برگزیده های پرشین تولز

اخبار سخت افزار

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

اولین گارانتی چهار ساله مادربرد در ایران با همکاری ام اس آی و آونگ​


با همکاری MSI و شرکت آونگ، قرار است از این پس دو مادربرد پر فروش این برند تایوانی با گارانتی چهار ساله روانه بازار شوند. این برای اولین بار است که در بازار داخلی، مادربرد با گارانتی چهار ساله به دست خریداران می رسد.



بر اساس تجربه دو دهه نگارنده در زمینه محصولات فناوری محور و قطعات کامپیوتر، به این مهم دست یافته ام که بسیاری از کاربران تمایل به خرید محصولات با گارانتی معتبر دارند. مادربرد به عنوان مهمترین قطعه برای جمع آوری قطعات کامپیوتر یکی از این محصولات است که در صورت خرابی می تواند تا مدت ها کاربر را از کار کردن با سیستم محروم کند. از این رو اگر محصول خریداری شده شامل گارانتی نباشد یا بدون گارانتی معتبر باشد، دردسر اصلی شروع می شود.

چرا باید محصولات با گارانتی را خریداری کنیم؟​

همانطور که می دانید استفاده از گارانتی شرایط خاص خود را دارد ولی بهره بردن از یک گارانتی معتبر می تواند خیال کاربر را از خرابی های ناگهانی و مشکلات نا خواسته و غیر عمد راحت کند. تا کنون بارها به این موضوع اشاره کرده ایم که حتی در خط تولید برترین محصولات جهان هم ممکن است مشکلاتی به وجود آید که این موضوع در قطعات کامپیوتر هم دیده می شود. به عنوان مثال در خط تولید پردازنده ها و تراشه های اینتل، انویدیا یا AMD هم تمام پردازنده ها یا تراشه ها کیفیت نهایی یکسانی ندارند.

شرکتی مانند آونگ برای وارد کردن مادربردها و کارت گرافیک های MSI، بدون واسطه و با خرید مستقیم محصولات را وارد بازار داخلی می کنند. در واقع نبود واسطه باعث شده تا جنس خریداری شده در سلامت کامل فیزیکی و کارکردی به دست مشتری برسد تا دیگر نگران خرید کالایی مخدوش شده و چند دست چرخیده نباشیم. شرکت آونگ بجز مادربرد و کارت گرافیک، در حال گسترش محصولات ام اس آی در ایران است تا برترین های این شرکت تایوانی را با سلامت کامل و گارانتی معتبر به دست خریداران برساند.

این سطح از اطمینان از محصول موجب شده تا آونگ دو مادربرد پر فروش H510M PRO-E و B560M PRO-E را با گارانتی چهار ساله روانه بازار کند. همانطور که عنوان کردیم گارانتی چهار ساله این دو مادربرد، طولانی ترین مدت زمان گارانتی در بازار داخلی کامپیوتر است. این دو مادربرد مجهز به پشتیبانی از پردازنده های نسل 10 و 11 اینتل هستند که همچنان ارزش خرید بالایی برای کاربران دارند.

اولین گارانتی چهار ساله مادربرد در ایران با همکاری ام اس آی و آونگ

چرا نباید محصولات بدون گارانتی را خریداری کنیم؟​

شاید بتوان گفت مهمترین دلیل کاربران و خریداران برای انتخاب قطعات بدون گارانتی، تفاوت قیمت است. شاید بهتر است در این بخش دلیل قیمت بیشتر قطعات با گارانتی را شرح دهیم.

محصولاتی که از درگاه های رسمی و قانونی وارد کشور می شود، هزینه های بیشتری را طلب می کنند. در اولین قدم باید به نوع باربری و رسیدن محصول به بازار داخلی اشاره کنیم. محصولاتی که به صورت رسمی وارد بازار می شوند، با حساسیت بیشتری در حمل و نقل روبرو هستند. یکی از دلایل این حساسیت بیشتر، تعداد بالای آنها در هر بار خریداری شده است که همین موضوع نگرانی ها برای سالم رسیدن محصول به مقصد را بیشتر می کند و البته حساسیت بیشتر مستلزم هزینه بیشتر است.

بجز حساسیت در حمل و نقل، باید به هزینه های واردات اشاره کنیم که شامل موارد قانونی و گمرکی است. هر محصولی که به صورت قانونی وارد کشور شود، شناسایی دقیق بروی آن انجام می شود تا وارد کننده آن و مراحل قانونی طی شده مشخص شود.

و اما مهمترین دلیلی که در سالهای اخیر بیشتر با آن مواجه بوده ایم، معیوب بودن یا طول عمر کم بعضی از محصولات بدون گارانتی است. بسته بندی و نوع ساختار محصولاتی که با سفارش های قانونی خریداری می شود، بر اساس شرایط بومی آن منطقه است در حالی که محصولات غیر قانونی بر اساس بازار کشور دیگری تهیه شده اند که همین موضوع در نوع حمل و نقل و به دست مشتری رسیدن آن تاثیر دارد. بارها دیده ایم کارت گرافیک هایی که قبلاً استفاده شده اند اما اکنون با عنوان محصولی پلمپ به دست خریداران می رسد. برای رسیدن کالاهایی که از درگاه های غیر قانونی وارد می شوند، مخفی کردن یا قاچاق تنها راه واردات این نوع کالاها است. در واقع مخفی کردن یا جدا کردن محصول از بسته بندی مناسب در زمان حمل و نقل خود به تنهایی می تواند آسیب های جدی به کالا برساند. در آخر باید بگوییم، خرید کالاهایی که گارانتی معتبر ندارند، نوعی سرمایه گذاری پوچ است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
چالش های خرید قطعات کامپیوتر بدون گارانتی معتبر!!

یک فاکتور مهم در انتخاب و خرید سخت‌افزار کامپیوتر و محصولات مرتبط با آن، خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات است. بحث خرید قطعات با گارانتی یا بدون گارانتی و به خصوص اینکه تفاوت بین آن‌ها، ارزش صرف هزینه‌ی معمولاً بیشتر برای قطعه‌ی با گارانتی را دارد یا خیر، همیشه مطرح بوده. در ادامه بیشتر درباره‌ی این موضوع صحبت می‌کنیم.

683.jpg.webp


یکی از مهم‌ترین خبرها در هفته‌های اخیر در حوزه‌ی سخت‌افزار، خبر همکاری شرکت تایوانی MSI با شرکت آونگ به عنوان یکی از شرکت‌های پرآوازه و معتبر در زمینه‌ی خدمات پس از فروش بود. بنا بر این خبر، از این پس قطعات سخت‌افزاری برند MSI در کشور ما با گارانتی آونگ عرضه می‌شوند. حتی اعلام شده دو مادربورد پرطرفدار این برند برای اولین بار با گارانتی چهارساله در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. به همین بهانه فرصت مناسبی‌ست تا درباره‌ی مزایای خرید قطعات سخت‌افزاری با گارانتی و معایب خرید آن‌ها بدون گارانتی توضیح دهیم تا افرادی که هنوز در این خصوص مردد هستند، با اطمینان بیشتری قطعاتشان را انتخاب کنند.

حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند

با توجه به پیچیدگی‌های روزافزون و استفاده از فناوری‌های مختلف در قطعات سخت‌افزار کامپیوتر، مشکلات و ایرادهای پیش آمده در این محصولات نیز پیچیده‌تر و گسترده‌تر شده‌اند. با وجود اینکه در این سال‌ها کیفیت قطعات نیز افزایش پیدا کرده و راهکارهای جدیدی برای کمتر کردن بروز مشکل در آن‌ها ارائه شده، اما باز هم نمی‌توان گفت احتمال خرابی در آن‌ها وجود ندارد. ضمن اینکه با وضعیت اقتصادی موجود و قیمت بالای اکثر این محصولات، خرابی یک قطعه می‌تواند دردسرهای بزرگی برای کاربر در پی داشته باشد. پس چه بهتر که از ابتدا با تهیه‌ی یک قطعه با گارانتی معتبر، از ضررهای احتمالی در آینده جلوگیری کنید. هرچه شرکت ارائه‌کننده‌ی خدمات پس از فروش شناخته‌شده‌تر و معتبرتر، خیالتان هم از بابت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه هم راحت‌تر می‌شود.

پشتیبانی و خیالی راحت با گارانتی معتبر

جدا از بحث تعمیر و تعویض قطعات در مواقع بروز خرابی، شرکت‌های معتبر خدمات پس از فروش در زمینه‌های مختلفی از راهنمایی در مورد خرید تا پاسخگویی در مورد عملکرد قطعه یا مشکلات احتمالی در آن‌ها به کاربران خدمت ارائه می‌کنند. در بسیاری از موارد، همین که بدانید در صورت بروز مشکل مرجعی برای پاسخگویی و راهنمایی وجود دارد، دغدغه و استرس را در استفاده از قطعات حساس کاهش می‌دهد. علاوه بر آن، عرضه‌ی یک محصول با گارانتی معتبر به مشتری کمک می‌کند بدون شک و تردید در مورد اصل بودن قطعه اقدام به خرید کند.

وضعیت قطعات بدون گارانتی از چه قرار است؟

با توجه به وضعیت پیچیده‌ی اقتصاد و بازار کشور ما به خصوص در شرایط تحریم، محصولات شرکت‌های مختلف خارجی توسط واردکننده‌ها و شرکت‌ها و البته شرایط خدمات پس از فروش مختلفی در بازار عرضه می‌شود. غیر از این حالت، بعضاً همین قطعات بدون گارانتی نیز در گوشه و کنار بازار پیدا می‌شوند. این قطعات معمولاً مقداری از محصولات عرضه شده در بازار رسمی، ارزان‌تر هستند، اما تهیه‌ی آن‌ها نکاتی دارد که باید در نظر گرفته شود. غیر از موضوعاتی که پیش‌تر در مورد مزایای تهیه قطعات با گارانتی گفته شد، باید به این نکته نیز توجه کرد که طبق قانون، تمامی قطعاتی که از مبادی رسمی وارد کشور می‌شوند، باید دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشند. با این اوصاف، قطعاتی که از این ویژگی بهره نمی‌برند، به صورت غیرقانونی یا قاچاق وارد شده‌اند. ذات حساس قطعات سخت‌افزاری و شرایط معمول حمل و نقل غیر استاندارد در واردات غیرقانونی باعث می‌شود احتمال آسیب فیزیکی و خرابی در آن‌ها بالا برود. گذشته از آن، با تولید قطعات تقلبی با شباهت زیاد به کالای اصلی، کاربرانی که اطلاعات کافی نداشته باشند، ممکن است دچار اشتباه شده و متحمل ضرری بزرگ در انتخاب محصولات مورد نیازشان شوند. با این اوصاف، ریسک بالای تقلبی بودن، آسیب دیدن در مراحل حمل و واردات و سرگردانی در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، باعث می‌شود اختلاف قیمت احتمالی در قطعه‌ی بدون گارانتی واقعاً ارزشش را نداشته باشد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

مادربرد هیولای WS WRX80 ام اس آی میزبانی برای پردازنده های Threadripper PRO


شرکت تایوانی ام اس آی اعلام کرد که با مادربرد پرچمدار WS WRX80 آماده میزبانی از پردازند های AMD Threadripper PRO است. این مادربرد که در واقع برای پردازنده های آتی Threadripper PRO 5000WX آماده شده، قادر به پشتیبانی از پردازنده های Threadripper PRO 3000WX با استفاده از سوکت sWRX8 هم است.

