برگزیده های پرشین تولز

آخرین اخبار فوتبال

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
مصدوميت دژاگه جدي نيست

مصدوميت اشکان دژاگه در بازي برابر ترينيداد و توباگو جدي نيست و اين بازيکن مي‌تواند تمرينات خودش را به همراه ساير بازيکنان تيم ادامه دهد.
00942500.jpg


تيم ملي فوتبال ايران شب گذشته (يکشنبه) در ديداري دوستانه موفق شد با دو گل برابر ترينيداد و توباگو به برتري برسد.

به نقل از ايسنا، اشکان دژاگه در اين ديدار يکي از بازيکنان خوب ايران بود که موفق شد يک پنالتي بگيرد. او در نيمه نخست مسابقه با دروازه‌بان حريف برخورد کرد و دچار مصدوميت جزئي شد اما پزشکان تيم ملي ايران توانستند دژاگه را به بازي برگردانند.

کارلوس کي‌روش در نيمه دوم مسابقه خسرو حيدري را به جاي اشکان دژاگه به زمين مسابقه فرستاد تا بازيکن ايراني فولام در دقايق پاياني استراحت کند.

مصدوميت اشکان دژاگه در بازي شب گذشته جزئي است و او مي‌تواند تمريناتش را به همراه ساير بازيکنان تيم ادامه دهد.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
قوچان‌نژاد: آمار گلزني برايم مهم نيست

مهاجم ايراني چارلتون با اعلام اين که گلزني برايش اهميتي ندارد، عنوان کرد: تمام بازيکنان ايران بي‌صبرانه منتظر آغاز جام‌جهاني هستند.
00946064.jpg


يم ملي فوتبال ايران شب گذشته (يکشنبه) موفق شد در آخرين ديدار دوستانه خود قبل از جام‌جهاني با دو گل ترينيداد و توباگو را شکست دهد.

به گزارش ايسنا، رضا قوچان‌نژاد، مهاجم گلزن تيم ملي ايران که شب گذشته موفق شد گل دوم ايران را به ثمر برساند، پس از پايان مسابقه گفت: خيلي خوشحاليم که با کسب پيروزي به استقبال جام جهاني 2014 برزيل مي‌رويم. در روزهاي گذشته بازيکنان شرايط خوبي داشتند و خوشحاليم که توانستيم برابر ترينيداد و توباگو به پيروزي برسيم. البته پيروزي در ديدارهاي دوستانه چندان مهم نيست و اهميتي ندارد. تنها نکته مثبت اين پيروزي افزايش روحيه بازيکنان پيش از شروع جام‌جهاني است. اين پيروزي به ما کمک خواهد کرد تا انگيزه ما بالا برود.

مهاجم ايراني چارلتون در ادامه گفت: بي‌صبرانه منتظر آغاز جام‌جهاني هستيم. در تمريناتي که در کمپ "کورينتيانس" داشتيم به خوبي توانستيم به فرم مطلوبي برسيم. اکنون همه بازيکنان به چيزي جز آغاز جام‌جهاني فکر نمي‌کنند.

قوچان‌نژاد در 13 مسابقه 9 گل براي تيم ملي ايران به ثمر رساند و نشان داد که مهاجم گلزني است. او درباره آمار گلزني خود نيز گفت: براي کل تيم خوشحالم. مهم نيست که من گل زدم يا پاس گل دادم و يا اين که بازي خوبي را به نمايش گذاشتم. مهم اين است که تيم توانست به پيروزي برسد. بازي خوب تيمي را به بازي خوب فردي ترجيح مي‌دهم. اين همان چيزي است که تلاش مي‌کنيم به آن برسيم.

تيم ملي ايران امروز (دوشنبه) صبح تمريني در برزيل نخواهد داشت و به استراحت مي‌پردازد و بعدازظهر در تمريني که خبرنگاران مي‌توانند در آن حضور داشته باشند، به تمرين خواهند پرداخت.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
کيکر: بردي راحت براي ايران در بازي آزمايشي

معتبرترين هفته‌نامه ورزشي آلمان نوشت: ايران در بازي آزمايشي با ترينيدادو توباگو بردي راحت کسب کرد و دنيل داوري در درون دروازه قرار نگرفت.
00957226.jpg


نشريه کيکر گزارشي از بازي آزمايشي شب گذشته ايران مقابل ترينيدادوتوباگو منتشر کرد. اين هفته‌نامه در سايت خود نوشت: تيم ايران در آخرين آزمايش قبل از بازي نخست خود در جام جهاني مقابل نيجريه (26 خرداد) به پيروزي راحت 2 بر صفر رسيد. بازيکنان کارلوس کي‌روش در سائوپائولو مقابل ترينيدادتوباگو با نتيجه 2 بر صفر برنده شدند. در حاليکه نيمه اول با يک گل پيش بودند. احسان حاج صفي و رضا قوچان نژاد در دقايق 45 و 54 گل‌هاي ايراني‌ها را به ثمر رساندند.

به گزارش فارس، کيکر ادامه داد: نکته حيرت‌انگيز اين بود که در دروازه عليرضا حقيقي از تيم کووييلاي پرتغال ايستاد. در حاليکه پيش‌‌بيني مي‌شد براي قرار گرفتن در دروازه‌ دوئلي بين دنيل داوري از اينتراخت برانشوايگ و رحمان احمدي از سپاهان به وجود آيد.

