برگزیده های پرشین تولز

کلوب هواداران رئال مادرید

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
شب جادویی ” گرت بولت “

مرجع خبري رئال مادريد : هواداران رئال مادرید دستها را روی سرشان گذاشتند . بارسایی ها همین طور . رئالی ها از فرط خوشحالی و بارسایی ها از فرط غم . این واکنش ها به یک صحنه تاریخی بود . فراتر از گلی که جام را تعیین کرد . گرت بیل یکی از زیباترین حرکات تاریخ را رقم زد . یک استارت به یاد ماندنی که با تمام کنندگی عالی خودش همراه بود . یک گل برای ثبت در تاریخ .

رئال پس از گل تساوی بارسا به شوک رفته بود . به نظر می رسید که کار به وقت اضافه کشیده می شود . کوئنت رائو ، توپ را از عقب فرستاد . بیل از جلو استارت زد و با سرعت راه افتاد . دقیقه 84 بود و به نظر می رسید که او نای دویدن نداشته باشد . اما بیل ، یا بهتر بگوییم اوسین بیل کار خودش را کرد . هیچ کس هم نتوانست مهارش کند . سرعت لحظه ای گرت بیل 34 کیلومتر بر ساعت بود .

بارترا دو متر جلوتر بود اما گرت به سمتش امد . مدافع بارسا او را هل داد و از زمین بیرونش کرد . اما گرت با پاهای آتشین خود راه افتاد و استارت بی نظیری زد . این نمادی از پتانسیل بی نظیرش بود که 60 متر را در پنج ثانیه دوید و این گونه به توپ رسید . او توپ را گرفت ، استپ کرد و از میان پاهای پینتو رد کرد . بیل توانست مهمترین حرکت دوران فوتبالش را رقم بزند .

او پس از آن به سمت هواداران بارسلونا رفت که ساکت بودند و به جشن و خوشحالی پرداخت . دیگر کسی حق نداشت که برای کم شمردن ارزشش او را با نیمار قیاس کند .

لبخند فلورنتینو در جایگاه ویژه هم مشهود بود . او به اطرافیانش گفته بود :” بیل را برای چنین فینال هایی خریدیم . ” حالا به نظر می رسد که این استارت 100 میلیونی ، کاملا ارزشش را داشته باشد .

بیل بیستمین گل فصلش را زد . در این بازی چهار موقعیت داشت . دو تا در اول بازی بود و دو تا در نیمه دوم . هواداران نگران بودند و در خلال بازی به تکروی هایش انتقاد داشتند اما او همه را ساکت کرد . در پایان بازی می شنید که برای اولین بار هواداران صدایش می زنند . راموس را بوسید و ایارا بغلش کرد . په په و بنزما هم به او تبریک گفتند .

گرت بدین ترتیب دوئل 200 میلیونی را از نیمار برد . جدالی میان بازیکن ولزی و نیماری که در نیمه اول محو بودند . بازیکن رئال در نیمه اول دو موقعیت را خراب کرد و زیاده از حد تکروی می کرد . روی اولی اشتباه خودش بود و دومی را هم ماسکرانو عالی دفع کرد .

در نقطه مقابل ، نیمار چیزی برای ارائه نداشت . پس از ناکامی در اولین دوئلش با راموس در دقیقه 11 شیرجه زد و سعی کرد ماتئو را فریب بدهد . پس از آن در مقابل کوئنت رائو خود را قربانی جلوه داد و داور توجهی به او نکرد . پس از آن با په په درگیر شد و هر دویشان کارت گرفتند . نیمار تقریبا هیچ تاثیری در جریان بازی نداشت اما این گرت بیل بود که در پایان بازی نشان داد که چه بازیکن قابل اتکایی است .

گرت بدین ترتیب تبدیل به هفتمین بریتانیایی گلزن تاریخ الکلاسیکو شد . نفرات قبلی بدین ترتیب بودند : جانسون ، کونینگام ، آرچیبالد ، لینه کر ، مک مانامان و اوون .
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
معجزه گرت بیل : 59.1 متر در 7.07 ثانیه !

مرجع خبري رئال مادريد : ژابی آلونسو در پایان بازی گفت که هرگز گلی مثل گل گرت بیل را ندیده است . حالا کواترو نشان داد که بازیکن ولزی یک رکورد اعجاب انگیز را روی این گل زده است : او شش ضربه به توپ زد ، پنج بار لمس توپ و یک شوت .

