برگزیده های پرشین تولز

اخباردنیای خودرو ...

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
قیمت
مدل
285.000.000
پژو i 207 اتوماتیک
242.000.000
پژو i 207
192.000.000
پژو پارس سال
182.500.000
پژو پارس دوگانه سوز
160.000.000
پژو 405 دوگانه سوز
157.000.000
پژو 405
151.700.000
پژو 405 slx
92.000.000
پژو روآ سال

قیمت
مدل

629.000.000

مزدا 3

394.000.000

مزدا 2

850.000.000

سانگ یانگ رکستون

680.000.000

سانگ یانگ اکتیون

750.000.000

سانگ یانگ کایرون
 

sJaguar

کاربر فعال موبایل و فوتبال
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 اکتبر 2007
نوشته‌ها
11,526
لایک‌ها
1,591
سن
36
محل سکونت
Old Persian Empire
قیمت بازار
هیوندایی i30540.000.000
هیوندایی i20435.000.000
هیوندایی سانتافه1.030.000.00
هیوندایی وراکروز(ix55)1.300.000.00
هیوندایی سوناتا850.000.000
هیوندایی جنسیس1.190.000.00
کیا موتور اپتیما900.000.000
کیا موتور سراتو685.000.000
کیا موتور موهاوی1.280.000.00
کیا موتور سورنتو920.000.000
پژو 207i اتوماتیک336.000.000
پژو 206 تیپ 2213.000.000
پژو 206 تیپ 6320.000.000
سمند سورن XU7181.500.000
تندر 90 E2196.000.000
سمند lx175.000.000
پژو 405165.500.000
پژو 405 دوگانه سوز173.600.000
پژو 207i280.000.000
پژو پارس سال216.000.000
پژو 206 صندوق دار v8245.000.000
مزدا 3 جدید تیپ 3650.000.000
مزدا 2410.000.000
تندر 90 E2202.000.000
نیسان ماکسیما680.000.000
رنو مگان 2000455.000.000
نیسان مورانو1.300.000.00
پراید 132104.500.000
پراید 111 sx106.000.000
تیبا sx137.800.000
سانگ یانگ اکتیون684.500.000
سانگ یانگ کایرون800.000.000
سانگ یانگ رکستون885.000.000
MVM 110 چهار سیلندر110.000.000
MVM X33330.000.000
MVM 530225.000.000
 
Last edited:

bahri-d

Registered User
تاریخ عضویت
28 آپریل 2009
نوشته‌ها
1,340
لایک‌ها
225
محل سکونت
تهران
عزیز من اینا قیمت روز نیست دیروزه . 207 اتومات 35 تومن
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,743
لایک‌ها
16,665
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
پژو پارس سال چنده الان؟
 

khodroreview

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2012
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
7
سایت khodroreview: لندروور پیش از رونمایی رسمی نسل جدید رنج‌روور در نمایشگاه پاریس، تصاویر و جزییات فنی این خودرو را منتشر کرده است.

چهارمین نسل از رنج‌روور در ۴۲ سال تولید این خودرو، خودرویی تاریخ ساز است. مهندسان کارخانه انگلیسی برای اولین بار در جهان برای ساخت یک ماشین شاسی‌بلند از ساختار یکپارچه تمام آلمینیومی استفاده کرده اند. این شاسی نمونه تغییر‌یافته‌ای از ساختاری است که کارخانه جگوار-لندروور پیشتر در ساخت جگوار XK و XJ از آن استفاده کرده است.

شاسی آلومینیومی نه تنها محکمتر از شاسی فولادی نسل سوم رنج‌روور است، بلکه باعث شده تا وزن ماشین ۴۲۰ کیلوگرم سبکتر شود و مصرف ماشین و تولید دی‌اکسید کربن آن کاهش یابد.

files_articles_Range_Rover_01[9130d29e40ea08136421e6b1c23d0f17].jpg


با اینکه ماشین از ابتدا به طور کامل طراحی شده و همه سطوح آن جدید است، ظاهر نسل چهارم کاملاً به شخصیت رنج‌روور وفادار مانده است. جری مک‌گاورن، طراح ماشین می‌گوید نسل جدید برداشتی تازه از دی‌ ان ای رنج‌روور است.

