• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

شکایت و قضاوت در مورد معامله با کاربر Phantom2

وضعیت
موضوع بسته شده است.

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
این اختلاف حل کردنش اونقدرها هم سخت نیست

خریدار اگر اسرار به خراب بودن پاور داره فروشنده پاور رو پس بگیرن
و خودشون تست کنن اگر سلامت پاور همونطوری که دست خودتون بود
فروشنده تمام هزینه های پست رفت و برگشت رو کسر کنن و مابقی هزینه رو به خریدار برگشت بزنن
این حرفو ک منم زدم
ولی گفتم اگ نبود مسیولیت دو طرفه اس
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
شنبه صبح م
شمام که داری حرف یوزر S2S رو میزنی . یعنی اگه فروشنده پاورو گرفت مثل فیلم 9 ماه پیش که تو گوشیش داشت پاور سالم نبود نباید پس بگیره ؟
خب اگه یه فیلم تو گوشی یا تست تو تاپیک انقدر حجت براتون دیگه مهلت تست به کی میدین ! اصلا برا چی مهلت تست میدین .
دوستان قوانین فروم تغییر کرده ما خبر نداریم ؟
اگه حل کردن این اختلافا راحته شما پاورو از خریدار بخر و برو با فروشنده مشکلو حل کن منم برم یه قسمت از سریال کلید اسرارو ببینم روحیم عوض بشه .




اگه قراره مسئولیت ارسال با خریدار باشه خب از کجا معلوم قطعه ای که رسیده دست خریدار توی پست خراب نشده باشه . اینجوری دیگه هیچوقت هیچ قطعه ای پس گرفته نمیشه چون فروشنده میگه دست من بود سالم بود و شاید تو ارسال آسیب دیده و خریدارم نمیتونه ثابت کنه جنس تو ارسال آسیب دیده یا از اول ایراد داشته .
اینجوری هیچ قطعه ای فروخته نمیشه مگ اینکه خریدار مدرک معصوم بودن داشته باشه
عقل میگه به امتیاز طرف نگاه کن ببین میتونی اعتماد کنی یا نه ببین قیمتی ک میخری میصرفه برات برا احتمالاتی ک نسبت به نو یا خرید حصوری داری. بعد تست و اینا و شرایطی داری و بگو ...
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
به نظرم از اونجایی که دلیل قانع کننده ای برای مقصر بودن خریدار نیست. و با توجه به بسته بندی نا مناسب توسط فروشنده. درصورت موافقت خریدار پاور باید تعمیر بشه و هزینه تعمیر رو فروشنده پرداخت کنه. در غیر اینصورت فروشنده باید پاورو پس بگیره و پول خریدارو بطور کامل پس بده. جز این هیچ راهی نیست .
دلیل قانع کننده اینه ک بهش گفتم هر مدل تستی میخاد براش کنم.و فیلم براش فرستادم .تو میری چیزی میخری یا میگی اقا قبولت دارم. میخری. یا خودت نگا میکنی. تست میکنی بعدش بیای بگی خراب بود چپ چپ نگات میکنن
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
با سلام
بنده هفته یک بار از آقای میرزایی خرید میکنم.
تا الان بسته بندیشون خوب بوده که جنس هایی که برام میفرستند همه یا مانیتور هست یا لپتاپ و چند تا هم تلویزیون فرستادن برام
جنس ها رو هم اول خوب تست میکنم و بعد با خاطر جمعی برام میفرستند
حقیقتا تا الان بدون هیچ موردی جنس ها بوده و بی نقص
این پاور رو هم من میدونم چند وقته رو سیستم خودشون هستش کار میکنه بدون مشکل با وجود این که زیاد اصلا استفاده نمیکنن ازش

نظر من اینه که ببرینش پیش اقای نقد بیشی نبش 17 شهریور 15 یک تست بکنه بد نیست . بازم هر جا دوست دارین ببرین
بنده خودم نیشابوری هستم و الان ساکن کاشمر هستم
حرفای ایشون درسته در مورد مانیتور و تلوزیون و لبتاب . اما وقتی برا ایشون مثلا کیس میفرستم خیلی وقتا حتی داخل کارتن نمیزارم چون داخل اتوبوسه و اشناس و کیس اهنیه فقط سعی میکنم کف اتوبوس نزارم البته ایشونم هزینه بسته بندی رو میده و مثل خریدار نمیگه همین امروز بفرس عجله دارم منو تو مضیغه بزاره . (یعنی ارسال مهمتره تا بسته بندی )وگرنه بهترین بسته بندی برا تلوزیون اگه قرار به افتادن باشه فرقی نخاهد کرد
البته بیمعرفتی خریدار اینه ک عکسی رو گذاشته به عنوان بسته بندی ک ربطی به بسته بندی من نداره اون عکسیه ک باز کرده جمعش کرده بعد
 
Last edited:

