• پایان فعالیت بخشهای انجمن: امکان ایجاد موضوع یا نوشته جدید برای عموم کاربران غیرفعال شده است

بررسی وضعیت سرویس ADSL آسیا تک

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,331
لایک‌ها
2,615
محل سکونت
Tehran
دوستانی که 512 برنزی دارن ... (سری جدید بعد از محدودیت!)

سرعت رو چنده برای شما ؟

سر چه حجمی دیسکانکت میشین؟
 

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,331
لایک‌ها
2,615
محل سکونت
Tehran
سلام
من الان 2ساله همزمان از اسیاتک ومخابرات سرویس دارم باور نمیکنم این همه مشکل رو جدی نوشته باشید اخه الان من کلا تو سال مجموعش 5روز اختلال ندارم خیلی هم سرعت دانلودم خوبه شایدم مرکز مخابراتیم خوبه البته من کرجم واز نمایندگی مرکزی اونها سرویس دارم برخوردشون خیلی هم خوب بوده هر بار زنگ زدم مشکلاتمو سریع حل کردن راستی میتونید از مزایای شرکتای دیگه نسبت به اسیاتک بهم بگید لطفا با مدارک باشه
سلام دوست عزیز

اگه از مشترکین خوش شانسشون هستی و اینجوریه که خب خوش به حالت !

اما جهت اطلاعت (حالا کارمندشون باشی یا نباشی، باشی که چه بهتر به گوششون برسون چقدر دوسشون داریم)

من 6 ساله مشترکشونم و از بعد از عید شیک ترین دزدی ها رو از ما کردن که تو این مدت بی سابقه بوده !

من 512 برنزی دارم... سرویس نامحدود رو که کردن محدود! 12 گیگ طبق فرموده ی چندین نفر از کارشناساشون با سرعت عادی 512 (حدود 60 تا 70) دانلود میکنی بعدش دیسکانت/کانکت سرعت میاد رو 20 ! این قردادیه که خودشون با خودشون بستن...!

حالا من از وقتی شارژ کردم با سرویس جدیدشون مثلا، سر هر موقعی که سیستمشون خوشش بیاد دیسکانکت/کانکت میشم و سرعتم میاد رو 20... و تو این مدت هنوز نتونستم روزی 396 مگ (12 گیگ، 12288 مگ تقسیم بر 31 = 396 مگ ) با سرعت 60 رو دانلود کنم، هر روز داره حدود 200 دیسکانکت میشه... یک هفته ست دارم با پشتیبانی حرف میزنم، حداقل با 5 6 نفر حرف زدم، هر روز 10 دقیقه دارم این رو توضیح میدم باز بر میگردن سر خونه ی اول که سر حجم مشخصی قطع میشه... هنوز سر این "حجم مشخص" به توافق نرسیدیم!!
 

hashems

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 آگوست 2013
نوشته‌ها
13
لایک‌ها
18
اولش سلام
دومش شما کارمند کجایی؟
پارس
شاتل
شبدیز
صبا
....
اره من از نماینده هاشم شما دلایلتو بگو بگو از کجا سرویس داری مقایسه کن اسم نمایندگیتم بگو:)ولی اینارو ولش شماره میدوم خواستی زنگ بزن بهت نمایندگی بدم بری حالشو ببری .همه خوب میدونیم نصف ماها که اینجاییم داریم ماهی nتومن از شرکتامون پول میگیریم تا اسم همو خراب کنیم راحت میاییم میگیم مشکل داره تا حالا شده از خودت بپرسی اگه مشکل داره چرا بعد پارس وشاتل رتبه دوم رو داره تا حالا شده بپرسی چرا دقیقا همین طرح نا محدود با میزان حجم دانلود رو شاتل وپارسم دارن ولی شما ها جیک نمیزنید میدونید چرا ..........؟؟؟؟
شماره ای که میدم بزنگید نمایندگی میدم با درصد پنل بالا هر کی خواهانه بسم الله.02632751970