همه امضاهای همیشگی رنج‌روور در نسل جدید تکرار شده است: شیب پشت ماشین، ستون‌های سیاه بین درها، پره‌های روی درهای جلو و در عقب دو تکه (که حالا به طور الکتریکی باز و بسته می‌شود) همگی در نسل جدید تکرار شده است. مهمترین تفاوت با نسل فعلی در چراغ‌های جلو و عقب ماشین و جلو پنجره دیده می‌شود.

files_articles_Range_Rover_02[9e0876d61c2c2ee9007fdc217a7fb635].jpg


اما مهندسان رنج‌روور می‌گویند سواری نسل جدید با نسل فعلی رنج‌روور بسیار متفاوت خواهد بود. بدنه آلومینیومی ماشین همراه با شیشه‌های دوجداره باعث شده کابین رنج‌روور جدید بی‌صدا تر شود. سیستم پیشرفته‌تری از تشخیص جاده هم برای رنج‌روور طراحی شده است که هم در جاده و هم خارج از جاده بهتر و سریعتر سواری ماشین را با شرایط زمین تغییر می‌دهد.

رنج‌روور سه موتور برای نسل جدید در نظر گرفته است: موتور شش سیلندر دیزل سه لیتری که سال‌ها است روی لندروور دیسکاوری سوار می‌شود، موتور هشت سیلندر ۴.۴ لیتری بنزینی که روی نسل فعلی رنج‌روور عرضه می‌شود و یک موتور پنج لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ، دیگر موتور بنزینی است که خریداران می‌توانند برای ماشین خود سفارش دهند. نیروی این موتورها از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک هفت سرعته زد اف به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این ماشین جعبه دنده دستی نخواهد داشت.
در طراحی داخل خودرو هم مانند طراحی بدنه، همه مشخصات خوب مدل فعلی تکرار شده است. طراحان رنج‌روور تلاش کرده‌اند تا تعداد دکمه‌ها را کاهش دهند و کارایی کنترل‌ها را بیشتر کنند. فاصله بین دو محور ماشین نسبت به مدل فعلی ۱۰۰ میلی‌متر بیشتر است. این باعث شده تا جای پا برای سرنشینان عقب ۱۲۰ میلی‌متر بیشتر شود. مدل‌های معمولی رنج‌روور با صندلی عقب سه نفره عرضه می‌شود اما می‌توان ردیف عقب را تنها با دو صندلی و یک کنسول در وسط هم سفارش داد.

آزمایش نسل جدید رنج‌روور یک سال و نیم طول کشیده و در مراحل پایانی است. مهندسان رنج‌روور این ماشین را میلیون‌ها کیلومتر و در بیش از بیست کشور با آب و هوای متفاوت آزمایش کرده‌اند. ساخت ماشین اواخر تابستان در کارخانه لندروور در سولیهال در انگلستان آغاز می‌شود و اولین خودروها اوایل سال ۲۰۱۳ به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

رنج‌روور هنوز قیمت ماشین را اعلام نکرده است اما به احتمال زیاد قیمت آن بین ۷۰ هزار تا ۱۲۰ هزار پوند خواهد بود. برای تصاویر بیشتر به در khodroreview.com بروید.
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,743
لایک‌ها
16,665
محل سکونت
Shiraz 4 Ever

khodroreview

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2012
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
7
سایت khodroreview: در حالی که تا چند هفته دیگر رنو و داچیا به احتمال زیاد در نمایشگاه پاریس کانسپتی از نسل جدید لوگان (در ایران ال ۹۰) رونمایی خواهند کرد، مجله زارولیوم چاپ روسیه ایده‌ای از ظاهر این ماشین منتشر کرده است. اگر چه هنوز هیچ تصویری به طور رسمی از این خودرو منتشر نشده، اما نشریه روسی می‌گوید با اطلاعاتی که کسب کرده لوگان جدید بسیار به این تصاویر شبیه خواهد بود.

