برگزیده های پرشین تولز

موارد استفاده از خمیر پهن کن

roya0024

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2020
نوشته‌ها
20
لایک‌ها
8
سن
29
یکی از وسایل بسیار کاربردی در فست فودها خمیر پهن کن است. با استفاده از خمیر پهن کن تک غلطک به راحتی میتوانید خمیر پیتزا برای مشتریان به صورت دست ساز آماده کنید. با این دستگاه میتوان به راحتی ضخامت خمیر را تنظیم کرد. معمولا در فست فودها برای به صرفه درآمدن قیمت پیتزا، نان پیتزا را خودشان درست میکنند و به صورت آماده از بیرون تهیه نمیکنند. با توجه به تاثیر بسیار مهم خلاقیت در این جور کسب و کارها با داشتن دستگاه خمیر پهن کن به راحتی میتوان خمیر پیتزا را در طرح‎ها و سایزهای مختلف ایجاد کرد. این درحالیست که اگر بخواهند نان پیتزا را از بیرون خریداری کنند علاوه بر بالا رفتن قیمت پیتزا دیگر در سایز، زخامت و طرح آن نمیتوانند تغییری ایجاد کنند.
لازم به ذکر است که سخت‎ترین مرحله پخت پیتزا پهن کردن خمیر میباشد. باید به خوبی کار با دستگاه را بلد باشید تا بتوانید خمیری مناسب برای پیتزا پهن کنید. البته این دستگاه تا حد زیادی کار پهن کردن خمیر را برای شما راحت کرده است و با کمی کار کردن با دستگاه خمیر پهن کن به راحتی میتوانید در مدت زمان کم تعداد بسیار زیادی خمیر را پهن کنید.
برای استعلام قیمت خمیر پهن کن میتوانید با کارشناسان تهران تجهیز تماس حاصل فرمایید.
وزن و اندازه یکسان خمیرها با خمیر پهن کن


زمانیکه از خمیر پهن کن برای پهن کردن خمیر پیتزا خود استفاده کنید تمام پیتزاهای شما با وزن یکسان و اندازه یکسان ایجاد میشود. علاوه بر وزن و اندازه یکی از دلایل مهم استفاده از این دستگاه کاربردی و شگفت انگیز پخش یکسان خمیر در همه‎ی قسمت‎ها میباشد. تنظیم زخامت خمیر هم یکی دیگر از موارد مهم استفاده از خمیر پهن کن است. شما با این دستگاه میتوانید همه‎ی خمیرهای پیتزا را با زخامت مورد نیاز پهن کنید. قابلیت تغییر زخامت نیز وجود دارد. به راحتی میتوانید تنظیمات مورد نیاز خود را اعمال نمایید.همانطور که میدانید مهمترین بخش یک پیتزا که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت پیتزا دارد، نان پیتزا میباشد. اگر نان پیتزا نازک، زخیم و … باشد مشتری پس از خوردن غذا احساس رضایت از مبلغی که پرداخت کرده است ندارد. اینکه زخامت نان پیتزا باید چقدر باشد بسیار برای مشتریان مهم است. اگر نان خیلی نازک باشد موقع میل کردن پیتزا بسیار ترد و شکننده خواهد بود. اگر نان پیتزا خیلی زخیم باشد مشتری به هنگام صرف پیتزا حس میکند که در حال خوردن حجم بسیار زیادی خمیر است و در انتها تنها چیزی که میگوید این است “فقط خمیر خوردیم”.در نتیجه برای کسب رضایت مشتریان باید از خمیر پهن کن برای ساخت خمیر پیتزا استفاده کنید تا سرعت و کیفیت را افزایش دهید.از خمیر پهن کن علاوه بر فست فودها در قنادی‎ها، نانوایی‎ها، هتل‎ها، رستوران‎ها و آشپزخانه صنعتی استفاده میشود.
[تصویر:  -پهن-کن2.jpg]

امیدواریم که تا اینجای مقاله که درباره‎ی موارد استفاده از خمیر پهن کن است برای شما مفید واقع شده باشد.
قیمت خمیر پهن کن

از آنجاییکه قیمت دستگاه تا حد زیادی به امکانات آن بستگی دارد برای گرفتن قیمت حتما باید نیازهای کسب‎وکار خود را شناسایی کنید. پس از شناسایی نیازهای مورد نیاز خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا دستگاه مورد نظر را به شما معرفی کنند. ما به شما دستگاه‎هایی از برندهای مختلف معرفی میکنیم که دارای قیمت‎های متفاوتی هستند. شما میتوانید به راحتی مطابق با بودجه خود دستگاه را انتخاب نمایید. اما با توجه به اینکه این تجهیزات بسیار کاربردی هستند و در کسب و کار شما بسیار تاثیرگذار خواهند بود، حتما سعی کنید تا از اجناس خوب و با برند عالی خریداری کنید تا در میان کار مجبور به تعمیر مداوم آن نشوید و از عمر و سلامت دستگاه تا چندین سال مطمئن باشید.
برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی میتوانید از سایت ما دیدن کنید. در سایت از قسمت منو وارد محصولات شوید و مشخصات فنی هر دستگاه را به خوبی مطالعه کنید.در نهایت برای خرید و استعلام قیمت حتما از طریق شماره تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.تهران تجهیز با سابقه‎ای چندین ساله وارد کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی میباشد. برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی اصل با قیمتی منصفانه با شماره تماس موجود در سایت تماس بگیرید.
این دستگاه خمیر پهن کن تک غلطک دارای مزایا و ویژگیهای زیر میباشد:

  • موتور تکفاز خمیر پهن کن : 0.5 اسب.
  • دارای یک غلتک میباشد.
  • ورن هر چانه خمیر پهن کن پیتزا : 50/700 گرم.
  • قطر پیتزا با خمیر پهن کن پیتزا : 10/30 سانتی متر.
  • خمیر پهن کن IGF ساخت: ایتالیا.
 
بالا