در نگاه اول این مادربرد E-ATX با دو کانکتور 8 پین تامین برق پردازنده، هیت سینک بزرگ، هفت اسلات کارت و 8 اسلات رم، کاملا خودنمایی می کند. سوکت sWRX8 که قادر به پشتیبانی از پردازنده های ورک استیشن AMD است، توسط 8 اسلات رم احاطه شده است تا در نهایت 2 ترابایت رم DDR4 از نوع ECC یا غیر ECC را به کار گیرد. ام اس آی برای مادربرد WS WRX80 یک PCB با کیفیت و گران 14 لایه با دو برابر مس بیشتر را در نظر گرفته است تا تمرکز بروی عملکرد بالای قطعات مختل نشود.


مادربرد هیولای WS WRX80 ام اس آی میزبانی برای پردازنده های AMD Threadripper PRO


پردازنده های Threadripper PRO 5000WX و Threadripper PRO 3000WX که با سوکت sWRX8 سازگار هستند، می توانند قدرت تصفیه شده را از طریق یک مدار رگولاتور ولتاژ 11 فاز دیجیتال از نوع 105 آمپر به دست آورند. هفت اسلات PCIe از نوع PCI-Express 4.0 x16 هستند که همگی توسط پردازنده مدیریت می شوند و البته رابط تمام این اسلات ها کامل و از نوع x16 است. برای اطمینان از تامین برق این اسلات ها دو کانکتور 6 پین دیگر هم در زیر برد قرار گرفته اند.

مادربرد هیولای WS WRX80 ام اس آی میزبانی برای پردازنده های AMD Threadripper PRO



در سمت راست مادربرد WS WRX80 هیت سینکی یکپارچه دیده می شود که در زیر آن دو درگاه M.2 با رابط PCI-Express 4.0 x4 قرار گرفته است. سایر گزینه های ذخیره سازی شامل دو پورت U.2 و هشت پورت SATA شش گیگابیت بر ثانیه است. گزینه های شبکه هم شامل دو پورت 10 گیگابیت و 2.5 گیگابیت و همچنین شبکه بی سیم Wi-Fi 6E با بلوتوث 5.2 است. در بخش پنل I/O هم می توان انتظار پورت های USB 3.2 Gen 2×2 با سرعت 20 گیگابیت در ثانیه را داشت. با نزدیک شدن به زمان ورود به بازار پردازنده های Threadripper PRO 5000WX خبرهای بیشتری از این سری از مادربردها و البته این مادربرد در اختیار شما کاربران قرار خواهیم داد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

کارت گرافیک‌های MSI را فقط با گارانتی آونگ بخواهید!

یکی از مهمترین دغدغه‌های کاربران در تهیه کارت گرافیک، بحث آکبند بودن کارت و گارانتی است. این روزها با سقوط ارزش ارز دیجیتال بسیاری از کارت گرافیک‌های ماین شده در بازار به صورت قاچاق به شکل کارت گرافیک آکبند عرضه می‌شوند که فاقد گارانتی هستند. متاسفانه بسیاری از کاربران ناآگاه، سراغ اینگونه کارت گرافیک های مشکوک می روند.

بدون شک تنها راه تشخیص اینکه کارت گرافیکی واقعا به صورت آکبند در بازار عرضه شود، شرکت گارانتی کننده آن است. خوشبختانه شرکت آونگ، گارانتی رسمی‌ محصولات MSI، در همکاری گسترده کلیه محصولات دسکتاپی MSI، علی الخصوص کارت گرافیک‌های بی نظیر آن را ضمانت می‌کند و شما دوستان با خیال راحت می‌توانید، در صورت خرید کارت گرافیک MSI با گارانتی آونگ، از اصالت، آکبند بودن، و تضمین عملکرد کارت گرافیک خود در طول مدت ضمانت، مطمئن شوید.

تهیه کارت گرافیک‌های بدون گارانتی و یا با گارانتی متفرقه، هیچ امنیت خاطری ندارند و ممکن است کارت گرافیک کارکرده را به عنوان نو به شما بفروشند. همچنین در صورت خرابی، نه تنها هیچ جایی برای مراجعه وجود ندارد، بلکه عملا تمام هزینه کارت گرافیک سوخت شده است.

به همین جهت، دقت بفرمایید کارت گرافیک‌های MSI را حتما با گارانتی آونگ تهیه کنید.

لیست گرافیک‌های MSI که تاکنون توسط شرکت آونگ گارانتی شده و در بازار ایران عرضه می‌شوند، به شرح زیر است:

  • MSI GTX 1650 VENTUS XS OC D6 4G
  • MSI GTX 1660 SUPER VENTUS XS OC 6G
  • MSI RTX 2060 VENTUS OC 12G
  • MSI RTX 3050 GAMING X 8G
  • MSI RTX 3060 VENTUS 2X OC 12G
  • MSI RTX 3060 GAMING X 12G
  • MSI RTX 3060 TI GAMING X 8G
  • MSI RTX 3070 VENTUS 3X OC 8G
  • MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO 10G
  • MSI RTX 3090 SUPRIM X 24G
شرایط ضمانت گارانتی محصولات MSI توسط آونگ به شرح زیر است:

Capture-1160x588.png.webp
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
معایب خرید کارت گرافیک MSI بدون گارانتی

اگر شما هم با دیدن قیمت کارت‌های گرافیک بدون گارانتی MSI وسوسه شده‌اید، بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. در ادامه به شما می گوییم چرا نباید کارت گرافیک MSI بدون گارانتی بخرید.

کارت گرافیک MSI بدون گارانتی؛ آری یا نه؟

بعید نیست قیمت کارت‌های گرافیک MSI بدون گارانتی شما را هم وسوسه کرده باشد و این پرسش به ذهنتان خطور کند که چرا قیمت کارت‌های گرافیک MSI فاقد ضمانت پایین‌تر است؟

کارت‌های گرافیک بدون گارانتی توسط اشخاص نامشخص، بعضاً به طور قاچاق و به طرقی چون کالای ته لنجی وارد کشور می‌شوند که معایب خود را دارند. برای نمونه هیچ تضمینی وجود ندارد که این کارت‌ها واقعاً نو باشند و در بین آنها مواردی چون کارت گرافیک تعمیر شده و ریفربیشد مشاهده شده است.

همچنین باید در نظر داشته باشید این کارت‌ها به طرق غیر معمول وارد کشور می‌شوند که هیچ تضمینی در مورد سلامت و صحت عملکرد آنها وجود ندارد. بدتر اینکه این کارت‌ها حتی می‌توانند ماین شده و ریفوربیش شده باشند. از آنجایی که این کار به طور حرفه‌ای انجام می‌شود، ممکن است شما در نگاه اول متوجه کارکرده بودن کارت گرافیک نشوید اما در مدت کوتاهی خود را نشان می‌دهد.

کارت‌های گرافیک بدون گارانتی در بهترین حالت تنها با تضمین آزمایش (تست) اولیه به فروش می‌رسند و اگر با گذشت حتی 1 روز متوجه کارکرده یا معیوب بودن آن شوید، به احتمال قریب به یقین فروشنده پاسخگوی شما نخواهد بود و ممکن است ده‌ها میلیون تومان پولتان بر باد برود.

9545454.jpg


این در حالی است که کارت‌های گرافیک MSI گارانتی دار افزون بر خدمات پس از فروش و گارانتی 36 ماهه قابل اتکا آونگ، از طریق کانال‌های رسمی وارد کشور شده‌اند و می‌توانید به طور 100 درصد مطمئن باشید کاملاً نو، دست نخورده و سالم هستند.

لازم به ذکر است گارانتی‌های شرکتی (متفرقه) نیز دقیقاً وضع مشابهی دارند و می‌توانند کارکرده، ماین شده، ریفربیشد باشند. همچنین گارانتی‌های متفرقه اغلب کوتاه مدت و تقریباً همیشه غیر پاسخگو هستند و صرفاً با این هدف هستند که در زمان خرید احساس کاذب گارانتی دار بودن کالا را القا کنند.

با خرید کارت گرافیک MSI با گارانتی آونگ آسوده خرید کنید و از خدمات پس از فروش برخوردار شوید. مطمئناً کمی قیمت پایین‌تر ارزش ریسک کردن را ندارد و هیچ تضمینی وجود ندارد که یک کارت گرافیک بدون گارانتی معیوب، استوک، کارکرده، ریفربیشد یا حتی ماین شده دریافت نکنید.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
نظر متخصص تست گیمهای شرکت تچلند سازنده بازی Dying Light 2 در مورد استفاده از سیستم گیمینگ با قطعات MSI



ببینید چگونه یک تستر بازی Dying Light 2 را روی تنظیمات مختلف ویدیو و عملکرد آزمایش می کند. تجربه خود را با استفاده از رایانه شخصی سفارشی شده توسط MSI و MAG ARTYMIS 343CQR به اشتراک می گذارد. برای علاقه مندانی که همه چیز را می خواهند با Powered by MSI و Monitor شخصی سازی کنند ام اس آی بهترین انتخاب است .

برای مشاهده ویدیو در کانال ما در آپارات کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

همکاری دو غول فناوری تایوانی؛ MSI و XPG!



اگر اخبار فناوری را دنبال کنید، می‌دانید که کمپانی تایوانی XPG اخیرا تمرکز ویژه ای برروی تولید و توسعه ماژول های رم DDR5 سرعت بالا داشته است.

