برگزیده های پرشین تولز

استادیویه خانگی (کارت صوت و میکروفون)

StreetBoy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سلام خدمت همه دوستان

خواهش می کنم از دوستان که من رو راهنمایی و کمک کنین.

من می خوام یکه Home Studio تقریبا حرفه ایی تا اونجا که در حد توانم باشه درست کنم.
کارم هم خوانندگی، خوندن و ضبط صدا هست (سبک کاریم رپ و هیپ هاپ هست) بیشتر کارم ضبط وکال هست.
چه کارت صوت و میکروفونی به درد کار من می خوره با توجه به این چیزهایی که گفتم!؟!؟
این نکات رو هم اضافه کنم که آهنگها در کامپیوتر وجود داره و آماده شده است و من فقط می خوام بخونم و صدام رو با بهترین کیفیت ممکن ریکورد کنم (تاکید می کنم که با بهترین کیفیت ممکن می خوام صدام ریکورد بشه) تن صدام هم نه زیر هست نه بم یک صدایی با تن معمولی، باز اضافه می کنم که در آهنگهای من فقط خواننده رپ نمی خونه بلکه در بعضی کارها و بعضی قسمتها خواننده پاپ هم که یا خودم یا کسه دیگه ایی هست وجود داره (80% رپ، 20% پاپ)، یعنی میکروفونی میخوام که هم صدای خواننده رو بصورت رپ هم پاپ به بهترین شکل ممکن ریکورد کنه، و نکته مهم اینه که تغییری در صدا بوجود نیاد یعنی خش صدارو میکروفون نگیره یا بم کنه یا هر چیزه دیگه، صدا رو با بهترین کیفیت و به همون شکلی که هست ضبط کنه.
هزینه ایی که برای کارت صوت می تونم بکنم تا 650 هزار تومن هست و برای میکروفون تا 200 تومن یا اگر نیاز به میکروفون بهتر با قیمت بالاتر باشه بیشتر هزینه می کنم.
نیاز دیگر من اسپیکر مانیتور یا هدفون مانیتور هست که لطفا بگین بهترین هدفون مانیتور که ارزونترین باشه چه مدل و چه قیمتی هست چون نمی تونم واسه هدفون زیاد هزینه کنم. یعنی هدفون معمولی نمی خوام هدفونی که مانیتور باشه ولی قیمت مناسبی هم داشته باشه.
درسته که در حال حاضر کار من فقط ضبط وکال هست ولی کارت صوتی می خوام که علاوه بر داشتن خصوصیت ضبط صدا با کیفیت بالا ورودیهایی داشته باشه که اگر من بعدا خواستم در آهنگهام ساز هم ریکورد کنم (گیتار-ارگ-درام-...) بتونم از این کارت صوت به راحتی استفاده کنم و قابلیت اتصال یا ریکورد سازها رو هم داشته باشه (میکروفون مورد نظر هم به همین ترتیب باشه) یعنی درسته از کارت صوت و میکروفون بیشتر انتظار ضبط وکال هست ولی در کنارش در آینده نیاز به ریکورد و ضبط ساز هم بوجود خواهد آمد.
ممنون از توجه همگی، لطف می کنین اگر من رو راهنمایی کنین.
 

StreetBoy

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 آگوست 2008
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
کسی نیست منو راهنمایی و کمک کنه؟؟؟؟
ممنون می شم.:rolleyes:
 
بالا