علیک سلام
نه داداش
من نه نماینده شرکت هستم نه هیچ چیز دیگه. حالم هم از کارهایی که توش دزدی انجام بگیره بهم میخوره.
تو زندگیم هم همیشه سعی کردم نون حلال بخورم. تا حالا طرف کارهایی که شبهه حرام هم توش باشه نرفتم.
به هیچ وجه هم حاضر نیستم نمایندگی هیچ ISP رو داشته باشم که بعدش تو دزدی و کلاه برداری اونها شریک باشم.
ناگفته نماند که شغل من اصلا در شاخه دیگری است و اصلا ربطی به ISP و فروشندگی و ... نداره.
یک یوزر خانگی هستم که گیر یک مشت شرکت دزد مثل آسیاتک افتادم.
الان ۱ هفته هست که با جنگ و دعوای زیاد آسیاتک حاضر شده مابقی پول من رو برگردونه که اونم هر روز به بهانه ای عقب میندازه.
یکسال ۲ مگ برنزی داشتم که سرعتش حداکثر 115 بود. از مرداد هم که دزدی آسیاتک به حد اعلی رسیده که همه شاکی شدن
ناگفته نمونه که از ۱ هفته پیش ۲ مگ از مخابرات گرفتم که واقعا ازش راضی هستم.
سرعت دانلود همیشه حدود ۲۴۰-۲۲۰ هست و ماهی ۷۵ هزار تومن پول میدم.
شما سعی کن یک تجدید نظری در شغلت بکنی و شریک دزد ها نباشی !!!!!
 

pejii

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2007
نوشته‌ها
1,060
لایک‌ها
724
محل سکونت
Tehran / Iran
اولش سلام
دومش شما کارمند کجایی؟
پارس
شاتل
شبدیز
صبا
....
اره من از نماینده هاشم شما دلایلتو بگو بگو از کجا سرویس داری مقایسه کن اسم نمایندگیتم بگو:)ولی اینارو ولش شماره میدوم خواستی زنگ بزن بهت نمایندگی بدم بری حالشو ببری .همه خوب میدونیم نصف ماها که اینجاییم داریم ماهی nتومن از شرکتامون پول میگیریم تا اسم همو خراب کنیم راحت میاییم میگیم مشکل داره تا حالا شده از خودت بپرسی اگه مشکل داره چرا بعد پارس وشاتل رتبه دوم رو داره تا حالا شده بپرسی چرا دقیقا همین طرح نا محدود با میزان حجم دانلود رو شاتل وپارسم دارن ولی شما ها جیک نمیزنید میدونید چرا ..........؟؟؟؟
شماره ای که میدم بزنگید نمایندگی میدم با درصد پنل بالا هر کی خواهانه بسم الله.02632751970

پس شما گویا خبر نداری چطوری این رتبه بندی ها انجام میشه؟ چجوری پهنای باند ها تقصیم میشه، اصلاً تو این مملکت چه خبره؟

شما اگه پست های کاربرایی که دارند الان بد میگند رو لیست کنی، یه کم تاپیک رو بری بالاتر و پست های قدیمی رو بخونی، میبینی که اکثر همین کاربرا وقتی آسیاشت هنوز سرویس دهی اش مشکل نداشت حتی براش تبلیغ هم میکردند. این مورد اول.

رتبه بندی ها هم که اینجا کشکه دوست من، اگه به صدای مشترکین و از طریق کاربرها بود که شاتل آخرین رتبه رو تو PAP ها باید داشته باشه. اما به کاربرا نیست، اینجا ایرانه، نحوه بالا رفتن شرکت های بزگ و رتبه بندی هاشون به این صورت انجام میگیره: بالا مقام ها دور همایی (جشن و سرور) راه میندازند، از سرکاران و بالا رتبه های دیگه (نام نمیبریم) دعوت به عمل میارند، یه سور و ساتی هم به پا میکنند و پذیرایی هایی مینمایند. در نهایت شرکتی که بهتر پذیرایی کرده باشه بالاتر میره تو اون رتبه بندی ها. <جزئیات کامل هم بماند واسه بعد>

اون شماره رو هم خودت زنگ بزن، ما سرویس خوب و سریع و منصفانه میخواهیم، نمایندگی به چه کارمون میاد؟ تاپیک رو اشتباه اومدی.
 

dsi

Registered User
تاریخ عضویت
16 ژانویه 2013
نوشته‌ها
760
لایک‌ها
125
دوستان سرعت دانلود شما در شب (اگه اینترنتی 1 مگ دارید) چقدر هست ؟
 

behzadnoor

Registered User
تاریخ عضویت
5 مارس 2005
نوشته‌ها
1,886
لایک‌ها
287
محل سکونت
×زیر چتر سبز×
برای من هم چند مدت هست که اینطوری شده !