پيکارهاي جام جهاني 2014 از تاريخ 23 خرداد با حضور 32 تيم در 8 گروه 4 تيمي آغاز خواهد شد.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
دشان: دبوشي جام جهاني را از دست نداد

سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه خبر از دست رفتن شانس حضور مدافع تيمش در جام جهاني 2014 را تکذيب کرد.
00942517.jpg


تيم ملي فوتبال فرانسه شب گذشته (يکشنبه) موفق شد در ديداري دوستانه ميهمان خود، جامائيکا را با نتيجه سنگين 8 بر صفر شکست دهد اما در اين ديدار متئو دبوشي، مدافع فرانسوي نيوکاسل به دليل مصدوميت جاي خود را در بين دو نيمه به باکاري سانيا داد.

به نقل از تسنيم، بلافاصله بعد از اين بازي گزارش‌هايي منتشر شد که نشان مي‌داد اين مدافع از ناحيه استخوان پا دچار شکستگي شده و شانسي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل نخواهد داشت.

ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فرانسه اما با تکذيب شايعات مطرح شده در گفت‌و‌گو با شبکه تلويزيوني «TF1» گفت: دبوشي به هنگام دويدن کمي احساس ناراحتي مي‌کرد ولي به هر حال بايد معاينات بيشتري روي او انجام شود.

وي در خصوص عملکرد بازيکنانش مقابل جامائيکا نيز اظهار داشت: عملکرد فوق‌العاده‌اي را از بازيکنان فرانسه شاهد بوديم ولي اين تضميني براي اولين بازي ما در مرحله گروهي رقابت‌هاي جام جهاني نيست.

سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه در پايان خاطر نشان کرد: بازي کاملاً متفاوتي در تاريخ 15 ژوئن 2014 (25 خرداد 93) مقابل هندوراس در انتظار ما خواهد بود.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
مسي مظنون پرونده پولشويي بازي‌هاي خيريه

رسانه‌هاي اسپانيا از به راه افتادن يک پرونده براي بررسي تخلف مالي احتمالي فوق ستاره آرژانتيني بارسلونا در فرايند برگزاري دو بازي خيريه خبر دادند.
00944046.jpg


نشريه ال‌پائيس اسپانيا اعلام کرد واحد مبارزه با پولشويي گارد مدني دولت اسپانيا در حال بررسي معاملات پنج بانک به ارزش تقريبي يک ميليون يوروست تا در خصوص صحت و سقم ادعاهاي مطرح شده در خصوص پولشويي يک ميليون يورويي و تخلف مالياتي برگزارکنندگان دو بازي خيريه تحت عنوان «دوستان مسي مقابل ساير ستاره‌هاي دنيا» تحقيق کنند.

به نقل از تسنيم، طبق اعلام ال‌پائيس مبالغي نامشخص از سوي برگزارکنندگان اين بازي در حساب يکي از بانک‌هاي کشور کوراکائو (آنتيل هلند) در حوزه درياي کارائيب واريز شده است که بهشت مالياتي پولشويان است. در فهرست مشتريان اين بانک، شرکتي با عنوان جي مارين مسي وجود دارد که قسمت اول نام آن به گي يرمو مارين اشاره دارد که اين شخص سابقه‌اي طولاني در برگزاري و سازماندهي بازي‌هاي خيريه ستاره‌هاي فوتبال دنيا دارد.

هم لئو مسي، هم پدر او خورخه، پيش از اين به اينکه گي‌يرمو مارين يکي از دوستان صميمي آنهاست، اذعان داشته‌اند. به همين دليل بازرسان پرونده کنجکاو‌تر شده‌اند تا به اين موضوع پي ببرند که چه کسي در فرايند جابه‌جايي وجوه با مارين و مهاجم بارسلونا در ارتباط بوده است و از پدر مسي به عنوان رابط نام برده‌اند. با اين حال مسي و پدرش هر دو در بازرسي‌هاي مرتبط با پرونده پولشويي يک ميليون يورويي شهادت داده‌اند و تأکيد کرده‌اند که از برگزاري بازي‌هاي خيريه ياد شده به هيچ منافع شخصي نرسيده‌اند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
رونالدو و مودريچ در برزيل خواهند درخشيد

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال ايتاليا از درخشش کريستيانو رونالدو و لوکا مودريچ در جام جهاني 2014 برزيل خبر داد.
00942683.jpg


مارچلو ليپي گفت: مودريچ کليد قهرماني رئال مادريد در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا بود. او بازي‌هاي خوبي را براي رئال مادريد به نمايش گذاشت و از دلايل اصلي قهرماني اين تيم در ليگ قهرمانان بود. آنچلوتي اين اجازه را به مودريچ داد تا آزادانه در ميدان حرکت کند و به دروازه حريف نزديک شود. مودريچ بازيکن بسيار توانايي است و مي‌تواند زمينه را براي موفقيت کرواسي در جام‌جهاني 2014 فراهم کند.

به نقل از ايسنا، سرمربي سابق يووه از علاقمندان تيم ملي فرانسه هم هست: "در گروه پنجم فرانسه را دوست دارم. در اين تيم بازيکنان توانايي چون کريم بنزما بازي مي‌کنند که از روحيه بسيار خوبي برخوردارند. او فصل خوبي را با رئال مادريد پشت سر گذاشت و بدون شک مي‌تواند به تيم ملي کشورش در برزيل کمک کند. بنزما هم از بازيکناني است که مي تواند در برزيل بدرخشد. از دوستداران سبک بازي فرانسه هستم؛ چرا که در اين تيم بازيکنان توانايي توپ مي‌زنند."