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
ااصلا یه نکته خییییلی مهم همه توجه کنن بهش کارتن بسته ک دیگ اهن نیست توشم ک 5 کیلو اهن بوده اگه خور ه زمین خب خریدار بیاد بگ روی کارتن نه توی کارتن جای ضربه میبینه؟
تو عکس مشخصه البته
 

2s2

Registered User
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2010
نوشته‌ها
3,284
لایک‌ها
666
محل سکونت
طهران
خیلی عذر میخوام دوستان.ببخشید واقعا
@2s2 عزیز نمیخواستم منشن کنم ولی گفتم شاید مستندی بابت حرفتون داشته باشید
این روالی که ازش صحبت میکنید جایی هم نوشته شده؟؟اینکه مسئولیت ارسال با خریداره؟ آخه این چه حرفیه دوست عزیز.چندتا از فروشنده های باصطلاح با سابقه روال درست کردن که مسئولیت با خریداره! کی گفته؟ قانونه؟ یعنی مثلا شما (ضمنی) بعنوان فروشنده یه بسته پست کنی برای کسی از قرار رهگیریشم ثبت نشه یا ناقص بخوره تو سایت (بارها اتفاق افتاده)،مسئولیت پیگیری این قضیه میشم منه خریدار؟ شما شیرموزتو میخوری؟
نزنین این حرفارو توروخدا
بله شما به عنوان صاحب مال و فروشنده مختاری بندهای بسیاری بذاری بابت معاملات خودت و اینها میتونه زاییده تفکر شما باشه نه قانون کلی!

مسئولیت بسته بندی درست 100 درصد با فروشندست و به هر دلیلی تاخیر و عدم اطلاع از سرنوشت بسته ارسالی قطعا پیگیریش به عهده فروشندست
نشستن پول به حساب پایان معامله نیست

سلام دوست عزیز
اتفاقا کار خوبی کردی عنوان کردی
من تو مطلبی که نوشتم گفتم فروشنده باید خوب و استاندارد بسته بندی کنه اما اصل بحث مسئولیت ارسال اینه که اگر کالا دیر برسه اگر کالا در صورت بسته بندی درست و اصولی (بازم تکرار میکنم ) تو ارسال آسیبی ببینی مسئولیت با فروشنده نیست
مثال زدم تو پست قبلی شاید چون کامل نخوندید و همین کلمه مسئولیت رو دیدید این برداشت رو کردید
وقتی خریدار میگه حتما با پست سفارشی بفرست یا حتما تیپاکس کن یا حتما باربری و ... این مسئولیت با فروشنده هست یا خریدار؟
یا اگه خریدار هزینه کامل برای ارسال نمیده این مسئولیت با کی هست؟
 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,286
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
با علم به این مسئله که وقتی یه سیستمی با 3 تا پاور دیگه بدون مشکل کار میکنه، باید با پاور چهارم هم بدون مشکل دار کنه و اگه درست کار نمیکنه مشکل از پاور هست و نه از سیستم
اما

بازم برای اینکه مسئله روشنتر بشه بهتره که خریدار پاور رو با یه سیستم دیگه هم تستش کنن و نتیجه رو اینجا اعلام کنن
البته طبیعتا وقتی خریدار هم ادعایی میکنن مبنی بر اینکه سیستم با سه تا پاور دیگه درست میکنه ایشون هم باید ادعا رو ثابت کنن (که انجام داده شده)

در صورتیکه پاور با سیستم دوم به درستی کار کرد و فقط مشکلش با سیستم خریدار بود،در اون صورت احتمال ناسازگار بودن پاور با سیستم مطرحه (البته این مورد بسیار نادره ولی خب هست) که خریدار میتونن پاور رو پس بفرستن و هزینه ارسال هم بصورت توافقی انجام بشه
اما در صورتیکه پاور با سیستم دوم هم به درستی کار نکرد این دیگه کاملا نشون دهنده اینه که پاور مشکل داره، حالا این مشکل میتونه قبل از ارسال یا در زمان ارسال اتفاق افتاده باشه
برای این مورد هم اگه فروشنده قبل از ارسال از کارکرد درست پاور روی سیستم و در حالت های مختلف مثل ایدل یا اورلود، فیلمی داشت میشد با استناد به اون بگیم که مشکل در زمان ارسال رخ داده و هزینه تعمیرش رو هم میشد هردو طرف با همدیگه توافق کنن، چون طرفین از یه شرکت ثالت ضربه دیدن و کسی مقصر نبوده
اما به دلیل اینکه هیچ فیلمی از نحوه عملکرد صحیح پاور توی شرایطی که گفتم موجود نیست و فقط با همون تست اتصال کوتاه معامله صورت گرفته بنابراین هیچ مدرک قابل استنادی وجود نداره که پاور قبل از ارسال سالم بوده یا خراب
در مورد این تست هم بگم همونطور که بقیه دوستان هم ذکر کردند فاقد اهمیت هست و مثل این میمونه که یه یخچال همه موتور و لوله کشی و غیره ش خراب باشه ولی ما با استناد به این موضوع که چراغ داخلش روشن میشه بگیم سالمه