آمار بیل بی نظیر است : 59.1 متر در 7.09 ثانیه . یعنی سرعتش 8.39 متر بر ثانیه بوده است . او حتی به محوطه فنی تاتا مارتینو هم وارد شد . او پس از چنین استارتی آن هم در دقیقه 85 بازی توپ را از میان پاهای پینتو وارد دروازه حریف کرد .
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
گرت بیل :” این مهمترین گل دوران فوتبالم بود “

مرجع خبري رئال مادريد : گرت بیل یک تنه رئال را به فینال کوپا رساند . با یک فینال 60 متری باور نکردنی .

ستاره فینال با گل یب نظیرت بودی . چطور توانستی ان استارت را بزنی ؟

چند وقت پیش گل مشابهی با ولز زده بودم . باید از بیرون زمین می دویدم و بارترا را می گرفتم که بالاخره موفق شدم . خوشبختانه گل فینال روی این صحنه ایجاد شد . فقط روی توپ تمرکز داشتم و برایم فرق نداشت که از چه مسیری . شاید مرا بلوکه کردند و هل دادند اما موفق نشدند . به عقب نگاه نکردم تا ببینم چه کسی دنبالم می کند . فقط روی توپ تمرکز داشتم .

این گل ، باعث اولین جامت در رئال شد…

حس بی نظیری بود . این اولین جامم در رئال است و امیدوارم جامهای دیگری در راه باشند . زدن این گل و کسب قهرمانی بی نظیر بود . خوشحالم اما فکر می کنم که هنوز می توان چیزهای بیشتری برد .

فینال را چطور دیدی ؟ تا زمان گل بارترا بازی را در کنترل داشیتد اما بعدش مشکل ایجاد شد .

شخصیتمان را نشان دادیم و پس از تسایوئ شرایط را برگردانیم . مسلما این ضربه مشکلی برای ما بود .

قبل از صحنه گلت ، یک گل دیگرت به علت خطا روی پینتو مردود شد . ماتئو اشتباه کرد ؟
راستش زیاد مطمئن نیستم . تکرار صحنه را ندیده اما این دیگر گذشته است و مهم نیست .

مهمترین گل دوران فوتبالت بود ؟

بله ، احتمالا بله.

وقتی گل زدی چه به ذهنت آمد ؟
حقیقتا به هیچ چیز فکر نکردم . حالا دارم خوشحالی می کنم و از این لحظه لذت می بم . امیدوارم که در سالهای آتی که به عقب نگاه می کنم به این لحظه به عنوان یک لحظه بزرگ فکر کنم .

این جام برایت چه مفهومی داشت ؟
همیشه طرفدار رئال بودم و به همین خاطر برای بردن جامها به این جا آمدم . خوشحال هستم .

حالا نوبت بایرن است و این پیروزی کمکتان می کند .
مهم این است که کم نیاوریم و ثابت قدم باشیم . بایرن تیم بزرگی است . باید همان طور که می توانیم به بازی نگاه کنیم .

با این عملکرد منتقدان را ساکت کردی ؟
نگران حرف مردم نیستم . برای من مهم است که روی ابزی خودم تمرکز کنم و کمترین فشار ممکن را تحمل کنم . از عملکردم رضایت دارم .

پس از بازی کریستیانو را بغل کردی ، چه گفت ؟
تبریک گفت . خیلی خوشحالم . یک تلاش بی نظیر را داشتیم . همه سخت تلاش کردیم و لیاقتش را داشتیم . تلاش بی نظیری به عنوان یک تیم بود و خوب بازی کردیم .

هواداران در مستایا با پیروزی مقابل بارسا لذت بردند .
این پیروزی مفهوم زیادی برایشان داشت و به ما کمک کرد . جو بی نظیری بود . تیم خیلی عالی بود . این یک شب عالی بود .
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
ماموریت جدید : بازگشت به سیبلس

مرجع خبري رئال مادريد : “امیدواریم این اولین جام فصل باشد ” این جمله برخی بازیکنان رئال پس از قهرمانی کوپا بود . رختکن جاه طلب است و نمی خواهد به این جام اکتفا کند . حالا لالیگا و چمپیونزلیگ مانده است . اگر رئال هر دو را ببرد می تواند سه جامه شود که برای اوئین بار در تاریخش به این رکورد می رسد.

