Tehranshahr
کاربر قدیمی پرشین تولز
آقای اسکندری علاوه بر ایمیل حتی با من تماس هم گرفتن و همیشه هم به ایمیل های من پاسخ دادن که از ایشون کمال تشکر رو دارم،این قضیه بلوک شدن کارتا خیلی ناراحت کننده بود اما امیدوارم تا هفته آینده حل بشه.
با سلام
با مدرك تاييد ادرس ميتونيد حسابتون رو باز كنيد
موفق باشيد
با سلام
دوست عزيز در مورد كارت كه منتظر هستيم تا سرى جديد كارت براتون صادر كنيم و اكه نشه تا هفته ى ديكه از سرى قديمى براتون كارت صادر ميكنيم
در مورد حساب هم ايميل paypal رو برامون ارسال كنيد كه نوشته تراكنش مشكوك داشتيد
اكه كذر نامه ديكه بكيريد حساب paypal جديد ميتونيد باز كنيد ولى اكه كذر نامه ى جديد نداشتيد با كذر نامه خودتون انجام ميديم ولى هفته ى اينده اطلاع رسانى خواهيم كرد
من ايميل هاتون رو جواب ميدم نميدونم دليلش جيه كه شما ميفرماييد ايميل جواب نميديم
موفق باشيد
ببخشید اگر اینجا مطرح می کنم اما متاسفانه از طریق ایمیل و تماس تلفنی جواب درستی نگرفتم.
من متاسفانه از خدمات این شرکت راضی نیستم ، برای اینکه اطلاعات بعضا نادرست به مشتری داده میشه ، برای مثال حساب پی پال من فقط دوماه کار داد که توی هر دو ماه هم 3 بار حساب من لیمیت شد و نهایتا هم با موجودی 140 دلار برای همیشه و بدون دلیل از طرف پی پال مسدود شد ( خودم با پشتیبانی پی پال تماس گرفتم و گفتم به چه دلیل حساب بسته شده و گفتند که دلیل خاصی نداره ، گفتم من چه کار اشتباهی کردم ، گفتند که شما کار اشتباهی نکردید اما ما تصمیم گرفتیم که حساب شما رو ببندیم! ) ، زمانی که من دو ماه پیش 180 تومن رو دادم گفتند شما سیم کارت بگیرید و برای امنیت پی پال نیاز هست ، من سه بار تراکنش داشتم که برای هر سه مرتبه هم به پی پال اینویس دادم و پی پال هم قبول کرد و مشکلی نداشت و در طول مدت 2 ماهی هم که پی پال من کار میکرد یکبار هم به سیم کارت من تماس نگرفتند در صورتی که سیمکارت فعال بود و شارژ داشت و حتی پیغام گیر هم داشت ، این مطلب اول که پی پال تماس نگرفت ، حالا اگر پی پال با کسی تماس گرفته من رو هم مطلع کنند ، مسئله بعدی آیپی آدرس هست ، روزی که من خواستم این خدمات رو بگیرم گفتند که شما با هر آیپی که غیر از ایران باشه می توند از پی پال استفاده کنید که من حتی گفتم باید آیپی استاتیک و اختصاصی باشه و گفتند نیازی نیست ، دوستان خودشون قضاوت کنند من تازه از این توصیه پیروی نکردم و باز هم حساب بسته شد ، مسئله بعدی اینکه گفتند ما پشتیبانی می کنیم اما من که پشتیبانی ندیدم ، فقط صورتحساب ویزا رو دادند که من دفعات بعد خودم گرفتم و هیچ راهنمایی در مورد معنای دلایل لیمیت پی پال نشد ، اما متاسفانه اطلاعات نادرست زیاد داده شده ، مثلا برای حساب پی زا و مانی بوکرز دوباره گفتند که آیپی مهم نیست ، در صورتی که در سایت های این دو سرویس گفته شده که آیپی ها مانیتور میشه و به خصوص پی زا.
نهایتا بعد از بیش از 20 دقیقه که من تلفنی با شماره در وبسایت شرکت تماس گرفتم و گفتند که حالا که حساب بسته شده 180 روز باید منتظر بمونید و هزینه بازگشایی و موجودی هم از بین رفت ، بعد از چند دقیقه دیدم که تمام مطالبی که من مطرح کردم و بر سر من اومده و من ضرر کردم رو بصورت یک ایمیل هشدار در مورد پی پال و ویزا برای مشتریان ارسال کردند. یه کم دیر نیست؟
یا مثلا الان در صفحه قبل فرمودند که ما دیگه حساب پی پال باز نمی کنیم و کتابچه میدیم ، پس تکلیف افرادی مثل من چیه؟
در مورد ویزا هم هدف از گرفتن این بود که من بتونم توی کارت از قبل پول بزارم ، نه اینکه ایمیل زدید که فقط زمانی که می خواید از کارت استفاده کنید شارژ کنید ، خوب اینطور یعنی دلار به قیمت روز بخریم ، پس چه تفاوتی بین داشتن ویزا هست با اینکه یک واسطه کار پرداخت رو انجام بده؟
لطفا در مورد ویزا کارت ها به مشتریان اطمینان بدید که مسدود نمیشن ، این طور نباشه که پی پال 2 ماه و ویزا 3 ماه کار بده.
خواهشا رضایت مشتریان رو جلب کنید و به حرف هایی که هنگام فروش زدید عمل کنید.
با تشکر[
با سلام
دوست عزیز مطلب اول اینکه اگه تاپیک مارو بخونید متوجه این موضوع میشید که ما در قبال لیمیت شدن شما مسئولیتی نداریم شما خودتون می فرمایید که حساب من 3 بار لیمیت شده و با مدارکی که به شما دادیم باز شده پس این نشون میده که مشکل از مدارک ما نبوده و مشکل از شما بوده.