منم همین مشکل دارم . مجبور شدم واسه اینکه اینترنت داشته باشم یه خط حجمی بگیرم . اصلا استفاده نمیکردم یروزه یک گیگ حجم کم شد ! بخش شکایات پر کردم بعد یک هفته تماس گرفتن میگه هیچ مشکلی نداره شما استفاده کردید . میگم اخه من خطم دوازدهم گرفتم تاریخ مصرف من نوشته یازدهم این دیگه چه جورشه . خودش هم تعجب کرد گفت زنگ بزن پشتیبانی منم زنگ زدم دیدم پنجاه و هفت نفر تو نوبتن بیخیالش شدم :دی . اینم یه روش دیگه هست . جدیدا شرکت های ایرانی چقدر متدهای دزدی اختراع میکنن .
 

e.m

Registered User
تاریخ عضویت
26 نوامبر 2007
نوشته‌ها
2,770
لایک‌ها
199
محل سکونت
Z∀ᖈIHS
چرا حجم آدم زود تموم میشه آخه :(

چون مودم را باید 8 صبح ریستارت کنید وگرنه هر روز حدود 50 100 مگ حجکم کم میکنه

باید یه دستور telnet بنویسیم مودم اتوماتیک ریستارت بشه 8 صبح!

دوستان من میخوام تنظیم کنم مودمم هر روز ساعت 1 و 8 صبح ریستارت بشه لطفا راهنمایی کنید!
دستور reset را میزنم ریست نمیشه و میگه دستور مجاز نیست!

و برای اینکه بگم سر ساعت 1 و8 این کار را انجام بدم باید از چه دسنوری استفاده کنم؟!

w2bj0w5paltr6wvx460w.jpg
 

Alireza_Galaxy

Registered User
تاریخ عضویت
5 فوریه 2013
نوشته‌ها
102
لایک‌ها
164
اولش سلام
دومش شما کارمند کجایی؟
پارس
شاتل
شبدیز
صبا
....
اره من از نماینده هاشم شما دلایلتو بگو بگو از کجا سرویس داری مقایسه کن اسم نمایندگیتم بگو:)ولی اینارو ولش شماره میدوم خواستی زنگ بزن بهت نمایندگی بدم بری حالشو ببری .همه خوب میدونیم نصف ماها که اینجاییم داریم ماهی nتومن از شرکتامون پول میگیریم تا اسم همو خراب کنیم راحت میاییم میگیم مشکل داره تا حالا شده از خودت بپرسی اگه مشکل داره چرا بعد پارس وشاتل رتبه دوم رو داره تا حالا شده بپرسی چرا دقیقا همین طرح نا محدود با میزان حجم دانلود رو شاتل وپارسم دارن ولی شما ها جیک نمیزنید میدونید چرا ..........؟؟؟؟
شماره ای که میدم بزنگید نمایندگی میدم با درصد پنل بالا هر کی خواهانه بسم الله.02632751970


شرکتتون دزد تشریف داره شما هم یک دروغ پرداز مثل تمام نمایندگی هاتون که که کارشون شده دروغ! اسیاتک یک لجنزار شده شما هم عضوی از اون تشریف دارین.

اخه مومن چرا جک میگی این همه ادم اینجا دارن دروغ میگن؟ پس راست چیه؟ همون چیزی که شما دوس داری بشنوی؟!
من با اسیاتک 512 نامحدود قرار داد بستم چرا 20 روز مونده از سرویسم قرار دادم شده 512 با محدودیت 12 گیگ؟ من این قرار دادو بستم؟ به نظر شما به این شیوه چی میگن؟ چیزی جز دزدی؟!
من 1 مگ گرفتم قرار بود سرعت باشه 90 اما 60 بود چرا؟ یا 512 نامحدود که اون شرکت منحوس تون قول داده بود زیر 60 نمیاد اما گرفتم 40 در اومد!
یا از پشتیبانی که کارش پیچوندنه باید بگیم؟

اینم مدرک که خواسته بودی

137872704839980_05.jpg



اشتباه نکن اسیاتک در دزدی اون رتبه رو داره.

