• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی وضعیت سرویس دهنده نداگستر صبا نت

1eng.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,605
لایک‌ها
1,504
بسی جای تعجب است!!!
خدایا به ما ایرانیا هم کمک کن ADSL درست و حسابی داشته باشیم، wifi نخواستیم!!! الهی آمین ...

i_01.jpg
 

nioton

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2008
نوشته‌ها
1,662
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهرانـــمشهدـــ
داستان ADSL گرفتن خودم هم راه دراز دارد !!!!
ابتدا سفارش داديم....
1 ماه گذشت و زنگي زديم ،‌گفتند ليست را ارسال كرديم و هنوز مخابرات برايمان چيزي ارسال نكرده كدام شماره ها پرت گرفته اند !!!
2 روز بعد هم همين را تحويل ما دادند....
زنگ زدم 118 پرسيدم براي ADSL به كجا بايد زنگ زد و مسئول آن در مخابرات كيست؟
يك شماره گرفتم و بزنگيدم.... او نيز شماره اي دگر به ما داد .... هفت خوان رستم را رد كرديم تا رسيديم به مسئول نميدونم MDF بود چي مود كه در مخابرات پرت ميداد .... با آقاي x صحبت كردم و گفتم كه اين شركت مدعيست كه 2 هفته است به مخابرات ليست داده اما شما آن را هنوز براي آنها ارسال نكرده ايد. ايشون كه فرد بسيار پر تواضعي بودند در جواب شماره ي من را گرفت و پشت سيستم تايپ كرد (‌صداي تايپ قابل شنيدن بود) و گفت كه جناب .... اين ليست ديروز صبح براي ما ارسال شده و خط شما ساعت 10:51 دقيقه پرت گرفته است (ديروز)
من كه تعجب كرده بودم كه چه شده و از طرفي خوشحال بودم كه بلااخره ADSL ما وصل شده تشكر كردم و پريدم پشت مدم و مدم رو روشن كردم و ديدم كه چراغ لينك روشن شده است !!!!! (‌البته ميدونستم كه هنوز كار دارد)



آستين هايم را بالا زدم و تلفن را برداشتم ..... الو؟ شركت فلان؟ سلام
ببخشيد خانم ، ميخواستم ببينم اين ADSL ما كي وصل ميشه ؟‌ يك ماهي شده از سفارشمون....
خانم: شمارتون؟!!!!!
من :‌ 1112233 (‌مثلا)
خانم:‌ هنوز مخابرات ليستي رو كه فرستاديم براشون رو براي ما ارسال نكرده!
من :‌ خانم مطمئن هستيد؟
خانم: بلي اگه اومده بود كه با شما تماس ميگرفتيم!
من: خوب حالا من خودم تماس گرفتم اشكال نداره اينترنت ما رو وصل كنيد.
خانم:‌ آقا مثل اينكه شما متوجه نشديد ،‌ هر وقت مخابرات برامون پرت ها رو ارسال كرد ما با شما تماس ميگيريم. (‌ فكر كرده بود من نمي فهمم )‌
من :‌ خانم اوني كه نمي فهمه شما هستيد و اون همكاراتون كه به خودشون زحمت نميدن يكم كار كنن و فقط بلدن از مردم پول بگيرن.
خانم : ‌بله آقا؟
من:‌ بله خانم. شما چرا دروغ تحويل مردم ميديد؟ مگر مردم فلان هستند؟ خجالت بكشيد. من 3 روزه كه دارم پيگيري ميكنم. شما ليست رو ديروز ساعت 9 صبح به مخابرات داديد و اونها هم ديروز ظهر ليست رو براتون فرستادند. چراغ لينك من هم الان روشنه ! مسخره كرديد خودتون رو؟
خانم:‌ (‌دستپاچه) يعني الان مودمتون لينك داره؟
من:‌ آره داره با پيگيري هاي شما
خانم:‌ يه لحظه گوشي ................................................. آقا تا 1 ساعت ديگه واستون ميفرستم كسي بياد نصب كنه.
من :‌ نخير خانم ... ممكنه 2 هفته طول بكشه يا طرف وسط راه ميافته بميره . user / pass رو بده خودم راش ميندازم.
خانم: مطمئن هستين ميتوني.... (‌ وسط حرفاش : خانم هوصله ندارم. بسه ديگه.... user/pass رو بديد اي بابا )
خانم:‌ يادداشت كنيد .....


