khodroreview
Registered User
- تاریخ عضویت
- 15 ژانویه 2012
- نوشتهها
- 99
- لایکها
- 7
سایت khodroreview: جگوار سریعترین ماشین چهاردر تاریخ خود را به نمایشگاه خودروی لسآنجلس برده است. حداکثر سرعت این خودرو ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعتش ۴.۶ ثانیه است.
قویترین جگوار XF تاکنون مدل XFR بود که حداکثر سرعتش با موتور هشت سیلندر پنج لیتری به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده بود و میشد با پرداخت پول اضافی و نصب یک بسته اسپرت سرعتش را به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت رساند.
موتوری که برای خودروی جدید استفاده شده ۵۴۲ اسب بخار قدرت دارد و همان موتوری است که پیش تر روی XKR-S قرار داده شده بود. XFR-S همان اندازه که به کوپه XKR-S وامدار است به پروژه F-Type مدیون است. جعبه دنده ماشین همان سیستم هشت سرعته اتوماتیک اف-تایپ است. این جعبه دنده برای رانندگی در ترافیک از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک جگوار بهتر است. همینطور جگوار سیستمی برای این ماشین ساخته که آن را «تشخیص پیچ» مینامد. در این سیستم خودرو پیچیدن ماشین را به طور خودکار تشخیص میدهد و براساس سرعت و شکل پیچ بهترین دنده را انتخاب میکند. همچنین ماشین به سیستم خاموش شدن اتوماتیک هنگام توقف مجهز شده است.
فنربندی XFR-S از مدل معمولی XF سی درصد سفتتر شده است تا فرمانگیری ماشین بهتر شود. از نظر ظاهری هم تغییراتی داده شده است تا این مدل از مدل معمولی متمایز شود. از جمله بال عقب ماشین است که به صورت استاندارد روی خودرو نصب میشود و خریداران میتوانند با پرداخت پول اضافی بال بزرگتری بخرند. همینطور چرخهای بیست اینچی ماشین هم ۲۵ میلیمتر از مدل XFR پهنتر شده است. تزیین داخل ماشین هم مخصوص است. صندلیها چرم است و بخشهایی هم با آلومینیوم و فیبرکردن تزیین شده است.
XFR-S از بهار آینده و با قیمت پایه ۱۰۰ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. بقیه عکس ها را در khodroreview.com ببینید.
قویترین جگوار XF تاکنون مدل XFR بود که حداکثر سرعتش با موتور هشت سیلندر پنج لیتری به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده بود و میشد با پرداخت پول اضافی و نصب یک بسته اسپرت سرعتش را به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت رساند.
موتوری که برای خودروی جدید استفاده شده ۵۴۲ اسب بخار قدرت دارد و همان موتوری است که پیش تر روی XKR-S قرار داده شده بود. XFR-S همان اندازه که به کوپه XKR-S وامدار است به پروژه F-Type مدیون است. جعبه دنده ماشین همان سیستم هشت سرعته اتوماتیک اف-تایپ است. این جعبه دنده برای رانندگی در ترافیک از جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک جگوار بهتر است. همینطور جگوار سیستمی برای این ماشین ساخته که آن را «تشخیص پیچ» مینامد. در این سیستم خودرو پیچیدن ماشین را به طور خودکار تشخیص میدهد و براساس سرعت و شکل پیچ بهترین دنده را انتخاب میکند. همچنین ماشین به سیستم خاموش شدن اتوماتیک هنگام توقف مجهز شده است.
فنربندی XFR-S از مدل معمولی XF سی درصد سفتتر شده است تا فرمانگیری ماشین بهتر شود. از نظر ظاهری هم تغییراتی داده شده است تا این مدل از مدل معمولی متمایز شود. از جمله بال عقب ماشین است که به صورت استاندارد روی خودرو نصب میشود و خریداران میتوانند با پرداخت پول اضافی بال بزرگتری بخرند. همینطور چرخهای بیست اینچی ماشین هم ۲۵ میلیمتر از مدل XFR پهنتر شده است. تزیین داخل ماشین هم مخصوص است. صندلیها چرم است و بخشهایی هم با آلومینیوم و فیبرکردن تزیین شده است.
XFR-S از بهار آینده و با قیمت پایه ۱۰۰ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد. بقیه عکس ها را در khodroreview.com ببینید.