نمیدونم چرا بعضی از دوستان سر این تست و آزمایش های قبل از ارسال یکم موضع گیری میکنن یا کم کاری میکنن، باور کنید که گرفتن تست های متعدد و محکم کاری اتفاقا بیشتر به نفع فروشنده هست تا خریدار، چون شما وقتی از سلامت جنست مطمئن باشی دیگه نیازی نیست اینقدر استرس داشته باشی و متضرر بشی و مدام وقت و هزینه ت گرفته بشه. من به شخصه اینقدر از بسته عکس میگیرم که برای هر محصول یه آلبوم 20 تایی عکس دارم. مثلا قبل از چسب زدن درب کارتن از محتویاتش یه عکس میگیرم که هم از نحوه بسته بندی مدرک وجود داشته باشه و هم از اینکه اصن کالایی که خریدار خواسته رو فرستادم. چون برای آشنایان مورد پیش اومده که خریدار موقع دریافت کالا مدعی شده که شما جعبه خالی فرستادید و چیزی داخلش نبوده.

بنابراین با توجه به بسته بندی ضعیف، عدم وجود مدارکی مبنی بر سلامت کامل پاور قبل از ارسال و همچنین اعلام مشکل دار بودن کالا توسط خریدار در مهلت تست این حق برای خریدار محفوظ هست که کالا رو پس بفرسته و پولش رو تمام و کمال دریافت کنه
نتیجه تست هم فقط برای این نیازه که بفهمیم کالا در چه وضعیتی قرار داره وگرنه در قطعیت و لزوم مرجوع شدن کالا هیچ شکی نیست

@en.ahkami لطفا هرموقع نتیجه رو اعلام کردید بنده رو هم زیرش به همین صورت تگ کنید
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
با علم به این مسئله که وقتی یه سیستمی با 3 تا پاور دیگه بدون مشکل کار میکنه، باید با پاور چهارم هم بدون مشکل دار کنه و اگه درست کار نمیکنه مشکل از پاور هست و نه از سیستم
اما
بازم برای اینکه مسئله روشنتر بشه بهتره که خریدار پاور رو با یه سیستم دیگه هم تستش کنن و نتیجه رو اینجا اعلام کنن
البته طبیعتا وقتی خریدار هم ادعایی میکنن مبنی بر اینکه سیستم با سه تا پاور دیگه درست میکنه ایشون هم باید ادعا رو ثابت کنن (که انجام داده شده)

در صورتیکه پاور با سیستم دوم به درستی کار کرد و فقط مشکلش با سیستم خریدار بود،در اون صورت احتمال ناسازگار بودن پاور با سیستم مطرحه (البته این مورد بسیار نادره ولی خب هست) که خریدار میتونن پاور رو پس بفرستن و هزینه ارسال هم بصورت توافقی انجام بشه
اما در صورتیکه پاور با سیستم دوم هم به درستی کار نکرد این دیگه کاملا نشون دهنده اینه که پاور مشکل داره، حالا این مشکل میتونه قبل از ارسال یا در زمان ارسال اتفاق افتاده باشه
برای این مورد هم اگه فروشنده قبل از ارسال از کارکرد درست پاور روی سیستم و در حالت های مختلف مثل ایدل یا اورلود، فیلمی داشت میشد با استناد به اون بگیم که مشکل در زمان ارسال رخ داده و هزینه تعمیرش رو هم میشد هردو طرف با همدیگه توافق کنن، چون طرفین از یه شرکت ثالت ضربه دیدن و کسی مقصر نبوده
اما به دلیل اینکه هیچ فیلمی از نحوه عملکرد صحیح پاور توی شرایطی که گفتم موجود نیست و فقط با همون تست اتصال کوتاه معامله صورت گرفته بنابراین هیچ مدرک قابل استنادی وجود نداره که پاور قبل از ارسال سالم بوده یا خراب
در مورد این تست هم بگم همونطور که بقیه دوستان هم ذکر کردند فاقد اهمیت هست و مثل این میمونه که یه یخچال همه موتور و لوله کشی و غیره ش خراب باشه ولی ما با استناد به این موضوع که چراغ داخلش روشن میشه بگیم سالمه

نمیدونم چرا بعضی از دوستان سر این تست و آزمایش های قبل از ارسال یکم موضع گیری میکنن یا کم کاری میکنن، باور کنید که گرفتن تست های متعدد و محکم کاری اتفاقا بیشتر به نفع فروشنده هست تا خریدار، چون شما وقتی از سلامت جنست مطمئن باشی دیگه نیازی نیست اینقدر استرس داشته باشی و متضرر بشی و مدام وقت و هزینه ت گرفته بشه. من به شخصه اینقدر از بسته عکس میگیرم که برای هر محصول یه آلبوم 20 تایی عکس دارم. مثلا قبل از چسب زدن درب کارتن از محتویاتش یه عکس میگیرم که هم از نحوه بسته بندی مدرک وجود داشته باشه و هم از اینکه اصن کالایی که خریدار خواسته رو فرستادم. چون برای آشنایان مورد پیش اومده که خریدار موقع دریافت کالا مدعی شده که شما جعبه خالی فرستادید و چیزی داخلش نبوده.

