برگزیده های پرشین تولز

آخرین اخبار فوتبال

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
33
محل سکونت
IRAN
شکست سنگين ليون در خانه مارسي

مارسي در ديدار خانگي در ليگ فرانسه ليون را با نتيجه‌ پر گل چهار بر دو شکست داد.
00945825.jpg


در حساس ترين ديدار هفته‌ سي و ششم رقابت‌هاي ليگ فرانسه شب گذشته (يکشنبه) مارسي در خانه موفق شد با نتيجه‌ چهار بر دو ليون را شکست دهد.
 

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
33
محل سکونت
IRAN
آنچلوتي: تاوان بازي با بايرن‌مونيخ را داديم

سرمربي رئال مادريد معتقد است خستگي ناشي از بازي با بايرن‌مونيخ باعث شد رئال مادريد نتواند برابر والنسيا بازي هميشگي خودش را به نمايش بگذارد.
00946419.jpg


رئال‌مادريد شب گذشته در هفته سي و ششم ليگاي اسپانيا در خانه برابر والنسيا با تساوي 2 بر 2 متوقف شد تا فرصت طلايي را براي جبران امتيازات از دست رفته از دست بدهد.

به نقل از ايسنا، کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد پس از توقف تيمش برابر والنسيا گفت: بازيکنانم در اين ديدار خسته بودند و ما تاوان بازي سنگين برابر بايرن‌مونيخ را در اين ديدار داديم. ديديد که اين هفته فقط ما نبوديم که اين مشکل را داشتيم. اتلتيکو مادريد و چلسي هم در اين هفته خسته بودند و نتايج خوبي کسب نکردند. به هيچ وجه آسان نيست پس از يک ديدار سخت در نيمه نهايي ليگ قهرمانان به ميدان برويد. با اين وجود تا پايان مسابقه براي پيروزي تلاش کرديم و به هيچ وجه از نتيجه بدست آمده راضي نيستيم. تيمم در 15 دقيقه نخست بازي بسيار خوبي به نمايش گذاشت اما در ادامه مسابقه کيفيت هميشگي را نداشتيم و اين باعث شد نتوانيم 3 امتياز اين ديدار خانگي را کسب کنيم.

آنچلوتي در ادامه گفت: تا بازي آخر خود براي قهرماني در ليگ خواهيم جنگيد. اکنون بايد تلاش کنيم تا با پيروزي در بازي‌هاي باقي‌مانده، رقيبانمان را تحت فشار قرار دهيم. البته پيروزي در 3 ديدار باقي‌مانده اصلا آسان نيست چرا که با تيم هايي بازي داريم که براي بقا در ليگ مي‌جنگند. در بازي برابر والنسيا نيز تيمم موقعيت‌هاي زيادي از دست داد.نبايد به از دست دادن چنين موقعيت‌هايي عادت کنيم چرا که اين فرصت‌ها تيم قهرمان را در اين فصل مشخص خواهند کرد.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد درباره گل زيباي رونالدو برابر والنسيا گفت: گل رونالدو هم زيبا بود و هم بسيار مهم. به نظرم اگر در اين ديدار خانگي شکست مي خورديم، ديگر شانسي براي قهرماني نداشتيم. اين گل باعث مي‌شود تا هفته پاياني شانس قهرماني در ليگ داشته باشيم.

رئال مادريد در هفته سي و هفتم ليگاي اسپانيا در خانه سلتاويگو به ميدان خواهد رفت البته کهکشاني‌ها بايد قبل از آن در خانه وايادوليد به ميدان بروند.
 

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
33
محل سکونت
IRAN
ونگر: فصل بعد هم در آرسنال هستم

سرمربي آرسنال مي‌گويد بالاخره يک روز از اين تيم جدا مي‌شود و خبرنگاران از دست او راحت خواهند شد!
00943387.gif


آرسنال در آخرين ديدار خانگي خود در فصل جاري ليگ برتر موفق شد با يک گل وست بروم‌ويچ را شکست دهد تا حضور خود در فصل آينده ليگ قهرمانان اروپا را قطعي کند.

به نقل از ايسنا، آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پس از پيروزي تيمش برابر وست بروم‌ويچ، گفت: بازي خوبي به نمايش گذاشتيم. توانستيم از همان ابتدا توپ و ميدان را در دست بگيريم. براي ما مهم کسب پيروزي در اين ديدار بود تا حضورمان در ليگ قهرمانان اروپا قطعي شود. اين آخرين بازي خانگي ما در رقابت‌هاي امسال بود و دوست داشتيم که با پيروزي به پايان برسد.

سرمربي آرسنال درباره آينده خود در اين تيم، گفت: نگران نباشيد. يک روز از دست من خلاص مي‌شويد. بالاخره يک روز مي‌آيد که من از آرسنال بروم و نفس راحتي بکشيد، اما بايد اعلام کنم که فصل آينده نيز سرمربي آرسنال خواهم ماند و قصد دارم قرارداد جديدي را به امضا برسانم. من سال‌ها در ليگ برتر مربيگري کرده‌ام. زماني که به آرسنال آمدم مانند امسال همه چيز به قرارداد ما بستگي نداشت. اگر قرار بود از آرسنال بروم چند سال پيش مي‌رفتم که پيشنهادات زيادي داشتم، اما من به اين باشگاه وفادار ماندم.

سرمربي آرسنال در ادامه درباره شرايط تيمش براي فصل آينده، گفت: نمي‌خواهم تيم را دچار تغيير و تحول کنم. از ساينا مي‌خواهم در آرسنال بمانم. همچنين دوست دارم فابيانسکي نيز فوتبالش را در آرسنال به پايان برساند.

سرمربي توپچي‌هاي لندن در پايان گفت: از اين که در آخرين ديدار خانگي خود به پيروزي رسيديم خوشحالم. البته چندين فرصت گلزني را از دست داديم و مي‌توانستيم اين بازي را با پيروزي پر گل پشت سر بگذاريم. اين فصل در بازي‌هاي خارج از خانه ضعيف عمل کرديم و گل‌هاي بدي خورديم. البته افسوس نمي خورم، زيرا بازيکنان زيادي را به دليل مصدوميت در ميانه فصل از دست داديم.

