کلاً خانم باحالی بوده.داستان ADSL گرفتن خودم هم راه دراز دارد !!!!
ابتدا سفارش داديم....
1 ماه گذشت و زنگي زديم ،گفتند ليست را ارسال كرديم و هنوز مخابرات برايمان چيزي ارسال نكرده كدام شماره ها پرت گرفته اند !!!
2 روز بعد هم همين را تحويل ما دادند....
زنگ زدم 118 پرسيدم براي ADSL به كجا بايد زنگ زد و مسئول آن در مخابرات كيست؟
يك شماره گرفتم و بزنگيدم.... او نيز شماره اي دگر به ما داد .... هفت خوان رستم را رد كرديم تا رسيديم به مسئول نميدونم MDF بود چي مود كه در مخابرات پرت ميداد .... با آقاي x صحبت كردم و گفتم كه اين شركت مدعيست كه 2 هفته است به مخابرات ليست داده اما شما آن را هنوز براي آنها ارسال نكرده ايد. ايشون كه فرد بسيار پر تواضعي بودند در جواب شماره ي من را گرفت و پشت سيستم تايپ كرد (صداي تايپ قابل شنيدن بود) و گفت كه جناب .... اين ليست ديروز صبح براي ما ارسال شده و خط شما ساعت 10:51 دقيقه پرت گرفته است (ديروز)
من كه تعجب كرده بودم كه چه شده و از طرفي خوشحال بودم كه بلااخره ADSL ما وصل شده تشكر كردم و پريدم پشت مدم و مدم رو روشن كردم و ديدم كه چراغ لينك روشن شده است !!!!! (البته ميدونستم كه هنوز كار دارد)
آستين هايم را بالا زدم و تلفن را برداشتم ..... الو؟ شركت فلان؟ سلام
ببخشيد خانم ، ميخواستم ببينم اين ADSL ما كي وصل ميشه ؟ يك ماهي شده از سفارشمون....
خانم: شمارتون؟!!!!!
من : 1112233 (مثلا)
خانم: هنوز مخابرات ليستي رو كه فرستاديم براشون رو براي ما ارسال نكرده!
من : خانم مطمئن هستيد؟
خانم: بلي اگه اومده بود كه با شما تماس ميگرفتيم!
من: خوب حالا من خودم تماس گرفتم اشكال نداره اينترنت ما رو وصل كنيد.
خانم: آقا مثل اينكه شما متوجه نشديد ، هر وقت مخابرات برامون پرت ها رو ارسال كرد ما با شما تماس ميگيريم. ( فكر كرده بود من نمي فهمم )
من : خانم اوني كه نمي فهمه شما هستيد و اون همكاراتون كه به خودشون زحمت نميدن يكم كار كنن و فقط بلدن از مردم پول بگيرن.
خانم : بله آقا؟
من: بله خانم. شما چرا دروغ تحويل مردم ميديد؟ مگر مردم فلان هستند؟ خجالت بكشيد. من 3 روزه كه دارم پيگيري ميكنم. شما ليست رو ديروز ساعت 9 صبح به مخابرات داديد و اونها هم ديروز ظهر ليست رو براتون فرستادند. چراغ لينك من هم الان روشنه ! مسخره كرديد خودتون رو؟
خانم: (دستپاچه) يعني الان مودمتون لينك داره؟
من: آره داره با پيگيري هاي شما
خانم: يه لحظه گوشي ................................................. آقا تا 1 ساعت ديگه واستون ميفرستم كسي بياد نصب كنه.
من : نخير خانم ... ممكنه 2 هفته طول بكشه يا طرف وسط راه ميافته بميره . user / pass رو بده خودم راش ميندازم.
خانم: مطمئن هستين ميتوني.... ( وسط حرفاش : خانم هوصله ندارم. بسه ديگه.... user/pass رو بديد اي بابا )
خانم: يادداشت كنيد .....
خلاصه اين ماجراي ما بود سر وصل ADSL واسه يكي از خطاي ديگه ي خونمون.
---- هميشه پيگير باشيد واسه كاراتون دوستان.
عجب جوابیکلاً خانم باحالی بوده.
حالا چرا گیر دادین سر دخترا ؟!!!!!کدوم شرکت بوده این خانوم خانوما :d
کی گفته بهتر از این نیست ؟!!!!اي بابا !
چي رو درست كنيم؟ مجبوريم استفاده كنيم.
استفاده نكنيم چكار كنيم؟ ازين بهترش وقتي نيست! اينها هم پر رو ميشن و هر جوابي ميدن به مردم.