خلاصه اين ماجراي ما بود سر وصل ADSL واسه يكي از خطاي ديگه ي خونمون.

---- هميشه پيگير باشيد واسه كاراتون دوستان.
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
44
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
داستان ADSL گرفتن خودم هم راه دراز دارد !!!!
ابتدا سفارش داديم....
1 ماه گذشت و زنگي زديم ،‌گفتند ليست را ارسال كرديم و هنوز مخابرات برايمان چيزي ارسال نكرده كدام شماره ها پرت گرفته اند !!!
2 روز بعد هم همين را تحويل ما دادند....
زنگ زدم 118 پرسيدم براي ADSL به كجا بايد زنگ زد و مسئول آن در مخابرات كيست؟
يك شماره گرفتم و بزنگيدم.... او نيز شماره اي دگر به ما داد .... هفت خوان رستم را رد كرديم تا رسيديم به مسئول نميدونم MDF بود چي مود كه در مخابرات پرت ميداد .... با آقاي x صحبت كردم و گفتم كه اين شركت مدعيست كه 2 هفته است به مخابرات ليست داده اما شما آن را هنوز براي آنها ارسال نكرده ايد. ايشون كه فرد بسيار پر تواضعي بودند در جواب شماره ي من را گرفت و پشت سيستم تايپ كرد (‌صداي تايپ قابل شنيدن بود) و گفت كه جناب .... اين ليست ديروز صبح براي ما ارسال شده و خط شما ساعت 10:51 دقيقه پرت گرفته است (ديروز)
من كه تعجب كرده بودم كه چه شده و از طرفي خوشحال بودم كه بلااخره ADSL ما وصل شده تشكر كردم و پريدم پشت مدم و مدم رو روشن كردم و ديدم كه چراغ لينك روشن شده است !!!!! (‌البته ميدونستم كه هنوز كار دارد)



آستين هايم را بالا زدم و تلفن را برداشتم ..... الو؟ شركت فلان؟ سلام
ببخشيد خانم ، ميخواستم ببينم اين ADSL ما كي وصل ميشه ؟‌ يك ماهي شده از سفارشمون....
خانم: شمارتون؟!!!!!
من :‌ 1112233 (‌مثلا)
خانم:‌ هنوز مخابرات ليستي رو كه فرستاديم براشون رو براي ما ارسال نكرده!
من :‌ خانم مطمئن هستيد؟
خانم: بلي اگه اومده بود كه با شما تماس ميگرفتيم!
من: خوب حالا من خودم تماس گرفتم اشكال نداره اينترنت ما رو وصل كنيد.
خانم:‌ آقا مثل اينكه شما متوجه نشديد ،‌ هر وقت مخابرات برامون پرت ها رو ارسال كرد ما با شما تماس ميگيريم. (‌ فكر كرده بود من نمي فهمم )‌
من :‌ خانم اوني كه نمي فهمه شما هستيد و اون همكاراتون كه به خودشون زحمت نميدن يكم كار كنن و فقط بلدن از مردم پول بگيرن.
خانم : ‌بله آقا؟
من:‌ بله خانم. شما چرا دروغ تحويل مردم ميديد؟ مگر مردم فلان هستند؟ خجالت بكشيد. من 3 روزه كه دارم پيگيري ميكنم. شما ليست رو ديروز ساعت 9 صبح به مخابرات داديد و اونها هم ديروز ظهر ليست رو براتون فرستادند. چراغ لينك من هم الان روشنه ! مسخره كرديد خودتون رو؟
خانم:‌ (‌دستپاچه) يعني الان مودمتون لينك داره؟
من:‌ آره داره با پيگيري هاي شما
خانم:‌ يه لحظه گوشي ................................................. آقا تا 1 ساعت ديگه واستون ميفرستم كسي بياد نصب كنه.
من :‌ نخير خانم ... ممكنه 2 هفته طول بكشه يا طرف وسط راه ميافته بميره . user / pass رو بده خودم راش ميندازم.
خانم: مطمئن هستين ميتوني.... (‌ وسط حرفاش : خانم هوصله ندارم. بسه ديگه.... user/pass رو بديد اي بابا )
خانم:‌ يادداشت كنيد .....


خلاصه اين ماجراي ما بود سر وصل ADSL واسه يكي از خطاي ديگه ي خونمون.