لوگان با هدف ساخت یک خودرو مناسب برای کشورهای در حال توسعه در سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه شد و ترکیب قیمت ارزان و کاربردی بودنش به سرعت آن را به خودرویی محبوب تبدیل کرد.

files_articles_new_logan_02[49bdd3064d7f186ba5715debbb767938].jpg

لوگان اکنون در چند فرم در هشت کشور جهان تولید می‌شود و به جز بازارهای اندکی در غرب اروپا، نمونه‌ای از آن با نام‌های رنو، داچیا یا نیسان تقریباً در همه بازارهای خودرو جهان فروخته شده است. حتی نیسان براساس این پلتفرم مدل ورسا را به بازار آمریکای شمالی عرضه کرد.

اما در طول هشت سال گذشته شرایط در بازار خودروهای ارزان‌قیمت تغییر کرده است. از یک سو خودروسازان چینی با‌عرضه ماشین‌هایی ارزان‌ در مصاف قیمت به رقابت با لوگان مشغولند و از سوی دیگر خودروسازان کره‌ای و اروپایی با‌عرضه ماشین‌هایی با ظاهر بهتر و کمی گرانتر تلاش کرده‌اند مشتریان لوگان را به سوی خود جلب کنند.


files_articles_peugeot_301[9b0a41db2c24c5920e16f87a76347672].jpg


پژو ۳۰۱


برای درک شرایط امروز بازار، پژو ۳۰۱ بهترین مثال است. مانند لوگان، پژو در حال ساخت این خودرو برای بازار کشورهای در حال توسعه است و قرار است آن را سال آینده به بازار عرضه کند. اما این کارخانه بر خلاف اهداف هشت سال پیش رنو ساخت یک خودروی زیبا را هدف قرار داده است.

با این ترتیب رنو چاره‌ای ندارد تا در واکنش به این موج جدید، فرمول اولیه ساخت لوگان یعنی زشت اما ارزان و کاربردی را فراموش کند و ماشینی زیبا‌تر و با امکانات بیشتر به بازار عرضه کند. تقاضای بالا برای نسل فعلی لوگان این اعتماد به نفس را به رنو خواهد داد تا نسل دوم لوگان را کمی گرانتر بفروشد. علاوه بر این این کار به رنو فرصت خواهد داد تا بتواند این ماشین را به کشورهای بیشتری در اروپای غربی عرضه کند و مارک‌های کره‌ای و اروپایی را به مبارزه بطلبد.



files_articles_new_logan_03[de5033eb3d39772afccce28aea3ccc5a].jpg




رنو برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برای ساخت نسل جدید لوگان، پلتفرم مدل فلوئنس خود را در اختیار داچیا قرار داده است. به این ترتیب فاصله بین دو محور از ۲.۶ متر به ۲.۷ متر افزایش یافته است و جای سرنشینان بازتر خواهد شد.

پروژه لوگان جدید که با کد X52 نامگذاری شده اکنون در مرحله آزمایش جاده‌ است که از ابتدای سال جاری میلادی آغاز شده است. گفته می‌شود دو موتور بنزینی ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری بنزینی و یک موتور ۱.۵ لیتری دیزل برای این ماشین در نظر گرفته شده است.

قرار است داچیا کانسپتی از این ماشین را در نمایشگاه پاریس رونمایی کند و نمونه کامل آن در نمایشگاه ژنو در زمستان به نمایش گذاشته شود. khodroreview.com
 

pooria-ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 جولای 2011
نوشته‌ها
6,492
لایک‌ها
2,424
محل سکونت
Tehran
ماشالا.قیمت فرغونای داخلی داره از ماشینای روز اروپا میزنه بالا !

Sent from my WT19i using Tapatalk 2
 

D^D

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2009
نوشته‌ها
1,498
لایک‌ها
1,235
محل سکونت
مشهد
البته این یه حباب قیمت هست که به زودی از بین میره . کلا تو ایران هر دفعه این سونامی گریبان گیر یه جنس یا کالا میشه . اولین بار هم در دوره این رئیس جمهور مردمی :) با افزایش زمین و خانه شروع شد که بعد هرکسی که خریده بود بیچاره شد و افت قیمت زیادی رو متحمل شد. بعد از اون رسید به طلا و سکه که دیدین از مرز 1 میلون در عرض چند شب رسید به کجا حتی مرغ که تا مرز 9 هزار تومان رسید :))) و حالا هم ماشین . البته قیمت ها دیگه به حالت قبل بر نمیگرده یعنی 206 دیگه 14 تومن نخواهد شد اما مطمئن باشید تا 1 ماه دیگه 206 با قیمت زیر 17 تومن هم خریدار نخواهد داشت .
 

