من زنگ زدم آسیاتک.
گفتم معمولا تو دنیا عرف نیستش که یک طرفه قراردادی رو که بسته شده تغییر بدن؟ به نظر شما عرفه... یعنی فکر میکنید کار درستی کردید دوبار در این ماه خودتون بدون اجازه مشتری سرعتارو نصف و تقسیم بر 3 کردید؟
من که قرارداد داشتم، حداقل باید این ماهو وامیستادین تا قراردادم تموم بشه...
بعد هر غلطی دوست داشتید با سرعتا میکردید (اینو مودبانهتر گفتم)
بعد اپراتوره گفت درسته. حق با شماست.
منم موافقم.
این بود خاطرهی خوش من از آسیاتک:happy:
الان این که با من موافقی چه کمکی به حل مساله کرد آخه! :lol: :lol: :lol: شبیه این فیلمای کمدیه وقتی به اینا زنگ میزنی...
من این ماهم تموم شه، میرم مخابرات.
به نظرم مدیرای آسیاتک یه ماشین حساب برداشتن گذاشتم جلوشون، هر عددی رو چندباری به 4 و 8 و اینا تقسیم میکنند. ببینند رو تقسیم کردن به چه عددی کمترین عدد در میاد که صدای مشتری هم در نیاد. به اون عدد، حد بی عقلی مشتری هم میگن در اصطلاح علمی!
من چون عامل نفوذی دارم خبر دارم از این مسائل!
دیدن از همون اول بگن سرویس 1 مگ تقسیم بر 64 میشه که خیلی ضایس
مردم میگن بابا 64 خیلی زیاده. اول گفتن ببینید به 8 تقسیم میشه که بیت با بایته. بعد باز دوباره به یه 8 دیگه تقسیم میشه که اشتراکه. بعد باز به 3 تقسیم میشه اگه شیطونی کنی و زیاد دانلود کنی. بعد به 2 تقسیم میشه که اگه اینطوری بشه شما قطع میشی