---- هميشه پيگير باشيد واسه كاراتون دوستان.
کلاً خانم باحالی بوده.
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
44
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
از اين افراد تو همه شرکتا هستن اختصاص به صبا نداره. تو پارس و شاتل و پيشگامان که خودم مستقيماً ديدم زيادن.
 

nioton

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2008
نوشته‌ها
1,662
لایک‌ها
97
محل سکونت
تهرانـــمشهدـــ
اي بابا !
چي رو درست كنيم؟‌ مجبوريم استفاده كنيم.
استفاده نكنيم چكار كنيم؟‌ ازين بهترش وقتي نيست! اينها هم پر رو ميشن و هر جوابي ميدن به مردم.
تنها كاري كه ميشه كرد اينه كه بگي .... خدتون هستين .... ما ميفهميم چه خبره !
 

1eng.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,605
لایک‌ها
1,504
اي بابا !
چي رو درست كنيم؟‌ مجبوريم استفاده كنيم.
استفاده نكنيم چكار كنيم؟‌ ازين بهترش وقتي نيست! اينها هم پر رو ميشن و هر جوابي ميدن به مردم.
تنها كاري كه ميشه كرد اينه كه بگي .... خدتون هستين .... ما ميفهميم چه خبره !
کی گفته بهتر از این نیست ؟!!!!
چونکه از این گرفتیم مجبوریم بمونیم تا مشکلمون درست و حسابی بشه بعد بریم یه جای دیگه !!!
اگه اونایی که مشکل دارن باهاش همکاری کنن، میتونیم حقمون رو ازش بگیریم!
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
44
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
کی گفته بهتر از این نیست ؟!!!!
چونکه از این گرفتیم مجبوریم بمونیم تا مشکلمون درست و حسابی بشه بعد بریم یه جای دیگه !!!
اگه اونایی که مشکل دارن باهاش همکاری کنن، میتونیم حقمون رو ازش بگیریم!
ولی من انصافاً تو اين 2 ساله صبا از همه برام بهتر بوده، هم از شاتل هم پيشگامان هم پارس هم لايزر. چون همه اينا رو امتحان کردم.
 

1eng.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,605
لایک‌ها
1,504
ولی من انصافاً تو اين 2 ساله صبا از همه برام بهتر بوده، هم از شاتل هم پيشگامان هم پارس هم لايزر. چون همه اينا رو امتحان کردم.
عزیز بنده هم تو این 6 ماه راضی بودم، با سرعت 100 کیلوبایت دانلود کردن کم نیستا!!!
ولی آخه چرا به خاطر اینکه 4 روز دیر شارژ کردم خطمو از رانژه در اوردن ؟!!!
میمردن اطلاع بدن یا باید حتماً پولو بگیرن بعد دهن آدمو سرویس کنن ؟!!!!!!!!!
من که به این راحتیا نمیذارم پولمو بالا بکشن!!!
روز آخر هم که رفتم شرکت اینو گفتم بهشون : نه حال و حوصله دعوا رو دارم نه شکایت و ... !!! ولی اینو بدونین که دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم. یا از شیوه های مهندسی برای گرفتن حقم استفاده میکنم یا هم از شیوه های کامپیوتری :D
آخه برام زور داره که 40 تومن بدم، فقط 4-5 روز از اینترنت استفاده کنم :(
 

Mahdy2021

Registered User
تاریخ عضویت
6 آگوست 2006
نوشته‌ها
1,723
لایک‌ها
74
سن
38
محل سکونت
Iran-Tehran
ولی من انصافاً تو اين 2 ساله صبا از همه برام بهتر بوده، هم از شاتل هم پيشگامان هم پارس هم لايزر. چون همه اينا رو امتحان کردم.
شاید چون خودت نمایندگی هستی ، درست با شما درست صحبت میکنن و دروغهای شاخدار نمیگن و....
این صبانت توی یه چیز خیلی ضعیفه : احترام به شعور مشتری
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
44
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
شاید چون خودت نمایندگی هستی ، درست با شما درست صحبت میکنن و دروغهای شاخدار نمیگن و....
این صبانت توی یه چیز خیلی ضعیفه : احترام به شعور مشتری
نميدونم والّا. آره خوب برای پشتيبانی که ميدونن اگه چرند بگن قهوه اي ميشن. ولی ديگه سرعت و ثبات خط که ربطی به اون قضيه نداره. تو مخابرات يکسانه.
 