تیم آنجلوتی جشن کوپایش را کوتاه کرد و حالا همه نگاه ها به سه جامه است . رئال در تاریخ 112 ساله اش هرگز چنین دستاروی نداشته و امسال امیدورا است که رکورد بشکند .

راموس گفت :” امیدواریم باز هم برای جشن گرفتن به سیبلس بیاییم . ” ایکر گفت :” امخیدوارم ، حس می کنم و عزم دارم که دوباره در این جا باشم . ” آربلوا گفت :” جامی بود که به عنوان اولین جام فصل منتظرش بودیم چرا که هنوز خیلیم انده است و بازیهای دیگری داریم . ” کریتسیانو هم گفت :” تبریک می گویم اما هنوز دو جام مانده است . ”

قرار بعدی رئال در چمپیونزلیگ است . رئال در لالیگا استراحت می کند . بایرن حریف نیمه نهایی است . بازی رفت در برنابئو چهارشنبه آینده خواهد بود . رئال می خواهد نتیجه خوبی بگیرد تا با خیالی راحت تر به مونیخ می رود . هیجان دهمین چمپیونزلیگ در قلب مادریدیسموها کاملا وجود دارد .

لالیگا ماموریت دیگر تیم آنجلوتی است . رئال در رده دوم است و منتظر است تا اتلتیکو حدقال چهار امتیاز از دست بدهد . بازیهای رئال با اوساسونا ، والنسیا ، وایادولید ، سلتا و اسپانیول هستند . رئال 15 امتیاز می خواهد تا 94 امتیازی شود . اتلتیکو باید حداقل چهار امتیاز از دست بدهد : در مقابل الچه ، والنسیا ، لوانته ، مالاگا و بارسلونا .
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
یادداشت وارده /”سپید , زیباترین است !”

1- بزرگ ترین جشن فوتبالی جهان در حالی داشت آغاز میشد که نصف لشکر رئال با کت و شلوار آمده بود ! به همین دلیل بود که کاتالان ها جام را در دستان خود می پنداشتند و فریادِ « تا سه نشه بازی نشه » ی شان گوش دنیا را کر کرده بود . اما هیچ دلیل و منطقی وجود ندارد که بگوید : سکه ای که دو بار پشت سر هم خط آمده بار سوم هم حتما خط خواهد آمد ! اینگونه هم نشد…و شیر آمد . یا بهتر است بگویم شیر ها آمدند . شیر هایی که با اینکه زخم خورده بودند اما دندان هایشان هنوز هم تیز بود …

2- یکی از آنها رومن بود . کسی که نه هیکلش شبیه به شیرها بود و نه آنقدر گنده شده بود که جلوی اینیستا و مسی قد علم کند … ولی کرد …و دنیا را انگشت به دهان گذاشت. وقتی آبی اناری ها مالکیتِ عزیز تر از جانشان را دو دستی چسبیده بودند , ایسکو وارد کادر شد . توپ رو از مقابل آلوز برداشت و در صدم ثانیه بهترین تصمیم ممکن را گرفت . با یک پاس کاری کرد که خط هافبک بارسلونا با 60 پاس نمی تواند بکند !

ایسکو نه اینیستای ثانی است و نه سیدورف . ایسکو خودش است . وقتی داشت تعویض میشد , ژابی به گونه ای او را در آغوش گرفت که انگار گل زده است . اما او گل نزده بود . کارِ او به مراتب فراتر از گل زدن بود .

3- این نبردِ سراسر هیجان , فقط دو فوق ستاره را کم داشت . حضور کریستیانو و مسی می توانست جذابیت را به اوج برساند , ولی حیف !!!

رئال برای دومین بار بدون کریستیانو مقابل بارسا ایستاد و بازم فاتح نبرد شد . آنهایی هم که لوس بلانکوس را در کریستیانو خلاصه می کردند بالاخره فهمیدند که عظمت و اقتدار را نمیشود در چیزی خلاصه کرد !

در پایان بازی کریستیانو , درحالی که چهره اش زیر سایه ی لبه ی کلاهش ناپیدا بود , به سمت مسی رفت و به او خسته نباشید گفت . بررسی عملکرد لیونل در 3 بازیِ مرگ و زندگی اخیر بارسا , کاملا نشان می دهد که او لایق و شایسته ی این « خسته نباشید » ها است !