ليپي در ادامه سخنان خود درباره تيم ملي فوتبال پرتغال هم نظر داد و گفت اگر کريستيانو رونالدو آماده شود اين تيم مي‌تواند حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشد: "رونالدو کليد موفقيت پرتغال در برزيل است. اين تيم وابستگي زيادي به رونالدو دارد. رونالدو در چند سال اخير نشان داده است که چه بازيکني توانايي است. اميدوارم که هر چه سريع‌تر از دوران آسيب رهايي يابد؛ چرا که بازيکن بسيار توانايي است و مي‌تواند به فوتبال جذابيت ببخشد. او الان از روحيه بسيار بالايي برخوردار است؛ چرا که در سال 2013 بهترين بازيکن جهان شد و جام قهرماني را با رئال‌مادريد در ليگ قهرمانان اروپا بالاي سر برد."

مارچلو ليپي در جام جهاني 2006 هدايت تيم ملي فوتبال ايتاليا را بر عهده داشت و موفق شد اين تيم را با شکست فرانسه در ضربات پنالتي قهرمان کند. او الان هدايت گوآنگژوي چين را بر عهده دارد و موفق شد با اين تيم هم قهرماني در ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورد.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
پيشنهاد 30 ميليون يورويي سيتي براي په‌په

سرمربي شيليايي تيم فوتبال منچسترسيتي قصد دارد شاگرد پرتغالي پيشين خود را به خدمت بگيرد.
00957368.jpg


به نقل از نشريه استار انگليس، تيم فوتبال منچسترسيتي تمايل داد پيشنهادي تا سقف 30 ميليون يورو براي خريد په‌په، مدافع مياني رئال مادريد ارائه کند.

مانوئل پيگريني، سرمربي آبي‌پوشان شهر منچستر در نظر دارد با جذب په‌په او را به زوج دفاعي وينست کمپاني، کاپيتان بلژيکي قهرمان فصل گذشته ليگ برتر انگليس، در قلب خط دفاع تيمش تبديل کند.

تلاش منچسترسيتي براي جذب په‌په در حالي است که پيگريني پيش از اين قصد داشت الياکيم مانگالا، مدافع فرانسوي تيم پورتو را به خدمت بگيرد اما اين بازيکن 23 ساله نسبت به پيوستن به آبي‌پوشان لندن ابراز بي‌ميلي و گفت که مي‌خواهد به تيمي مانند منچستريونايتد و چلسي ملحق شود.

پيگريني به واسطه يک فصل مربيگري‌اش در رئال مادريد در فصل 2010- 2009 شناخت خوبي از په‌په دارد. او در شرايطي نسبت به جذب په‌په تمايل دارد که اين مدافع پرتغالي فصل گذشته دچار مصدوميت شديدي شد که عملکردش را تحت الشعاع قرار داد.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
قلعه‌نويي: روي حفظ منتظري تاکيد داشتم

سرمربي استقلال با بيان دلايل ناکامي تيمش در فصل گذشته مي‌گويد زرينچه و پاشازاده گزينه‌هاي اصلي او هستند و در جلسه با افشارزاده اين قضيه نهايي مي‌شود.
00944666.jpg


امير قلعه‌نويي درباره نتايج نه چندان خوب فصل گذشته استقلال گفت: باور کنيد من با جدايي پژمان منتظري به شدت مخالف بودم. من همان زمان هم به مسئولان استقلال گفتم که با دو مدافع وسط نمي‌توان در سه جام حضوري پر قدرت داشت. مسائلي مثل محروميت، مصدوميت و فشار بازي‌ها بسيار بر عملکرد تيم تاثيرگذار خواهد بود. از سويي ديگر وقتي که تعداد بازيکنانتان کم باشد به لحاظ تغيير تاکتيکي کارتان دشوار مي‌شود و نمي‌توانيد آن طور که مي‌خواهيد کار را ادامه دهيد. شما ببينيد خسرو حيدري و هاشم بيک زاده در اکثريت فصل مصدوم بوده‌اند و آندرانيک تيموريان هم به همين دليل نتوانست آن طور که بايد و شايد به ما کمک کند. من خيلي روي ماندن پژمان منتظري تاکيد داشتم و مي خواستم که بماند. جدايي جباري و حمودي را هم که من اصلا نبودم که اتفاق افتاد. واقعا دست ما در فصل گذشته خالي بود.

او افزود: رويه من اين است که يک ليست به باشگاه مي‌دهم و هيچ دخالتي نخواهم کرد. چرا که شان و شخصيتم را بالاتر از اين مي‌دانم که خودم شخصا وارد عمل شوم. در هيچ جاي دنيا سرمربي براي جذب بازيکن اقدام نمي‌کند و در ايران هم ان‌شاءالله کسي اين کار را نمي‌کند. در حال حاضر يک کار خوبي که آقاي نظري جويباري انجام مي‌دهد اين است که قراردادها را دو الي سه ساله مي‌بندد و از اين بابت از ايشان متشکرم. اما مي‌خواهم دوباره به سال گذشته اشاره کنم. ما پارسال در برخي از بازي‌هايمان با 13 يا 14 بازيکن به مصاف حريف مي‌رفتيم. بازي ما با تراکتورسازي را اگر به خاطر آوريد مي بينيد که ما دو بازي پر فشار را پشت سر گذاشته‌ايم تا به آن بازي برسيم و به لحاظ بدني بازيکنانمان تحليل رفته بودند. مثل اتفاقي که در بازي بايرن‌ مونيخ و رئال مادريد رخداد. ما يک بازي سنگين در خارج ايران انجام داده بوديم و بعد هم به مصاف فولاد رفته بوديم. به همين دليل برابر تراکتورسازي مشکل داشتيم.