آرسنال که اين شانس را دارد به قهرماني در جام حذفي انگليس دست يابد در هفته‌ پاياني ليگ انگليس برابر نوريچ به ميدان خواهد رفت.
 

delta220

Registered User
تاریخ عضویت
1 می 2014
نوشته‌ها
137
لایک‌ها
2
سن
33
محل سکونت
IRAN
سيدورف: اميدوارم به ليگ اروپا برسيم

سرمربي هلندي ميلان از پيروزي برابر اينتر در داربي شهر ميلان بسيار خوشحال است. او مي گويد تيمش شانس زيادي براي کسب سهميه ليگ اروپا دارد.
00946655.jpg


ميلان در حساس‌ترين بازي هفته‌ سي و ششم رقابت‌هاي سري A موفق شد با يک گل رقيب سنتي خود اينتر را شکست دهد تا پس از مدت‌ها با اين پيروزي ارزشمند دل هواداران خود را شاد کند.

کلارنس سيدورف، سرمربي هلندي روسونري از پيروزي در داربي ميلان بسيار خوشحال است.

به نقل از ايسنا، سيدورف پس از بازي در گفت و گو با شبکه "اسکاي اسپورت" ايتاليا، گفت: سر از پا نمي‌شناسم. از پيروزي در اين ديدار هيجان انگيز بسيار خوشحال هستم. از تمام بازيکنانم به خاطر اين نمايش خوب در چنين ديدار حساس تشکر مي‌کنم. در چهره همه آنها پيروزي را ديده‌ام.

او افزود: خط دفاعي ميلان شب خوبي را پشت سر گذاشت و همه فضاها را روي پالاسيو و ايکاردي بست. هم‌چنان که اجازه نداديم کامبياسو نفوذ‌هاي ويران کننده خود را انجام دهد. کاکا، بالوتلي و عادل تاعرابت هم در خط حمله وظايف خود را به خوبي انجام دادند. با تغيير تاکتيکي که انجام داديم اينتر را غافلگير کرديم. مي‌توانيم با همين سبک بازي در فصل بعد حريفان خود را شکست دهيم. وقتي همه بازيکنان در کارهاي دفاعي شرکت کنند ديگر عملکرد خط دفاعي بسيار بهتر خواهد شد. الان بازيکنان ميلان فهميده‌اند که چقدر روحيه جنگجويي در نتيجه‌ گرفتن تاثير دارد. همه آنها بايد به عقب بگردند و در کارهاي دفاعي شرکت کنند.

زننده تک گل ميلان در ديدار برابر اينتر نايجل دي يانگ، ها‌فبک هلندي اين تيم بود. سيدورف با رضايت از عملکرد او گفت: از عملکرد دي يانگ خوشحالم. او گل پيروزي ما را برابر اينتر به ثمر رساند و بازي درخشاني را به نمايش گذاشت. نايجل از بازيکناني است که همواره در کارهاي دفاعي شرکت و به مدافعان کمک مي‌کند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
کي‌روش: ترينيداد شبيه نيجريه بازي مي‌کند

سرمربي تيم ملي ايران شباهت بازي ترينيداد و نيجريه را دليل انتخاب اين تيم براي بازي دوستانه عنوان کرد.
00032081.jpg


تيم ملي فوتبال ايران براي چهارمين دوره حضورش در جام جهاني در کمپ کورينتيانس اردو زده است.

کارلوس کي‌روش در حاشيه تمرين ديروز (شنبه) تيم ملي ايران درباره بازي با ترينيداد گفت: ترينيداد را به خاطر شباهت سبک بازي اين تيم با نيجريه انتخاب کرديم. در روزهاي گذشته تلاش کرديم تا بازي گروهي بازيکنان را قبل از جام جهاني افزايش دهيم. فکر مي‌کنم بازي با ترينيداد بازي خوبي براي ما باشد و بتوانيم با سبک بازي نيجريه در جام جهاني آشنا شويم.

به گزارش ايسنا، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران در ادامه گفت: بازي‌هاي قبلي نيجريه را به دقت بررسي کرديم . فکر مي‌کنم شباهت زيادي بين تيم ترينيداد و نيجريه باشد.

کي‌روش در پايان درباره سوال خبرنگاران برزيلي درباره بازي دوم ايران با آرژانتين گفت: فکر مي‌کنم حساس‌ترين بازي ما در جام جهاني برابر نيجريه باشد. من عقيده دارم بازي با نيجريه سرنوشت تيم ما را در جام جهاني مشخص مي کند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
شکست نيجريه و برتري آرژانتين

حريفان ايران در جام جهاني 2014 شب گذشته در ديدارهاي دوستانه به مصاف حريفان خود رفتند.
00942524.jpg


در فاصله 4 روز مانده به آغاز جام جهاني 2014 نقاط مختلف دنيا شب گذشته و بامداد امروز شاهد برگزاري ديدارهاي دوستانه ملي بود. در يکي از اين بازي‌ها تيم ملي فوتبال آرژانتين يکي از حريفان ايران در جام جهاني با نتيجه 2 بر صفر از سد اسلووني گذشت. ريکاردو آلوارز در دقيقه 12 و ليونل مسي در دقيقه 76 گل‌هاي آرژانتين را به ثمر رساندند.

نکته جالب در اين بازي اين بود که مسي که در نيمه دوم به ميدان آمد بار ديگر دچار حالت تهوع شد تا همچنان اين مشکل گربيانگير او باشد.

نيجريه ديگر حريف ايران در گروه F جام جهاني 2 بر يک برابر آمريکا شکست خورد. ويکتور موسي در دقيقه 86 و از روي نقطه پنالتي تک گل نيجريه را به ثمر رساند آن هم در حالي که جوزي آلتيدوره دو بار در دقايق 32 و 69 براي آمريکا گلزني کرده بود.

