دوستانی که از اسیاتک سرویس دارند و خطشون فیبر/کافو نوری هست و جای دیگه ساپورت نمیکنه که سرویس بگیرند به ایمیل زیر که مربوط به رئیس قسمت برنامه ریزی مخابرات استان فارس هست ایمیل بزنید و مشکلاتی که با اسیاتک دارید را مطرح کنید. تا در جلسه ای که رئیس برنامه ریزی مخابرات با اسیاتک داره مطرح بشه
ایمیل باید حاوی مشکلات اسیاتک که شامل:
1-پینگ تایم بالا :
شرکت اسیاتک پینگ تایم را تضمین نمی کنید و می گوید پینگ تایم 500میلی ثانیه مناسب است.
2-ارائه سرویس های محدود به اسم نامحدود:
حذف کردن سرویس های نامحدود به صورتی که قابل استفاده نیست(برای مثال سرویس 512 نامحدود برنزی را به نامحدود برنزي 512 با امکان تبادل حداقل 12 گيگ در ماه تغییر داده اند که ساعت 12 شب یک بار قطع می شود تا 170 مگابایت سرعت دانلود روی 64 کیلوبایت هست بعد دوباره قطع می شود و سرعت بین 10 تا 20 میاید. که 170 ضربدر 30 میشود ماهی تقریبا 5-6 گیگ حتی همون 12 گیگ که خودشون گفتن رو نمیدن.) در صورتی که بیست نت نا محدودش را با سرعت واقعی ارائه می دهد. میگن ناراضی هستی بیا حجمی بگیر!!!
[FONT=&]سرویس های نا محدود دیگه ای دارند به این صورت: (512) - اينترنت پرسرعت چلچله نامحدود نقره اي ( با 4 گيگ هديه سرعت بالا و تبادل حداقل 20 گيگ)[/FONT][FONT=&] که این ها به جای دو بار 3 بار قطع میشند یک بار ساعت 12 برای شروع هدیه سرعت بالا یک بار برای شروع سرعت معمولی و یک بار برای اتمام سرعت معمولی[/FONT]
[FONT=&]
3-هزینه بالای سرویس های اسیاتک نسبت به 20نت:
[/FONT]
4-کاهش حجم در ترافیک شبانه در صورت عدم ریست مودم
[FONT=&]اگر کسی تا ساعت 8 صبح که پایان ساعت رایگان هست از اینترنت استفاده کنه و بعدش دیگه استفاده نکنه اما مودمش رو خاموش نکنه بعدش بین 100 تا 200 مگابایت حجم کم می کنه یعنی توی ساعات غیر رایگان حساب می کنه!!!![/FONT]
به گفته واحد شکایات تهران خانم عباسعلی:شما دو راه دارید
1-کانفیگ مودم خود را از حالت PPPOE به Bridge تغییر بدید(که این خودش باعث محرومیت استفاده از ویرالس می شود)
2-هر روز صبح خودتون مودم را ریستارت کنید تا حجم الکی ازتون کم نشه!
5-شبانه رایگان فقط برای سرویس های بالای 10 گیگ حجم در ماه
6-برخورد بد پشتیبانی
در جواب همینی که هست اگه نمیخوای برو خطتو جمع آوری کن
در صورتی که خط فیبر نوری هست و اسیاتک هر طور دلش بخواهد میتواند سرویس دهد و مصرف کنند هم چاره ای جز تمدید اشتراکش با اسیاتک نداره!
7-ندادن 25 درصد حجم اضافه طبق مصوبه 152 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات.
برای مثال برای خرید 10 گیگ باید 12.5 گیگ بدهند که نمی دهند
[FONT=&]
[FONT=&]طبق مصوبه ی 512 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات[/FONT][FONT=&]
خرید حجم اضافی باید به صورت پلکانی انجام بشه :[/FONT]
[FONT=&]سطح اول: 1 تا 5 گیگ هر گیگ 4500 تومان[/FONT]
[FONT=&]سطح دوم: [/FONT][FONT=&]10 [/FONT][FONT=&]≥ حجم[/FONT][FONT=&]> 3500[/FONT]
[FONT=&]و به این طورت ولی وقتی بخواین 10 گیگ حجم اضافه خریداری کنید قیمتش رو 445200 ريال میزنه[/FONT]
[/FONT]
[FONT=&]8-تغییر یک طرفه ی قرار داد ها[/FONT][FONT=&]
برای مثال تغییر سرویس های نا محدود به نا محدود با حداقل تبادل گیگ[/FONT]
[FONT=&]مصوبه 152 كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات بند 5 :[/FONT]
[FONT=&] ارایه کننده خدمات موظف به انجام تعهدات تا پایان قرارداد، بر اساس قراردادهای[/FONT]
[FONT=&]موجود خود با مشترکين می باشد[/FONT][FONT=&]. تغيير قراردادهای موجود مشترکين بر اساس[/FONT][FONT=&] تعرفه های جدید اجباری نبوده و تنها در صورت تمایل مشترکين، ارایه کننده خدمات[/FONT][FONT=&] می تواند قراردادهای موجود خود را به روز رسانی کند[/FONT][FONT=&].[/FONT]
[FONT=&]بعضی ها قرار داد های 1 ساله یا 6 ماهه بستند که میگن هیچ پولی پس نمیدیم[/FONT]
[FONT=&] مصوبه 512 بند 6:[/FONT]
[FONT=&]ارایه کننده خدمات بايد در بسته هاي تعرفهاي خود نرخ بيت[/FONT][FONT=&](سرعت) و مدت زمان[/FONT][FONT=&] ارایه خدمات را به صورت شفاف در قرارداد مشترکين لحاظ کند.که اين کار رو هم نمي کنند[/FONT].
الان تنها خواسته ي من از شما اينه که اون قانون رو لغو کنيد تا بتونيم از بيست نت سرويس بگيريم چون وقتي فقط يه شرکت بتونه بعضي جاها سرويس بده همينجوري ميشه يا حداقل باهاشون صحبت کنيد که نامحدود هاشون رو به حالت قبل برگردونند آخه ماهي 10 گيگ به چه دردي ميخوره. بيست نت حداقل نا محدود هاش درسته.
(قسمت برنامه ریزی قانون جدیدی که گذاشته اینه که هر جا آسیاتک سرویس میده مخابرات دیگه نمیتونه سرویس ارائه کنه و بالعکس )
شماره خطی که روش adsl دارید از اسیاتک و شماره تماس حتما بنویسید
[email protected]