سرمربي استقلال اضافه کرد: البته اين را هم بگويم که ما در فصل گذشته بدشانس هم بوديم، چرا که با سه امتيا‌ز اختلاف پنجم شديم. اين هم دليلش به خاطر مصدوميت‌ها بود و البته من مسئوليت اشتباهاتم را مي‌پذيرم و من هم اشتباهاتي داشتم. آقاي فتح‌الله‌زاده سال گذشته تمام تلاشش را کرد و مقصر اصلي من بودم.

او درباره دستيارانش صحبت کرد و عنوان کرد: من شخصيتي هستم که به صورت مشاوره‌اي کار مي‌کنم. دو هفته‌ است که درباره اين موضوع با دوستانم مشورت‌هايي داشتم و اين که مي گويم همواره به کار جمعي اعتقاد دارم يک حرف نيست، بلکه من در ارنج تيم با همکارانم جلسه‌اي مي گذارم و بعد تصميم گيري مي‌کنم. در حال حاضر دو هفته‌ است که براي دستيارانم جلسه برگزار کرده‌ام و به احتمال زياد تغييراتي را خواهيم داشت، اما اين که اسامي را روزنامه‌ها چه اعلام کرده‌اند من اطلاعي ندارم چرا که روزنامه‌ نمي خوانم.

قلعه‌نويي در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود پاشازاده و زرينچه گزينه‌هاي مربيگري استقلال هستند؟ گفت: اين دو از بزرگان استقلال و ايران هستند و مدنظر ما هم قرار دارند. امروز ساعت 13 با آقاي افشارزاده جلسه داريم و جمع بندي نهايي را انجام مي‌دهيم. زرينچه بايد اين فرصت را داشته باشد تا بتواند خود را در استقلال نشان دهد. او کاپيتان تيم ملي بوده است. از سوي ديگر پاشازاده از مفاخر فوتبال ما است و دو بار در تيم منتخب جهان بازي کرده است و در لورکوزن هم توپ زده است. اگر شرايط مالي آنها حل شود در خدمتشان خواهيم بود.

سرمربي استقلال در پايان افزود: اميدوارم روزي برسد که همه ما به جاي استفاده از لفظ "دستيار" از کلمه "همکار" استفاده کنيم. به هر حال اين دو نفر از گزينه‌هاي اصلي ما هستند و از همکاران سال گذشته‌ هم نيز که در کنار ما نخواهند بود تشکر مي‌کنم چرا که خالصانه تلاششان را انجام دادند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
آخرين اخبار تيم ملي از برزيل

بازيکنان تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي مقابل ترينيداد و توباگو امروز به استراحت پرداختند.
00957135.jpg


بعد از ديدار شب گذشته تدارکاتي تيم ملي ايران مقابل ترينيداد و توباگو که با نتيجه دو بر صفر به سود ايران به پايان رسيد بازيکنان با صلاحديد کادر فني و کارلوس کي‌روش امروز به استراحت پرداختند.

به نقل از فارس، آنها با تصميم کي‌روش به مدت حدود دو ساعت در شهر سائوپائولو به گشت و گذار پرداخته و خريد کردند.

برنامه‌هاي تمريني تيم ملي از فردا براي حضور در جام جهاني در کمپ کورينتيانس پيگيري خواهد شد.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
زيدان در رئال‌مادريد مي‌ماند

زين الدين زيدان ستاره سابق تيم ملي فوتبال فرانسه اعلام کرد قصد دارد فصل آينده نيز به فعاليت خود در تيم رئال مادريد اسپانيا ادامه دهد.
00939368.jpg


در حالي که اخيرا گمانه زني هايي در مورد حضور وي در باشگاه هاي مختلف به ويژه در تيم هاي موناکو و بوردو فرانسه مطرح شده بود، ‌وي در گفتگو با يک شبکه تلويزيوني اسپانيايي از علاقه مندي به ادامه فعاليت در باشگاه رئال مادريد خبرداد.

به نوشته پايگاه اينترنتي نشريه اکيپ، زيدان گفت:«در حال حاضر اينجا هستم و مي خواهم در رئال بمانم. تجربه زيادي در اينجا کسب کردم. اين تجربه با دوران بازي متفاوت اما براي من خوشايند است.»

ستاره سابق تيم ملي فوتبال فرانسه که در سال 1998 قهرمان جام جهاني و در سال 2000 فاتح رقابت هاي يورو شد، طي سال هاي 1992 تا 1996 براي تيم بوردو توپ زد و در حال حاضر نيز دستيار مربي در رئال مادريد است.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
کروز: آماده رويارويي با نيجريه هستيم

دستيار سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اعلام کرده کسب پيروزي براي ايجاد فرهنگ پيروزي اهميت بالايي دارد.
00957335.jpg


تيم ملي فوتبال ايران شب گذشته و در راستاي آماده سازي جهت حضوري قدرتمند در جام جهاني فوتبال موفق شد با نتيجه دو بر صفر ترينيداد و توباگو را شکست دهد.

به نقل از فارس، اوسيانو کروز در مورد اين ديدار گفت: اين ديدار تمامي انتظارهاي ما را برآورده کرد. ما آماده رويارويي با نيجريه هستيم. تمام توجه ما در اين تورنمنت اکنون روي اين تيم است.