این ماژول‌ها با بهره‌مندی از قابلیت‌های فوق‌العاده، سطح جدیدی از عملکرد را برای کاربران حرفه‌ای (گیمرها، استریمرها، تولیدکنندگان محتوا و …) به ارمغان می‌آورد.

MSI نیز به عنوان غول فناوری جهانی که ریشه تایوانی دارد، چند سالی است به طور حرفه‌ای در زمینه تولید مادربردهای کامپیوتری فعالیت می‌کند.

فعالیت پیوسته در این حوزه باعث شده تا تیم تحقیق و توسعه MSI به دستاوردهای جدیدی دست پیدا کند.

از این رو اگر نگاهی به مشخصات مادربردهای این شرکت بیندازید می‌بینید که قابلیت‌هایی در آن‌ها تعبیه شده که منحصرا در مادربردهای MSI دیده می‌شود!

یکی از این فناوری‌ها، قابلیت Memory Boost است که در جهت افزایش عملکرد ماژول‌های رم متصل به مادربرد توسعه پیدا کرده است.

کمپانی XPG برای افزایش بهره‌وری ماژول‌های جدید DDR5 و MSI نیز جهت توسعه فناوری Memory Boost وارد فاز جدیدی از همکاری شدند تا بتوانند محصولات خود را بیش از پیش توسعه داده و با حداکثر کارایی روانه بازار کنند.

در ادامه قصد داریم نگاهی به ویژگی‌ رم‌های DDR5 و فناوری Memory Boost بیندازیم.

ویژگی‌ رم‌های DDR5 چیست؟

  1. سرعت و در واقع فرکانس رم‌های DDR5 هم از نظر تئوری و هم در عمل بیشتر از رم‌های DDR4 است که باعث افزایش مستقیم عملکرد سیستم خواهد شد.
  2. رم‌های DDR5 پهنای باند بسیار بیشتری را نسبت به رم‌های DDR4 ارائه می‌دهند. این موضوع را می‌توان مهمترین مزیت رم‌های DDR5 دانست. پهنای باند بیشتر بطور مستقیم باعث افزایش عملکرد سیستم می‌شود.
  3. ماژول‌های رم DDR4 دارای یک کانال 64 بیتی هستند، در حالی که ماژول‌های رم DDR5 از دو کانال 32 بیتی بهره می‌برند. این تغییر باعث افزایش کارآیی در رم‌های DDR5 شده است.
  4. برخلاف رم‌های DDR4 که هر کدام از ماژول‌ها تا 16 گیگابایت حافظه را به کاربر ارائه می‌کنند، رم‌های DDR5 به دلیل بهره‌مندی از ماژول‌های حافظه متراکم‌تر، از نظر تئوری می‌توانند تا 128 گیگ حافظه را در یک ماژول در اختیار کاربر قرار دهند!
  5. درماژول‌های رم‌ DDR5 از تراشه مدیریت انرژی (PMIC) بهره می‌برند که دارای مزایایی از جمله افزایش بهره‌وری و کاهش نویز نسبت به رم‌های DDR4 است در نتیجه مادربرد وظیفه تنظیم ولتاژ ماژول‌های رم را برعهده ندارد.
  6. رم‌های DDR5 دارای ولتاژ کاری 1.1 ولت هستند که نسبت به ولتاژ 1.2 ولت رم‌های DDR4 کم مصرف‌تر به شمار می‌روند. با این حال این ولتاژ هنگام پردازش‌های سنگین ممکن است افزایش یابد.
  7. رم‌های DDR5 از نظر ظاهری تفاوتی با رم‌های DDR4 ندارند. بنابراین از روی ظاهر نمی‌توان یک رم DDR5 را تشخیص داد.
رم XPG LANCER


استاندارد DDR5

در حال حاضر ماژول‌های رم DDR5 برند XPG با گارانتی آونگ در ایران عرضه شده‌اند. در صورتی که می‌خواهید سیستم جدیدی ببندید یا کامپیوتر خود را ارتقاء دهید، بهتر است استفاده از این رم‌های جدید را مدنظر قرار دهید.

ویژگی مادربردهای ‌MSI

مهمترین ویژگی‌ها و فناوری‌های مورد استفاده در مادربردهای ‌MSI را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. طراحی منحصر به فرد و نوآورانه مادربردهای ‌MSI همواره یکی از دلایل استقبال کاربران از محصولات این شرکت است. استفاده از عناصر مربوط به گیمینگ یا ریزه کاری‌های جذاب در طراحی باعث شده است تا مادربردهای MSI به یک انتخاب جذاب و پریمیوم برای اغلب کاربران کامپیوتری تبدیل شود.
  2. استفاده از مدارهای PCB با کیفیت سطح سرور دارای ساختار 6 یا 12 لایه در مادربردهای جدید MSI، آن‌ها را به انتخابی ایده‌آل برای افرادی تبدیل کرده است که از نوسانات برق رنج می‌برند. همچنین استفاده از این مدارهای چاپی طول عمر مادربرد را نیز به شدت افزایش می‌دهد.
  3. مداربندی فوق‌العاده و استفاده از کانکتورهای بالاتر از حد استاندارد برای قطعات مختلف در مادربرد از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد مادربردهای MSI است.
  4. اهمیت به عملکرد تمام قسمت‌های مادربرد باعث شده تا فناوری‌های کوچک و بزرگ زیادی توسط MSI به ثبت برسد. از مهمترین آن‌ها می‌توان به فناوری Memory ‌Boost اشاره کرد که در جهت افزایش عملکرد ماژول‌های حافظه استفاده می‌شود.
  5. اسلات‌ها، کانکتورها و اتصالات کامل از مهمترین ویژگی‌ مادربردهای ‌MSI است. در هر مادربرد MSI حداقل چندین اسلات رم، پورت USB، اسلات M.2 و PCIe وجود دارد تا به همه نیازهای کاربر پاسخ داده شود.
  6. توجه به بحث خنک سازی مادربرد از دیگر ویژگی‌های مادربردهای ‌MSI است. MSI در این بخش از قطعات و فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کند تا مادربرد حتی در شرایط کاری سنگین نیز خنک مانده و عملکرد آن کاهش پیدا نکند.




مادربرد MSI Z690



مادربرد MSI Z690 EDGE WIFI با پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل

مادربردهای MSI در حال حاضر با گارانتی آونگ در ایران عرضه می‌شوند.

در نهایت باید گفت که همکاری این دو غول فناوری تایوانی قطعا می‌تواند منجر به ایجاد فناوری‌های جدید در بخش ماژول‌های حافظه و افزایش عملکرد آن‌ها شود.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

مادربردهای AMD 300/400/500 ام اس آی آماده میزبانی از پردازنده های رایزن 4000 و 5000


با اعلام ورود جدیدترین پردازنده های AMD با معماری Zen 3 و Zen 2 به بازار از جمله پردازنده قدرتمند Ryzen 7 5800X3D و دیگر تازه واردهای سری رایزن 5000 و رایزن 4000، شرکت MSI به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مادربرد و قطعات گیمینگ اعلام کرده است که کاربران می توانند با مادربردهای سری 300، سری 400 و سری 500 خود از پردازنده های تازه نفس تیم قرمز میزبانی کنند.

شرکت ام اس آی با تعهد به بهترین تجربه برای گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و رندرینگ، این بار هم با ارائه گسترده بایوس جدید، تمام مادربردهای سری 300، سری 400 و سری 500 خود از پلتفرم AMD را آماده پشتیبانی از پردازنده های رایزن 4000 و رایزن 5000 کرده است.

از آنجا که پردازنده قدرتمند Ryzen 7 5800X3D با عملکرد عالی نیاز به بیشترین سازگاری دارد، بایوس AGESA COMBO PI V2 1.2.0.6c می تواند برای مادربردهای AMD سری 400 و سری 500 این شرکت کارساز باشد. حتی برای مادربردهای قدیمی تر مانند مادربردهای سری 300، بایوس AGESA COMBO PI V2 1.2.0.6c beta در حال آماده سازی است تا دارندگان این نوع مادربردها هم با خیال راحت از جدیدترین فناوری ساخت پردازنده Ryzen 7 5800X3D و دیگر پردازنده های جدید بیشترین بازدهی را دریافت کنند.

شرکت تایوانی ام اس آی اعلام کرده است که این بایوس جدید نه تنها برای پشتیبانی از پردازنده های جدید بلکه برای رسیدن به نهایت عملکرد پردازنده بهینه شده است تا کاربران تنها با یک بروزرسانی ساده، از برترین پردازنده های ساخته شده توسط AMD استفاده کنند. در حال حاضر بعضی از مادربردهای سری 400 و 500 ام اس آی این بایوس جدید را دریافت کرده اند و تا چندی دیگر مادربردهای بیشتر از این سری و حتی مادربردهای X370 / B350 / A320 هم این بایوس را دریافت می کنند.

مادربردهای AMD 300/400/500 ام اس آی آماده میزبانی از پردازنده های رایزن 4000 و 5000


لازم به ذکر است که برای بروزرسانی بایوس می توانید به وب سایت MSI و صفحه مادربرد مورد نظر رفته و جدیدترین بایوس ارائه شده را دریافت کنید. برای بارگذاری بایوس هم می توانید از محیط کاربری بایوس، M-Flash را انتخاب کرده یا اگر مادربرد شما دارای دکمه اختصاصی بروزرسانی بایوس در بخش پنل I/O است تنها با فشردن آن دکمه بروزرسانی را انجام دهید.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
شرکت MSI در حال راه‌اندازی مدل جدید و سریع از سری محصولات SSD خود برا گیمینگ است و در جدیدترین اقدام خود SPATIUM M480 PLAY را معرفی کرد. این محصول از NVMe M.2 و PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند و از تمام نیازمندی‌های سخت افزاری پلی استیشن 5 عبور کرده است. MSI با عرضه‌ی این SSD ها هویت شرکت خود را در این بخش ارتقا می‌دهد و برای کمپانی، توانایی رقابت در زمینه‌ی محصولات رده‌بالای ذخیره‌ساز سریع را فراهم می‌کند.طبق گفته MSI این محصولات با NAND flash کیفیت بالا و تراکم زیاد 3 بعدی ساخته شده‌اند و با عملکرد عالی که دارند می‌توانند تا 7000 مگابایت در دقیقه را بخوانند. در SPATIUM M480 PLAY هیت سینک آلومینیومی با روکش دوگانه‌ی شفاف تعبیه شده و این محصول برای قراردادن در پلی استیشن 5 مناسب است.