1eng.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,605
لایک‌ها
1,504
چیزی رو که خودشون میگن قبول ندارن !!!!

i_01.jpg
 

Maxton

Registered User
تاریخ عضویت
6 ژانویه 2005
نوشته‌ها
78
لایک‌ها
0
سرعت اکانت شبانه من توی این 2-3 هفته خیلی اومده پایین..سرعت کل هم مهینطور...اول فکر کردم موقتیه ولی انگار نه...برای شما هم همینطوره؟
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
44
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
عزیز بنده هم تو این 6 ماه راضی بودم، با سرعت 100 کیلوبایت دانلود کردن کم نیستا!!!
ولی آخه چرا به خاطر اینکه 4 روز دیر شارژ کردم خطمو از رانژه در اوردن ؟!!!
میمردن اطلاع بدن یا باید حتماً پولو بگیرن بعد دهن آدمو سرویس کنن ؟!!!!!!!!!
من که به این راحتیا نمیذارم پولمو بالا بکشن!!!
روز آخر هم که رفتم شرکت اینو گفتم بهشون : نه حال و حوصله دعوا رو دارم نه شکایت و ... !!! ولی اینو بدونین که دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم. یا از شیوه های مهندسی برای گرفتن حقم استفاده میکنم یا هم از شیوه های کامپیوتری :D
آخه برام زور داره که 40 تومن بدم، فقط 4-5 روز از اینترنت استفاده کنم :(
خوب طبق قاعده آخه 4 روز وقت شارژ داری، چطور تو نميدونستی که گذشته از اين مدت؟ بعد از اين، من هميشه قبل از شارژهای اينطوری با پنل اصلی چک ميکنم که اگه خط نرفته باشه برای جمع آوری شارژ کنم و اگه رفته باشه سريع به مخابرات فاکس ميزنيم که برگردونن.
 

1eng.ir

Registered User
تاریخ عضویت
7 ژانویه 2009
نوشته‌ها
6,605
لایک‌ها
1,504
خوب طبق قاعده آخه 4 روز وقت شارژ داری، چطور تو نميدونستی که گذشته از اين مدت؟ بعد از اين، من هميشه قبل از شارژهای اينطوری با پنل اصلی چک ميکنم که اگه خط نرفته باشه برای جمع آوری شارژ کنم و اگه رفته باشه سريع به مخابرات فاکس ميزنيم که برگردونن.
من قبلاً تا 1 هفته هم میشده که شارژ نکردم، بعد شارژش میکردم گیر هم نمیدادن!!!
+
اگه به دلیل دیر شارژ کردن خط رو از رانژه در بیارن، نباید بگن که من دیگه پول مفت به این !@#$%^&*() ندم ؟!!!!!!!!!!!

به هر حال ...
به دوستان توصیه میکنم که ....
از صبا نت سرویس نگیرید ...
 

amin007110

کاربر فعال نرم افزار
کاربر فعال
تاریخ عضویت
8 مارس 2004
نوشته‌ها
3,790
لایک‌ها
37
سن
44
محل سکونت
No.20, Esfahan, Iran
من قبلاً تا 1 هفته هم میشده که شارژ نکردم، بعد شارژش میکردم گیر هم نمیدادن!!!
+
اگه به دلیل دیر شارژ کردن خط رو از رانژه در بیارن، نباید بگن که من دیگه پول مفت به این !@#$%^&*() ندم ؟!!!!!!!!!!!

به هر حال ...
به دوستان توصیه میکنم که ....
از صبا نت سرویس نگیرید ...
درباره قسمت ماليش باهات موافقم. مسأله اينه که يه سيستم اتوماتيک گذاشتن که خط رو ميفرسته جمع آوری. اما بايد به همون ترتيب يه اسکريپت هم ميذاشتن که وقتی خط ميره برای جمع آوری امکان شارژ غير فعال بشه و دست کم پيغام بده که با نمايندگی تماس بگيريد.
 

mse1445

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2005
نوشته‌ها
486
لایک‌ها
2
صبا از نظر پهنای باند و سرعت عالیه قیمتشم انصافا خوبه به نسبت بقیه

فقط مسئله ایی که هست مناطق مرفه تر که استفاده و تقاضا برا اینترنت اونجاها بیشتره

صبا نت نتونسته به اندازه یوزرا اونجا پهنای باند تخصیص بده که البته دلیلشم میتونه مخابراتی باشه که بیشتر از این لینک نمیدن
 
بالا