کروز در ادامه گفت: دست يافتن به پيروزي براي ايجاد يک فرهنگ پيروزي هميشه مهم بوده است. اين هدف تنها با کسب چنين نتيجه‌هايي محقق مي‌شود.

ايران در جام جهاني به جز نيجريه با تيم‌هاي بوسني و هرزگوين و آرژانتين همگروه است.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
اتهام به قطر از روي نژادپرستي است

رييس فيفا اعلام کرده کساني که ادعا مي‌کنند بر سر ميزباني قطر در جام جهاني 2022 تباني شده نژاد پرستانه رفتار مي‌کنند.
00029704.jpg


سپ بلاتر از کساني که او تخريب‌ کننده‌هاي فوتبال نام مي‌برد به شدت انتقاد و اعلام کرد تمامي کساني که به کشور قطر اتهام پرداخت رشوه جهت کسب جام جهاني 2022 را مي‌زنند نژاد پرست هستند.

به نقل از فارس، وي در اين خصوص گفت: بسياري بر اين باور هستند که مساله پيگيري‌هاي مختلف در مورد جام جهاني قطر به فيفا مربوط مي‌شود اما بايد بگويم که اين موضوع با تبعيض و نژاد پرستي ارتباط بيشتري دارد.

بلاتر در مورد خبرهايي که در روزهاي اخير در خصوص بازپس‌گيري ميزباني جام جهاني از قطر منتشر شده است نيز گفت: دليل اين اتفاق‌ها را نمي‌دانم اما تنها کاري که بايد انجام دهيم اين است که اتحادمان را حفظ کنيم. اين بهترين راه براي مقابله با کساني است که قصد تخريب فوتبال را دارند. البته آنها نه تنها قصد خراب کردن ورزش بلکه مي‌خواهند فيفا را نيز تخريب کنند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
خروج رويس از دورتموند دروغ است

باشگاه دورتموند اعلام کرد تمامي خبرهايي که مبني بر خروج وي از اين تيم منتشر مي‌شوند دروغ هستند.
00946013.jpg


باشگاه بوروسيا دورتموند تمامي خبرهايي که مربوط به خروج مارکو رويس از زيگنال ايدونا پارک منتشر شده‌اند را رد کرد.

به گزارش فارس، ساشا فليگ، مدير روابط عمومي دورتموند گفت: بدون هيچ شکي مي‌گويم که اين بازيکن در تابستان پيش رو تيم را ترک نمي‌کند.

نام اين بازيکن که به تازگي آسيب ديده و از ترکيب تيم ملي فوتبال آلمان در جام جهاني 2014 برزيل کنار مانده و اين روزها به درمان پاي آسيب ديده‌اش پرداخته است در ارتباط با بارسلونا به گوش رسيده است.

ميشاييل زورک، مدير دورتموند در گفت‌وگويي که با نشريه Die Welt انجام داده در اين رابطه گفت: نخست اينکه مارکو خودش دوست دارد فصل آينده را نيز در ترکيب دورتموند به ميدان برود و دوم اينکه به هيچ پيشنهادي که به دفتر باشگاه مي‌رسد توجهي نمي‌کنيم زيرا نمي‌خواهيم او از تيم برود.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
جهانبخش: اميدوارم در برزيل موفق شويم

مهاجم جوان تيم ملي ابراز اميدواري کرد ايران بتواند جام جهاني موفقي را پشت سر بگذارد. او همچنين از برخورد گرم مردم سائوپائولو با اعضاي تيم ملي ايران تمجيد کرد.
00946059.jpg


تيم ملي فوتبال ايران که در حال حاضر در کمپ "کورينتيانس" شهر سائوپائولو اردو زده است، بايد در اولين ديدار خود در اين رقابت‌ها کمتر از يک هفته‌ ديگر با نيجريه ديدار کند.

عليرضا جهانبخش، مهاجم جوان تيم ملي فوتبال کشورمان که به واسطه درخشش در تيم نايمخن هلند به تيم ملي ايران دعوت شد عصر روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبري پاسخگوي سوالات خبرنگاران برزيلي بود.

به نقل از ايسنا، او درباره شرايط خود براي حضور در جام جهاني گفت: تلاش زيادي کردم تا بتوانم به تيم ملي ايران دعوت شوم. اينجا تمرينات خوبي را با ساير بازيکنان تيم پشت سر گذاشتم. در روزهاي گذشته تمرينات خيلي خوبي را داشتيم و فکر مي‌کنم توانسته‌ايم خودمان را به خوبي براي حضور در جام جهاني 2014 برزيل آماده کنيم. اميدواريم که بتوانيم جام جهاني خوبي را پشت سر بگذاريم و عملکرد خوبي داشته باشيم.

عليرضا جهانبخش با 20 سال سن جوان‌ترين بازيکن تيم ملي فوتبال ايران محسوب مي‌شود.

مهاجم ايراني نايمخن که به همراه ساير بازيکنان تيم روز گذشته به گشت و گذار و خريد در شهر سائوپائولو مشغول بود، از ابراز احساسات مردم اين شهر تمجيد کرد و گفت: برخورد مردم سائوپائولو با ما بسيار گرم و صميمانه بود و من از اين بابت از آنها تشکر مي‌کنم.

مهاجم ايراني نايمخن درباره پيروزي ايران برابر تيم ترينيدادو توباگو در ديداري دوستانه گفت: اين بازي براي ما بسيار مهم بود، چرا که پيروزي قبل از آغاز جام جهاني از هر لحاظ مهم و حائز اهميت است. اکنون همه ما به فکر بازي با نيجريه هستيم تا بتوانيم نتيجه‌ خوبي به دست آوريم.

تيم ملي فوتبال ايران در اولين ديدار خود در جام جهاني بايد با نيجريه ديدار کند و سپس به ديدار آرژانتين مي‌رود و در آخرين مرحله گروهي نيز با بوسني و هرزگوين مصاف خواهد داشت.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
شکست سنگين کره جنوبي از غنا

غنا در آخرين ديدار دوستانه خود پيش از شروع جام جهاني با چهار گل کره جنوبي را در هم کوبيد.
00943925.jpg


در ادامه رقابت‌هاي دوستانه ملي شب گذشته (دوشنبه) تيم ملي غنا موفق شد با چهار گل کره جنوبي را شکست دهد.

غنا که در گروه G جام جهاني با تيم‌هاي آمريکا ، پرتغال و آلمان همگروه است با پيروزي پر گل برابر کره جنوبي براي حريفانش در جام جهاني خط و نشا کشيد.

جردن آيو سه بار و آساموآ ژيان گل‌هاي غنا را به ثمر رساندند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
گزارش بليچرريپورت از ديدار ايران و نيجريه

بليچر ريپورت در گزارشي به ترکيب احتمالي ايران مقابل نيجريه پرداخته و دروازه‌بان فصل گذشته اينتراخت برانشوايگ را انتخاب اصلي براي دروازه ايران دانسته است.
00957194.jpg


سايت بليچر ريپورت در گزارشي به رويارويي تيم ملي فوتبال ايران مقابل نيجريه در اولين ديدار خود در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل پرداخت و نوشت: ايران در فاصله يک هفته ديگر در اولين ديدار خود در رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل در کوريتيبا به مصاف نيجريه مي‌رود.

کارلوس کي‌روش بيشتر از هر تيم ديگري در برزيل ترکيب تيمش را دفاعي انتخاب کرده و برخي مصدوميت‌ها در لحظات آخر موجب شد که او تغييراتي در برنامه خود ايجاد کند.

هاشم بيک‌زاده مدافع چپ ايران که براي حضور در اولين ديدار انتخاب شده بود در ديداري دوستانه مقابل مونته‌نگرو مصدوم شد تا نياز براي يک پوشش دفاعي در ترکيب ايران بيشتر حس شود. خوشبختانه به نظر مي‌رسد او آماده شده و مي‌تواند مقابل نيجريه به ميدان برود. از طرف ديگر کي‌روش تمايلش را به سيستم 4-2-3-1 نشان داده که به ايران اجازه مي‌دهد با مدافعان زياد در خط دفاعي و ضد حمله از طريق اشکان دژاگه در خط مياني و رضا قوچان‌نژاد در خط حمله بازي کند.

ترکيب احتمالي ديدار تيم ملي ايران مقابل نيجريه به شرح زير است:

دروازه‌بان:

داوري دروازه‌بان اينتراخت برانشوايگ در بازي مقابل تايلند در نوامبر 2013 اولين بازي ملي خود را براي ايران انجام داد و با اين وجود بهترين انتخاب براي دروازه اين تيم است.

وي با وجود بي‌تجرگي تحسين بسياري از جمله يورگن کلوپ را برانگيخته است. و با توجه به اين مسائل کي‌روش او را به رحمان احمدي باتجربه و عليرضا حقيقي ترجيح خواهد داد. داوري مقابل نيجريه‌اي که بازيکناني چون ويکتور موزز، شولا آمئوبي واحمد موسي را در اختيار دارد محک خواهد خورد. به خصوص که استراتژي ايران فشار وارد کردن و گلزني روي ضدحملات است. نيجريه مانند آرژانتين يا بوسني در ترکيب بازيکنانش از ستاره‌هاي هجومي برخوردار نيست با اين وجود دست کم کردن قهرمان‌ آفريقا احمقانه خواهد بود.

داوري بايد در بهترين شرايط خودش باشد تا ايران بتواند ازاين مسابقه امتياز کسب کند.

مدافعان:

همانطور که قبلا گفتيم بيگ‌زاده مدافع چپ ايران براي بازي با نيجريه آماده به نظر مي‌رسد و احتمالا بايد مقابل موزز، هافبک چلسي که يکي از بزرگترين تهديدهاي تيم ملي نيجريه به شمار مي‌رود قرار بگيرد.

جلال حسيني و اميرحسين صادقي زوج قلب خط دفاعي ايران هستند. اين دو بازيکن نقش مهمي در دفاع از شهرت ايران به عنوان يک تيم بسيار دفاعي در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در قاره آسيا ايفا کردند. توانايي آنها در بازي هوايي امتيازي در خط دفاعي و ضربات ايستگاهي قابل توجه است. استيون بيت‌آشور يا خسرو حيدري در دفاع راست بازي خواهند کرد. احتمال بيشتري مي‌رود ‌ حيدري به دليل تجربه و عملکردش در رقابت‌هاي مقدماتي در ترکيب اصلي قرار بگيرد.

بيت‌آشور تنها 6 بازي ملي با ايران دارد که هيچ کدام از آنها در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني نبوده است بنابراين کي‌روش احتمالا با احتياط عمل خواهد کرد و از بازيکني که توانايي‌اش شناخته شده‌تر است استفاده کند.

