برگزیده های پرشین تولز

آخرین اخبار فوتبال

hdland

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2015
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
1,015
سن
36

برنامه بازی های ایران در مقدمای جام جهانی 2018 به صورت کامل


تیفوسی :قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشی دور نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا ظهر امروز (سه‌شنبه) در کوالالامپور مالزی آغاز شد. طبق قرعه‌کشی انجام شده 12 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت.

طبق آخرین رده‌بندی فیفا که هفته گذشته اعلام شد، سیدبندی تیم‌های حاضر در این دور مشخص شدند که ایران به همراه استرالیا در سید اول قرار گرفتند و قرار است 12 تیم در دو گروه 6 تیمی قرار بگیرند:

سید اول:ایران و استرالیا
سید دوم: کره‌جنوبی و ژاپن
سید سوم: عربستان و ازبکستان
سید چهارم: امارات و چین
سید پنجم: قطر و عراق
سید ششم: سوریه و تایلند

گروه بندی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A:

ایران، کره‌جنوبی، ازبکستان، قطر، چین، سوریه

گروه B:

استرالیا، ژاپن، عربستان، امارات، عراق، تایلند

به گزارش تسنیم همگروه نشدن ایران با عربستان از نکات مهم است که بدین ترتیب خطر برگزاری بازی با این تیم در کشوری ثالث دیگر ایران را تهدید نمی‌کند.

در پایان این دور از رقابت‌ها دو تیم برتر هر گروه به‌طور مستقیم به مرحله پایانی جام جهانی 2018 روسیه صعود خواهند کرد و دو تیم سوم برتر هر گروه به مصاف هم می‌روند و برنده این بازی در یک جدال رفت و برگشتی پلی‌آف بین‌قاره‌ای به دیدار تیمی از کونکاکاف (کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب) خواهد رفت تا آخرین شانس خود برای صعود به جام جهانی را امتحان کند.

برنامه مسابقات تیم ملی با سیدبندی اعلام شده به‌شرح زیر است:

11 شهریورماه بازی اول در انتخابی جام جهانی 2018، ایران – قطر
16 شهریور بازی دوم در انتخابی جام جهانی 2018، چین – ایران

ششم مهرماه 95، آغاز اردوی تیم ملی

12 تا 20 مهرماه، زمان قانونی فیفا برای برگزاری اردوهای تیم ملی
15 مهرماه بازی سوم در انتخابی جام جهانی 2018، ازبکستان – ایران
20 مهرماه بازی چهارم در انتخابی جام جهانی 2018، ایران – کره‌جنوبی

یازدهم آبان‌ماه 95، آغاز اردوی تیم ملی

17 تا 25 آبان‌ماه، زمان قانونی فیفا برای برگزاری اردوهای تیم ملی
20 آبان‌ماه زمان برگزاری بازی دوستانه
25 آبان‌ماه بازی پنجم در انتخابی جام جهانی 2018، سوریه – ایران

بیست‌وچهارم اسفندماه 95، آغاز اردوی تیم ملی

30 اسفندماه 95 تا 8 فروردین‌ماه 96، زمان قانونی فیفا برای برگزاری اردوهای تیم ملی
3 فروردین‌ماه 96 بازی ششم در انتخابی جام جهانی 2018، قطر – ایران
8 فروردین‌ماه 96 بازی هفتم در انتخابی جام جهانی 2018، ایران – چین

نهم خردادماه 96، آغاز اردوی تیم ملی

15 تا 23 خردادماه 96، زمان قانونی فیفا برای برگزاری اردوهای تیم ملی
18 خردادماه 96 زمان برگزاری بازی دوستانه
23 خردادماه بازی هشتم در انتخابی جام جهانی 2018، ایران – ازبکستان

اول شهریورماه 96، آغاز اردوی تیم ملی

9 شهریورماه 96، بازی نهم در انتخابی جام جهانی 2018، کره‌جنوبی – ایران
14 شهریورماه 96، بازی پایانی در انتخابی جام جهانی 2018، ایران – سوریه
 

hdland

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2015
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
1,015
سن
36

کارلوس کی‌روش: قدرت‌ها در هر دو گروه تقسیم شدند


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از انجام مراسم قرعه کشی رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: به نظرم قدرت ها در هر دو گروه تقسیم شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش درباره انجام مراسم قرعه کشی جام جهانی گفت: به نظرم قدرت ها در هر دو گروه تقسیم شده اند. ما روی قطر و سوریه نیز حساب باز می کنیم. هر کدام از این تیم‌‌ها می‌توانند قدرت زیادی داشته باشند.

