برگزیده های پرشین تولز

ساخت عکس با هوش مصنوعی

ediablo77

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 فوریه 2014
نوشته‌ها
97
لایک‌ها
37
سن
34
محل سکونت
جزیره کیش
بچه ها چندتا سایتی که ازشون نتیجه گرفتم یکیش Lexica هستش فری هم هست

DeepAI Text to Image API (deepai.org) : پلتفرم DeepAI مجموع های از ابزار ها و API های هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. با استفاده از API Text to Image آن ها، می‌توانید متن را به تصویر تبدیل کنید.

نمونه تصویر ساخته شده با هوش مصنوعی Runway ML
Runway ML (runwayml.com): Runway ML یک پلتفرم است که ابزار های هوش مصنوعی را برای هنرمندان، طراحان و توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. این پلتفرم امکان تولید تصاویر مبتنی بر متن را با استفاده از یادگیری ماشینی و شبکه‌ های مولد مقابل های (GAN) فراهم می‌کند.

Lexica (Lexica.art): Lexica.art یک وبسایت است که به شما امکان می‌دهد تصاویر خود را با استفاده از الگوریتم‌ های هوش مصنوعی و شبکه‌ های عصبی تبدیل کنید. شما می‌توانید متن‌ های خود را به عنوان ورودی داده و تصاویر خلاقانه و هنری تولید کنید.

DALL-E by OpenAI (openai.com): DALL-E از OpenAI یک مدل هوش مصنوعی است که توانایی تولید تصاویر بر اساس توصیفات متنی را دارد. این مدل توسط شبکه‌ های عصبی و یادگیری ماشینی آموزش دیده است و می‌تواند تصاویر فراخوانی شده را تولید کند.

Deep Dream Generator (deepdreamgenerator.com): Deep Dream Generator یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را با استفاده از تکنیک Deep Dream تغییر دهید. شما می‌توانید متن خود را به عنوان ورودی دهید و تصاویر خلاقانه و هنری را تولید کنید.

منبع : طراحی وبسایت ایزی سون
 

MihanV

مدیر بازنشسته
تاریخ عضویت
29 جولای 2010
نوشته‌ها
11,976
لایک‌ها
30,317
محل سکونت
کرج
حداقل در کنار بک لینک خودتون آدرس سایتی که میگید رو میزاشتید که کاربرا فحش بهتون ندن
 

Business plan

کاربر فعال کسب درآمد از اینترنت
کاربر فعال
تاریخ عضویت
30 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
10,777
لایک‌ها
14,105
محل سکونت
❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️ ❤️️

mg6

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژانویه 2012
نوشته‌ها
2,161
لایک‌ها
1,627
محل سکونت
اهواز
بالا