هافبک‌ها:

مي‌توان تقريبا به طور قطع گفت کي‌روش در سيستم 4-2-3-1 آندرانيک تيموريان و کاپيتان جواد نکونام را به عنوان دو هافبک اصلي خود به کار مي‌گيرد. اين دو بازيکن تجربه حضور در جام جهاني 2006 آلمان را دارند و نيروهاي خلاقي هستند که در اروپا نيز تجربه بازي دارند. اين دو نفر از اولين اسامي قرار گرفته در ترکيب اصلي کي‌روش براي تيم ملي ايران بودند. پيش بيني سه هافبک هجومي کمي سخت‌تر است. اشکان دژاگه مطمئنا در ترکيب قرار مي‌گيرد در حالي که از بين عليرضا جهانبخش يا قاسم حدادي‌فر يک نفر بازي مي‌کند. انتخاب سخت است اما شايد جهانبخش کمي مزيت بيشتري داشته باشد و بازيکني باشد که در کوريتيبا به ميدان مي‌رود.

مسعود شجاعي احتمالا کسي خواهد بود که پشت تک مهاجم ايران بازي مي‌کند. عدم ثبات وي بسياري از هواداران ايران را خشمگين کرده است اما استعداد وي غيرقابل انکار است و کي‌روش سابقه زيادي در انتخاب‌هاي با احتياط و بر حسب تجربه نسبت به پذيرفتن ريسک جواني دارد. اگر شجاعي نتواند به ترکيب اصلي راه يابد جهانبخش جاي خالي وي را پر خواهد کرد. در حالي که احتمالا حدادي‌فر در سمت چپ بازي خواهد کرد.

مهاجمان:

رضا قوچان‌نژاد مهاجم هلندي-ايراني تاثير فوق‌العاده‌اي در تيم ملي به جا گذاشته است. گل‌هاي وي قطعا در راهيابي ايران به جام جهاني حياتي بودند از جمله گل پيروزي‌بخش وي در سئول مقابل کره جنوبي.

وي در ديدارهاي دوستانه اخير شرايط خوب خود را حفظ کرده و خود را به عنوان تنها مهاجم تيم ايران نشان داد. در واقع صعود ايران از مرحله گروهي به شدت به توانايي‌هاي قوچان‌نژاد بستگي دارد که احتمالا فرصت‌هاي کمي براي گلزني در سه ديدار ايران در مرحله گروهي خواهد داشت. ديدار مقابل نيجريه مسابقه‌اي است که ايران بايد در آن به پيروزي برسد. زيرا شکست دادن آرژانتين در مسابقه بعدي وظيفه غيرممکن است.

يک امتياز يا امتياز نداشتن قبل از بازي مقابل بوسني احتمالا به معناي خروج زودهنگام ايران از مسابقات خواهد بود. ايران بايد گل‌هاي کمي دريافت کند و به قوچان‌نژاد تکيه کند تا اين تيم را مقابل نيجريه برنده کند تا آنها بتوانند روي ضد حملات بازي کند و برتري خود را حفظ کند.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
رضايت بنتو از وضعيت کريستيانو رونالدو

سرمربي تيم ملي پرتغال از پيشرفت روند ريکاوري کاپيتان تيمش ابراز رضايت کرد تا احتمال حضور وي در بازي نخست پرتغالي‌ها در جام جهاني افزايش پيدا کند.
00939314.jpg


پائولو بنتو با ابراز رضايت از پيشرفت دوره درمان کريستيانو رونالدو، ‌وضعيت او را براي بازي در جام جهاني مثبت ارزيابي کرد.

به نقل از تسنيم، بنتوي 44 ساله با خودداري از پاسخ به اين سؤال که آيا رونالدو و دو ستاره مصدوم ديگر پرتغال، رائول ميرلس و په‌په در بازي دوستانه اين تيم برابر ايرلند جنوبي به ميدان مي‌روند، گفت: من صددرصد به کادر پزشکي تيم ملي پرتغال اعتماد دارم. ما از پيشرفت رونالدو در دوره ريکاوري‌‌اش راضي هستيم. به استثناي بتو، ديگر بازيکنان تيم بدون هيچ محدوديتي تمرين مي‌کنند. په‌په و رائول ميرلس هم تمرين کرده‌اند.

بنتو افزود: براي من هيچ چيز مهمتر از سلامت بازيکنانم نيست. اين موضوعي است که هميشه مدنظر ما بوده است و تصميمات خود را براي تيم بر اساس آن اتخاذ مي‌کنيم. مصدوميت رونالدو، ميرلس و په‌په با هم فرق دارد. در اين بين وضعيت رونالدو کمي متفاوت‌تر است. مشکل او احتمالاً در نتيجه مصدوميتي است که در فينال ليگ قهرمانان اروپا براي او رخ داد.

بازي نخست تيم ملي پرتغال در جام جهاني 26 خرداد برابر آلمان است و پس از آن به مصاف تيم‌‌هاي ملي آمريکا و غنا مي‌رود.
 

bahram.amd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2014
نوشته‌ها
59
لایک‌ها
39
سن
37
مصوبات مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آسيا

مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آسيا با پيشنهاد ايران ايران مبني بر به وجود آمدن منطقه اي جديد در آسيا متشکل از کشورهاي افغانستان، ايران، قرقيزستان، تاجيکستان و ترکمنستان موافقت کرد.
00001362.jpg


مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آسيا دوشنبه در برزيل تشکيل شد. تصميمات بسيار مهمي در اين جلسه گرفته شد که يکي از آنها تقسيم قاره کهن از چهار منطقه به پنج منطقه بود که بدون شک اين به نفع ايران خواهد بود. البته پيشنهاد اضافه شدن منطقه جديد در آسيا را ايران داده بود که با موافقت اعضاي کميته اجرايي کنفدراسيون فوتبال آسيا مواجه شد.