شمام داری با این کارت 4 تا مشتری رو به سرنوشت ما ها مبتلا کنی با این وعده وعید هاتون مثل همین آخر خطی که نوشتی

من چند ماه اینجا هستم بعضی از دوستان میشناسن که فقط یک یوزر ساده اسیاتکم

اما من از همینجا میگم اسیاتک کثیف ترین دزدی هارو میکنه هیچ وقت به حرف های این نمایندگی ها گوش ندین.

ویرایش: راستی کارمند اسیاتک گرامی یک چیز بگم تا یادم نرفت, شرکت های دیگه نیازی به پرداخت پول در قبال تخریب اسیاتک ندارن خود اسیاتک خودشو خراب کرد.
 
Last edited:

usiiiii

Registered User
تاریخ عضویت
13 دسامبر 2011
نوشته‌ها
581
لایک‌ها
205
محل سکونت
[ ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡

JetXT

Registered User
تاریخ عضویت
9 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
2,859
لایک‌ها
513
محل سکونت
Tehran
خب رفیقم این ماه جمعش کرد رفت خدا رو شکر دیگه این آخریه واقعا خیلی دزدی کردند

سلام
من الان 2ساله همزمان از اسیاتک ومخابرات سرویس دارم باور نمیکنم این همه مشکل رو جدی نوشته باشید اخه الان من کلا تو سال مجموعش 5روز اختلال ندارم خیلی هم سرعت دانلودم خوبه شایدم مرکز مخابراتیم خوبه البته من کرجم واز نمایندگی مرکزی اونها سرویس دارم برخوردشون خیلی هم خوب بوده هر بار زنگ زدم مشکلاتمو سریع حل کردن راستی میتونید از مزایای شرکتای دیگه نسبت به اسیاتک بهم بگید لطفا با مدارک باشه
:lol:
 

T-Roy

Registered User
تاریخ عضویت
8 مارس 2007
نوشته‌ها
3,881
لایک‌ها
533
این بنده خدا فکر کرده اینجا هم مثل مشتریاش یه مشت گاگول و بی سواد جمع شدن داره داستان میگه
دوست نماینده جان جای مناسبی رو برای کاسبی پیدا نکردی
آسیاتک آشغالترین سرویس دهنده ی اینترنت در تمام ایران بدون حتی یک استثنا هستش
از همه هم بدتره خیالت راحت
تو رتبه بندی هم مطمئن جایگاه آخر با اختلاف دست خودشه همیشه
 

glc_engineer

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
1,422
سلام
من الان 2ساله همزمان از اسیاتک ومخابرات سرویس دارم باور نمیکنم این همه مشکل رو جدی نوشته باشید اخه الان من کلا تو سال مجموعش 5روز اختلال ندارم خیلی هم سرعت دانلودم خوبه شایدم مرکز مخابراتیم خوبه البته من کرجم واز نمایندگی مرکزی اونها سرویس دارم برخوردشون خیلی هم خوب بوده هر بار زنگ زدم مشکلاتمو سریع حل کردن راستی میتونید از مزایای شرکتای دیگه نسبت به اسیاتک بهم بگید لطفا با مدارک باشه
بله از عکس آواتورت مشخصه
 

Bella_aster

مدیران قدیمی
تاریخ عضویت
21 آپریل 2007
نوشته‌ها
6,331
لایک‌ها
2,615
محل سکونت
Tehran
جناب mtalex
نماینده ی محترم آسیاتک !!

جدا از اینکه چشم دیدن آسیاتک رو نداریم تو این تاپیک(نظر شخصی)، اینجا جای تبلیغ برای نمایندگیتون نیست(تذکر)، بحث و زیر سوال بردن بقیه ISPها و اینجور موارد هم جزوی از تبلیغتون حساب میشه که اینم اینجا جایز نیست(تذکر)

لطفا این بحث رو با کاربرا ادامه ندین...

//

سایر دوستان هم لطف کنن با ایشون در این رابطه بحث نکن

//

جناب Irani_2572 شما هم لطف کنین حد و حدود اعتراض و شاکی بودن و توهین رو رعایت کنین
 

mailservis

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژانویه 2013
نوشته‌ها
917
لایک‌ها
86
من کاری به هیچ کس ندارم، به شخصه خودم از خودمم بدهکارم همیشه ! اما خدا *مابین* بیاید یکم فکر کنید!