این محصول با هیت سینک آلومینیومی دوگانه عرضه شده و سرعت Read و Write آن به ترتیب 7000MB و 6800 است

SPATIUM-M480-PLAY-01-1160x653.jpg.webp




استفاده از این هیت سینک امر پراکندگی گرما را برای استفاده‌های پرفورمنس بالا را در همه‌ی پلتفرم‌ها با حفظ سرعت انتقال زیاد، ممکن می‌سازد و به گیمر‌ها، تولیدکنندگان محتوای دیجیتال و بقیه افراد کمک خواهد کرد. تکنولوژی‌های دیگری که در SPATIUM M480 PLAY استفاده شده شامل DRAM cache buffer و SLC cache می‌شود.SSD جدید گیمینگ SPATIUM M480 PLAY یک محصول بهینه شده برای استفاده در کنسول‌های بازی است و در چهار پیکربندی مختلف حافظه که شامل 500 گیگابایت، 1TB ،2TB و 4 ترابایت می‌شود ارائه خواهد شد. انتخاب‌های متعدد برای حجم فضای ذخیره‌ساز برای استفاده در کنسول‌های بازی مناسب است.

SPATIUM-M480-PLAY-02.png.webp




نصب این دستگاه نیز بر روی PS5، آپگریدی نسبتا ساده است و امکان لود و اجرای سریع‌تر بازی‌ها را فراهم می‌کند. این محصول با استاندارد PCIe Gen 4 و NVMe 1.4 سرعت حداکثری برای خواندن دیتای متوالی (sequential read) و نوشتن متوالی به ترتیب و با سرعت 7000MB و 6800 مگابایت را فراهم می‌کند.هیت سینک دوگانه‌ی آلومینیومی به این محصول اجازه می‌دهد در عملکرد بالا، پایداری و دمای کارکردی خود را حفظ کند. MSI این دستگاه را با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های تصحیح خطای دیتا از جمله LPDC ECC و E2E Data Protection عرضه کرده و با رتبه‌ی بالای TBW، طول عمر و دوام بالای محصول را تضمین می‌کند. MSI این SSD را با گارانتی 5 ساله و محدود ارائه خواهد کرد.MSI از SSD گیمینگ SPATIUM M480 سازگار با PS5 رونمایی کرد
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

معرفی کارت گرافیک قدرتمند MSI RX 6600 MECH 2X OC 8GB




سری MECH این بار با تراشه گرافیکی RX 6600 به میدان آمده است. ظاهری الهام گرفته شده از زندگی شهری تکنولوژی محور که طراحی ساده اما جذابی را ارائه می کند. کارت گرافیک RX 6600 MECH 2X برای بهترین عملکرد و بیشتری پایداری در بار کاری بالا، به سیستم خنک کننده ای متشکل از دو فن TORX FAN 3.0 مجهز شده است. فن های TORX FAN 3.0 تا کنون بارها از سوی رسانه های معتبر و حتی رسانه بنچیمو مورد تمجید قرار گرفته است. این سری از فن ها با ایجاد جریان هوای زیاد و پرتاب متمرکز این جریان به سمت هیت سینک، کارتی همیشه خنک و پایدار را در اختیار کاربران قرار می دهد.
جدا از فن های TORX FAN 3.0، هیت سینک بزرگ با طراحی بهینه، هیت پایپ و بلاکی با سطح تماس عالی و البته بک پلیت یا صفحه فلزی برس خورده به دفع بهتر حرارت کمک بسیاری می کنند. فن ها در زمان بی کاری یا بار کاری ضعیف و اندک، به منظور ایجاد فضایی ساکت، بی حرکت هستند اما به محض افزایش بار کاری و حرارت، چرخش فن ها شروع می شود. قطعاً برای انتقال بهتر حرارت به قطعات سیستم خنک کننده، استفاده از پدهای حرارتی یا ترمال پدهای قدرتمند با قدرت بالا در انتقال حرارت، از دیگر جذابیت های این سیستم خنک کننده است.همچون همیشه، نرم افزارهای اختصاصی و کاربردی MSI مانند MSI CENTER که به منظور مدیریت بخش های مختلف در یک پلتفرم شناخته می شود و البته نرم افزار محبوب MSI AFTERBURNER به عنوان شناخته شده ترین و پرکاربردترین نرم افزار مدیریت و اورکلاک کارت گرافیک، تکمیل کننده RX 6600 MECH 2X هستند.

به منظور مشاهده ویدیو در کانال ما در آپارات کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

از زمان همکاری شرکت MSI با آونگ، شاهد افزایش سهم بازار و گسترش محصولات این برند تایوانی در بازار کشور هستیم. محصولاتی که در بخش قطعات مهمی همچون مادربرد و کارت گرافیک، یکی از برترین های بازاهای جهانی چه از لحاظ کیفیت ساخت و چه از لحاظ عملکرد هستند. اما این تمام سبد محصولات ام اس آی نیست. این شرکت تایوانی جدا از مادربرد و کارت گرافیک های حرفه ای، دستی در تولید تجهیزات جانبی گیمینگ با تنوع بالا دارد تا هم حرفه ای ها و هم کاربرانی با سطح بودجه محدود را خوشحال سازد. بر اساس خبرهای تازه ای که به رسانه تخصصی بنچیمو رسیده است، طیف وسیعی از تجهیزات جانبی گیمینگ MSI با گارانتی معتبر آونگ به زودی وارد بازار کشور می شود.

ام اس آی را همه ما به خوبی می شناسیم، شرکتی که تمام تلاشش را می کند تا حتی در محصولات اقتصادی هم کیفیت های لازم را برای محصولاتش لحاظ کند. از طراحی های ماندگار، کیفیت ساخت بالا، دقت در جزئیات، استفاده از قطعات دست چین شده و برتر و عملکرد بالا، بخشی از مزیت های این شرکت تایوانی است. قطعاً با شنیدن نام MSI، تصویری از مادربرد، کارت گرافیک و لپ تاپ های با کیفیت این برند در ذهن تداعی می شود، اما این شرکت جدا از این محصولات، مانیتور، ماوس و کیبورد، صندلی گیمینگ، خنک کننده پردازنده، هدست گیمینگ، سالیدهای SSD M.2، پد ماوس، کیس، کنترلر بازی، تجهیزات نورپردازی و بسیاری از دیگر قطعات و محصولات گیمینگ را تولید می کند.


حال با وجود موفقیت های به دست آمده در بازارهای جهانی و بازار داخلی از جمله کیفیت ساخت خوب، عملکرد بالا و آمار خرابی بسیار محدود به نسبت دیگر رقبای هم رده، این شرکت با همکاری شرکت آونگ قصد دارد تا طیف وسیعی از تجهیزات گیمینگ مانند ماوس، کیبورد، هدست و پد ماوس را به سبد محصولات بازار داخلی اضافه کند.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC




کیبورد گیمینگ VIGOR GK71 SONIC


سال ها قبل با عرضه کیبورد پرچمدار GK80 ام اس آی توانست نیاز کاربران حرفه ای را پاسخگو باشد اما این بار نوبت پرچمدار جدید این شرکت یعنی VIGOR GK71 SONIC است. کیبوردی با فریم تمام فلزی، مستحکم و زیبا که ویژگی های جذاب و زبان طراحی خاص آن مشهود است. ام اس آی در این کیبورد از سوئیچ های SONIC قرمز استفاده کرده است که واکنش عالی و عمق سفر مناسب به همراه طول عمر بیش از 70 میلیون کلیک از مزیت های آن است. کلیدهای قرار گرفته بروی سوئیچ ها، دارای طراحی خاص است تا هم زیبایی بصری و هم جلوه نورپردازی را بیشتر نمایان کند. کلیدهای کنترل مدیا جدا و خصوصاً سوئیچ دوار حجم صدا (با قابلیت مدیریت از بالا و کنار کیبورد) در کنار نورپردازی خیره کننده با افکت های مختلف و استراحتگاه مچ دست با اتصال آهنربایی، از GK71 SONIC یک پرچمدار بی نقص ساخته است.



کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE




کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE




یکی از خاص ترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال شرکت MSI مدل VIGOR GK50 LOW PROFILE است. یک محصول با ساختار عالی و ظاهری زیبا که مناسب گیمرهای سخت پسند است. بدنه ای با ساختار فلز برس خورده به همراه ارگونومیک بالا شاید یکی از مهمتری خصوصیات VIGOR GK50 LOW PROFILE باشد. این کیبورد مکانیکال دارای سوئیچ های LOW PROFILE MECHANICAL با ساختاری خاص است که ارتفاع کمتری به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال دارد و طول عمر بیش از 50 میلیون کلیک برای آن پیش بینی می شود. همین موضوع باعث شده تا عمق سفر کمتر، سرعت بیشتر و دقت بالاتری را در عمل از آن شاهد باشیم. حتی کلیدهای قرار گرفته بروی سوئیچ ها به نسبت دیگر سوئیچ های مکانیکال، دارای ارتفاع کمتری است. نورپردازی خیره کننده RGB با افکت های مختلف و کلیدهای ترکیبی بریا مدیریت مدیا و حتی نرم افزار MSI AFTERBURNER از دیگر ویژگی های این کیبورد مکانیکال است.



کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 LOW PROFILE TKL




VIGOR GK50 LOW PROFILE TK




این کیبورد گیمینگ از نظر ساختار و عملکرد کاملا مشابه VIGOR GK50 LOW PROFILE است با این تفاوت که دیگر از کلیدهای اعداد در آن خبری نیست. همانطور که از نام این مدل پیداست، واژه TKL به کیبوردهایی که فاقد کلیدهای اعداد هستند گفته می شود. کاربرانی هستند که فضای اشغال شده کمتر و سبک وزن بودن کیبوردهای TKL را به نمونه های فول کلید ترجیح می دهند. پس اگر به دنبال یک TKL با کیفیت، سبک، باریک و خاص هستید، قطعاً VIGOR GK50 LOW PROFILE TK مناسب شماست.



کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 ELITE KAILH BLUE



کیبورد گیمینگ VIGOR GK50 ELITE KAILH BLUE




این کیبورد گیمینگ همچون دیگر مدل های سری GK50 دارای زبان طراحی جذاب، پوشش آلومینیوم برس خورده، کیفیت ساخت عالی، نورپردازی RGB با افکت های مختلف و ارگونومیک بالا است. مهمترین تفاوت این کیبورد نسبت به دیگر مدل های GK50 وجود سوئیچ Kailh آبی است که باعث شده کمی وزن و ضخامت کیبورد نسبت به نسخه های LOW PROFILE بیشتر باشد. برای کاربرانی که به دنبال کیبوردی با ارگونومیک بالا و ارتفاع بیشتر نسبت به میز کار هستند، کیبورد VIGOR GK50 ELITE KAILH BLUE با طول عمر سوئیچ بیش از 50 میلیون کلیک و نورپردازی خیره کننده گزینه ای ایده آل است.



ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS



product_16209038832e2a540f8862bda9c1f4ce2382ead625-e1649194285151.png




شاید بتوان گفت یکی از برترین ماوس های MSI مدل CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS است. یک ماوس گیمینگ رده بالا بی سیم که با ظاهری ساده، سعی شده تا در جزئیات بیشترین دقت را به همراه داشته باشد. این ماوس گیمینگ بی سیم با ویژگی هایی همچون ارگونومیک بالا، حساسیت فوق العاده 20 هزار DPI نرم افزاری و 6400 DPI سنسور، وزن بسیار کم 74 گرمی و زمان تاخیر کم 1 میلی ثانیه برای گیرمرهای حرفه ای طراحی شده است. بسیاری از ماوس های گیمینگ بی سیم در رده حرفه ای چندان طول عمر باتری مناسبی ندارند اما ماوس گیمینگ CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS با هر بار شارژ می تواند تا 80 ساعت بی وقفه همراه شما در بازی ها باشد. قطعاً یکی از جذابترین قابلیت های این ماوس گیمینگ، پایه شارژ آن است که هم به عنوان شارژر و هم به عنوان گیرنده، می تواند واکنش سریعتر را به دلیل نزدیکی به ماوس به همراه داشته باشد. سوئیچ OMRON با طول عمر بیش از 60 میلیون کلیک، نورپردازی RGB و طراحی مناسب برای چپ دست ها و راست دست ها از دیگر ویزگی های این ماوس گیمینگ است.



ماوس گیمینگ CLUTCH GM30




ماوس گیمینگ CLUTCH GM30






یکی دیگر از ماوس های گیمینگ جدید این شرکت CLUTCH GM30 است که قابلیت ها و ظاهر جذاب آن می تواند نظر هر کاربری را جذب کند. نوع طراحی و ارگونومیک بالا به همراه استفاده از نورپردازی RGB قابل شخصی سازی در بخش های مختلف، سنسور اپتیکال PAW-3327 با نهایت حساسیت 6200 DPI و سوئیچ های OMRON به طول عمر بیش از 20 میلیون کلیک از مهمترین ویژگی های این ماوس گیمینگ است. ام اس آی این ماوس گیمینگ 98 گرمی را به نوعی طراحی کرده است که هم چپ دست ها و هم راست دست ها با نوع قرارگیری مختلف انگشت بروی کلیک ها بتوانند استفاده کنند.



باندل VIGOR GK30 COMBO





باندل VIGOR GK30 COMBO




معمولا محصولات COMBO با ترکیبی از دو یا چند محصول، جذابیت ویژه ای بین کاربران و خریداران دارند. محصول VIGOR GK30 COMBO در واقع دارای یک کیبورد گیمینگ GK30 و یک ماوس گیمینگ GM11 است. این باندل گزینه مناسبی برای گیمرهایی است که به دنبال یک کیبورد و ماوس گیمینگ اقتصادی با عملکرد خوب هستند. در کیبورد سوئیچ MECHANICAL-LIKE با نام MECH MEMBRANE دارای ساختار جمع و جور تری است تا خصوصیات سوئیچ های مکانیکال را حفظ کرده و در عین حال برای تایپ کردن و بازی کردن راحتی بالایی را برای کاربران فراهم سازد. این سوئیچ ها با طول عمر 12 میلیون کلیک و صدای کمتر نسبت به سوئیچ های چری آبی گزینه خوبی برای GK30 هستند. همچنین کیبورد گیمینگ GK30 مجهز به ساختار ضد پاشش آب است. این کیبورد گیمینگ با 10 افکت نوری مختلف در 6 بخش کیبورد، از جذابیت بصری ویژه ای برخوردار است.

ماوس گیمینگ GM11 در جعبه VIGOR GK30 COMBO یکی دیگر از جذابیت های این محصول ترکیبی است. ماوس گیمینگ GM11 با ساختار ارگونومیک، مناسب کاربران چپ دست و راست دست است. ساختاری مناسب که حتی در ساعت ها کارکردن با آن حس خستگی به سراغ شما نمی آید. ترکیبی از سوئیچ های OMRON که بیش از 10 میلیون کلیک طول عمر دارند به همراه سنسور نوری اپتیکال Pixart با حداکثر 5000 DPI ماوس گیمینگ GM11 را به محصولی دقیق و قابل اعتماد تبدیل می کند.




ماوس پد AGILITY GD70




ماوس پد AGILITY GD70




به زودی طیف وسیعی از تجهیزات جانبی گیمینگ MSI با گارانتی آونگ به بازار عرضه می شود​


ماوس پدهای گیمینگ معمولا با متریال پارچه یا ابریشم در سطح عملیاتی و لاستیک های ضد لغزش در زیر ماوس پد ساخته می شوند. از مزیت های این نوع ساختار می توان به ردیابی سریعتر و با دقت بالای ماوس اشاره کرد که در نهایت باعث می شود قیمت تمام شده برای تولیدکننده و مصرف کننده مناسب تر باشد. یکی از ماوس پدهای خوب ام اس آی AGILITY GD70 است که با ساختاری بهینه شده برای ماوس های گیمینگ با دقت بالا ساخته شده است. این ماوس پد 90 سانتی با عمق 3 میل متر مناسب استفاده همزمان از کیبورد و ماوس در طولانی مدت است. در بخش ظاهری استفاده از رنگ مشکی در کنار نشان اژدهای MSI ظاهری جذاب را به کاربر هدیه می دهد.



هدست گیمینگ IMMERSE GH61



هدست گیمینگ IMMERSE GH61




یکی از برترین هدست های MSI مدل GH61 است. ام اس آی بروی صدای این هدست چنان کار کرده است که می توان گفت کمتر هدست گیمینگی در این رنج قیمتی توان رقابت با آن را دارد. هدست گیمینگ IMMERSE GH61 در واقع یک محصول نسبتاً جدید با رد پای شرکت های معتبر در زمینه صدا است. این هدست گیمینگ دارای درایورهایی با استاندارد Hi-Res است که در واقع دستپخت شرکت معتبر ONKYO می باشد تا صدای خروجی بسیار با کیفیت و خالصی را به گوش کاربر برساند. دک داخلی ESS Saber و AMP به همراه توسعه دهنده نرم افزاری Nahimic یک تجربه شنیداری عالی را برای کاربر ممکن می سازد.


از مهمترین ویژگی های هدست گیمینگ IMMERSE GH61 می توان به درایورهای 40 میلی متری Hi-Res از ساخته های ONKYO، ارائه اصوات غنی با دامنه داینامیکی بالا و البته اعوجاج های بسیار کم به لطف دک های ESS Saber و AMP، استفاده از توسعه دهنده نرم افزاری NAHIMIC برای افزایش تجربه شنیداری با قابلیت هایی مانند 3D Sound، دو نوع بالشتک برای استفاده راحت تر (یک بالشتک چرمی و یک بالشتک پارچه ای)، کاپ های قابل تنظیم با چرخش به منظور استفاده راحت تر، پد هد نرم برای استفاده طولانی مدت، میکروفون جمع شونده، اتصال USB و جک 3.5 میلی متری با قابلیت استفاده از موبایل و تبلت و دستگاه های قابل حمل و کیف قابل حمل اشاره کرد. محدوده فرکانس صوتی این هدست 20 تا 40 هزار کیلوهرتز است که در کنار صدای مجازی 7.1 کانال و کنترلر حرفه ای، یک تجربه عالی را پدیدار می سازد.



هدست گیمینگ DS502

هدست گیمینگ DS502



با اینکه سال ها از اولین روز معرفی هدست گیمینگ DS502 می گذرد، اما عملکرد بی نقص و ظاهر جذاب آن باعث شد تا همچنان ام اس آی به تولید این هدست دوست داشتنی تاکید داشته باشد. ارگونومیک عالی، درایورهای 40 میلی متری، ظاهری جذاب، ارائه صدای بیس عالی، صدای مجازی 7.1 کانال، بالشتک های نرم و بزرگ، میکروفون جمع شونده و نورپردازی قرمز خیره کننده تنها بخشی از جذابیت های این هدست است. کنترلر DS502 را باید یکی از برترین کنترلرهای هدست های گیمینگ دانست. دسترسی آسان و کلیدهای مختلف به منظور مدیریت بهتر صدا از دیگر ویژگی های کنترلر این هدست گیمینگ است.



هدست گیمینگ IMMERSE GH50

هدست گیمینگ IMMERSE GH50



هدست گیمینگ دیگری از MSI با نام IMMERSE GH50 با ساختاری عالی و ارگونومیک بالا، گزینه مناسبی برای تمام بازی ها است. اتصال این هدفون از طریق USB بوده و با کارت صدای داخلی با کیفیت، تجربه صوتی فراگیر 7.1 کانال را فراهم می کند. این هدست مجهز به میکروفون یک طرفه قابل جدا شدن است و به دلیل درایورهای با کیفیت 40 میلی متری، صدای شفافی را ارائه می کند. بروی کنترلر هدست GH50 این امکان فراهم شده تا کاربر صدای مجازی 7.1 کانال، بیس و میکرون را مدیریت کند. پدهای استفاده شده بروی درایورها بیضی شکل و نرم هستند تا پس از ساعت ها بازی کردن، شما را خسته نکند. فریم فلزی قابل تنظیم و تاشو به همراه کیف اختصاصی، باعث شده تا همیشه این هدست گیمینگ را به همراه داشته باشید و با نورپردازی خیره کننده RGB که دارد، از داشتن آن لذت ببرید.



هدست گیمینگ IMMERSE GH30




هدست گیمینگ IMMERSE GH30




هدست گیمینگ Immerse GH30 با دو نسخه V1 و V2 برای اتصال، به جک 3.5 میلی متری مجهز شده است. این هدفون از درایو 40 میلی متری استفاده می کند تا صدایی وسیع را با حساسیت 96 دسیبل و امپدانس 32 اهم ایجاد کند. همچنین وسعت اصوات برای شنیدن صداهای مختلف در محدوده 20 هرتز تا 20000 هرتز تولید می شود. میکروفون هم برای استریمر ها با قابلیت اتصال آسان از ویژگی هایی مانند حساسیت 36 دسیبل، امپدانس 2200 و نرخ صوتی 100 هرتز تا 10000 هرتز بهره می برد. کابل استفاده شده با ساختاری مناسب و طول 1.5 متر، پوشش طلایی جک 3.5 میلی متری و کابل گسترش میکروفون و هدفون 30 سانتی متری از دیگر ویژگی های این هدست گیمینگ است.



