yedoost2
کاربر تازه وارد
- تاریخ عضویت
- 31 آگوست 2013
- نوشتهها
- 6
- لایکها
- 0
چه جوری میشه تنظیم مقررات شکایت کرد ؟؟ جواب میده اصلا ؟تنظیم مقررات شکایت کردید؟!چی گفتند؟!
چه جوری میشه تنظیم مقررات شکایت کرد ؟؟ جواب میده اصلا ؟تنظیم مقررات شکایت کردید؟!چی گفتند؟!
باید اول توی سایت اسیاتک شکایت کنی بعد دو هفته بری سایت تنظیم مقررات شکایت کنی! البته میشه تیک بزنی و کد هم ندیچه جوری میشه تنظیم مقررات شکایت کرد ؟؟ جواب میده اصلا ؟
دوستان من 3 سال از این سرکت خرید می کنم
ولی 2 ماه پیش که می خواستم برای تمدید 1 ساله جدیدم اقدام کنم با فروشندگی تماس گرفتم و خط 512 نامحدود رو بهم پیشنهاد داد..
به من گفت سرعتی بین 50 تا 60 رو می ده و همین طور هم بود تا 15 روز پیش..
ولی یک دفعه سرعت اومده روی 15 تا 25 ، و عملا دیگه به هیچ کاری نمی یاد..
سرویسم یکساله هستش و 10زماه از اون مونده و وقتی تماس میگرم میگن پولتو برنمی گردونیم..
تغییر تعرفه می خوام بدم با سرویس 256 با 10 گیگ در ماه و 1 تا 8 رایگان.... و اختلافش با سرویس من 1000 تومنه تو ماه .... ولی میگن 70 تومن باید واریز کنم
جون تو قوانین جدید به تغییر تعرفه تخفیف نمی خوره
در کل بگم پول رو گرفتم و میگن هر کاری هم بخواییم میکنیم
می خوام بدونم چطوری می تونم پولم رو پس بگیرم و یا همون سرعت رو دوباره بهم بدن... دیگه از دست این سرعت داره دیونه می شم ...
راهی هست بشه سرعت برد بالا..
تنظیم مقررات شکایت کردید؟!چی گفتند؟!
دقیقا !! من یه بار با ها شون 30 دقیقه برای 1گیگ حجمم کل کل کردم . هرچی میگفتم یه چی پرت میگفت.. دیگه گفتم پول نتم هیچی پول تلم هم یه خیلی شد! واقعا نمیفهمم .اینجا یعنی هیچ جایی نیست که شکایتمون بگیم ؟؟ بزاریم دزدی کنن .. نگاه کنیم؟؟
نه اونجا شکایت نکردم . از طریق خودشون شکایت کردم تماس هم گرفتن بهشون ثابت کردم که حرف من درسته . حالا میگه تماس بگیر پشتیبانی شاید داست درستش کنن و حجم رو برگردونن منم گفتم از شهرستان تماس میگیرم هر یه دقیقه تماس میدونید چقدر واسم هزینه داره اونم شکرت شما که با سرویس دهی عالیتون هزار تا شاکی دارید همیشه سی چهل نفر تو صف انتظار پشتیبانی هستن . هیچی دیگه از خیرش گذشتم چند دفعه هم تماس گرفتم هر دفه سی چهل نفر جلوم بودن قطع کردم .
نمیدونم شما اگر خود تهرانی پیگیر باش حداقل تماس تلفنیت مثل من انقدر هزینه نداره . من از سه گیگم یک و نیم گیگ رو دزدیدن :دی کاری نمیشه کرد یعنی ارزششو نداره این کارا که قانون درست حسابی نداره هر دقیقه یه چیزی میگن یدفه میری خودت محکوم میشی یه چیزی هم باید جریمه بدی :دی پشتیبانی اینجا هم تماس میگیرم میگه تا تخلیه بشه دو سه هفته طول میکشه فعلا باید یه 256 نامحدود بگیرم ( وقتی قراره همه سرعتش بشه 20 چه فرقی داره کدوم نامحدود رو بگیری ) تا ببینم چکارش میشه کرد .
مبارک باشه
تو کل روز افت سرعتش چجوریاست مثلا شبانه افت سرعت میکنه یا نه؟
آفرین که از آسیاگوز رفتی! منم شنیدم فن آوا خیلی بهتره.
ببینم سرعت استریمت چجوریه؟ یا سرعت دانلودت با فایرفاکس ( بدون IDM )؟
من تو خود آسیا تک شکایت کردم ولی جوابی نگرفتم .. تو سایت تنظیم و مقررات هم ثبت کردم شکایت رو ولی نمی دونم چرا هنوز جوابی ندادن..چند روز طول می کشه ؟
به خودشونم زنگ می زنم میگن کار ما قانونی بوده و من می تونم شکایت کنم ..
خلاصه پول 10 ماه رو برنمی گردونن.. میگن می خواستی خرید نکنی ...
حالا باید جواب این تنطیم مقررات چی باشه تا اینا پول رو به من برگردونن ...
دوستان خواهشا یه راهنمایی کنید ..
یعنی واقعن براشون هیچ اهمیتی نداره این همه مشترک دارن از دست میدن
این همه تو نت داره براشون تبلیغات منفی میشه.. عجیبه والا
Sent from my HTC ONE using Tapatalk 2
الان تکلیف من چیه ؟! شاتل بگیرم یا پارس آنلاین ؟! راهنمایی کنید دیگه !!!