بنابراین با توجه به بسته بندی ضعیف، عدم وجود مدارکی مبنی بر سلامت کامل پاور قبل از ارسال و همچنین اعلام مشکل دار بودن کالا توسط خریدار در مهلت تست این حق برای خریدار محفوظ هست که کالا رو پس بفرسته و پولش رو تمام و کمال دریافت کنه
نتیجه تست هم فقط برای این نیازه که بفهمیم کالا در چه وضعیتی قرار داره وگرنه در قطعیت و لزوم مرجوع شدن کالا هیچ شکی نیست

@en.ahkami لطفا هرموقع نتیجه رو اعلام کردید بنده رو هم زیرش به همین صورت تگ کنید
بنده تست ک فرستادم برای برسی نویز و صدای. پاور بوده ک خریدار خاسته و ویدیو دوم برای یک ماهه قبله ک رو سیستم من داشته کار میکرده
در کنارشم نوشتم هر مدل تست دیگه ای هم میخای بگو برات بکنم
اینکه خریدار بعد خرید جواب نه اس نه واتس ام رو نداده. و هیچ تست دیگه ای از من نخاسته به دلیل اینه یا به من اعتماد داشته یا هر جی الان نمیتونه راحت بگه ن....
مثال میتونسم تست روشن شدن بدم خریدار بگه نه من قبول ندارم باید با تستر تست کنی نشو نم بدی یا چیزای دیگ خیلی پاورا هستن ک روشن میکنن سیستم و باز مشکل دارن . من الان پاور دارم ک روشن میکنه ولی 12 ولتش 17 هست و دست به کیس بزنی برق میگیردت
این پاوری ک فرستادم پاور تست من بوده برای قطعات با ارزش شما راحت صحبت نکن
اینکه میزان تست برای خریدار کافی بوده یا نبوده ملاکه و ایشون تستی نخاسته در ادمه
اینکه شما مطمعن صحبت میکنی خرابی مقصرش منم و هیچ احتمالی نمیدی برای اینکه خریدار مشکل ایجاد کرده مورد بحثه
بسته بندی شما کارشناس بسته بندی نیستی اون عکسی ک خریدار گذاشته ربطی به بسته بندی من نداره کارشناس مامورتیپاکسه که اگه بسته مشکل داشته نباید میگرفته
در ضمن نوشتم ک اگه بسته مورد ضربه قرار گرفته با توجه به سنگینی پاور کارتن بسته که مقواس باید حداقل اثارش دیده شه
اینکه شما محکم.کاری میکنی کار خوبی میکنی اما حداقل ها رو رعایت کردن کافیه ربطی به حداکثر رعایت نداره
همونطور ک باید خریدار حداقل ها رو رعایت کنه ک اینجا هیچ موردی نیست
 
Last edited:

en.ahkami

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2015
نوشته‌ها
710
لایک‌ها
425
محل سکونت
نیشابور
من با سیستم دیگه ای پاور را تست کردم و روشن شد. در حال بررسی هستم ببینم مشکل از کجاست
 