دوست عزیز ما اگه بخواییم بشینیم دونه دونه حساب ها و تراکنش ها رو چک کنیم که خودمون میشیم پی پال
به دلیل اینکه ما هیچ اطلاعی در مورد اینکه هر کس با حساب پی پالش چه کاری انجام میده نداریم
در ضمن اگه بخواییم ریز ریز قوانین رو بگیم که واقعا باز هم عملی نیست.این وظیفه ی هر کاربری هست که خودش قوانین جزئی رو مطلع بشه و ما فقط قوانین کلی رو به مشتری میگیم
بعد شما فرمودید که با پی پال تماس گرفتید و بهتون گفتن حساب مشکل نداشته شما هم کاری نکردید فقط ما دلمون خواسته حساب رو ببندیم ایا به نظر شما این حرف منطقی هست؟
دوست عزیز خوبه که کمی هم منصف باشید ما گفتیم پشتیبانی میکنیم ولی نه اینکه شما 149 هزار تومان دادید و تا اخر عمرتون هر بار حساب لیمیت شد از ما بخواهید باز کنیم
پشتیبانی ما به منزله ی این هست که اگه یه همچین مشکلی از طرف بانک به وجود اومد کسی باشه که حق مشتری رو بگیره و تو این قضیه تا اخر ما با مشتریمون هستیم
و متاسفانه امثال تفکراتی مثل شما ما رو بر این داشت که فقط دفترچه ی راهنما همراه با مدارک برای پی پال بدیم و حساب جدیدی باز نکنیم
موفق باشید
با سلامسلام
من پاسپورت نداریم چطور میتونم حساب پیپال داشته باشم تا از سایت ebay خرید کنم
لطفا راهنمایی کتید
ممنونم
دوست عزیز ما فقط دفترچه ی راهنمای حساب پی پال همراه با مدارک ارائه میدیم
بدون پاسپورت هم بهتون پیشنهاد نمیدیم
موفق باشید
-
تو قسمت contact us سایت tune2big میخام یه سوال بپرسم ازشون - جوابش رو میفرسته به ایمیل ای که بالا نوشتم - هامون ایمیل ای که شما ساختن - که پسورد اش رو ندادین - و تغییر اش هم نمیتونم بدم - تکلیف چییه ؟
تو ۲ هفته گذشته یه ۳ - ۴ تا ایمیل ای زدم - ولی فقط یکیش رو جواب دادین - فکر کنم ایمیل اتون مشکل پیدا کرده - چون بقیه هم میگن ایمیل زدن و . . . .[/QUOT
با سلام
ایمیل بزنید تا پسورد ایمیلتون رو براتون ارسال کنیم
سلام خسته نباشید
کارت بنده صادر شد؟
آشوری هستم
با سلام
دوست عزیز کارتتون با کمی تاخیر اماده خواهد شد
موفق باشید
آقای اسکندری علاوه بر ایمیل حتی با من تماس هم گرفتن و همیشه هم به ایمیل های من پاسخ دادن که از ایشون کمال تشکر رو دارم،این قضیه بلوک شدن کارتا خیلی ناراحت کننده بود اما امیدوارم تا هفته آینده حل بشه.
خواهش میکنم دوست عزیز
مطمئن باشید که مشکل رفع خواهد شد
موفق باشید
دوستان منم هروقت به آقاي اسكندري ايميل زدم بلافاصله جواب دادند. گاهي فكر ميكنم ايميل ها رو روي گوشي موبايل با اس ام اس دريافت ميكنند كه اينقدر سريع جواب ميدن!! درضمن كارت منم بلاك شده و مثل شما هستم اما مطمئنم آقاي اسكندري مساله رو پيگيري مي كنند. اميدوارم مشكل بلاك شدن كارت ها زودتر حل بشه.
با سلام
ممنون دوست عزیز
مطمئن باشید به زودی حل خواهیم کرد
موفق باشید
دوست عزیز یه ایمیل بزنید تا دقیقا بهتون بگیم باید جه کاری انجام بدیدutility bill
من اینو از کجا باید بیارم -؟؟؟؟ برای در آوردن از لیمیت احتیاجه .
موفق باشید
جناب اسکندری خوب پاسخ ندادید دیگه
بیکار که نیستیم الکی بگیم
حتما باید اسکرین شات بگیریم از ایمیل تا قبول کنید؟
بله صحیح همیشه به موقع پاسخ ایمیل بنده رو هم دادند منظور من هفته گذشته بود .
با سلام
دوست عزیز حق با شماست وقتی ایمیل ها رو کمتر از یک ساعت جواب میدیم بعد اگه یک ساعت ما بشه یک روز شما ناراحت میشید
موفق باشید
کارت ها بلاک شدن .سلام جناب اسکندری
توی قسمت big wallet sumery
Available Balance و
Top up Limit
هیچی رو نشون نمیده و بالانس رو نشون نمیده
ممنون اگر پیپگیری بفرمایید
کارت ها بلاک شدن .
ماله منم بلاک شد !
نقل قول از ایشون :بله.مال منم بلاک شد.....
سلام جناب اسکندری
قربان علت این بلاک شدن کارتها چیه؟به خاطر تحریم؟
حالا چی میشه؟کارت جدید صادر میشه؟
ممنون میشم توضیح بفرمایید
با بانك هم صحبت كرديم و كارت ها رو نميتونن باز كنن ولى مبالغ رو به صورت جك بركشت ميزنن
به محض اينكه به دستمون برسه براتون ارسال ميكنيم
كارت جديد هم صادر خواهد شد كه اون هم به صورت ايميل اطلاع رسانى خواهيم كرد
موفق باشيد