وی اضافه کرد: ما قبلا با کره جنوبی و ازبکستان بازی کرده ایم. به نظرم قدرت ها در هر دو گروه تقسیم شده اند و نمی توان حتی تیمی مثل سوریه را دست کم گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره جدایی خود از تیم کشورمان گفت: در این لحظه درباره این موضوع صحبت نمی کنم. امیدوارم که در آینده اتفاقات خوبی را درباره فوتبال ایران ببینیم.
 

core i5

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2011
نوشته‌ها
5,265
لایک‌ها
2,316
محل سکونت
هرجایه دنیایی دلم اونجاست
❌اینم زمان بازیهای ایران:

دور رفت
11 شهریور:ایران-قطر
16 شهریور:چین-ایران
15 مهر:ازبکستان-ایران
20مهر(مطابق با تاسوعای حسینی):ایران-کره‌جنوبی
25آبان: سوریه - ایران

دور برگشت:
3فروردین96:قطر - ایران
8فروردین96:ایران - چین
23خرداد96:ایران - ازبکستان
9شهریور96:‌ کره‌جنوبی - ایران
14شهریور96: ایران - سوریه

گروه خوبی افتادیم نه اسونه نه زیادی سخت فقط ایکاش بازی با کره تو ایران روز تاسوعا نمیفتاد!!! واقعا ناراحتم نه من بلکه ما ایرانیا کلا از این اتفاق ناراحت میشیم

Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
 

hdland

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2015
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
1,015
سن
36
به نظر من دیگه الان گروه سخت و اسون نداریم ..
کره جنوبی که مخص است چه قدر توانمند است و تنها فاکتور ما جلوی این تیم از لحا روانی است و برد های سریالی چند سال اخر ..
چین و قطر هم که با سرمایه گذاری های سنگین قطعا مدعی وار اماده جام جهانی هستند
ازبکستان هم همیشه ما رو اذیت کرده و دوره قبل رو به خاطر بیارید
سوریه هم اگر دست کم گرفته شود کارمون تمام است!!!

باید امکانات و شرایط مدنظر کیروش فراهم شود تا به امید خدا به روسیه بریم و بعد برای صعود به مراحل حذفی جام جهانی برنامه بریزیم !!!
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
کاپلو: زلاتان در یووه نمی‌توانست شوت بزند
فابیو کاپلو، سرمربی سابق یوونتوس معتقد است که زلاتان در زمان حضورش در این تیم، حتی نمی‌توانست یک شوت بزند.


به گزارش "ورزش سه"، زلاتان سال 2004 از آژاکس به یووه پیوست و دو فصل در این تیم حضور داشت. کاپلو که در آن دوره سرمربی یووه بود، از این موضوع خوشحال بود؛ ولی حالا او نقاط ضعف زلاتان را مطرح کرد.





01254527.jpg






او گفت:" وقتی ابراهیموویچ به یووه آمد، در شوت زنی خوب نبود. مینو رایولا به من گفت «زلاتان واقعا قدرتمند است، او دست دروازه بان ها را می‌شکند». من هم گفتم «به من گوش کن، او فقط شیشه های باشگاه را شکانده!»



ابراهیموویچ از همان زمان شروع به تمرین شوت زنی کرد و حالا همه می‌بینند که چه پیشرفتی کرده است. وقتی سرمربی رم بودم به دنبال جذب او بودم. یوونتوس خرید های عالی انجام داد. آنها با 16 میلیون زلاتان را خریدند، در 4 قسط. در آژاکس فکر می‌کردند او بازیکن بزرگی نخواهد شد. آنها میدو را حفظ کردند که هدایتش راحت تر بود."
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
پائولینیو و کواچیچ در نقش سرباز و وزیر
الکلاسیکو با کواچیچ و پائولینیو بیشتر به سبک فوتبال های ایتالیایی در حال انجام بود تا اینکه یک اسپانیایی رشد یافته در لاماسیا، روند بازی را لالیگایی کرد.


به گزارش "ورزش سه"، شروع الکلاسیکو آفتابی بود. نه فقط به این خاطر که بازی در ساعت 13 و زیر تابش خورشید برگزار می شد بلکه شرایط ابتدایی دیدار بزرگ نیم فصل اول لیگ اسپانیا، به گونه ای بود که به نظر می آمد بارسا توان بردن رقیب دیرینه را در سانتیاگو برنابئو ندارد و رئال هم هدف اولش نباختن مقابل صدرنشین فعلی لالیگا و حفظ فاصله فعلی با توجه به خستگی بازگشت از مسابقات باشگاه های جهان بود.


قرار گرفتن ۸ هافبک در ترکیب دو تیم، بازی با تک مهاجم و بازی آزادانه مسی و رونالدو که اغلب دقایق نیمه اول را در میانه های میدان حضور داشتند اتفاق غیرقابل پیش بینی این نیمه بود. حضور این تعداد بازیکن در خط میانی، ازدحام عجیبی در یک سوم میانی زمین به وجود آورده بود. فشردگی بی سابقه ای که به موفقیت یک نیمه ای کاسمیرو و کواچیچ هم انجامید.


در این نیمه آنچه بیش از همه قابل توجه بود، سرعت پائین دو تیم در انتقال توپ به زمین حریف در هنگام گرفتن توپ و اقبال کم تیم مالک میدان، به خیمه زدن روی دروازه حریف بود. شاگردان زیدان و والورده بیش از آنکه روی توپ برنامه داشته باشند، روی فضاها تمرکز کرده بودند و همین از سرعت هجومی دو تیم بزرگ اسپانیا کاسته بود.


همچنین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نخست، نشان دادند روی ضد حملات و انجام بازی مستقیم هم حساب کرده اند. چیزی که کمتر در الکلاسیکوهای پیشین شاهدش بودیم. روندی که الکلاسیکو را به نوعی شبیه فوتبال ایتالیایی کرده بود. به همین دلیل می شد این طور تصور کرد که دو تیم به نتیجه تساوی رضایت داده اند. لااقل در نیمه اول چنین بود.


*شطرنج مربیان، مهره های در سایه


هر دو مربی در واقع با 9 بازیکن بعلاوه یک دروازبان ترکیبشان را چیده بودند. زیدان و والورده هرکدام یک مهره ی ویژه برای خود در دربی بزرگ برداشته بودند. کواچیچ در تیم رئال و پائولینیوی بارسا. البته یکی در نقش سرباز و دیگری وزیر!
کواچیچ مامور مستقیم لئو مسی بود. هافبک کروات دستور داشت سایه به سایه با ستاره آرژانتینی حرکت کند. تصمیمی که در نهایت پاشنه آشیل تیم زیدان هم شد. چیزی که می شد حدس هم زد، چرا که چنین حربه ای هرچند هنوز کاملاً منسوخ نشده، که اگر اینطور بود زیدان از آن استفاده نمی کرد؛ اما در سال ۲۰۱۷ دیگر آن کارایی لازم را ندارد. به خصوص که مودریچ مهره پرس کننده نیست و کاسمیرو در زمین گم است.
والورده بازی‌خوان تر از زیدان بود و مسی باهوش تر از کواچیچ. پس در نیمه دوم و باتوجه به خستگی رئالی ها به ویژه در خط هافبک که مشهود هم بود، اعجوبه آرژانتینی با بازی بدون توپش در میانه های زمین، به راحتی هافبک مادریدی ها را از جریان بازی خارج کرد و چه شکاف عمیقی که با این پاتک، در قلب تیم میزبان ایجاد شد. اگر به فضایی که راکیتیچ روی گل اول بارسا داشت و حمل توپ طولانی او (چیزی نزدیک به 30 متر) توجه کنید به سادگی متوجه خواهید شد اشکال تاکتیکی رئال در الکلاسیکو کجاست.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
پاستوره: با هم تیمی‌هایم خداحافظی نکردم
خاویر پاستوره، هافبک پاری سن ژرمن، شایعات در مورد اینکه او با هم تیمی هایش خداحافظی کرده را رد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، شایعات حاکی از آن بود که پاستوره در دیدار اخر سال میلادی تیمش، با هم تیمی‌هایش خداحافظی کرده و اینتر به شدت به دنبال جذب اوست. پاری سن ژرمن در تابستان امباپه و نیمار را به خدمت گرفت و حالا کار سختی در فیکس کردن دی ماریا، درکسلر و کاوانی دارد. در حالی که شایعات حاکی از جدایی قطعی پاستوره بود، او این موضوع را تکذیب کرد و گفت که با هم تیمی هایش خداحافظی نکرده است.



01262109.jpg






او گفت:" این یک دروغ است که من با هم تیمی‌هایم خداحافظی کرده ام. من همیشه در فکر بازی کردن برای این باشگاه بوده ام و همواره نیز بیشترین تلاش را انجام داده ام. در هفته های اخیر، بازی های زیادی انجام داده ام و خوشحالم. هنوز یک سال و نیم از قراردادم باقی مانده و از این بابت در آرامش کامل هستم. به دنبال این بودم که زمان بیشتری بازی کنم، این حقیقت دارد. مربی تصمیم می‌گیرد و من هم باید تصمیماتی بگیرم که بتوانم در پاری سن ژرمن بیشتر بازی کنم."
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
پاسخ هررا به کنایه اسطوره یونایتد
آندر هررا، هافبک منچستریونایتد، پاسخ منتقدین به عملکردش در تساوی 2-2 مقابل لسترسیتی را داد.


به گزارش "ورزش سه"، هافبک اسپانیایی به عنوان تعویض دوم یونایتد به زمین آمد؛ ولی شیاطین سرخ که برتری را در دست داشتند، نتوانستند این برتری را حفظ کرده و در دقیقه 94 گل تساوی را دریافت کردند. این گل دقیقا پس از مصدومیت کریس اسمالینگ و حضور او در زمین با وجود مصدومیت به ثبت رسید که همین موضوع باعث شد تا گری نویل انتقاداتی از هررا مطرح کند. نویل مدعی شد که هررا به درخواست فیل جونز برای پر کردن خلا دفاع بی توجه بوده و حالا هررا پاسخ این ادعا را داد.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
بارسلونا، چلسی و سیتی به دنبال جذب بونوچی
تیم‌های بارسلونا، منچسترسیتی و چلسی در تلاش هستند که لئوناردو بونوچی، ستاره خط دفاعی میلان را به خدمت بگیرند.


به گزارش "ورزش سه"، مدافع ایتالیایی در تابستان از یوونتوس جدا شد و در انتقالی جنجالی راهی میلان شد. نتایج میلان طبق انتظارات پیش نرفت و آنها در حال حاضر در میانه جدول سری آ قرار دارند و حالا نشریه اکسپرس مدعی شد که 3 باشگاه بزرگ اروپا به دنبال جذب بونوچی هستند.



01237918.jpg






پپ گواردیولا، جذب بونوچی را به عنوان بالاترین هدف خود تعیین کرده و بالاتر از فن دایک و جانی ایوانز به دنبال جذب اوست. چلسی نیز اگر شرایط برای جدایی بونوچی فراهم باشد به دنبال به خدمت گرفتن او خواهد بود. در سوی دیگر، بارسلونا نیز به پرونده جذب او ورود کرده و به دنبال به خدمت گرفتن این مدافع با تجربه است. با جدایی احتمالی ماسکرانو، بارسا به دنبال جذب یک مدافع است و فعلا بونوچی اصلی ترین گزینه آنهاست.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
عمان از امارات به فیفا شکایت کرد
بعد از رد شدن درخواست عمانی ها برای تغییر نتیجه بازی این تیم با امارات در جام خلیج فارس حالا این کشور دست به دامان کمیته انضباطی فیفا شده است.


به گزارش "ورزش سه"، در اولین روز از جام خلیج فارس در کویت عمان با یک گل به امارات باخت؛ اما بعد از این بازی سران فدراسیون فوتبال این کشور با تنظیم شکوائیه رسمی از رقیب و ارائه آن به کمیته انضباطی کنفدراسیون غرب آسیا خواستار تغییر نتیجه بازی به 3-0 در پی تخلف اماراتی ها شدند.


بنا به ادعای عمان سران فدراسیون فوتبال امارات به صورت غیرقانونی از بازیکنی محروم به نام محمد احمد در ترکیب خود بهره بردند، چون این بازیکن بعد از اخراج در بازی دوستانه ماه نوامبر برابر ازبکستان باید یک بازی محروم می شد از همین رو شکست 1-0 این تیم باید به برد 3-0 تبدیل می شد که بعد از بررسی پرونده در نهایت مسئولان برگزاری با رد کردن این شکایت مدعی شدند تغییری در نتیجه رقم نخواهد خورد.


با این وجود عمانی ها که دست بردار نبودند بلافاصله با شکایت به کمیته انضباطی فیفا خواستار دخالت آنها در این پرونده و اجرای قوانین شدند تا ماجرای استفاده از محمد احمد در ترکیب امارات برابر عمان به جنجالی بزرگ در حاشیه رقابت های جام خلیج فارس تبدیل شود.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
پ: علاقه ای به ماجرای کوتینیو-نایک ندارم
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد علاقه ای به صحبت کردن در مورد ماجرای انتشار عکسی از پیراهن بارسلونا با اسم فیلیپ کوتینیو که توسط کمپانی نایک صورت گرفت، ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، از تابستان گذشته شایعات زیادی در مورد رفتن کوتینیو به بارسلونا مطرح شده و به تازگی کمپانی نایک عکسی از پیراهن بارسا که نام کوتینیو روی آن نوشته شده بود را در سایتش منتشر کرد. هرچند این عکس خیلی زود حذف شد؛ اما بسیاری آن را دلیل قطعی رفتن این ستاره برزیلی به نوکمپ در این ژانویه می دانند.





01234196.jpg




کوتینیو در دیدار امروز بارسا مقابل برنلی به دلیل مصدومیت حضور نداشت و کلوپ تاکید کرد که علاقه ای به صحبت در مورد این اتفاق ندارد.



او به خبرنگاران گفت:" در این مورد شنیده ام. هیچ چیز در دنیا نیست که کمتر از این موضوع به آن علاقه داشته باشم و البته یک نفر این ماجرا را به من گفت و من هم گفتم:" وای، عجب داستانی!"


ستاره های ورزشی را در لنز ببینید






 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
تیم فوتبال الهلال در دیدار مقابل الفیصلی به تساوی رسید.


به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان در دیداری معوقه از رقابت های لیگ این کشور، امشب میهمان الفیصلی بود و در پایان با نتیجه تساوی یک یک متوقف شد.



در این بازی ابتدا کوتینهو، بازیکن برزیلی الفیصلی تیمش را جلو انداخت و نیمه اول را به سود میزبان به پایان رساند. اما در نیمه دوم مسابقه عمر خریبین، ستاره سوریه ای و مرد سال فوتبال آسیا از روی نقطه پنالتی گل تساوی الهلال را به ثمر رساند.


با این نتیجه آبی پوشان ۳۴ امتیازی شدند و فاصله خود را با الاهلی در صدر جدول به یک امتیاز افزایش دادند. الاهلی با ۳۱ امتیاز و یک بازی بیشتر از الهلال در جایگاه دوم قرار دارد.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
مورینیو: به نمایش بازیکنانم افتخار می کنم
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که تیمش در پیروزی 2-0 مقابل اورتون، نمایش باکلاسی ارائه داد.


به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ بعد از سه تساوی پیاپی، امشب موفق شد در خانه اورتون با گل های آنتونی مارسیال و جسی لینگارد به پیروزی برسد. مورینیو در پایان بازی تاکید کرد که از نمایش تیمش در این دیدار بسیار راضی است و حتی بدون برد هم به شاگردانش افتخار می کرد.



او به اسکای اسپورتس گفت:" بازیکنان من شایسته این پیروزی بودند. باز هم می گویم که تساوی ها به خاطر نمایش بد نبود؛ زیرا شرایطی وجود داشت که کار را برای ما سخت کرد. ما اشتباهاتی داشتیم، به ویژه در دیدار مقابل لسترسیتی و برنلی؛ اما نگرش و تلاش ما عالی بود.



همه چیز در کلاسی بالا بود. فکر می کنم ما خیلی خوب بازی کردیم. اصلا به نظر نمی رسید خسته باشیم یا هر نمایش دیگری بعد از بدترین برنامه ممکن که در لیگ برتر برای ما رقم خورد.





01273499.jpg






اورتون در نیمه دوم واکنش نشان داد؛ اما ما در سراسر بازی کنترل اوضاع را در دست داشتیم. از امتیازاتی که کسب کردیم کاملا راضی هستم. حتی بدون امتیاز، به نمایش بازیکنانم افتخار می کردم."



روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ به تازگی دچار آسیب دیدگی شدند؛ اما مورینیو تاکید کرد که هنوز برنامه ای برای خریدهای زمستانی ندارد.



" صادقانه بگویم الان چیزی نمی‌دانم. می دانم که در حال حاضر دچار مشکل هستیم؛ اما شاید در دو-سه هفته آینده، بازیکنان بیشتری بهبود پیدا کنند و ما طور دیگری فکر کنیم و بخواهیم تا تابستان صبر کنیم. الان نمی توانم چیزی بگویم."
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
ناپولی به دنبال جذب بالوتلی
ناپولی قصد دارد برای به خدمت گرفتن ماریو بالوتلی، مهاجم سابق میلان، اینتر، منچسترسیتی و لیورپول تلاش کند.


به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی پس از سلسله ناکامی هایش در تیم‌های مختلف، راهی نیس فرانسه شد و در این تیم توانست بار دیگر به دوران اوج خود نزدیک شده و عملکرد خوبی داشته باشد. او در 49 بازی برای این تیم، 33 گل به ثمر رسانده و بار دیگر توجهات را در اروپا به خود معطوف کرده است.





01262598.jpg






با این حال قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد و ناپولی می‌خواهد از شرایط به وجود آمده برای جذب او استفاده کند. سوپر ماریو هنوز قراردادش را با نیس تمدید نکرده و بعید است که این اتفاق رخ دهد. حال ناپولی در تلاش است که یا در زمستان و یا به احتمال زیاد در تابستان، او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
آگوئرو: کین مهاجمی ایده آل برای رئال است
رئال مادرید بدون شک در تابستان آتی برای خرید یک مهاجم نوک سطح اول دنیا اقدام خواهد کرد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال که پس از جدایی موراتا و افت بنزما، شدیدا با افت گلزنی در فصل جاری مواجه شده، در اندیشه خرید یک مهاجم ارزشمند برای فصل بعد است.

لیست بازیکنانی که به کار رئال می آیند، کوتاه است و به ایکاردی و هری کین خلاصه می شود. به خصوص کین که سال 2017 با ثبت 56 گل، بالاتر از مسی و رونالدو، بهترین گلزن اروپا شد.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
ریوالدو: از پیوستن کوتینیو به بارسا مطمئن هستم

ریوالدو، ستاره برزیلی سابق بارسا نیز پیوستن کوتینیو به جمع آبی اناری ها را حتمی می داند.


به گزارش "ورزش سه"، اگر چه تابستان انتقال کوتینیو به بارسا با مخالفت باشگاه لیورپول ممکن نشد؛ اما حالا در انتقالات زمستانی، ستاره برزیلی به بارسا نزدیک تر از همیشه شده است.

بسیاری معتقدند که کوتینیو اگر به بارسا بپیوندد، خیلی زود به ستاره محبوب هواداران بدل خواهد شد.





01273587.jpg






ریوالدو که در زمره همین افراد قرار دارد، به مارکا گفت:« کوتینیو بازیکن بسیار خوبی است و مطمئنم که اگر به بارسا برود، آنجا به راحتی خواهد درخشید. کوتینیو چه به لحاظ فوتبالی و چه شخصیتی، انسانی فوق العاده است و کاملا مناسب فلسفه و سبک بازی بارسا.

هواداران به او برای وفق پیدا کردن با شرایط بارسا زمان کافی خواهند داد و تقریبا اطمینان دارم که دیر یا زود، کوتینیو به بازیکن بارسا تبدیل می شود.»
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
روزی که رئال مادرید جذب کوتینیو را رد کرد!
کوتینیو به زودی و پس از انتقال به بارسا، تبدیل به دومین بازیکن گرانقیمت دنیا بعد از نیمار خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو پس از تلاش های بسیار خود و باشگاه بارسلونا، به زودی مجوز جدایی از لیورپول را دریافت کرده و پیراهن بارسا را بر تن خواهد کرد. ارزش او 170 میلیون یورو است ولی با 150 میلیون یورو راهی بارسلونا می شود.





01273771.jpg






ستاره برزیلی زمانی نزدیک به رئال مادرید بود؛ ولی کهکشانی ها سال 2008 او را نپسندیده و بازیکن برزیلی دیگری را جایگزین او کردند.

رئال سال 2008 و در زمان ریاست رامون کالدرون، قصد تقویت تیم دوم خود را داشت و باید از بین کوتینیو و آلیپیو، یکی را انتخاب می کرد. میگل آنخل پورتوگال، مربی وقت تیم دوم رئال، در نهایت آلیپیو را مناسب تشخیص داد. آلیپیو با 2.5 میلیون یورو رئالی شد و کوتینیوی 16 ساله، با 2 میلیون یورو به اینتر پیوست.

9 سال بعد، اثری از آلیپیو نیست ولی کوتینیو به عنوان دومین بازیکن گران قیمت دنیا به دشمن رئال یعنی بارسا خواهد پیوست.



مشابه این اتفاق در مورد نیمار هم رخ داده بود. نیمار سال 2006 چند روز در باشگاه رئال حضور داشت؛ ولی در نهایت به خاطر اختلافات مالی رئالی ها با مدیر برنامه های نیمار، انتقال او منتفی شد.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در غیاب تعداد زیادی از ستاره های خود از جمله مسی و سوارز، در بازی رفت یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل سلتا با تساوی 1-1 متوقف شد. تساوی در زمین حریف نتیجه ای مطلوب برای آبی اناری ها محسوب می شود و آنها این فرصت را دارند تا پنجشنبه هفته بعد در نوکمپ کار صعود را یکسره کنند.

بارسا امشب ابتدا با گل آرناییز از سلتا پیش افتاده بود ولی سیستو کار را در دقایق پایانی نیمه اول به تساوی کشاند.
 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
یادداشت: پل پوگبا، کلید اوج گیری منچستریونایتد
در دهه 1960 گفته می‌شد: «وقتی پت کرراند خوب بازی می‌کند، منچستریونایتد خوب بازی می‌کند». حالا باید این حرف را درباره پل پوگبا زد. او از اکتبر 2016 و بازی در خانه چلسی، تاکنون در هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر نباخته است.


به گزارش "ورزش سه"، او که در سه بازی اخیر کاپیتان منچستریونایتد بوده و احتمالا کاپیتان خواهد ماند، در برد دو بر صفر در خانه اورتون در اولین روز سال نو میلادی عالی کار کرد. روملو لوکاکو و زلاتان ابراهیموویچ غایب بودند و پوگبا جلوتر بازی کرد و به‌ویژه در نیمه دوم یک و دوهای عالی‌ انجام داد و فرصت‌هایی برای یونایتد ساخت که چهار بازی بود که نبرده بود.


پوگبا گل اول بازی را برای آنتونی مارسیال و گل دوم را برای جس لینگارد ساخت و روند بازی را تعیین کرد. اگر انتقادات اخیر باعث شده که او چنین عمل کند هیچ‌کس اعتراضی به آن انتقادات نخواهد داشت. البته شاید از گل‌های او انتقاد کنند. او پس از آن که در دو بازی اول فصل گل زد، از ماه آگوست تاکنون تنها یک گل زده است.


این هافبک فرانسوی را طرفداران یونایتد دوست دارند. او هنوز به اوج نرسیده، ولی پیراهن او در کریسمس پرفروش‌ترین بود، و حتی بیشتر از پیراهن زلاتان ابراهیموویچ به فروش رفت.





01254429.jpg





با این حال پوگبا هم منتقدان خود را دارد که طبیعی است، چرا که وقتی 89 میلیون پوند برایتان می‌پردازند و مانند بهترین‌های دنیا بازی نمی‌کنید از شما انتقاد می‌شود. پل اسکولز گفت که او در بازی‌های یونایتد قدم می‌زند و ژوزه مورینیو هم به او پاسخ داد. اسکولز کارشناس خوبی در تلویزیون است و طوری حرف می‌زند که طرفداران یونایتد می‌خواهند: او مستقیم و سرراست حرفش را می‌زند. او از اینکه بازیکنان برنجند نمی‌ترسد. کار او ارائه تحلیل‌های کارشناسانه است و وقتی که از بازیکنی تعریف یا انتقاد می‌کند، مساله او شخصی نیست.


شاید اسکولز زیادی تند برخورد می‌کند اما واقعیت این است که او سه، چهار سال است کارشناس شده و یونایتد در این مدت ناامیدکننده بوده است. او تنها واقعیت را بازگو می‌کند.


مورینیو حس می‌کند که اسکولز زیادی منتقدانه برخورد می‌کند. این صحت ندارد اما اسکولز در هر حال زیاد هم تعریف نمی‌کند. این هافبک سابق یونایتد تنها منتقد هم نیست. گرام سونس هم بارها از جایگیری پوگبا انتقاد کرده است. سونس هافبک تیمی بوده که سه بار قهرمان اروپا شده و نظراتش کاملا معتبر است.


پل پوگبا در این فصل لیگ برتر سه گل زده و هفت گل ساخته است. او 12 بازی هم انجام داده است. بازی پوگبا همچنان جا برای بهتر شدن دارد و خود او هم این را می‌پذیرد. او باید شوت‌های دقیق‌تری بزند و در قبال داوران هم کمتر احساساتی برخورد کند اما او استعدادی بی‌نظیر دارد و این استعداد طرفداران را از روی صندلی‌هایشان بلند می‌کند. او بازیکنی است که یونایتد حول او دارد ساخته می‌شود؛ همچنین، او مهم‌ترین فرد در رختکن است.





01163230.jpg






مانند کریستیانو رونالدو که می‌خواست کاملا انفرادی کار کند و خیلی به فکر تیم نبود، پوگبا هم نیاز به مربی دارد که به او کمک کند پیشرفت کند. مورینیو چنین مربی است. مورینیو از مهم‌ترین بازیکنش دفاع کرده است. به همین دلیل است که بین بازیکنانش محبوب است. آنها حس می‌کنند که او فشار بیرونی را به سمت خودش می‌کشاند.


کار مورینیو این است که پوگبا بیشتر مانند بازی با اورتون بازی کند و کمتر مانند بازی در خانه ساوتهمپتون و برنلی. همه فکر می‌کنند که پوگبا بهتر خواهد شد اما مورینیو حرف اشتباهی هم زد: «تقصیر پل نیست که درآمدش خیلی بیشتر از پل اسکولز است». اسکولز اصلا به یک کارشناس حسود شبیه نیست. او اتفاقا از نظر مالی اوضاع خوبی دارد و در 43سالگی هم می‌تواند دستمزدی بالاتر از میانگین دستمزد بازیکنان لیگ برتر بگیرد تا در آسیا در بازی‌های دوستانه شرکت کند.


بهتر است افرادی مانند اسکولز باشند که نظرات صحیح و صادقانه‌ای بدهند تا اینکه افرادی بی‌دلیل تعریف و تمجید کنند. حقیقت این است که پوگبا باید بیشتر مانند بازی در خانه اورتون باشد؛ البته اکثر بازیکنان یونایتد باید این‌طور باشند. چنین استمراری باعث می‌شود که یونایتد تبدیل به ماشین پیروزی شود. پوگبا راست می‌گفت که تیمش نیاز دارد که بیدار شود، به‌ویژه پس از تساوی خانگی مقابل ساوتهمپتون که در اوج نیست.


منبع: سایت ESPN


ستاره های ورزشی را در لنز ببینید






 

saba10

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 دسامبر 2017
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
3
سن
35
صدرنشین لیگ ترکیه به دنبال نهایی کردن انتقال آردا
استانبول باشاک شهیر، صدرنشین سوپرلیگ ترکیه قصد دارد آردا توران، ستاره ترک تبار بارسلونا، را به خدمت بگیرد.


به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اخیراً شایعه پیوستن آردا توران به گالاتاسرای و بشیکتاش مطرح بود ولی با مصاحبه یکی از مدیران استانبول باشاک شهیر، به نظر می رسد مقصد بعدی این ستاره باتجربه صدرنشین فعلی سوپرلیگ ترکیه خواهد بود.



گفته می شود توافق اولیه بین هافبک ترکیه‌ای بارسلونا و این باشگاه صورت گرفته است و این بازیکن روز جمعه قرارداد خود را با این تیم به امضا خواهد رساند.





01239112.jpg






توران 30 ساله در سال 2015 از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست و در دو فصل گذشته مجموعا 55 بازی در رقابت‌های مختلف برای آبی‌واناری‌ها انجام داد و 15 گل‌زده هم به نام خود ثبت کرده است؛ اما او در فصل جاری به هیچ‌وجه توسط ارنستو والورده به بازی گرفته نشده است؛ به همین خاطر توران تصمیم به ترک نوکمپ گرفته است.



استانبول باشاک‌شِهیر با کسب 36 امتیاز از 17 دیدار، قهرمان نیم‌‌فصل اول رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه شد.
 
بالا