کنترلر بازی FORCE GC30



کنترلر بازی FORCE GC30




یک کنترلر بازی خوب می تواند تجربه عالی در گیم پلی به وجود آورد. کنترلر بازی بی سیم FORCE GC30 با ترکیب رنگ قرمز / مشکی در کنار ظاهری خاص، قابلیت های جالبی را به گیمرها ارائه می کند. از مهمترین ویژگی های این کنترلر بازی می توان به جوی استیک های آنالوگ حرفه ای با طول عمر بالا و دقت عالی، طول عمر بیش از 20 میلیون کلیک سوئیچ ها و کلیدها، سطح تماس بالای به منظور مدیریت بهتر کنترلر، دو پد مغناطیسی مختلف برای استفاده بروی کنترلرهای ناوبری، حساسیت 256 مرحله ای تریگرها، موتور ویبره دوگانه به منظور بازخورد بهتر لمسی و نوع اتصال با سیم و بی سیم اشاره کرد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

بررسی اجمالی کارت گرافیک ام اس آی MSI RX 6600 MECH 2X 8G​



تقریبا مهرماه سال گذشته بود که شرکت MSI کارت گرافیک MSI Radeon RX 6600 MECH 2X را معرفی کرد. این کارت گرافیک یکی از محصولات خوش ساخت و جدی MSI برای جذب کاربران حرفه ای و گیمر‌ها با بودجه محدود است. خانواده محبوب کارت گرافیک‌های سری MECH از جمله محصولات برتر MSI است. شرکت ام اس آی با ورود RX 6600، این خانواده موفق را باز سازی کرده و اولین محصول آن همین مدل RX 6600 MECH 2X است. طراحی کارت گرافیک‌های خانواده MECH با تمرکز بر عملکرد بالا و تامین ملزومات برای رسیدن به حداکثر راندمان در گیمینگ و رندرینگ انجام گرفته است. به لطف سیستم خنک کننده قدرتمند در کنار بک پلیت ضخیم فلزی و طراحی ساختاری محکم، کارت گرافیک MSI Radeon RX 6600 MECH 2X را برای هر نوع کاربری مناسب ساخته است.

لینک بررسی در وبسایت سخت افزار مگ

https://sakhtafzarmag.com/?p=268228
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

رکورد جهانی اورکلاک 12900KS در دستان مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY X


در کمتر از 24 ساعت، 2 بار رکورد جهانی اورکلاک اکستریم پردازنده 12900K با مادربردهای MSI شکسته شد. دیروز اورکلاکر معروف تایوانی TSAIK توانست با مادربرد MSI MEG Z690 Unify-X تحت کولینگ با نیتروژن مایع، رکورد جهانی اورکلاک با 12900K را برای خود با فرکانس 7.45GHz برای خود ثبت کند.


رکورد جهانی اورکلاک 12900KS در دستان مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY X



امروز اما اورکلاکر دیگری از ژاپن به نام SHIMIZU توانست، رکورد قبلی را مجدد با همان مدل مادربرد MSI MEG Unify-X بهبود بخشد.

اورکلاکر SHIMIZU موفق شد با ثبت فرکانس 7.5GHz تحت کولینگ نیتروژن مایع، بالاترین رکورد اورکلاک پردازنده 12900KS را به نام خود ثبت کند.



رکورد جهانی اورکلاک 12900KS در دستان مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY X



این اورکلاک سنگین مجددا به لطف توانایی مادربرد MEG Z690 UNIFY X ام اس آی بدست آمده، که بسیار قابل توجه است. بر اساس تست‌هایی که انجام گرفته، پردازنده و مادربرد در این شرایط کاملا پایدار بودند.



رکورد جهانی اورکلاک 12900KS در دستان مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY X

در حال حاضر رکورد جهانی اول و دوم برای پردازنده پرچمدار 12900KS متعلق به مادربرد UNIFY X ام اس آی است.

رکورد جهانی اورکلاک 12900KS در دستان مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY X



مادربرد MEG Z690 UNIFY-X مادربردی مخصوص اورکلاکرها است که تنها با 2 اسلات رم، می‌تواند تا فرکانس 6800MHz را پشتیبانی کند. این مادربرد، البته در کلاس گیمینگ طراحی شده و مجهز به امکانات کامل مادربرد‌های رده بالای گیمینگ MSI است.

دو اتصال LAN از نوع 2.5 گیگابیتی چیپ اینتل، کارت شبکه Wi-Fi 6E، پنج درگاه M.2، کارت صدای قدرتمند ALC4080 از دیگر امکانات آن به شمار می‌رود.



رکورد جهانی اورکلاک 12900KS در دستان مادربرد MSI MEG Z690 UNIFY X



یکی از بخش‌های قابل توجه این مادربرد، تجهیزات فراتر از انتظار آن است. استند پایه مخصوص مادربرد، پیچ گوشتی مخصوص، کنترلر اورکلاک، فلش مموری درایور‌ها، و حتی یک برس تمییز کننده مخصوص.

این مادربرد به قیمت جهانی 500 دلار عرضه شده است. امید آن میرود این مدل به زودی با گارانتی 36 ماهه آونگ، نمایندگی رسمی‌MSI در ایران نیز موجود شود و در دسترس کاربران خوش ذوق اورکلاکر قرار گیرد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
شرکت MSI محصولات گیمینگ خود را با طراحی جدید و رنگ سفید معرفی کرد

شرکت MSI گروهی از محصولات ویژه گیمینگ خود شامل کیس، پاور، خنک‌کننده و مادربرد را با طراحی خاص و رنگ سفید به زودی وارد بازار خواهد کرد.این محصولات شامل کیس گیمینگ MPG GUNGNIR 110R WHITE در کنار خنک‌کننده MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE ، پاور گیمینگ MPG A750GF WHITE و دو مادربرد سری Z690 و B660M با رنگ بندی سفید است.طراحی این محصولات دست‌خوش تغییر شده و علاوه بر سازگاری با یکدیگر، از نظر ظاهری نیز تطابق بیشتری با هم دارند تا یک فرصت عالی برای گیمر‌های خواهان سیستم منحصر به فرد و خاص فراهم کنند.



MSi-2.jpg



کیس کامپیوتر گیمینگ MPG GUNGNIR 110R WHITE یکی از محصولات محبوب MSI است که اکنون در رنگ سفید به بازار عرضه شده است. این محصول گیمینگ دارای یک پنل شیشه‌ای در جلو و پنجره شیشه‌ای جانبی است که نمای جذابی از نورپردازی داخلی را ارائه می‌دهد.

در پنل جلویی این کیس شاهد یک درگاه USB 3.2 Gen 2×2 Type-C با سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه هستیم که برای انتقال داده با سرعت بالا در نظر گرفته شده و در کنار یک دکمه سوئیچ LED برای کنترل نورپردازی، حس مدرن بودن را

به کاربر القا می‌کند.


MSi-3.jpg



دومین محصول خاص گیمینگ MSI خنک کننده مایع MAG CORELIQUID 240R V2 WHITE است که نورپردازی خیره کننده ARGB جلوه زیبایی را بدان بخشیده است.
موتور سه فاز در هسته پمپ حداقل ارتعاشات را ایجاد کرده و این در حالی است که پمپ رادیاتور به گونه‌ای طراحی شده که باعث کاهش نویز و افزایش طول عمر پمپ می‌شود. همچنین این خنک کننده مایع سفید رنگ MSI از سوکت LGA 1700 نیز پشتیبانی می‌کند.


MSi-4.jpg


پاور گیمینگ MPG A750GF WHITE با عملکرد قدرتمند خود حالا در طراحی جدید یک‌دست سفید ظاهر شده است. توان پاور گیمینگ MPG A750GF برابر 750 وات بوده توانسته گواهی طلایی 80 PLUS را کسب کند. محصول جدید MSI از جدیدترین کارت‌های گرافیک و پردازنده‌ها پشتیبانی کرده و طراحی کاملا ماژولار و کابل‌های مسطح، نصب آن را برای کاربران بسیار راحت می‌کند.


MSi-5.jpg


مادربرد MPG Z690 FORCE WIFI دارای دو اسلات PCIe 5.0 x16 و پنج اسلات داخلی M.2 شامل 4 اسلات M.2 Gen4 x4 است. علاوه بر این، MPG Z690 FORCE WIFI دارای 18 فاز VRM مستقیم با 75 A SPS است.همچنین مادربرد MSI MAG B660M MORTAR WIFI از PCIe 4.0 پشتیبانی کرده که پهنای باند انتقال 64 گیگابایت بر ثانیه را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این مادربرد مجهز به 12 DrMOS بوده و از بورد PCB شش لایه مسی برای انتقال هر چه بهتر جریان به پردازنده پشتیبانی می‌کند.به صورت کلی MSI تلاش کرده تا سری جدید محصولات سفید رنگ خود را با گزینش بهترین و کارآمدترین محصولات موجود خود عرضه کند، تا کاربرانی که به دنبال تهیه یک سیستم با رنگ بندی و ظاهر خاص هستند، بتوانند از بهترین کارایی و کیفیت ممکن بهره‌مند شوند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
شرکت MSI امروز تایید کرده است که کل مجموعه خنک کننده های مایع آنها، با سوکت AM5 نسل بعدی AMD و پردازنده‌های Ryzen 7000 سازگار هستند. AMD این موضوع را در طی یک بیانیه اعلام کرده است. این امر در مادربردهایی که دارای صفخه پشتی اختصاصی AM5 موجود در مادربردهای نسل بعدی هستند امکان پذیر خواهد بود که از پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 7000 با معماری هسته Zen 4 پشتیبانی می‌کنند.