در ساير ديدارهاي مهم، انگليس برابر هندوراس با نتيجه بدون گل متوقف شد، پرتغال با يک گل مکزيک را شکست داد و اسپانيا با گل‌هاي داويد ويا (60 و 88) از سد السالوادور گذشت، ضمن اينکه فابرگاس در دقيقه 4 يک پنالتي را از دست دا
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
مدافع نيجريه از جام جهاني باز ماند

يوآ اشيجيله بازيکن خط دفاع تيم ملي فوتبال نيجريه به علت مصدوميت از جام جهاني باز ماند.
00012267.jpg


تيم فوتبال نيجريه در بيانيه‌اي که روز شنبه در مرکز تمرين اين تيم در آمريکا منتشر شد گفت اين بازيکن که در جناح چپ موناکو بازي مي‌کند دچار پارگي ماهيچه شده است و بايد سه هفته استراحت کند و لذا به سه بازي مقدماتي نيجريه در روزهاي 16، 21 و 25 ژوئن نمي‌رسد.

در اين روزها، نيجريه با ايران، بوسني و آرژانتين در گروه اف ديدار خواهد کرد.

به گزارش آسوشيتدپرس، اجيکه يوزوئني جايگزين اين بازيکن آسيب‌ديده خواهد شد.

در عين حال، کنت اومرو، دفاع مياني نيجريه که قبلا از ناحيه قوزک پا آسيب ديده بود در برابر ايران حضور خواهد داشت.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
سوآرز تمرينات فردي خود را از سر گرفت

منابع آگاه در تيم ملي فوتبال اروگوئه روز شنبه از آغاز تمرينات فردي لوييز سوآرز مهاجم اين تيم خبر دادند.
00009965.jpg


در حالي که تنها شش روز به آغاز رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل باقي مانده است، لوييز سوآرز روز شنبه براي نخستين بار پس از عمل جراحي، تمرينات سبک فردي خود را از سر گرفت.

اين مهاجم تيم ليورپول انگليس 22 ماه مه از ناحيه زانوي چپ تحت عمل جراحي قرار گرفت.

مهاجم 27 ساله اروگوئه‌اي در فصل گذشته رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس با 31 گل زده عنوان برترين گلزن اين رقابت‌ها را از آن خود کرد.

اروگوئه در گروه چهارم جام جهاني 2014 به مصاف تيم‌هاي کاستاريکا، انگليس و ايتاليا خواهد رفت.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
کريم انصاري‌فرد: جام جهاني سرگرمي نيست

مهاجم تيم‌ملي ايران مي گويد آنها به مشکلات تيم‌ملي در برزيل توجهي ندارند و تمام تمرکزشان روي موفقيت در جام جهاني است. او همچنين عنوان کرد جام جهاني سرگرمي نيست و بايد به فکر انجام بازي‌هاي خوب باشيم.
00942935.gif


تيم ملي فوتبال ايران روز گذشته (شنبه) چهارمين جلسه تمريني خود را در کمپ «کورينتيانس» شهر سائوپائولو برگزار کرد.

به گزارش ايسنا، کريم انصاري فرد در حاشيه تمرين تيم ملي گفت: جام جهاني سرگرمي نيست و ما به فکر تقابل با ستارگان فوتبال نيستيم، بلکه هدفمان مشخص است و مي‌خواهيم بازي هاي خوبي را از خود نشان دهيم.

او در ادامه گفت: قطعا از اين که قرار است با بازيکنان بزرگي روبرو شويم هيجان زده هستيم، اما بايد جام جهاني را جدي بگيريم و از اعتبار فوتبال ايران دفاع کنيم.

اعضاي تيم ملي فوتبال ايران در روزهاي گذشته با مشکلاتي در کمپ "کورينتيانس" از جمله ترافيک خيابان‌هاي منتهي به هتل محل اقامت روبرو بوده‌اند.

مهاجم تيم ملي ايران درباره مشکلات اعضاي اين تيم در کمپ "کورينتيانس" گفت: مشکلات چندان مهمي نيستند و ارزش صحبت کردن ندارد، چرا که اين چيزها طبيعي است.

کريم انصاري فرد در ادامه گفت: باعث افتخار است که در جام جهاني حضور داريم. تنها 32 تيم برتر جهان در اين رقابت‌ها حضور دارند. تمرکز اعضاي تيم موفقيت در جام جهاني برزيل است و مي توانيم برف و باران و ترافيک را تحمل کنيم. امکانات ما در شهر «سائوپائولو» خوب است و خودمان را براي جام جهاني آماده مي کنيم.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
کريمي: حقيقي لياقت پيراهن شماره 8 را دارد

علي کريمي گفت: رضا حقيقي به جاي فکر کردن به پوشيدن پيراهن شماره 8 با قدرت خود را براي حضور در بزرگ‌ترين رويداد جهان آماده کند.
00942764.gif


علي کريمي در گفت‌وگو با فارس در خصوص پوشيدن شماره 8 تيم ملي توسط رضا حقيقي اظهار داشت: بالاخره در هر تيم هر آمدني رفتني دارد. رضا حقيقي هم با خيال راحت شماره 8 تيم ملي را بپوشد چون لياقتش را دارد. ما نبايد به اين چيزها فکر کنيم و حقيقي بايد با تمرکز کامل در بزرگ‌ترين رويداد فوتبالي دنيا حضور پيدا کند.

وي افزود: بيان شدن چنين مباحثي در مورد پوشيدن پيراهني با يک شماره خاص حرف جديدي است که برخي آن را مطرح مي‌کنند. شماره 8 مدتي بر تن من بود و حالا کسي ديگر مي‌خواهد آن را بپوشد. اين روزها مُد شده که اجازه بگيرند،‌اما به نظر من نيازي به اجازه نيست. مگر مارادونا با شماره 10 آرژانتين که همه کار براي اين تيم کرد پيراهنش را به ويترين بردند، پس حقيقي با خيال راحت کار خود را انجام دهد و اصلاً به اين موارد فکر نکند. من براي او و تمام بازيکنان تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌کنم.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
ياران شجاعي به صعود به لاليگا اميدوار ماندند

تيم فوتبال لاس‌پالماس با پيروزي در آخرين بازي خود در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ دسته دوم، همچنان شانس صعود به لاليگا را دارد.
00946071.jpg


هفته چهل و دوم و پاياني رقابت‌‌هاي ليگ دسته دوم فوتبال اسپانيا موسوم به ليگا آدلانته با برگزاري 9 ديدار آغاز شد که در يکي از آنها لاس پالماس، تيمي که مسعود شجاعي براي آن توپ مي‌زند بدون حضور مهاجم ايراني خود که در اردوي شاگردان کارلوس کي‌روش به سر مي‌برد، موفق شد ميهمانش تيم پونفرادينا را با نتيجه 3 بر 2 شکست دهد. اين تيم با ايستادن روي پله ششم به اولين مرحله پلي‌‌آف راه پيدا کرد تا همچنان شانس صعود به لاليگا را داشته باشد.

