برگزیده های پرشین تولز

راهنمای خرید انواع تخت بیمارستانی

samiramehrabi

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 فوریه 2023
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
25
در خرید یک تخت بیمارستانی مناسب حتما به بد ساید آن یا حفاظ توجه داشته باشید. حفاظ ها می بایست از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد تا اگر بیمار قصد غلت زدن را داشت از افتادن بیمار جلوگیری کند و وزن آن را به خوبی تحمل نماید. نکته دیگر ارتفاع حفاظ تخت است. به دلیل استفاده بیماران از تشک مواج معمولا، معمولا بیمار از حد معمول بالا تر از تخت قرار می گیرد بنابراین باید ارتفاع حفاظ به صورتی باشد که مانع از افتادن بیماران شود.

تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک از جدید ترین نوع این محصول در بازار است که میتوانید آن را با قیمت مستقیم از تولید کننده خریداری فرمایید. تخت بیمارستانی تمام اتوماتیک جزئی از تخت های 4 شکن بوده و تمامی قطعاتی که در آن به کار رفته است با بالاترین کیفیت تولید میشود. از مهترین ویژگی های این تخت میتوان به امکان تغییر شیب متناسب با حالت بیمار اشاره کرد. امکان تغییر ارتفاع و طول عمر بسیار بالا از ویژگی های مهم مدل اتوماتیک به حساب می آید. با استفاده مناسب از آن می توان تا حد قابل توجهی به طول عمر آن اضافه کرد. فروش تخت بیمارستانی ساده و اتوماتیک با مناسب ترین قیمت در سایت خاکباز صدرا صورت می گیرد.

تخت بیمارستانی ساده یکی دیگر از انواع پر فروش این محصول است که طراحی آن به این شکل است که با کمک یک اهرم می توان سر و پایه تخت و ارتفاع آن را تنظیم کرد. اگر به دنبال خرید یک تخت بیمارستانی با هزینه مناسب تر و اقتصادی تر هستید و بیمار شما به جابجایی زیاد احتیاجی ندارد می توانید از مدل ساده محصول استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اهرم دستی تخت بیمارستانی ساده در قسمت پایین تخت قرار دارد و فرد بیمار برای جابجایی تخت و تنظیم آن نیازمند شخص دیگر میب اشد. پس حتما به این نکته در هنگام خرید توجه داشته باشید. از دیگر انواع تخت بیمارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
بالا