4-بازیکن 140 ملیونی زمین خورد . دستش را گذاشت روی صورتش و به گریه و زاری افتاد . به داور خیره شد . اما افسوس که ماینکویی در کار نبود ! بازیکن 140 ملیونی با کله رفت توی صورت په په ! و باز هم زمین خورد . بلند شد و کارت زرد را مقابل چشمانش دید . تعجب کرد و باز هم زمین خورد ! بازیکن 140 ملیونی مثل همیشه بود : هیچ !

با این حال انتظارات را برآورده کرده بود . او خوب بود . او عالی بود . محجوب و دوست داشتنی بود !

کمی آن طرف تر بازیکن 100 ملیونی قرار داشت . کسی که انتظارات را برآورده نکرده بود . گل هایش را در مقابل تیم های گمنامی مانند یووه و دورتموند به ثمر می رساند و دربازی های بزرگ محو بود ! او انتظارات را برآورده نکرده بود , هت ریک مقابل وایادولید که کاری نبود !

به دلیل همین انتظارات , وقتی در دقیقه 85 توپ را وسط زمین به او سپردند , باید کاری میکرد که انتظارات برآورده شود . باید کاری می کرد که پیمان خان هم راضی باشد ! پس توپ را برداشت و برد . طفلک بارترا ! که در گرد خاکی که با بیل به پا شد خاک شد . گرت بدون اینکه به پشتش نگاه کند فقط تاخت . دقیقا مثل یک بازیکنِ « فوتبال آمریکایی » ! وقتی به آخر خط رسید , برگشت و دنیایی که پشتش جا مانده را تماشا کرد ! آبی اناری ها روی زمین پخش و پلا شده بودند و چند مرد سپید پوش با مشت هایی گره کرده داشتند به او نزدیک می شدند . اما او متوقف نشد . دوید و دوید … و در جایی آرام گرفت که کریستیانو 3 سال پیش گرفته بود ! به نظر می رسید همه از جادوی گرت راضی هستند , حتی پیمان یوسفی !

5- بعد از گل گرت همه ی مستایا پرچم سپید در دست گرفت . گروهی برای افتخار و گروهی دیگر به نشانه ی تسلیم ! سوت داور هم تیر خلاص امید های کاتالان ها بود . دنیا دنیای مادریدیسمو ها بود . وقتی که ایکر در جایگاه ویژه , جام بر دست فریاد قهرمانی سر داد , خوان کارلوس بهتر از هر کس دیگری میدانست که پادشاه راستین اسپانیا کس دیگری است !

همه ی آنهایی که در عکس دست جمعی پایان بازی بودند شایسته ی تقدیرند . از فابیویی که چمدان بر دست , بهترین بازی هایش را به نمایش می گذارد تا مودریچی که هیچ وقت کمتر از « عالی » بازی نمی کند ! از راموس و په په , که هیچ کس دیگر جرات نمی کند در شعاع 10 متری شان بپلکد تا پیرمردی که با لپ های گل انداخته اش تیکی تاکا را به سخره گرفت !

به افتخار این پرچم سپید … به افتخار شکوه و ظرافتِ رنگ های زرد و بنفش در کنار یکدیگر …به افتخار تیمی که به زندگی مان معنی بخشید …به احترام کسی که پایه ی این تیم

…را , این زندگی را , نهاد…به افتخار خودمان … که در هر چیزی هم بد سلیقه باشیم , در انتخاب این رنگِ پاک , بهترین سلیقه را به خرج داده ایم
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
تصاویر : په په ، آربلوا ، ژابی و تماشای بسکتبالیست ها !

مرجع خبری رئال مادرید : په په ، آربلوا و ژابی خود را به بازی تیم بسکتبال رئال و المپیاکو رساندند که رئال این بازی را برد . په په پیراهن سرجیو یوی ، بازیکن تیم بسکتبال رئال را به تن کرده بود .


1397757022_054509_1397760796_album_grande.jpg
1397757022_054509_1397760736_album_grande.jpg


1397757022_054509_1397760661_album_grande.jpg
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
ستایش مطبوعات بین المللی از گرت بیل ، ” آقای 100 میلیونی”

مرجع خبري رئال مادريد : مطبوعات بین المللی ، گرت بیل و درخشش بی نظیرش را عامل پیروزی رئال مادرید در مقابل بارسا در فینال کوپا دانستند .