برای نصب بر روی سوکت AM5 به صفحه پستی اختصاصی نیاز است​


در این بیانیه آمده است:


سوکت AMD AM5 (LGA 1718) سوکت نسل بعدی است که برای پشتیبانی از نسل بعدی پردازنده‌های دسکتاپ Ryzen™ 7000 (Zen 4) طراحی شده است. سوکت AMD AM5 از همان براکت خنک کننده مایع استفاده می‌کند که سوکت AM4* استفاده می‌کند. این به شما امکان می‌دهد بدون خرید یک خنک کننده مایع جدید، آن را به AM5 ارتقا دهید و از آن لذت ببرید.
*به صفحه پشتی اختصاصی AMD Socket AM5 مادربرد نیاز دارد.
amd-AM5-Socket-1-855x1024.jpg

MSI مجموعه گسترده‌ای از خنک کننده‌های مایع را در سری مجموعه MEG، MPG و MAG خود دارد که از این پس آماده پشتیبانی و خنک کردن پردازنده‌های دسکتاپ Ryzen 7000 AMD هستند. خنک کننده های مایع MSI همه از سوکت AM5 AMD پشتیبانی می‌کنند، خنک کننده‌هایی که جز این گروه هستند را می‌توانید به تفکیک مدل در جدول زیر مشاهد کنید:






با نزدیک‌تر شدن به زمان ارائه، جزئیات بیشتری در مورد نصب این سوکت خاص و جزئیات مربوط به آن دریافت اعلام خواهد شد. در حال حاضر، انتظار می‌رود پردازنده‌های Ryzen نسل بعدی در نیمه دوم سال 2022 راه‌اندازی شوند و اکثر شایعات حاکی از عرضه بین سپتامبر و اکتبر (شهریور و مهر) هستند. جزئیات مربوط به مادربردهای AM5 نیز به زودی منتشر خواهد شد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
اورکلاک 5800X3D با فرکانس 5.1 گیگاهرتز در مادربورد MSI X570 GODLIKE

پردازنده AMD Ryzen 7 5800X3D یک سی پی یو گیمینگ کارآمد است و علیرغم طراحی اصلی آن که تمرکز چندانی بر اورکلاک نداشته، با این حال قابلیت‌های overclocking مناسبی را در مادربورد‌های منتخب به نمایش می‌گذارد. قبلا نیز مشخص شد که با اورکلاک Ryzen 7 5800X3D بر روی مادربورد MSI MEG X570 GODLIKE فرکانس پردازشی سی پی یو به 4.85 گیگاهرتز افزایش پیدا کرد. حالا معلوم شده که TSAIK، اورکلاکر داخلی مادربورد MSI توانسته فرکانس این CPU را به بیش از 5 گیگاهرتز ارتقا دهد!

TSAIK بر روی مادربورد گیمینگ و رده‌بالای MSI MEG X570 GODLIKE استفاده شد و این محصول MSI کلاک مرجع را به 113.01 مگاهرتز تغییر داد و multiplier را نیز بر روی 45.5x قرار داد. این امر فرکانس بوست و افزایشی Ryzen 7 5800X3D را به نزدیک 5.141 GHz رساند. نکته جالب نیز نیازمندی به منبع ولتاژ هسته 1.2V برای دستیابی به این سرعت چشمگیر بود.

TSAIK اورکلاکر اختصاصی مادربورد MSI ظاهرا با یک بایوس اختصاصی به این فرکانس رسیده​


اورکلاک AMD Ryzen 7 5800X3D



اورکلاک AMD Ryzen 7 5800X3D قابلیت‌های برجسته‌ی بهترین مادربورد سری MSI X570 را نشان می‌دهد. BIOS مادربورد MEG X570 GODLIKE بایوسی است که در اورکلاک قبلی که فرکانس 5800X3D را به 4.85 GHz رساند استفاده شد. با این حال به نظر می‌رسد که یک بایوس مخصوص برای اورکلاک کردن وجود دارد که توسط AMD مخفی نگه داشته شده و خبر‌ها حاکی از این است که این BIOS توسط برخی از سازندگان مادربورد ارائه خواهد شد.

فعلا تست پایداری در هنگام اورکلاک و با این فرکانس ارتقا یافته گرفته نشده​


مشخص نیست که بایوس کنونی مادربود MSI MEG X570 GODLIKE مخصوص اورکلاک باشد یا خیر، اما باید بیان کرد که overclock کردن Ryzen 7 5800X3D گارانتی آن را باطل می‌کند. مطمئناً بایوس‌هایی که برای اورکلاکینگ طراحی شده‌اند به اورکلاکر‌ها در شکستن رکورد فرکانس پردازشی این CPU ها کمک می‌کنند.

اورکلاک AMD Ryzen 7 5800X3D




در مورد پایدار بودن Ryzen 7 5800X3D هنگام اورکلاک، فعلا هیچ بنچمارکی طی این Overclock گرفته نشده و سیستم فقط بوت شده، اما انتظار می‌رود که به زودی نتایج اورکلاک شده‌ی این CPU منتشر شود. تاکنون بازخورد‌ها به اولین تراشه 3D V-Cache شرکت AMD مثبت بوده و حتی برخی افراد آن را سریع‌ترین CPU گیمینگ نامیده‌اند! این احتمالا خبر خوبی برای آینده تکنولوژی 3D V-Cache و ادغام آن در محصولات آینده رایزن با معماری مبتنی بر Zen4 است.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

لوازم جانبی حرفه‌ای گیمینگ MSI به زودی در بازار ایران


شرکت معظم MSI در سالهای اخیر نسبت به گسترش و توسعه سبد محصولات خود در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر، توجه خاصی داشته است. گیمر‌ها و کاربران حرفه ای کامپیوتر، هر کدام به تجهیزات خاصی متناسب با کار خود، نیاز دارند. شرکت ام اس آی با درک نیاز کاربران، بخصوص در بخش گیمینگ، تجهیزات جانبی کامپیوتر خود را مطابق با آن طراحی کرده است.

در این مقاله به معرفی کوتاه برخی از این تجیهزات می‌پردازیم که به زودی وارد بازار ایران نیز خواهند شد. کلیه محصولات MSI در ایران با ضمانت رسمی شرکت آونگ عرضه می شوند. همراه ما باشید.

MSI IMMERSE GH61

IMMERSE-GH61-1160x538.jpg


از یک هدفون گیمینگ حرفه ای چه انتظاراتی دارید؟ حساسیت بالا در پخش صدای بازی، کیفیت فوق العاده میکروفون، کانکتور دوگانه برای اتصال به صورت USB و سوکت 3.5 میلیمتری، درایور‌های نئودیمیوم 40 میلیمتری، وزن سبک 300 گرمی، ساختار محکم و نشکن، و دک و آمپلیفایر برند ESS، همه ی این خصوصیات در یک جا جمع شده اند تا یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ دنیا به نام Immerse GH61 توسط ام اس آی ساخته شود.

اسپیکر‌های این هدفون 7.1 کاناله مجازی بی نظیر ساخت ONKYO است و کاملا سازگار با سیستم صوتی Nahimic ام اس آی تولید شده است.

MSI IMMERSE GH50

IMMERSE-GH50-1160x484.jpg



اتصال با کانکتور USB، نورپردازی RGB، درایور‌های 40 میلیمتری نئودیمیومی، کیفیت پخش صدای عالی و میکروفون قدرتمند، خصوصیات و ویژگی‌های برجسته هدست گیمینگ Immerse GH50 ام اس آی است. کاپ‌های این هدست بسیار نرم و بادوام است.

MSI IMMERSE GH30

IMMERSE-GH30-1160x597.jpg


شرکت MSI، در کلاس میان رده نیز، محصولات قابل توجهی ارائه کرده است. هدست گیمینگ Immerse GH30، از جمله این قطعات است که در وبسایت سخت افزار، آن را بررسی و پیشنهاد کرده ایم.

MSI DS502 GAMING

DS502-GAMING-HEADSET-1160x625.jpg


در کلاس اقتصادی، دوام و کیفیت ساختاری، از جمله نکات مهم یک هدست گیمینگ است. طراحی ظاهری جذاب در کنار استفاده از کامپوننت‌های مرغوب، می‌تواند بالاترین نسبت کارایی به قیمت را رقم بزند. هدست گیمینگ DS502 ام اس آی، با دو درایور 40 میلیمتری قدرتمند و میکروفون با کیفیت، می‌تواند صدایی شفاف از صحنه نبرد را به صورت 7.1 کاناله مجازی پخش کند، تا کاربر به راحتی حتی ظریف ترین صداها در بازی را تحت نظر بگیرد.



MSI FORCE GC30


FORCE-GC30-1160x547.jpg



یکی از تجهیزات مهم برای گیمینگ، گیم پد یا دسته بازی است. شرکت MSI، گیم پد Force GC30 را با پشتیبانی از دو سیستم عامل ویندوز و اندروید عرضه کرده است. این گیم پد هم به صورت سیمی‌و هم به صورت وایرلس عمل می‌کند، و مجهز به دو موتور ویبراتور داخلی برای عملکرد Dual Shock است. دو کابل، یکی به طول 2 متر و دیگری به طول 30 سانتیمتر، یکی برای PC و دیگری برای گوشی تلفن همراه آن عرضه می‌شود. دکمه‌های این گیم پد با دوام 2 میلیون کلیک، بیش از 2 برابر بیشتر از بقیه گیم پد‌ها عمر می‌کنند.


MSI CLUTCH GM41 LIGHTWEIGHT WIRELESS

CLUTCH-GM41-LIGHTWEIGHT-WIRELESS-1160x531.jpg



ماوس گیمینگ سبک وزن CLUTCH GM41 ام اس آی، بهترین کمک قهرمان بازی‌های آنلاین است. این ماوس وایرلس ارگونومیک، با دقت 20.000DPI تنها 84 گرم وزن دارد و تا 80 ساعت می‌تواند بدون نیاز به شارژ، با باطری داخلی کار کند.

سویچ‌های مکانیکی OMRON با طول عمر 60 میلیون کلیک، زمان تاخیر 1 میلی ثانیه ای در کنار امکان استفاده از هر دو دست چپ و راست از دیگر ویژگی‌های این ماوس گیمینگ خوش ساخت ام اس آی است.

MSI CLUTCH GM30


CLUTCH-GM30-1160x342.jpg


شرکت MSI در کلاس میان رده ماوس‌های گیمینگ خود، CLUTCH GM30 را ارئه می‌کند. این ماوس گیمینگ، مجهز به سنسور حرفه ای PixArt PAW3327 با دقت 6200DPI است. نورپردازی زیبای RGB، به همراه وزن سبک و سوییچ‌هایی با طول عمر 10 میلیون کلیک، از ویژگی‌های این ماوس گیمینگ است.