هر کی از ننش قهر کرد اومد آی اس پی و ... راه انداخت پشته سرش هم یک مشت آدم هیچی ندون که فقط بلدن کامپیوتر را خاموش و روشن کنن راه انداخت و نمایندگی داد، توی این مملکت هم که داره همش فرشته در میاد (دیو که رفت!) با عرض معذرت هر کاری (غلطی) میخوان میکنن هیچ کس هم هیچ کاری نمیتونه انجام بده دلیلش هم فقط این هست که یک سری قوانین چرت وضع شده این وسط که حتی خود اون مسئول و همون بزرگی (همونو میگم که زیاد تو تلویزیون نشون میدن! آره دیگه) خودش هم از این قانون ها سر در نمیاره اینا هم سوء استفاده میکنن، اگر جز اینه هر کی خواست بیاد بزنه زیر گوش من!

پ.ن: تا زمانی که در نسل سومی که هر وحشی از راه میرسه به وحشی دیگه ایی رحم نمیکنه زندگی کردن جایز نیست، همون بهتر بریم زیر خاک شاید اون دنیا فرجی شد اینترنت چند مگابایت دیدیم (شنیدم اونورا اینترنت میدن، قانون هاشون هم مطابق قوانین بین المللی، هم نمیخواد)
 

eskimos91

Registered User
تاریخ عضویت
14 سپتامبر 2008
نوشته‌ها
226
لایک‌ها
148
تازگیا هم که حداقل ترافیک گذاشته واسه سرویسای نامحدودش - من 512 نامحدود برنزی دارم
ساعت 12 شب که میشه واسه چند دقیقه سرعتش میشه 64 بعد از چند دقیقه دیگه کلن میاد زیر 20 کیلوبایت
باهاشون تماس گرفتم بهشون اعتراض کردم ولی فایده ای نداره

به جز تجربه تلخ سرویس 512 آسیاتک، من سرویس 1 مگ با 10 گیگ ترافیک گرفتم که خداشاهده با 2.5 گیگ دانلود در عرض 2 ساعت ترافیکم تموم شد
کلن پیگیری نکردم این موضوع رو چون میدونستم جوابی ندارن!

و همین سرویس یک مگشون سرعت دانلود شبانه اش می شد 20 کیلوبایت (ینی هیچ)

الان تصمیم گرفتم بعد از های وب و آسیاتک برم روی سرویس مخابرات
هر چند بازم باید خودمو واسه یه مشکل جدید آماده کنم

دیگه به خدا نمیدونم به کی اطمینان کنم!
شاید همین روزا به خاطر اینترنت به افغانستان یا عراق !!!!! مهاجرت کنم! :blink:

پی نوشت : قبل از اینکه بر روی سرویسای نامحدودشون هم محدودیت حداقل ترافیک بذارن سرعتش خیلی به ندرت بالای 60 میرفت!
بیشتر مواقع روی 40 یا 35 بود!
 

glc_engineer

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
1,422
دوستانی که اینترنت حجمی از آسیا شت دارن لطفا پیگیری کنن ببینن اون 25 درصد اضافه رایگانی که طبق مصوبه سازمان تنظیم میباید به خریداران حجمی ارائه بشه کجاست ؟
بعد سوال کنن مگه مطابق قوانین علم دیجیتال هر 1024 مگابایت یک گیگابایت نیست ؟
ظاهرا آسیا تک هر 1000 مگابایت رو یک گیگابایت درنظر میگیره
بعد سوال کنن چرا در سرویس های حجمی قیمت فروش بسیار بالاتر از شرکت های دیگس
بعد سوال کنن چرا سرعت در شبها بسیار کاهش پیدا میکنه

جوابهایی که به بنده دادن از این قراره
آسیا تک حجم و روز میفروشه دقت کنید دقیقا همین حرف رو زدن آسیا تک هم حجم و هم روز میفروشه ( جواب از طرف کارمندان ارتباط با مشتری به بنده داده شد) به خاطر همین پول اون حجمی رو که مطابق با مصوبه بایستی بده از قیمت تمام شده کم میکنه که پس از 2 ساعت صحبت های تلفنی بنده همچین امری حتی توسط خودشون در محاسبات ریاضی ساده صادق نبود و نتونستن ثابتش کنن
ضمنا نتونستن بگن که فروش روز مطابق با کدوم مصوبه سازمان تنظیمه چون ادعاشون در جواب علت پایین آوردن کیفیتشون اجرای مصوبه اجباری سازمان تنظیمه که حتی این حرفشون هم دروغه که اون مصوبه اجباری نیست یعنی اگر با کیفیت بالاتر هم خواست میتونن بفروشن که جوابی هم برای این صحبت کذایشون یعنی فروش روز نداشتن

جالبه وقتی حتی با مدیر قسمت ارتباط با مشتری صحبت کردم گفت تو اصلا میدونی ای دی اس ال یعنی چی ؟!!!

در مورد قیت بسیار بالای فروش حجمی گفتن نه همچین چیزی صحت نداره من همزمان و آنلاین چند تا شرکت بسیار قدیمی تر از آسیا تک شت رو معرفی کردم و بهشون گفتم قیمتشون رو میتونن از سایت بخونن
مثلا داتک 41 گیگ رو به اضافه حدود 10 گیگ رایگان میده 80 تومن
شما میدین 140 تومن
یا مثلا های تک رو مثال زدم گفتن هیتک یک شرکت جدیده
گفتم این چه استدلالیه داتک رو میگین قدیمیه هایتک رو میگین جدیده ...؟!!

به گزارش ایسنا، لطف اله سبوحی - معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی - افزود: پیش از این براساس مصوبه 49 کمیسیون تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر سرعت و ضریب اشتراک تدوین شده بود که عدم شفافیت در میزان استفاده، ناهمگونی در تعرفه‌های خدمت‌دهندگان اینترنت و عدم انطباق تعرفه‌ها با حجم مورد استفاده کاربران را در پی داشت.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به ضرورت انطباق محاسبه تعرفه خدمات اینترنت با روال‌های موجود در دنیا اظهار کرد: کاهش تعرفه‌ها به صورت پلکانی با افزایش حجم مورد استفاده توسط کاربران، تعیین کف برای تعرفه‌ها به منظور جلوگیری از رویه‌های ضدرقابتی از مواردی است که در مصوبه جدید کمیسیون پیش‌بینی شده است.

وی گفت: با در نظر گرفتن منافع کاربران و ارائه‌کنندگان خدمات در مصوبه 152، مکانیسمی به صورت پویا تعریف شده که براساس آن در صورت تغییر تعرفه پهنای باند اینترنت بین‌الملل و خدمات انتقال، تعرفه خدمات اینترنت برای کاربران نهائی متناسب با این پارامترها در هزینه نهایی تعدیل می‌شود.

سبوحی تصریح کرد: با توجه به ماهیت نامتقارن خدمات ADSL که در آن مشترکین نسبت به دریافت اطلاعات از شبکه اقدام می‌کنند در این مصوبه ارائه‌کنندگان خدمات ملزم شدند در محاسبه ترافیک مشترکان، برای مجموعه دریافت و ارسال، به میزان 25 درصد حجم ترافیک اضافی برای مشترکین پیش‌بینی کنند.

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تشریح تفاوت بین مصوبه 49 و 152 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره خدمات اینترنت پرسرعت گفت: در مصوبه قبلی حداکثر ضریب اشتراک یک به 10 تعریف شده بود که در مصوبه 152 به منظور بهبود کیفیت خدمات، حداکثر ضریب اشتراک یک به 8 تعیین شده و ارائه‌کنندگان خدمات موظف شدند سرعت خط را به میزان یک به 8 برای مشترکان تضمین کنند و برای ضرایب اشتراک کمتر از این مقدار نیز تعرفه تغییر نمی‌کند.

سبوحی افزود: در مصوبه جدید ارائه‌کنندگان خدمات موظف شده‌اند در بسته‌های تعرفه‌ای خود نرخ سرعت خط و مدت زمان ارائه خدمات را به صورت شفاف به متقاضیان ارائه کرده و در قرارداد مشترکین لحاظ کنند.
 

glc_engineer

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
1,422
پس از تصويب اين مصوبه، اجرايي شدن آن را پيگيري مي‌کنيم و در صورت وجود هرگونه شکايت از سوي کاربران، شرکت‌هاي ارائه ‌دهنده خدمات با برگرداندن مبالغ و يا در نظر گرفتن حجم اضافي دانلود، موظفند که درصدد جبران بر‌آيند."
 

glc_engineer

Registered User
تاریخ عضویت
13 آپریل 2007
نوشته‌ها
1,977
لایک‌ها
1,422
بالا