کارلوس رينا آراندا در دقيقه 38، ماکائولي کريسانتوس در دقيقه 70 و آسدروبال پادرون در دقيقه 90 براي لاس پالماس گلزني کردند و فوفو در دقيقه 36 و يوري در دقيقه 66 گل‌‌هاي پونفرادينا را به ثمر رساندند.

با اين پيروزي لاس پالماس 63 امتيازي شد تا در بازي پلي آف برابر اسپورتينگ خيخون قرار بگيرد. بازي رفت اين دو تيم 11 ژانويه (21 خرداد) در خانه لاس‌پالماس و بازي برگشت چهار روز بعد در خانه اسپورتينگ خيخون برگزار خواهد شد.

پرونده فصل جاري ليگ دسته دوم فوتبال اسپانيا امشب با دو بازي بسته مي‌شود که در اولين آنها نومانسيا ميزبان ايبار صدرنشين است و در بازي دوم آلکورکون ميزبان ساراگوسا. تاکنون صعود تيم‌هاي ايبار و دپورتيوو لاکرونيا به لاليگا قطعي شده و چهار تيم ديگر از جمله لاس پالماس براي کسب سومين سهميه صعود با هم رقابت مي‌کنند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
مسي: براي قهرماني در جام جهاني کاملا آماده‌ايم

ستاره تيم ملي آرژانتين مي‌گويد اين تيم براي قهرماني در جام جهاني 2014 کاملا‌ آماده است.
00942352.jpg


آرژانتين، شب گذشته (شنبه) در ديداري دوستانه موفق شد با دو گل اسلووني را شکست دهد.

ليونل مسي از دقيقه‌ 58 به زمين مسابقه آمد و موفق شد گل دوم تيمش را به ثمر برساند. مسي پس از پايان مسابقه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: آرژانتين شرايط خوبي دارد. در روزهاي گذشته تمرينات خوب و منظمي داشتيم و همه بازيکنان انگيزه بسيار خوبي براي موفقيت در جام جهاني برزيل دارند. روياي ما قهرماني در جام جهاني 2014 است و براي رسيدن به اين هدف کاملا آماده هستيم.

آرژانتين در گروه F جام جهاني با تيم‌هاي نيجريه، بوسني و هرزگوين و ايران همگروه است، آنها در اولين ديدار خود بايد با بوسني و هرزگوين ديدار کنند و سپس به ديدار ايران خواهند رفت و در بازي آخر مرحله گروهي نيز با نيجريه مصاف خواهند داشت.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
تمجيد مهرداد بيت آشور از دروازه‌بان تيم‌ملي برزيل

مدافع تيم ملي فوتبال ايران به تمجيد از ژوليو سزار پرداخت و او را يک دروازه‌بان حرفه‌اي و يک انسان فوق‌العاده‌ توصيف کرد.
00946061.jpg


مهرداد بيت آشور، يکي از لژيونرهاي فوتبال ايران است که در تيم وايت کپس ونکوور کانادا بازي مي‌کند؛ تيمي که رقيب تورنتو است و ژوليو سزار، دروازه‌بان تيم ملي برزيل در آن بازي مي‌کند.

اين دروازه‌بان برزيلي روز گذشته (شنبه) از باشگاهش تورنتو کانادا خداحافظي کرد و همين باعث شد تا خبرنگاران برزيلي حاضر در کمپ تيم ملي فوتبال ايران به سراغ مهرداد بيت آشور بروند و با او درباره اين دروازه‌بان به صحبت بنشينند.

مهرداد بيت آشور، مدافع تيم ملي فوتبال ايران در گفت و گو با خبرنگاران برزيلي با تمجيد از دروازه‌بان برزيلي تورنتو، گفت: به نظر من سزار يکي از بهترين دروازه‌بان‌هاي فوتبال جهان است. او يکي از دوستان خوب من است که در تيم تورنتو بازي مي‌کند. من او را به خوبي مي‌شناسم. سزار انسان بسيار خوب و با شخصيتي است و با همه رفتار خوبي دارد. علاوه بر اين که سزار يک بازيکن کاملا حرفه‌اي محسوب مي‌شود، در رفتار نيز هميشه براي ساير بازيکنان ديگر الگو است.

مهرداد بيت آشور متولد سن خوزه آمريکاست، اما پدر و مادري ايراني دارد. او يک بار از طرف يورگن کلينزمن به تيم ملي آمريکا دعوت شد، اما به ميدان نرفت. هر چند مهرداد بيت آشور و ژوليو سزار در ليگ MLS هستند، اما تاکنون تيم‌هاي‌شان با هم هيچ ديداري برگزار نکرده‌اند.

دو تيم تورنتو و ونکوور قرار است شانزدهم جولاي دقيقا سه روز پس از فينال جام جهاني برابر هم به ميدان بروند. ديداري که دروازه‌بان برزيلي در تيم تورنتو حضور نخواهد داشت، چرا که او از اين تيم خداحافظي کرده است.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
پيرلو: ايتاليا بايد تهاجمي بازي کند

هافبک تيم ملي ايتاليا اميدوار است با اعتماد به نفس بالايي که بازيکنان اين تيم دارند و با استفاده از شيوه تهاجمي بتوانند در جام جهاني 2014 موفق ظاهر شوند.
00939467.jpg


آندره‌آ پيرلو که چزاره پراندلي سرمربي ايتاليا به ساق‌هاي او براي موفقيت آتزوري در جام جهاني برزيل اميد بسياري دارد در مصاحبه با اسکاي اسپورت ايتاليا گفت: بايد در جام جهاني برزيل کاملا تهاجمي بازي کنيم. بايد کنترل بازي‌ها را در دست بگيريم و از آن لدت ببريم.