MSI VIGOR GK71 SONIC

VIGOR-GK71-SONIC-1-1160x513.jpg


جدید ترین محصول MSI در زمینه کیبورد‌های مکانیکی گیمینگ، Vigor GK71 Sonic است. این کیبورد مکانیکی گیمینگ مجهز به کلید‌های مکانیکی قرمز ساخت MSI است که ضمن نرمی‌عملکرد، طول مسافت عملکرد کمتری نسبت به دیگر مدلها دارد تا گیمر‌ها سرعت عمل بیشتری در میدان نبرد داشته باشند.

این کیبورد تمام RGB، مجهز به حافظه برای ذخیره سازی پروفایل‌ها و همچنین استراحتگاه مچ دست است.



MSI VIGOR GK70

VIGOR-GK70-RED-1160x408.jpg


کیبورد مکانیکی TKL ام اس آی، یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت در طی سالها گذشته بوده است. کیفیت ساخت بسیار بالا، کلید‌های تمام مکانیکی Cherry قرمز، ساختار فلزی و در عین حال سبک، در کنار عملکرد فوق العاده عالی در گیمینگ، از ویژگی‌های این کیبورد زیبای MSI است. بررسی آن را می‌توانید در این لینک مشاهده بفرمایید.

MSI VIGOR GK50



VIGOR-GK50-LOW-PROFILE-1160x476.jpg


نسبت کارایی به قیمت، یکی از مهمترین نگرانی‌ها به هنگام تهیه تجهیزات جانبی است. این موضوع در مورد کیبورد‌ها بسیار مشهود تر است. شرکت MSI در این زمینه، کیبورد جدید Vigor GK50 را در کلاس اقتصادی عرضه کرده است.

این کیبورد خوش ساخت و با دوام، مجهز به کلید‌های اختصاصی MSI است که با طول مسافت کمتر نسبت به کلید‌های مکانیکی عادی، می‌تواند عملکرد کاربر را در بازی‌ها بهبود بخشد. زیبایی منحصر به فرد، ساختار ارگونومیک و نورپردازی RGB از دیگر خصوصیات این کیبورد ام اس آی است.

MSI VIGOR GK50 TKL

VIGOR-GK50-LOW-PROFILE-TKL.jpg


کیبورد GK50 در مدل TKL هم عرضه می‌شود. گیمر‌ها و کاربرانی که فضای کمی‌روی میز کامپیوتر خود دارند می‌توانند از کیبورد TKL ام اس آی GK50 استفاده کنند.

MSI VIGOR GK30 COMBO

VIGOR-GK30-COMBO-1160x365.jpg



ست ماوس و کیبورد MSI VIGOR GK30 COMBO، یک استارت پک خوب برای گیمرهای تازه کار و سیستم اولی‌هاست که دوست دارند گیمینگ را به صورت جدی دنبال کنند و در عین حال، تجهیزات استاندارد و مخصوص گیمینگ را تجربه کنند.

این ماوس کیبورد خوش ساخت، به نورپردازی RGB مجهز است و در کلاس اقتصادی توسط MSI عرضه شده است. بررسی کامل این ست را می‌توانید در این مقاله مطالعه بفرمایید.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29
فروش قطعات و سیستم گیمینگ MSI توسط فروشگاه ACC

فروشگاه ACC نماینده فروش قطعات MSI به دلیل حمایت از کاربران و گیمرها که به دنبال خرید سیستم هستند . اقدام به فروش اقساطی کامپیوتر و قطعات نموده است ، برای رفاه حال کاربران بهترین شرایط ممکن را محیا نموده است
شماره تماس:88908445



برای اطلاعات بیشتر و مشاهده ویدیو کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

شرکت MSI کارت گرافیک RX 6400 AERO ITX را معرفی کرد​




شرکت MSI یک برند پیشرو و تولیدکننده برتر قطعات سخت افزاری، کارت گرافیک جدید MSI AMD Radeon RX 6400 AERO ITX را معرفی کرد. کارت گرافیک جدید به گونه ای طراحی شده است که تجربه بازی در رزولوشن 1080p را برای عناوین محبوب AAA در دسترس گیمرهای بیشتری قرار دهد.

کارت‌ گرافیک AMD Radeon RX 6400 که بر اساس معماری گیمینگ AMD RDNA با کارایی بالا و کارآمد ساخته شده‌اند، از فناوری حافظه کش AMD Infinity با پهنای باند بالا و تاخیر کم و حافظه پرسرعت GDDR6 بهره می‌برد. استفاده از قابلیت های AMD FidelityFX Super Resolution (FSR) و AMD Radeon Super Resolution (RSR) در کنار Smart Access Memory باعث شده تا این کارت گرافیک اقتصادی گزینه مناسبی برای گیمرها باشد و تجربه بازی بهتری را ارائه کند.

کارت گرافیک های سری AERO ITX شرکت MSI با قدرت کامل و ابعاد کوچک، ترکیبی از خنک بودن و تجربه کاربری عالی را به کاربر هدیه می دهد. کارت MSI Radeon RX 6400 AERO ITX از یک فن با کارایی بالا به همراه هیت سینکی با طراحی متراکم برای اتلاف حرارتی بهینه استفاده می کند. کارت‌های گرافیک AERO ITX برای سیستم‌هایی با فرم فکتور یا ابعاد کوچک بسیار عالی است و تقریباً در هر سیستمی قرار می‌گیرد، در عین حال تجربه‌های بازی همه جانبه‌ای را ایجاد می کند.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,805
لایک‌ها
175
سن
29

دریافت جایزه معتبر 2022 iF DESIGN Award توسط سه محصول MSI​



MSI یک برند پیشرو در زمینه تولیدات گیمینگ، محتوا و ساخت سخت‌افزار است و اخیرا اعلام کرده که سه جایزه معتبر از iF DESIGN AWARD در زمینه سخت‌افزار گیمینگ، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده بدست آورده است. Sam Chern معاون بازاریابی MSI بیان کرد:

“به رسمیت شناخته شدن توسط جوایز معتبر طراحی محصول Red Dot برای پیگیری بی‌وقفه در طراحی نوآورانه‌ی ما، واقعا یک افتخار محسوب می‌شود. این دستاور همچنین روحی تیم‌های طراحی در MSI را افزایش می‌دهد. تعهد این شرکت به خلق طرح‌هایی که تکنولوژی محور است و زیبایی شناسی در آن لحاظ شده غیرقابل انکار است. ما به تولید و طراحی های پیشرفته برای همه‌ی مشتریان خود ادامه می‌دهیم.”


امسال محصولاتی که برنده جوایز شدند شامل لپ تاپ رده بالای گیمینگ MSI Stealth GS77 و مادربوردهای MEG Z690 GODLIKE و MPG Z690 FORCE می‌شوند. جایزه iF DESIGN AWARD در حالی به MSI تعلق می‌گیرد که این رویداد برای داوری سخت‌گیرانه در کیفیت طراحی‌ها مشهور است و به عنوان یکی از مشهورترین مسابقات طراحی در این زمینه در دنیا به شمار می‌رود.

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth GS77 و مادربورد MEG Z690 GODLIKE جز محصولات منتخب هستند​



دریافت این جوایز توسط MSI مطمئناً برجسته کننده کیفیت محصولات و طراحی های این شرکت است. Sam Chern در ادامه سخنان خود افزود که ما افتخار می‌کنیم که توسط هیئت داوران جوایز iF DESIGN انتخاب شده‌ایم و این کار تعهد ما را به ارائه محصولات بهتر و با کیفیت بالاتر، همراه با نوآوری برای گیمرها را به ارمغان می‌آورد.

لپ تاپ MSI Stealth GS77 که در این رویداد موفق به دریافت جایزه شد محصولی گیمینگ با استفاده‌های تجاری و با بهره‌مندی از نمایشگر 17.3 اینچی است که با برخورداری از آلیاژ تقویت شده‌ی فلز روی ساخته و در ساخت آن از شاسی فلزی نازک و سبک استفاده شده.




جایزه iF DESIGN AWARD MSI




ضخامت این محصول تنها 20.8~20.1 mm است. پنل نمایشگر 4K با رزولوشن UHD است و از نرخ نوسازی تصویر 120Hz بهره می‌برد. CPU این لپ تاپ نیز Core™ i9 processor نسل دوازده اینتل است و پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTXTM 3080 Ti graphics عرضه می‌شود.

این لپ تاپ به غیر از طراحی ظاهری با کیفیت و استفاده از سخت‌افزار قوی، باتری قدرتمندی نیز دارد و با WiFi 6E پشتیبانی از Windows Hello و شش اسپیکر درونی Dynaudio تجربه استفاده‌ی خوبی را برای صاحب خود به ارمغان می‌آورد.

مادربورد پرچمدار MSI MEG Z690 GODLIKE نشان دهنده کوشش فراوان این شرکت برای ساخت بهترین مادربورد با پشتیبانی از چیپست اینتل Z690 است. این محصول با داشبورد M-Vision، بهره‌مندی از اولین صفحه نمایش لمسی جداشدنی 3.5 اینچی IPS که می‌تواند وضعیت سیستم را نمایش دهد محصول بسیار با کیفیتی بر رنج گسترده‌ای از کاربری‌ها خصوصا گیمینگ به شمار می‌آید.


جایزه iF DESIGN AWARD MSI



این بورد همچنین از برق direct power با فاز 2+20، طراحی 105A Smart Power Stage و دو کانکتور 8 پین با تکنولوژی Core Boost برخوردار است. همه‌ی این تکنولوژی‌ها در دست کاربر قرار می‌گیرد تا پردازنده‌ها را با حداکثر توان عملکردی اجرا کند. این مادربورد همچنین از آخرین تکنولوژی رم های DDR5، پورت LAN ده گیگابایتی Super، تاندربولت 4 دوگانه و اسلات PCIe 5.0 پشتیبانی می‌کند.

آخرین محصول MSI که موفق به دریافت جایزه شد مادربورد MPG Z690 FORCE WIFI نام دارد که برای عاشقان PC و گیمرها طراحی شده است. این محصول با پشتیبانی از PCIe 5.0 و DDR5 عرضه می‌شود و فرآیند ساخت SMT welding process در آن لحاظ شده. این بورد از تکنولوژی MSI Memory Boost برخورداراست و آمادگی دارد تا عملکرد رم‌ها را افزایش دهد.

جایزه iF DESIGN AWARD MSI



پورت LAN با پهنای باند 2.5GB و Wi-Fi 6E از قابلیت های ارتباطی این مادربورد به شمار می‌آید. این محصول همچنین برای تقویت عملکرد برقی از طراحی مستقیم فاز 1+1+18 استفاده می‌کند و کارایی بهینه سیستم را در عملکرد‌های بالا تضمین خواهد کرد.
 
بالا