برگزیده های پرشین تولز

خرید مستقیم محصولات و مواد غذایی سالم و ارگانیک از کشاورزان و تولید کنندگان

فترمه

Registered User
تاریخ عضویت
19 آپریل 2014
نوشته‌ها
519
لایک‌ها
290
دوستان عزیز پرشن.تولز به اطلاع تون می رسونم که سایت و بازارچه اینترنتی اُرکامی به نشانی http://www.orkami.com که تقریبا به تازگی راه اندازی شده یک بازارچه اینترنتی است که تولید کنندگان و فروشندگان، محصولات مختلف و از جمله تولیدات کشاورزی و مواد غذایی سالم و ارگانیک خود را بصورت مستقیم در اختیار مراجعان و مشتریان بازارچه قرار می دهند و خریداران هم میتونند محصولات مورد نیاز خودشون رو مستقیم و آنلاین از تولید کننده بخرند، پول اون را الکترونیکی پرداخت و سفارش خودشون رو در آدرس دلخواه دریافت کنند.

بنابراین اگه میخواهید که زندگی سالمتری داشته باشین و دنبال مواد غذایی سالمتر و طبیعی تر هستین و از طرفی میخواین که این محصولات رو با قیمت و کیفیت بالاتر و مستقیما از تولید کننده ها بخرید، میتونید به سایت ما سر بزنید. شما در سایت ما میتونید تولید کنندۀ آن چیزی رو که میخرید بشناسید و کاملا با اون آشنا بشید.

دوستان همونطور که گفتم این سایت نسبتا تازه راه افتاده و ما همچنان در حال پیدا کردن و مذاکره با کشاورزها و تولید کننده های چنین محصولاتی هستیم که بیان محصوصلات خودشون رو در سایت ما عرضه کنند. البته اگه خود شما هم محصولی برای عرضه و فروش در این سایت داشته باشید از همکاری با شما استقبال میکنیم.
 
بالا