تنها كاري كه ميشه كرد اينه كه بگي .... خدتون هستين .... ما ميفهميم چه خبره !
ولی من انصافاً تو اين 2 ساله صبا از همه برام بهتر بوده، هم از شاتل هم پيشگامان هم پارس هم لايزر. چون همه اينا رو امتحان کردم.کی گفته بهتر از این نیست ؟!!!!
چونکه از این گرفتیم مجبوریم بمونیم تا مشکلمون درست و حسابی بشه بعد بریم یه جای دیگه !!!
اگه اونایی که مشکل دارن باهاش همکاری کنن، میتونیم حقمون رو ازش بگیریم!
عزیز بنده هم تو این 6 ماه راضی بودم، با سرعت 100 کیلوبایت دانلود کردن کم نیستا!!!ولی من انصافاً تو اين 2 ساله صبا از همه برام بهتر بوده، هم از شاتل هم پيشگامان هم پارس هم لايزر. چون همه اينا رو امتحان کردم.
شاید چون خودت نمایندگی هستی ، درست با شما درست صحبت میکنن و دروغهای شاخدار نمیگن و....ولی من انصافاً تو اين 2 ساله صبا از همه برام بهتر بوده، هم از شاتل هم پيشگامان هم پارس هم لايزر. چون همه اينا رو امتحان کردم.
نميدونم والّا. آره خوب برای پشتيبانی که ميدونن اگه چرند بگن قهوه اي ميشن. ولی ديگه سرعت و ثبات خط که ربطی به اون قضيه نداره. تو مخابرات يکسانه.شاید چون خودت نمایندگی هستی ، درست با شما درست صحبت میکنن و دروغهای شاخدار نمیگن و....
این صبانت توی یه چیز خیلی ضعیفه : احترام به شعور مشتری
خوب طبق قاعده آخه 4 روز وقت شارژ داری، چطور تو نميدونستی که گذشته از اين مدت؟ بعد از اين، من هميشه قبل از شارژهای اينطوری با پنل اصلی چک ميکنم که اگه خط نرفته باشه برای جمع آوری شارژ کنم و اگه رفته باشه سريع به مخابرات فاکس ميزنيم که برگردونن.عزیز بنده هم تو این 6 ماه راضی بودم، با سرعت 100 کیلوبایت دانلود کردن کم نیستا!!!
ولی آخه چرا به خاطر اینکه 4 روز دیر شارژ کردم خطمو از رانژه در اوردن ؟!!!
میمردن اطلاع بدن یا باید حتماً پولو بگیرن بعد دهن آدمو سرویس کنن ؟!!!!!!!!!
من که به این راحتیا نمیذارم پولمو بالا بکشن!!!
روز آخر هم که رفتم شرکت اینو گفتم بهشون : نه حال و حوصله دعوا رو دارم نه شکایت و ... !!! ولی اینو بدونین که دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستم. یا از شیوه های مهندسی برای گرفتن حقم استفاده میکنم یا هم از شیوه های کامپیوتری
آخه برام زور داره که 40 تومن بدم، فقط 4-5 روز از اینترنت استفاده کنم
من قبلاً تا 1 هفته هم میشده که شارژ نکردم، بعد شارژش میکردم گیر هم نمیدادن!!!خوب طبق قاعده آخه 4 روز وقت شارژ داری، چطور تو نميدونستی که گذشته از اين مدت؟ بعد از اين، من هميشه قبل از شارژهای اينطوری با پنل اصلی چک ميکنم که اگه خط نرفته باشه برای جمع آوری شارژ کنم و اگه رفته باشه سريع به مخابرات فاکس ميزنيم که برگردونن.
درباره قسمت ماليش باهات موافقم. مسأله اينه که يه سيستم اتوماتيک گذاشتن که خط رو ميفرسته جمع آوری. اما بايد به همون ترتيب يه اسکريپت هم ميذاشتن که وقتی خط ميره برای جمع آوری امکان شارژ غير فعال بشه و دست کم پيغام بده که با نمايندگی تماس بگيريد.من قبلاً تا 1 هفته هم میشده که شارژ نکردم، بعد شارژش میکردم گیر هم نمیدادن!!!
+
اگه به دلیل دیر شارژ کردن خط رو از رانژه در بیارن، نباید بگن که من دیگه پول مفت به این !@#$%^&*() ندم ؟!!!!!!!!!!!
به هر حال ...
به دوستان توصیه میکنم که ....
از صبا نت سرویس نگیرید ...