meghdad1363

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 جولای 2021
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
12
محل سکونت
شرق بهشت
اگه درست صحبت میکردید هیچوقت این موارد پیش نمیومد و طرز صحبت کردن شما طوری بود که انگار میخواستید از سر خودتون باز کنید و هیچ جوره دیگه به گردن نگیرید شاید اگه این تاپیک رو باز نمی‌کرد کلا جوابش هم دیگه نمی‌دادید ( ممکنه پاور شما هم کاملا سالم باشه ) اما طرز برخورد شما بوده که این گمانه زنی ها رو به وجود آورده
اگرم این موضوع ختم به خیر شد براتون تجربه بشه که با دیگران درست صحبت کنید باید یک فرقی باشه بین یک بچه کم سن و سال با یک آدم بالغ .
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
اگه درست صحبت میکردید هیچوقت این موارد پیش نمیومد و طرز صحبت کردن شما طوری بود که انگار میخواستید از سر خودتون باز کنید و هیچ جوره دیگه به گردن نگیرید شاید اگه این تاپیک رو باز نمی‌کرد کلا جوابش هم دیگه نمی‌دادید ( ممکنه پاور شما هم کاملا سالم باشه ) اما طرز برخورد شما بوده که این گمانه زنی ها رو به وجود آورده
اگرم این موضوع ختم به خیر شد براتون تجربه بشه که با دیگران درست صحبت کنید باید یک فرقی باشه بین یک بچه کم سن و سال با یک آدم بالغ .
اینک سبک زندکی مردم ریاکارانس و جدی صحبت کردن رو مبنی بر بی ادبی میزارن. و متوجه نیستن و قشنگ صحبت کردن رو حتی به قصد کلاه برداری. تایید میکنن چون ترسو هستیم ما ایرانی ها و مصرف کننده ایم بحث فلسفیه
و اینک بین رفتار درست و حرف زدن درست اولویت اصلی ک رفتار درسته رو متوجه نمیشن
وفتی دوبار میگم اول تست کن رو یه سیستم دیگ. بعد دوس داشتی بفرس اگ سالم بود پولتو میدم اگ نه مسیولیت دوطرفه اس قبول نمیکنع
اینک خریدار حتی جواب سلام رو پاسخ نمیده حتی برسی نمیکنه ویدیو فرستاده شده رو
و الی اخر
 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,286
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
بنده تست ک فرستادم برای برسی نویز و صدای. پاور بوده ک خریدار خاسته
در کنارشم نوشتم هر مدل تست دیگه ای هم میخای بگو برات بکنم
اینکه خریدار بعد خرید جواب نه اس نه واتس ام رو نداده. و هیچ تست دیگه ای از من نخاسته دلیل نمیشه
مثال میتونسم تست روشن شدن بدم خریدار بگه نه من قبول ندارم باید با تستر تست کنی نشو نم بدی یا چیزای دیگ خیلی پاورا هستن ک روشن میکنن سیستم و باز مشکل دارن
اینکه میزان تست برای خریدار کافی بوده یا نبوده ملاکه و ایشون تستی نخاسته در ادمه
اینکه شما مطمعن صحبت میکنی خرابی مقصرش منم و هیچ احتمالی نمیدی برای اینکه خریدار مشکل ایجاد کرده مورد بحثه
بسته بندی شما کارشناس بسته بندی نیستی اون عکسی ک خریدار گذاشته ربطی به بسته بندی من نداره کارشناس مامورتیپاکسه که اگه بسته مشکل داشته نباید میگرفته
در ضمن نوشتم ک اگه بسته مورد ضربه قرار گرفته با توجه به سنگینی پاور کارتن بسته که مقواس باید حداقل اثارش دیده شه
1- من گفتم شما باید برای خودت تست رو میگرفتی حتی اگه خریدار درخواستش نکرده بود. چرا؟ چون که فردا روزی که ارسال میکنی و خریدار میگه خراب بود بیای بگی بیا اینم مدرکش
2- حرف شما درسته و خریدار باید تست بیشتری میخواسته، ولی بازم همونطور که گفتم تست بیشتر نتیجه ش میشه دردسر کمتر برای شما
3- من اصن کی گفتم خرابه؟؟؟ الان این خودش یه سوتی بود که شما دادی. من گفتم مشکل از پاوره، این مشکل میتونه خرابی باشه میتونه عدم سازگاری باشه میتونه استفاده از سیم برق خراب باشه و هزار تا چیزه دیگه. اگه هم منظورت از اون بند آخره که اون ادعای مشتری مبنی بر خرابیه
4- دقیقا کجای متن من با اطمینان گفتم شما مقصر خرابی بودی؟ من دارم میگم مدرکی دال بر سالم بودن وجود نداره. یعنی شمای فروشنده ادعا داری که قطعه ت کاملا سالم بوده ولی فیلمی از کارکرد صحیحش نداری
5- اصن برای همین که مطمئن بشیم وضعیت جنس چطوری بوده گفتم باید با سیستم دیگه ای هم تست بشه
6- کارشناس بسته بندی تو دانشگاهه، اینجا نظر کاربرا مهمه چون ماییم که داریم معامله میکنیم و رضایت خریدار از بسته ای که دریافت میکنه شرطه نه رضایت مامور تیپاکس و کارشناس بسته بندی و غیره
7- خیر الزاما اثر ضربه باقی نمیمونه، شما کارتن رو با 5 کیلو شیشه داخلش به همین شکل افقی خودش از فاصله دو متری بنداز زمین، خود کارتن هیچیش نمیشه چون موج ضربه رو منتقل میکنه به جنسی که داخلشه. برای همینم هم زیر و رو و بغل و همه جای جنس رو حباب دار یا یه چیز نرم میذارن که ضربه رو بگیره
8- اون بند آخری که نوشتم مشتری حق داره جنس رو مرجوع کنه به دلیل اون سه شرطی هست که گفتم و توی اونا هم هیچ شکی نیست. یعنی هم مشتری از بسته بندی راضی نبوده، هم تو مهلت تست مشکل رو گزارش داده و هم اینکه وضعیت کالای ارسالی از طرف شما مبهم بوده
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
من با سیستم دیگه ای پاور را تست کردم و روشن شد. در حال بررسی هستم ببینم مشکل از

