر 120 تا بری احساس 150 تا بهت میده و بخاطر طراحیش صدای باد رو تمام مدت داری با اینکه مونتاژ و صدا گیریش خیلی بهتر از پرشیاست اما با 206 احساس میکنی داری 90 تا میری نگاه میکنی میبینی 130 تاست و در سکوت و ارامش کامل ( با اینکه مال من کپ 1 انگشت رو لاستیکه خیلی نرمتر از تندر ) . من یه مزدا3 87 هم دارم گیربکس 206 به نرمی همون دنده میده ( مراقب خراباش باش که مثل روز اول نمیشه ) و حتی هیجان گیربکس 206 بیشتر از مزداست و واقعا هوشمنده
صحبت رو کوتاه کنم پیشنهاد من اینه: 206 تیپ 6 مدل 83 و 84 با گیربکس تیپ3 اروپایی ( از رو جا پیچ کارتر روغنش میشه تشخیص داد ) با کروز کنترل و ای سی یو فابریک و دریچه گاز برقی بدنه هم بدون ضربه بودنش مهمه . مصرف میانگین واقعی صدی 7.5 تا 8 هزینه نگهداری: روغن و فیلتر روغن هر 7000 تا ( توتال 10w40 ) حدود 70.000 تومن . فیلتر بنزین اصلی هر 20.000 تا به 35 تومن . تسمه دینام اصلی با ضمانت 1 ساله 65 تومن . تسمه تایم هر 80.000 تا ( هنوز عوض نکردم ) . شیر برقی گیربکس ( اروپایی ها شیربرقی مگان میخوره به دونه ای 140 تومن معمولیاش شیربرقی ایرانی میخوره به دونه ای 240 تومن!!! ) هر 80.000 تا 100.000 بستگی به استفاده فقط بازم تاکید میکنم تو این ماشین سالم بودن گیربکس خیلی مهمه