به نقل از ايسنا، يکي از تصميمات بسيار مهمي که گرفته شد اين بود که هر کسي که رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا را برعهده مي گيرد به صورت اتوماتيک به عنوان نايب رئيس فيفا هم انتخاب مي شود.

در بيانيه مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آسيا آمده است: از اين به بعد کسي که به عنوان رياست AFC انتخاب مي شود به عنوان نايب رئيس فيفا هم انتخاب خواهد شد. اين تصميم مجمع عمومي نشانه اتحاد و يکپارچگي اعضاي کنفدراسيون فوتبال آسيا است. کنگره با فدراسيون هايي که چنين پيشنهاد را داده بودند موافقت کرد. اين تصميم بدين معنا است که کسي‌که در سال 2017 توسط اعضاي مجمع عمومي به عنوان رئيس AFC انتخاب مي شود نايب رئيس فيفا هم خواهد شد.

موضوع يکي شدن رياست کنفدارسيون فوتبال آسيا و نايب رئيسي فيفا خشم علي بن حسين نايب رئيس اردني کنوني فيفا را برانگيخته است. او شيخ سلمان بحريني را به دخالت دادن سياست در ورزش متهم کرده است اين در حالي است که شيخ سلمان چنين نظري را رد مي کند:" امروز به يک تصميم بسيار مهمي رسيديم که بيانگر وجود دموکراسي و يکپارچگي در کنفدراسيون فوتبال آسيا است. تصميم گرفتيم که نايب رئيسي فيفا به کسي برسد که رياست کنفدراسيون فوتبال آسيا را برعهده مي گيرد.

شيخ سلمان بن ابراهيم از سال 2013 رياست AFC را برعهده گرفته است اين در حالي است که شاهزاده علي بن حسين از سال 2011 به عنوان نايب رئيس فيفا انتخاب شده است.

مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آسيا همچنين با پيشنهاد ايران مبني بر به وجود آمدن منطقه اي جديد در آسيا متشکل از کشورهاي افغانستان،ايران، قرقيزستان،تاجيکستان و ترکمنستان موافقت کرد که اين بدين معناست که منطقه جنوب آسيا که از 13 فدراسيون تشکيل شده است به دو منطقه مرکز و جنوب تقسيم مي شود که ايران و کشورهاي فارس زبان بالا در منطقه مرکز جاي مي گيرند و بدين ترتيب قاره کهن به پنج منطقه تقسيم خواهد شد.

در نشست مجمع عمومي کنفدراسيون فوتبال آسيا همچنين تصويب شد که در برگزاري انتخابي جام جهاني و جام ملت هاي آسيا تعديل و دگرگوني به وجود آيد.

در بيانيه پاياني آمده است: پيشنهادهايي که از سوي اعضاي کنفدراسيون فوتبال آسيا به ما رسيده است بيانگر اين است که ما تعداد تيم هاي شرکت کننده در انتخابي جام جهاني را بالا ببريم تا تيم ها کيفيت کار خود را بالا ببرند و به پيشرفت خود ادامه دهند. ما اين تصميم را گرفتيم که انتخابي جام جهاني با انتخابي جام ملت هاي آسيا را در هم ادغام کنيم. بر اين اساس تيم ها در انتخابي جام جهاني به 8 گروه تقسيم مي شوند که تيم هاي نخست هر هشت گروه با چهار تيم دومي که بهترين نتايج را کسب کرده اند به دور بعد انتخابي جام جهاني و انتخابي جام ملت آسياد راه مي يابند.

24 تيم باقيمانده هم (يعني تيم هاي که در جايگاه دوم و سوم و چهارم قرار گرفته اند) براي کسب ديگر سهميه هاي جام ملت هاي آسيا با هم رقابت خواهند کرد چرا که اين رقابت در شش گروه چهار تيمي برگزار خواهد شد.
 

mahmoudnet1

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 دسامبر 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
22
Qalat newspapers "Marca" Alasbanyh, it Rafayyl Bynytyz Yshr Balqlq I Mdryd president Florentino sticks rials Byryz Alzy height Ytyh me chloride per confirmed moment of training. Vazaft Alshyfh Lha-in version on my Bynytyz Qalh Alnady Al-Ayyam al-Maliki during Alqadmh, it Byryz Ty opportunity Bynytyz recent, before the Alatahh. Vakhttmt versions Ban Hnak organs Yrydvn Qalh Almdyr surveying Llfryq Molk, because Alada’ Elsie during nurseries with Almazyh.

Almsdr
 

hdland

Registered User
تاریخ عضویت
26 آگوست 2015
نوشته‌ها
1,369
لایک‌ها
1,015
سن
36

ایران با کره ، چین ،ازبکستان ، قطر و سویه همگروه شد


تیفوسی : لحظاتی قبل قرعه شکی مرحله نهایی مقدماتی جام جهاین 2018 روسیه در اسیا برگزار شد و تیم کشورمان با تیم های : کره جنوبی ،قطر،سوریه،عراق و ازبکستان همگروه شد
 
بالا