1- من گفتم شما باید برای خودت تست رو میگرفتی حتی اگه خریدار درخواستش نکرده بود. چرا؟ چون که فردا روزی که ارسال میکنی و خریدار میگه خراب بود بیای بگی بیا اینم مدرکش
2- حرف شما درسته و خریدار باید تست بیشتری میخواسته، ولی بازم همونطور که گفتم تست بیشتر نتیجه ش میشه دردسر کمتر برای شما
3- من اصن کی گفتم خرابه؟؟؟ الان این خودش یه سوتی بود که شما دادی. من گفتم مشکل از پاوره، این مشکل میتونه خرابی باشه میتونه عدم سازگاری باشه میتونه استفاده از سیم برق خراب باشه و هزار تا چیزه دیگه
4- دقیقا کجای متن من با اطمینان گفتم شما مقصر خرابی بودی؟ من دارم میگم مدرکی دال بر سالم بودن وجود نداره. یعنی شمای فروشنده ادعا داری که قطعه ت کاملا سالم بوده ولی فیلمی از کارکرد صحیحش نداری
5- اصن برای همین که مطمئن بشیم وضعیت جنس چطوری بوده گفتم باید با سیستم دیگه ای هم تست بشه
6- کارشناس بسته بندی تو دانشگاهه، اینجا مهمه چون ماییم که داریم معامله میکنیم و رضایت خریدار از بسته ای که دریافت میکنه شرطه نه رضایت مامور تیپاکس و کارشناس بسته بندی و غیره
7- خیر الزاما اثر ضربه باقی نمیمونه، شما کارتن رو با 5 کیلو شیشه داخلش به همین شکل افقی خودش از فاصله دو متری بنداز زمین، خود کارتن هیچیش نمیشه چون موج ضربه رو منتقل میکنه به جنسی که داخلشه. برای همینم هم زیر و رو و بغل و همه جای جنس رو حباب دار یا یه چیز نرم میذارن که ضربه رو بگیره
8- اون بند آخری که نوشتم مشتری حق داره جنس رو مرجوع کنه به دلیل اون سه شرطی هست که گفتم و توی اونا هم هیچ شکی نیست. یعنی هم مشتری از بسته بندی راضی نبوده، هم تو مهلت تست مشکل رو گزارش داده و هم اینکه وضعیت کالای ارسالی از طرف شما مبهم بوده
هیچ مدرکی بالاتر از این نیست ک خریدار تایید رو بده وقتی بهش میگی.هر مدل تستی میخای بگو یعنی ختم کلام اگ اون خاست و تو نکردی ....
مورد 6 رو میگم چون خیلیا جوری صحبت میکنن انگار کارشناسن بسته بندی ان مشکل داشته هر مدلی میگی باز تو مغز نمیره. من ده دفعه توضیح دادم دیگ نمیدم
مورد 7 رو شما هر مدلی خاستی امتحان کن داخل کارتن 5 کیلو اهن بزار بعد از فاصله یک تا یک و نیم متری بنداز زمین احتمال اینکه هیچ صدمه ای نبینه کارتن شاید یک درصد باشه
مورد
8 که گفتی شما احتمالا دنبال تعطیل کردن اینجایی چون وقتی حداقل ها رعایت شه و باز حق کامل به خریدار داده شه دلیلی بر فروش کالا دیگ نیست
سعی کردم با دقت جواب بدم.دیروز جمعه بود سرم خلوت بود امروز دیگ دقت جواب نیست (مورد3)
 

Amir Sardar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 مارس 2021
نوشته‌ها
65
لایک‌ها
60
سن
40
محل سکونت
Forest
من با سیستم دیگه ای پاور را تست کردم و روشن شد. در حال بررسی هستم ببینم مشکل از کجاست
همین پاور رو گذاشتی شما روی یک سیستم دیگه و روشن شد سیستم؟ خوب این رو که فروشنده قبلا گفته بود به شما که اول روی یک سیستم دیگه هم تست کن. من والا فروشنده رو نمیشناسم ولی بنظرم شما یکم عجله کردی. باید بعد از تست روی سیستم دیگه تاپیک میزدی.
 