وي اظهار داشت: بدون ترديد مطمئن هستم که مي‌توانيم با اين شيوه موفق باشيم. بازي تهاجمي مي‌تواند به ما کمک کند تا در برزيل موفق باشيم. روياي هر کودکي حضور در جام جهاني است. من از اينکه به اين رويا دست پيدا کرده‌ام خوشحالم و خيلي هم خوش‌شانسم.

ستاره يوونتوس گفت: بدون ترديد کمک براي گلزني سخت‌تر از گلزني است. براي من همه چيز در زندگي‌ام يکسان است و سعي نمي‌کنم چيزي را حتما تغيير بدهم و به همين خاطر سبک بازي من اين است که بيشتر در نقش يک گلساز ظاهر شوم تا گلزن.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
فلامنگو به دنبال روبينيو نيست

در حاليکه ستاره برزيلي ميلان خود را آماده مي‌کند بار ديگر براي ادامه فوتبالش به خانه بازگردد، سران باشگاه فلامنگو اعلام کردند که براي همکاري با اين بازيکن تمايلي ندارند.
00943371.gif


روبينيو که در فصل گذشته در اکثر بازي‌هاي ميلان نيمکت‌نشين بود، قصد دارد دوران پاياني فوتبالش را در برزيل سپري کند اما گويا تيم‌هاي باشگاهي اين کشور علاقه‌اي به همکاري با او ندارند.

ويليام واسکون سلوس، مدير باشگاه فلامنگو در مصاحبه با کالچو مرکاتو وب با اعلام اين موضوع اظهار داشت: اين روزها خيلي از طرفداران فلامنگو علاقمند هستند تا روبينيو پيراهن اين تيم را بر تن کند اما بايد رسماً اعلام کنم ما هيچ برنامه‌اي براي اين کار نداريم، چون رقم دستمزد اين بازيکن خيلي بالا بوده و از توان ما خارج است که بتوانيم چنين مبلغي را پرداخت کنيم. شايد باشگاه‌هاي ديگري در برزيل باشند که بتوانند چنين کاري انجام دهند اما ما توانايي انجام اين کار را نداريم.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
حقيقي: کار بسيار سختي براي صعود داريم

هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: من نمي‌گويم نمي‌توانيم صعود کنيم اما کار بسيار سختي در جام جهاني در پيش داريم.
00957350.jpg


رضا حقيقي در خصوص اردوهايي که تيم ملي کشورمان در آفريقاي جنوبي، اتريش و برزيل پشت سر گذاشته و مي‌گذارد، گفت: شرايط ما خوشبختانه خيلي خوب است و با آمادگي خوبي تمرين مي‌کنيم. اردوي آفريقاي جنوبي و اتريش از نظر بدني خيلي به ما کمک کرد و در اردوي برزيل هم کارهاي تاکتيکي را انجام مي‌دهيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: در اين چند روزي که به بازي با نيجريه فرصت باقي مانده تمام تمرکزمان روي اين بازي است و اميدوارم شرايط به گونه‌اي شود که هر بازي بهتر از بازي قبل به ميدان برويم.

هافبک تيم ملي کشورمان در پاسخ به اين سؤال که آيا از نظر روحي، رواني و بدني اين آمادگي را داري که در جام جهاني بازي کني، افزود: درست است که اين آمادگي از قبل با من نبوده اما در دو سه ماه اخير خيلي تلاش کردم. چه تمرينات شخصي و چه تمرينات تيمي را با انگيزه بسيار پشت سر گذاشتيم و شرايطم در حال حاضر ايده‌آل براي حضور در جام جهاني است.

وي با بيان اينکه بازيکن مستقيم و روبروي‌ات را در صورت بازي کردن در جام جهاني مي‌شناسي، اظهار داشت: بازيکن روبرويم را مي‌شناسم اما هنوز بازيکنان به صورت تک به تک و کامل براي ما آناليز نشده است اما هر چه به زمان بازي‌ها نزديک شويم آناليز حريفان و بازيکنان به صورت کامل‌تر انجام مي‌شود و آنوقت متوجه مي‌شويم که بايد چه کاري انجام دهيم.

حقيقي در خصوص عملکرد احتمالي ايران در جام جهاني برزيل گفت: نمي‌دانم که تيم ملي صعود مي‌کند يا نه اما مطمئن باشيد که قول مي‌دهم طوري بازي کنيم که مردم ناراضي نباشند.

وي ادامه داد: از الان هيچ پيش‌بيني نمي‌توان در مورد تيم ملي کرد حتي برزيل هم که ميزبان مسابقات است و قدرت اول فوتبال جهان به حساب مي‌آيد هم نمي‌تواند عملکردش را پيش‌بيني کند چرا که شرايط جام جهاني با تمام تورنمنت‌ها متفاوت است اما مطمئن باشيد که زحماتي که اعضاي تيم ملي کشيدند بيهوده نمي‌ماند و نتايج خوبي مي‌گيريم.

هافبک تيم ملي کشورمان درباره اينکه به نظر مي‌رسد سطح توقع اهالي فوتبال از تيم ملي باز هم بالاست، تصريح کرد: به هر حال مردم هم حق دارند که از تيم ملي نتايج خوبي بخواهند چرا که تيم کشورشان را دوست دارند و مي‌خواهند که صعود کنند اما شايد انتظاراتشان با چاشني احساس همراه باشد اما به هر حال بايد منطقي‌تر فکر کرد.

وي افزود: من نمي‌گويم که نمي‌توانيم صعود کنيم اما بايد بدانيم کار راحتي نيست و فقط من مي‌توانم از طرف همه بچه‌ها قول بدهم که تمام تلاش‌مان را در جام جهاني برزيل انجام مي‌دهيم.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
حرفهاي جنجالي مارادونا در آستانه جام جهاني

مارادونا در گفت و گويي که با روزنامه الإتحاد امارات داشت درباره موضوعات مختلفي صحبت کرد؛ از فيفا گرفته تا جام جهاني قطر و بکن باوئر و پله.
00014627.jpg


جام جهاني 2014 برزيل چهار روز ديگر آغاز مي‌شود. وقتي سخن از جام جهاني به ميان مي آيد اذهان خود به خود متوجه بعضي از ستاره‌هايي مي شوند که در ادوار مختلف جام جهاني درخشيدند و به يک قهرمان ملي تبديل شدند. يکي از اين ستاره ها ديگو آرماندو مارادونا است که يک تنه تيم ملي فوتبال آرژانتين را قهرمان جام جهاني 1986کرد و همين باعث شده است تا همگان او را يک فوق ستاره بدانند و خيلي‌ها از او به عنوان بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان ياد کنند.

مارادونا قبل از سفر به برزيل گفتگويي اختصاصي با روزنامه الإتحاد امارات انجام داد و در آن سخنان بسيار شنيدني و در عين حال جنجالي بر زبان آورد. او از اختلاف آشکار خود با سپ بلاتر سخن گفت همچنانکه درباره جام جهاني 2022 قطر که شايعه هاي زيادي درباره تباني شيخ نشينان قطري به گوش به مي رسد اظهار نظر کرد.

اسطوره فوتبال آرژانتين سخنان خود را با انتقاد تند از فيفا و سپ بلاتر آغاز کرد و گفت: مدت‌ها است که من درباره وجود ساخت و پاخت و تباني در فدراسيون بين المللي فوتبال فيفا صحبت مي کنم. از بس در اين باره صحبت کرده ام که ديگر خسته شده ام، اما متاسفانه گوش شنوايي وجود ندارد و فوتبالي‌ها از جمله ميشل پلاتيني که رئيس اتحاديه فوتبال اروپا است سکوت کرده اند و پرچم سفيد را بالا برده اند. پلاتيني و ديگر فوتباليها با وجود پيرمردهايي چون بلاتر و گراندونا تسليم شده اند و کاري انجام نمي دهند. به کساني که در فيفا کار مي کنند مي گويم کاسه صبر ما از اين رفتارهاي غير ورزشي و ناجوانمردانه شما لبريز شده است. اميدوارم که فوتبال از رشوه و تباني پاک شود و به حالت طبيعي خود برگردد تا همه از ديدن آن لذت ببرند.

ال ديگو ادامه داد: بايد بگويم که رشوه در فيفا بيداد مي کند و بايد هر مسئولي در فيفا بازخواست شود و پاسخگو باشد به ويژه درباره پرونده ميزباني جام جهاني 2022 قطر که گمانه زنيهاي زيادي درباره آن وجود دارد. بايد همگان بدانند اين همه پول به جيب چه کساني رفته است. واضح و مبرهن است که بعضي از مسئولان انگار در يک کافه نشسته اند و هر نوع نوشيدني را که بخواهند مي خورند و فوتبال را آنگونه که مي خواهند اداره مي کنند و مي چرخانند. آنها چيزي از فوتبال نمي‌دانند و هيچ شناختي از آن ندارند و بدون هيچگونه تلاشي پول به جيب مي زنند. بسياري از تصميماتي که در فيفا گرفته مي شود به خاطر پول است. متاسفم که بعضي از فوتباليها که به فيفا وارد شده اند سکوت کرده اند و نمي توانند کاري انجام دهند بلکه آنها هم به اين پروسه ناجوانمردانه روي آورده اند.

بلاتر چندي پيش اعلام کرد که قصد دارد براي پنجمين بار خود را براي انتخابات رياست فيفا نامزد کند. نظر مارادونا در اين باره شنيدني است. او گفت: اگر بلاتر خود را بارديگر نامزد کند اين نشان مي دهد که همه ما ديوانه هستيم. اختلاف من با بلاتر بيش از اندازه است و البته اختلاف شخصي نيست چرا که بلاتر به فوتبال به عنوان يک بيزينس نگاه مي کند اما من معتقدم که بايد در فوتبال به بازيکنان و طرفداران آن توجه کرد. براي اين که يک بازيکن جوان به ستاره تبديل شود و همگان را شگفت زده کند کارهاي زيادي مي توان انجام داد.

او ادامه داد: پول بسيار زيادي در مناطق مختلف جهان از جمله قاره آفريقا صرف مي شود بدون آنکه نتيجه اي وجود داشته باشد. اگر بلاتر نگاه بيزينس گونه به فوتبال نداشت بدون شک اين مبالغ هنگفت کمک زيادي به بازيکنان جوان و با استعداد مي‌کرد. اگر بلاتر گزارشي درباره اين پول ها و نحوه مصرف کردن آنها بدهد بسيار از او تشکر خواهيم کرد.

مارادونا از حضور در امارات بسيار خوشحال است. او مي‌گويد: اميدوارم 10 سال ديگر در امارات بمانم چرا که احساس مي کنم جزئي از اين کشور شده ام. حضور من در ميان شما بسيار مرا خوشحال مي کند. اميدوارم بتوانم به پيشرفت فوتبال در کشور شما کمک کنم.

اسطوره فوتبال آرژانتين در ادامه سخنان خود درباره گل جنجالي خود به انگليس و رفتار تماشاگران ايتاليايي در جام جهاني 1990 صحبت کرد و گفت: از پيتر شيلتون و انگليسي ها به خاطر آن گلي که به ثمر رساندم هرگز عذرخواهي نخواهم کرد و همچنين از طرفداران تيم ملي فوتبال ايتاليا. وقتي طرفدارن ايتاليا سرود آرژانتين را شنيدند فرياد تمسخر سر دادند و من هم برابر دوربين ها زيادي خشمگين شدم و فرياد زدم و به آنها دشنام دادم. وقتي اين حرکت آنها را ديدم اشک در چشمانم جاري شد چرا که من عاشق کشورم هستم و اصلا نمي توانم توهين به سرود ملي را قبول کنم به همين خاطر چنين واکنش في البداهه اي را به خاطر عشق به کشورم انجام دادم و اصلا پشيمان نيستم.

مارادونا در ادامه سخنان خود درباره جام جهاني 2014 برزيل هم سخن گفت: جام جهاني رويداد بزرگي است و بايد از اين رويداد نهايت استفاده را برد. منظورم اين نيست که تنها از حوادث شيرين آن از جمله گلزدن و ديدن ستاره‌ها لذت ببريم بلکه بايد مربيان و بازيکنان جوان از اشتباهات ساده اما تاثيرگذار خود درس گيرند. اين اشتباهات اگرچه ساده هستند اما مي توانند مرگبار باشند مثل اشتباه من در جام جهاني 2010. نبايد خط دفاعي اشتباه کند. تيمي که مي خواهد قهرمان شود بايد بدون اشتباه باشد.

مارادونا درباره ناآرامي‌هاي برزيل گفت: طبيعتا جام جهاني 2014 برزيل حرارت و حساسيت بيشتري نسبت به ديگر ادوار جام جهاني دارد چه به خاطر ناآرامي‌ها و تظاهرات اخير برزيل و چه به خاطر رقابت بسيار زياد بين تيم هاي شرکت کننده. پيش بيني مي کنم که رقابت بسيار تنگاتنگي در برزيل وجود داشته باشد.

ال ديگو درباره عدم تمديد قرارداد خود با بارسلونا در زمان ‌بازيگري‌اش هم سخن گفت: با هيچ کس در بارسلونا دشمني نداشتم، اما مديري در بارسلونا وجود داشت که دوست داشت در هرکاري دخالت کند. او اصلا با کارهاي اداري آشنا نبود و دخالت هايش کاملا بي مورد بود و اصلا به تيم کمک نمي کرد. ما بازيکنان به او گفتيم که در کارهاي فني دخالت نکند اما او گوش نداد و اين زمينه جدايي من شد. پيشنهاد تمديد شش ساله قرارداد به من داده شد اما اختلافم با خوزه لوئيس نونيز رئيس باشگاه بارسلونا باعث شد تا اين تيم را ترک کنم اين درحالي بود که من در اوج دوران فوتبالي خود بودم و بازي هاي زيبايي را به نمايش مي گذاشتم.

روزهاي بسيار خوبي را با بارسلونا پشت سرگذاشتم. بارسلونا در آن وقت بهترين تيم جهان بود. انتقال من به ناپولي در آن زمان بزرگترين چالش براي من بود، چرا که اين تيم براي سقوط نکردن مي جنگيد. در نظر بگيريد که من از بهترين تيم جهان جدا شدم و به تيمي پيوستم که براي سقوط نکردن مي جنگيد. من توانستم با کمک هم تيمي هايم تيمي را بسازييم که همگان را شگفت زده کند. ما توانستيم قدرت هاي بزرگي چون يوونتوس، رم و ميلان را زمين بزنيم و اين اصلا آسان نبود. من بهترين دوران لژيونري خود را با ناپولي گذراندم. در تيمي بازي مي کردم که طرفداران آن عاشق فوتبال بودند. وقتي چندي پيش از اين شهر ديدن کردم ديدم که مردم اين شهر هنوز عاشق من هستند. بچه ها در هتل محل اقامت من جمع شده بودند و اين برايم بسيار جالب بود. اين بچه‌ها چيزي درباره من نمي دانستند و پيدا بود که پدرهاي آنها درباره افتخارات من با ناپولي سخن گفته بودند.

مارادونا درباره دوستان فوتبالي خود و هم دوره‌اي‌هايش هم صحبت کرد. او گفت: اختلاف زيادي با پله و پلاتيني داشتم. پله دوست دارد به سياستمداران نزديک شود اما بارها در اين هدف خود شکست خورد. او دوست دارد به کرسي در فيفا دست يابد اما در اين کار هم ناموفق بوده است. درباره پلاتيني بايد بگويم که او بسيار متفاوت با پله است. او انساني بسيار باهوش است و در کار خود در اتحاديه فوتبال اروپا موفق بوده است. اما درباره بکن بائر نمي توانم قضاوت کنم و اصلا علاقه اي به آشنايي با او ندارم. درباره والتر زنگا هم بايد بگويم که او دروازباني بزرگ و مربي است. زنگا انساني خوب هم هست و من او را دوست دارم.

ال ديگو در پايان به انتقاد از فدارسيون فوتبال آرژانتين هم پرداخت و گفت: آنچه در فدراسيون فوتبال آرژانتين اتفاق مي افتد يک مصيبت است. بايد گراندونا هرچه زوتر برود چرا که هدف اول و آخر افرادي که در فدراسيون عمل مي کنند تنها و تنها پول است. آنها اصلا به مصلحت کشورشان توجه نمي کنند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
ايران مي‌تواند در بزيل خيلي خطرناک باشد

سرمربي جديد فولاد خوزستان عنوان کرد شاگردان کارلوس کي‌روش مي‌توانند در برزيل تيمي خطرناک نشان دهند.
00957196.jpg


دراگان اسکوچيچ، سرمربي فصل پيش ملوان که به تازگي هدايت فولاد خوزستان را برعهده گرفته در گفت‌و‌گو با روزنامه «vecernji» چاپ زاگرب کرواسي در خصوص گروه F جام جهاني 2014 گفت: در حالي‌ که بسياري آرژانتين و بوسني‌وهرزگوين را مدعي اول صعود از گروه F مي‌دانند ايران و نيجريه تلاش خواهند کرد تا همه را شگفت‌زده کنند. ايران مي‌تواند در اين مسابقات تيم خيلي خطرناکي باشد.

وي در خصوص جايگاه فوتبال در ايران اظهار داشت: ايراني‌ها تب فوتبال دارند و در کشوري که 78 ميليون جمعيت دارد مسابقات فوتبال 20 ميليون بيننده دارد. ايراني‌ها مشتاق آغاز جام جهاني هستند، جايي که تيم ملي اين کشور با موفقيت خود را به مرحله پاياني اين مسابقات رساند.

بر اساس گزارش اين روزنامه، بهترين بازيکنان تيم ملي ايران اشکان دژاگه، هافبک فولام و رضا قوچان‌نژاد، مهاجم چارلتون هستند. کاپيتان و **** اين تيم در ميدان هم جواد نکونام است که شش سال سابقه بازي در اوساسوناي اسپانيا را دارد. وزنه اصلي اين تيم کارلوس کي‌روش، دستيار پيشين سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد است که سابقه سرمربيگري تيم‌ ملي پرتغال و رئال‌مادريد را هم در کارنامه‌اش دارد.

روزنامه «vecernji» همچنين مدعي شد دستمزد سرمربي پرتغالي تيم ملي کشورمان ساليانه 4 ميليون يورو است و به نام مربياني کرواتي اشاره کرد که تاکنون در تيم‌هاي ايراني مربيگري کرده‌اند که عبارتند از: ايويچ، پوبلوکويچ، بلاژويچ، برانکو ايوانکوويچ، زلاتکو کرانچار و دراگان اسکوچيچ.

سرمربي فولاد در مقايسه ليگ فوتبال ايران و کرواسي عنوان کرد: فصل گذشته هدايت ملوان را برعهده داشتم و به مقام هفتمي ليگ رسيدم که بهترين نتيجه‌ اين تيم بود که از سال 2005 رقم خورده بود. به خاطر کسب نتايج خوب هم بود که مورد توجه باشگاه فولاد، قهرمان ليگ برتر ايران قرار گرفتم. به نظرم شرايط ليگ کرواسي بهتر است ولي برخي تيم‌هاي ليگ برتر در ايران ورزشگاه‌هايي با گنجايش 50،60 هزار و حتي 100 هزار نفري دارند. فوتبال در ايران معني خاصي دارد.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
گزارش رسانه فرانسوي از تيم ملي ايران

کاپيتان تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: کار سختي در برزيل خواهيم داشت اما مي‌خواهيم کيفيت‌مان را نشان دهيم و افتخار ايران باشيم.
00957335.jpg


به نظر مي‌رسد تيم ملي ايران بيش از هر زمان ديگري براي رقابت‌هاي جام جهاني آماده است. شاگردان کارلوس کي‌روش در چهارمين جام جهاني که تجربه مي‌کنند در کنار ليونل مسي و آرژانتين، نيجريه، قهرمان قاره آفريقا و بوسني قرار گرفته‌اند و با اين شرايط به نظر مي‌رسد ايراني‌ها کار بسيار دشواري خواهند داشت اما نبايد آنها را دست کم گرفت. ايران در 8 بازي مرحله مقدماتي جام جهاني موفق شد 5 پيروزي و يک تساوي کسب کند تا با قدرت راهي جام جهاني شود که اين شاهکار بود.

يک سايت فرانسوي با اشاره‌اي کوتاه به وضعيت تيم ملي فوتبال کشورمان در جام جهاني 2014 برزيل، به ترکيب اصلي تيم ملي ايران اشاره کرده و همچنين خوب، بد و زشت تيم ملي را پيش از جام جهاني معرفي کرده است.

يازده بازيکن اصلي:

رحمان احمدي، پژمان منتظري، هاشم بيک‌زاده، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، آندرانيک تيموريان، خسرو حيدري، جواد نکونام، اشکان دژاگه، مسعود شجاعي و رضا قوچان‌نژاد.

خوب:

کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران است. مربي‌اي که در پرتغال، آفريقاي جنوبي و رئال مادريد تجربه مربيگري به عنوان نفر اول را دارد و همچنين در منچستريونايتد دستيار سرالکس فرگوسن بود. او از سال 2011 هدايت تيم ملي ايران را بر عهده گرفت و رکورد او با شيرهاي ايراني قابل احترام است. تيم ملي ايران با او در مقدماتي جام جهاني شاهکار بود و موفق شد با شکست دادن کره‌جنوبي در دو بازي رفت و برگشت به عنوان تيم اول گروه به جام جهاني صعود کند.

بد:

جواد نکونام کاپيتان و **** فني تيم ملي است و بدون شک مي‌تواند بازيکنان ايران را به خوبي راهنمايي کند. تجربه بازيکن پيشين تيم فوتبال اوساسونا در ليگ اسپانيا مي‌تواند کمک خوبي باشد. نکونام به لحاظ فني بسيار قوي است و اين بازيکن 33 ساله در 137 بازي ملي موفق شده 37 گل به ثمر برساند. اين هافبک يکي از معماران اصلي تيم ايران است که در مقدماتي جام جهاني 6 گل به ثمر رساند. نکونام چارچوب دروازه را به خوبي مي‌شناسد و اين مي‌تواند براي خط دفاع نيجريه و آرژانتين خطرناک باشد.

زشت:

سردار آزمون را به خاطر داشته باشيد، چون در آينده نام او را زياد خواهيد شنيد. سردار 19 ساله که لقب «مسي ايراني» را دارد و شايد کمتر از اين هم نيست. او اين فصل در روبين‌کازان روسيه در اوج بود و اکنون از تيم‌هاي آرسنال، ليورپول و تاتنهام انگليس پيشنهاد دارد. آزمون براي اولين بار هم به تيم ملي فراخوانده شد. او مي‌تواند از پديده‌هاي زيباي جهان باشد.

آمار ايران در جام جهاني:

تيم ملي ايران تنها يک بار موفق شده در جام‌هاي جهاني به پيروزي برسد. آن هم در جام جهاني 98 فرانسه و در ورزشگاه گرلند که موفق شد آمريکا را 2 بر يک شکست دهد. زماني که روابط دو کشور بسيار سرد بود.

جواد نکونام در خصوص جام جهاني 2014 مي‌گويد: در جام جهاني در گروه بسيار سختي قرار گرفته‌ايم. ما مي‌دانيم که کار راحتي در برزيل نداريم اما مي‌خواهيم کيفيت‌مان را نشان دهيم و افتخار ايران باشيم.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
فرانسه، جامائيکا را گلباران کرد

شاگردان ديديه دشان در ديداري تدارکاتي موفق شدند ميهمان خود، جامائيکا را قاطعانه شکست دهند.
00942530.jpg


در آستانه شروع رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل شب گذشته (يکشنبه) تيم ملي فوتبال فرانسه در ديداري دوستانه و در ورزشگاه پي‌ير مائوروي که در نزديکي شهر ليل واقع شده است، ميزبان جامائيکا بود.

شاگردان ديديه دشان که در گروه E جام جهاني با تيم‌هاي سوئيس، اکوادور و هندوراس همگروه هستند در اين بازي موفق شدند با نتيجه 8 بر صفر بر جامائيکا غلبه کنند تا با روحيه‌اي مضاعف آماده سفر به برزيل شوند.

براي فرانسه در اين بازي يوهان کابايه (17)، بلز ماتويدي (20 و 66)، کريم بنزما (38 و 63)، اوليويه ژيرو (53) و آنتوني گريزمان (77 و 89) موفق به گلزني شدند.

در ديگر ديدار دوستانه شب گذشته هم آلباني با نتيجه 3 بر صفر از سد سن‌مارينو گذشت.
 
بالا