اکیپ :” شاید برخی بگویند که قسمت بوده است . اما گرت بیل ، کوپا را به رئال داد ، آن هم با یک گل بی نظیر در فینال مقابل بارسلونا . بازیکن ولزی که در آخر تابستان آمد خوش درخشید . نیمار در دقایق پایانی فرصت داشت تا بازی را به وقت اضافه بکشاند اما فرشته کاسیاس توانست کاخ سفید را نجات بدهد . ”

ال پایس :” یک جرقه کوپا را تعیین کرد . در مستایا ، اوسین بولت اما با رنگ پوست سفید و با ملیت ولزی توانست که تاج را به رئال مادرید بدهد . مسلما این فینال به خاطر استارت خارق العاده بیل به یاد می ماند که در حالی که همه منتظر وقت اضافه بودند ، تماشاگران را مبهود ساخت . او با یک استارت 50-60 متری المپیکی گل زد . حتی از خط کناره زمین هم بیرون رفت اما در دوئل با بارترا توانست که به او غلبه کند و توپ را از میان پاهای پینتو وارد دروازه حریف کند . ”

گاتزتا دلوا اسپورت :” سوپر بیل ، بارسا را شکست داد . فینال والنسیا با کار هنری بازیکن ولزی در دقیقه 85 تعیین شد . این بازیکن دو بار نزدیک گلزنی بود . در فاصله بیست دقیقه به پایان ، بارسا نتیجه را به تساوی کشاند . اغما رئال با جرقه آقای صد میلیونی وارد بازی شد . کسی که در فاصله پنج دقیقه به پایان ، گلی استادانه زد که کلاس و قدرتش را نشان می دهد . بازیکن ولزی 50 متر به سمت چپ دوید و گل زد . جواهری که با جدیت غول وارش بازی را تعیین کرد . ”

کوریره دلوا اسپورت :” در چنین تجمع بزرگی در فینال ، این حسرت به وجود آمد که چرا گرت بیل در جام جهانی نیست . در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان اروپاست . گلی که به بارسا زد ، در تاریخ ثبت می شود . هفتاد متر بدون آن که نفس کم بیاورد دوید ، در پایان سه ضرب زد و شوت زد . بی نظیر بود . ”

بیلد :” رئال مادرید با استارت بی نظیر گرت بیل ، به قهرمانی رسید . رئال توانست که نوزدهمین قهرمانیش در کوپا دل ری را بدون حضور سوپر استاری مثل کریتسیانو رونالدو جشن بگیرد . گل تاثیر گذار بیل پس از یک استارت ازمیانه زمین به ثمر رسید . یک گل بی نظیر . یک استارت دیوانه وار . ”

دیلی میل :” بیل ، بارسا را زد . ستاره رئال مادرید ، مسی و یارانش را با یک گل تکنفره در اواخر بازی با استارت 65 یاردی ، دیوانه کرد . دیشب ، نشان داد که چرا رئال این قدر برایش در تابستان هزینه کرد . در غیاب کریستیانو رونالدو بهترین عملکردش را داشت . ”

گاردین :” قطار اکسپرس کاردیف ، در ساعت 23:12 راه افتاد و با کوپا دل ری برگشت . بیل ، اولین جامش را با رئال پس از یک استارت بی نظیر از میانه زمین برد .

ابولا :”بیل ، کریستیانو شد . بازیکن ولزی باعث شد که نبود کریستیانو حس نشود و یک استارت بی نظیر را از میانه زمین در نیمه دوم زد . او توانست که اولین جام فصلش را با یک حرکت بی نظیر کسب کند . ”

ای اس پی ان :” بیل ، تفاوت ایجاد کرد . بازیکن ولزی مهمترین گل دوران فوتبالش را زد و در شکست دادن حریف ف نقشی کلیدی داشت . گرانقیمت ترین بازیکن جهان یک گل بی نظیر را با یک استارت 50 متری به ثمر رساند . ”

اسکای اسپورتز :” درخشش تاثیرگذار بیل . در حالی که بازی رو به وقت اضافه بود ، توانست که بارترا را کنار بزند و توپ را وارد دروازه پینتو کند . بدین ترتیب یکی از بدترین هفته های تاریخ بارسا به پایان رسید . ”

اوله :” گرت از میانه زمین راه افتاد ، بارترا را جا گذاشت و توپ را از میان پاهای پینتو رد کرد . همین مدافع بارسا گل تساوی را روی یک کرنر زده بود . ”

