جناب King Dani، اون موقع که من مشترک سپنتا بودم، بد قولیهای زیادی از طرف کادر اداری سپنتا را تجربه کردم، چندین بار در مورد ارسال پیک بد قولی کردند، اون قضیه مودم Alcatel بود که آقای قدکساز تمایل داشتند یک بررسی روش داشته باشند، با حدود 7 بار تماس بلاخره پیدا شد و برایم ارسال کردند ولی آداپتور رو نیاوردند! حدودا 22 تماس طی 10 روز جهت تحویل آداپتور گرفتم، که خانمی که مسئول اینکار بود (خانم آب بسته) هر بار میگفتند ارسال شده، اما بعدا معلوم میشد، که ارسال نشد! تا آخر خودم مراجعه کردم و گرفتمش، تازه از غذا آداپتور خودش نبود و کار نکرد که مجبور به تهیه یک آداپتور دیگر شدم. توی قضیه جمع آوری خط هم، با اینکه من آخرین روز استفاده از سرویس درخواست جمع آوری را به صورت تلفنی و Email و از طریق Fax که تایید دریافت هم برایش گرفتم. اما چندین بار با من تماس گرفتن برای فرستادن پیک و اخذ هزینه سرویس ماه بعد، که هر بار میگفتم من درخواستم را ارسال کردم، مگر در سیستم شما ثبت نشده! آنها هم میگفتند گوشی با آقای فلانی و یا خانم بهمانی صحبت کن.
البته این چیزها مربوط به بیشتر از شش ماه گذشته است و شاید تا الان کادر اداری و روال حاکم متحول و بهتر شده باشد، اما شما پیگیری رو فراموش نکن، هر وقت با هر کسی صحبت میکنی، اسمشون رو بپرس و یاداشت کن و هر جا کارت گیر کرد، بفرمایید که میخواهید با مسئول بالاتر یا مدیر فروش صحبت کنید، شاید مرحمی باشد به بدقولیهای بخش اداری سپنتا! :wacko:
امیرپویان جان ممنون از توجه شما
واقعا نمی دونم چه کاری کنم ، آخر بدقول هستن. انگار اون اقای قدکساز هم دیگه اینجا نیستن که بشه یه کم به جای همکاراشون سرزنش شون کرد
شما راهی نداری که بتونم کمی کار رو جلو بیاندازم؟ آخه یارو می گه نامه نیامده و کار خودشو راحت می کنه