EmpireWorld

همکار بازنشسته
تاریخ عضویت
21 جولای 2011
نوشته‌ها
4,286
لایک‌ها
7,770
محل سکونت
NoWhere
مورد
8 که گفتی شما احتمالا دنبال تعطیل کردن اینجایی چون وقتی حداقل ها رعایت شه و باز حق کامل به خریدار داده شه دلیلی بر فروش کالا دیگ نیست
شما ظاهرا با روند خرید و فروش غیر حضوری زیاد آشنایی نداری
حتی اگه خریدار هم صحبتی از تست نکنه شما برای جلوگیری از مشکلات بعدی واسه خودت هم که شده باشد تست رو بگیری و یه گوشه نگه ش داری
مثلا اومدیم و خریدار بعد از دریافت بسته گفت چرا برای من آجر فرستادی جای پاور؟ چه جوابی داری؟ کجا میتونی ثابت کنی که آجر نفرستادی؟
الان شما داری میگی از کجا معلوم دست خریدار که بوده خراب نشده باشه، اوکی امکانش هست ولی شما اول بیا ثابت کن که دست شما سالم بوده تا بعد بریم سر اون مسئله
فعلا هم بحثی نداریم تا خریدار نتیجه قطعی تست و علت این مشکل رو اعلام کنه
 

en.ahkami

Registered User
تاریخ عضویت
12 جولای 2015
نوشته‌ها
710
لایک‌ها
425
محل سکونت
نیشابور
همین پاور رو گذاشتی شما روی یک سیستم دیگه و روشن شد سیستم؟ خوب این رو که فروشنده قبلا گفته بود به شما که اول روی یک سیستم دیگه هم تست کن. من والا فروشنده رو نمیشناسم ولی بنظرم شما یکم عجله کردی. باید بعد از تست روی سیستم دیگه تاپیک میزدی.
من از سلامت سیستم شکی ندارم چون با پاور دیگه ای الان در حال کار هست. ولی نوع برخورد بد فروشنده و بسته بندی بد ایشون باعث شد که این تاپیک را بزنم. پاور با سیستم قدیمی تر روشن شده سیستم بنده جدید و ۲۰۲۰ هست. من بررسی کنم حتما نتیجه را اینجا اعلام میکنم
 