ال موندو :” روز بدون کریتسیانو

با خوشی به اتمام رسید . بازیکن ولزی با پای چپش بی نظیر بود و با یک استارت 60 متری کاری کرد کارستان و توپ را از میان پاهای پینتو رد کرد . “
 

aliran93

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
646
لایک‌ها
684
" خبر روز درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو "

پزشکان باشگاه رئال مادرید تاکید بر این دارند که ستاره پرتغالی تیمشان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های چمپیونز لیگ مقابل بایرن مونیخ به میدان نرود.همچنین این اطمینان را میدهند که وی برای بازی با اوساسونا و بازی برگشت با بایرن مونیخ آمادگی 100 درصد خواهد داشت و هیچ مشکلی برای بازی های بعدی نخواهد داشت.



اگه نرسه کارمون خیلی سخت میشه...
 

mohammad1992

Registered User
تاریخ عضویت
7 فوریه 2013
نوشته‌ها
745
لایک‌ها
461
اول از همه تبریک به همه ی طرفداران
دیگه فکرکنم همه نکات مثبت رو گفتن
ولی باید فراموش نکنیم این بارسا کم کم باید ۴ تا به بالا می خورد اصلا از اون پاسها خبری نبود تازه به نظر من بارسا به جز اون چند ثانیه که مسی دریب کرد 10 نفره بود
وضع دفاع هم اصلا نمیشه گفت خوبه - ولی بالاخره انجلوتی یه بازی مهم رو برد- ان شالله بازی با بایرن رو ببریم
 

javadth

کاربر فعال پرشین تولز، همکار بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
28 جولای 2012
نوشته‌ها
13,898
لایک‌ها
15,987
محل سکونت
@takhfif_100
مثل اینکه همه در مورد ایسکو و بنزما هم نظر هستیم
شرط میبندم پرز رفته بیل رو بخره طرف گفته پول خورد ندارم بیا از این کلنگ ها ( ایسکو ) بردار اصل چینه

این شماره پرز رو کسی نداره ؟ 0937ش رو خاموش کرده
 

hadi1366

Registered User
تاریخ عضویت
10 ژانویه 2010
نوشته‌ها
3,488
لایک‌ها
610
بنزما بازیساز خیلی خوبیه ولی نباید پاشو توی 18 بذاره با اون همه بازیکن گلزن تیم اصلا احتیاجی به مهاجم کلاسیک نداره

راجع به ایسکو هیچ نظری ندارم با اون پاهای پرانتزیش یا اون موراتا که میخواد همش ادای رونالدو رو در بیاره بازیش به چش نمیاد ورمیداره کلشو واسه جلب توجه به شکل نورافکن در میاره:general607:
 

AMIR TERROREST

Registered User
تاریخ عضویت
17 دسامبر 2011
نوشته‌ها
4,073
لایک‌ها
4,884
" خبر روز درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو "

پزشکان باشگاه رئال مادرید تاکید بر این دارند که ستاره پرتغالی تیمشان در بازی رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های چمپیونز لیگ مقابل بایرن مونیخ به میدان نرود.همچنین این اطمینان را میدهند که وی برای بازی با اوساسونا و بازی برگشت با بایرن مونیخ آمادگی 100 درصد خواهد داشت و هیچ مشکلی برای بازی های بعدی نخواهد داشت.


اگه نرسه کارمون خیلی سخت میشه...

اهههههههههههههه دیگه شورش رو در آوردن هر روز میگن برا بازی بعدم نمیرسه
 

Bhrzk

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2005
نوشته‌ها
10,561
لایک‌ها
2,968
محل سکونت
توی جیب کوچولوت
1661336_10150566221399953_2520628838238315018_n.jpg


فعلا که داره تمرین میکنه و نوع تمریناتش هم جدی هست نه تمریناتی که واسه مصدومین میگذارند.
خدیرا هم داره جدی تمرین میکنه . جفتشون به بازی با بایرن برسند عالیه .
اون موفع مودریچ و ایسکو رو نیمکت میشینن ، خدیرا نقش ژابی رو پیدا می کنه و ژابی جلوتر میاد توی بازی سازی ها شرکت میکنه . دیماریا هم کنارشون . خیلی خیلی خیلی خوب میشه .
 

bahram_warrior

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2011
نوشته‌ها
1,991
لایک‌ها
3,326
محل سکونت
تهران
مودریچ تو زمین نباشه گردش توپ واقعا به مشکل میخوره...با هافبک دفاعی که نمیشه باریسازی کرد...اتفاقا اونموقع که خدیرا هنوز مصدوم نبود مشکل همین بود...ما واسه برد تو برنابءو میریم پس گل میخوایم با این هافبکهای دفاعی نمیشه کاری کرد...ژابی بیاد جلوتر فقط پاسهای 40-50 متری فوق العادش بسشتر میشه...خیلی تو بازیسازی نقشی نداره.
من باشم تا تیمم جلو نیفته خدیرا رو نمیارم تو زمین و فقط برای حفظ و تثبیت نتیجه دقیقه 70 به بعد میارمش.
Sent from my GT-I9300
 

aliran93

Registered User
تاریخ عضویت
3 آگوست 2012
نوشته‌ها
646
لایک‌ها
684
مودریچ تو زمین نباشه گردش توپ واقعا به مشکل میخوره...با هافبک دفاعی که نمیشه باریسازی کرد...اتفاقا اونموقع که خدیرا هنوز مصدوم نبود مشکل همین بود...ما واسه برد تو برنابءو میریم پس گل میخوایم با این هافبکهای دفاعی نمیشه کاری کرد...ژابی بیاد جلوتر فقط پاسهای 40-50 متری فوق العادش بسشتر میشه...خیلی تو بازیسازی نقشی نداره.
من باشم تا تیمم جلو نیفته خدیرا رو نمیارم تو زمین و فقط برای حفظ و تثبیت نتیجه دقیقه 70 به بعد میارمش.
Sent from my GT-I9300

نظر منم همینه.تنها بازیساز تیم مودریچه (فواصل کوتاه منظورمه)ژابی و راموس تو پاس های عرضی و طولانی استادن ولی تو پاس تو عمق و پاس های فانتزی تنها گزینمون مودریچه.خدیرا بیشتر نقش تخریبی داره بنظرم تو بازی سازی زیاد مهارت نداره.از آنجلوتی انتظار میره واسه بازی با بایرن 2 تا هافبک دفاعی و یه هافبک هجومی بچینه تو زمین که زوج ژابی ، مودریچ و دیماریا جلوتر از این دوتا محتمل ترینه.
خیلی خوشحالم رونالدو به تمرینات برگشته
 

Bhrzk

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
1 آگوست 2005
نوشته‌ها
10,561
لایک‌ها
2,968
محل سکونت
توی جیب کوچولوت
مودریچ تو زمین نباشه گردش توپ واقعا به مشکل میخوره...با هافبک دفاعی که نمیشه باریسازی کرد...اتفاقا اونموقع که خدیرا هنوز مصدوم نبود مشکل همین بود...ما واسه برد تو برنابءو میریم پس گل میخوایم با این هافبکهای دفاعی نمیشه کاری کرد...ژابی بیاد جلوتر فقط پاسهای 40-50 متری فوق العادش بسشتر میشه...خیلی تو بازیسازی نقشی نداره.
من باشم تا تیمم جلو نیفته خدیرا رو نمیارم تو زمین و فقط برای حفظ و تثبیت نتیجه دقیقه 70 به بعد میارمش.
Sent from my GT-I9300
خوب اشتباه شما همینجاست که فکر میکنید رئال برای گل زدن باید بره تو زمین در صورتی که توی بازیهای حذفی و خانگی همیشه واسه گل نخوردن میرن توی زمین .
رئال اول نباید گل بخوره بعد به فکر گل زدن باشه .
بازی 0-0 خیلی بهتر از برد 2-1 هست .
 

bahram_warrior

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2011
نوشته‌ها
1,991
لایک‌ها
3,326
محل سکونت
تهران
خوب اشتباه شما همینجاست که فکر میکنید رئال برای گل زدن باید بره تو زمین در صورتی که توی بازیهای حذفی و خانگی همیشه واسه گل نخوردن میرن توی زمین .
رئال اول نباید گل بخوره بعد به فکر گل زدن باشه .
بازی 0-0 خیلی بهتر از برد 2-1 هست .
من میگم اونجوری که با دورتموند تو رفت بازی کردیم درست بود...نتیجه هم گرفتیم...واسه 0-0 نرفته بودیم...درسته بایرن،دورتموند نیس ولی پارسال همین دورتموند حذفمون کرده بود...ما تیمی نیستیم تو آلیانس آرنا ببریم..

Sent from my GT-I9300
 
بالا