Captive

کاربر قدیمی پرشین تولز* مدیر بخش ارز دیجیتال
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2007
نوشته‌ها
12,743
لایک‌ها
16,665
محل سکونت
Shiraz 4 Ever
لعنت :دی

من نمیدونم چرا قیمت پژو پارس معمولی رو هیچ جا درست نزده ، حوصلمم نمیشه از نمایندگی بپرسم تو سایت ایران خودرو هم نزده درست و آپدیت نیست.. اینجا هم حذف شده :دی
 

رضا اردلان

Registered User
تاریخ عضویت
26 فوریه 2011
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
43
محل سکونت
مشهد - قاين
واقعا مسخره است .... قیمتهای کاذب و مردمی که دستشون به هیچ جا بند نیست .....
 

khodroreview

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2012
نوشته‌ها
99
لایک‌ها
7
سایت khodroreiview: مک‌لارن با‌عرضه مدل X1 در جشنواره خودرو پبل‌بیچ در کالیفرنیا، توانایی‌هایی خود در ساخت خودروهای سفارشی را به رخ کشید.

X1 به سفارش مشتری ساخته شده است که نخواسته نامش فاش شود. مک‌لارن می‌گوید X1 نتیجه گفتگوی ران دنیس، مدیر مک‌لارن و این مشتری ناشناس است که در کلکسیونش مک‌لارن F1، مک‌لارن-مرسدس SLR، و مدل جدید این کارخانه 12C را دارد و یک خودروی سفارشی می‌خواست.

files_articles_mclaren_x1_01[a3e2403d7a7406769e5423f6aa0c703a].jpg


سفارش این مشتری به فرانک استفنسون، مدیر طراحی مک‌لارن خودرویی بود که اشرافیت و شیک بودنش با‌گذشت زمان از بین نرود. او برای طراحی این خودرو از سیتروئن اس ام، مرسدس بنز 540K و فاسل وگا الهام گرفته است. در شکل‌گرفتن X1 علاوه بر خودروهای کلاسیک، از معماری موزه گاگنهایم در اسپانیا، گرند پیانو و حتی بادمجان هم الهام گرفته شده است.

خودرو توسط هانگ یئو، طراح مک‌لارن و فارق‌التحصیل کالج سلطنتی لندن در طول هجده ماه طراحی شد.X1 از نظر فنی براساس شاسی مک‌لارن 12C ساخته شده است. اما طول آن ۱۰۹ میلی‌متر بلندتر (۴۶۵۸ میلی‌متر)، عرضش ۱۸۸ میلی‌متر (۲۰۹۷ میلی‌متر) از 12C بیشتر است اما با همان ارتفاع ۱۱۹۹ میلی‌متری مک‌‌لارن 12C طراحی شده است.

files_articles_mclaren_x1_04[5c0486513b5474481315e8d9a2731f44].jpg


درهای رو به بالای مک‌لارن در این ماشین تکرار شده است اما همه قطعات X1، از چراغ و سپر گرفته تا چرخ و صفحات فیبرکربن، مخصوص این خودرو ساخته شده است. از جمله بخش‌های بسیار خاص این ماشین بال‌های عقب آن است که روی چرخ‌ها قرار گرفته است.

داخل ماشین تقریباً بدون تغییر از 12C گرفته شده است با این تفاوت که چرم قرمز رنگ مرغوب برای خودرو ساخته شده فیبرکربن‌های داشبورد با نوار تیتانیوم بافته شده است.

پل مک‌انزی، مدیر بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن می‌گوید این خودرو نهایت ساخت یک خودرو مطابق با سلیقه خریدار است. هدف او این است که برای مشتریان بیشتری از این خودروها بسازد. مک‌لارن درباره قیمت این ماشین اطلاعاتی منتشر نکرده است اما می‌گوید برای توانایی‌های مهندسان و طراحانش هیچ سقف قیمتی وجود ندارد. تصاویر بیشتر را در khodroreview.com ببینید.
 
بالا