amircartio

Registered User
تاریخ عضویت
27 آپریل 2014
نوشته‌ها
432
لایک‌ها
129
سن
38
محل سکونت
تهران
با اجازه استارتر محترم یه مورد مشابهی تو سایت ایسام برام پیش اومد یک کارت گرافیک گرفتم که فروشنده عکس از تست کارت گذاشته بود و کارت استوک بود و ادعا می کرد در حد نو هست قبل از ارسال بهش گفتم مردونه اگر کارت مشکلی داشت واسم نفرست چون من واسه استفاده شخصی میخوام و گفت خیالت راحت کارت خیلی تمیزه من هم اطمینان کردم و متاسفانه چون سیستم دم دستم نبود و مسافرتی برام پیش اومد نشد تست کنم کارت رو و پول رو براش تو سایت ایسام آزاد کردم وقتی اومدم تست کردم دیدم یه سری خط افقی آبی رنگ توی تصویر کارت هست که خیلی ناراحت شدم چون فروشنده گفته بود که کارت سالمه گفتم شاید ایراد از سایر قطعات باشه پس با یک کارت دیگه امتحان کردم دیدم مشکل تصویر حل شد ولی باز گفتم شاید با سیستم من مشکلی داره و بردم خدمات کامپیوتری روی یه سیستم دیگه تست کرد و دیدم بله همون مشکل هست و کارت مشکل داره اول که کارت رسید دستم متوجه شدم که پیچ های پشت کارت قبلا باز شده در خالی که فروشنده ادعا می کرد کارت در حد نو هستش به فروشنده گفتم من بهت اطمینان کردم و تست نکردم ولی تو جنس خراب برام فرستادی و گفت جنس من سالم بوده و از این حرفها تا اینکه کارت رو پیش یک تعمیرکار حرفه ای بردم که کارش همین بود و بعد از بررسی گفت کارت قبلا باز شده بوده و یک خمیر سیلیکون خیلی نامرغوب روی چیپ زده شده از این خمیرهای ۵ هزار تومنی سفید و اینکه سه تا از VRAM های کارت باید تعویض بشه و مشکل داره خلاصه اینکه ۶ میلیون تومان کارت رو فروشنده را انداخت به من و من مطمئنم کارت از ابتدا مشکل داشته و خود فروشنده این موضوع رو میدونسته ولی اشتباه از من بود که اطمینان کردم و چون شرایط تست نداشتم نتونستم تستش کنم. البته تو بسته بندی خیلی خوبی کارت رو برام ارسال کرده بود که به هیچ عنوان امکان اینکه ضربه بخوره نداشت. نمیدونم شاید برای شما هم اتفاق مشابهی افتاده باشه چون به نظر من کسی که جنسی رو میخره قصد خراب کردنش رو نداره که بخواد واسه خودش و فروشنده دردسر درست کنه چون واسش سودی نداره این کار. در ضمن خود من پاور هم خرید کردم از راه دور و با یک بسته بندی کاملا ایمن برام ارسال شد البته پاور مثل هارد نیست که با ضربه مشکل دار بشه مکر اینکه ضربه خیلی شدید باشه تو اینجور مواقع یا پاور از قبل مشکل دار بوده یا اینکه از شانس بد خریدار موقع تست یکی از خازن هاش به مشکل خورده
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
همین پاور رو گذاشتی شما روی یک سیستم دیگه و روشن شد سیستم؟ خوب این رو که فروشنده قبلا گفته بود به شما که اول روی یک سیستم دیگه هم تست کن. من والا فروشنده رو نمیشناسم ولی بنظرم شما یکم عجله کردی. باید بعد از تست روی سیستم دیگه تاپیک میزدی.
پس کدوم پاور رو؟
دوبار سه بار به طرف بگی بعد تست تایپ ایجاد کن نکنه اسمش یکم عجله اس؟
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
با اجازه استارتر محترم یه مورد مشابهی تو سایت ایسام برام پیش اومد یک کارت گرافیک گرفتم که فروشنده عکس از تست کارت گذاشته بود و کارت استوک بود و ادعا می کرد در حد نو هست قبل از ارسال بهش گفتم مردونه اگر کارت مشکلی داشت واسم نفرست چون من واسه استفاده شخصی میخوام و گفت خیالت راحت کارت خیلی تمیزه من هم اطمینان کردم و متاسفانه چون سیستم دم دستم نبود و مسافرتی برام پیش اومد نشد تست کنم کارت رو و پول رو براش تو سایت ایسام آزاد کردم وقتی اومدم تست کردم دیدم یه سری خط افقی آبی رنگ توی تصویر کارت هست که خیلی ناراحت شدم چون فروشنده گفته بود که کارت سالمه گفتم شاید ایراد از سایر قطعات باشه پس با یک کارت دیگه امتحان کردم دیدم مشکل تصویر حل شد ولی باز گفتم شاید با سیستم من مشکلی داره و بردم خدمات کامپیوتری روی یه سیستم دیگه تست کرد و دیدم بله همون مشکل هست و کارت مشکل داره اول که کارت رسید دستم متوجه شدم که پیچ های پشت کارت قبلا باز شده در خالی که فروشنده ادعا می کرد کارت در حد نو هستش به فروشنده گفتم من بهت اطمینان کردم و تست نکردم ولی تو جنس خراب برام فرستادی و گفت جنس من سالم بوده و از این حرفها تا اینکه کارت رو پیش یک تعمیرکار حرفه ای بردم که کارش همین بود و بعد از بررسی گفت کارت قبلا باز شده بوده و یک خمیر سیلیکون خیلی نامرغوب روی چیپ زده شده از این خمیرهای ۵ هزار تومنی سفید و اینکه سه تا از VRAM های کارت باید تعویض بشه و مشکل داره خلاصه اینکه ۶ میلیون تومان کارت رو فروشنده را انداخت به من و من مطمئنم کارت از ابتدا مشکل داشته و خود فروشنده این موضوع رو میدونسته ولی اشتباه از من بود که اطمینان کردم و چون شرایط تست نداشتم نتونستم تستش کنم. البته تو بسته بندی خیلی خوبی کارت رو برام ارسال کرده بود که به هیچ عنوان امکان اینکه ضربه بخوره نداشت. نمیدونم شاید برای شما هم اتفاق مشابهی افتاده باشه چون به نظر من کسی که جنسی رو میخره قصد خراب کردنش رو نداره که بخواد واسه خودش و فروشنده دردسر درست کنه چون واسش سودی نداره این کار. در ضمن خود من پاور هم خرید کردم از راه دور و با یک بسته بندی کاملا ایمن برام ارسال شد البته پاور مثل هارد نیست که با ضربه مشکل دار بشه مکر اینکه ضربه خیلی شدید باشه تو اینجور مواقع یا پاور از قبل مشکل دار بوده یا اینکه از شانس بد خریدار موقع تست یکی از خازن هاش به مشکل
 

phantom2

Registered User
تاریخ عضویت
15 آپریل 2012
نوشته‌ها
876
لایک‌ها
239
تو ایران استوک واقعا معنی استوک نمیده و متاسفانه چون ارزونه دیگ بقیه چیزا اهمیت نداره انگار
اگه فروشنده معتبر نبوده و خریدی اصلا دیگ ..... و اینک تست نکردی دیگ ...
طبق نظرات بیشتر دوستان مقصر من بودم و خود خریدار احتمال 99.99 درصد میداد خراب فرستادم هر چند الان خریدار تست کرده میگه رو سیستم دیگ جواب میده اون حرف اخرت ک میگی شاید تو تست یکی از خازنا مشکل خورده. رو قبلش کسی نمیگفت
کسی هم قصد خراب کردن اعتبار خودشو و فرستادن کالای خراب نداره
اگ برده داده تعمیرکار که باید رو چند تا سیستم تست میکرده نه یکی
قصد نداشتن ادمو یاد رفاقت خرس و ادم میندازه ک خرسه میخاست مگس رو بپرونه از رو ادم با سنگ زد تو سر ادمه. یکم منطق بعد قصد و احساس
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا